Jump to content

ventilatoare radiator nu pornesc, termocupla?


SamuraiJerk
 Share

Postare recomandată

la un Passat B6 2.0 BKP nu pornesc ventilatoarele de la radiator.

pima oara am remarcat asta dupa ce s-a aprins un bec in bord si acul de la temperatura apei a crescut peste 110 grade. asta dupa parcurgerea a aprox 15Km cu vitez 1 si 2 pe un drum foarte rau pe o temperatura exterioara de aprox 35 grade. am oprit motorul si am deschis capota. se auzea un tiuit pe care nu am reusit sa il localizez. cand temperatura apei a scazut sub 100 grade, tiuitul s-a oprit

 

acuma, voi lansa mai multe intrebari

- prima intrebare: are cineva manual de reparatii?

- are cineva schema electrica? macar pentru aceasta parte (sigurante, termocupla, ventilator, etc)

- am citit aici ca siguranta pentru ventilator radiator se afla in compartimentul motor. unde mai exact?

- unde se afla termocupla si cum ajung la ea sa ii verific pinii?

- petru a da jos ventilatoarele mai e nevoie sa demontez altceva in prealabil?

 

multumesc pentru ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand pornesti AC , pornesc ventilatoarele?

 

cum deschizi capota, langa baterie este o cutie de sigurante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca pornesc AC nu pornesc ventilatoarele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica siguranta din compartimentul motor asa cum ti-a spus si colegul andrei_221. Pe siguranta aia se afla si bujiile si clapeta de cut off si ventilatoarele. Ce martor ai aprins in bord? Cumva spirala sau martorul de motor? Daca dupa ce schimbi siguranta iar ti-o arde, decupleaza clapeta de cut off si vezi daca face la fel. Spor la treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Că tot s-a deschis un topic despre ventilatoare, de când au venit căldurile, tot îmi dă eroare de la ventilatoare, cum că sunt blocate, dar ele se aud când merg. Nu ştiu cum ar fi normal să funcţioneze, eu le aud mergând 5-10 secunde, după care se opresc, pornesc din nou după 5-10 secunde şi tot aşa. Le-am verificar şi fizic, nu sunt blocate de nimic. Când dau drumul la AC, pornesc şi ele. Prima dată când mi-a dat eroare mi s-a aprins şi martorul de la motor. Temperatura apei rămâne constantă, nu creşte, nu scade. Vreo părere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la Output test functioneaza cum trebuie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îi fac azi un output test şi vă anunţ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, după un drum de ~7 km în oraş, când am ajuns acasă, am deschis capota şi am văzut doar un ventilator mergând, atât pe treapta I cât şi a II-a. Cel din stânga radiatorului nu mergea. Acum, se dă greu jos, sunt multe de desfăcut?

Modificat de Hotomanul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu detalii,

dupa verificarea sigurantei S3 am constatat ca e arsa. La modelul din 95 are valoarea de 80A.

schimbat siguranta: ventilatorul mic pornit permanent, si dupa ce am oprit motorul, pentru mai mult de 15 min.

 

din cate imi dau seama, fie e defect senzorul de temperatura apa, fie modulul care comanda ventilatoarele

 

acum, referitor la poza de mai jos:

1. care din ECT1 si ECT2 e responsabil pentru activarea semnalului de la pinul 47 a lui A35?

2. unde se afla localizat ECTx de la 1. si cum il verific daca e OK?

3. cum verific A95?

 

post-1559-0-79450300-1373928764_thumb.pn

Modificat de SamuraiJerk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare. Am si eu problema cu ventilatoarele care nu merg.

Electroventilatorul nu declanseaza, nici AC-ul nu merge. Niciunul din ele nu se invarte.

 

Acum cateva saptamani aceeasi problema s-a rezolvat cu un output test pe Engine in Vag-Com, acum vad ca nu mai merge.

 

Dupa cum am citit mai sus ceva de clapeta de cut-off, eu am in acelasi timp EGR-ul defect (spirala pe bord si "Emissions Workshop") - asta poate afecta functionarea electroventilatorului? Nu am neaparat problema cu AC-ul, merg cu geamul deschis, dar mi-e frica sa nu se supraincalzeasca motorul.

 

Ce sfaturi imi puteti da?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit asta cand nu-mi mai functiona compresorul de ac. O idee...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da are legatura. Pe siguranta de 10 a clapetei sunt legate si ventilatoarele. Inlocuieste siguranta din compartimentul motor si decupleaza mufa clapetei sa nu mai arda siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Scuze de intarziere.

 

Intr-adevar, asta era problema. Am schimbat siguranta arsa si decuplat clapeta, ventilatoarele au pornit.

La cateva zile am schimbat si EGR-ul cu unul nou, acum toate merg cum trebuie.

 

Posibil sa mi se para mie, insa uneori tot "agata" la oprirea motorului... se opreste brusc, cu trepidatii. In rest AC-ul si racirea merg cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca ai rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos de sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut,cu o problema va deranez si eu......respectiv la un B6,TDI,105 CP,cod motor BLS, ventilatorul(ca are unul singur) functioneaza incontinuu si la oprirea motorului acesta continua sa functioneze cca 10 secunde.....cat despre AC nici nu poate fi vorba.Multumesc si sper sa ma ajutati cumva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumva isi face regenerarea filtrul de particule si din cauza asta itimerge si ventilatorul? Turatia la cat sta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum, mai functioneaza deoarece vede o temperatura mai mare la lichidul de racire - cauza - trebuie verificat - daca temperaturile sunt ok, daca isi face regenerarea - atunci totul e ok.

 

daca nu se opreste, atunci e o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turatia motor este normala,si regenerarea sa facut.....indiferent de temperatura exterioara ventilatorul merge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Mihai.Nechifor

Baieti putin ajutor va rog. Am intalnit aceasta eroare la o scanare

001681 - Fan 1 Control Circuit 

P0691 - 000 - Short to GND

 

Ventilatorul mare nu porneste, apa urma in aglomeratie pe la 100-110. Pus pe direct o ia din loc. Unde e pozitionat modulul de comanda? Cumva in corpul ventilatorului? Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sigurantele din compartimentul motor. Ai una de 10 arsa cel mai probabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Sigurantele le-am verificat, cele de 10. Stii cumva care anume?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. sunt nou pe forum. am o problema cu touranul meu 2.0tdi azv, mod 2003

radiatorul are 2 ventilatoare unu mare si unu mic, cel mic functioneaza non-stop. am oprit motoru si el tot mergea cam dupa o ora am deconectat bateria sa nu se descarce.

va rog mult, un sfat, o parere. multumesc mult 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o diagnoza si vezi ce erori sunt...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Salutare.

 

  Am facut o diagnoza si eu astazi la masina din semnatura si am acesti erori la ventilator! Ma puteti ajuta cu problema asta?

 

Saturday,30,May,2015,09:49:18:62939

VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator

VCDS Version: 12.12.0.0

Data version: 20130910

Workshop Code: 123 12345 012345

VIN: License Plate:

 

Address 01: Engine Labels: 03L-906-022-CBA.clb

Control Module Part Number: 03L 906 022 QD HW: 03L 907 309

Component and/or Version: R4 2,0L EDC G200AG 6209

Software Coding: 0000078

Work Shop Code: WSC 80093 222 71269

VCID: 77FD0D5706389FA6A59-8022

3 Faults Found:

 

006472 - Control Module 2 for Cooling Fan

P1948 - 000 - Output Short Circuit - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 8

Reset counter: 255

Mileage: 194258 km

Time Indication: 0

Date: 2007.14.26

Time: 20:53:49

Freeze Frame:

RPM: 782 /min

Speed: 0.0 km/h

Temperature: 25.2°C

Temperature: 83.7°C

Temperature: 13.5°C

Lambda: 21.3 %

Lambda: 0.0 %

 

006481 - Radiator Fan 2 (V177)

P1951 - 000 - Movement Restricted / Jammed - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 2

Reset counter: 255

Mileage: 193979 km

Time Indication: 0

Date: 2007.14.20

Time: 17:07:30

Freeze Frame:

RPM: 2093 /min

Speed: 47.0 km/h

Temperature: 22.5°C

Temperature: 72.9°C

Temperature: 23.4°C

Lambda: 15.8 %

Lambda: 0.0 %

 

 

006480 - Radiator Fan (V7)

P1950 - 000 - Movement Restricted / Jammed - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 4

Reset counter: 255

Mileage: 194153 km

Time Indication: 0

Date: 2007.14.22

Time: 20:49:60

Freeze Frame:

RPM: 782 /min

Speed: 0.0 km/h

Temperature: 31.5°C

Temperature: 76.5°C

Temperature: 23.4°C

Lambda: 32.4 %

Lambda: 0.0 %

 

  Multumesc!

Modificat de doki32
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!