Jump to content

Golf 6 - Probleme pornire motor benzina


szaki
 Share

Postare recomandată

Am sa prezint o problema (cred) extrem de interesanta. De cand s-a instaurat caldura am patit de mai multe ori ca dupa o stationare indelungata (cca.8 ore, masina expusa la soare) motorul nu porneste din prima. Dupa a doua incercare (in rare cazuri a treia) se porneste motorul si la inceput pentru un moment turatia este in jur de 500-600rpm (simt o ezitare parca ar vrea sa se opreasca) dupa aceea urca turatia la 1.200rpm si dupa un timp revine treptat la normal 700rpm. Din ce am observant pana acum fenomenul se manifesta la temperature de peste 20 grade Celsius afisate pe BC.

Mentionez ca in orice alte conditii motorul porneste perfect.

Astept experientele si parerile voastre referitor la problema sus mentionata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, se pare ca multe TSI-uri, de toate felurile, de la 122 la 160 cai au tot felul de probleme la "cold start". Inclusiv motorul de pe G5 GT a avut aceleasi probleme. Vezi si topicul meu de pe golf6 daca esti interesat :)

Am patit si eu la 18.5 grade celsius la fel, asta chiar si dupa resoftare. Inainte de resoftare era chiar dezastru. Ce-i drept, am mai intalnit inca odata aceeasi temperatura zilele trecute si nu a mai facut asa urat dar era clar ca nu prea ii place ceva.

Eu unul sunt lamurit, daca vrei sa iei VW iei diesel desi eu unul o sa incerc sa evit marca asta ani buni de acum inainte. Am inteles ca ar avea mai putine probleme pe dieseluri, bineinteles excluzand vechiul 2.0 TDI PD care era plin de bube.

Edit: In concluzie, dupa ce citesti topicul meu aici o sa iti dai seama ca nu ai ce-i face. Vezi ca mai e cineva acolo care are aceleasi probleme. Cei de la service o dau din colt in colt si te duc cu zaharelul, nu stiu ce sa ii faca.

Modificat de adi76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar inainte de a cumpara masina am citit topicul despre G5 1,4 TSI 122 si imi era cunoscut problema privind pornirea la rece. Problema prezentata de mine este identica cu problema ta cu diferita ca la mine se manifesta la cald si nu simt scadere de putere. Presupun ca dupa experientele la G5 au rescris softul si acum nu-i place caldura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa fie benzina de vina? ce bagi?

presupun ca totusi nu e mare problema daca pleaca din a 2-a cheie, problema ar fi sa nu mai porneasca deloc. cum stiu eu cazuri la alte masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Asteptam intrebarea privind benzina :icon_thumright:. Am bagat numai MOL EVO.

Problema nu este grava dar exista si ridica niste intrebari. Presupun ca provine din soft.

Modificat de szaki
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am benzina, ce e mol evo? 98? 95? zi-mi ca numar ca asa le stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masini asa de noi problema nu poate fi decat din SOFT. altfel nu-mi explic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Mda, se pare ca multe TSI-uri, de toate felurile, de la 122 la 160 cai au tot felul de probleme la "cold start". Inclusiv motorul de pe G5 GT a avut aceleasi probleme.

Nu stiu de unde ai datele astea, cel putin cele care se refera la TSI-ul de 170... Nici pe colegii cu acelasi motor nu prea i-am auzit plangandu-se de asemenea probleme

Eu am 2 ani cu masina si porneste la cel mult 1/2 cheie indiferent de temperatura de afara... este una din chestiile pe care le laud la masina asta

Masina este stock, a primit update-ul de soft de la PoRo si merg doar cu <98 (evo 98, carrera100)

Atat

Nu zic, e posibil ca softul de pe 160cp sa aibe oarece bube... insa eu unul sunt supermultumit de cum porneste (si nu numai)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)
nu am benzina, ce e mol evo? 98? 95? zi-mi ca numar ca asa le stiu.

Benzina EVO are CO > 98.

Modificat de szaki
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca este neaparat legat de TSI eu cu MPI am probleme asemanatoare.Trebuie sa ii dau ceva la demaror ca sa porneasca si uneori trebuie chiar o a2a incercare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

@Asigurator - la tine problema cand se manifesta?

La mine apare numai dupa stationare indelungata (estiez cca. 8ore) si la temperaturi ridicate si daca odata s-a pornit, dupa aceea porneste normal. Interesant ca daca e racoare sau chiar frig (in martie erau temperaturi in jur de zero grade C) porneste impecabil.

Modificat de szaki
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de unde ai datele astea, cel putin cele care se refera la TSI-ul de 170...

Stiu o masina a unui prietent, GT G5 care a avut 2 updaturi de soft. Facea urat la prima pornire si ala, acum e ok intr-adevar. Era printe primele GT aparute. Si G6-le meu e la fel, se pare ca vw nu prea testeaza masinile inainte de a le pune in piata. Am experienta cu masini luate de la ei printre primele modele, stiu ce spun :)

Totusi a mea zic cei din service ca a fost resoftata dar cel putin de 2 ori a mai facut probleme. Este mult mult mai bine decat la inceput dar tot nu sunt incantat. Gasesc ca e inadmisibil o masina noua sa faca ce fac vw-urile pe benzina. Si cam toate din cate se pare, vad aici oameni care se plang inclusiv de mpi-uri. Nu zic ca la alte marci nu se intampla la fel dar o sa vreau sa ma conving pe pielea mea data viitoare. Daca fac la fel trec din nou pe VW ;)

Modificat de adi76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

adi,

tot ce iti pot spune este ca eu unul n-am avut probleme de acest tip... am facut doar un sg update de soft 24M3 care trata si probleme cu pornirea insa la rece

Ma tem ca al tau prieten sa nu fi avut alte bube pe care deosebitii din service-ul autorizat au interpretat-o astfel, cine stie...

In Jurnal GT nu prea s-au postat probleme de acest tip insa nu inseamna ca altii nu s-au lovit de ea... dar mi-e ceva mai greu a crede ca nu a intrat nimeni sa o raporteze, fie si nou utilizator

PS: am editat un pic titlul topicului pentru a fi mai "exact"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 5000 km. cu motorul 1.4 Tsi de 160 CP si inca nu am patit asa ceva (bat in lemn, sper sa nici nu patesc). Merg zilnic cu masina la birou, unde de multe ori ramane stationata peste 8 ore, si am

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa alimtez de la alta statie (o sa fie Petrom) tot benzina cu CO ≥ 98. Sincer nu ma astept sa se resolve problema cu schimbatul benzinei, dar merita o incercare. Daca problema va persista o sa ma duc la service ca sa am o fisa deschisa pentru problema asta. Dar va fi problematic pentru ca la mine in oras nu este service autorizat VW si va trebuii sa las masina acolo pentru o zi ca sa pot reproduce problema (daca am ghinion o sa pornesca din prima). Si sincer vazand cazul lul Tzakapaka si Adi76 nu am mari sperante ca o sa solutioneze problema.

Inca stau linistit mai am din garantie 20 luni. Poate intre timp se va gasi solutia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu as baga benzina cat mai buna, dar nu un plin, cateva plinuri bune (pentru ca nu se simte poate de la primul, poate se mai amesteca cu aia veche etc), si benzina cat mai buna posibil. daca si dupa aia face, macar ai eliminat o problema (aproape sigur) si anume ca ar fi sau nu si benzina de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana acum am alimentat numai MOL EVO care este una din cele mai bune carburanti de pe piata. Dar totusi am sa trec la o benzina premium de la Petrom sau OMV.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SZAKI Idem.Tot la o perioada mai lunga de stationare.Totusi nu ma pot pronunta la temperatura, chiar nu am dat atentie acestui aspect.

Ti-am spus ii dau contact si trebuie sa tin la demaror cca. 2sec minim.

Offffffffff.........

Am sa fac mai multe teste sa vad daca pot sa inteleg mai bine fenomenul si cand se produce.

Ma repet :cred ca treubuie sa redeschidem topicul de probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are sens un topic generalizat cu un amalgam de probleme. Pentru fiecare problema in parte trebuie deschis un topic. Off topic terminat.

Aztazi am sa incerc si eu sa tin la demarator mai mult timp. Pana acum daca nu a pornit din prima am renuntat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Asigurator

Ma repet si eu ce am spus aici colegului Heliu: este foarte bine sa deschidem topic-uri cu probleme insa nu este ok sa facem un talmes-balmes cu posturi care se refera la n-spe mii de pareri, discutii, solutii samd...

Unde ar mai fi rolul ajutator al unui forum daca pentru o problema trebuie sa cauti in 50 de pagini x 20 posturi pe pagina?! Iti spun ca eu unul m-as lasa pagubas

In plus, Regulamentul spune ca este strict interzisa deschiderea unui topic nou in care sunt tratate doua sau mai multe probleme tocmai pentru ca toate aceste informatii sa fie grupate corect inlesnind cautarea userului

Pasii descrisi in acelasi Regulament la deschiderea unui nou topic sunt foarte expliciti dar si obligatorii (use Search, aso). Daca exista useri care nu au dreptul sa deschida un topic, acestia pot apela la oricare din moderatorii ariei

Subiectul este f clar si inchis

Multumesc pentru intelegere si scuze de off

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vali_devill

Nici ca puteam sa zic mai bine!Aceeasi masina ca a lui Dudu,nici o problema ever,cu acelasi update de soft.Nu mai blamati motoarele astea,sunt niste adevarate bijuterii tehnice!Poate trebuia sa va informati mai mult inainte de achizitie,si poate puteati opta pt altceva,nu?

de fapt,postul trebuia sa fie un quote la postul nr.8 al lui Dudu,da a iesit asa.sorry

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Cu scuzele de rigoare imi permit sa reactionez la postul lul vali_devill.

“Nu mai blamati motoarele astea,sunt niste adevarate bijuterii tehnice!” – nimeni nu a blamat pe acest topic motoarele TSI doar s-au prezentat cateva probleme ale caror existenta nu se poate nega (faptul ca masina ta nu are si nu a avut probleme – norocul tau- nu insemna ca nici altii nu au).

“Poate trebuia sa va informati mai mult inainte de achizitie,si poate puteati opta pt altceva,nu?” – nu vad legatura intre informarea inainte de achizitie si problemele prezentate pe acest topic (cu toate ca sunt de acord ca informarea este importanta dar din alte considerente).

Problemele pe acest topic au fost prezentate in scopul de a gasii rezolvare la ele (nu in scopul de a blama tehnologia TSI) – nu vad rostul posturilor in care incercam sa contestam problemele prezentate.

PS. Inca odata scuze pentru off topic.

Modificat de szaki
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK vad ca va temeti putin cei cu tsi urile dar nu este o chestiune doar la tsi. Eu am benzina 1.6 si face la fel, adica un pic sta pe la 1000 si scate in cam in 10-20 se secunde maxim. Nu cred ca are legatura cu faptul ca voi aveti tsi. Am multi prieteni cu golf/pasat pe benzina (non tsi tfsi) si ei au patit la fel dar nici ei nu au avut o explicatie clara . Eu bag doar OMV carerra100. Benzina asta se zice ca are aditivi. Fenomenul asta se intampla la toti cu benzina ? Sau este din cauza benzinei ? Pe undeva pe forum s-a mai discutat parca de problema asta (cred ca tot despre un g6 era vorba).

Sa stiti ca tsi nu e diferit fata de non tsi la pornire. A si era sa uit , ieri a facut la fel si era cam racoare (stupid rain) dar cred ca era normal ca era mai frig. Eu nu cred ca este o problema a TSi-urilor dar trebuie studiat si cine stie sa ne si lamuresca ca iar ajungem sa scriem aici pana la "infinit ":blush:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vali_devill

:( @szaky cu respect:era o remarca la cineva care a afirmat,nu retin exact si nu conteaza,ca nu-si va mai lua vw multi ani de acum in colo si daca stia cum o sa fie,mai bine isi lua diesel.parca inainte de postul nr 8,cel al lui Dudu.nu am nimic cu nimeni,respect pe toata lumea,era o parere personala.o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vali_devill

era vorba de postul nr2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!