Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

Și eu am fost șocat să înțeleg cum unii au reușit să fărâme o cutie DSG pe un Touareg produs în 2016 cu 11.000 km la bord. Mașină de rent-a-car la Sixt Germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o Octavia 2 FL 1.6TDI DSG7, cu 70k rulaj am constatat ca in plecarea de pe loc, in timpul demarajului, inainte de a schimba in 2, apar niste (2-3) smucituri. 

De asemenea, la schimbarea in jos, cand trece din 3 in 2, iarasi apare o smucitura, da o senzatie ciudata, gen "disc de frana ovalizat" 

In rest...merge perfect :) 

Intrebarile mele:

1- Sunt discurile ?

2- Are sens sa umblu acum la ele, sau le las sa se mai accentueze ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara colegii .

O întrebare întrebătoare .

La cutiile DSG 7 tip DQ 500 SE SCHIMBA sau NU SE SCHIMBA separat uleiul în MECATRONIC fata de cei 6L din cutie ?

Daca se schimba se poate sa-mi spuneți și mie ce COD pe OEM are ULEIUL + FILTRUL si ce cantitate de ulei intra ?

Multumesc .

O seara buna .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75NOR: daca sapi pe topicul asta, o sa vezi ca sunt aproape sigur discurile. Face la inceput in 2-3 si 3-2 pentru ca cica in treptele astea ambreiajul suporta cele mai mari cupluri si patineaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vdragos: mersi. Eram si eu 90% sigur ca sunt discurile, dar am zis sa mai cer un sfat.

Intrebarea e: umblu la ele acum cat inca e in stadiu incipient, sau le las pana se accentueaza ?

Garantia de fabrica a masinii s-a terminat acum juma' de an :( 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ai doua variante: mergi cu socuri pina nu o mai misti :)) sau schimbi acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersul prelungit cu ambreiaje defecte nu uzează prematur mecatronicul? Ma gândesc ca  socurile/trepidațiile afectează valvele. Retin ca am și citit pe undeva insa nu mai găsesc sursa.   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere
On 18.02.2017 at 6:44 PM, @DRI@N said:

Buna seara colegii .

O întrebare întrebătoare .

La cutiile DSG 7 tip DQ 500 SE SCHIMBA sau NU SE SCHIMBA separat uleiul în MECATRONIC fata de cei 6L din cutie ?

Daca se schimba se poate sa-mi spuneți și mie ce COD pe OEM are ULEIUL + FILTRUL si ce cantitate de ulei intra ?

Multumesc .

O seara buna .

Salut @DRI@N

uleiul este acelasi cu cel din cutie, nu ai ce sa schimbi separat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Florin@Caractere

Mulțumesc .

Ai idee dacă MECATRONICUL are filtru separat fata de cel standard al cutiei ?

Cantitatea de ulei oare este aceeași ca la cea DQ 250 în 6 trepte ?

O seara buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere
On 2/21/2017 at 7:18 PM, @DRI@N said:

@Florin@Caractere

Mulțumesc .

Ai idee dacă MECATRONICUL are filtru separat fata de cel standard al cutiei ?

Cantitatea de ulei oare este aceeași ca la cea DQ 250 în 6 trepte ?

O seara buna .

Nici un mecatronic nu are filtru separat !

Cele de pe DQ250 si DQ500 folosesc acelasi ulei cu cel din cutie, deci nu ai cum sa separi uleiurile !

Cel de pe DQ200 are uleiul separat si nu se schimba !

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am citit ultimele 10 pagini si am vazut o singura postare de la un posesor de Golf 7 dsg 7..

Ca fost posesode de Golf 6 1.2 tsi dsg7 si Passat B7 1.4 tsi dsg7 am observat urmatoarele, ambele SH:

La Golf 6 fata de Passat , aceasta cutia in momentul in care se incalzea afara, si la mers in aglomearatie in oras, avea o mica trepidatie cand retrograda din 3-2 si invers.., nu mereu, dar se simtea, din decembrie 2014 pana in martie 2015 deloc, din mar-aprilie pana in iunie ocazional.., in iunie am vandut masina si am luat Passatul..

La Passat, nici urma de aceasta problema, si am mers mai mult in oras si aglomeratie , dar cu Autohold.., nu tineam piciorul pe frana la stop..

Precizez ca masinile aveau 160.000 km G6 si 130.000 Passatul. Tin legatura cu ambele persoane carora le-am vandut masinile si situatia este la fel cum am prezentat o, Golf-ul din cand in cand mai face figuri, mai ales in trafic de varf, la Passat nici o problema.., ambele masini au cu aprox 30.000 km mai mult ..., la ambele s-a facut actiunea de service cu schimbarea uleiului din sintetic in mineral..

Parerea mea este ca, la aceasta cutie se strica repede ambreajele uscate, mai ales la G6 si alte masini fara autohold, pt ca se sta cu piciorul pe frana si probabil nu debraiaza bine.., la masinile cu autohold nu ar fi aceasta problema..

Sunt curios daca la Golf 7 care are autohold, aceasta cutie cu ambreiaj uscat are acelasi comportament.., banuiesc ca s-a pus tot pe motoarele 1.2 - 1.4 tsi si 1.6 tdi..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost cineva de curand la dealer cu o masina echipata cu DSG7 ? 

Inteleg ca a aparut o noua campanie pentru cutie, un update de software care scade presiunea maxima din mecatronic. Stie cineva ceva? Campania se numeste 34H5

 

34H5  / Service Campaign / Software Update.

http://briskoda.net/forums/topic/425419-dsg-gearbox

Modificat de dionescux
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie nu imi apare nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit si eu articolul din forumul postat, referitor la update-ul aferent. Iata descrierea actiunii:

Traducerea site-ului rus:

 

Citat:

 

Raționament tehnică:

La autovehiculele cu un DSG cu 7 viteze cutie de viteze poate fi faptul că , din cauza presiunii ridicate din presiunea hidraulică poate duce la deteriorarea bateriei.  Acest lucru duce la scurgeri de informații din sistem și pentru integrarea lămpii de semnalizare.

• Ce vina / daune au mașini, care sunt acoperite de activitățile de servicii?  
Acesta poate fi scurgeri de acumulator de presiune DSG cu 7 viteze cutie de viteze.

• Care este cauza defecțiunii?  
În timpul funcționării presiunea ridicată în sistemul hidraulic poate provoca stres ridicat și daune , astfel , oboseala la acumulatorul de presiune.

• Care sunt manifestările și consecințele eșecului?  
Deteriorare apare mai întâi ca fisuri capilare și duce la scurgeri.  Acest lucru nu afectează posibilitatea de mișcare, dar lampa de control se aprinde în panoul de bord.

• Ce fel de mașină se referă la vina / daune?  
Vehicule cu 7 trepte DSG cu cutie de viteze.

• Apariția defectului este posibilă pe orice mașină?  
Nu, afectat de un singur producător cutie de viteze.  Autovehiculele cu o cutie de viteze DSG cu 7 trepte acoperite de această măsură sunt realizate din ianuarie 2013 până în august 2015.

• Este posibil să continue să funcționeze vehiculul înainte de începerea lucrărilor de reparații?  
Da, mașina poate fi utilizată înainte de inspecție / reparații.

• Există un risc pentru utilizatorii de vehicule?  
Nu, dar acest refuz duce la plângerile clienților.

• Au fost plângeri din partea clienților cu privire la această eroare?  
Da deja cunoscute câteva astfel de cazuri.

• Ce va fi reparat în mașină?  
Masinile vor primi cutie de viteze software - ul actualizat, ceea ce reduce presiunea maximă în sistemul hidraulic.

• Poate șoferul să recunoască defecțiunea?  
Da, lampa de avertizare se aprinde când această defecțiune.

• Cât timp este nevoie de inspecție și reparații?  
Repararea unei mașini durează aproximativ 45 de minute.

• Do se aplică garanției de mobilitate?  
Nu, în acest caz, garanția de mobilitate nu se aplică.

• Nu a verifica / reparații se efectuează pe întreg teritoriul Rusiei, precum și în alte țări europene?  
Da, toti dealerii Skoda din Rusia , cât și în Europa , a informat

Dacă nu sunteți proprietarul acestei transmisii, vă rugăm să contactați ML în orașul tău și să ceri și să verificați autovehiculul la o cotă de serviciu.

Pot să spun că mașina mea a fost lovit de această acțiune , iar actualizarea firmware - ului de succes a fost finalizată.  Pot să spun că activitatea PPC a devenit foarte plăcută, cuvintele nu pot descrie, trebuie să mergi, să se simtă.

Toată pacea și bun!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vorbit dimineata cu cineva de la Avia Motors Constanta si nu a gasit nicio actiune, cel putin nu pe VIN-ul meu. A intrebat cativa colegi si nici ei nu auziseara despre ceva asemanator. Ca sa ma duc sa verific daca exista vreun update pt cutia mea, m-ar fi costat 100 lei (verificare update) + inca 100 lei instalare update (in cazul in care ar fi existat), deci exclus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@aTThEEnd ar trebui sa fie gratuita operatiunea, chiar daca nu este un recall oficial. Daca exista o actiune ca si recomandare, ar trebui sa fie gratuita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca exista actiunea oficiala, da, e gratuita. Dar ma refeream ca as fi putut afla daca exista doar un update la cutie (fara recall sau actiune), iar asta ar fi insemnat niste costuri. Mi se pare putin exagerat sa iti bage o mufa la masina si sa-ti spuna ca nu exista niciun update, iar pt asta sa-ti ia 100 lei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Ma gandeam ca decodeaza seria de sasiu, vad tipul cutiei si cauta in functie de asta. Ce fac ei sunt romanisme si le doresc un faliment accelerat celor care procedeaza asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat la inceput de februarie la Autoworld Cluj mecatronicul. Cost un pic peste 4000. Am schimbat si uleiul pe actiune. Am primit 2 ani garantie, fara limita de kilometri. Mi-au zis ca exista si ceva uzura la ambreiaj si se simte o mica trepidatie cu motorul cald in oras la plecarea de pe loc in D1 in functie de cum apas pedala. Dupa o luna si 1000 km toate bune. Trebuie doar sa conving sotia (de fapt ea conduce mai mult masina) ca dupa ce se incalzeste motorul sa conduca in S (ea nu si nu, ca suna prea tare). Ca si beneficii vad: schimba mult mai rar si in plus condusul mai turat ajuta la autocuratarea DPF.

Pana pe finalul anului vreau sa schimb si kitul de ambreiaje (am voucher de 30% la piese).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal., colegii .

Folosește cineva la DSG 7 ulei MOTUL MULTI DCTF ?

58c6d85ce5237_MOTULMULTIDCTF.thumb.jpg.d85b70999bf2aced8aa88d61548776de.jpg

Mulțumesc .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu folosesti uleiul original ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am întrebat doar .

Dar sa știi ca totuși e o diferență enorma de preț fata de cel ORIGINAL .

MOTUL costa 55 ron / L iar ORIGINAL costa 110 ron / L .

Faza e ca am vrut sa iau ORIGINAL din Germania și ala a zis 45 de Euro / L .

Surpriza cea mare a fost când a venit omul cu 6 bidoane de CASTROL .

Ceea ce ma cam pune pe gânduri în privința AUTENTICITĂȚII ACESTUI ULEI asa-zis ORIGINAL, având în vedere ca în Germania CASTROL costa 45 de Euro / L

 

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite o sursa de unde poti achizitiona original. Eu am intrebat din pura curiozitate. 

http://shop.ahw-shop.de/dsg-oelwechsel-kit-original-vw-audi-6-gang-7-gang-automatik-getriebe-oel-filter?c=3540

cu tot cu filtru si garnitura.

23.75 EUR pe litru. 

sau individual la bidon de 1 litru la 19.90 EUR

http://shop.ahw-shop.de/original-dsg-getriebeoel-1-liter?c=3540

Disponibil si la noi in ograda la 89 RON prin autokarma

http://www.autokarma.ro/piese-auto-originale?cod_original=G052182A2

sau 94 RON prin epiesa.ro

http://www.epiesa.ro/ulei-de-transmisie-oe-vw-g052182a2-articol-20009238.htm

Eu as lua original. Ce ti-am dat mai sus, vine in ambalaj original. 

Succes ! :)

Modificat de DOL
typo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Cristian Taloș

12.000 km cu masina noua din semnatura (2016). Am observat urmatoarele:

- Dupa 4000km la plecare din autohold si start stop activ a inceput sa se auda un huruit nasol. DSG7 sau deblocarea franelor. Nu am investigat.. se aude de vreo 5 ori pe luna.

- rare trepidatii in D1, rar.

- un singur rateu: Ma asteptam sa schimbe din D2-in D3, dar a ramas in D2 dubios de mult, apoi a schimbat la 3000rpm (probabil credea ca e in S)

- peste sinele de tramvai sau cale ferata cu denivelari la 5km/h schimba din D2 in D1 si smuceste. Mai bine ar ramane in D2.

In rest... cutia este exceptionala! Acum ca am inceput sa folosesc mai des modul S... schimba superb.

Si ca sa fiu carcotas pana la capat: Un DSG asa rapid si elegant ar face echipa buna cu un motor mai puternic. Ea saraca schimba aproape instant, dar pana ii vine puterea de la motor... N-are cu cine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După 4 ani și 40k km, zilele trecute când erau 20gr am avut trepidații pronunțate la plecarea în rampă. Le am de vreo 2 ani, am mai postat pe aici. La o scanare am si cod de eroare, toleranta depășită la ambreiaj 2.

O sa le schimb cât mai curând, va țin la curent. 

Ma poate ajuta cineva cu ultimele coduri pt ambreiaje? Din câte știu din thread-ul asta ar exista si a 3 a varianta ...poate vor rezista mai mult de 40k km :)

 

20170326_104430.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!