Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

Mechatronicul din cate mi-au spus. La mine dureaza 3-4 saptamani pana vine piesa ca cica nu e pe stoc nicaieri. La tine e un caz fericit cu 1 saptamana. Revin cu informatii despre costuri si concluzii !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil ca ma aflu cu masina intr-un service din germania... Si cam cat te costa toata distractia asta? Bănuiesc că nu mai ai garantie. Eu am noroc cu garantia, mie mi-au zis ca ma costa cutia 5700€ :( cu tot cu mecatronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mechatronicul e vreo 1500E din ce am cautat si eu pe internet. A mea nu mai e de ceva vreme in garantie dar incerc o procedura !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma gândesc ca vrei sa o faci pe culanza ( sper ca asa se scrie). Iti urez baftă si sper si eu sa ajung si sa trec de 150k fără sa mai am probleme la cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor

De ieri, la masina din semnatura echipata cu DSG7 se aude un zgomot in habitaclu ce vine din partea fata dreapta (un fel de tacanit). Aces zgomot apare la rece/cald atata timp cat masina este pe loc (in P; N sau D cu frana pusa) si dispare odata ce apas acceleratia.

Initial am crezut ca este lantul de distributie, insa faptul ca dispare la accelerare ma face sa cred ca este totusi de la cutie/ambreiaj.

Aveti idee, poate fi asta un simptom ca ambreiajul / mecatronicul sunt pe duca ?

In mers cutia schimba bine si nu imi apare nici o eroare in bord.

Masina are 182k km si de cam 55k este la mine

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai poate fi ceva pe la curelele de accesorii sau pompa de apa dar trebuia sa fie mai degraba scartait la rece daca erau alea !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, nu este scartait sau patinat. Este mai degraba un tacanit ca de diesel. Am si o filmare insa este prea mare si nu cred ca o pot urca aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/28/2016 at 11:48 AM, mishufast said:

Salutare, stie cineva ce se poate face ca la DSG7 (golf 6 - 105CP) la viteze f mica sa cupleze prima treapta in loc de a 2 a? cand este in D asa face iar in manual cupleaza prima treapta si nu mai patineaza ambreajul. Sper sa intelegeti la ce ma refer. Multumesc. 

Salut , poate ajuta asta http://www.cutii-viteze-automate.ro/DSG.html daca este cineva care a incercat aceasta optimizare sw poate ne povesteste si noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant! Nu știam că există așa ceva. Sunt curios cât costă și dacă intradevar softul lor înlătură cele spuse, pentru că eu le am.

Ce garanție am că softul lor nu dăunează cutiei? Mâine sun la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , ai apucat sa suni la ei , ti-au dat detalii , pret ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sunat la ei a doua zi. A fost imposibil să prind telefonul liber. Astăzi mi-a răspuns cineva și mi-a spus că sunt foarte ocupați și problema cu trepidațiile la treapta a doua a dispărut în majoritatea cazurilor. Despre preț nu a putut să-mi spună exact pentru că diferă în funcție de motorizare și m-au rugat să revin luni. Estimativ au zis că undeva la 350 de euro ceea ce consider că este exagerat. La mine atâta costă chitul de ambreiaj. Tipul de la telefon era grăbit și nu prea avea chef de vorba. Revin cu noutăți, dacă mai am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor!

Sunt posesor de Jetta 2011 DSG7 iar in urma cu 2 saptamani masina a inceput sa arate intermitet viteza in care este cutia de viteze (P/R/N/D/S) impreuna cu cheita; acest simptom a aparut impreuna cu aprinderea martorului de motor. In acelasi timp masina, daca continui sa merg cu ea, nu mai schimba vitezele cursiv ci din 2 in 2 (2/4/6). De asemenea masina avea toane, aceasta putea sa prezinte astazi aceste simptome iar maine martorul disparea si totul era ok.

Am facut programare la PBN si astazi mi-au transmis ca pe partea mecanica ar putea fi mecatronicul sau setul de ambreiaj iar in legatura cu martorul, acesta este de natura electrica - nu exista comunicare intre calculatorul masinii si ABS. Ei mi-au spus ca trebuie sa demonteze cutia pentru a verifica daca sunt ceva aschii, ?bucatele rupte din valve? 

Are cineva o idee mai buna, un sfat despre ce ar trebui sa fac mai departe? Daca-mi spun ca trebuie sa schimb mecatronicul, sa il schimb la ei in reprezentanta sau sa merg la alta firma (cineva scria mai sus despre Kata Technik)?

Am atasat un video cu starea masinii in momentul cand apare cheita si viteza intermitent.

IMG_9537.MOV.mov

Modificat de Tokyo56
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din simptomele mentionate de tine, as tinde sa cred ca este mecatornicul. Intradevar, eu cand l-am schimbat, au verificat si la mine daca nu cumva in interior erau prezente aschii metalice. Cat despre service, nu stiu in Bucuresti, dar e bine sa te interesezi deoarece diferentele de pret pot fi destul de mari. Cere oferta din mai multe locuri. Nu uita sa adaugi si 2 litri de ulei deoarece este preferat sa-l inlocuiesti pe tot daca tot schimbi mecatronicul. Eventual poti intreba daca este posibil sa vii cu piesele tale, apoi te duci si te interesezi importatorii mai mari si vezi care iti ofera un pret ok. Service-ul nu trebuie sa fie neaparat dealer VAG (asa cum probabil vor incerca sa te convinga), dar trebuie sa aiba acces la programul VAG cu care se face calibrarea dupa montare. Si, mai ales, sa aiba ceva experienta in DSG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam la ce suma te-a ajuns pe tine toata distractia asta? Si unde l-ai schimbat la reprezentanta sau ai gasit o alta firma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Constanta, la un service autorizat VAG (nu reprezentanta), cu piese luate de la unul dintre importatorii nationali, cca 4800 lei (ulei, mecatornic, suruburile de la mecatronic - pe care este indicat sa le cumperi, manopera).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere

aTThEEnd,

 

mai nou mecatronicele vin fara soft si dupa montaj trebuie scrise online lucru pe care nu il poate face un service normal, s-au cam intepat si astia de la VW ca se cumparau piesele de la ei si se montau in alta parte :(

Tokyo56

este interesant daca ti-au dat vreo diagnoza cu erorile gasite pe cutie, este adevarat ca ambreiajele sunt controlate de mecatronic dar in acelasi timp daca acestea au uzura mare atunci mecatronicul nu mai are ce controla !

Iar piesele gen mecatronic se comanda doar dupa serie de sasiu si nu le aduce decat dealerul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asa au incercat sa ma "convinga" si cei de la AVIA Constanta. Eu l-am schimbat acum cca 9 luni si cunosc inca o persoana care l-a schimbat in noiembrie, la acelasi service, pentru acelasi tip de masina, mecatronicul cumparat de la acelasi importator. Undeva este o poveste inventata de dealer sau poate este un adevar partial care se aplica doar anumitor modele. 

Modificat de aTThEEnd
termen gresit
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi-au dat nicio diagnoza, mi-au communicate prin telefon ca vor sa o desfaca pentru a o verifica. Maine o sa primesc un raspuns cu ceea ce au gasit si ce ar fi de facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate mecatronicele vin cu soft in ele. Un mecatronic DSG 7 poate fi montat si in fata blocului, conditia necesara fiind de efectuare setari de baza. La audi problema este de adaptare la immo, si apoi setari de baza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sal. colegii .

Este cineva pe aici care deține Passat B8 BiTDI / 240 Cp (cod motor CUAA) și DSG 7 / 4 MOTION (cod cutie RCG) ?

Ma interesează dacă aceasta cutie DSG 7 are aceleași probleme ca și predecesoarele cutii DSG în 7 viteze .

Din ce am găsit pe GOGU am înțeles ca acest DSG 7 - RCG ar avea MECATRONICUL cu ulei separat (ulei denala VERDE) fata de uleiul din cutie .

La MECATRONIC acest ulei se schimba odată la 60000 km asa cum se schimba cel din cutie ?

Mulțumesc .

Aștept părerile voastre .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 09.11.2015 at 9:25 PM, EEXCALADE said:

Ambreiajul la DSG e compus din mai multe discuri de frictiune

post-74110-0-14158000-1447097131_thumb.j

La cutia dsg dq 250 si dq 500 este cu multi disc la dq 200 doua discuri de ambreiaj unul pt treptele pare si unul pt impare ambreiaj uscat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ridicat masina dupa 2 luni. Pana la urma nu a fost mecatronicul ci discurile, exact cum imi spusese mecanicul meu. Au mai schimbat inca ceva maruntisuri (nu era omul care s-a ocupat sa-mi explice ce cand am ridicat masina). Totul a intrat pe culanta si am mai platit decat o mica parte din valoare. Masina merge impecabil si cred ca au facut ceva update si la soft pentru ca acum schimba putin mai sus in ture (adica ce imi doream eu, sa nu mai stea mereu subturata)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am 270.000km cu masina din semnatura, DSG 7, DQ500, cu ambreaje in ulei.totul e normal pana acuma,doar mici bazaituri scurte, (asta daca e liniste deplina), la schimbarea din D in N sau R nu smuceste nu cloncane nu suna nimik la cutie, nu am avut probleme la cutie sau altceva, vad aici ca toata lumea se plange de dsg7 dar este vorba preponderent de cele cu ambreiaj uscat. trebuie sa schimb uleiul in cutie si filtrul in carte vad ca a fost schimbat la fiecare 40.000. Pot aparea probleme dupa schimbul uleiului? multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca a fost schimbat la fiecare 40.000 km si nu au fost probleme, de ce ar fi de acum ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce am citit tot de pe aici m-am socat brusc de multitudinea de probleme aparute la aceste cutii.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!