Jump to content

Activare/montare TPMS - Tire Presure Monitoring System


Sarbu Mihai
 Share

Postare recomandată

Ideea e ca mie mi-a luat foc unul,incercand doar sa-l alimentez,sa-l fac sa lumineze. Acesta este cablajul

received_1445979752099223.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desfa mufa si scrie-ne ce fire sunt in ce pini.CA e posibil ca sa fie pusi aiurea de chinez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 gri in pin 3

2 maro in pin 6

Rosu in pin 4

2 alb negru in pin 5

 

De mentionat ca acesta este alt kit,complet.

Modificat de 1991luk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt ok.

3 iluminare

6 masa

4 la abs

5 la butonul de ASR sau esp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu iau si iluminare si masa de la butonul de asr?Pin 5 nu e tot masa? La pompa de abs, firul rosu vine in pin 7 nu?(am postat cod pompa abs. 1k0 cu P in coada)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Ma poate ajuta și pe mine cineva cu montarea firului de la butonul TMPS în mufa de la ABS? Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am legat gri cu gri(3 cu 3), maro cu maro 6 cu 6 iar acel negru cu alb la gri cu maro. Am mai legat tot in serie butonul de deschis portbagajul la skoda la fel, gri cu gri maro cu maro.

Nu am mai apucat sa duc firul la abs caci a inceput sa sara freon pe la compresor (piulita galbena). Ideea e ca voiam macar sa se aprinda.... Cel de la TPMS nu se aprinde deloc iar cel de la portbagaj se aprinde cand am asr-ul dezactivat (adica atunci cand e asr galben).

Intrebarea mea e... trebuie sa pun musai si firul rosu la abs ca sa se aprinda butonul? Butonul de portbagaj de ce se aprinde doar cand e asr-ul oprit? Are cineva o schema mai complex construita sa vad pe unde am gresit sau ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, relugeo said:

Salut. Ma poate ajuta și pe mine cineva cu montarea firului de la butonul TMPS în mufa de la ABS? Mulțumesc.

cu sfaturi sau fizic?

 

2 hours ago, 1991luk said:

Am legat gri cu gri(3 cu 3), maro cu maro 6 cu 6 iar acel negru cu alb la gri cu maro. Am mai legat tot in serie butonul de deschis portbagajul la skoda la fel, gri cu gri maro cu maro.

Nu am mai apucat sa duc firul la abs caci a inceput sa sara freon pe la compresor (piulita galbena). Ideea e ca voiam macar sa se aprinda.... Cel de la TPMS nu se aprinde deloc iar cel de la portbagaj se aprinde cand am asr-ul dezactivat (adica atunci cand e asr galben).

Intrebarea mea e... trebuie sa pun musai si firul rosu la abs ca sa se aprinda butonul? Butonul de portbagaj de ce se aprinde doar cand e asr-ul oprit? Are cineva o schema mai complex construita sa vad pe unde am gresit sau ceva?

NU trebuie firu, ca doar merge wireless....

MAi complexa decat cea din elsa nu este, dar vad ca nici pe aia nu stii sa o citesti, mai bine mergi la cineva care stie, sa nu dai foc la masina....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Al Bundy. Celelalte fire sunt legate nu a mai rămas decât firul rosu care trebuie băgat în mufa de la centrala ABS. Problema este ca am scos mufa din centrala dar nu reușesc sa bag pinul în mufa. Nu știu cum se desface mufa sa bag pinul. Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, Al Bundy said:

cu sfaturi sau fizic?

 

NU trebuie firu, ca doar merge wireless....

MAi complexa decat cea din elsa nu este, dar vad ca nici pe aia nu stii sa o citesti, mai bine mergi la cineva care stie, sa nu dai foc la masina....

Tot ce am citit pe aici e gri cu gri, maro cu maro iar cel negru cu alb de care nu am auzit nimic la asr (unde,am gasit la altcineva)... Am intrebat doar daca pot sa le fac sa se aprinda si atat momentan... Deci trebuie sa duc si firul rosu la abs. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa se aprinda, daca chinezul a pus firele in mufa cum trebuie, sunt suficiente 2 fire, gri si maro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Eu am ASR FRONT MK70

1K0 907 379 P

Golf v

Am scazut din 0017025 ( care din cate pare este codarea pt .....379 P ) 0016384, deci am codat cu 0000641. S-a aprins martorul in bord si asa a ramas, clipeste in continuu. Am incercat si reset cu vsds dar degeaba. De precizat ca nu am montat inca butonul. 

????

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am gasit rezolvarea la problema mea cu indicatorul TPMS in ETKA.

Eu am pompa ABS 1K0 614 117 H cod PR 7K0 , 7K4. Modelul meu de golf mai poate monta si 1K0 614 117 J cod PR 7K6

PR 7K0 = Without tire pressure warning light

PR 7K4 = Tire pressure control frequency 315 MHz high level version

PR 7k6 = Flat tire indicator. Control presiune in functie de viteza de rotatie a rotilor

Codul H si J sunt pt modele golf 2008, pe golf 2009 sunt AC si AD (AD - PR 7K6)

H,J,AC si AD sunt MK70, adica ASR

Golf 2008 MK60 , adica ESP monteaza AE si AF , AF cod PR 7k6

Golf 2009 MK60 monteaza BD si BE, BE cod PR 7K6

 

Modificat de OviVal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 29.04.2017 at 9:19 PM, relugeo said:

Salut Al Bundy. Celelalte fire sunt legate nu a mai rămas decât firul rosu care trebuie băgat în mufa de la centrala ABS. Problema este ca am scos mufa din centrala dar nu reușesc sa bag pinul în mufa. Nu știu cum se desface mufa sa bag pinul. Mulțumesc 

O intrebare "simpla", cum scoti firul rosu din masina fara sa demontezi zumate de masina?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte simplu . Dupa ce dai torpedoul jos sunt niște dopuri de cauciuc și cu o sarma otelita prin interior sau exterior unde iti este mai usor pătrunzi dopul iar la celalalt capăt prinzi firul de sarma și îl scoți afara. Eu îl am afara dar nu pot sa îl bag în mufa .

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca mufa are niste obturatoare de cauciuc sau plastic ca sa fie cat mai etansa. Verifica pinul unde trebuie sa bagi si cu un ac sau o agrafa de birou impinge afara bucatica aceea subtire de cauciuc care obtureaza lacasul pinului din mufa. Dupa aceea o sa poti baga pinul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, relugeo said:

Foarte simplu . Dupa ce dai torpedoul jos sunt niște dopuri de cauciuc și cu o sarma otelita prin interior sau exterior unde iti este mai usor pătrunzi dopul iar la celalalt capăt prinzi firul de sarma și îl scoți afara. Eu îl am afara dar nu pot sa îl bag în mufa .

Rezolvat cu scosul firului. Am dat o gaura cu surubelnita din partea dinspre motor si am bagat o pilota ( un fel de sarma din plastic cu care trag electricienii firele prin tuburi, eu fiind de meserie). Am facut si poze cu procedura de desfacere a mufei. Un pic de rabdare si le incarc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci mufa de pe controlerul ABS pt TPMS

 

 

 

Sper sa fie de ajutor.

IMG_5873.jpg

 Inainte de a introduce firul in mufa trebuie deblocata mutand protectia mov-lila  inspre stanga, atentie la urechiusele din partea dreapta, eu am rupt una.IMG_5875.jpg

Dupa ce scoateti mufa trebuie desfacut capacelul exterior ce protejeaza firele IMG_5876.jpg

si ar fi bine sa taiati si colierul de plastic ce tine fireleIMG_5877.jpg

IMG_5878.jpg

IMG_5880.jpg

Dupa care individuati pinul ce va intereseaza , in cazul meu pin 7 avand in vedere ca am ASR si mufa T26 ( 26 pin), ESP ar trebui sa aiba T47. Trebuie scos dopul de protectie , cel albIMG_5882.jpg

IMG_5883.jpg

Terminat de introdus firul se pune protectia inapoi , cea lila, atentie sa fie pusa bine se vede ca nu s-a mutat bine inspre dreapta daca comparati cuprima poza.Nu se inchide bine daca nu e bagat firul bine in mufa. IMG_5885.jpg

IMG_5886.jpgDupa care se pune capacul la loc si se leaga cu un colier de plastic nou in locul la cel ce l-am taiat. . Atenzie cand incideti capacul, daca nu il puneti la loc bine mufa nu se va intra in controler si nu se va inchide.

 

Sper sa fie de folos.

Modificat de OviVal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri


Colegul Al Bundy zicea sa fim atenti la cablaj... Eu am facut ce si cum ar trebui dar pin-ul 5 din cablaj, pe care nu mai sunt sigur acuma unde trebuia dus la asr, nu-l inteleg. Deci, cel negru cu alb pe care trebuia sa il duc la asr (din cate am inteles de pe alte site-uri, la maro cu gri) doar ca el in buton nu intra nicaieri. (poza)

Pin 123 sus, 456 jos

18254408_1448365901860608_1482848194_n.jpg

Modificat de 1991luk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Firul negru/alb in mufa TPMS e pe pinul 5 in mufa ASR are corespondenta la pinul 4

Ma refer la glof v dar din ce am vazut pe ELSA e la fel si pe skoda 

Modificat de OviVal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum, stiu ca o sa va dezamagesc, dar sistemul nu e foarte bun. La viteze mici in oras nu functioneaza foarte bine. Am taiat un cauciuc in toamna intr-un colt de bordura si am mai mers cam un km cu maxim 50 la ora si s-a aprins martorul doar dupa vreo 300 de metri. Am si dezumflat un cauciuc sa vad daca merge si la 1.5 atmosfere s-a aprins dar la peste 90 km/h. E foarte dependent de viteza, daca mergi cu viteza sesizeaza repede ca un cauciuc se dezumfla dar la viteze mici poti sa mergi pe pana un pic, isi da seama greu. E util mai ales pe autostrada.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, 1991luk said:

 

18254408_1448365901860608_1482848194_n.jpg

De legat am legat bine dar butonul e "prost". Am luat firul alb negru din pin 5 de la mufa TPMS si l-am legat la pin 2 din mufa acesteia pentru ca, dupa cum se vede si in poza, pin 5 lipseste (e 2).

 

Carevasazica, atentie la butoanele de la chinezi

 

 

LE: si asa se comporta ciudat. Nu a luat foc dar cand pun contactul/pornesc masina nu se mai aprinde.

Modificat de 1991luk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

57 minutes ago, valioglu said:

Oricum, stiu ca o sa va dezamagesc, dar sistemul nu e foarte bun. La viteze mici in oras nu functioneaza foarte bine. Am taiat un cauciuc in toamna intr-un colt de bordura si am mai mers cam un km cu maxim 50 la ora si s-a aprins martorul doar dupa vreo 300 de metri. Am si dezumflat un cauciuc sa vad daca merge si la 1.5 atmosfere s-a aprins dar la peste 90 km/h. E foarte dependent de viteza, daca mergi cu viteza sesizeaza repede ca un cauciuc se dezumfla dar la viteze mici poti sa mergi pe pana un pic, isi da seama greu. E util mai ales pe autostrada.

Ai sensori sau e pe ABS?

Oricum la viteze mari e importanta avertizarea cand pierzi presiune, folosesc masina mai bine de 50% din timp in autostrada si 150 -160 la ora e important sa te avertizeze cand pierzi presiune. 

Din cate am inteles sistemul cu senzori e mult mai precis, poti sa setezi si presiunea sub care sa te avertizeze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sistemul indirect, pe ABS. 

Ai dreptate, cel cu senzori e cu adevarat bun, dar are minusul ca senzorii OEM sunt extrem de scumpi. Si te incurca si cu schimbatul cauciucurilor cu tot cu jante iarna / vara. 

La Dacia sistemul poate lucra cu doua seturi de senzori care costa si mult mai putin...

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, 1991luk said:

De legat am legat bine dar butonul e "prost". Am luat firul alb negru din pin 5 de la mufa TPMS si l-am legat la pin 2 din mufa acesteia pentru ca, dupa cum se vede si in poza, pin 5 lipseste (e 2).

 

Carevasazica, atentie la butoanele de la chinezi

 

 

LE: si asa se comporta ciudat. Nu a luat foc dar cand pun contactul/pornesc masina nu se mai aprinde.

butonul de TPMS demontat si cablajul

IMG_0173.jpg

IMG_0174.jpg

IMG_0175.jpg

IMG_0176.jpg

IMG_0177.jpg

IMG_0178.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!