Jump to content

De la BMW la Sharan: fiabilitate motor ?


d3xmeister
 Share

Postare recomandată

Salut. Rulez din preistoric un 1994 BMW520i 2 litri 24v 150cp benzinar. Masina asta cred ca e mai fiabila decat tancurile nemtesti. A trecut prin furtuni si razboaie si cu toate astea am schimbat in 210.000 km facuti doar un set de garnituri super ieftine. Asta la motor. In rest, un ambreiaj schimbat si ceva probleme cu geamurile electrice. Nu stiu ce-i aia distributie, planetare sau alte dracii :))

Cum timp indelungat a trecut,a venit un copil, apoi al doilea, au facut cativa ani, am inceput sa am probleme cu spatiul de cate ori plec pe undeva nu mai am loc sa pun un ac in masina. Am studiat si am eliminat Toyota Previa pt ca Toyota Romania nici nu recunoaste existenta ei, Renault Espace eliminat pt ca vreau masina nu Renault, Crysler Voyager pt ca am gasit mai multe dezmembrate decat asamblate, asa ca am ajuns la Sharan.

Totul OK pana cand ma apuc sa citesct despre motorul 1.9TDI care initial arata senzational. Gasesc forumuri pline ochi cu probleme de toate felurile multe nedescurcate se pare nici de mecanici priceputi. Turbo, ulei, egr, distributii, injectoare, reglaje, curatari, limp moduri, gadilaturi sub talpa. Asa ca momentan sunt speriat, ma gandesc ca trec de la motorul meu ceas elvetian la unul cu 10 straturi de rahat si nu ma incanta ideea. Pe de alta parte vad acest motor laudat in draci.

Care ar fi concluzia ? Puhoiul asta de oameni il exploateaza gresit sau lumea e obisnuita cu un motor ce trebuie ,,bibilit,, constant ?

Ca buget m-as incadra la un Sharan cu dotari bune an 2004-2006 impecabil, adica in jur de 6-7 mii. Sa caut un Sharan benzinar ? Nu am gasit nici unul pana acum.

Si ca motorizare care ar fi mai indicat ? ASZ 130cp sau AUY 116cp ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cateva intrebari aditionale:

Sunt in general probleme cu testul de noxe la inspectia tehnica ? A mea trece cu brio mereu.

Exista la unele modele posibilitatea ca scaunele din fata sa se roteasca ? Am vazut mai de mult la un Alhambra parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Inainte de toate as vrea sa spun, desi probabil ca ti s-a mai spus, nu te astepta ca masinile din ziua de azi sa fie la fel de fiabile precum BMW-ul tau. Nu pentru ca inginerii sint incapabili ci pentru ca banul se pare ca e mai important ca acum 20 de ani. E drept insa ca si concurenta era mult mai mica atunci... asta insemna ca banii se imparteau in pricipiu intre VW, Opel si Ford. Ori acum avem japonezi cu o reputatie foarte buna (doar) in privinta fiabilitatii (parerea mea e ca asta e cu dus si intors... o fi o Toyota fiabila, insa niciodata nu te vei simti mai bine ca intr-un VW sau Ford), iar coreeni vin tot mai puternic din urma. Deci banii trebuie sa vina si din alte parti, gen service, nu doar din vanzari.

Nu vreau sa intru in polemici cu cei care au Sharan, si eu am auzit cuvinte si de bine si de rau... comparativ cu alte modele, de rau parca ceva mai multe.

Personal daca as fi in locul tau m-as uita la ceva de genul unui Ford Galaxy, S-Max sau C-Max sau la un Opel Zafira.

De ce doar la ele? Pentru ca in acest segment au imagine mai slaba decat Sharan, iar asta poate insemna un pret mai bun la mana a doua, in ciuda unor dotari cel putin la fel de bune si kilometri parcursi mai putini. Atentie insa la starea generala si numarul de km. Vorbim de niste masini de cursa lunga, in general folosite intens la drumuri (foarte) lungi.

La partea cu noxe nu stiu, deci nu ma bag.

Cat despre scaunele rotative, daca nu ma insel la Ford era optionala chestia asta. Oricum nu cred ca la C-Max.

Modificat de LauCalin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Tu ai posibil o masina din ultima generatie de la BMW care era foarte fiabil. Poate ai chiar motor fara vanos si esti foarte fericit.

Eu am trecut pe un drum similar cu al tau, referinta fiind un BMW de moda veche si masina noua SH target diesel modern. Am citit de m-am speriat. Dar cam la fiecare marca apara ceva bube specifice la motorizari noi. Daca cauti la BMW, la motoarele diesel recente, o sa vezi ca acolo au probleme cu lanturi de distributie care se rup la km sub 100.000. La ford (motoare diesel PSA) pic turbinele, curge motorina, se strica ambreiaj. Si asa mai departe.

 

La inceput m-am speriat, apoi m-am revoltat, apoi m-am obisnuit cu ideea. Cred ca mai toate sunt motorizari cu atu-uri (consum foarte mic, usoare, putere mare) dar si cu probleme mai mici (in general) sau mai mari (exceptii) dar daca te ai documentat cam stii la ce sa te astepti si stii cum sa actionezi preventiv unde e cazul. Si stii cam cati bani sa tii undeva pe un cont (dar nu in cipru) ca rezerva pentru cand o sa se strice masina.

 

Si sa nu uiti ca o parte din probleme cu masini rulate este si ca oameni le cumpara fara sa stie cati km au adevarat sau cum a fost intretinut. Se cumpara o masina cu ceas dat inapoi, se trezesc cu probleme, se baga pe net. O selectie e importanta si nu trebuie luat cea mai ieftina masina.

 

Eu am ales in cele din urma un Passat CC, benzina, dar de turbina nu am scapat. Si sper ca nu se strica prea de curand. Mai are garantie pana la toamna..

 

Pe de alte parte, un BMW E34 nu e o masina mica. Poate e un sfat bun sa iei mai putine bagaje cu tine, sau poate merita sa-ti cumpari un portbagaj pentru plafon. Daca are intradevar 210.000km la bord, inca mai merge 100.000 daca ai grija de ea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia cu mai putine bagaje e de vis, o dau nevestii sa o citeasca :))) Eu cand plec la drum imi intra tot intr-o punga de un leu.

Nush de ce zici de Vanos, a mea are Vanos si n-am avut nici o problema, de fapt n-am avut nici o buba la motor. 210000 am facut eu cu ea, masina are 380000 total. Si merge de vis, nu exagerez cu nimic. N-am menajat-o dar am intretinut-o ca la carte, fara compromisuri. In fine, despre dinozauri, numai de bine :))

Una dintre ,,problemele,, la E34 e ca ii ia mult sa dea cu caldura. Acum cu copii e destul de nasol, am detasat telecomanda de cheie si cand plecam iarna cobor cu 15-20 de minute inainte, o pornesc, o incui si o las asa. Nu e nimic defect, atat poate ea.

Din pacate citeam topicul cu Webasto de la Sharansi m-am ingrozit, se pare ca si aici sunt probleme mari cu caldura daca nu merge Webasto, si de multe ori nu orea merge, vad ca baietii il repara non-stop, si nu chiar cu costuri mici.

Despre motor inca astept sugestii, nasul meu are o Octavia, 1,9 ALH si a cam avut multe probleme, dar baga motorina de la tractoare asa ca n-am luat experienta lui ca referinta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la noi parerile sant impartite dupa cum cred ca ai citit.Eu unul nu-mi iau alta masina din mai multe aspecte.Am peste un milion jumatate de km facuti numai cu sharan,se conduce f bine,este destul de fasnetz si de 116 si de 130 dar poti foarte bine sa iei unul cu 2.0 tdi pe sharan sa pus doar varianta cu 8v pana in 2009 deci nu ai probleme cu injectoare si alte minuni.Probleme in plus fata de passat,audi,seat,skoda nu o sa apara.Eu unul te sfatuiesc sa cumperi sharan fara frica,e o masina foarte buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

borav64motion

Eu,din propria mea experienta,recomand Ford S-Max(motor PSA 140CP).Am facut citeva vacante cu el,printre care si una in Franta,si toti pasagerii au fost foarte multumiti.Ca aproape intotdeauna,cei de pe cele doua locuri din spate daca nu sint copii,se vor plinge de lipsa spatiului.Vorbesc bineinteles de varianta cu 7 locuri.Masina are 80.000Km si a functionat perfect pina acum,cu toate ca o conduce multa lume fiind de firma(tavaleala).

Am mai mers si cu Opel Zafira (penultimul model cred)si cu Chrysler,si de asemeni cu Toyota(nu mai retin numele).

Cel mai mult m-a convins Ford(tinuta de drum,consum,zgomot in habitaclu,putere,..)

Ca sa fiu sincer cu toate astea eu as cumpara Sharan din pasiunea pe care o am pentru aceasta marca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu de la un vecin care avea Ford Galaxy ca este un Sharan in haine de Ford, partea mecanica este de la VW, sunt identice.

El recomanda Galaxy pentru ca in aceeiasi bani il poti lua mai nou si km mai putini.

 

Atentie mare la numarul de km, aceste masini se folosesc pe post de microbuse la cursele de Spania, Italia etc, deci majoritatea la varsta aia tind spre milionul de km si reparatii majore.

 

Poti opta pentru o clasa mai mica gen VW Touran, Opel Zafira etc, masini la care sansele sa fie folosite numai de familie sunt mult mai mari, au motorizari decente si pe benzina, consum decent, au si ele 7 locuri la nevoile, cu 5 locuri ai portbagaj foarte mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi ca idee de inceput se poate spune din experiente ca Ford Galaxy are sanse de vanzare mai mici, deci probabil ramai cu ea mai mult timp in garaj decat Sharan-ul. Ceea ce stiu sigur ca se poate intampla la orice Sharan (si asta din 4-5 marturii a posesorilor de Sharan)  este ca motorul nu urca mai mult de 150(motoarele de 115CP). Ca rectificare s-a incercat eliminarea limitei de viteza, insa same result. :| Asta m-a debusolat foarte mult. Ghinionul a fost ca am aflat informatiile dupa ce mi-am cumparat Sharanul. Ca parere proprie ma declar multumit(daca stii sa conduci o masina nemteasca nu ai decat probleme minore si acestea provenind de la natura masinii).  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect - VAG-urile se vand bine in Romania.

 

Tot corect - multe dintre solutiile adoptate la Sharan vin de la Ford....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Una dintre ,,problemele,, la E34 e ca ii ia mult sa dea cu caldura.

 

Nu e normal. te astept pe un forum BMW ca sa discutam despre asta :)

 

Anul trecut am batut Belgia - Olanda cu un Ford C-max 1.6diesel. In masina eram cu 4 adulti, si un copil de 2 ani (cu scaun de copil), si bagajele pentru sejur de 10 zile pentru toate lumea din masina. Am incaput, masina a facut fata. Ca masina insa nu m-a convins, suspensie foarte moale, deci confortabil dar cu compromise la stabilitate in viraje. Si la denivelile alea pentru redus viteza in Olanda trebuia redusa viteza pana la 5km/ora, ca altfel dadeam cu bara fata de asfalt la coborarea.

 

Consum absolut ok pentru gabaritul masinii, undeva pe 6% mers autostrada legal. Putere suficienta avand in vedere ca sportivitatea e 0 cu suspensia aia moale.

Modificat de bartro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi ca idee de inceput se poate spune din experiente ca Ford Galaxy are sanse de vanzare mai mici, deci probabil ramai cu ea mai mult timp in garaj decat Sharan-ul. Ceea ce stiu sigur ca se poate intampla la orice Sharan (si asta din 4-5 marturii a posesorilor de Sharan)  este ca motorul nu urca mai mult de 150(motoarele de 115CP). Ca rectificare s-a incercat eliminarea limitei de viteza, insa same result. :| Asta m-a debusolat foarte mult. Ghinionul a fost ca am aflat informatiile dupa ce mi-am cumparat Sharanul. Ca parere proprie ma declar multumit(daca stii sa conduci o masina nemteasca nu ai decat probleme minore si acestea provenind de la natura masinii).  

Sharanul urca 180km/h si chiar foarte repede(115 cp) si consumul 7% mixt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.9TDI e un motor ok! E zgomotos dar nu are foarte multe bube.

Foarte multe probleme tind sa tina de debitmetre stricate, turbina tine cam 150 - 200.000 Km la un mers normal, consuma nimic - adica 7&% in oras si 5% afara la mers normal. Poate sa consume si 3.5% daca mergi destul de incet :)

Daca e intretinut cum trebuie - revizii la timp, consumabile si motorina de calitate - merge mult si bine.

Seat-ul pe care l-am avut inainte cred ca avea peste 300.000 Km reali - eu l-am luat la 150.000 Km in bord - si nu scotea pic de fum, tragea cum trebuie, consuma 7.5% in Bucuresti cu jante pe 18 si AC mereu pornit si nu s-a atins nimeni de el toata viata lui.

A fost schimbata o turbina, logic pentru ca nu a fost schimbata niciodata si ii venise timpul, si ambreiaj + volant din acelasi motiv. In rest, pe parte de motor, nimic. Ulei bun si motorina de calitate.

Daca bagi ulei prost, motorina ieftina, mergi prea subturat atunci o sa inceapa sa consume ulei - maxim 1 litru la 10.000 Km e ceva normal, mai mult de atat nu - sau alte bube.

Trebuie tinut cont ca un motor turbo(diesel sau benzina) nu o sa se compare niciodata cu un motor aspirat la fiabilitate.

Sunt mult mai multe chestii care se pot strica

- presiuni mai mari care pot rupe un furtunas (foarte multe pierderi de putere tin de furtunase gaurite, desfacute)

- senzori care se pot strica - adica trimit informatii false catre ecu si motorul merge ciudat din cauza lor etc

Per total, este un motor pe care eu l-as recomanda oricand.

Destul de fiabil si - in caz ca se intampla ceva - foarte ieftin de reparat. Toti mecanicii se pricep acum la ele, piese sunt pe toate drumurile etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri. Azi merg sa vad un Sharan :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am plimbat si cu Sharanul. Sofer, ca'vasazica. Un 2002 TDI 116CP al unui amic. M-am cam dezumflat un pic.

Multe pozitive, senzatia la drum intins data de pozitia inalta si geamurile largi e super, destul de comfortabila, motorul trage bine, garda la sol buna pentru RO, inchegata, calitate buna a materialelor.

Omul in 3 ani de cand o are a schimbat doar volant, desi n-ar fi foat absolut necesar din cate mi-a spus.

Negative:

Caldura, varza. Face cald greu si slab cand nu merge webasto, si webasto merge doar cand isi aduce aminte, sau cateva zile dupa ce a fost re-reparat. Cand merge, cand nu, cand se strica, cand se repara, cand ia foc, din spusele omului.

Dar ce ma face sa dau inapoi este socul dat de marimea vehiculului. Mi se pare imensa, parca merg cu autobuzul. Stiu ca am vrut spatiu, dar socul a fost foarte puternic. M-a facut sa ma gandesc daca pentru ceva weekenduri plus o vacanta pe an merita sa car mereu 2 tone dupa mine. 70% din km facuti de mine sunt singur in masina.

Ma mai gandesc, poate mai fac un drum cu ea, deocamdata nu pot sa trec peste socul dat de marime :)

Iar despre caldura, o intrebare, n-as putea sa dau jos incalzirea de fabrica si sa montez una moderna webasto, chit ca mai dau 700-1000 de euro pe ea ? Va fi mai fiabila ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi ca idee de inceput se poate spune din experiente ca Ford Galaxy are sanse de vanzare mai mici, deci probabil ramai cu ea mai mult timp in garaj decat Sharan-ul. Ceea ce stiu sigur ca se poate intampla la orice Sharan (si asta din 4-5 marturii a posesorilor de Sharan)  este ca motorul nu urca mai mult de 150(motoarele de 115CP). Ca rectificare s-a incercat eliminarea limitei de viteza, insa same result. :| Asta m-a debusolat foarte mult. Ghinionul a fost ca am aflat informatiile dupa ce mi-am cumparat Sharanul. Ca parere proprie ma declar multumit(daca stii sa conduci o masina nemteasca nu ai decat probleme minore si acestea provenind de la natura masinii).  

Sharanul urca 180km/h si chiar foarte repede(115 cp) si consumul 7% mixt.

Mda, sunt curios care ar putea fi problema. Nu m-as avanta asa de usor sa-l bag in service. As vrea sa experimentez o metoda de rezolvare.

Stie cineva?

 

M-am plimbat si cu Sharanul. Sofer, ca'vasazica. Un 2002 TDI 116CP al unui amic. M-am cam dezumflat un pic.

Multe pozitive, senzatia la drum intins data de pozitia inalta si geamurile largi e super, destul de comfortabila, motorul trage bine, garda la sol buna pentru RO, inchegata, calitate buna a materialelor.

Omul in 3 ani de cand o are a schimbat doar volant, desi n-ar fi foat absolut necesar din cate mi-a spus.

Negative:

Caldura, varza. Face cald greu si slab cand nu merge webasto, si webasto merge doar cand isi aduce aminte, sau cateva zile dupa ce a fost re-reparat. Cand merge, cand nu, cand se strica, cand se repara, cand ia foc, din spusele omului.

Dar ce ma face sa dau inapoi este socul dat de marimea vehiculului. Mi se pare imensa, parca merg cu autobuzul. Stiu ca am vrut spatiu, dar socul a fost foarte puternic. M-a facut sa ma gandesc daca pentru ceva weekenduri plus o vacanta pe an merita sa car mereu 2 tone dupa mine. 70% din km facuti de mine sunt singur in masina.

Ma mai gandesc, poate mai fac un drum cu ea, deocamdata nu pot sa trec peste socul dat de marime :)

Iar despre caldura, o intrebare, n-as putea sa dau jos incalzirea de fabrica si sa montez una moderna webasto, chit ca mai dau 700-1000 de euro pe ea ? Va fi mai fiabila ?

Eu unul nu am probleme cu caldura, merge foarte bine. Probabil poti sa incerci insa din cate am auzit webasto nu are tot timpul fiabilitatea dorita(n-am idee de ce, insa poti incerca ).

Modificat de SammD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru motor, faci un log in mers si vezi de unde sunt problemele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa parerea mea Sharanul ori iti place ori nu,nu exista ,,sa mai vedem,,sant persoane care s-au indragostit pe loc de sharan dat fiind ce destinatie urma sa-i dea acestui model sau chiar din cauza spatiului sau care nici nu au vrut sa-l incerce.Cat despre caldura,cu banii ce intentionezi sa-i aloci o sa ai mai multa decat este necesara.Optiunile gen parbriz incalzit(cu rezistenta,nu cu aerul din bord),A/C plafon,aeroterma spate etc sant de luat serios in calcul la sharan.Poti fara probleme sa umblii cu doua tone dupa tine daca te gandesti la consum.    @SammD,nu o sa fi satisfacut de masina daca nu investighezi cauza,ce spui tu nu e deloc in regula,masina are un cuplu de 310 nm iar 180km/h nu este o viteza greu de atins chiar incarcat la capacitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Eu am un Seat din 2011 si inainte t4 deci la marime nu cred ca ii atat de mare. Daca il compari cu t4 sau alte microbuse ii mic. Cat despre fiabilitate ii super depinde pentru ce folosesti masina , Eu o folosesc pt familie si pentru tractat remorca, deoarece t4 are motorul mare si ii c-am scump la taxe si am optat pentru sharan/alhambra (sunt identice). In legatura cu viteza Eu merg anual in tara pentru concediu si conduc cu 160-170 pe toata portiunea de autostrada din germania unde nu este restrictii cu consum de 6-7% , personal super multumit , cum spunea cineva mai sus masina intretinuta corect, si exploatata corect nu creaza probleme, cat despre incalzire am cumparat masina cu ea defecta si am reparato in service aici in germania si de 2 ani nu am mai avut probleme cu ea , la noi aici ii frig in general vara nu is mai mult de 25 de grade , acuma de exemplu noaptea is tot timpul temperaturi cu minus, si e asa din septembrie , deci la mine merge in fiecare zi soba si pana acum nu am avut probleme cu ea.  Sharanul e super in comparatie cu altele uitate si la preturi, pentru mine pretu unei masini dupa cativa ani de vechime isi spune cuvantul daca e calitate sau nu (parere personala )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri. Momentan am renuntat la idee, dupa ce am facut un calcul, cat timp pe an as avea nevoie de o asa masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut un Sharan cam 4 ani, folosit zi de zi. Nu e deloc mare pt oraș, e exact cât un passat. E mai ușor de condus și mai ușor de parcat decât o berlină datorită poziției mai înalte - când depășești, vezi peste mașina din față, când ieși cu spatele din parcările tip spic (/////), te poti asigura pt că vezi peste mașinile de lângă tine, pe când cu o mașină mai joasă practic ieși orbește până la jumătatea mașinii când începi să vezi ceva. Un alt avantaj ar fi că nu trebuie să îți cauți mașina în parcare la hypermarket, îți sare în ochi de la 100 de metri :D

 

Poti să cari cu ea 800 kg (asta după carte), deci real cu scaunele scoase merge până la o tonă. Podeaua este perfect dreaptă, dacă ești pescar sau excursionist, este mașina perfectă - cu scaunele din rândurile 2 și 3 scoase se creează un spațiu plan de 2,20 m pe lungime, 1,20 m pe lățime (între telescoape, deci lățimea minimă) și 1,20 m pe înălțime. Eu personal de mai multe ori mi-am făcut garsonieră din mașină (geamuri negre, încălzire suplimentară în spate, 10 boxe, 10 lumini interioare, măsuțe pe spătarul scaunelor din față). Bine, eram burlac, eram mai motivat :P

 

Poți să cari încă 6 prieteni după tine, pentru că mașina asta are 7 locuri REALE, nu doar pe acte, și toate cele 7 scaune sunt reglabile individual (culisează față-spate și se poate înclina spătarul). Cu 7 locuri dezavantajul ar fi că rămâi cu un portbagaj cam mic (220 l), dar la nevoie un Thule te salvează. Problemele mașinii sunt aceleași ca ale altor mașini din grupul VAG, consumul să zicem cu 1 litru peste consumul unui Passat. Punctul slab sunt planetarele, se duc cam repede, acum nu știu poate la modelele mai noi s-a rezolvat aceasta subdimensionare.

 

Pe scurt, un Sharan îți poate oferi confortul și sportivitatea unei berline, dar în același timp și avantajele unui microbuz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna ziua. Sunt nou pe forum si sunt in cautarea unui Vw Sharan (sau Alhambra). Mi s-a pus pata pe el si clar asta imi iau.

Acum va spun despre "problema" mea:  caut sa iau ceva dupa 2004. Am gasit si modele mai noi, dar majoritatea au motorul de 2.0 litri. Beleaua e ca toti care mi-au recomandat VW, mi-au spus sa ma feresc de acest motor si sa caut doar 1.9TDI. Fiecare si-a exprimat "frustrarea" pentru respectivul 2.0 motivand ba volant care se strica repede, ba injecotarele, ba turbina. Acum va intreb pe voi, utilizatorii, ce ati auzit, ce probleme ati intampinat? Poate detaliem putin despre fiablilitatea acesti motor 2.0 TDI.

Va multumesc frumos pentru gazduirea mesajului si va urez de pe acum un Paste Fericit tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca erai mai atent postai unde trebuie intrebarea,poate muta un moderator discutia acolo, totusi sa-ti raspund.Pe Sharan motorul de 2.0 tdi pd este cu 8v cod motor BRT,probleme legate de motor nu sant altele decat la 1.9.Cu cine ai vorbit sigur avea passat,golf,skoda etc cu 16 v.Deci sfatul meu este sa nu fugi de acest motor daca masina este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns "razvi_gyl". Imi cer scuze daca am postat unde nu trebuie, dar chiar am urmarit toate topicurile create si asta mi s-a parut cel mai potrivit pentru intrebarea mea. Totusi se vorbeste de fiabilitate motoarelor Sharan in comparatie cu BMW.

Dupa ce am mai cautat, am gasit si topicul despre motoare TDI. Totusi, acolo se vorbeste de versiunea motor BKD, BMM, BMN si nu gasesc versiunea BRT. Ma poti ajuta cu mai multe informatii "razvy_gyl"?

M-ar ajuta sa pot deosebi varianta de motorizare cand vad un anunt de vanzare auto. Deci, care e cea mai "fiabila" varianta 2.0 TDI, si cum imi dau seama, atat timp cat la anununturile de vanzari nu se dau astfel de informatii.

Inca odata, caca e gresita postarea, rog moderatorii sa mute intrebarea, sau as putea sa o sterg.

Modificat de bebesaint
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Riki_Skater

Model:          Cilindree:    Cilindri:   Ventile:     KW(CP)/turatie:      Cuplu/turatie:           Cod MOTOR:           Cand a fost fabricat:

 

2.0 TDI (PD)  1968           4            8               100 (136)/4000      310/1750–2500         BVH                       10/2005–08/2010

2.0 TDI (PD)  1968          4            8               103 (140)/4000       310/1750–2500        BRT                       10/2005–08/2010

 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!