Jump to content

Piesa necunoscuta - zona EGR


andREI
 Share

Postare recomandată

Salutare,

 

Cei cu motoare 2.0 TDI (CBBB, CBAB etc.) stiti cumva ce piesa este aceasta din poza? E fracturata langa mufa si necesita o inlocuire presupun. Doar ca as avea nevoie de informatii ca sa stiu macar ce sa cer..

 

post-18-0-79665000-1364555962_thumb.jpg

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesa este tocmai clapeta EGR. 

 

http://www.gebrauchtteile.co.at/images/product_images/original_images/DSC_2411.JPG

 

http://img.findpart.org/images/1040/1040659.jpg

 

Cere piesa cu codul 03L131501K pe valeo costa in jur de 800 RON

Modificat de Tomi N.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tomi, eu zic sa te documentezi mai bine.

 

Cea indicata de Andrei este cea de SUB EGR, adica fix clapeta oprire motor.

 

http://www.ebay.de/itm/VDO-Drosselklappe-Saugrohrklappe-Steuerklappe-Luftversorgung-inkl-Dichtung-/181090086597?pt=DE_Autoteile&hash=item2a29cf6ec5

post-2063-0-91272700-1364562330_thumb.jp

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu si eu: Clapeta cut-off (oprire motor)...in caz de defefectiune la oprirea motorului vei avea un tremurat/zmuncitura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

My bad. Imi cer scuze, nu am avut intentia de a deruta pe nimeni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e vreo 950 ron la reprezentanta.dar ma mir ca nu aprinde martorul de check engine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Toti : Multumesc pentru informatii si promptitudine!

 

@doctorul : Ba il aprinde, crede-ma, asa am ajuns sa ma uit dupa ea. Eu sper ca e vreo virgula in suma aia pusa de tine acolo... ca nu prea ma atrage ideea sa dau asa mult pentru un tremurici

Modificat de andREI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am acum in fata schema de al Tiguan dar din cate stiu pe siguranta responsabila de clapeta de cutoff la passat mai sunt puse si ventilatoarele si bujiile. Asa ca, take care!! Daca se duce clapeta - si se arde, in mod cert duce si siguranta. Efectele, cred ca le poti anticipa si singur.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clapeta respectiva mi s-a stricat si mie, pe mine m-a costat 600 lei piesa.

Modificat de tuchbr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am reusit sa-mi dau seama din poza, dar din vorbe inteleg ca e fisurat, fracturat, stutul si deci clapeta in sine nu are nimic. Daca e asa, exista chituri de reparatie bazate pe rasini epoxidice, cu care face un manson peste zona ( spalata bine inainte cu un diluant sau decapant) si va asigur ca dupa 24 de ore (lasata cu motorul nepornit, ca sa se intareasca) nu mai are moarte . E o varianta cu care cistiga foarte mult timp sa stringa bani pentru inlocuire, atit de mult ca o sa uite de problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este lucian.1950, este fracturata zona de plastic cu mufa. Ca si tuchbr ma ... atentiona la icre uneori si la 10 secunde. Innebunesc!

 

Pai o sa incerc sa o dau jos la mecanic si sa incercam sa o lipim cu epoxi-ceva, poate-poate. Are cineva idee de la ce se strica si mai ales cum se poate preveni?

 

Adica daca as ajunge la un moment dat la inlocuire, m-ar durea sa dau 600-900 RON pe o piesa ca sa mi se strice identic in 2 ani sau mai putin...



@tomba : Din fericire componenta din aluminiu nu pare a fi afectata. Dar nici nu am desfacut-o complet sa vad inauntru samd. Tu ai patit asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A patit un prieten si a sudat piesa, l-a costat vreo 40 de lei ! Daca e doar plasticul, vorba unui coleg, ar merge chiar si cu poxilina foarte bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am patit cu ulei inauntru,si la reprezentanta au inlocuit o.

colegu de forum care a facut diagnoza a spus ca in mai multe zeci de mii de km ajunge ulei in ea,si se ajunge automat la "aprinderea becului".

cei din reprezentanta ziceau ca e de vina turbina,ca e pe duca.nesimtiti.

 

piesa veche a fost spalata si curatata,si se pare ca e numai buna de folosit again,nu stiu.

ideea cu care am ramas este ca tehnologia motorului duce ,inevitabil,la ulei in clapeta in 50-100 mii km...poate nu e asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul ala poate foarte bine sa ajunga de la CCV (Crank Case Ventilation = recircularea gazelor de carter) nu ar fi asta o problema. Toate elementele de pe traseul de aer trebuie sa nu aiba probleme cu vaporii de ulei. Eu cred ca mai degraba cand se crapa ceva din carcasa piese pe acolo apuca sa iasa vapori de ulei care altfel nu ar fi avut pe unde iesi.

 

Altfel spus nu uleiul cred ca strica piesa ci cand se strica (mecanic) lasa ulei sa iasa..

 

CRED. Nu stiu sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deviem putin,dar e vorba de un b6,cbab,55000 absolut reali,luata de noua,servisata doar la vw.

piesa a crapat si a fost inlocuita.masina a mers perfect si inainte si dupa...

mecanic parea ok,si dintii din interiorul ei de asemenea erau ok...

 

ca sa fiu clar,nu ma contrazic,ci detaliez :icon_thumleft: !

plus ca asta cu turbina dusa,mecanicii lu peste,n am prea inghitit o!chiar daca e kkk,si nu GARETT...btw,nici nu stiau bine pe unde e pusa,ca sa se uite dupa marca!

 

sunt curios daca s ar incerca montarea clapetei,dupa ce a fost curatata si spalata,pe un motor,asa ,de chestie.sa vedem daca merge sau nu!:)

ca de pastrat,am pastrat o!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu aveam carcasa crapata si tot intrau vaporii de ulei in ea, am curatato de mai multe ori, dar dupa fiecare curatare tinea 3 luni, dupa care facea figuri din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!