Jump to content


Photo

VW 1200 11

4507392

  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#1 Justme_df

Justme_df
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:v
  • Model:1v
  • Motorizarea:1

Posted 09.03.2013 @ 17:37

VW 1200 11 din 1965 recarosata cu 11 din 1982 - conform CIV 

 

 

Am putin timp si iata deschisa pagina broscutei...  ce va urma ?  nu stiu 

 

O sa vedem pe parcurs,

 

1.prima lucrare incheiata :

 

-schimbat kitul de rezervor ( multumesc lexxus )

-curatat rezervorul 

-schimbat filtrul de benzina 

 

2.va urma operatiunea nr 2

 

schimbat rulmenti spate

rulmentii fata cica se mai pot regla, nu stiu dar il cred pe cuvant ;)

reglarea franelor fata /spate

schimbat saboti daca este cazul

 

si ce mai e cazul.. 


Edited by Justme_df, 09.03.2013 @ 17:49.


#2 doru_fant4

doru_fant4
  • Oraş:Ploieşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Transporter T4 1995
  • Motorizarea:1.9 TD ABL

Posted 09.03.2013 @ 17:43

Pune poze te rugam...



#3 Justme_df

Justme_df
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:v
  • Model:1v
  • Motorizarea:1

Posted 09.03.2013 @ 17:47

sigur...  o sa avem si poze



#4 Justme_df

Justme_df
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:v
  • Model:1v
  • Motorizarea:1

Posted 10.03.2013 @ 23:50

Si cateva poze; 

 

Attached Files



#5 MikeRG

MikeRG

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen/Opel
  • Model:Typ1/Corsa D/PassatB5.5
  • Motorizarea:1.2/1.3/2.0

Posted 11.03.2013 @ 05:16

Ha, asta e tziganca de a mea, din Mexic. Dar atentie, daca recarosarea s-a redus doar la o grefa de serie, poti sa incepi sa cauti un alt sasiu, nu de alta dar la RAR daca faci identificarea, posibil sa pici examenul...



Asta cu reglajul rulmentilor e vrajeala. Te costa in jur de 30-40 lei un set nou (pentru o roata), marca OPTIMAL, si o zi relaxata de mesterit, cu scule minimale.



Motorul nu e din an cu caroseria, e unul cu dubla admisie si alternator, probabil un 1600 "imprumutat" de pe o masina din anii 70. Pare de bus, mai ales ca vad ca are si aprindere hall, un lucru bun de altfel. Iar delco-ul e cu dublu avans/retard, adica undeva in jurul anilor 72-73-74. Carburatorul ma risc sa zic ca e un SOLEX 34 pict 3. Filtrul ala de aer e de kkt. Bling bling. Poti sa il arunci. Nu faci decat sa ai un motor pe post de aspirator de praf. In plus de asta nu ai la el nici preincalzire din motor pentru amestec (un furtun care vine de jos din zona cilindrilor si baga aer cald in carburator)

 

Poti pune fie un filtru cu cartus hartie

 

1600.jpg

 

fie unul cu baie ulei

 

draft_lens2183734module12076191photo_122

 

original sa fie.



Ia-ti o banda 3M de calitate, da jos barele, curata-le cu perie cu cif si aplica-i banda pe ele, pentru un aspect civilizat, de fabrica. Vipusca de pe ele arata intr-un fel cand e noua.

 

bumpers_Euro_68_73.jpg

 

111-807-107a_vw_cal_look_front_bumber_wi
 

Manerele de la macarale sunt fix cireasa pe tort, se pot lua de manuta cu filtrul de aer. Pui doua originale, negre

 

 

sau

 

 

sau daca vrei neaparat cu crom, modelul 68-69, mai rarutz dar mai dragutz

 

 

si arata altfel, in ton cu interiorul. Cromul nu face masina sa mearga mai bine (sau mai repede :P ).


Edited by MikeRG, 11.03.2013 @ 05:28.


#6 MikeRG

MikeRG

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen/Opel
  • Model:Typ1/Corsa D/PassatB5.5
  • Motorizarea:1.2/1.3/2.0

Posted 11.03.2013 @ 05:31

Pe langa saboti trebuie masurate si tamburele pentru uzuri si ovalitate. Daca mai ai de unde, ii rectifici, daca nu, altii s/h in firea lor (daca gasesti) sau noi, de la 155 lei bucata (zimmerman, ate, brembo), banu' tau, alegerea ta.


Edited by MikeRG, 11.03.2013 @ 06:42.


#7 Justme_df

Justme_df
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:v
  • Model:1v
  • Motorizarea:1

Posted 12.03.2013 @ 01:45

MikeRG recarosarea s-a facut bine, seria este repoansonata de RAR ;   

 

motorul mi-a zis ceva de 1600 dar oricum e piesa de schimb 

 

filtru de aer manere etc : multumesc, apreciez dar dupa cum bine stiti din proprie experienta  - abia am inceput

 

a... si nu o fac bucati ca sa plec de sablat.... etc

 

usor usor adun km... :) si mai fac cate ceva ;)


Edited by Justme_df, 12.03.2013 @ 01:46.


#8 sergiup

sergiup
  • Oraş:Arad
  • Maşina:VW & VW
  • Model:1200 & Golf MK1
  • Motorizarea:1.6 & 1.6 D

Posted 12.03.2013 @ 10:03

si eu asa retin ca motorul era de 1.6 pe ea. sunt coelgi pe aici care stiu mai bine masina decat mine si care daca citesc pot confirma sau infirma.

sa o plimbi sanatos.



#9 MikeRG

MikeRG

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen/Opel
  • Model:Typ1/Corsa D/PassatB5.5
  • Motorizarea:1.2/1.3/2.0

Posted 12.03.2013 @ 12:35

Motorul e foarte bun. Si eu vreau sa trec in vara asta la 1600, pentru mai multa "vana". Pe gustul meu masina trebuie sa fie cat mai aproape de original, dpdv optic. "Compromisul" il accept pe partea tehnica, mai putin vizibila dar de efect. La 1600cm e bine sa ai frane in firea lor. Si cele pe tambure tin dar sincer, dupa ce am trecut pe discuri fata, am vazut diferenta - la standul de franare mi-au iesit echilibrate 99,99% (1130 cu 1138kg), spatele, pe tambure, mi-a dat o diferenta de aprox. 300 kg dar asta din uzuri, ovalitati, pierderi de lichid de cutie pe o parte samd. De altfel si neamtu, peste 1500 cm (45 cp si mai mult) a pus discuri pe fata. Pe fata poti pune piese orginale vw, pe spate doar adaptari aftermarket sau tambure supradimensionati de tip 3.


Edited by MikeRG, 12.03.2013 @ 12:37.


#10 retro

retro
  • Oraş:Sibiu
  • Maşina:VW
  • Model:1303s
  • Motorizarea:1600

Posted 12.03.2013 @ 12:48

Sa te bucuri de ea!



#11 Justme_df

Justme_df
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:v
  • Model:1v
  • Motorizarea:1

Posted 12.03.2013 @ 14:45

multumesc, sa mearga fara probleme imi doresc si eu.

 

stiam ca este de 1600, seria de motor din carte este cea de pe blocul motor; s-au schimbat pistoane, alezat cilindrii, pus segmenti sau este un motor cu totul altul ? ce sa inteleg ?

 

 

 

Ah ... MikeRG  - ai dreptate - nu stau in crom - am sa schimb manerele de la macara - optic ma deranjeaza si pe mine !

filtru - am crezut ca este doar carcasa - ca mai trebuia filtrul pe rotund inauntru - K&N... asa ma gandeam ;) 

 

Cat priveste discuri ... o sa vad ce gasesc pe parcurs,

 

multumesc de sfaturi,


Edited by Justme_df, 12.03.2013 @ 15:09.


#12 Tiesto24

Tiesto24
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:VW
  • Motorizarea:rear

Posted 12.03.2013 @ 15:03

motorul e altul



#13 Justme_df

Justme_df
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:v
  • Model:1v
  • Motorizarea:1

Posted 12.03.2013 @ 15:15

multumesc, acum s-a lamurit de ce merge atat de bine :)

 

Arad - Sibiu - pe alocuri 110...  si mai aveam pedala de acceleratie / cu aia de frana stateam mai prost; 

 

Din ce am constatat la drumul spre Bucuresti pe la 80-90 se simte cel mai bine; in oras la ce medie se scoate - 28km/h, ma bucur de motorizarea asta doar foarte putin.


Edited by Justme_df, 12.03.2013 @ 15:24.


#14 Justme_df

Justme_df
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:v
  • Model:1v
  • Motorizarea:1

Posted 12.03.2013 @ 21:48

am urmatoarele probleme: pompa de benzina ?!... demaror sau contact !? 

 

am pornit masina... am facut cca 20 km cu ea si la un moment mi-a dat semne de poticnire... gen lipsa alimentare... dupa care s-a oprit motorul;

-verific filtrul intermediar montat pana in pompa - gol;

-desfac furtunul de la filtru inspre gol.. incepe sa curga benzina... il pun la loc...deja filtrul plin de benzina 

-incerc sa pornesc masina... invarte de cateva ori.. dupa care nu mai invarte(de parca am ramas fara baterie)... pret de cateva minute, nu am mai avut demaror, oricat invarteam de cheie; imping masina cativa metrii ... bag in viteza... dupa care invart de cheie ... porneste si am ajuns acasa dupa ce am mai facut cca 5 km.

 

#mentionez ca nu aveam busonul de  rezervor pus



#15 MikeRG

MikeRG

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen/Opel
  • Model:Typ1/Corsa D/PassatB5.5
  • Motorizarea:1.2/1.3/2.0

Posted 13.03.2013 @ 09:56

da la automat cu fisa centrala scoasa si cu furtunul dinspre pompa spre carb scos - preferabil cu cineva in spate sa te anunte - si vezi daca pompa lucreaza si scoate benzina



verifica papucul de contact de pe demaror, poate sa nu fac contact cum trebuie, il mai strangi un pic cu patentul



eu am pus un singur filtru, sub rezervor, nu cred ca al meu mai are sita aia fina de cupru (filtrul de fabrica); am evitat sa mai incarc compartimentul motor; primii km au fost un cosmar si am schimbat doua filtre pana s-a domolit mareea de rugina din rezervor; acum ar fi al patrulea, la un interval de 8-10 luni de la cel de al treilea; nu am mai avut probleme dupa ce a eliminat "carota" de rugina



#16 Justme_df

Justme_df
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:v
  • Model:1v
  • Motorizarea:1

Posted 13.03.2013 @ 12:55

multumesc MikeRG, 

 

 



#17 Justme_df

Justme_df
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:v
  • Model:1v
  • Motorizarea:1

Posted 07.04.2013 @ 22:59

Am pus bateria la incarcat si am asteptat telefonul ; masina avea bateria ok, pornea doar cand vedea cheia si a mers 2-3 zile fara nicio problema.

Cand a sosit momentul, adica joi dupa-amiaza, vreau sa pornesc spre service, dar nici gand sa mai porneasca; am verificat unele lucruri(putine ce-i drept), dar fara nicio sansa; decat sa pierd programarea, am dat repede un telefon, iar broscuta a facut turul de onoare al Municipiului Bucuresti - pe platforma.

Dar a dat de nea Gica si nu i-a mers, asa ca la intoarcere a fost o placere sa merg linistit - 30-40km/h, stiind ca nu ma mai lasa.

 

Multumesc nea Gica, pentru prima zi... urmeaza multe altele si sper ca broscuta sa nu mai fie atat de incapatanata cand aude de Metrotehnica :)

 

Si acum pentru ca avem pe cine ne baza, incepem cu o rugaminte :

 

cautam(cumparam normal) urgent un/doi -tambur-i 4 gauri pentru spate intr-o stare cat mai buna,



#18 Justme_df

Justme_df
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:v
  • Model:1v
  • Motorizarea:1

Posted 08.04.2013 @ 09:48

lipsea aceasta tija,  

Attached Files



#19 MikeRG

MikeRG

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen/Opel
  • Model:Typ1/Corsa D/PassatB5.5
  • Motorizarea:1.2/1.3/2.0

Posted 08.04.2013 @ 12:00

cred ca ti-a cazut intre timp...are niste sigurante laterale...



sa caut la mine in piesoteca doua tambure de spate...



#20 Justme_df

Justme_df
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:v
  • Model:1v
  • Motorizarea:1

Posted 08.04.2013 @ 13:42

Multumesc Mike, am gasit.






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users