Clasament

  1. 75NOR

    75NOR

    Membru Level 2


    • Puncte

      587

    • Număr postări

      2.235


  2. EEXCALADE

    EEXCALADE

    Membru Level 2


    • Puncte

      573

    • Număr postări

      4.510


  3. F l o r i n

    F l o r i n

    Membri Seniori


    • Puncte

      382

    • Număr postări

      34.697


  4. C Z R

    C Z R

    Membru Level 2


    • Puncte

      297

    • Număr postări

      899



Popular Content

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 28.03.2016 în toate secţiunile

  1. 13 points
    Cum poti sa lasi la o parte pretul? "Hmm..sa dau 40k pe o masina sau 90k..hmm..ma mai gandesc" Eu as lua un Bentley Beytaga sau cel putin un SQ7, dar a sunat telefonul si m-am trezit.
  2. 12 points
    Din pacate favoritismul pro-vag e in floare pe acest topic. Unii pur si simplu se pare ca nu pot accepta ca mai exista si alti producatori care pot face masini bune inafara de nemti. Va deranjeaza atat de tare ca 3008-ul nu are 4x4 dar unii nici macar nu realizati cat de putin folositi in viata de zi cu zi tractiunea integrala. Zicea cineva mai sus ca faptul ca are cutie automata cu convertizor si nu cu dublu ambreiaj o face sa para ieftina... pai atunci nu va mai uitati nici la mercedes cu al lor 7/9g-tronic, nici la bmw si nici la alti producatori care folosesc cutia zf-8 (pe care toata lumea o lauda) pentru ca nu sunt premium, alegem vag in continuare cu al lor minunat dsg7 de pe motoarele mici ca e premium, si la feeling si la reparatii. In familia mea detinem un peugeot 307 si masina din semnatura. 307-ele din 2005 si pana acum nu a avut atatea probleme si bani bagati in reparatii ca beetle-ul in 4 ani, si ma refer la orice tip de problema: mecanica, electrica sau de tinichigerie. Un prieten are un peugeot 2008, luat de nou (cam 18.000 euro) in 2013, si fara 4x4 merge si la munte si peste tot fara probleme. Sa nu mai zic ca singurele lui vizite la reprezentanta de cand a cumparat masina au fost STRICT pentru revizii (presupun ca faptul ca cineva i-a zgariat masina in parcare nu o punem ca problema de producator). Tot ce va spun nu sunt inventii pentru ca mi-a fost coleg de camera 2 ani de zile si coleg inca din generala deci am mers destul de mult cu el cu masina. Probabil unele persoane se vor simti ofensate de cele spuse de mine, dar trebuie sa fim realisti si sa facem comparatii corecte. Precum colegul @vdragos care compara 1.2 puretech de 130 de cai cu 1.4 tsi de 150 de cai, nu cu cel de 125 cum ar fi corect...
  3. 12 points
    Si cum am zis aici vinerea trecuta, masina a ajuns ieri la dealer, cel mai probabil o ridic azi. 3 Luni, Samoa Orange, 2.0 dsg 190cp si cu ceva bife acolo la optionale - in cazul meu, mai mult decat decent, rabdare tuturor Preview mic, voi reveni cand imi va permite timpul in aria dedicata cu cateva poze si o prezentare ...ca sa fie
  4. 10 points
    aha ... nu am citit intre timp ce a mai postat daca mai asteapta cateva luni , la cum ii creste bugetul , poate sa ia orice
  5. 10 points
    Mda... Hai sa-i zicem Ziua Zero. A venit pe Laxermax pe "raftul" de sus, a doua in rand Am fost de fata la descarcat. (fac parte din acea categorie de clienti "cu nevoi speciale", din fericire baietii de la dealer sunt "de zahar". Sau, poate s-au obisnuit cu piticii mei ) Ma asteapta cuminte inca putine zile. Joi seara o ridic, vineri plec la un drum de rodaj de 1,500km. Revin cu topic dedicat la "Masina mea" Sa mai zic ca nu mai am stare ?
  6. 10 points
    Boon, hai ca a venit si momentul ala... Azi am platit avansul pentru: Superb 3 Style 220 TSI DSG Optionale (fata de standardul Style) Cappuccino Bej Interior Alcantara Jante 19'' Sirius (235/40) Suspensie Sport Directie Progresiva Canton SunSet Parbriz incalzit (pentru ca vine cu IR reflective coating) Volan cu padele Parking Assistant DAB Prezoane antifurt Me - happy Am configurat-o dupa sufletul si poftele mele , asa ca nu are sens sa dezbatem de ce nu am pus aia sau aia... Am configurat-o la blind, fara TD cu asa ceva, in ideea in care suspensia sport si directia progresiva, complimentate de jantele 19'' ar trebui sa-i dea tinuta de drum pe care o caut, iar motorul...e razbunarea mea pentru anii in care mi-am dorit un Golf 5 GTi si nu mi l-am putut permite. Now...we wait. O sa fie o iarna luuuuunga, dar primavara va fi superb-a
  7. 10 points
    @Liviu_sbn intelegem ca jonglezi cu multe planuri in paralel si pe langa entuziasm e si oportunitatea sa pui intrebari intr-o comunitate foarte libera ca si reguli si de apreciat pentru asta. Fara nici cea mai mica rea intentie am sa-mi iau libertatea sa punctez pentru tine ce consider eu (iar la sfarsit sper ca postul meu si topicul sa fie curatat): 1. acum ceva timp ai inceput foarte furtunos sa povestesti planurile de achizitie S3 si sa ceri detalii pt o achizitie ce parea imediata. Toata lumea si-a dat cu parerea unde si cum a crezut 2. te-ai razgandit apoi si in aparenta te-ai hotarat pt B8 repetand punctul 1 3. ai inceput apoi sa povestesti kilometric sentimente si planuri mult prea complicate sau interesante pentru oricine vine aici ca sa se informeze sau sa ajute cu un sfat scurt 4. este evident ca achizitia de fapt se va intampla peste mult mai mult timp iar daca asta ar fi forumul "casa mea" ti-as recomanda sa bugetezi +50% la bugetul de casa din experienta mea de hyper-bugetar la treburi de astea. 5. ultima ta intrebare despre halogen, in retrospectiva daca o recitesti si considerand punctele 1-4, este fara sens. Evident ca halogenele puse de VW sunt bune si nu o sa (o)mori pe drum din cauza lor noaptea. Pana la urma sunt si niste norme minime de atins si chiar cu starea drumurilor din RO cu siguranta nu vor fi mai proaste decat ce ai pe G4 (doar daca nu ai xenon after-market in care caz cu toata prietenia iti umplu frigideru` de pe acum oricat de mult mi-ar spune cineva ca sunt reglate "perfect" si nu deranjeaza) 6. ORICE OPTIONAL nu este nimic mai mult ca decizie, decat balanta intre daca cumparatorul considera ca "merita" aparentul confort sau siguranta sau design sau etc. versus banii dati. Nimic mai mult! Nu e o chestiune ca fara acel OPTIONAL masina nu functioneaza sau tu nu vezi noaptea. 7. colac peste pupaza ai continuat apoi cu intrebari despre achizitie masina SH din Germania si mai mult ce loc de negociere e cu cei de acolo si cat de veridice sunt anunturile! Mi-l si imaginez pe Toma Caragiu zicand ceva de genul...."pai domle` nu aici....nu aici...domle`...nu asa...., va rog frumos!" 8. OK, cineva ti-a dat un aparent rating negativ printr-un tool al forumului ce prea putin conteaza si evident nu este facut sa ofere si feedback automat la ce ai gresit. Mai mult, nu e nimeni obligat sau dator sa-ti spuna ce si cum. Analizeaza, reciteste, trage concluzii. Mai faci un post mai primesti un rating tot asa sau chiar pozitiv incepi sa intelegi unde gresesti si unde faci bine. 9. Citeste regulile forumului, citeste cat mai mult din topicurile in care urmeaza sa postezi, vezi ce s-a discutat deja, vezi cam care e tonul discutiei si cam ce se discuta si mentine linia! As sugera intrebari scurte, la obiect, obiective, ce chiar nu ai gasit raspuns sau chiar aduc un plus nu doar pentru tine ci si pentru cei ce mai urmeaza sa gaseasca si sa citeasca topic-ul. 10. Mult succes cu toate!
  8. 9 points
    @the_andy16 Poate acum 2-3 ani era raportul mentionat. Acum raportul s-a transformat in viol la adresa bugetului familiei.
  9. 9 points
    Intram in offtopic si flame. Trei lucruri vreau sa precizez dupa care ma retrag de pe acest topic (nu vreau sa plictisesc lumea cu propriile convingeri): Nu incerc sa conving pe nimeni sa-si ia nimic, fiecare este stapan pe propriile dorinte si "inca" suntem liberi sa ne cheltuim banii asa cum credem de cuviinta. Acesta este un forum si eu mi-am formulat o opinie aducand argumentele de mai sus. Pot sa fiu de acord cu alta parere pe o discutie constructiva, sunt deschis sa mi se spuna ca gresesc atata timp cat sunt convins prin argumente, dar nu accept caterinca de 2 bani si refuz sa continui astfel de discutii. Nu e nici o problema sa detii masini de 75 CP (mai ales ca au in jur de 1000kg), am condus mult o Fabie 1.2TDI 75CP si nu a fost nevoie de mai mult, dar in Olanda, unde am mers doar in oras si pe autostrada, unde nu ai nevoie de mai multa putere sa ajungi la viteza de croaziera (max 120km/h ca acolo iti furi amenzi grase). Personal nu as lua masina asta pentru Romania decat daca as merge preponderent in oras, dar repet, fiecare e liber sa aibe o alta parere si sa faca ce doreste (suntem inca liberi si putem sa circulam in fiecare weekend chiar daca avem numar de inmatriculare impar). La acesti bani (27.200 euro) care nu sunt putini, gasesti foarte multe optiuni pentru masini suficient de spatioase, sigure si performante care sa te ajute sa termini o depasire intr-un timp cat mai scurt. Fiecare secunda petrecuta mergand in paralel cu masina pe care o depasesti se traduce in expunere suplimentara la incidente neprevazute (nu ma refer doar la masinile de pe contra sens, poate fi vorba de un pieton, o bicicleta, o groapa pe care nu ai vazut-o etc).
  10. 9 points
    Mhm, este off topic in opinia unora faptul ca nu suntem multumiti de aburelile dealerilor ca o scumpesc din cauza inflatiei nu? Ba chiar are legatura stricta cu O3 FL, nu vorbeam de bursa gogosarilor din Plovdiv. De aia se sterg posturi, democratie frate. Ca si cu scumpitul Octaviei (faptul ca am remarcat ceva, a deranjat pe unii, fara niciun interes, bineinteles) Dpmdv, e si mai hidoasa fara Leduri, are triunghiul ala de semnalizare ascuns intr-un trapez invers.
  11. 9 points
    Personal, oricât de multe si de bune si de extraordinare ar fi dotările masinii, nu pot sa trec peste "botul" ala...
  12. 8 points
    Primele impresii de proprietar: Sportage 2.0 DSL GT Line 4x4 HP AT6 Sparkling Silver. Scuzati incoerenta , include comparatii cu Passatul actual. Directia mai precisa si mai nervoasa, cica au mutat asistarea (motorasul) de pe coloana de directie direct pe caseta; vizibilitatea f. buna, in special pe luneta nu ma asteptam la o vedere atat de OK; insonorizare f. buna, desi producatorul spune ca a insonorizat cabina, nu compartimentul motor, nici cu geamul deschis nu auzi mare lucru; pleaca glont de pe loc din compresie, inainte sau marsarier, zici ca pleaca din block start; pentru oras e f. agila, cand i-am dat putina talpa totusi se simte ca trebuie sa se tureze; trecand de la DSG la AT6, nu stiu cum merge treaba, daca retrogradeaza tot 2 trepte ? nu am indicator de viteze si sunt usor confuz. Inca nu am avut drum lung. Parca am sesizat niste lag-uri la cutie in cateva momente prin oras, dar nimic deranjant. Tinuta pe sosea impecabila (eu merg destul de sport in oras), o simt ca o berlina practic, desi cred ca aproape incap sub masina... Stiti sentimentul ala de autobuz cand conduci diverse SUV-uri, cand simti ca masina nu e atat de "adunata" ? Ei, aici e diminuat la minim as zice. Suspensiile f. confortabile, desi e pe jante de 19 cu 2.4 in anvelope. Interiorul f. incapator, comod si modern (as spune cu tenta de lux, dar totusi bugetul si clasa masinii nu ma lasa, aici vorbesc cu oameni avizati...), am bagat 5 oameni normali si fiecare era incantat de spatiu. locuri de depozitare clar mai putine Pielea perforata aspectuoasa, aderenta (vorbesc de sezut, in curbe). Foarte bine izolat, tine caldura pe noptile astea reci. Inca o data, sunt incantat de vizibilitate pe toate partile. Ah, designul... botul ala blamat nu ma deranjeaza cu nimic, in realitate masina e f. misto chiar si din fata, dar in poze recunosc ca apare botul ala ca o broasca uneori, ceva gen camera nu o iubeste Am in parcare un Mitsu ASX de cativa ani, pe langa ala e clar mai inalta si mai WOW. Am avut un soc mediu cand am luat-o, de la test mi se atenuase impresia de SUV si parca asteptam ceva mai modest, dar face impresie. Culoarea... stiu ca e comuna... dar nu as alege altceva ca sa pun in evidenta contrastele (grila neagra, farurile rosii etc). La minusuri inca nu dau nimic, ma deranjeaza niste fleacuri dar vreau sa fiu sigur ca inteleg comenzile si butoanele.
  13. 8 points
    Esti un tip foarte colorat dl KRAKEN, in fiecare luna deschiz cate un subiect din asta TABU si de abia astept sa apari, e ca un abonament la ziar. ESti un tip foarte dificil din moment ce apari cu tot felul de situatii care mai de care. Parerea mea, mai rareste din activitati, ca se pare ca nu te descurci cu atatea din moment ce ai nevoie de sfaturi pe forum.
  14. 8 points
    pentru cei care au votat masina verde si si pentru toti care blocheaza intersectiile de acest gen : cand merg semafoarele , nu se iau in calcul niciodata semnele de prioritate si cedeaza in rest , oricine a intrat intr-o intersectie cu semafoare functionale si nu merge drept inainte , cedeaza trecerea - daca o ia la stanga , masinilor de pe sens opus , daca o ia la dreapta , pietonilor sunt reguli elementare ps : niciun politist nu iti da tie prioritate in fata ambulantei cu semnale pornite , intr-o intersectie
  15. 8 points
    Mai oameni buni, 50.000 € e un apartament in orasul meu, la care o familie cu un venit mediu face rate o viata. Daca colegul nostru si-a permis sa cumpere asemenea masina, va dati seama ca perceptiile noastre despre viata, masini si toate cele sunt f diferite, nu merita continuarea disputelor in offtopic. Sa fiti sanatosi,
  16. 7 points
    Orice interior ar avea KIA Ceed, nu cred ca poti compara o masina noua cu una care are 197.000 KM. damn..
  17. 7 points
    No offence dar SUV-ul mentionat de tine nu il recomand in Romania noastra fara autostrazi. Are o performanta periculoasa pentru DN-urile noastre ( 0-100km/h in 12.3 sec si probabil cand faci o depasire 80-120km/h iti trebuie multa cale libera in fata). Pur si simplu 192Nm sunt prea putini pentru o caroserie de 1700kg. Nu mai vorbesc de consum. Totusi daca se circula preponderent in oras performanta nu mai devine o problema.
  18. 7 points
    pai la 2km parca as merge pe jos... economisesti bani si faci si conditie fizica. Scuze de offtopic
  19. 7 points
    GTI are alta imagine de marca fata de un 1.5, 1.8 sau 2.0.. Cine e fixat pe un GTI nu ar lua 1.8 sau altceva..
  20. 7 points
    Defapt asta e problema. Ai dat 45-50 mii euro pe un 520D si acum apar multe masini asemanatoare la 17-18 mii euro si incerci sa te convingi ca alegerea ta a fost cea mai buna si toate masinile second sunt niste ghene. Alegerea ta a fost buna pentru ca ai avut bani de masina noua insa si masina second este o alegere buna daca vorbim de o masina intretinuta corect si nu e cu mult mai jos gata de masina ta chiar daca cea second are 200 mii km. Tu ai avut garantia unei masini noi si ai fost dispus sa platesti pentru asta, altii ori nu au ori prefera sa dea o treime din pret si sa renunte la garantia unei masini noi. La 12 mi euro poti lua un seria 3 sau A4 in stare buna care cu putine investitii ulterioare ajunge in stare excelenta asa ca atunci cand le spui ghene se vede doza de rautate.
  21. 6 points
  22. 6 points
    salutari tuturor ! Sunt printre cei care din imprudenta,necercetare amanuntita am facut update-ul la insistentele unui angajat vw!!! Insa din fericire (datorita colegului EEXCALADE-Catalin-un om cu o educatie ,deontologie si etica profesionala aparte ,cariua ii multumesc din nou pe aceasta cale ca m-a consiliat si sfatuit ) am reusit sa revin la softul anterior ,recastigandu-mi masina dealtadata care mergea ceas ! Ptr tipul de motor care il detin pe masina ,update-ul facut este dezastruos(eram hotarat sa vand masina ) - puere scazuta ,gatuita intre 1500-2000 ture,consum marit,regenerari din aproapre 200 in 200 km( monitorizat atent in 1000 si ceva de km indiferent ca au fost extern sau intern,zgomot mare la rece al injectoarelor ca de lant plus ca uleiul ca niciodata s-a consumat,ars probabil din cauza regenerarilor dese (de cand am masina niciodata nu a consumat ulei pana la update). Am reusit sa fac revenire la softul initial prin desfacere ecu si masina merge impecabil!!! regenerari in oras la 550-600-sper sa nu exagerez insa de la ultima am acum 550 km facuti 70% urban si restul extra ! Deci daca puteti evita update-ul e cea mai buna solutie! Asta este experienta mea pe tipul de motor CBDC 81kw ! pe celelalte nu ma pronunt! O experienta total dezamagitoare! Imi cunosc foarte bine masina , sunt o persoana meticuloasa ! iar cele mentionate au fost constatate cu mare atentie ! Multumesc !
  23. 6 points
    In afara de culoare nu mai poti adauga nimic la Civic (mai sunt accesoriile de dealer: carlig, covorase, etc) pentru ca nivelurile de echipare sunt fixe. Si chiar si la culoare o sa renunti pentru ca in general la japs cumperi de pe stoc, ce are dealerul in curte. Sau poti face comanda si astepti multe luni, marti, miercuri. Asta este un lucru care nu imi place la japonezi. Dar sunt si sanse sa te pliezi pe un nivel de echipare. Oricum in echiparea de baza de 19.999 Euro pe 1 litru si 130 cai/magari la Hatchback primesti destule gadgeturi, cel putin la siguranta este aproape obsesiva lista: - pachet Sensing care contine: ACC cu low speed assit, Collision Mitigation activ la orice viteza, Lane Assist activ, frana de oras cu detectie pietonti, full-airbags, evident ESP, ASR, ABS. - diverse: hill assist, SS, clima dual-zone, scaune incalzite fata, jante 17 aliaj, cauciucuri 235/45 !! ( te dai pe curbe mai ceva ca Tempestini), cotiera spate, geamuri fumurii spate, light assist si pentru faza scurta-faza lunga, bluetooth, NAVI 7 inch, Android auto, Carplay, camera video spate. - si multe altele: frana de mana electrica cu auto-hold, geamuri electrice fata-spate, 8 boxe, volan piele si comenzi audio / telefon. Pare SF, dar am facut copy-paste din lista de preturi si dotari de la dealer. Pare SF #2, lista de dotari de pe piata Euro este mult mai bogata decat cea din America. Daca la Skoda adaugi aceste optionale, care nu sunt in standard nici macar pe Style, o sa te sperii cand vei sari de 4000 Euro. Pare SF #3, dar la aceleasi dotari Civic este semnificativ mai ieftin decat Octavia. Cel putin cu preturile de lansare. Nu stiu daca le vor pastra asa, dar am un feeling ca au tot interesul sa nu le schimbe. La ultimul nivel ai amortizoare adaptive fata spate si cu mod de soacra, piele, trapa, kessy, 10 boxe si 2 subwoofere, player audio inteligent - nu poti asculta manele, incarcare wireless telefon, incarcare gratuita pe viata pentru lanterna telefon, etc. Pare si mai SF ca in aceste conditii in continuare Honda NU ofera parbriz incalzit full la niciun nivel de echipare. Zici ca parbrizul incalzit este piatra Krypton pentru ei. Este doar cu degivrare in partea inferioara acolo unde sunt si stergatoarele. Si ma arde tastatura sa mai scriu cate ceva cu # dar se supara @ShadoWzZ
  24. 6 points
    Tu ai comportament de troll, indirect, prin felul in care expui probleme si le gasesti rezolvarile. Nu ai o gandire logica, din aproape in aproape ci sari de la o extreme la alta. Ca vorbeai de superb, acum o alternativa e acel golf (un om cu capul pe umeri pt amanarea de 1 an ramanea la masina veche - golf 4 in cazul tau) si nici nu ti-ai luat golful ca deja vorbesti de Tesla. DEfapt tu ce vrei? sfaturi nu ai sa mai primesti de pe forumul asta, ci o sa ti se raspunda cu aceasi moneda, adica cu troll. Sfatul meu, nu mai posta, altfel.
  25. 6 points
    "E o firma destul de mare, au minim 10 masini in parcarea subterana" . O firma care nu pune la dispozitia clientilor masinile pt test drive pe drumurile publice + o firma care face evaziune fiscala, facand contract VC intre prop neamt si cumparator. De evitat.
  26. 6 points
    @Flavyus sa inteleg ca bifezi tot ce poti bifa si vezi unde ajungi? Totusi care este bugetul? Ce iti doresti de la o masina? Pe mine m-ai pierdut incepand de la Ford e best-buy la 24k pana la am configurat ateca de 40k.... Ma retrag din discutie...
  27. 6 points
    Faptul ca setul de criterii importante pentru mine e diferit de ale tale, inseamna ca sunt doar subiective. Faptul ca intre criteriile mele se numara si "relatia cu service-ul" inseamna doar ca sunt trecut prin viata si am o suma de experiente. De aici si criteriile. Care, evident, sunt proprii si subiective. Logica mea se aplica in cazul meu, nu e aplicabila cazului tau, sau universal valabila. Daca 2 saptamani de zapada pe an inseamna ca e obligatoriu/musai si o conditie sine qva non detinerea unei masini 4x4, inseamna ca toti cei care nu au 4x4 ar trebui sa stea acasa. In fond scolile sunt inchise. Nu stiu ce a fost in capul unora - care culmea, locuiesc in locuri gen Predeal, Fundata sa-si cumpere masini 2x4. Eu zic sa nu ne lasam doborati de marketing si consumerism. In fond, inclusiv in tarile scandinave sunt o multime de masini 2x4, iar acolo e iarna serioasa. Sa nu ne panicam. Nu 4x4 este cel care te tine pe sosea si te duce acasa, este atentia la drum, conduita preventiva/anticipativa si un minim de skills-uri, majoritatea se pot dobandi, cu atentie si exercitiu. Si mai ales ne-statul pe telefon/sms/whatsup in timp ce conduci. Cine intra prea tare intr-o curba la fel va subvira si va ajunge in sant si cu 2x4 si cu 4x4, legile fizicii sunt aceleasi. Ca iarna e posibil sa intre unul in tine sa te faca praf - te va face la fel si cu 4x4 si cu 2x4. Cine-si face filme ca intr-o situatie din asta, face el un Scandinavian Flick si evita accidentul, scotand masina de-a latul cu ajutorul 4x4, e naiv. In caz de accident 99% din cei de pe sosea au singurul reflex sa franeze maxim, atat - daca au si reflexul asta. Mai bine investesti banii (de diferenta intre 2x4 pana la 4x4) intr-un curs de conducere defensiv - ala poate fi "life sustaining" Iar cand conditiile sunt cu adevarat dificile, cu sau fara 4x4 stai in coloana de masini, sau in troiene. Sau credeti ca aia pe care i-a aratat la TV ca erau inzapeziti si aveau HiLux/Navara/Touareg nu au incercat sa sustina "suprematia 4x4" si sa isi continue drumul ? Nu au putut, de asta erau acolo. La fel ca cei cu masini 2x4. Hai sa fim realisti, viata nu incepe si nu se termina cu 4x4. Da, e fain sa ai asa ceva pe masina, dar nu e "life sustaining device", e doar un "nice to have", la fel ca si Webasto, parbriz incalzit, scaune incalzite, etc. Se poate trece lejer iarna fara ele. Revenind OT, daca tot iti iei SUV - face sens sa fie 4x4. In fond, oricum e o masina "de ego", asa ca macar sa fie full banana, adica si 4x4. Dar asta nu inseamna implementarea unei leme gen "toata lumea ar trebui sa conduca SUV-uri, ca altfel nu plecam iarna de acasa."
  28. 6 points
    Am citit la pareri despre uleiuri de m-am plictisit. Si la vechiul Opel si la actualul VW. Discutile sfarsesc inevitabil in cifre, viscozitati, analize, TBN, cASTM , caca-maca, etc. In primul rand, toate valorile sunt date pt uleiuri noi , nu se stie ce se intampla dupa 5000 de km sau dupa 15 000 km cu fiecare ulei... (sunt unele analize parca pe blackstone , poti sa "trimiti uleiu' la analiza", ....bla, chiar sa nu ai altceva mai bun de facut ?) In al doilea rand , majoritatea dintre noi nu avem posibilitatea sa verificam ce scrie acolo si nici nu intelegem pe deplin ce inseamna toate numerele respective. Eu zic sa folositi un ulei cu caracteristici recomandate de fabricant , dintr-o sursa cat de cat sigura , ce preferati voi (Mobil , Valvoline, Castrol, Motul, etc) Daca chiar vreti sa tina motoru' 1000 de ani , eventual schimbati uleiul de 2 ori pe an (primavara si toamna , as zice eu) In cazul asta chiar cel mai slab din cele de mai sus, schimbat de 2 ori pe an, se va comporta mai bine decat cel mai bun care a fost schimat doar odata pe an. Orice motor modern, servisat corect (cu schimb la max 15000/1 an) duce lejer 200 - 250 000 km.
  29. 6 points
    Am incalecat pe o sa, si am spus povestea asa, eu m-am decis, voi plati avansul pentru urmatoare configuratie maine: Ateca Xcellence 2.0 TDI DSG 4Drive 190 cp Culoare Samoa Orange - daca nu va fi delay de 28 de saptamani, altfel probabil Jungle Green Alarma cu control habitaclu si senzor de inclinare Connectivity Box (incarcare wireless telefon) Jante Aliaj Performane 18" 36/2 Mapcare Pachet asistenta sofer IV Adaptive Cruise Control High Beam Assist Lane Assist Traffic Jam Assist + Emergency Assit Traffic Sign Recofnition Pachet iarna Schaune Fata incalzite Sistem Spalare Faruri Duze Spalare parbriz incalzit Parbriz incalzit Parc assist Sistem parcare automata Senzori parcare fata/spate cu afisare Portbagaj actionat electric Kessy Pedala virtuala Roata de rezerva de dimensiuni reduse Sistem Navigatie Plus (cel normal nu face zoom in pe Intersectie, mi-a fost util si la Octavia precedenta) CD/DVD Bluetooth Full Link 10 GB Hard Sound System 10 difuzoare Sunroof panoramic Top view camera Interior Alcantara Maro - sau negru poate daca schimb culoarea De indata ce primesc confirmarea de la fabrica cu termenul de livrare voi reveni. Spor tuturor LE: @zorro00 intra in "Enjoy Xcellence" insa care l-am desfacut sa il combin cu Navi mare, nu tineam la el. le2: @Cristian ma astept la Martie
  30. 6 points
    #fieca O iau pur subiectiv in ordine cronologica VW Tiguan TD Tiguan din 3.10 orele 11:00 pana pe 4.10 dimineata. Varianta Highline, 2.0 tdi 150cp dsg, 4motion, high led, jante 18 -daca mai tin bine minte, trapa panoramica, area view camera, park assist, navi mare si altele care probabil nu le mai tin minte. Tiguan este o masina matura. Si cand ma refer la asta, pot puncta interiorul, imbinarea, izolarea, confortul. Insa oricat de mult ma atrage, personal, imi da cu virgula pe partea financiara. Pur subiectiv ma atrage atat exterior cat si interior, iar bordul digital care vine standard la highline ma unge pe suflet. Insa in acelasi timp, fiind o masina grea, cei 150cp, give or take, i-am simtit asemanator cu 105cp de pe masina actuala. - probabil veti spune ca sunt nebun, insa o spun subiectiv Are cea mai practica bancheta spate - se ajusteaza, ai masute, si dotarile continua si pe bancheta din spate, nu se opresc la cele 2 scaune din fata. Suspensia si-a facut treaba (nu avea DCC/adaptiva), este clar setata pe confort. Asta m-a si facut sa conduc lejereanu, si sa incerc acel drum scurt de "offroad" - adica un drum judetean spart...un drum judetean neasfaltat....nu am intrat paduri, pasuni etc - si a fost destul de placut, chiar si cu trapa panoramica avea izolare buna Insa te arde la dotari. Sunt un om cu multi pictici pe creieri, si in cazul meu, ca vorbind de 190cp , ca vorbind de 240cp bat 42k € dupa discounturi....No go Hyundai Tucson TD cu agent vanzari 12.10 orele 14:00-15:00 Varianta de top (nu stiu cum se numeste, nu stau acuma sa caut), interior bej piele, navi, motorizare 2.0 184cp, cutie automata, trapa panoramica, jante 19 etalon 45 Am ajuns acolo clar pornit ca nu imi va placea. Stiam exteriorul din trafic, este frumos. Stiam interiorul din poze si review-uri pe net, eram ferm convins ca ma va convinge ca nu este ceea ce imi trebuie. Ma asteptam sa vad foarte multe plasticuri (am detinut Suzuki Ignis 2006 si Mazda 3 2010). Nu a fost chiar asa. Marea majoritate a materialelor mi-au depasit asteptarile. Bancheta din spate - lasand la o parte ca nu gliseaza si lipsa masutelor - este cam la fel ca si la Tiguan. Se poate bifa incalzita, se poate ajusta spatarul - un confort clar sporit pentru cei din spate la drum lung. Portbagajul este incapator, vine destul de repede in liniile de dotare cu roata de rezerva de dimensiuni exacte ca si restul, inclusiv cu janta aliaj acelasi design. Au 5 ani garantie care se aplica inclusiv la cap bara, bucse etc in limita a 150k km daca tin bine minte. Masina este decent izolata - a fost o zi de rahat, ploaie, ceata - la viteze de pana la 90-110km/h a fost ok si motorizarea, este o masina setata pe confort clar. Nu m-am incumetat sa intru prea tare in viraje Agentul a fost foarte cumsecade, mi-a raspuns la toate intrebarile mele tampite, chiar a zambit cand mi-a vazut masina actuala, si mi-a facut oferta de BB, oferta pt masina de TD cat si oferta la comanda. Ah, si nu stiam, Tucson este asamblat in Cehia Am plecat de acolo un pic bulversat. Stiam si vroiam sa nu imi placa, si deja parca era o alternativa. Kia Sportage TD cu agent 13.10 09:00-10:00 2.0 diesel, automat, 184cp Varianta destul de bine dotata - NU era GT Line insa eu personal, as opta GT Line, ma atrage maxim spatele Interiorul intr-adevar, cum spun si unii prin review-uri, il simti (subiectiv) mult mai calitativ ca si la Tucson. Am intrat si intr-un GT Line, are un anumit fler/aer care ma atras mult mai mult TD a inceput, si am observat destul de repede ca desi este aceasi platforma ca si fratele Tucson, parca este mai pe gustul meu. Parca ma imbia sa fiu pe Sport si nu pe Confort. Parca imi spunea ca virajul acesta cere un pic de acceleratie, si lasa acolo ruliu. Am simtito mult mai "dinamica", vai more fun 2 drive decat un Tucson. Are tot asa confort pe bancheta din spate, iar la volan parca eram mai "sus". Feelingul de SUV la volan, dintre toate, mi s-a parut cel mai accentuat. Suspensia clar mai rigid setata fata de Tucson, insa tot asa, jante 19 cu 45, NU pot sa declar ca a fost neconfortabila. Parca si fetele de usi erau foarte frumos prelucrate, si ca si driver orientated, mi-am gasit cel mai rapid utilitatea butoanelor din consola centrala. Da, sunt multe, nu declar altceva, insa in timpul mersului, parca te bucuri de ele mai mult decat click meniu...click setari...scroll in sus, scroll in jos, ah nu era in meniu asta, de la capat etc... A fost TD care m-a convins, ca Tucson este clar nu pe gustul meu, si Sportage este o alternativa superba - si financiar - fata de Tiguan.... O simulare rapida a ajuns la preturi palpabile pentru mine, lasand la o parte "discountul", m-a facut sa stiu ca un GT Line diesel este o varianta pe placul meu Am plecat de la eie cu gandul deja setat, cred ca joi la birou ulterior a fost doar citit review-uri, uitat dupa accesorii, culori etc etc Seat Ateca TD 14.10 17:00 pana pe 1510 09:30 - il puteam tine pana pe la 12:00 insa aveam ambele masini programate la schimbul de pneuri asa ca a fost mai scurt Varianta Xcellence, trapa, top view camera, haion electric, jante 19 cu balon 45, full link, acc adaptiv, 2.0 tdi 190cp 4drive Masina la exterior este clar cea mai "dreapta" dintre toate. Spatele personal imi spune foarte putin, fata imi place, lateralul....e lateral ce mai ^^ Portbagajul, ca si volum mi-ar fi de ajuns, insa mi s-a parut cel mai "impractic" dintre toate. La Tucson si Sportage poti "depozita" acoperirea glisanta - sincer nu stiu cum se numeste pe romana chestia aia, sau imi sta pe limba, moving on..... Nu gaseai tethering points si carlige asa de multe ca si in celelalte. Insa da, ca si la Tiguan, poti rabata scaunele din spate, la Tucson si Sportage se pot rabata doar de pe bancheta spate, nu si din portbagaj. Haionul electric - deschiderea cu piciorul nu am incercato - mi s-a parut ca se misca extrem de incet, la Sportage parca era mai okish, lasand la o parte ca aici se deschide daca stai cateva secunde in spate automat, fara sa apesi nimica (poate fi enervant, dar si practic cand esti plin cu plase). Urcand pe bancheta din spate, mi se pare cea mai cheala. Lumina ambientala din interior este doar la usile din fata. Masuta ca si pe Tiguan nu ai. Si spatarul banchetei este fix, nu poate fi ajustat ca si la Tucson si Sportage. Insa....noi nu stam in spate pe bancheta sau? Sa trec la partea draguta, acea pozitie intre scaun si volan Masina te imbie la "talpa" - suna urat, insa pe mine m-a facut sa zambeasca inima. Da, again, sunt un om simplu care zambeste la un amarat de diesel de 190cp si caroserie inalta, insa exista si chestii mai mari in viata asta. Pe DN masina sta foarte foarte decent in curbe, puterea vine frumos, si trecand pe DSG dupa 2 TD cu secventiale, parca parca parca e "ce trebuie". Suspensia este clar mai rigida, probabil chiar un picut mai mult decat pe Sportage, insa directia este mult mai directa - comunica cu tine foarte ok pe modul sport - la Sportage, chiar si pe Sport, parca avea un mic joc volanul. Consola centrala o cunosc de pe Octavia, no news pentru mine aici. M-a deranjat parca usa soferului, partea superioara, acea parte unde punem bratul pe geam, cu ceasul si ghiulul si telefonul al ureche sa vada dusmanii.... Pentru mine parca e ciudata forma....prea mica...prea inalta...prea ingusta...nici nu mai stiu. Scaunele cu alcantara negre sunt vag specifice, nu as putea spune daca exista diferente intre ele si cele standard de pe leon cupra de exemplu. Bancheta spate este rigida, mult mai mare confort in celelalte, personal cea mai buna combinatie Fata+Spate a fost la Sportage. Infotaimentul isi face treaba, nu am putut verifica navigatia - nu era activata - , iar full link mi s-a blocat de doua ori. Ah, si avea recunoastere semne de circulatie....Bip....bip...bip...bip....bip la fiecare schimbare si depasire de viteza limita. Mi-a luat, conducand desigur, cred ca aproape 10/15min impreuna cu sotia prin meniuri pana sa bifam sa fie doar vizual si nu si acustic. Masina mi-a placut atat de mult pe DN incat am zis, sa vad ce va face "offroad" - pt cei din Cluj poate stiu "poteca" Am urcat destul de ok pana la un moment dat, unde chiar nu m-am incumetat sa mai urc - era noapte, poteca ingusta, unghi mare de atac, jante 19, sotia in dreapta, masina de td etc...asa ca am fost nevoit sa ma intorc tot drumul pana la asfalt cu spatele - aici pot spune ca camera masalier este de calitate foarte ok ca si vizibilitate noaptea Ulterior ne-am bucurat din nou de asfalt, insa personal, nu mi-au placut farurile full led de pe el. Nu stiu daca are sau nu adaptiv, daca nu mi-am dat eu seama, insa in viraje pot spune ca si Tiguanul cat si Octavia mea parca lumineaza mai bine...Da, o lupa adaptiva este mai pe gustul meu decat un full led, insa cine o mai sti ce pitici am pe creier la ora asta la care postez.... Una peste alta, Ateca ofera "utilitatea" unei garde inalte, spatiul incarare bagaje decent, loc pasageri spate, cu un motor si cutie "elastice" - probabil nici eu nu inteleg tot ce am scris, dar oricum mare lucru cine ajunge sa citeasca toate aberatiile pana aici Si am incalecat pe o sea, si am spus povestea asa.. @CristiALF acuma urmeaza sa parcurg si postarea ta, nu am vrut sa o citesc inainte de a posta subiectivitatea mea la acest vs
  31. 6 points
    In categoria de pret da, sunt multe optiuni dar in categoria de performanta nu. Daia nu e plin de ele, pentru ca altii prefera confortul sporit si spatiul mai mare. Si daca lumea si-ar permite pretul lor(inclusiv consumul ala de rupe buzunare, 1L in plus de ulei, costul cauciucurilor mai mari, asigurari...etc) cu siguranta erau peste tot. Chiar sunt curios cati ar alege goful de 1.2TSI fata de GTI sau leonul de 1.6tdi fata de Cupra daca nu exista factorul financiar :))) La fel de ridicol mi se pare sa se spuna ca datorita performantelor masina asta te lasa fara permis si cu un teanc de amenzi....asta o poti face f usor si cu un Matiz Si cine nu se poate abtine atunci probabil nu ar trebui sa conduca deloc
  32. 6 points
    1. Nu diesel. Decat daca esti dispus sa bagi ceva in el. Ori sa te pricepi sa-l inspectezi la vizionare si drive-test ca sa stii cum se prezinta, sa-l poti evalua corect. Altfel, foarte usor de luat teapa cu Golfurile. Am cautat din nou, recent, pentru un amic un VAG tdi si pana la urma, dupa 2 saptamani si N troace, s-a reorientat. Iti garantez, de ai ochiul format si te pricepi, de te duci sa vezi 10 golfuri, cel putin 7-8 din alea sunt fie cazaturi fie au tot felul de bube - o turbina, un egr, un volant, mai multe combinate - Doar sa ai tu vreun super noroc sa nimeresti din prima sau a doua o masina brici. Dar o masina brici la pret bun, greu. Serios. Ai grija sa nu pici in plasa. Tu cam urmaresti fix masinile care reprezinta painea samsarilor, fiind cererea mare. 2. Ia o benzina, nu te doare capul. Diferenta de consum nu este chiar atat de "de speriat" cum spune lumea. Are toate avntajele necesare Romaniei.. Si ti-o spun eu, ca posesor de diesel si ca tip realist si obiectiv, care este constient de faptul ca in RO si in LUME, sunt multi rpea putini oameni pasionati sau care pur si simplu, sa stie sa aiba grija de si sa intretina corect o masina diesel.
  33. 6 points
    Dupa mine testul este doar amuzant. Nu stiu de ce nu a pus si ulei de masline sau margarina, poate reiesea ca sunt cele mai bune. Vaselina cred ca era neintrecuta. Uleiul in motor sta la 100 grade, 1-2 ani. Din test nu rezulta daca uleiul cel mai bun timp de 20 secunde la 22 grade va fi tot cel mai bun si la 100 grade dupa un test de 300 ore.
  34. 5 points
    Eu am incetat sa mai trag concluzii din reviste de cand am auzit inside stories cu anvelope trimise "pentru teste", cu alta compozitie decat cea din comert. Cele mai bune sunt review-urile scrise de posesori (cat mai multe, si filtrate - sa vezi ca stie despre ce vorbeste, nu ca e fan marca aia) Am vazut Matador pe Adancata si am murit de ras la cat de bine tin Hai sa nu judecam dupa nume P.S: De avut in vedere ca majoritatea anvelopelor ce vin OE pe masini au alte specificatii fata de cele din comert (si alt cod). Exemplu: ContiSportContact 5 225/40 R18 92Y XL MO (M0 = Original tyres for Mercedes-Benz) NU sunt acelasi lucru cu ContiSportContact 5 225/40 R18 92Y XL
  35. 5 points
    E o fixatie cand vine vorba ca doar 4 palme de cauciuc fac legatura masinii cu asfaltul. Apa pe carosabil e aceeasi si la 200cp si la 50 si la 500cp. Toate pot sa atinga 100kmh. Franele indiferent cat de mari, nu reduc mult distanta de oprire in caz de o frana de urgenta si sunt conditionate de anvelope. Ideal este sa nu se ajunga in situatia in care intra ABS-ul la o franare de urgenta sau daca intra sa fie cat mai tarziu. Daca a intrat inseamna ca aderenta a ajuns la limita. Aderenta depinde de anvelopa si suprafata de rulare. E vorba strict de anvelopa de vara, folosita in sezonul corespunzator. De asta in teste este aceeasi masina, aceleasi conditii de carosabil, iar diferentele pe ud sunt si mai mari decat ar fi pe uscat. 1-2 teste nu sunt relevante, ci daca exista un trend constant. Asta strict legat de siguranta. Apoi mai este zgomotul la rulare, cum se comporta in timp, la uzura, cat e de rezistenta. Noi cu totii vrem ieftin si bun, e adevarat. La unele anvelope mai platesti si brand-ul nu neaparat calitatea, este si asta adevarat. Orice anvelopa are un compromis, fiecare alege compromisul pe care il vrea.
  36. 5 points
    Sintagma cu motor fortat e pensionata de cativa ani. Deja e a doua generatie de TSI-uri, acum si cu dezactivare de cilindri pe 1.4 pt o economie suplimentara de carburant. Daca argumentul consumul e important, atunci 1.4, daca nu e in capul listei atunci 1.8TSI ce va veni si cu suspensie independenta pe spate ca bonus. TSI-urile de 1.4 se pot conduce si in regim de diesel foarte bine. Intre 2000-4000rpm lejer in oras, ba chiar acolo ai cuplu maxim. Pentru cp se ajunge la 5000+, dar asa e conceptul de motor otto, nu inseamna ca e fortat. O folosire 60-70% in Bucuresti, va aduce multe deservicii TDI-ului. Cu precadere ca dieselul EU6 e sever limitat de norme, va face regenerari frecvente, apoi consumul in aglomeratie nu va diferi foarte mult de cel al unui 1.4tsi. In 3-4ani deja marile companii au si spus ca nu mai investesc in motoarele diesel pt masinile mici. Intrebarea este cand vom renunta noi la vechile impresii
  37. 5 points
    @razvan.acAm condus si conduc frecvent 1.8TSI 180CP urban si extra-urban pe Octavia 3 si se conduce fara nici un efort (comparatia o fac cu 2.0TDI 170CP de pe Superb). Daca te uiti la cuplul acestui benzinar ai cuplul similar cu 1.6TDI 115CP diesel, dar pe o turatie mult mai mare. La 1.8TSI nu-ti trebuie turatie ridicata pentru performanta, chiar daca il turezi 50-70% tot are mai multe rezerve de putere decat dieselul, nu mi se pare o motorizare fortata. Nu trebuie sa ma crezi pe mine, dar iti recomand un drive test. Urmatoarele 3 motorizari au acelasi cuplu de 250Nm dar atentie la marimea plajei de turatie in care se obtine acest cuplu maxim (nu cumpara cu motoarele pe benzina fara turbo!): 1.8 TSI 180CP (250Nm 1250-5000 rpm) => cu ~1000 de euro (+ suspensie independenta spate) mai ieftin decat 2.0TDI 150CP 1.6TDI 115CP (250Nm 1500-3000 rpm) => cu ~1500 de euro mai ieftin decat 2.0TDI 150CP 1.4TSI 150CP (250Nm 1500-3500 rpm) => cu ~2000 de euro mai ieftin decat 2.0TDI 150CP La rulajul de 16.000 km /an si 60-70% urban iti recomand TSI, de diferenta de bani poti sa-ti comanzi Rear View Camera chiar daca obliga la navigatie si altele (vezi configuratia ta atasata pentru 1.8TSI, inclusiv cu Rear View Camera, navigatie si altele costa cu 200 euro mai mult, sau daca mergi pe 1.4TSI mai scazi 1000 de euro). O3Style18TSI.pdf PS: Diesel-ul ramane cu 2 avantaje (fata de benzina turbo de noua generatie): 1) consumul mai mic (in medie cam cu 1-2 L/100km mai putin), si e perfect justificabil in continuare pentru un rulaj mare de peste 25.000 km, 2) cuplul mai mare (in medie cam cu 25-30% mai mult), si e perfect justificabil daca masina circula frecvent incarcata cu pasageri si bagaje multe.
  38. 5 points
    @razvan.ac eu fac cam 20.000 km in fiecare an, dintre care 60-70% in afara Bucurestiului. Daca nu as fi vrut neaparat 4x4 (si suspensie multilink), optiunea mea ar fi fost 1.4 TSI 150 CP fara nicio ezitare: mai silentios (mai ales ca Octavia nu e izolata fonic la fel de bine ca un Golf), mai potrivit pentru Bucuresti (nu uita ca DPF-ul si condusul in oras nu sunt cei mai buni prieteni), la fel de fasnet (un mic plus pentru diesel cand masina este incarcata spre maxim), cost de achizitie/utilizare mai mic. TSI-ul atinge cuplul maxim de 250 Nm incepand cu 1.500 rpm, deci fuge la fel de bine ca si un TDI, fara prea mare efort.
  39. 5 points
    Despre regenerarile foarte dese si efectele lor discutam la vara . P.S. Dupa fiecare regenerare rezulta o anumita cantitate de cenusa care se depune in DPF si se elimina doar mecanic.
  40. 5 points
    Eu unul nu pot sa am incredere deplina in testele in care Falken iasa mai bine decat Goodyear (ca sa dau un exemplu din testul precedent). Nu pentru ca ar fi Falken niste anvelope proaste, ci pentru ca ar insemna ca personalul de la Goodyear sa fie chiar incapabil (cu traditie si investitii mai mari au scos ceva mai prost si la pret mai mare). In plus de asta, nu prea exista teste facute de germani in care Continental sa nu iasa pe primul loc. Asta desi sunt destui utilizatori care atunci cand compara propria experienta cu Continental vs Goodyear ori cu Continental vs Michelin, spun ca au fost mai multumiti de Goodyear/Michelin decat de Continental (lucru imposibil de crezut daca te uiti la teste). Testele te ajuta mai mult in cazul in care modelul pe care-l doresti inregistreaza in mod constant rezultate mai slabe in toate testele, iar atunci te poti orienta catre altceva. Sunt foarte multe aspecte de luat in considerare ca sa testezi complet o anvelopa, nu doar rezultatele unui test superficial de franare in care nu sti cum au fost procurate anvelopele testate (ori ce au trimis producatorii la testare). Ca sa dau un exemplu, sunt anvelope care atunci cand sunt noi franeaza mai bine decat altele, dar cand sunt tocite pe jumatate franeaza mult mai prost decat alte anvelope aflate in aceiasi situatie (si pe care le bateau cand erau ambele noi). De obicei se recurg la mici tertipuri pentru a ridica unele dintre modelele testate. Daca modelul pe care ai pus ochii este in mod constant in fata (top 3, top 5 etc - depinde de tipul testului) in majoritatea testelor (nu chiar in toate), atunci este o garantie ca nu cumperi o porcărie si ca in realitate este pe la acelasi nivel cu restul anvelopelor de top. Daca un model anume ar fi cu mult mai bun decat toate restul, atunci ar castiga detasat absolut toate testele, iar restul nu s-ar mai cumpara. Ce am vrut sa spun de fapt in acest comentariu este ca rezultatele unui test te pot ajuta sa-ti faci o parere, dar nu inseamna ca sunt 100% conforme cu realitatea. Am scris cam mult pentru a expune o idee atat de simplista.
  41. 5 points
    Revenind la versus...o sa re-aduc in discutie underdog-ul segementului: Yeti. Sambata am avut ocazia un TD lung cu un Yeti FL TDI 140 M6 4x4. Pentru ca zapada si pentru ca 4x4, am fugit pe traseul Brasov, Bran, Sirnea, Ciocanu, Dambovicioara. Si pentru ca a fost foarte misto, ne-am intors pe acceasi ruta si nu pe DN73. Am facut si exploring, pana la "capatul lumii" adica in "fundul Sirnei" pentru ca vedeti si voi cum era drumul pe care m-am bagat si nu aveam unde sa intorc PRO: - Motor + cutie: comparand cu Superbul meu cu acelasi motor, agregatul pus in Yeti zici ca are lejer 40cai in plus. Cutia scurta permite niste reprize de vis, efectiv zici ca e alt motor. In 2,3,4 e extraordinar cat de bine trage. Am ramas surprins, am facut niste depasiri unde nu as fi cutezat cu Superbul. - 4x4: foarte prompt, l-am provocat pe cateva pante, a fost spot on. Conditiile au fost cu zapada batatorita, sau flescaiala, sau zapada framantata. Butonul off-road nu l-am folosit, doar TC decuplat. Singurele ezitari au fost in zapada framantata strat adanc, unde am facut manevre de intors si incepuse sa fie iz de ambreiaj. Era echipata cu Nokian WR D3, excelenta tractiunea pe zapada - foarte fun la condus, a fost o zi plina de bucurie la volan. - vizibilitate foarte buna, forma rectangulara e foarte misto. Foarte usor de parcat. Minusuri: - Ruliu (ok, de asteptat la clasa asta de masina) - Materiale usor sub Octavia 2 care e masina donatoare Later edit: Daca Kodiak va fi la fel de fun de condus, dar mai calitativa la interior si cu ceva capabilitati 4x4, cred ca poate fi o varianta foarte interesanta
  42. 5 points
    Probabil o dauna totala. Cere un VIN si verifica-l aici http://www.salvagedb.com/ L.E. Era in josul anuntului. Da, este dauna masina in SUA http://www.salvagedb.com/search?q=1VWBN7A3XDC136214 Poze cu ea lovita la licitatie
  43. 5 points
    Nu se basica nimeni, daca atat ai inteles din postul meu, imi pare rau. Referitor la ce spune colegul mai sus, ca se schimba o singura data, da mi voie sa am indoieli....sunt satul de atotstiutori. Legat de garantia reno nu comentez (am avut 2 de noi) si nu am intampinat probleme, in schimb cu octavia 3 achizitionata tot de noua, am avut ceva pb (avea luft intre capota si grila din fata si mi au apus ca nu se poatw rezolva pe garantie). Octavia 2 fl 1.8 dsg luata de la primul proprietar cea care halea ulei, cei de la reprezentanta desi omul s a plans ca papa ulei de la prima revizie l au tot imbarligat (la 10000 km a consumat 2 litri de ulei, iar la următoarea revizie 5 litri la 10.000....dupa iesirea din garantie tb reparata set motor sau garnituri supape .vreo 15000 de lei costa. Asa ca scuteste ma cu garantia minunata din grupul pe care il reprezinti. Ce am inteles eu din postarile tale e ca doreai gt, dar ai ajuns sa iei un sh ca nou.. oricum nu esti singurul user (pe la inceput mai vroia cineva dar a ajuns in cele din urma la concluzia ca masina lui veche e mai ok, un altul a luat altceva cu o putere mai mica si observ ca tot posteaza ce consumuri obtine...pai daca vrei consum nu iei gt. E normala abordarea unora dintre voi, doar suntem pe forumul marcii.
  44. 5 points
    Dimineata pe racoare - Bucuresti, in drum spre serviciu. De obicei merg cu bicicleta, dar am avut nevoie sa merg sa cumpar niste schiuri si am luat masina. Nu a fost aglomeratie mai mare ca de obicei. Timp: Skoda:22 min Bicla 9 min Dist : idem - 2.75 Consum: 19.1 l/100 la Skoda, 13 Cal la mine Vit medie 7 kmh Skoda vs 17 kmh Bicicleta Nu am luat in calcul cele 15 min in care am parcat si sonsumul a sarit de 20l/100. Uite asa se infunda DPF, se consuma AdBlue rapid. Mersul cu masina in Bucuresti il las pe seama taximentristlor. Eu raman la bicicleta
  45. 5 points
    Desi initial vroiam megane sedan sau talisman, am facut un compromis si mi am luat gt
  46. 5 points
    Aia e problema, ca in Germania nu sunt asa ieftine. A..defapt sunt, dar in Germania au 300.000+ km, la noi 110.000, 140.000 sau 180.000. Astea sunt pragurile Sansele sa iei o masina ieftina si corecta de la un samsar sunt foarte mici. Si daca vrei sa verifici pe bune fiecare masina pe care o vezi, mai pui 1000 euro la buget si iti mai scazi 2 ani din viata de nervi.
  47. 5 points
    adevarul ca farurile alea dau mai bine pe original (Mercedes)....
  48. 5 points
    Salut, Pretul de 3,600Ron este luat din Autobild, testul de 100 000km cu Seria 3 GT. Am intrebat telefonic la Bavaria si mi-au confirmat. Ce am aflat asta am zis. Nu am fost setat pe Superb. Am fost setat pe un buget maximal, motor+cutie+niste dotari must have. Am conturat short list cu ce mi-as dori si le-am evaluat. Asta a fost BMW 3-er MPacket pe care mi l-am dorit ca Yahreswagen. Daca afla cineva cum il bag in 30k landed cost, pret de intrare in leasing, cu tot cu transport si asigurare, sa ma anunte si pe mine. Asta a fost un exemplu de A4 2.0TFSI Ultra, desi nu are alcantara, cum mi-am dorit si nici B&O. Preturile masinilor sunt foarte clare. Asa cum am mai spus, fiecare e liber sa fie curajos pe banii lui si sa ia "clasa premium" ieftina de la dealeri turci, fara garantie si istoric. Eu nu-mi permit sa-mi iau o teapa de 30-33k pe care sa o platesc 5 ani. Pentru curajosi, exista un dealer de Audi la Kassel, are numai "avioane", maxim 10k rulaj pe bord, mega echipate, motorizate, toate cu Rotor, B&O, Navi, Trapa, Piele. E plin de anunturile lor. Mult succes pentru doritori. Ca gaseam un "3-ar" sau un " A4" in buget, nu contest, dar nu cu dotarile obligatorii pentru mine. Adica, dupa ce sa e second, sa fie si fara ce vreau ? Care e sensul ? Doar ca sa ma laud ca am BMW sau Audi, dar sa stiu in sinea mea ca e un compromis si ca nu e "asa cum trebuie" pentru mine ? Si ce? Sa iau unul de la turci cu 15k pe bord si sa aflu ca are 45k in realitate si ca nu a vazut nicio revizie ? De asta e plin de BMW si Audi la noi, toata lumea are fantezii cu clasa premium, fara sa si-o permita cu adevarat. Inca sunt destui care cred ca o masina de 60k de noua in Germania, ajunge la 25k dupa un an si e pe bune... B8 cu 1.900 km, dar cu scaunul soferului uzat ca la 50-60k km. Fara garantie, fara carte service si foarte important "isi rezerva dreptul de a avea greseli de tastare in text". Curios cum la masinile de Weltauto Austria sau "Audi Gebrauchtwagen Plus" nu apare precizarea asta cu "greseli de tastare" B8 adus din SUA, din nou nu pretinde ca informatiile corespund realitatii. I rest my case, nu consider ca-si are sens continuarea polemicii asteia.
  49. 5 points
    A venit si momentul de "closure". Lista mea scurta cuprindea BMW 320i (184cai), A4 (TSI Ultra 190cai) si Superb3 (220cai TSI) Le-am condus pe toate, back to back in aceeasi zi - evident in variante diesel de 190 cai , caci traim in Romania, nimeni nu tine benzina la TD. Pe scurt: 320d M-Packet - Cel mai "drivers machine" si "fun machine" - evident 320. Orice sens giratoriu poate deveni un zambet, orice drum cu serpentine, un motiv de ranjete largi legate. RWD-ul si directia sport fac tot deliciul - Scaunele sport cu lungime reglabila a sezutului, imbracate in alcantara sunt exceptionale. Mai putin la intrat/iesit in masina la regim de mers la piata/chiosc/ATM, etc. Atunci devin usor enervante, ca si procesul de intrat/iesit in masina. Scaunul e prea jos (nu-mi vine sa cred ca zic asta) pentru un daily fataiala, dar perfect pentru Poiana, Fundata, etc - Interiorul...topor. Literally. Plastice tari, glossy, cu aspect sub nivelul masinii, mai ales pe consola centrala. Manerul franei de mana - mega cheap. Exceptand volanul si saunele, daca nu pui pe masina Navi Professional, arata trist rau. Si sec. Daca te ieftinesti si nu pui M Packet, vine cu un volan - ei zic piele, dar cu aspect si feeling de volan de plastic, iar scaunele standard sunt jalnice, nicio sustinere laterala, stofa ieftina, cu aspect ieftin. Iar cu 205/60/16 standard, e vis masina Configuratia mea: 50k Eur. Adica 320i 184 cai, cuplu 270NM, ZF8, M Packet, cu scaune incalzite, senzori parcare, keyless, Faruri LED Basic, Geamuri fumurii spate si Sistem audio mediu. Fara Navi, nici macar Business.... Promotia actuala este -23%, dar...doar pentru 320XDrive si 330 benzina. Adica ori diesel 4x4, ori benzina 2.0 de 250 cai, dar care are un pret lista de 50k, cu optionale sare de 62k lista, adica aprox 47k Eur landed cost. Boon, hai sa ne uitam la Jahreswagen. Plina Germania de ele. Totusi, cele cu M-Packet sunt putine. Si majoritatea lor nu au carte service sau provenienta certificata. Pe scurt, un 320 MPacket 2015 spre final (ca sa prinda face-liftul), vreo 15k km rulaj, de la Premium Selection Germania este cam 33k Eur. Mai pui 5% adusul la oficial, 1,000Eur transport cu asigurare si iesi cam la 36k landed cost, pret de intrare in leasing, a unei masini vechi de 1.5 ani, cu 1.5 ani garantie ramasa. CASCO e cam 2500Eur anual, ca fapt divers. Un schimb de placute + discuri fata este 3,600Ron la Bavaria, asta obligatoriu daca vrei sa beneficiezi de 5ani service inclusive. Deci...nu. A4 B9 TDI190 echipare Sport - In mod clar oferta matura si cea mai echilibrata. Interiorul cel mai calitativ, o placere efectiva sa invarti comutatoarele si sa apesi butoanele. Plastice moi, sau texturate. Maneta S Tronic arata genial. Scaunele foarte ok, sustinere excelenta, dar o idee mai sus fata de BMW, totusi ramanand suficient de jos pentru a te bucura de condus. - Grilele alea fake ale aeratoarelor sunt de gustibus. Mie nu-mi plac, e singura chestie pe care o pot reprosa interiorului. Asta si Navi-ul ala stil "tableta AM din targ, prinsa cu superglue" ne-rabatabila. Interesant, la A3 e escamotabila in bord. Cost saving la noul A4 ? Probabil.... - La sedan nu ai posibilitate de portbagaj electric... - La condus, da se simte in anumite conditii Multilinkul. Suspensia sport e reglata foarte bine, ferma dar confortabila. M-am dar cu varianta standard, nu avea amortizoare controlate electronic - Masina sta foarte bine, e clar masina pentru 2. In spate, cam chin pe configuratia mea de pozitionare scaune fata. - Active Info Display + Navi = misto. Nu un must, dar misto. In schimb, jale la configurare, vreo 3-4k eur combinate. - La configurare, dotarile mentionate mai sus, ca la BMW, scurt 50k pentru 2.0Ultra 190cai Stronic. - Discount? Zambete... "Marca premium se plateste" citez din vanzator. Si da, la marca premium se plateste orice dotare, zic eu... - Jahreswagen...putine, slab dotate. Daca vrei un S-Line, sare de 40k in Germania, presupunand ca vrei "Audi Gebrauchtwagen Plus". La turci gasesti la 30k, pentru cine e curajos pe banii lui... - Am cautat si B8-uri 2.0TFSI 220. Plin de masini aduse din State, la 25k Eur, fara istoric, fara garantie - am mai dezbatut subiectul. Cele "curate" sar de 30k. Again, adaugam 5% + transport si asigurare, pentru o masina de aproape 2 ani. Casco, tot acolo, vreo 2,500Eur anual. Deci, nu. Superb3 TD-ul total irelevant, pentru ca evident motorizarea dorita nu exista. Nici suspensia dorita. Doar jantele, culoarea si interiorul alcantara. Care mi-au placut. La fel si conectivitatea. Materiale mai moi si mai bune ca in BMW, spatiu generos, scaun suficient de jos. Cred ca inca 2 cm si ar fi fost perfect, dar...poate bricolam ceva. O groaza de solutii prietenoase clientului. Si pot sa "mi-o fac a mea" direct din fabrica, in bugetul meu. Am cercetat si "marca poporului din Europa de Vest", dar Passatul cu dotarile mele e cu 4.5Eur mai scump decat Superbul, pe configuratie identica... Fara sa pun AID, doar cu LED basic. In conditiile in care suspensia e identica, scaunele sunt la fel ca pozitionare fata de podea, comutatoarele sunt cam aceleasi. Nu am vazut vreun motiv tehnic care sa ma faca sa cred ca merita, pentru mine, cei 4.5k eur diferenta. Iarasi, nu. Asa ca, a venit momentul sa trag linie. Am incercat, am sapat, ca sa nu zic ca am explorat toate optiunile in buget. Pentru ca nu vreau "marca premium" cu orice pret (scaune basic, tapiterie basic, fara Navi/conectivitate, cu roti 16'' si eventual halogene) doar ca sa ma pot afisa, prefer sa optez pentru "marca poporului din Europa de Est". Nu am nicio problema sa-mi asum asta, am fost foarte ok si pana acum cu asta. Mai ales ca nu am nimic de demonstrat nimanui. Prefer sa-mi iau masina cu tot ce imi doresc pe ea, sa nu fiu sclavul ei la intretinere si sa ma chinui sa o asigur. Si sa-mi permit un set de jante de iarna noi, OEM, cu cauciucuri noi. Ah, da si sa-mi ramana bani dupa ce o cumpar ca sa plec in concedii sa ma bucur de ea... Inchei aici "odiseea spatiala 2016". Se poate inchide, I'm done, sau se poate lasa deschis, daca cineva crede ca prezinta interes. Cheers si multumesc pentru participare, pareri, feed-back.
  50. 5 points
    Asa e, acum nu iei caroserie si motor, iei caroserie si dotari, sa dai 30.000 de euro pentru 1.6 110cp ori trebuie sa ai prea multi bani ori probleme cu capul ...