Clasament

  1. EEXCALADE

    EEXCALADE

    Membru Level 2


    • Puncte

      23

    • Număr postări

      5.039


  2. sebip

    sebip

    Membru Level 2


    • Puncte

      17

    • Număr postări

      918


  3. rotitza

    rotitza

    Membru Level 2


    • Puncte

      13

    • Număr postări

      68


  4. B_o_g_d_a_n

    B_o_g_d_a_n

    Membri Seniori


    • Puncte

      12

    • Număr postări

      2.102



Popular Content

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 21.05.2017 în toate secţiunile

  1. 6 points
  2. 6 points
    Pai daca-l dam castigator direct pe Ateca de ce mai discutam? In opinia mea, din ce am vazut si pipait, Ateca nu e vreo nebunie, in niciun caz spatios iar in privinta calitatii...mai discutam dupa ce vor incepe livrarile. Mai nou judecam masinile dupa forma geamurilor laterale? Serios acum, asta e ultimul lucru la care m-as uita. As fi intr-adevar interesat de vizibilitatea din interior spre exterior, nu invers.
  3. 6 points
    Nu se basica nimeni, daca atat ai inteles din postul meu, imi pare rau. Referitor la ce spune colegul mai sus, ca se schimba o singura data, da mi voie sa am indoieli....sunt satul de atotstiutori. Legat de garantia reno nu comentez (am avut 2 de noi) si nu am intampinat probleme, in schimb cu octavia 3 achizitionata tot de noua, am avut ceva pb (avea luft intre capota si grila din fata si mi au apus ca nu se poatw rezolva pe garantie). Octavia 2 fl 1.8 dsg luata de la primul proprietar cea care halea ulei, cei de la reprezentanta desi omul s a plans ca papa ulei de la prima revizie l au tot imbarligat (la 10000 km a consumat 2 litri de ulei, iar la următoarea revizie 5 litri la 10.000....dupa iesirea din garantie tb reparata set motor sau garnituri supape .vreo 15000 de lei costa. Asa ca scuteste ma cu garantia minunata din grupul pe care il reprezinti. Ce am inteles eu din postarile tale e ca doreai gt, dar ai ajuns sa iei un sh ca nou.. oricum nu esti singurul user (pe la inceput mai vroia cineva dar a ajuns in cele din urma la concluzia ca masina lui veche e mai ok, un altul a luat altceva cu o putere mai mica si observ ca tot posteaza ce consumuri obtine...pai daca vrei consum nu iei gt. E normala abordarea unora dintre voi, doar suntem pe forumul marcii.
  4. 5 points
    @andrei141592 mie mi se par kitch-uri în toată regula. De aici până la neoane sub mașina îi doar un pas!
  5. 4 points
    @ToniM Parerea mea e ca esti unul din cei care ar trebui sa ramana activi in acest subiect deoarece poti oferi pareri obiective, cu bune cu rele, despre una dintre masinile acestui versus, pareri care nu sunt gen "e cea mai tare pentru ca am cumparat-o eu" si care pot ajuta cu adevarat pe cineva interesat de subiect.
  6. 4 points
    Modelul nou de cx -5 care inca dealerii nu cred ca il au arata incredibil . De cand a scapat de sub ford , mazda mi se pare ca face eforturi serioase pentru masinile lor. Imi place ca firma nu e gigantica , fiind mai mica ca volum de vanzari cred ca se straduiesc mai mult. Legat de Karoq eu de exemplu as lua probabil Karoq daca ma convinge ca e mai practica, chiar daca ateca e mai frumoasa. Dar eu sunt targetul pe care cei de la skoda il tintesc, omul care cauta raport pret/calitate bun, obiecte mai degraba practice decat fancy si design mai elegant/conservator. P.s nu mi se pare nimic exclusivist daca dupa o masina astepti un an, sa fim seriosi exclusivismul provine din alte calitati.
  7. 4 points
    Gata, l-am ridicat pe Ateca pe un piedestal, l-am facut si exclusivist doar pt ca nu sunt in stare sa livreze mai multe masini, ce mai... e masina deceniului. Ma retrag din discutiile astea unde fiecare isi justifica alegerea facuta, in loc sa fie obiectivi in discutii.
  8. 4 points
    Cristian o sa ti prezint leonul meu în weekend. 12.000e cu garanție un an dasweltauto auto, fr și alte dotări cu 54.000km. Persoana fizica.
  9. 4 points
    Trebuie sa ai o mare pasiune pentru marca, modelul respectiv sa astepti atata . Eu unul nu as sta cu banul in buzunar atata , pute piata de masini si de oferte la globalizarea din ziua de astazi doar ai impresia ca ai o alta masina .
  10. 4 points
    cenzurat ...cat de greu sa fie sa te uiti in talon/CIV, sa vezi cu ce dimensiuni de anvelope (implicit jante) poti sa pui pe o masina..... Ne revenim si noi la a posta doar informatii reale/opinii argumentate, nu chibitareala inutila? semnat - unu cu jante de 16 pe motorul de 184cp
  11. 3 points
  12. 3 points
    Acelasi efect l-am avut dupa ce am schimbat uleiul Valvoline cu Fuchs Titan. Poate ar trebui sa completezi interventia cu 2T cu un ulei bun si o sa vezi diferente majore la multe aspecte: sunet, acceleratie etc.
  13. 3 points
    Mai usor cu nivelul de calitate ca sunt satul de nivelul de calitate al marelui grup VW . Si la masini electrice iar sunt in urma fata de concurenta ! Exact ca la motoare au trecut ultimii la diesel common rail si sa vazut calitatea . Am venit si eu ca prostul la pomul laudat !
  14. 3 points
    Da, se alege cu sufletul. Insa nu se poate conduce un versus doar cu x e mai frumos, y e urat si z e wow..e doar o adunare de pareri pur subiective in privinta design-ului. E si parerea mea ca Ateca arata mai bine decat Karoq, dar nu vad ce e constructiv in afirmatia mea. Tinuta de drum, spatiul interior sunt aspecte care insa se pot obiectiva. Pentru cine citeste un versus si vrea sa se lamureasca, asta conteaza. Ateca este si va ramane model de nisa in privinta vanzarilor. Nu e nimic exclusivist in a avea termen de minim 4 luni la o masina obisnuita, de serie care se produce in Europa. Mda, si primit minus pt ce?
  15. 3 points
    Decat sa dai 30k pe o octavia, fie ea si bine echipata, mai bine te orientezi catre un Superb de pe stoc care acum are un dicount foarte generos( vreo 4000-4500k din ce am calculat eu). Daca mai pui si o rabla deja iesi foarte bine si iei o alta masina, mult mai buna.
  16. 3 points
    Am probat Android Auto cu Google Maps si MirrorLink cu Sygic si merg ambele foarte bine, asa ca recomand sa nu cheltuiti bani pe Amundsen...
  17. 3 points
    Grila asemanatoare cu BMW , faruri de ,Mercedes...... eu nu inteleg un lucru - daca ai un lucru bun de ce naiba sa-i mai faci facelift ? Umbla frate la motor , sa/l faci mai bun , la transmisie , la frine ,stabilitate , comfort , insonorizare , la calitatea tablei , daca vrei un pret mai bun !
  18. 3 points
    Injectoarele siemens de la bkp,bmr ...nu se mai inlocuiesc gratuit ,si cele noi continental se strica la fel Mi-au trecut zeci de BKD-ri prin garaj ca sa pot spune ca e cel mai ok motor 2.0 PD
  19. 3 points
    Teoretic pare simplu ,practic ai nevoie de : saiba foc,oring ,oring retur,surub fixare,siguranta,curatat impecabil locasul injectorului ,lubrefiat ,strans la cuplu ,codat . Si presa de extras injector
  20. 3 points
    "Pacat" ca esti moderator, la postarea asta ai fi primit muuuulte like'uri
  21. 3 points
    Se dezamorseaza sistemul de alimentare. Pune o supapa de unic sens pe tur intre tandem si filtru. Daca nu se rezolva ai de verificat/inlocuit : furtune alimentare,carcasa filtru,oringuri injectoare,pompa tandem,chiulasa
  22. 3 points
    Salut.Banii sunt cam putini pentru anul care il vrei, minim 2008.Gasesti dar in varianta Chel Line, adica fara dotari.Ar trebui totusi sa cauti sa aibe si cateva dotari pentru ca o sa le simti lipsa dupa cateva luni.Eu as mai scade putin anul si as lua ceva cu mai multe dotari, dar asta e preferinta ta si o inteleg pe o parte.Dar an mai vechi nu inseamna neaparat masina mai proasta, din contra. Mie personal Fabia 1, sau 2 nu imi plac, Fiesta si Fusion sunt oribile la interior si ca spatiu si calitate. iar Suzuki swift nu gasesti la banii tai si minim 2008.Nici cu 3500 nu gasesti. Si tine cont ca trebuie sa iti pastrezi minim 500 de euro sa ai pentru acte, verificarea masinii intr-un service( reprezentanta recomandat), si o revizie minima pentru inceput, ulei si filtre.Deci daca 3500 sunt toti banii, atunci cauta masina la 3000 de euro. Daca zici ca o folosesti doar in oras si esti si incepator, deci faci drumuri scurte iti recomand sa iti ei motor pe benzina, capacitatea maxima de 1.6. Pentru ca e mai fiabil si intretinerea este mai ieftina. Eu daca as avea banii tai si cerintele tale m-as uita doar la un Renaul Clio 3 Hatchback sau la Seat Ibiza.Ambele dupa 2008, motoare pe benzina si ceva dotari.Geamuri electrice si climatronic neaparat,Iti pun si niste anunturi sa te uiti. Dar eu personal as mai scadea anul, sa fie minin 2005 macar.Bafta la cautat. Astea sunt preferintele mele, dar nu neaparat dupa fiabilitate, asta este discutabila, cum ca una ar fi mai fiabila decat alta.Aici depinde mult cum a fost intretinuta si servisata inainte, chiar daca are multi km.M-am orientat mai mult pe cum arata la interior si exterior si calitatea materialelor. Acum daca ai rabdare si cauti zi de zi, poti sa mai prinzi un Peugeot mai bun, un Ford Focus, un Renault Megane.Vorbim de masina de dupa 2008. https://www.autovit.ro/anunt/renault-clio-renault-clio-iii-1-2-16v-ID7GjEzH.html#contact_form#xtor=SEC-81 https://www.olx.ro/oferta/seat-ibiza-2008-ID7Cufe.html#504b8aed68 https://www.olx.ro/oferta/seat-ibiza-comfort-2008-1-2-benzina-130-000km-klima-impecabila-ID6vlWO.html#918c7a82d7 https://www.autovit.ro/anunt/seat-ibiza-facelift-1-4-benzina-klima-jante-vara-jante-m-s-ID7GjfND.html#contact_form#xtor=SEC-81 https://www.olx.ro/oferta/seat-ibiza-1-4-16v-accept-si-schimb-ID7BLUg.html#6c3a58a5b4
  23. 3 points
    ....si eu am 1.6 tedei. In nici un caz nu este submotorizat. Aaah!.... ca nu se compara cu 2.0 asta e altceva. Legat de ce spunea deenman ca au probleme cu pompa de inalte sau cu injectoare si cele 2.0 au avut probleme de genul asta deci nu e specific 1.6.(daca citesti topicul dedicat pt pompa sunt mai multi cu 2.0 raportat la nr de masini). Intr-adevar sunt momente cand vrei sa faci o depasire in rampa si nu poti, cand iti trebuie o distanta mai mare sa faci o depasire in viteza dar nu putem spune ca e submotorizat doar ca asta e limita la 1.6. Depinde la ce ne raportam cand comparam (si 2.0 putem spune ca e submotorizat fata de motoare mai mari). Colegu "vitezoman" foloseste motorul la turatii mai mari si se simte altfel si chiar are dreptate cand zice ca are "zvâc". (turatii mari=turatii normale, mai sunt si colegi care merg cu a 5a cu 60 in oras si se plang ca nu trage, ca nu are putere si ca e submotorizat). Concluzia mea: comparand cu celelalte motorizari 1.6 e la limita DAR nu submotorizat. P.S. la final: am murit de nervi cand nu am putut depasi o corsa C cu 1.7 intr-o rampa - ce-i drept pierdusem din putere cu o frana.
  24. 2 points
    Am făcut un primă scanare și un prim calcul. Parcursul a fost de 203 kilometri, 60% extraurban/ 40% urban. Calculul l-am făcut pe kilometru. Am făcut un prim calcul de la kilometrul zero al mașinii până momentul în care am inceput să folosesc ulei 2 t. Apoi am calculat diferența acumulată în cei 203 km parcurși. Astfel mi-a dat acumulare cenușa de ulei 0,0002813067 grame/km. După adăugarea uleiului 2t mi-a dat 0,0002819557 grame/km. Am făcut calculul și la funingine. De această dată am luat ca etalon o valoare calculată înainte de adăugarea uleiului 2t. Aceasta a fost de 0,05107888 grame/km. Ulterior adăugării uleiului 2t valoarea a fost de 0,07965116 grame/km. Ulei 2t folosit: Mol Dynamic Jaso FD Motorina folosită: Rompetrol Efix Ulei în motor: Mobil 1 ESP 5W30.
  25. 2 points
    Cred ca nu-l interesa MOMENTUL cand ai dat-o, ci CONSUMUL cand ai dat-o.
  26. 2 points
    Asteptarea a luat sfarsit: maine la 10 ne intalnim pentru prima data. Comanda data in fabrica pe 07.03, masina in Curtici pe la inceputul lui mai; Rabla running de o saptamana, the day has arrived. Recomand Brady.
  27. 2 points
    Eh na... Si atunci la Kia ce mai e ..? Moka? Iar despre pret, ne putem da cu parerea. Nu cred ca e mic deloc, in conditiile in care discount ioc! Despre calitate, vom vedea dupa cativa ani de utilizare. Din poze, cam greu sa iti dai cu parerea despre calitate (cand ma refer la calitate, nu ma refer doar la fete de usi, bandouri sau mai stiu ce imbinari. Aici intra si partea de motor, de tren de rulare etc)
  28. 2 points
    Manometru decalibrat
  29. 2 points
    Bun asa...altii care sunt invidiosi pe Ateca si s-au gandit sa preia metoda de succes
  30. 2 points
    Pe mine m-a costat 100....insa s-au schimbat doar bucsele de cauciuc, nu si suportul de aluminiu. S-au scos cu o presa. A durat cu zece minute mai mult decat daca le schimba cu totul. Comoditatea mecanicilor a atins cote maxime.
  31. 2 points
    cat timp respecta 505.01 iar pretul si disponibilitatea iti sunt ok poti sa incerci
  32. 2 points
    Sunt destul de usor de gasit aceste softuri. Mai usor decat te-ai astepta. Importante sunt sculele cu care se face operatiunea si experienta factorului uman.
  33. 2 points
    Salut tuturor, dupa indelungi cercetari si desigur multumita colegului Identitate78, am reusit sa rezolv misterul zgomotelor scoase de motor. Cand pomenesc de zgomote ma refer la cele produse la accelerare, asemanatoare cu cele date de avansul batranei Dacii. Din cauza clantanitului pe care nu-l mai suportam deja, am schimbat 2 injectoare 1&3, regulator presiune si desigur am facut upgrade-ul cu pompa Bosch CP3, cea din urma a fost pentru linistea si siguranta mea. Dar toate acestea degeaba zgomotul persistand. La indemnul si sfatul lui Catalin-Eexcalade am ajuns la concluzia ca trebuie sa fac un downgrade, intrucat aveam softul DIESELGATE, v. 9969/09.2016. Zis si facut, urmand exemplul colegului sus mentionat, Identitate78 l-am inlocuit astazi cu varianta 6625/2009-2010 cred. Tre' sa recunosc ca e alta masina, mai incisiva, fara zgomotul acela de avans si desigur fara regenerarile specifice DIESELGATE. Sa vedem ce va urma... Multumesc inc'odat ajutorului dat de colegii forumului.
  34. 2 points
    Telescopul de portbagaj este cromat pentru ca nu i se pune burduf de protectie, la fel si bratul de excavator, caruia nu i se pune burduf. Casetele de directie au burdufuri si nu au cremaliere sau axe cromate. Nici cremalierele noi nu sunt cromate, indiferent de pretul lor. Exista totusi si o exceptie, un singur model al unei marci auto care are cremaliera cromata de fabrica, dar nu se mai produce de mult. Am sa ti-l spun la telefon pentru cultura ta generala, ca alta data sa vorbesti documentat.
  35. 2 points
    Cu avionul Otopeni-Araxos.
  36. 2 points
    Daca sotia e gravida, toate studiile arata ca nepurtarea centurii de siguranta aduce daune mai mari fatului in caz de accident decat daca este pusa centura. Treaba e sa fie pusa corect!
  37. 2 points
    Vad ca pe sosele au inceput sa apara mai multe exemplare de ateca, si spun vad pt ca masina pur si simplu sare in evidenta pe oriunde, inclusiv variantele cu faruri halogen. Situatia se schimba cand vine vorba de tiguanul nou, in variantele de baza, e chiar uratel as putea spune, insa, cu un mare insa, daca bugetul iti permite sa iei pachetul R-line si jante ceva mai mari, masina devine altceva si mie personal mi se pare mai frumoasa decat ateca, insa si pretul e pe masura. Legat de design totul va fi mereu subiectiv, insa pana sa spui daca o masina iti placa sau nu, mergi si priveste-o in realitate, nu numai in poze, pentru ca de multe ori va fi o diferenta de la cer la pamant.
  38. 2 points
    Multe masini sunt triste in echiparea entry level, dar si 35k pe o Ateca este cam mult zic eu. Bine, daca asta e pret de lista, atunci nu va fi si pretul de achizitie si poate fi ok in final, dar totusi...e pret de pornire de Cupra ST 4x4 ... Kodiaq cred ca va fi luat destul de mult in echipari de baza, fara dotari (se intampla asta si la Tiguan de exemplu, dar la Skoda..).
  39. 2 points
    Azi am facut doua drive teste, unul la Nissan si altul la Mazda. De fapt trei, ca la Mazda am condus doua masini Nissan-ul a fost un Qashqai 1.6 dCi de 131 cai, negru, varianta de echipare Tekna, cutie manuala. Desi as fi vrut una automata. Masina avea si Nissan 360 Shield si acoperis panoramic, deci in principiu, fully equipped. Ca prima impresie, masina da senzatia de robustete, se manevreaza usor si pleaca frumos de pe loc, chiar daca pedala e apasata cu blandete. Am iesit pe autostrada si acceleratia e frumoasa, insa dupa 130 kmh, zgomotele la vant sunt deranjante. Gumele erau ceva Kumho allseason, si se auzeau tare neplacut la rulaj, insa am reusit sa fac abstractie de ele, ca unele bune de vara fac diferenta majora. Motorul nu se prea aude in habitaclu, insa caroseria vajaie rau si din pacate, asta mi s-a parut un deal-breaker. Asta, si faptul ca la modelul curent, nu se ofera decat dieseluri Euro 5. In plus, am fost tratati cu acreala de agentul de vanzari, in ciuda faptului ca aveam programare, asa ca ne-am carat rapid. Dupa care am fost la Mazda. Nu o sa stau sa descriu cum ne-au tratat acolo, ma rezum doar la a spune ca "asa cum trebuie" Am fost intrebati cu ce vrem sa "ne dam". Am zis sa ne incercam norocul: Mazda 6 diesel de 175 cai, automata cu tractiune integrala, aveti? Aveau fix rosul ala metalic superb. Pozitia de condus e "bang on", masina pare adunata in jurul soferului. Cand am intrat pe autostrada, am tinut pedala la podea pana a ajuns la 200. Semne de oboseala nu mi s-a parut ca a dat, iar zgomotele de la vant mi s-au parut absolut neglijabile, cel putin raportat la Nissan. Singurele doua observatii au fost 1) suspensia, care mie unuia mi s-a parut prea rigida (pe de alta parte, "salupa" mea de zi cu zi are suspensie Hydractive) si 2) consumul, care in 60 km (+/-) cat a fost tura, s-a ridicat la un mirific 11%, insa ce-i drept, am si fortat masina. Sistemul audio Bose nu stiu cum se aude, ca am oprit muzica la plecarea de pe loc. La revenirea in showroom am intrebat daca putem conduce si un CX5. Zice nenea ala "modelul 2016 sau cel nou, 2017?" la intrebarea asta nu ma asteptam Am optat pentru cel "vechi" tocmai fiindca, odata cu aparitia face lift-ului, dealerii lasa mai mult la pret la modelul 2016. Masina era tot un AT, tot 4x4, insa 150 cai. Mare diferenta nu am simtit, de ce sa mint. Se sta mai sus si mai confortabil decat in Mazda 6 iar suspensia pare mai ingaduitoare. Am condus masina pe acelasi traseu in aceeasi maniera iar la final, consumul era 8,7%. Nu stiu de ce, sincer ma asteptam sa fie tot pe la 11, ca e totusi alt gabarit. Tragand linie, mi-a placut CX5-ul mai mult decat Mazda 6 iar Qashqai-ul e one step down. Daca te tiganesti, poti obtine un CX5 in varianta de top cu AT si 150 cai la 29.500. Modelul vechi.
  40. 2 points
    Yupii am primit mail de la dealer a spus ca imi poate livra masina pe 29 mai , a fost comandata pe 3 martie , a intarziat vreo 10 zile dupa ziua mea de nastere dar o accept oricum cadou , cel mai frumos cadou ala care ti-l faci singur .Revin cu poze .
  41. 2 points
    Tin sa-l completez pe colegul @racingparts.ro cu un update la update-ul lui. Am reluat operatiunea de trecere de la CP4 la CP3 in aceasta dimineata pe la ora 09.15 iar la 10.30 i-am ,,dat cheie". A pornit din prima, e drept dupa ce a invartit putin mai mult, dar a pornit. Tin sa precizez ca am pastrat EGR-ul. In prealabil am schimbat filtrul de motorina, am curatat EGR si clapeta de aer. Pentru a face amorsarea mai usor am pastrat si pompa de alimentare suplimentara. Dupa pornire si in timpul pornirii, am monitorizat presiunea in rampa si diferenta de presiune comandata/actuala in rampa. La pornire am avut 280.000 hPa (280 bar) dupa care s-a stabilizat la 250 bar la ralanti. Am verificat si la 2.500 rpm (masina pe rampa in service) si presiunea era in jurul valorii de 770-780 bar, dar dupa aproximativ 30 de secunde la 2.500 rpm a intrat in LIMP MODE si a dat eroarea pe care o are @Clauu_u, adica presiune prea mare in rampa. Am oprit-o si am deconectat cupla pompei suplimentare de motorina, fara a demonta fizic pompa de pe masina. Am pornit din nou si am verificat valorile presiunii din rampa, care erau aproximativ la fel, dar de aceasta data nu a mai aparut limitarea din cauza presiunii mari. Am iesit la un test de drum si in momentul in care am ,,calcat-o" a intrat din nou in limp mode, de aceasta data eroarea fiind de presiune prea mica in rampa. Am demontat fizic pompa de pe masina si am verificat din nou presiunea din rampa, valorile fiind apropiate, de cele anterioare. Am iesit in teste cu ea si din acel moment am parcurs 50 km fara probleme. Am tinut-o sus in turatii 3500 - 4500rpm, in toate treptele, mai putin a 6-a pentru ca nu aveam unde sa i-o dau. In concluzie la motorul CAGA de pe Audi a4 B8 merge retrofitul la CP3 si ... da si eu il consider un retrofit si nu o improvizatie. Ca sa intaresc cele spuse vin cu niste poze facute dupa ce am parcurs cei 50km. Cat despre CJCB-ul lui @Clauu_u cel mai sigur cred ca ar fi sa schimbe pompa de alimentare din rezervor cu acelasi model care este montata pe CAGA, la Audi A4 B8, pe care avem certitudinea ca functioneaza. Si ca o completare la toata povestea, daca sunt colegi dornici de acest RETROFIT, in zona Constantei, ii putem ajuta cu montajul, eu si @Clauu_u, in sensul ca putem sa le recomandam service-ul unde noi am facut operatiunea. Din cate cunosc eu, nu stiu daca mai sunt alte service-uri care au inlocuit CP4 cu CP3 in aceasta zona si din acest motiv putem recomada (pe privat, pentru a nu se considera reclama) acest service unde baietii stiu in ce consta modificarea si lucreaza numai pe VAG.
  42. 2 points
    Din ce av vazut pe net nu se impaca bine cu 507.00 asa ca o sa il dau afara ii fac o spalare si ii bag 506.01.Pentru cine nu gaseste 506.01 sunt aici mai multe modele ManufacturerProductSAE ClassVW Standard ad PartsAD SHT High TechSAE 0W-3050300/50600/50601 AddinolAddinol Mega Light MV 039SAE 0W-3050300/50600/50601 AgipAgip 7007SAE 0W-3050300/50600/50601 AralAral SuperTronic Longlife IISAE 0W-3050300/50600/50601 AralAral Supertronic LongLife IISAE 0W-3050300/50600/50601 BPBP Visco 7000 Longlife IISAE 0W-3050300/50600/50601 BPBP Visco 7000 LongLife IISAE 0W-3050300/50600/50601 Bucher AGMOTOREX Concept V-XLSAE 0W-3050300/50600/50601 CastrolCastrol LongLife 2 Top UpSAE 0W-3050300/50600/50601 CastrolCastrol LongLife 2 Top UpSAE 0W-3050300/50600/50601 CastrolCastrol SLX Professional Longtec Longlife IISAE 0W-3050300/50600/50601 CastrolCastrol SLX Professional Longtec LongLife IISAE 0W-3050300/50600/50601 ChevronHavoline Synthetic 506.01SAE 0W-3050300/50600/50601 ElfElf Evolution CRVSAE 0W-3050300/50600/50601 EurolEurol Super Ultra IISAE 0W-3050300/50600/50601 FuchsFuchs TITAN Supersyn Longlife PlusSAE 0W-3050300/50600/50601 GulfGulf Energy SavingSAE 0W-3050300/50600/50601 Kuwait PetroleumQ8 Formula Excel EDXSAE 0W-3050300/50600/50601 Liqui MolyLIQUI MOLY Synthoil Longtime PlusSAE 0W-3050300/50600/50601 MobilMobil Super 3000 Formula LDSAE 0W-3050300/50600/50601 MobilMobil SHC Formula LDSAE 0W-3050300/50600/50601 MotulMotul Specific 506 01 506 00 503 00SAE 0W-3050300/50600/50601 OMVOMV BIXXOL special V6SAE 0W-3050300/50600/50601 QuantumQuantum Longlife OilSAE 0W-3050300/50600/50601 QuantumQuantum Longlife OilSAE 0W-3050300/50600/50601
  43. 2 points
    Cataloagele complete de accesorii sunt aici: https://www.skoda.ro/service/accesorii/cataloage-accesorii
  44. 2 points
    La asta ma gandeam si eu. Sa nu fie o combinatie stupida de tipul VarioFlex + Lane Assist de 800 EUR pe langa (doar un exemplu cu preturi din burta ☺) @75NOR pare Columbus-ul de 9.2. Are butoane doar pe stanga 4 icoane pe linie ca la Kodiaq, 2 randuri, limita de jos aproape in linie cu butonul off.
  45. 2 points
    Contractele cu dealerii sunt semnate de luni; dar nici pana azi nu s-au primit user/parola pentru sistem, Probabil de luni, 22.05, se pot plasa comenzile. New info: schema Rabla http://afm.ro/main/programe/psipan/2017/schema_rabla_pf.pdf
  46. 2 points
  47. 2 points
    Pe bune ti se pare pretul mare? O masina care de noua te-a costat 30+ mii eur tu ai vinde-o cu 7-8-10 mii dupa 4 ani si la 50-60mii km (daca or fi reali)? Mai ales ca mai bagi bani si prin revizii, schimb ulei cutie, etc.? De ce tot romanul se uita neaparat la km si nu la istoricul masinii si cum a fost ingrijita? Toti am vrea "full de full option cum zic samsarii" la cateva mii de EUR (pret de Logan mai rasarit) dar nu ne gandim si la cat a fost masina aia de noua. Daca intr-adevar masina are km reali si istoric verificabil si in regula, pretul ala pare fix la jumatate din cat a fost de noua si imi pare un pret corect. Eu am pornit in cautarile mele astfel: mi-am propus buget de 6-7 mii si sa fie sub 150 mii km (ca tot romanul de altfel). Dupa ce m-am tot uitat si am mai vb si cu alti posesori, mi-am dat seama ca trebuie sa cresc bugetul si nr. de km....astfel, am gasit la 11,000 EUR, din 2012 cu 184 mii km insa totul real si verificat. Din 12 VIN-uri verificate, doar doua erau OK. Trage tu concluzia (una din Cluj se dadea cu 140 mii KM la 10,000 EUR si ea avea dupa doi ani de Italia 120 mii....restul de 20 mii facuti de o babuta la piata...) .
  48. 2 points
    Daca vrei suporti fermi/tari mergi pe un poliuretan ce are Duritate Shore A peste 50.
  49. 2 points
    dezavantaje - sa te doara ochii, de la afisajul mai mare.... .. nu ai dezavantaje. Ti-am atasat dumpul cerut. 3B0920849A KOMBI+WEGFAHRSP VDO V04.BIN
  50. 2 points
    Jantele OEM au latime/J 6,5 si ET46, gaura centrala de 57,1 si prindere 5x112. Dupa reperele astea poti sa te ghidezi daca vrei sa iei jante aftermarket apropiate de jantele OEM.