Clasament


Popular Content

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 14.07.2017 în toate secţiunile

  1. 4 points
    Problema este partea de comanda a injectoarele PD de pe BKP si BMR. Ele sunt marca Siemens si sunt cu cristal piezoelectric. La motoarele 1.9 TDI de 105 cp si la vechiile 2.0 TDI sunt injectoare cu solenoid, adica partea care comanda injectorul este alcatuita dintr-un solenoid care folosind efectul electro-magnetic comanda deschiderea injectorului. La cele cu cristl piezo mecanismul de comanda cu solenoid a fost inlocuit cu un cristal piezoelectic care pentru a comanda deschiderea injectorului foloseste efecul piezoelectric (daca aplici un curent unui cristal el isi va mari fizic dimensiunile). Acum problema e ca acest cristal intra in scurt circuit datorita, se pare, unui proaste izolari a lui fata de uleiul din motor. Odata intrat in scurt ECU (calculatorul motorului) sesiseaza asta printr-o scadere brusca a rezistentei (sub 10 ohmi de obicei) pe injectorul defect, asa ca pentru a nu se distruge (ECU) opreste comanda tuturor injectorelor pana ce injectorul cu probleme e scos din circuit. Asa ca masina nu va mai porni pana nu deconectezi injectorul in cauza. Dupa cum se prezinta situatia se pare ca toate injectoarele astea sunt afectate de aceasta problema asa ca e doar o cestiune de km pana se vor strica. Eu nu am auzit pe nimeni sa treaca de 200 000 km cu seriile de motor BKP sau BMR fara ca macar sa pice un injector. PS: Mai exista un motor 2.0 TDI cu codul BMP care are injectoare Bosch tot cu cristal piezo dar care nu au nici o problema ... LE: Solutia e sa schimbi toate 4 injectoarele daca nu vrei sa ai surprize neplacute, sau poti sa mergi cu ele asa dar sa fii mai precaut pentru ca pot sa iti crape cand esti intr-o depasire ...
  2. 3 points
    Nu mai porni motorul ,remediaza urgent problema . Bucatile dintr-un tachet spart se imprastie in motor
  3. 3 points
    Buna seara, M-am inscris de ceva timp insa putin tarziu dpmdv (masina deja imi ajunsese) si vreau sa va impartasesc cateva lucruri. Ce mi-am luat: Kodiaq Style cu parking automat, pachet drumuri grele, camera spate + mici chestii dorite de sotie ( family pack, masute scaune spate, etc.), 1.4TSI DSG 4x4 Feedback PRO - spatioasa, foarte frumos construita dpdv portbagaj si locuri spate - ai cam tot spatiul de care ai nevoie! Eu am un copil mic si imi incap toate cele pt un concediu de cateva zile. - pozitia la volan - farurile LED - inainte nu am avut nici macar Xenon si acum mi se pare WOW! - portbagaj cu deschidere electrica si pedala virtuala ( foarte utile pt mine) - pancheta din spate care se poate trage inainte si inapoi astfel incat sa mai bagi lucruri in portbagaj ( eu de ex bag carucioru in spatele scaunului drapta spate pe care sta copilul - deci nu are nevoie de spatiu la picioare). - ACC (160km) - ma simt intr-o alta era...am mers cu masina de la Bucuresti la Brasov doar din maneta de unde reglam viteza maxima ( chiar daca masina se opreste de tot - nu mai mult de cateva secunde- porneste dupa cel din fata) - senzorii de parcare - nici nu stiam ca are si lateral - S&S - motorul se opreste cand se opreste si masina si porneste cand pleaca de pe loc cel din fata - mi se pare foarte tare! La Golf manual tb sa apas ambreiajul sau la Tiguan DSG tb sa iau piciorul de pe frana. Probabil ca mai sunt insa acestea mi se par cele mai importante. Contra - motorizarea - ma asteptam la mai mult (am un Golf 7 1.2TSI) insa m-am obisnuit...fiind in general cu copilul nu fac raliu. Cand zic mai mult nu ma refer numai la putere ci si la raportul putere/consum: eu am scos 9 inafara orasului mers normal si 11 in oras; sotia a scos 10 pe Buc/CT cu mers constant. Astfel ma asteptam la un consum mai mic sau la acest consum sa am o putere mai mare cand calc acceleratia pana jos... Singurul motiv pentru care nu am luat motorul de 2.0TSI a fost pt ca in oferta scria ca este manuala (pe atunci nu am citit acest forum) si nici nu m-am gandit sa intreb dealerul insa oricine vrea Kodiaq 1.4TSI Style ii recomand cu caldura sa dea cei 1200eur in plus pt mai multa putere - consumul inteleg ca este acelasi. - manerele de pe portiere - sunt de cel mai prost plastic, trosnesc la fiecare atingere - reactia masinii la gropi - nu sunt specialist insa mi se pare destul de rigida, totusi cauciucurile au grosimea de 55 in conditiile in care eu am avut intotdeauna 65... - bordul digital - am vazut ca-l baga pe Karoq de la lansare si tot din toamna inteleg ca va disponibil si pe Kodiaq - am mers cu un Tiguan cu asa ceva si este foarte frumos... Recomandari: - pentru cei care vor motorizarea de 1.4 pe echipare Style - faceti efortul de bani si timp asteptare ( eu as fi facut). - incalzire in scaunele din spate - eu nu mi-am pus dar pt 120eur merita din plin. Pentru mine masina este aproape perfecta, stiu ca sunt multe optiuni interesante insa toate aduc costuri extra. Tinand cont de bugetul limitat (oricum depasit fiindca esti atras de toate optiunile) raportul calitate/dimensiune/pret este foarte bun. Daca aveti intrebari va raspund cu mare placere. PS: TJA - a mea nu are insa in oras ar fi fost super, ACC se inactiveaza daca masina sta pe loc mai mult de x secunde insa cu o atingere usoara a acceleratiei reporneste dupa cel din fata (destul de brutal totusi). PPS: am luat masina fara TD si fara prea multe discuti cu dealerul; toate discutiile le-am avut cu sotia pe configuratorul oficial Am comandat la inceput de martie si mi-a fost livrata pe 22.06.
  4. 3 points
    Aveti mare noroc cu Catalin si modul lui de lucru pt ca chiar se implica sa gaseasca solutii. Zic mod de lucru pt ca majoritatea mecanicilor sunt pana in gat cu masini la rand si nu sta nimeni sa ti-o gadile sa piarda timp etc, nu merge din prima aia e la revedere ai de ales ori mergi asa cu ea ori pus la loc cp4 Pt linistea voastra sufleteasca eu va recomand un drum pana la Bacau :-)
  5. 3 points
    Pentru ca vara nu dorm... Greu cu cercetarea, dar proiectul continua.
  6. 3 points
    O.T. Atata timp cat se vor construi motoare diesel, nu le va interzice nimeni curand. In DE e de mult in discutie si asa a ramas deocamdata. Alimentand uneori si cate 2 plinuri pe zi (cel putin 150€), nu-mi da mana sa alimentez ce-a mai scumpa motorina, dar gasesc practic si eficient uleiul 2t.
  7. 3 points
    Oficial, problema s-a rezolvat. S-a facut verificarea dupa 1000 Km parcursi, nu a mai consumat ulei.
  8. 3 points
    Am revenit pentru feedback. Am avut nevoie de mai mult timp pentru teste. :D Am folosit timp de 30.000Km ulei 2T de la Kaufland, Bixxol sintetic de la OMV, Mobil Extra 2T, MOL Sprint Dynamic 2T si Motul 2T 710 (cu esteri), in cantitati variind de la 16ml la 75ml la 10l motorina. Cel mai des (99%) am mers pe 33ml la 10l pentru a proteja filtrul de particule (DPF-ul). Toate pe un 2.0 dci. In ultima perioada am testat RL-2 (lubrifiant si detergent), Amsoil Cetane Booster (cetane booster pur - 60-100% 2-Ethylhexyl nitrate) si Metabond Megasel (ceva lubrifiant, detergent si 70% 2-Ethylhexyl nitrate). Concluzia: Pentru lubrifiere raman la RL-2 cu o ratie de 20ml la 10l motorina. Comparativ cu uleiurile 2T, 75ml de Motul 2T 710 (cu esteri) se simt cam ca 10-12ml de RL-2. Ca pret 20ml de RL-2 sunt echivalenti cu 75ml de Motul. Ratia initiala de curatare este de 12ml de RL-2 la 10ml si apoi de intretinere 4ml la 10l. Eu pun in mod curent 20ml la 10l (adica de 5x ratia standard) pentru ca, cu ratia asta imi dispar absolut toate zgomotele suspecte de injectie. Sper sa nu stric DPF-ul. Pentru cresterea cifrei cetanice vreau sa adaug peste RL-2 unul din produsele Megasel sau Amsoil Cetane Booster. Momentan sunt in teste dar preliminar pot spune ca 20ml de Amsoil CB se simt aproximativ ca 9ml de Megasel. Unul declara 7 puncte pentru 16ml la 10l (Amsoil), iar altul 8 puncte pentru 9ml (Megasel). Megasel e mai scump per ml ca Amsoil CB. Dar aici trebuie sa mai alternez Megasel cu Amsoil CB in diverse cantitati ca sa ma lamuresc care e mai ok. Cetane booster-ele atenueaza si ele suplimentar zgomotul injectiei pe langa forta pe care o dau. Nici unul dintre produse nu contine Kerosen conform MSDS. De cand am inceput testele am folosit exclusiv Efix 51. Dupa toate testele si combinatiile, tot zgomotul Loganului benzinar de 1.4 e mai placut. :lol:
  9. 2 points
    Renuntarea la o motorizare, mai ales pt una totusi total diferita strict pt elemente de design minore, cum s-a si spus se pot adauga usor ulterior, mie mi se pare ca va genera rapid regrete, mai ales ca motorul e cea mai importanta dotare a masinii.
  10. 2 points
    Uite asa, incet .. incet, dispare si mania Diesel la noi. Traim vremuri istorice
  11. 2 points
    Salut, am primit cadou de ziua mea, a fost ideea sotiei mele, un curs de conducere defensiva la Academia Titi Aur: http://www.titiaur.ro/conducere-defensiva-persoane-fizice/ . Va spun de la inceput concluzia de final: merita toti banii, a fost o parere impartasita de majoritatea participantilor (printre care erau 4 soferi proaspeti -2,3 luni- si un sofer in devenire, ce astepta programarea la traseu). Duminica am ajuns la ora 08:45, pentru cafea (on the house) si am inceput cursul la 09:00: 09:00 – 12:30 COMPONENTA TEORETICA (programul este pe site, mentionez punctual): - Completare chestionare: vechime permis, numar de kilometri parcursi in total, numar de accidente si numar de suspendari permis pentru statistica plus un chestionar auto, ca la scoala - Statistici accidente: 2008 a fost un an negru pentru Romania, cu 8 persoane decedate/zi, 2014: 4.9, 2015: 5.2, 2016: 5.3 . - Proceduri in caz de accident, pasii necesari in functie de gravitate si urmari. - Pregatirea deplasarii: verificarea masinii, programarea traseului. - Aderenta: diferentele dintre cauciurile de iarna si cele de vara, de ce nu sunt recomandate cele all-season (marja de temperatura la care sunt eficiente este foarte mica), cum se verifica sa fie in stare buna. - Accelerarea si franarea, Inertia, Sisteme de siguranta, Tehnici de conducere defensiva: nu e bine sa ajungi intr-o situatie limita, dar daca se intampla, ce faci in caz de supravirare sau subvirare. - Practici periculoase la volan ... Am aflat lucruri noi si am sedimentat lucruri stiute. Dupa pauza de masa (catering), practica: am fost impartiti in 3 grupe, va recomand grupa 2, grupa 1 a prins intai rasturnarea : 1. Franarea cu/fara sistem ABS: de ce e bine sa ai ABS, cand e nevoie sa pui frana de urgenta pentru a evita un obstacol (pe o pista udata): https://www.dropbox.com/s/yjk601dzeqfj7we/Video 16-07-2017%2C 14 07 19.mov?dl=0 https://www.dropbox.com/s/entivhz0h6txilb/Video 16-07-2017%2C 14 07 44.mov?dl=0 2. Simulator de control al masinii in derapaj, pe circuit: practic, era nevoie sa mentii trasa ideala, pe cat posibil : https://www.dropbox.com/s/2rgmn29va3b4utl/Video 16-07-2017%2C 14 08 03.mov?dl=0 3. - Simulator impact frontal, viteza ~13km/h: https://www.dropbox.com/s/afobd737ety9mpq/Video 16-07-2017%2C 16 13 07.mov?dl=0 - Simulator rasturnare 90 grade si 180 grade: un trainer te invata, din exterior, punctele de sprijin si pozitia picioarelor/mainilor/corpului pentru a putea decupla centura in conditii de siguranta intr-o masina rasturnata - Simulator pozitia la volan si circulatia mainilor pe volan: no 10 si 10, ci 09 si un sfert , plus tragere, in loc de impingere. Concluzii finale si prezentarea unui filmulet de constientizare: in principal campanii pe care cei de-afara le fac in mod regulat, cu prezentare de greseli->accidente grave->urmari. La sfarsit, Diploma de absolvire Curs de conducere defensiva Nivel I. Nivel II, recomandat dupa 6-12 luni: Curs de Atitudine si Prevenire, cu evaluare in trafic.
  12. 2 points
    1. Motorul inca nu e iesit complet din rodaj, e posibil sa mai scada nitel consumul; 2. Kodiaq e o masina mare, grea (relativ) pentru 1.4TSI. E normal sa nu consume cat consuma acelasi motor pe Golf VII, spre exemplu. 3. 10.5 pentru traficul din Bucuresti mi se pare bun, vechile 1.4/1.6 aspirate se duceau in 15L. 4. Consumul extraurban, din nou, mi se pare ok, avand in vedere stilul de mers abordat si gabaritul masini. Consum bun o sa scoti doar daca circuli cu viteze de maxim 100km/h, treapta cea mai mare, turatie sub 2500RPM.
  13. 2 points
    Salut, vin cu o propunere de iesit la munte pe 2 zile (cazare intermediara 1 noapte). Din Bucuresti pana acolo faceti putin peste 3 ore. Traseul este Bucuresti (in cazul meu)- Ploiesti- Valea Prahovei (daca este aglomerat o luati pe Cheia)- Sf Gheorghe- Tusnad. Ce puteti face in Tusnad: - Tusnad Welness Spa- un loc foarte cochet si cu diverse activitati (piscina apa rece/calda/sarata/ vreo 4 saune/ masaj/ sala de fitness/ piscina exterioara inconjurata de munte/brazi). - lacul Sfanta Ana- il vizitez anual, poate de mai multe ori pe an, anul acesta saptamana asta au terminat de peticit drumul ce leaga Bixad de Sfanta Ana, nu mai sunt cratere/gropi si se merge bine cu 30-40km/h - deci este un moment oportun de mers, pt ca aceasta carpeala va tine exact cateva luni, pana sar plombele. Cum sunt foarte familiarizat cu zona, ca merg des la spa/tusnad puteti sa va cazati la Hanul Secuilor sau la Hotel Ritz (conditii foarte ok, curatenie maxima, preturi mici) sau daca vreti 4 stele, la Ozon. Mancare buna gasiti la Hanul Secuilor, diverse preparate, sau la Pizzeria Apor - bere buna, mancare buna, preturi omenesti. Atentie la ursi, ca sunt multi, si vin si prin oras, seara.
  14. 2 points
    Unii chiar aveti nervi de otel, eu la asa termen de livrare cu mana pe suflet, daca nu as fi fost colectionar de masini si imi cautam daily driven car, m-as fi reorientat cu decizia. Oricum, felicitari de alegere ....si....asteptare usoara?!?
  15. 2 points
    cand calci ambreiajul, decuplezi cutia. cutia ta de viteze este manuala ? daca da, mergi in reprezentanta si schimba uleiul ( doar pe original ). exista informare la vw ptr problema asta dar sa nu te astepti ca rezolva pe vecie.... cca 20 mii nu o sa mai faca dupa care, dupa noroc. am avut si eu aceats problema la vechea masina ( passat B7). la mine, se auzea cel mai bine cand plecam bracat de pe loc. DE CE ai mai deschis un topic pentru aceeasi problema postata intr-unul existent ?
  16. 2 points
    Salveaza 150 lei si EVITA service-ul Autodoc de pe Strada Plevnei pentru operatiunea asta. Este o bataie de joc ce fac.
  17. 2 points
    Se pare că poate fi și...aventuroasă. Fain clipul...
  18. 2 points
    mai crede cineva porcariile astea? de ce ar face neamtul asta? de ce ti-ar vinde TIE mai iefitn masina..sa stea in targ..cand o poate vinde online...la preturl pe care il vezi pe mobile? deci el sta in targ..pierde o zi..si o vinde mai ieftin decat daca ar sta acasa...? exista si sansa...pe aceesi idee, in care samsarii iti fac tie un imens bine si iti aduc tie, acasa, masina mult mai iefitna ca pe mobile...o masina cel putin la fel de buna...pt ca nu-i asa..in RO se fac d astea...toti suntem buni, nimeni nu fura... suntem in 2017...ne trezim si noi? sau chiar credem ca in germania sunt caini cu covrigi in coada?
  19. 2 points
    Se cunoaste mai putin de 5% crestere in putere? Nu prea cred ca recunoaste cineva. Eu discutam ca 5cai castiga un motor de 2.0, doar nu castiga tot atat si unul de 1.2. Tocmai ca nu e mit, e mit ca daca pui benzina buna, se imbunatatesc performantele simtitor. Eu am folosit diferite benzine pe vechiul 1.4tsi de 95, 99 de la petrom, 95 si Evo de MOL, 95 si MaxxMotion de OMV. Real nu s-a simtit vreo crestere in putere, sa zburde masina. Ca toti am vrea cand punem benzina scumpa sa zboare masina, asta e alta discutie. Eu am alimentat numai cu MOL Evo la noua masina, strict pt ca am mai mare incredere in cea Evo si ca eventual nu are impuritati. Nu pt cai in plus sau performante.
  20. 2 points
    Arata bine,eu personal la pretul spray-ului si lac-ului am preferat sa iau AM manerele noi
  21. 2 points
    Solvent naphtha e derivat din kerosene :) Da-i cu megasel plus, am bagat eu in astre si treaba e buna :) Eu in 2.0 cdti bag 6 ml RL-2 cu 6 ml megasel In 1.7 DTI 12 ml rl2 cu 9 ml megasel. E cam mult sa ii dai 20 ml/10 litri RL-2. Cantitate prea mare de aditivi de curatare.... Poti merge pe megasel plus 6 ml cu 12 ml rl-2. Ambele fac motorul mai silentios singura diferenta consta in faptul ca megasel are cetan boost. RL-2 are componenta de lubrifiere si curatare din 85 plus doar ca mai concentrata. Folosind Megasel plus, cele 3 substante de cetan boost in combinatie cu RL-2 refac 85-ul plus doar ca in varianta mai concentrata. Avantjul fiind oferit acum si de compusul de antiuzura din megasel plus.
  22. 1 point
    Poti merge si cu 50.000 € in banconte de 500.. daca au dubii mergeti impreuna la banca si faceti depunere numerar in contul vanzatorului. Teoretic ce e peste 10.000 euro/persoana trebuie declarat la iesirea din tara..
  23. 1 point
    Weekend-ul trecut m-am intors din Mahmudia pe ruta Murighiol-Enisala-Jurilovca-Mamaia, drumul este foarte bun, cu peisaje superbe.
  24. 1 point
    Nu are nicio treaba incarcarea - releul, cu problema ta. Daca este ok cablajul si conectorul, atunci centrala electrica este de vina. Incearca sa deconectezi borna cateva minute si vezi daca isi revine. Am gasit cateva cu componente deteriorate, in urma apei care a intrat in semnalizator
  25. 1 point
    @radukong Eu am 1.4 TSI ( 4x2) si motorul trage decent; o idee mai lenes cand e masina full. Maxim ce am testat a fost cu 5 persoane si bagaje, insa nimic de speriat. In ceea ce priveste consumul, in Bucuresti 11-12% cand e trafic ( 7-8% in weekend ) iar in afara 7-8%. Depinde foarte mult de situatie, mie mi-a luat de ex. si 6.3% pe A2, ACC setat la 120km/h.
  26. 1 point
    Salut SMO, Am luat tot Style (1.4TSI DSG 4x4) ca si tine, cu ceva optiuni (22 ): parcare automata, camera 360, lane assistant, blind spot detection, masute, scaune incalzite, etc. Tot pentru familie am luat-o si noi, avem 2 copii din care unu de 7 luni pentru care atunci cind pleci trebuie sa iei cu tine jumatate de casa . La noi optiunile au fost Kia Sportage, Seat Ateca si pe ultima suta de metri a intrat Kodiaq-ul pe care l-am vazut intr-o reclama pe net. Cel mai important criteriu de selectie a fost volumul portbagajului, care la Kia era asa si asa, la Ateca era cam mic, iar Kodiaq-ul a castigat "batalia" . Am facut comanda in prima saptamana din Aprilie, exact vineri inainte de indexarea cu 2% fapt pentru care le multumesc celor de pe acest forum care au scris despre aceasta crestere de pret. Am luat-o dintr-un alt oras (mai mic) unde am obtinut cel mai bun discount. In Constanta si Bucuresti discounturile erau de 500 - 700 Eur. Si eu citesc despre Kodiaq pe forumuri din UK, PL, DE, AT, IT si altele, aproape zilnic (traiasca Google translate ). Sincer am o strangere de inimia legata de motor ... dar imi fac singur curaj ca nu poate fi mai rau decit ce am acum (opel corsa 1.3 CDTI 75hp 170Nm la o greutate de 1200Kg cu care m-am obisnuit de 10 ani de cind o conduc). La consum ma astept sa fie in jur de 10 - 11 in oras si 8 - 9 in afara orasului, sper sa nu fiu dezamagit ... Legat de test drive, iti multumesc pentru invitatie dar acum oricum nu mai conteaza. O sa fac TD-ul pe masina mea, cind o sa soseasca .
  27. 1 point
    Cam cat costa asa in mare schimbarea cuzinetiilor la bxe cu tot cu manopera?
  28. 1 point
    Salut, Vreau sa impartasesc experienta mea in reglaj de avans, poate intr-o zi va ajuta pe cineva (asa cum pe mine m-au ajutat postari de pe tdiclub.com). Masina: Skoda Octavia I Tour, 1.9 TDI-AXR 74kW, fab. 2010. Dupa ce am schimbat kiturile de distributie si accesorii la 6 ani si cca. 80k km parcursi cu masina, motorul nu mai mergea la fel ca inainte si nici consumul nu era acelasi (se marise cu ~0.7 litri/100km). Imi fusese verificat avansul cu VCDS la momentul reviziei cu noul kit montat (acesta oscila intre -1.0 si -1.5), mecanicul a spus ca e in regula, fiind in intervalul specificatiei (-3.0 si +3.0) -- eu habar neavand ce inseamna aceste valori sau cat era valoarea cu vechiul kit de distributie. Mai citisem pe net despre asemenea experiente dupa schimbat cureaua si rola de distributie, dar m-am gandit ca daca sunt montate corect, n-are cum sa mearga diferit (am mai avut experiente cu alte masini care mergeau la fel dupa ce schimbam curelele). De asemenea mecanicul m-a asigurat ca nu are cum sa mearga diferit motorul. Am vrut sa fac mai multi km cu masina cu noul kit, cu gandul ca poate se "rodeaza" noua curea si poate isi revine singur motorul. A trecut 1 an/15.000km, fara schimbari. Am hotarat sa imi cumpar interfata de diagnoza si VCDS, fiind pasionat de mici mestereli. Intai am cautat pe net sa aflu ce inseamna aceste valori "torsion value" si cum pot afecta mersul motorului. Am inceput sa fiu confuz maxim! Citeam informatii contradictorii din surse diferite. Se pare ca motoarele TDI-PD comercializate SUA, Australia sau Europa dar mai vechi, afiseaza in VCDS torsion value pozitiv pentru avans marit (inceput de injectie inainte de punct mort superior) si valori negative pentru avans intarziat (inceput de injectie dupa punct mort superior). Mi-a luat ceva timp sa descopar aceasta sursa de confuzie. Masina mea fiind de generatie mai noua (2010) afiseaza pe dos, avansul meu de -1.5 inseamnand avans marit. Se pare ca e general valabil la TDI PD, ca un avans marit sa produca cuplu mare si violent la turatii mai mici, consum mai mare, iar pe de alta parte sa accelereze greu la turatii mai mari, si este exact ce am observat la masina mea dupa schimbul kitului de ditributie. In schimb un avans intarziat face ca motorul sa aiba cuplu mai mic (dar decent) la turatii pana in 2000 rpm, iar in acelasi timp putere mai mare la turatii mari si un motor mai elastic per total cu consum mai mic. Un avans mult prea intarziat face ca motorul sa porneasca greu, sau deloc. Cu un avans mult prea marit (devansat) face ca torsion value afisat sa fie 0.0 constant, iar motorul sa aiba un tacanit pronuntat, dar si un cuplu imens la turatii mici, putand practic sa accelerez de la 1000 rpm in orice treapta de viteza. Dupa mai multe experimente cu VCDS conectat (mi-a luat jumatate de zi, si ~200km de teste), am ajuns cu valoarea avansului la +2.8, ceea ce la mine inseamna intarziat cu 2.8 grade dupa PMS (am vrut sa raman in intervalul din specificatie). Cuplul mare ajuta la mers prin oras, insa majoritatea drumurilor mele sunt prin orase neaglomerate din Germania sau autostrazi si sosele europene, asa ca ma avantajeaza un avans intarziat si un consum cat mai mic. Cu avans de -1.5 nu puteam obtine consum mediu sub 5.0 l/100km, mergand chiar si cu 80km/h constant si fara vant, iar la ralanti CB imi afisa 1.0l/h. Cu avansul de +2.8, la ralanti CB imi afiseaza 0.8l/h, iar VCDS 0.6l/h, fara consumatori. Inca nu ma pot pronunta de diferenta de consum mediu, vreau sa parcurg cateva mii de km. Asadar, TDI-PD e un motor hipersensibil in materie de avans. Sper sa va ajute experienta mea cu ceva si sa nu va lasati pacaliti de mecanici sau de folclor. Succes! Bibliografie: http://www.myturbodiesel.com/wiki/camshaft-timing-torsion-value-adjustment-on-vw-and-audi-pd-tdi-engines/ http://www.autospeed.com/cms/article.html?&title=Big-Changes-from-Tiny-Adjustments&A=112521 http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=336279 Google: "1.9 tdi pd torsion value"
  29. 1 point
    Salut, In luna mai am cumparat o Skoda Superb Style 2.0 TDI 190 CP DSG Hatchback cu "aproape de toate" (inlocuind un BMW 530D Touring M Sport din 2011) si am o lista de imbunatatiri pe care as vrea sa le fac, insa cei de la PBV1 nu prea stiu/pot/vor sa ma ajute. M-ati putea ajuta voi, va rog, cu ceva sfaturi? 1. (ce ma arde cel mai tare) as vrea sa pun in loc de scrumiera din pachetul de fumatori (mai exact in locul spatiului unde e montata scrumiera, pe care am si scos-o deja) phonebox sau ceva similar phonebox. M-ar interesa sa pot pune phonebox OEM (eventual cu incarcare a telefonului) insa pana la urma orice solutie pentru a putea tine acolo telefonul m-ar ajuta. 2. sa pun camera de marsarier OEM ca retrofit. Cei de la PBV spun ca o pot monta dar nu pot face codarea pentru a o activa si ca tot ce imi pot oferi este o camera aftermarket care sa se vada in oglinda (ceea ce nu imi doresc). Banuiesc ca are a face cu garantia. Oare alti dealeri nu ar monta fara sa pierd garantia? (Am sunat la Avia Pantelimon si nu raspunde nimeni...) 3. (mai mult nice to have) sa montez asta: http://www.superskoda.com/Skoda/SUPERB-III/Superb-III-original-Skoda-rear-bumper-diffusor-SPORT-LINE-full-set-assambled . stiti cumva cat de greu se face, cu montarea senzorilor de parcare cu tot? Se pierde garantia? 4. exista vreo metoda prin care sa imbunatatesc insonorizarea? La viteza mai mare se aude tare vantul (asta fiind cea mai deranjanta diferenta vs seria 5 pe care l-am avut) si ma gandeam ca poate exista geamuri care insonorizeaza mai bine si se pot monta after market, sau vreo alta solutie. Multumesc frumos PS: pana acum in cei 4k Km pe care i-am facut nu regret nici un pic trecerea de la BMW la Skoda. Asta spune multe, zic eu.
  30. 1 point
    Pentru motorizarea ta, e noul DSG7 DQ381 care e umed. Nu ar trebui sa aiba problemele celui uscat de care intrebi.
  31. 1 point
    Corect, cu ala original mie personal imi agata in treapta 1 de noua, reglat timonerie...degeaba, am zis sa schimb uleiul asa ca moft si am avut o surpriza, nu mai agata deloc si nici iarna nu intra greu la rece. Uleiul a fost fuchs cu norma si codul recomandat de vw
  32. 1 point
    De ce trebuie "doar VW"? VW nu produce uleiuri, n-are rost să-i îmbogățim. E de ajuns să respecți recomandarea VW. Eu am pus Fuchs, singurul găsit după codul de original.
  33. 1 point
    Inlocuieste clapeta de acceleratie.Este defecta.
  34. 1 point
    @catalinsb Să știi că fiecare mașină se comportă diferit. Pentru una un sortiment poate fi excelent, pentru alta un dezastru. Caz concret, Peugeot 1.6 thp merge superb cu Ecto 95, așa și așa cu Ecto 98 iar Rompetrol foarte metalic. La Tsi Rompetrol merge de te unge la suflet, Lukoil nici să nu vadă, merge execrabil. Ambele merg bine cu OMV. Cred că OMV este cel mai bun compromis de pe piață.
  35. 1 point
    cum ti a zis si eexcalade ,schimbi degeaba injectorul la tine problema vine din chiulasa,poate nu e axa cu came,ai fi avut fum negru si nu are treaba cu pornirea fumul alb e din cauza motorinei,se dezamorseaza circuitul,....de controlat locasul injectorului si oringurile la injectoare
  36. 1 point
    Pai si asa de zgarcit esti cu detaliile ?! Pana la anu' uiti ca ai si comandat vreo masina
  37. 1 point
    Si totusi, uite ce ati reusit: http://www.automarket.ro/stiri/seat-culege-roadele-dupa-ateca-spaniolii-au-cele-mai-mari-vanzari-globale-78437.html
  38. 1 point
    Salut, habar nu am la ce service ai fost. Daca ai fost la Procar sau Porsche TM, atunci nu ma mira raspunsul lor. Amandoua sunt praf!!! Nu sunt expert aici insa din experientele mele: eu desi am interval flexibil (30k) schimb tot timpul mai repede uleiul. De fiecare data dupa ce mi-a fost resetat imi aparea 2 ani pana la urmatorul schimb de ulei si 1 an pana la inspectie. Eu am efectuat inspectia anual pentru ca asa imi inidica masina. Pretul e ok mai ales ca se face un "check" complet. Ceea ce spui tu ca iti apare urmatorul schimb ulei la 26k este probabil ca asa ti-au pus baietii din service. Nu e neaparat un lucru rau. 30k cu acelasi ulei sunt totusi multi kilometrii (parerea mea). Oricum aici parerile sunt impartite deci nu doresc sa dezvolt idea. Ceea ce nu inteleg: tu ai spus urmatorul lucru: "mi s-a spus ca stilul de condus si modul de exploateare inregistrat pana acum afecteaza si intervalul de service "flexibil". ???? Cum naiba vine asta? Asta ar fi insemnat ca la mine ar fi trebuit sa se fi redus la jumatate nr. de kilometrii la cum conduc eu masina Plus ca refuz sa cred ca Skodele noastre au "artificial inteligence" si fac un log la cum le conducem noi (turatii / viteza, conditii grele / masina incarcata / remorca dupa etc... Din punctul meu de vedere ti-au spus baliverne Rog colegii sa ma corecteze daca nu am dreptate. Numai bine, Laurentiu
  39. 1 point
    Pretul e premium, nu aproape de premium. BMW face revizii complete (ulei + toate filtrele) la 320d cu 1190 lei, iar placutele pe spate (cu manopera si senzori) le schimba cu 600-650 lei. Ciudate preturile la tine, mai ales ca e vorba de Superb II, nu III, unde ai putea spune ca pot sa faca o reducere pentru fidelizarea clientilor mai vechi.
  40. 1 point
    Daca nu ai istoricul masinii uleiul si filtrul la cutie trebuie inlocuite
  41. 1 point
    Stutul de la pompa tandem ?!
  42. 1 point
    Gasesti si pe la 1000 lei nou, vezi autokarma spre exemplu.
  43. 1 point
    Hmmm... Auto-hold-ul nu este doar o prelungire a franei de mana? Adica tot actionare electro-mecanica. Eu aveam impresia ca foloseste frana de mana ca sa tina masina pe loc, nu frana de serviciu. Din moment ce in bord se aprinde indicatorul (P) eu inteleg ca este frana de mana activa (cu verde cand este in auto-hold si cu rosu cand este activata manual). Si in SSP-ul de Golf VII frana de mana este descrisa ca: Electromechanical parking brake with AutoHold.
  44. 1 point
    Stiti cumva daca se poate seta din VCDS ca atunci cand activezi frana cu Auto-hold sa nu mai tina stopurile aprinse? Adica sa se comporte ca si cum ai trage "frana de mana". Mi se pare foarte deranjant pentru cei din spate.
  45. 1 point
    Informatia este corecta. Tu ai vazut doar rampa injectoarelor, dar nu si regulatorul deoarece la motorizarea ta, altfel stau lucrurile. Colegul Al Bundy nu are de unde sa stie ce cod motor ai tu, deoarece nu este trecut in semnatura ta. Uite: http://www.bestautovest.ro/regulator-presiune-combustibil-skoda-octavia-1-fabia-vw-golf-bora-passat-seat-leon-037133035c.html Ce zici? Esti de acord ca acolo este locatia regulatorului de presiune la motorizarile prezentate? Pentru problema pe care ai mentionat-o tu, va trebui sa masori presiunea in rampa injectoarelor. Desfiletezi capacelul care il vezi in imagine, montezi un manometru, daca presiunea este sub 3 bari, vei inlocui filtrul de benzina. Daca filtrul de benzina este cu regulatorul incorporat, notezi codul...problema rezolvata. Daca filtrul de benzina are regulatorul de presiune detasabil de filtru, atunci vei achizitiona doar regulatorul, sau daca doresti il achizitionezi complet. EGR-ul va trebui demontat, si verificata tija din interior. In acest moment ea este blocata, sau pur si simplu EGR-ul nu este functional. Curata/deblocheaza tija, si il testezi la acumulator: pinul 1 la + bateriei, pinul 5 la -.
  46. 1 point
    NU cred ca stia despre ce era vorba. i-ai spus ca 1,6 diesel ?
  47. 1 point
    Spirala din cate stiu eu inseamna defectiune la motor( senzori, egr, etc...) La diagnoza a iesit un senzor defect ( sper sa fie doar asta) o sa revin cu un comment dupa inlocuire
  48. 1 point
    Am dus-o la un electrician si mi-a zis ca sigur e releul 458, am cumparat releul dar degeaba pentru ca nu sa remediat. Apoi am citit conversatiile din acest topic si l-am intrebat pe Bundy daca mai stie cum si-a rezolvat problema Jeunderscore, am dus-o din nou la cineva mi-a dat jos ECU-ul si am observant ca la unul din cele doua fire groase care intra in calculator, sigilul de pe ele era rupt pana la cablurile subtiri. Probabil din cauza bratului de la stergator care se freca de sigil. Acuma urmeaza sa o duc la un alt electrician care sa verifice cablurile... Daca stiti vre-un electrician bun din Cluj sa imi spuneti :unsure:
  49. 1 point
    probleme cu EGR-ul am avut la 1.4 16V motor AUB; am mers cu masina la reprezentanta, schimbat EGR si adaptat plus curatat/adaptat clapeta acceleratie dar nu s-a rezolvat. Eroare: insuficient air flow. eroarea aparea imediat dupa stergere; masina nu consuma mai mult in schimb avea in schimb un comportament ciudat in principal cand era foarte cald afara si era in sarcina. am gasit urmatorull material pe net: dupa ce am curat (un pic superficial pentru ca nu eram foarte increzator) s-a stins becul din bord fara sa mai sterg eroarea.
  50. 1 point
    Pai doar la golf 5 trebuie data jos fata exterioara sau si la jetta, cred ca-s facute la fel