Clasament


Popular Content

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 19.02.2017 în toate secţiunile

  1. 3 points
  2. 3 points
    Salut..ieri eram la spălătorie aici in it unde sunt am vazut nu nene cu un g7.am intrat în vb cu el..Din vb în vb am ajuns sa îl întreb cum merge masina etc.. mi.a spus ca lucrează la vw ..si cand am auzit am i întrebat de diselgate. .mi.a confirmat ca după noul update masina își face mai des regenerarile. El mi.a spus ca pe viitor sa trec pe benzina...
  3. 3 points
    Skoda Rapid facelift pare mai reusit decat O3 FL
  4. 3 points
    In afara de culoare nu mai poti adauga nimic la Civic (mai sunt accesoriile de dealer: carlig, covorase, etc) pentru ca nivelurile de echipare sunt fixe. Si chiar si la culoare o sa renunti pentru ca in general la japs cumperi de pe stoc, ce are dealerul in curte. Sau poti face comanda si astepti multe luni, marti, miercuri. Asta este un lucru care nu imi place la japonezi. Dar sunt si sanse sa te pliezi pe un nivel de echipare. Oricum in echiparea de baza de 19.999 Euro pe 1 litru si 130 cai/magari la Hatchback primesti destule gadgeturi, cel putin la siguranta este aproape obsesiva lista: - pachet Sensing care contine: ACC cu low speed assit, Collision Mitigation activ la orice viteza, Lane Assist activ, frana de oras cu detectie pietonti, full-airbags, evident ESP, ASR, ABS. - diverse: hill assist, SS, clima dual-zone, scaune incalzite fata, jante 17 aliaj, cauciucuri 235/45 !! ( te dai pe curbe mai ceva ca Tempestini), cotiera spate, geamuri fumurii spate, light assist si pentru faza scurta-faza lunga, bluetooth, NAVI 7 inch, Android auto, Carplay, camera video spate. - si multe altele: frana de mana electrica cu auto-hold, geamuri electrice fata-spate, 8 boxe, volan piele si comenzi audio / telefon. Pare SF, dar am facut copy-paste din lista de preturi si dotari de la dealer. Pare SF #2, lista de dotari de pe piata Euro este mult mai bogata decat cea din America. Daca la Skoda adaugi aceste optionale, care nu sunt in standard nici macar pe Style, o sa te sperii cand vei sari de 4000 Euro. Pare SF #3, dar la aceleasi dotari Civic este semnificativ mai ieftin decat Octavia. Cel putin cu preturile de lansare. Nu stiu daca le vor pastra asa, dar am un feeling ca au tot interesul sa nu le schimbe. La ultimul nivel ai amortizoare adaptive fata spate si cu mod de soacra, piele, trapa, kessy, 10 boxe si 2 subwoofere, player audio inteligent - nu poti asculta manele, incarcare wireless telefon, incarcare gratuita pe viata pentru lanterna telefon, etc. Pare si mai SF ca in aceste conditii in continuare Honda NU ofera parbriz incalzit full la niciun nivel de echipare. Zici ca parbrizul incalzit este piatra Krypton pentru ei. Este doar cu degivrare in partea inferioara acolo unde sunt si stergatoarele. Si ma arde tastatura sa mai scriu cate ceva cu # dar se supara @ShadoWzZ
  5. 3 points
    Buton decuplabil la 4x4? Eu nu cred ca exista asa ceva la BMW.
  6. 3 points
    preda_arycy 5w30 norma 507.00
  7. 3 points
    Eu as pune Franța în coada listei....francezi sunt cam ca italienii, mai sentimentali, nu le prea pasa de mașini. La ce drumuri au olandezii și cât de civilizat este condusul acolo, as lua mașină de Olanda cu ochii închiși dar, este doar opinia mea. Personal, am avut doar mașini din germania (de firma)și am fost foarte mulțumit de cum au fost intretinute. E și chestie de șansă. ..noroc....
  8. 3 points
    din pacate nu ai buget de VAG la km ok si bine intretinute , in conditiile cerute de tine ...
  9. 3 points
    Asa mai bine pui un cardan si un diferential la ce ai acum si ai rezolvat problema
  10. 3 points
    Se inlocuieste doar capul de planetara
  11. 2 points
    - 045121011HX - pompa de apa cu garnitura (cu pompa veche la schimb) - 045121119A - inel etansare (daca vrei doar garnitura) - 038198119A - kit distributie BXE
  12. 2 points
    ambreiajul la cordoba are legatura cu lichidul de frana? e actionat hidraulic?
  13. 2 points
    Se poate să ai dreptate cu perioada de adaptare, dar pana atunci imi macin nervii...Ce e mai trist e ca am cumparat o masina noua, cu specificatii măsluite și acum singura despagubire este downgrade-ul in performanță. Noi, europenii, am acceptat prea usor minciuna lor.
  14. 2 points
    Dacă reusesc eu, poate revin pe weekendul viitor cu mult așteptatele reprize pe D / Normal Mode si pe S / Sport din dms, însă cât timp mașinii încă ii fac rodajul, nu voi apărea mai repede si nici nu am cum sa ma întâlnesc cu cineva sa fac "vs". Ulterior, cu drag, oricine este din Cj sau trece, ne putem vedea si la o cafea sa vadă motorizarea. insa sa ma bag si eu in seama: cei care "cunosc" ca 1.4tsi 150ps este mai elastic decât 2.0tdi 190ps ii rog sa facă măcar 5-10 km cu ambele mașini in 4 persoane pe un dn sau pe urcarea unui deal. Subiectiv va spun: este posibil sa va "redescoperiți" afirmațiile
  15. 2 points
    2-5 grade nu fac nici o diferenta la consum
  16. 2 points
    Filtrul meu se regenereaza foarte rar,am softul de fabrica al masinii. Cei care au facut update la softul dieselgate au aceste regenerari la fiecare 200 km ,indiferent de incarcarea filtrului sau a distantei parcurse. Temperatura de la 200-la 600 se ridica la fiecare regenerare,indiferent daca e finalizata sau nu
  17. 2 points
    Daca indicatorul din bord sta la 90 grade nu-ti bate capul
  18. 2 points
    Temperatura normala in turbo si dpf 160-200°C Temperatura in regenerare turbo si dpf 600-700°C Fiecare ciclu dilatare/contranctare afecteaza toate elementele inclusiv uleiul
  19. 2 points
    Daca treaba e facuta cu simt de raspundere nu e nici o problema dupa demontat/rectificat/montat chiulasa.
  20. 2 points
    Adevarat eu nu fortez motorul schimb la 2500 si 4000 cred ca a vazut in vreo 2 sau 3 cazuri
  21. 2 points
    Exact acest lucru am vrut sa subliniez si eu - ca nu are legatura forma de afisare - face aceelasi lucru, timpul de raspuns fiind aceelasi - ca exista si cazuri in care nu te avertizeaza sau o face mai tarziu/prea tarziu - se intampla, e adevarat. Exista si senzori defecti, care citesc eronat, etc....
  22. 2 points
    Eu zic ca e normal.Si la mine in functie de temp. de afara sau cea a motorului urca si la 1200 sta cit sta si revine la relantii.La pornirea climei iar creste putin,no problem.
  23. 2 points
    daca s-ar aprinde la lipsa 200ml... majoritatea diesel-urilor / PD-urile garantat - ar avea martorul galben aprins /avertizarea in bord. ideea era ca nu este nicio diferent intre existenta/aprinderea ledului cu rosu din cluster sau avertizarea pe maxidot - tot atat dureaza, tot asa functioneaza. Led este la minidoturi... nu discut despre conditiile in care te avertizeaza. Ca sunt VAG, BMW sau Mercedes... nu sunt unele mai dihai ca altele... din pacate. Sunt o gramada de BMW-uri cu probleme, lanturi rupte, s.a.m.d. Ca orice produs din ziua de azi, se merge pe consum - chiar daca noua nu ne convine acest lucru.
  24. 2 points
    Exact - cand nu avem pe joja, se poate sa lipseasca 1L. Tu ai oprit repede si de accea nu ai deteriorat motorul - aici depinde si de dinamica, noroc, etc. Legat de martor - am vazut ce s-a scris pe FB. Nu prea ma omor sa discut pe facebook - au dreptate.... si nu prea - deoarece faptul ca ai martor LED pe ceas, nu inseamna ca e mai bun decat avertizarea pe display - care apare rosu, cand nu ai presiune... deci, ulei ioc sau lipsa presiune - pompa defecta. Si ledul si avertizarea pe display - sunt tot electronice, gestionate prin intermediul clusterului - tot din eeprom/procesor este aprins ledul/avertizarea. Asa ca indiferent de forma, senzorul de presiune (cel care aprinde rosu) trimite informatia prin intermediul cablajului in ceasuri - care judeca si aprinde led/avertizare, in functie de model ceasuri. Pai la Passat B8, cel echipat cu display-ul de 12.3 inch in locul ceasurilor analogice....ce leduri sa se aprinda ? Deci, oricum vine informatia, depinde de foarte multe componente electrice/electronice - senzor, cablaj, ceasuri.
  25. 2 points
    Samy Manole, in principiu, cumparatorul de buna credinta nu pateste nimic. Sunt insa niste directive europene in materie de drept fiscal, rezultate in urma unor spete in instanta, care spun ca in masura in care cumparatorul avea cunostinta de faptul ca participa la o frauda, este solidar cu cel ce a facut frauda respectiva...Stiu ca pentru ceea ce spun o sa-mi atrag multe dislike-uri, dar mie mi se pare normal. Daca samsarii astia care fura cu nesimtire din bugetul de stat ( si falimenteaza firmele comerciante serioase, care nu au cum sa ajunga la un pret ca al celora care fura ) nu ar avea cui sa vanda masinile masluite, toata treaba asta s-ar termina...principiul e foarte simplu, numai ca este nevoie de constiinta civica si respect pentru ceilalti...Da stiu, sunt lucruri utopice .... Revenind, am eu un Passat 2013 de 177 cai, l-am luat din afara cu 180.000 km si i-am facut eu vreo 15000 repejor, asa...si nua are nici o problema ( Doamne ajuta !) , vorba aia: apa, paie si bataie...si nu vad de ce ar avea alte probleme decat cele ale motorului de 170 sau 140 cai.Mai ales ca nu e cu Adblue... Legat de ceea ce spuneam...http://www.profit.ro/stiri/operatiunea-xenon-intelegerile-dintre-cumparatori-si-vanzatori-de-masini-second-hand-pentru-evitarea-tva-duc-la-plati-in-plus-si-chiar-acuzarea-de-evaziune-fiscala-15548563
  26. 2 points
    Cumparatorul de buna credinta nu pateste nimic. De exemplu daca cumperi un produs de la orice firma si dupa aia firma respectiva face evaziune cu tva-ul, nu vine dupa tine nimeni - e exact asa si la masina - tu cumperi o masina de la o firma pt care platesti net + tva pe factura. Daca firma face ce face dupa, nu mai e treaba ta. Oricum, treaba asta cu TVA-ul e reala, sau cel putin era o practica larg raspandita. Erau si cred ca inca mai sunt retele intregi bine puse la punct. Din ce am vb cu un dealer in Cluj de ceva timp li s-a cam infundat, dar tot mai exista posibilitati cu ceva firme de prin Polonia deci or mai fi care fac evaziune fiscala. In Cluj de exemplu prin 2014 li s-au cam spart oalele la cativa (http://www.stiridecluj.ro/social/razie-in-targul-de-masini-de-la-floresti-samsarii-auto-au-fost-blocati-la-poarta-foto-si-video-exclusiv ; http://gazetadecluj.ro/11-persoane-prinse-caruselul-tva-al-afacerii-cu-masini-second-hand/ ) De ex si cel de la care am cumparat acum 6 ani mi-a dat-o cu exact pretul pe care il avea el pe factura lui (si era cumparata pe firma nu pe pf) - motivul pe care mi l-a spus atunci a fost ca sta demult cu ea si vrea sa ruleze banii Acum eu nu stiu ce si cum o fi facut el cu firma lui, daca si-a platit tva-ul sau nu, dar nici nu ma intereseaza Acum, more on topic - Are cineva motorul de 177 cp de dupa 2013 cu peste 150.000 km? Ce probleme ar fi de asteptat la el diferit de cel de 170 si de cel de 140 cp? Sa fie astea de dupa 2013 cea mai buna alegere? sau e OK si 2010? Sau nu e mare diferenta?
  27. 2 points
    Va multumesc pentru raspunsuri. Azi a pornit si a mers perfect (probabil si fiind cald afara). M-am uitat in planul service, am schimbat bujiile acum exact 31 000 km (iulie 2013). bateria e Rombat cu ochi de acela verde (long life). Zilele viitoare voi merge sa schimb bujiile si sa vada de acele fise. P.S. nu, forumul nu e doar daca vrei sa mesteresti tu ceva la masina, ci sa fii indrumat cat mai corect, sa iti alegi niste optionale ok la o masina noua, sa eviti sau nu o anumita motorizare, practic sa inveti din experienta altora si sa o impartasesti pe a ta, in diferite domenii.
  28. 2 points
    Joja uscata ... In motor mai pot fi peste 3L ulei . Daca functioneaza sau nu mesajul de presiune ulei se poate verifica foarte usor ,fara riscuri
  29. 2 points
    Planeitate chiulasa ,refacere scaune supape ,ghidaje si semeringuri supape,oringuri injectoare si tacheri noi INA. Garnitura ramane aceeasi grosime.
  30. 2 points
    Buna tuturor. Mi-am comandat si eu astazi un Ateca 1.4 TSI 4DRIVE varianta Style, culoare Samoa Orange, cutie manuala. Dotari: adaptive cruise control anvelope all season faruri full LED pachet Enjoy Style cu pachet crom full link navigatie Seat Sound System trapa parbriz incalzit SEAT Drive Profile cu Driving Experience Am cerut oferte la mai multi dealeri din Bucuresti, am primit intre 3 si 6% discount. Pana la urma am mai negociat Casco si dobanda (am optat pentru leasing), asa ca pe ansamblu am primit o reducere foarte buna, cca. 3000 Euro. Nu am inca info exacta despre data productiei / livrare, doar ca de azi intr-o luna voi afla cand e programata sa intre pe linia de productie.... La unul din dealeri masina comandata de un client a sosit dupa doar 2.5 luni, la altul unde au fost masinile comandate din decembrie, nu a venit niciuna. @Cristian am intrebat dealerul daca front assist cu detectie pietoni e inclus in adaptive cruise control si a zis ca Da
  31. 2 points
    Cred ca discutii despre motoare si-ar avea locul in alte topic-uri. Si de regula, sa fim seriosi, pe un forum ajung sa posteze cei care au probleme sau sunt nemultumiti de ceva si cauta solutii. Si tineti cont cum este o masina intretinuta. Nu poti veni sa spui ca un anumit motor e prost pentru asa o patit nu stiu cine sau nu stiu ce mecanic nu a recomandat nu stiu ce motor....pt ca si acel mecanic poate are de-a face cu masini prost intretinute si atunci clar, masinile sunt proaste, motoarele sunt gunoatie etc. Eu pe masina am BLS cu DPF. In curand ajunge la 240.000 de km. Si la cum am intretinut masina de cand e la mine, cred ca mai duce inca pe atata. Si da, folosesc masina zilnic. Totul este original pe motor, inclusiv turbina care inca nu da semne de oboseala. De ce ? Intretinere la sange. Ulei de buna calitate la timp, combustibil doar din acela mai scump, etc etc. Nu vreau eu sa invat lumea cum sa intretina o masina. Dupa mine e foarte important sa verifici masina second ce o cumperi. Daca a fost intretinuta bine, cum trebuie, pai fa la fel pe mai departe si atunci nu ajungi cu probleme postate pe forumuri pentru gasirea solutiilor.
  32. 2 points
    chiar m-a amuzat postarea ta unii dau zeci de mii de euro , merg de rup cu masina , apoi se plicisesc dupa 4 ani si o vand , pierzand zeci de mii de euro asa avem si noi astia mai mici la portofel sansa sa conducem masini pe care altfel nu ni le permitem ca de aia e masina , sa pierzi cand o revinzi dupa un anumit nr de ani cum sa cumperi o masina fiind deja suparat ca pierzi peste 4 ani cand o vinzi , nu e ok exista cumparatori de masini noi si cumparatori de masini second , fiecare se cunoaste eu sunt de ex 100% cumparator de masini second pentru ca nu imi permit masini noi care sa imi placa si nu vreau sa conduc masini modeste noi pe care mi le-as permite si Logan daca cumperi , tot pierzi dupa 4 ani cand il vinzi ( sau dupa 6 luni ~ 1 an cand te plicitisesti de ea ) , orice ai face pierzi trebuie sa stii pentru ce iti trebuie masina , cat de utile iti sunt anumite caracteristici si apoi sa te hotarasti inteleg ca esti la Bucuresti si mergi la Baia-Mare acasa cel mai des in 2 ani o sa avem : autostrada Bucuresti - Pitesti ( e deja ) , apoi pe Dealu Negru pana la Valcea , trafic ok , apoi Valea Oltului , trafic OK ( deja s-au marit limitele la 70 in localitati ) , apoi de la Sibiu o sa mai iesi de pe autostrada la Nadasel , peste 200 km si nu mai ai mult de acolo pana la Baia Mare , presupun ca o iei prin Jibou , drum deja ok deci vei avea nevoie de o masina de autostrada care sa consume ok la 130 la ora si sa fie stabila , sa nu te zboare tirurile cand depasesti , sa ai spatiu de bagaje si de ce mai ai nevoie sa duci sau sa aduci la si de la parinti , etc trebuie sa ai in vedere toate aceste aspecte
  33. 2 points
    N47 ,2008 ,am in intretinere ,consuma 6-7 pana la 120km/h . La cutia de transfer se strica actuarorul ,se repara cu aprox 300 ron
  34. 2 points
    X3 2.0 2007-2010 (motoarele N47D20A) ,distributie lant care sare ,inlocuirea distributiei necesita dat jos motor sau cutie,in rest e un motor care trage foarte bine,consum bun
  35. 2 points
    Urmaresc cu interes discutia voastra si intervin doar pentru a te ruga sa #numaiscriiasa.
  36. 2 points
    Uleiuri cu norma 504/507. Eu am folosit: Rheinol, Ravenol, Valvoline si acum cred ca pun Fuchs.
  37. 2 points
    Bun.La mine cu asta e mai tacut motorul pina spre 10k.Cu motul xclean 5w40 pastreaza culoarea bine si km cam la fel fac cu ambele uleiuri.Asta din practica,probat.Motor obosit-300+K.
  38. 2 points
    Sa fim intelesi: ORICE (!) Bmw chel nou nu merita banii, este o mizerie ca si calitate/scaune (exact cum spui si tu) si nu te vei simti in vecii vecilor ca ai o masina de clasa pretinsa, ba din contra, este mai rau ca in Octavia. La orice BMW nou trebuie sa bagi macar vreo 5-6k EUR in optionale (neaparat ceva cu scaunele de ex - gen min "Sport", automaat, xenon si alte minime necesare) ca sa simti ceva. Dar daca ai facut acest lucru (si ai ramas falit ) , atunci lucrurile sunt schimbate mult. Mie imi place Tiguan, dar consider ca X1 este peste el:
  39. 2 points
    Este sesizabil sub Tiguan ca si calitate, as spune ca dpdv materiale este chiar sub fostul Tiguan, este foarte foarte mic in interior, m-am simtit inghesuit pe laterale si cu spatiu insuficient pe lungime. Daca urci 4 persoane s-a terminat cu orice varianta de comoditate, stai cu genunchii foarte flexati. Pasagerul din dreapta mi s-a parut foarte aproape. Da exista ZF8, da, variantele foarte bine dotate au scaune misto (cele standard sunt sub cele standard de Golf), motorul diesel sunt zgomotoase. Si este foarte foarte scump daca vrei sa-l echipezi decent. Dar, nu arata rau
  40. 2 points
    Altfel sta motorul la tractiune fata, raportat la gabaritul masinii. Uite-te si in lista postata de Flavyus mai sus cu modelele testate de AMS, sa vezi ce scrie despre X1. Si a fost penalizat si in testele altor publicatii pt ca dinamica nu e asemanatoare unui BMW, dar pretul e. Cateva pagini in urma se postau clipuri video cu testul elanului si la ce viteze pot evita SUV-urile obstacolele. In schimb acum nu mai sunt masini de alergat pe circuit ca sa vedem diferente..
  41. 2 points
    ce parere aveti daca spun ca inca mai am distributia originala(2005)? si chiar ma gandesc daca e posibil sa schimb numai curelele, ca alea imbatranesc, rolele si pompa am inteles ca cele originale sunt mai bune fata de ce gasim la magazin. la km putini mi se pare rezonabil sa mai tina. pana si la dacie tinea pompa 100k km, cu "antigel" vai mama lui.
  42. 2 points
    am intrebat la reprezentanta vw cat costa schimbul si mi-a zis ca in jur de 180-200, cu lichid cu tot. e scump? daca ma duc la skoda poate sa fie mai ieftin? schimbul cu aparat plus aerisire la fiecare roata si test la final. ce nu-mi prea place desi e lichid oem, e dot 4, nu e 5.1 .
  43. 2 points
    Eu am citit un test de 100 de mii de km cu 0 km in Auto Bild si e cu versiunea anterioara de Sportage (2012-2016). Din ce stiu eu, cel putin in Romania (si citesc toata presa auto din 1998 la zi in fiecare luna), AMS nu publica teste de anduranta individuale de 100 de mii de km.
  44. 2 points
    Da, am auzit de injectoare, tine exclusiv de calitatea slaba solicitata de VAG. Producatorul ofera calitatea impusa de pret, problema este ca pretul si profitul este enorm la Skoda fata de concurenti. http://www.capital.ro/cat-castiga-producatorii-auto-pentru-fiecare-masina-vanduta.html
  45. 2 points
    Km normali (sau poate chiar putini )pt o masina de 2008 ,
  46. 2 points
    http://uleideulei.ro/valvoline-synpower-xtreme-mst-c3-5w40-litri-p-1195.html
  47. 2 points
    colturile sezutului spate mi se par execrabile...parca nu este bancheta terminata sau trebuie sa mai comanzi ceva sa fie din film....
  48. 2 points
    Nu masina...deja aici vorbim de piese uniformizate de catre VW folosite in toate marcile sale, si da VW incepe sa dea in bara rau de tot la fiabilitate...reduceri de costuri- optimizari de costuri/calitate unele peste altele...rezultatul, niste conserve frumos ambalate si echipate si atat.
  49. 2 points
    Nu se basica nimeni, daca atat ai inteles din postul meu, imi pare rau. Referitor la ce spune colegul mai sus, ca se schimba o singura data, da mi voie sa am indoieli....sunt satul de atotstiutori. Legat de garantia reno nu comentez (am avut 2 de noi) si nu am intampinat probleme, in schimb cu octavia 3 achizitionata tot de noua, am avut ceva pb (avea luft intre capota si grila din fata si mi au apus ca nu se poatw rezolva pe garantie). Octavia 2 fl 1.8 dsg luata de la primul proprietar cea care halea ulei, cei de la reprezentanta desi omul s a plans ca papa ulei de la prima revizie l au tot imbarligat (la 10000 km a consumat 2 litri de ulei, iar la următoarea revizie 5 litri la 10.000....dupa iesirea din garantie tb reparata set motor sau garnituri supape .vreo 15000 de lei costa. Asa ca scuteste ma cu garantia minunata din grupul pe care il reprezinti. Ce am inteles eu din postarile tale e ca doreai gt, dar ai ajuns sa iei un sh ca nou.. oricum nu esti singurul user (pe la inceput mai vroia cineva dar a ajuns in cele din urma la concluzia ca masina lui veche e mai ok, un altul a luat altceva cu o putere mai mica si observ ca tot posteaza ce consumuri obtine...pai daca vrei consum nu iei gt. E normala abordarea unora dintre voi, doar suntem pe forumul marcii.
  50. 2 points
    Si pe spate cum aerisesti valvele din ABS? Eu zic ca trebuie respectata procedura idem si pe spate, eu asa aerisesc pompa ABS. Sau intre aerisiri rulez un Output Test sa scoata aerul din pompa ABS. Cand aerisesc o fac pe toate rotile de obicei, am observat ca prinde frana ciudat daca aerisesc pe rand sau pe o punde odata. Folosesc 4 flacoane cu furtunase de acvaristica, le montez pe toate (pe fata dau rotile jos) si deschid toate aerisitoarele, fac pedale apoi inchid aerisitoarele si apoi rulez pompa ABS prin ambele proceduri si alternez cu aerisile ca sa scot aerul sau lichidul murdar din ea, iar apoi continui sa aerisesc si sa schimb lichidul in instalatie, practic daca nu ramane borcanelul fara lichid pompa e in regula, eventual aerisesc o tura mai lunga doar puntea spate sa imping afara aerul daca exista si totodata lichidul murdar, si la final o aerisire generala. Atentie ca pe fata curge singur lichidul destul de binisor, si atentie la aerisitoare fiindca sunt pacatoase si trag aer pe langa filet in etrier deci nu recomand metode ce implica pompe de vacum si intre aerisiri trebuie stanse bine chiar daca folositi flaconul cu furtun imersat in lichid. Lichid e bine sa aveti cel putin un litru, eu am consumat mai mult de un litru pana m-am deprins, dar am fost placut surprins sa constat ulterior ca masina se lipeste de asfalt la franare brutala. Cei drept practic am reconditionat tot sistemul de franare, un link pt. cine doreste sa se indeletniceasca: