Clasament

  1. 75NOR

    75NOR

    Membru Level 2


    • Puncte

      635

    • Număr postări

      2.218


  2. EEXCALADE

    EEXCALADE

    Membru Level 2


    • Puncte

      595

    • Număr postări

      4.486


  3. F l o r i n

    F l o r i n

    Membri Seniori


    • Puncte

      535

    • Număr postări

      34.652


  4. Al Bundy

    Al Bundy

    Membri Seniori


    • Puncte

      416

    • Număr postări

      32.201



Popular Content

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 31.10.2010 în toate secţiunile

  1. 13 points
    Cum poti sa lasi la o parte pretul? "Hmm..sa dau 40k pe o masina sau 90k..hmm..ma mai gandesc" Eu as lua un Bentley Beytaga sau cel putin un SQ7, dar a sunat telefonul si m-am trezit.
  2. 12 points
    Si cum am zis aici vinerea trecuta, masina a ajuns ieri la dealer, cel mai probabil o ridic azi. 3 Luni, Samoa Orange, 2.0 dsg 190cp si cu ceva bife acolo la optionale - in cazul meu, mai mult decat decent, rabdare tuturor Preview mic, voi reveni cand imi va permite timpul in aria dedicata cu cateva poze si o prezentare ...ca sa fie
  3. 11 points
    Din pacate favoritismul pro-vag e in floare pe acest topic. Unii pur si simplu se pare ca nu pot accepta ca mai exista si alti producatori care pot face masini bune inafara de nemti. Va deranjeaza atat de tare ca 3008-ul nu are 4x4 dar unii nici macar nu realizati cat de putin folositi in viata de zi cu zi tractiunea integrala. Zicea cineva mai sus ca faptul ca are cutie automata cu convertizor si nu cu dublu ambreiaj o face sa para ieftina... pai atunci nu va mai uitati nici la mercedes cu al lor 7/9g-tronic, nici la bmw si nici la alti producatori care folosesc cutia zf-8 (pe care toata lumea o lauda) pentru ca nu sunt premium, alegem vag in continuare cu al lor minunat dsg7 de pe motoarele mici ca e premium, si la feeling si la reparatii. In familia mea detinem un peugeot 307 si masina din semnatura. 307-ele din 2005 si pana acum nu a avut atatea probleme si bani bagati in reparatii ca beetle-ul in 4 ani, si ma refer la orice tip de problema: mecanica, electrica sau de tinichigerie. Un prieten are un peugeot 2008, luat de nou (cam 18.000 euro) in 2013, si fara 4x4 merge si la munte si peste tot fara probleme. Sa nu mai zic ca singurele lui vizite la reprezentanta de cand a cumparat masina au fost STRICT pentru revizii (presupun ca faptul ca cineva i-a zgariat masina in parcare nu o punem ca problema de producator). Tot ce va spun nu sunt inventii pentru ca mi-a fost coleg de camera 2 ani de zile si coleg inca din generala deci am mers destul de mult cu el cu masina. Probabil unele persoane se vor simti ofensate de cele spuse de mine, dar trebuie sa fim realisti si sa facem comparatii corecte. Precum colegul @vdragos care compara 1.2 puretech de 130 de cai cu 1.4 tsi de 150 de cai, nu cu cel de 125 cum ar fi corect...
  4. 11 points
    Salut sevenn, Da, ai dreptate in ceea ce priveste faptul ca unele coduri ale motoarelor 2.0 TDI prezinta anumite probleme. Cu toate ca s-a tot discutat aici, am sa incropesc un rezumat pentru a te scuti atat pe tine cat si pe alti viitori colegi interesati de o lectura indelungita si presarata pe alocuri de usoara dezinformare. Lururile stau in felul urmator: 2005-2008 - Motoare PD ( ca si 1.9-ul de l-ai avut anterior) - coduri BMP, BKP, BMR - BMP - 1 axa cu came si 8 supape - DPF - 140cp . Problematica tipica( dar nu neaparat generala): tacheti, axa came, dpf(rulaj mai mare). - BKP - 2 axe cu came, 16 supape, fara DPF- 140cp - Injectoare piezzo(cele care picau) DAR deja de cativa ani a inceput actiunea de inlocuire a acestora gratuit in reprezentante WORLDWIDE. Sansele sa mai gasesti una cu injectoare originale sunt minime. In afara de asta, BKP-ul este un motor destul de ok. Eu am un astfel de motor de 8 ani. In afara de injectoare, pe care le-am inlocuit si eu ulterior, nu am avut nimic in plus fata de orice alt motor TDI. - BMR - 2 axe cu came , 16 supape - 170cp - Identic cu BKP-ul la capitolul problematica tipica. Mai sus am enumerat problematica tipica a fiecarui cod motor in parte. La acestea se adauga problematica generala a 2.0 TDI-urilor PD(din nou, nu inseamna ca toate cele de mai jos vor pica prematur - din nou, sunt foarte multi factori la mijloc): - pompa motorina din rezervor - cele stock au picat foarte des in primii ani, inclusiv eu numarandu-ma printre norocosi. Din nou, sanse minime de a gasi una cu pompa originala, acestea cedand de regula repede. - turbina - aici este o discutie mai lunga, viata turbosuflantei depinzand de mult prea multi factori - calitatea si prospetimea uleiului, utilizarea necorespunzatoare a motorului, resoft-ari ECU facute prost, utilizarea preponderent urbana la care se adauga si factorul noroc/ghinion. - ambreiaj + volant - de regula, cel din urma incepe sa dea semne de oboseala. Cazuri dese dar nu o regula. Atentie insa la zgomote suspecte la ralanti, rece si nu numai. - pompa ulei pe lant - dupa 2007 s-a trecut pe pinioane. Insa, nici in cazul primei variante, rezolvarea este ieftina acum. Axul costa in jur de 50 de lei. - caseta de directie - de slaba calitate, atentie la jocuri si trosnituri. Piesa foarte scumpa pe original - ~1000E. Se poate si reconditiona, cu preturi ce variaza intre 150 si 300E, oferindu-se si garantie de 1 an sau 2, in fucntie de atelierul ce realizeaza operatiunea. - problema blamata peste tot, consumul de ulei - absolut normal, pentru un motor PD si pentru conditiile de drum din RO. Un consum de 1l la 15.000km este foarte in regula. Nu te lasa intimidat daca x sau y iti arata cu degetul problema asta. Si apoi, daca faci schimbul de ulei si filtru cum ar trebui in RO, la 10-12 mii de km, rar ajungi sa completezi cu ulei. Vorbesc strict din experienta proprie. 2008-2010, motoare CR. Multa lume intoarce capul imediat unui motor PD cand vine vorba de un motor "nou" CR. E drept, avantajele ori altfel spus, plus-urile se observa rapid: motor mai silentios, mai rafinat, vibratii mai putin pronuntate, chipurile un consum mai redus si o mult laudata fiabilitate. Dar lucrurile nu stau tocmai asa, cum poti vedea si pe forum si nu numai. De ce spun asta? Voi argumenta pe scurt. Aparent, la rpima vedere CR-urile sunt bulletproof. Dar, dupa 3,4 ani au inceput sa apara incet incet nemultumirile. Lumea a inceput sa se planga de motoare aproape moarte. Ce se intampal de fapt? Pai, dupa cum probabil stii, pentru un diesel, ungerea este vitala. Iar aceasta ungere nu se realizeaza doar prin uleiul de motor. Ci si prin motorina. In special la motoarele cu rampa comuna sau CR. Iar motorina Euro5 este cea mai uscata dintre toate. Bun, si ce inseamna asta pentru motor? Pai, motorina nemai oferind lubrifierea dedicata, pompa de inalta presiune incepe sa produca particule metalice( in termeni populari "span"), care ajung in rampa de injectie, ulterior in injectoare, motor si inapoi, pe retur, in rezervor. Iar din rezervor, trece iar prin pompa de motorina din acesta si apoi ciclul se reia. Rezultate? Pompa inalta presiune + rampa de injectie + injectoare + pompa rezervor + spalare traseu. Alta solutie nu ai, nu poti risca sa iti ramana urme de span ca toata distractia sa o ia de la capat. Partea urata e ca simptome nu ai, decat atunci cand treaba se acutizeaza si motorul se opreste. Nu este o rpoblema intlanita doar in RO. Ci peste tot. Deci nu doar motorina de la noi are ceva, in stilul clasic. Ci toata gama de motorina Euro5 nu este benefica motoarelor Euro5 CR aparent.. Nu motorina ar fi de vina. Ci proiectarea tenica a motoarelor, implicit a componentelor. Si apoi, materialele din care acestea sunt realizate. Alt aspect este acela ca problema afost diagnosticata destul de tarziu. Dupa ani de zile, cand masinile au depasit 100.000km sau mai bine. Asadar, cam orice masina ai cumpara acum cu motor CR (B6 din 2008-2010) risca sa se confrunte mai devreme sau mai tarziu cu asa ceva. Se poate ameliora/intarzia problema folosind aditivi de lubrifiere a motorinei - gen uleiul de motor in 2timpi. Se gaseste peste tot, de la hypermarket-uri la benzinarii. Un litru este cam 50 de lei in medie. Si iti ajunge vreo 3-4 plinuri. Daca te hotarasti la un CR, fa o verificare relativ simpla (dar nu 100% sigura). Goleste comaprtimentul filtrului de motorina si filtrul intr-un pahar limpede. Ia un magnet, lipeste-l pe fundul sau si vezi daca la fund, in dreptul magnetului se strang ceva particule - atentie, caci sunt foarte foarte mici. Daca vezi ceva acolo, nu e de bine. Asadar, poate parea ca ma opun evolutiei firesti a tehnologiei. Dar, tinand cont de cele de mai sus, recomand pentru B6 un motor PD. unul intretinut, respectat care sa sune si sa mearga foarte bine, rotund. Nu vana dotarile, masinile pregatite de vanzare si nu te uita dupa masinile cele mai ieftine. Uita-te la cele de mijloc sau imediat peste. Si verifica bine orice masina ti-a atras atentie. 150-250 de lei investiti in verificari atente pot face diferenta! Aspect clar,concret: B6 PD 2008 BUN nu vei gasi sub 7500-8000 (si asta la un rulaj de 150.000km). B6 CR 2009-2010 in aceleasi conditii, sub 9000-9500 greu. Stiu, la "baniia stia" se gasesc multe "masini" premium. Dar eu vorbesc de o masina de proprietar respectata si buna. Una de genul nu o va da nimeni ieftin. Vor fi mereu cu cel putin 500E mai scumpe ca media. In concluzie, repet, tot ceea ce am mentionat mai sus nu reprezinta aspecte clare, probleme categorice care vor aparea sigur la un moment dat - ma refer aici la repere de timp premature. La o masina de 7-8+ ani si 200.000km deja sunt oarecum normale astfel de probleme si investitii implicite. Citeste si tu te rog ceea ce am scris mai sus.
  5. 11 points
    Salut, cateva poze si cu golful meu :P Nu stiu daca am dreptul sa postez si astea:
  6. 10 points
    Mda... Hai sa-i zicem Ziua Zero. A venit pe Laxermax pe "raftul" de sus, a doua in rand Am fost de fata la descarcat. (fac parte din acea categorie de clienti "cu nevoi speciale", din fericire baietii de la dealer sunt "de zahar". Sau, poate s-au obisnuit cu piticii mei ) Ma asteapta cuminte inca putine zile. Joi seara o ridic, vineri plec la un drum de rodaj de 1,500km. Revin cu topic dedicat la "Masina mea" Sa mai zic ca nu mai am stare ?
  7. 10 points
    Boon, hai ca a venit si momentul ala... Azi am platit avansul pentru: Superb 3 Style 220 TSI DSG Optionale (fata de standardul Style) Cappuccino Bej Interior Alcantara Jante 19'' Sirius (235/40) Suspensie Sport Directie Progresiva Canton SunSet Parbriz incalzit (pentru ca vine cu IR reflective coating) Volan cu padele Parking Assistant DAB Prezoane antifurt Me - happy Am configurat-o dupa sufletul si poftele mele , asa ca nu are sens sa dezbatem de ce nu am pus aia sau aia... Am configurat-o la blind, fara TD cu asa ceva, in ideea in care suspensia sport si directia progresiva, complimentate de jantele 19'' ar trebui sa-i dea tinuta de drum pe care o caut, iar motorul...e razbunarea mea pentru anii in care mi-am dorit un Golf 5 GTi si nu mi l-am putut permite. Now...we wait. O sa fie o iarna luuuuunga, dar primavara va fi superb-a
  8. 10 points
    @Liviu_sbn intelegem ca jonglezi cu multe planuri in paralel si pe langa entuziasm e si oportunitatea sa pui intrebari intr-o comunitate foarte libera ca si reguli si de apreciat pentru asta. Fara nici cea mai mica rea intentie am sa-mi iau libertatea sa punctez pentru tine ce consider eu (iar la sfarsit sper ca postul meu si topicul sa fie curatat): 1. acum ceva timp ai inceput foarte furtunos sa povestesti planurile de achizitie S3 si sa ceri detalii pt o achizitie ce parea imediata. Toata lumea si-a dat cu parerea unde si cum a crezut 2. te-ai razgandit apoi si in aparenta te-ai hotarat pt B8 repetand punctul 1 3. ai inceput apoi sa povestesti kilometric sentimente si planuri mult prea complicate sau interesante pentru oricine vine aici ca sa se informeze sau sa ajute cu un sfat scurt 4. este evident ca achizitia de fapt se va intampla peste mult mai mult timp iar daca asta ar fi forumul "casa mea" ti-as recomanda sa bugetezi +50% la bugetul de casa din experienta mea de hyper-bugetar la treburi de astea. 5. ultima ta intrebare despre halogen, in retrospectiva daca o recitesti si considerand punctele 1-4, este fara sens. Evident ca halogenele puse de VW sunt bune si nu o sa (o)mori pe drum din cauza lor noaptea. Pana la urma sunt si niste norme minime de atins si chiar cu starea drumurilor din RO cu siguranta nu vor fi mai proaste decat ce ai pe G4 (doar daca nu ai xenon after-market in care caz cu toata prietenia iti umplu frigideru` de pe acum oricat de mult mi-ar spune cineva ca sunt reglate "perfect" si nu deranjeaza) 6. ORICE OPTIONAL nu este nimic mai mult ca decizie, decat balanta intre daca cumparatorul considera ca "merita" aparentul confort sau siguranta sau design sau etc. versus banii dati. Nimic mai mult! Nu e o chestiune ca fara acel OPTIONAL masina nu functioneaza sau tu nu vezi noaptea. 7. colac peste pupaza ai continuat apoi cu intrebari despre achizitie masina SH din Germania si mai mult ce loc de negociere e cu cei de acolo si cat de veridice sunt anunturile! Mi-l si imaginez pe Toma Caragiu zicand ceva de genul...."pai domle` nu aici....nu aici...domle`...nu asa...., va rog frumos!" 8. OK, cineva ti-a dat un aparent rating negativ printr-un tool al forumului ce prea putin conteaza si evident nu este facut sa ofere si feedback automat la ce ai gresit. Mai mult, nu e nimeni obligat sau dator sa-ti spuna ce si cum. Analizeaza, reciteste, trage concluzii. Mai faci un post mai primesti un rating tot asa sau chiar pozitiv incepi sa intelegi unde gresesti si unde faci bine. 9. Citeste regulile forumului, citeste cat mai mult din topicurile in care urmeaza sa postezi, vezi ce s-a discutat deja, vezi cam care e tonul discutiei si cam ce se discuta si mentine linia! As sugera intrebari scurte, la obiect, obiective, ce chiar nu ai gasit raspuns sau chiar aduc un plus nu doar pentru tine ci si pentru cei ce mai urmeaza sa gaseasca si sa citeasca topic-ul. 10. Mult succes cu toate!
  9. 10 points
    Septembrie , octombrie sau noiembrie , iar pozele sunt in albumul de la profilul meu , sunt la marime reala Sper ca aceste Link-uri sa ajute : http://vwforum.ro/uploads/1289240684/gallery_52738_126_1126621.jpg http://vwforum.ro/uploads/1289240684/gallery_52738_126_943480.jpg http://vwforum.ro/uploads/1289240684/gallery_52738_126_49364.jpg http://vwforum.ro/uploads/1289240684/gallery_52738_126_702584.jpg http://vwforum.ro/uploads/1289240684/gallery_52738_126_627320.jpg
  10. 9 points
    @the_andy16 Poate acum 2-3 ani era raportul mentionat. Acum raportul s-a transformat in viol la adresa bugetului familiei.
  11. 9 points
    Intram in offtopic si flame. Trei lucruri vreau sa precizez dupa care ma retrag de pe acest topic (nu vreau sa plictisesc lumea cu propriile convingeri): Nu incerc sa conving pe nimeni sa-si ia nimic, fiecare este stapan pe propriile dorinte si "inca" suntem liberi sa ne cheltuim banii asa cum credem de cuviinta. Acesta este un forum si eu mi-am formulat o opinie aducand argumentele de mai sus. Pot sa fiu de acord cu alta parere pe o discutie constructiva, sunt deschis sa mi se spuna ca gresesc atata timp cat sunt convins prin argumente, dar nu accept caterinca de 2 bani si refuz sa continui astfel de discutii. Nu e nici o problema sa detii masini de 75 CP (mai ales ca au in jur de 1000kg), am condus mult o Fabie 1.2TDI 75CP si nu a fost nevoie de mai mult, dar in Olanda, unde am mers doar in oras si pe autostrada, unde nu ai nevoie de mai multa putere sa ajungi la viteza de croaziera (max 120km/h ca acolo iti furi amenzi grase). Personal nu as lua masina asta pentru Romania decat daca as merge preponderent in oras, dar repet, fiecare e liber sa aibe o alta parere si sa faca ce doreste (suntem inca liberi si putem sa circulam in fiecare weekend chiar daca avem numar de inmatriculare impar). La acesti bani (27.200 euro) care nu sunt putini, gasesti foarte multe optiuni pentru masini suficient de spatioase, sigure si performante care sa te ajute sa termini o depasire intr-un timp cat mai scurt. Fiecare secunda petrecuta mergand in paralel cu masina pe care o depasesti se traduce in expunere suplimentara la incidente neprevazute (nu ma refer doar la masinile de pe contra sens, poate fi vorba de un pieton, o bicicleta, o groapa pe care nu ai vazut-o etc).
  12. 9 points
    Mhm, este off topic in opinia unora faptul ca nu suntem multumiti de aburelile dealerilor ca o scumpesc din cauza inflatiei nu? Ba chiar are legatura stricta cu O3 FL, nu vorbeam de bursa gogosarilor din Plovdiv. De aia se sterg posturi, democratie frate. Ca si cu scumpitul Octaviei (faptul ca am remarcat ceva, a deranjat pe unii, fara niciun interes, bineinteles) Dpmdv, e si mai hidoasa fara Leduri, are triunghiul ala de semnalizare ascuns intr-un trapez invers.
  13. 9 points
    Personal, oricât de multe si de bune si de extraordinare ar fi dotările masinii, nu pot sa trec peste "botul" ala...
  14. 8 points
    Esti un tip foarte colorat dl KRAKEN, in fiecare luna deschiz cate un subiect din asta TABU si de abia astept sa apari, e ca un abonament la ziar. ESti un tip foarte dificil din moment ce apari cu tot felul de situatii care mai de care. Parerea mea, mai rareste din activitati, ca se pare ca nu te descurci cu atatea din moment ce ai nevoie de sfaturi pe forum.
  15. 8 points
    pentru cei care au votat masina verde si si pentru toti care blocheaza intersectiile de acest gen : cand merg semafoarele , nu se iau in calcul niciodata semnele de prioritate si cedeaza in rest , oricine a intrat intr-o intersectie cu semafoare functionale si nu merge drept inainte , cedeaza trecerea - daca o ia la stanga , masinilor de pe sens opus , daca o ia la dreapta , pietonilor sunt reguli elementare ps : niciun politist nu iti da tie prioritate in fata ambulantei cu semnale pornite , intr-o intersectie
  16. 8 points
    Mai oameni buni, 50.000 € e un apartament in orasul meu, la care o familie cu un venit mediu face rate o viata. Daca colegul nostru si-a permis sa cumpere asemenea masina, va dati seama ca perceptiile noastre despre viata, masini si toate cele sunt f diferite, nu merita continuarea disputelor in offtopic. Sa fiti sanatosi,
  17. 7 points
    Orice interior ar avea KIA Ceed, nu cred ca poti compara o masina noua cu una care are 197.000 KM. damn..
  18. 7 points
    No offence dar SUV-ul mentionat de tine nu il recomand in Romania noastra fara autostrazi. Are o performanta periculoasa pentru DN-urile noastre ( 0-100km/h in 12.3 sec si probabil cand faci o depasire 80-120km/h iti trebuie multa cale libera in fata). Pur si simplu 192Nm sunt prea putini pentru o caroserie de 1700kg. Nu mai vorbesc de consum. Totusi daca se circula preponderent in oras performanta nu mai devine o problema.
  19. 7 points
    pai la 2km parca as merge pe jos... economisesti bani si faci si conditie fizica. Scuze de offtopic
  20. 7 points
    GTI are alta imagine de marca fata de un 1.5, 1.8 sau 2.0.. Cine e fixat pe un GTI nu ar lua 1.8 sau altceva..
  21. 7 points
    Defapt asta e problema. Ai dat 45-50 mii euro pe un 520D si acum apar multe masini asemanatoare la 17-18 mii euro si incerci sa te convingi ca alegerea ta a fost cea mai buna si toate masinile second sunt niste ghene. Alegerea ta a fost buna pentru ca ai avut bani de masina noua insa si masina second este o alegere buna daca vorbim de o masina intretinuta corect si nu e cu mult mai jos gata de masina ta chiar daca cea second are 200 mii km. Tu ai avut garantia unei masini noi si ai fost dispus sa platesti pentru asta, altii ori nu au ori prefera sa dea o treime din pret si sa renunte la garantia unei masini noi. La 12 mi euro poti lua un seria 3 sau A4 in stare buna care cu putine investitii ulterioare ajunge in stare excelenta asa ca atunci cand le spui ghene se vede doza de rautate.
  22. 7 points
    Masina buna de afara nu o va aduce niciodata un samsar. De ce? Pentru ca e scumpa a dracului! Facem un calcul simplu, rapid: - Luam drept exemplu masina mea, ca tot am pus-o la vanzare: Passat B6 2.0tdi 4motion 2008 - 136.000km In Germania, ca m-am uitat de curiozitate vazand mofturile, pretentiile si flatulentele de pe meleagurile noastre.. stupoare! Una "identica" se apropie de 10.000. Si spun "identica" pentru ca nu garanteaza nici sulea ca masina aluia este ca a mea si ca nu va cere investitii(exceptand revizii si consumabile uzuale) pentru cel putin 2 ani. Si vreti unii din voi sa spuneti ca un samsar autohton va merge sa ia o masina ca asta de acolo? Pai da 9500 minim pe masina. Adauga drum, taxe, haleala + parleala si unde ajunge? O pune la 11500 pe autovit? Evident ca prefera sa ia un 2010 la 3-4 sute de mii km+ la 6000, care sa arate bine , sa-i dea kilometrajul la 150.000 si sa-l arunce in piata la 7990E negociabil. Ca doar asa, toata lumea-i fericita. Si el ca are masa bogata de revelion si romanu' ca si-a tras super masina si l-a apucat pe D-zeu de picior vis-a-vis de pret. Si acum pe bune. Chiar si dintre voi, cei care va bateti cu pumnii-n piept pentru masinile din Germania, cati v-ati duce sa luati o masina de genul? (hai, nu 2008, 2010 sa fie! Pretul creste exponential oricum!). Cati v-ati duce sa dati 11.000 cu tot cu drum pe o masina din 2008, super OK, cu 130.000 reali, din DE, cand gasiti aceeasi masina , "dar rupta, vai de steaua ei" din Romania, de la un proprietar.. dar la 9000E cu totul, sau chiar mai putin? CATI?! :dry: :banghead:
  23. 7 points
    Poate au mai spus-o si alti colegi inaintea mea. Dar nu strica sa iti mai spun si eu o data: Audi A4 B7 dintre toate modelele de A4, a fost un esec pe partea de motoare diesel in 4 cilindri. Daca vrei A4 B7 musai si iti permiti impozitul, iti recomand sa nu te uiti mai jos de 3.0tdi. Poate doar 2.5! De ce spun asta? Pai uite cateva aspecte: 1. Motoarele de pe B7 nu au nici o legatura cu cele de pe B6. NICIUNA! 1.9-ul legendar de pe B6 a murit odata cu modelul ala la Audi. 2. Fie ca vbim de 1.9/2.0 tdi, ambele sunt problematice. Mai problematice decat oricare dintre 2.0-urile sau 1.9-urile de pe alte VAG-uri. 3. Motoare transversale, "magarul de teste" pt astfel de dispunere. In primii ani(adica viata lui B7), motoarele transversale de la VAG au avut pb de ungere, din proiectare acceptat si trecut cu vederea. Pe principiul "masina oricum va avea viata scurta pe linia de productie". As putea continua dar nu are rost. Ca vor aparea cativa care vor nega, e absolut normal. Nu arunca nimeni cu mizerie in propria masina din orgoliu si nu numai. Iar de au fost cativa norocosi, iarasi valabil. Si cum ti-au mai spus si altii. Nu fii Gica Contra si asculta-ne. Audi A4 in 5000 Euro BUN sau macar DECENT nu ai sa pupi nici la sfantu' asteapta! Masinile astea sunt oricum pricinoase, la 5000E nu vei prinde decat o gaura neagra pentru buzunarul tau. Faptul ca un B6 intretinut costa si acum 7000+ Euro, nu-ti spune nimic? E una chiar pe forum la vanzare, a colegului bancaru. Nu cunosc masina personal, dar ca idee spun. Pretul cerut de el nu este unul mic. http://vwforum.ro/topic/121519-vand-audi-a4-b6-19-tdi-q-u-a-t-t-r-o/ vrea 6900 si n-are nici taxa platita. Deci sare de 7500! sia cum..hmm.. B7 la 5000? :) Nu se pune problema ca poate iei teapa. E cert faptul ca teapa iei sigur! La banii astia. Si bani vei baga-n reparatii. Si inca bine. Un calcul asa, ideologic: 5000masina + ce te poate lasa cel mai degraba: 1. kit ambreiaj - minim 2500ron cu manopera 2. turbo - reconditionata 1200ron, noua 5000 ron 3. banuiesc ca pentru sufletul tau ii faci o revizie, o distributie, un set de placute - 2000ron 4. daca bate ceva pe la suspensie, mai naspa. cam multe brate .. si uite asa se mai aduna cateva sute bune de lei. 5. daca bate ceva pe la motor(motoare renumite pt astfel de aptitudini) - atunci cireasa de pe tort. nu vrei sa stii. Pot usor sa ma duc pana la punctul 10 sau mai sus. Are rost? In concluzie, reorienteaza-te. Lasa sigla deoparte, e o prostie, si uita-te la un Superb modelul vechi. Pt RO si per ansamblu, o masina mult mai completa. Spatiu, comfort, fiabilitatea renumita VAG. Oricum, presimt ca nu te intoarcem din drum. De fapt tu doar ai vrut sa ne spui ca-ti iei A4 B7 cu 5000 Euro, nu sa ne ceri sfatul. :) Cel putin asta e parerea mea vazand atitudinea ta fata de ceilalalti colegi care au incercat sa te sfatuiasca. P.S. Incearca te rog sa fii mai atent cand scrii. Mie unul imi este greu sa te urmaresc sau sa inteleg exact ceea ce vrei sa spui.
  24. 6 points
    salutari tuturor ! Sunt printre cei care din imprudenta,necercetare amanuntita am facut update-ul la insistentele unui angajat vw!!! Insa din fericire (datorita colegului EEXCALADE-Catalin-un om cu o educatie ,deontologie si etica profesionala aparte ,cariua ii multumesc din nou pe aceasta cale ca m-a consiliat si sfatuit ) am reusit sa revin la softul anterior ,recastigandu-mi masina dealtadata care mergea ceas ! Ptr tipul de motor care il detin pe masina ,update-ul facut este dezastruos(eram hotarat sa vand masina ) - puere scazuta ,gatuita intre 1500-2000 ture,consum marit,regenerari din aproapre 200 in 200 km( monitorizat atent in 1000 si ceva de km indiferent ca au fost extern sau intern,zgomot mare la rece al injectoarelor ca de lant plus ca uleiul ca niciodata s-a consumat,ars probabil din cauza regenerarilor dese (de cand am masina niciodata nu a consumat ulei pana la update). Am reusit sa fac revenire la softul initial prin desfacere ecu si masina merge impecabil!!! regenerari in oras la 550-600-sper sa nu exagerez insa de la ultima am acum 550 km facuti 70% urban si restul extra ! Deci daca puteti evita update-ul e cea mai buna solutie! Asta este experienta mea pe tipul de motor CBDC 81kw ! pe celelalte nu ma pronunt! O experienta total dezamagitoare! Imi cunosc foarte bine masina , sunt o persoana meticuloasa ! iar cele mentionate au fost constatate cu mare atentie ! Multumesc !
  25. 6 points
    Tu ai comportament de troll, indirect, prin felul in care expui probleme si le gasesti rezolvarile. Nu ai o gandire logica, din aproape in aproape ci sari de la o extreme la alta. Ca vorbeai de superb, acum o alternativa e acel golf (un om cu capul pe umeri pt amanarea de 1 an ramanea la masina veche - golf 4 in cazul tau) si nici nu ti-ai luat golful ca deja vorbesti de Tesla. DEfapt tu ce vrei? sfaturi nu ai sa mai primesti de pe forumul asta, ci o sa ti se raspunda cu aceasi moneda, adica cu troll. Sfatul meu, nu mai posta, altfel.
  26. 6 points
    "E o firma destul de mare, au minim 10 masini in parcarea subterana" . O firma care nu pune la dispozitia clientilor masinile pt test drive pe drumurile publice + o firma care face evaziune fiscala, facand contract VC intre prop neamt si cumparator. De evitat.
  27. 6 points
    @Flavyus sa inteleg ca bifezi tot ce poti bifa si vezi unde ajungi? Totusi care este bugetul? Ce iti doresti de la o masina? Pe mine m-ai pierdut incepand de la Ford e best-buy la 24k pana la am configurat ateca de 40k.... Ma retrag din discutie...
  28. 6 points
    Faptul ca setul de criterii importante pentru mine e diferit de ale tale, inseamna ca sunt doar subiective. Faptul ca intre criteriile mele se numara si "relatia cu service-ul" inseamna doar ca sunt trecut prin viata si am o suma de experiente. De aici si criteriile. Care, evident, sunt proprii si subiective. Logica mea se aplica in cazul meu, nu e aplicabila cazului tau, sau universal valabila. Daca 2 saptamani de zapada pe an inseamna ca e obligatoriu/musai si o conditie sine qva non detinerea unei masini 4x4, inseamna ca toti cei care nu au 4x4 ar trebui sa stea acasa. In fond scolile sunt inchise. Nu stiu ce a fost in capul unora - care culmea, locuiesc in locuri gen Predeal, Fundata sa-si cumpere masini 2x4. Eu zic sa nu ne lasam doborati de marketing si consumerism. In fond, inclusiv in tarile scandinave sunt o multime de masini 2x4, iar acolo e iarna serioasa. Sa nu ne panicam. Nu 4x4 este cel care te tine pe sosea si te duce acasa, este atentia la drum, conduita preventiva/anticipativa si un minim de skills-uri, majoritatea se pot dobandi, cu atentie si exercitiu. Si mai ales ne-statul pe telefon/sms/whatsup in timp ce conduci. Cine intra prea tare intr-o curba la fel va subvira si va ajunge in sant si cu 2x4 si cu 4x4, legile fizicii sunt aceleasi. Ca iarna e posibil sa intre unul in tine sa te faca praf - te va face la fel si cu 4x4 si cu 2x4. Cine-si face filme ca intr-o situatie din asta, face el un Scandinavian Flick si evita accidentul, scotand masina de-a latul cu ajutorul 4x4, e naiv. In caz de accident 99% din cei de pe sosea au singurul reflex sa franeze maxim, atat - daca au si reflexul asta. Mai bine investesti banii (de diferenta intre 2x4 pana la 4x4) intr-un curs de conducere defensiv - ala poate fi "life sustaining" Iar cand conditiile sunt cu adevarat dificile, cu sau fara 4x4 stai in coloana de masini, sau in troiene. Sau credeti ca aia pe care i-a aratat la TV ca erau inzapeziti si aveau HiLux/Navara/Touareg nu au incercat sa sustina "suprematia 4x4" si sa isi continue drumul ? Nu au putut, de asta erau acolo. La fel ca cei cu masini 2x4. Hai sa fim realisti, viata nu incepe si nu se termina cu 4x4. Da, e fain sa ai asa ceva pe masina, dar nu e "life sustaining device", e doar un "nice to have", la fel ca si Webasto, parbriz incalzit, scaune incalzite, etc. Se poate trece lejer iarna fara ele. Revenind OT, daca tot iti iei SUV - face sens sa fie 4x4. In fond, oricum e o masina "de ego", asa ca macar sa fie full banana, adica si 4x4. Dar asta nu inseamna implementarea unei leme gen "toata lumea ar trebui sa conduca SUV-uri, ca altfel nu plecam iarna de acasa."
  29. 6 points
    Am citit la pareri despre uleiuri de m-am plictisit. Si la vechiul Opel si la actualul VW. Discutile sfarsesc inevitabil in cifre, viscozitati, analize, TBN, cASTM , caca-maca, etc. In primul rand, toate valorile sunt date pt uleiuri noi , nu se stie ce se intampla dupa 5000 de km sau dupa 15 000 km cu fiecare ulei... (sunt unele analize parca pe blackstone , poti sa "trimiti uleiu' la analiza", ....bla, chiar sa nu ai altceva mai bun de facut ?) In al doilea rand , majoritatea dintre noi nu avem posibilitatea sa verificam ce scrie acolo si nici nu intelegem pe deplin ce inseamna toate numerele respective. Eu zic sa folositi un ulei cu caracteristici recomandate de fabricant , dintr-o sursa cat de cat sigura , ce preferati voi (Mobil , Valvoline, Castrol, Motul, etc) Daca chiar vreti sa tina motoru' 1000 de ani , eventual schimbati uleiul de 2 ori pe an (primavara si toamna , as zice eu) In cazul asta chiar cel mai slab din cele de mai sus, schimbat de 2 ori pe an, se va comporta mai bine decat cel mai bun care a fost schimat doar odata pe an. Orice motor modern, servisat corect (cu schimb la max 15000/1 an) duce lejer 200 - 250 000 km.
  30. 6 points
    Am incalecat pe o sa, si am spus povestea asa, eu m-am decis, voi plati avansul pentru urmatoare configuratie maine: Ateca Xcellence 2.0 TDI DSG 4Drive 190 cp Culoare Samoa Orange - daca nu va fi delay de 28 de saptamani, altfel probabil Jungle Green Alarma cu control habitaclu si senzor de inclinare Connectivity Box (incarcare wireless telefon) Jante Aliaj Performane 18" 36/2 Mapcare Pachet asistenta sofer IV Adaptive Cruise Control High Beam Assist Lane Assist Traffic Jam Assist + Emergency Assit Traffic Sign Recofnition Pachet iarna Schaune Fata incalzite Sistem Spalare Faruri Duze Spalare parbriz incalzit Parbriz incalzit Parc assist Sistem parcare automata Senzori parcare fata/spate cu afisare Portbagaj actionat electric Kessy Pedala virtuala Roata de rezerva de dimensiuni reduse Sistem Navigatie Plus (cel normal nu face zoom in pe Intersectie, mi-a fost util si la Octavia precedenta) CD/DVD Bluetooth Full Link 10 GB Hard Sound System 10 difuzoare Sunroof panoramic Top view camera Interior Alcantara Maro - sau negru poate daca schimb culoarea De indata ce primesc confirmarea de la fabrica cu termenul de livrare voi reveni. Spor tuturor LE: @zorro00 intra in "Enjoy Xcellence" insa care l-am desfacut sa il combin cu Navi mare, nu tineam la el. le2: @Cristian ma astept la Martie
  31. 6 points
    #fieca O iau pur subiectiv in ordine cronologica VW Tiguan TD Tiguan din 3.10 orele 11:00 pana pe 4.10 dimineata. Varianta Highline, 2.0 tdi 150cp dsg, 4motion, high led, jante 18 -daca mai tin bine minte, trapa panoramica, area view camera, park assist, navi mare si altele care probabil nu le mai tin minte. Tiguan este o masina matura. Si cand ma refer la asta, pot puncta interiorul, imbinarea, izolarea, confortul. Insa oricat de mult ma atrage, personal, imi da cu virgula pe partea financiara. Pur subiectiv ma atrage atat exterior cat si interior, iar bordul digital care vine standard la highline ma unge pe suflet. Insa in acelasi timp, fiind o masina grea, cei 150cp, give or take, i-am simtit asemanator cu 105cp de pe masina actuala. - probabil veti spune ca sunt nebun, insa o spun subiectiv Are cea mai practica bancheta spate - se ajusteaza, ai masute, si dotarile continua si pe bancheta din spate, nu se opresc la cele 2 scaune din fata. Suspensia si-a facut treaba (nu avea DCC/adaptiva), este clar setata pe confort. Asta m-a si facut sa conduc lejereanu, si sa incerc acel drum scurt de "offroad" - adica un drum judetean spart...un drum judetean neasfaltat....nu am intrat paduri, pasuni etc - si a fost destul de placut, chiar si cu trapa panoramica avea izolare buna Insa te arde la dotari. Sunt un om cu multi pictici pe creieri, si in cazul meu, ca vorbind de 190cp , ca vorbind de 240cp bat 42k € dupa discounturi....No go Hyundai Tucson TD cu agent vanzari 12.10 orele 14:00-15:00 Varianta de top (nu stiu cum se numeste, nu stau acuma sa caut), interior bej piele, navi, motorizare 2.0 184cp, cutie automata, trapa panoramica, jante 19 etalon 45 Am ajuns acolo clar pornit ca nu imi va placea. Stiam exteriorul din trafic, este frumos. Stiam interiorul din poze si review-uri pe net, eram ferm convins ca ma va convinge ca nu este ceea ce imi trebuie. Ma asteptam sa vad foarte multe plasticuri (am detinut Suzuki Ignis 2006 si Mazda 3 2010). Nu a fost chiar asa. Marea majoritate a materialelor mi-au depasit asteptarile. Bancheta din spate - lasand la o parte ca nu gliseaza si lipsa masutelor - este cam la fel ca si la Tiguan. Se poate bifa incalzita, se poate ajusta spatarul - un confort clar sporit pentru cei din spate la drum lung. Portbagajul este incapator, vine destul de repede in liniile de dotare cu roata de rezerva de dimensiuni exacte ca si restul, inclusiv cu janta aliaj acelasi design. Au 5 ani garantie care se aplica inclusiv la cap bara, bucse etc in limita a 150k km daca tin bine minte. Masina este decent izolata - a fost o zi de rahat, ploaie, ceata - la viteze de pana la 90-110km/h a fost ok si motorizarea, este o masina setata pe confort clar. Nu m-am incumetat sa intru prea tare in viraje Agentul a fost foarte cumsecade, mi-a raspuns la toate intrebarile mele tampite, chiar a zambit cand mi-a vazut masina actuala, si mi-a facut oferta de BB, oferta pt masina de TD cat si oferta la comanda. Ah, si nu stiam, Tucson este asamblat in Cehia Am plecat de acolo un pic bulversat. Stiam si vroiam sa nu imi placa, si deja parca era o alternativa. Kia Sportage TD cu agent 13.10 09:00-10:00 2.0 diesel, automat, 184cp Varianta destul de bine dotata - NU era GT Line insa eu personal, as opta GT Line, ma atrage maxim spatele Interiorul intr-adevar, cum spun si unii prin review-uri, il simti (subiectiv) mult mai calitativ ca si la Tucson. Am intrat si intr-un GT Line, are un anumit fler/aer care ma atras mult mai mult TD a inceput, si am observat destul de repede ca desi este aceasi platforma ca si fratele Tucson, parca este mai pe gustul meu. Parca ma imbia sa fiu pe Sport si nu pe Confort. Parca imi spunea ca virajul acesta cere un pic de acceleratie, si lasa acolo ruliu. Am simtito mult mai "dinamica", vai more fun 2 drive decat un Tucson. Are tot asa confort pe bancheta din spate, iar la volan parca eram mai "sus". Feelingul de SUV la volan, dintre toate, mi s-a parut cel mai accentuat. Suspensia clar mai rigid setata fata de Tucson, insa tot asa, jante 19 cu 45, NU pot sa declar ca a fost neconfortabila. Parca si fetele de usi erau foarte frumos prelucrate, si ca si driver orientated, mi-am gasit cel mai rapid utilitatea butoanelor din consola centrala. Da, sunt multe, nu declar altceva, insa in timpul mersului, parca te bucuri de ele mai mult decat click meniu...click setari...scroll in sus, scroll in jos, ah nu era in meniu asta, de la capat etc... A fost TD care m-a convins, ca Tucson este clar nu pe gustul meu, si Sportage este o alternativa superba - si financiar - fata de Tiguan.... O simulare rapida a ajuns la preturi palpabile pentru mine, lasand la o parte "discountul", m-a facut sa stiu ca un GT Line diesel este o varianta pe placul meu Am plecat de la eie cu gandul deja setat, cred ca joi la birou ulterior a fost doar citit review-uri, uitat dupa accesorii, culori etc etc Seat Ateca TD 14.10 17:00 pana pe 1510 09:30 - il puteam tine pana pe la 12:00 insa aveam ambele masini programate la schimbul de pneuri asa ca a fost mai scurt Varianta Xcellence, trapa, top view camera, haion electric, jante 19 cu balon 45, full link, acc adaptiv, 2.0 tdi 190cp 4drive Masina la exterior este clar cea mai "dreapta" dintre toate. Spatele personal imi spune foarte putin, fata imi place, lateralul....e lateral ce mai ^^ Portbagajul, ca si volum mi-ar fi de ajuns, insa mi s-a parut cel mai "impractic" dintre toate. La Tucson si Sportage poti "depozita" acoperirea glisanta - sincer nu stiu cum se numeste pe romana chestia aia, sau imi sta pe limba, moving on..... Nu gaseai tethering points si carlige asa de multe ca si in celelalte. Insa da, ca si la Tiguan, poti rabata scaunele din spate, la Tucson si Sportage se pot rabata doar de pe bancheta spate, nu si din portbagaj. Haionul electric - deschiderea cu piciorul nu am incercato - mi s-a parut ca se misca extrem de incet, la Sportage parca era mai okish, lasand la o parte ca aici se deschide daca stai cateva secunde in spate automat, fara sa apesi nimica (poate fi enervant, dar si practic cand esti plin cu plase). Urcand pe bancheta din spate, mi se pare cea mai cheala. Lumina ambientala din interior este doar la usile din fata. Masuta ca si pe Tiguan nu ai. Si spatarul banchetei este fix, nu poate fi ajustat ca si la Tucson si Sportage. Insa....noi nu stam in spate pe bancheta sau? Sa trec la partea draguta, acea pozitie intre scaun si volan Masina te imbie la "talpa" - suna urat, insa pe mine m-a facut sa zambeasca inima. Da, again, sunt un om simplu care zambeste la un amarat de diesel de 190cp si caroserie inalta, insa exista si chestii mai mari in viata asta. Pe DN masina sta foarte foarte decent in curbe, puterea vine frumos, si trecand pe DSG dupa 2 TD cu secventiale, parca parca parca e "ce trebuie". Suspensia este clar mai rigida, probabil chiar un picut mai mult decat pe Sportage, insa directia este mult mai directa - comunica cu tine foarte ok pe modul sport - la Sportage, chiar si pe Sport, parca avea un mic joc volanul. Consola centrala o cunosc de pe Octavia, no news pentru mine aici. M-a deranjat parca usa soferului, partea superioara, acea parte unde punem bratul pe geam, cu ceasul si ghiulul si telefonul al ureche sa vada dusmanii.... Pentru mine parca e ciudata forma....prea mica...prea inalta...prea ingusta...nici nu mai stiu. Scaunele cu alcantara negre sunt vag specifice, nu as putea spune daca exista diferente intre ele si cele standard de pe leon cupra de exemplu. Bancheta spate este rigida, mult mai mare confort in celelalte, personal cea mai buna combinatie Fata+Spate a fost la Sportage. Infotaimentul isi face treaba, nu am putut verifica navigatia - nu era activata - , iar full link mi s-a blocat de doua ori. Ah, si avea recunoastere semne de circulatie....Bip....bip...bip...bip....bip la fiecare schimbare si depasire de viteza limita. Mi-a luat, conducand desigur, cred ca aproape 10/15min impreuna cu sotia prin meniuri pana sa bifam sa fie doar vizual si nu si acustic. Masina mi-a placut atat de mult pe DN incat am zis, sa vad ce va face "offroad" - pt cei din Cluj poate stiu "poteca" Am urcat destul de ok pana la un moment dat, unde chiar nu m-am incumetat sa mai urc - era noapte, poteca ingusta, unghi mare de atac, jante 19, sotia in dreapta, masina de td etc...asa ca am fost nevoit sa ma intorc tot drumul pana la asfalt cu spatele - aici pot spune ca camera masalier este de calitate foarte ok ca si vizibilitate noaptea Ulterior ne-am bucurat din nou de asfalt, insa personal, nu mi-au placut farurile full led de pe el. Nu stiu daca are sau nu adaptiv, daca nu mi-am dat eu seama, insa in viraje pot spune ca si Tiguanul cat si Octavia mea parca lumineaza mai bine...Da, o lupa adaptiva este mai pe gustul meu decat un full led, insa cine o mai sti ce pitici am pe creier la ora asta la care postez.... Una peste alta, Ateca ofera "utilitatea" unei garde inalte, spatiul incarare bagaje decent, loc pasageri spate, cu un motor si cutie "elastice" - probabil nici eu nu inteleg tot ce am scris, dar oricum mare lucru cine ajunge sa citeasca toate aberatiile pana aici Si am incalecat pe o sea, si am spus povestea asa.. @CristiALF acuma urmeaza sa parcurg si postarea ta, nu am vrut sa o citesc inainte de a posta subiectivitatea mea la acest vs
  32. 6 points
    In categoria de pret da, sunt multe optiuni dar in categoria de performanta nu. Daia nu e plin de ele, pentru ca altii prefera confortul sporit si spatiul mai mare. Si daca lumea si-ar permite pretul lor(inclusiv consumul ala de rupe buzunare, 1L in plus de ulei, costul cauciucurilor mai mari, asigurari...etc) cu siguranta erau peste tot. Chiar sunt curios cati ar alege goful de 1.2TSI fata de GTI sau leonul de 1.6tdi fata de Cupra daca nu exista factorul financiar :))) La fel de ridicol mi se pare sa se spuna ca datorita performantelor masina asta te lasa fara permis si cu un teanc de amenzi....asta o poti face f usor si cu un Matiz Si cine nu se poate abtine atunci probabil nu ar trebui sa conduca deloc
  33. 6 points
    1. Nu diesel. Decat daca esti dispus sa bagi ceva in el. Ori sa te pricepi sa-l inspectezi la vizionare si drive-test ca sa stii cum se prezinta, sa-l poti evalua corect. Altfel, foarte usor de luat teapa cu Golfurile. Am cautat din nou, recent, pentru un amic un VAG tdi si pana la urma, dupa 2 saptamani si N troace, s-a reorientat. Iti garantez, de ai ochiul format si te pricepi, de te duci sa vezi 10 golfuri, cel putin 7-8 din alea sunt fie cazaturi fie au tot felul de bube - o turbina, un egr, un volant, mai multe combinate - Doar sa ai tu vreun super noroc sa nimeresti din prima sau a doua o masina brici. Dar o masina brici la pret bun, greu. Serios. Ai grija sa nu pici in plasa. Tu cam urmaresti fix masinile care reprezinta painea samsarilor, fiind cererea mare. 2. Ia o benzina, nu te doare capul. Diferenta de consum nu este chiar atat de "de speriat" cum spune lumea. Are toate avntajele necesare Romaniei.. Si ti-o spun eu, ca posesor de diesel si ca tip realist si obiectiv, care este constient de faptul ca in RO si in LUME, sunt multi rpea putini oameni pasionati sau care pur si simplu, sa stie sa aiba grija de si sa intretina corect o masina diesel.
  34. 6 points
    Dupa mine testul este doar amuzant. Nu stiu de ce nu a pus si ulei de masline sau margarina, poate reiesea ca sunt cele mai bune. Vaselina cred ca era neintrecuta. Uleiul in motor sta la 100 grade, 1-2 ani. Din test nu rezulta daca uleiul cel mai bun timp de 20 secunde la 22 grade va fi tot cel mai bun si la 100 grade dupa un test de 300 ore.
  35. 6 points
    Utilitatea acestor mici SUV-uri daca nu au tractiune integrala mi se pare spre 0 fata de o compacta sau break (in functie de nevoile fiecaruia). Este cu nici 3 cm mai lung decat un Golf Sportsvan. Un G7 variant are 605 litri, G7 Sportsvan 500 l, nu mai spun de Octavia in privinta spatiului de bagaje. Apoi discutia cum se descurca la spatiul interior. Asa ca aceste mini SUV-uri sunt foarte middle of the road, ele nu vin cu ceva concret care sa fie al lor. Stabilitate mai proasta, consum mai mare, performante mai slabe si costa mai mult fata de break sau hatch. La care se adauga si costuri de intretinere mai mari (spre exemplu anvelopele din toate pozele sunt 245/40 R19, costa ceva la inlocuire). Doar pentru a urca ceva borduri in oras si pentru o oarecare prestanta in trafic?
  36. 6 points
    Ne place sa generalizam pana cand devine absurd. Toate masinile rulate in afara sunt ingrijite si bibilite si servisate la timp si se vand cu toate schimbate. Germania, Franta, Italia si Spania sunt, au fost si vor fi raiul masinilor second. Pe bune ? Adica chiar si in 2015, chiar si pe forumul asta inca mai credem asa ceva ? Fara suparare pentru colegul @soila, dar in 2015 sa spui ca 100k rulaj in Germania = 200k rulaj in Romania este o mare...eroare. Las' ca face bine motorului sa mergi 5 ore cu 3500rpm la diesel si apoi intri in benzinarie si tai contactul. Sau inca mai credeti ca neamtul sta 2-3 minute la ralanti sa scada temperatura uleiului sub 100grade si sa apuce sa se raceasca turbina ? Sigur ca da, exact asa face neamtul. Si italianul. Si spaniolul. Dar am vazut romani care fac asta. Si nu unul - doi. In fond, noi toti care muncim sa platim masinile noi pe care le-am luat din Romania suntem niste fraieri. Sunt masini facute pentru Europa de Est (din fericire "placa" asta a cam murit in ultima vreme, macar pe forum), iar noi toti sarim borduri cu ele si mergem cu ele prin aratura sa vedem stadiul recoltei de porumb de la bunica. Marea majoritate a celor care isi cumpara masini noi din Romania si le ingrijesc mult mai mult decat o fac cei de afara. Si le serviseaza pe oficial, la reprezentanta. Si nu umbla cu gumele pana la sarme, etc, etc. Am vazut in vama in Cenad "baieti" care veneau cu X5-uri pe roti, cu numere de Zoll si cauciucuri ce calcau pe markerul de uzura. Sigur o sa-si permita cel care o sa ia masina aia sa-si cumpere cauciucuri RFT pe 19'' Mai bine ne cumparam noi toate masinile ex-company car ale nemtilor, de 4-5 ani vechime, alergate fara mila pe autostrazi, masini cu 60-70k rulaj anual, in tot felul de configuratii ciudate (gen DSG si climatic), in fond sunt mult mai ingrijite decat ale celor care le-au luat de noi din Romania si le vand dupa 4-5 ani de leasing. Am prieteni cu Superb - company car ce fac 150-160k km in fix 3 ani de zile, rulati 100% in Romania. Singura defectiune a fost intinzatorul de la cureaua de accesorii, rupt la 155k. Amortizoare originale, bucse originale. Exceptand urmele de pietricele de pe capota si bara fata, nu ai fi zis ca masina are peste 50k km. Vorbim de o masina alergata prin toata Romania, vara-iarna Dar deh..infrastructura din Romania e praf, iar masinile rulate aici niste troace. Problema e ca acele masini "company car" de Romania, cu rulaje de 150k in 3 ani sunt vandute la licitatii organizate de firmele de lasing operational. Masinile ajung la samsari cu staif, adica baieti la costum, care au si ceva relatii, cumpara cate 20-40 masini la o licitatie. Fiecare isi ia partea, iar masinile ajung mai jos in lantul trofic la samsarii ordinari. Sunt praduite de navigatii, de anvelope (in cazul in care sunt bune), presuri, tot ce e ok pe masina, caci masinile de leasing operational sunt servisate doar in Reprezentante si doar cu piese OEM. Mai departe se dau inapoi km si ajung in piata la 50-60k pe bord, masini de 3 ani. Si povestea tine apa: "Hai boss, ca a fost masina lu' fiimea, e director la multinationala si mergea putin cu ea, doar ici-colo" Sunt o groaza de masini company car in Ro, care au discurile, placute, stergatoare si buscaraie schimbata cu 10-15k km inainte de vanzare. In niciun caz nu se intampla asa ceva in De, in ultima 1/3 a duratei de leasing operational, masinile de acolo primesc doar strictul necesar, ca sa functioneze pana la finele contractului de leasing Cine vrea o masina ingrijita, company car, poate sa gaseasca si in Ro, trebuie doar sa caute cu grija. Iar daca e masina cu prim proprietar in CIV firma de leasing operational, sa cumpere doar de la persoana care a rulat masina aia, sunt cazuri de angajati care efectiv primesc gratis/pe nimic masina la finele perioadei de leasing. De obicei, cei care primesc masinile astea si le iau doar in evidenta la Fisc, le vand repede, fara sa apuce sa si le transcrie in CIV Dovada se face cu CIV + talon + legitimatia de servici a persoanei respective Si asa ai garantia ca ai cumparat o masina curata... Hai sa cascam putin ochii si sa fim putin mai deschisi si dispusi sa renuntam la clisee :)
  37. 6 points
    Eu m-as mai lega si de aspectul fizic... iarta-ma ca-ti spun, stiu ca o masina trebuie sa-si faca treaba si atat dar sa ma ierte Cel de sus daca cu C5-ul ala as iesi in oras, nu stiu cum as rezista sa nu ma sperii dimineata de ea cand o vad. E parerea mea ca arata incredibil de urat.
  38. 6 points
    2 iarna 1 primavara 2 vara 1 toamna
  39. 6 points
    ...doua poze si de la mine..
  40. 6 points
    Asa cum am promis mai in urma cu cateva posturi, revin cu vreo 2-3 poze si cu masinuta mea. Pozele sunt mai vechi putin, deoarece nu am apucat sa merg la o sedinta foto dupa ce am montat noile faruri si grila. Tin sa mentionz ca pozele sunt facute de catre biszak caruia ii multumesc inca o data.
  41. 6 points
    pun si eu trei poze nemodificate. cred ca ar candida pentru toamna deoarece atunci sunt facute
  42. 5 points
  43. 5 points
    Eu am incetat sa mai trag concluzii din reviste de cand am auzit inside stories cu anvelope trimise "pentru teste", cu alta compozitie decat cea din comert. Cele mai bune sunt review-urile scrise de posesori (cat mai multe, si filtrate - sa vezi ca stie despre ce vorbeste, nu ca e fan marca aia) Am vazut Matador pe Adancata si am murit de ras la cat de bine tin Hai sa nu judecam dupa nume P.S: De avut in vedere ca majoritatea anvelopelor ce vin OE pe masini au alte specificatii fata de cele din comert (si alt cod). Exemplu: ContiSportContact 5 225/40 R18 92Y XL MO (M0 = Original tyres for Mercedes-Benz) NU sunt acelasi lucru cu ContiSportContact 5 225/40 R18 92Y XL
  44. 5 points
    Sintagma cu motor fortat e pensionata de cativa ani. Deja e a doua generatie de TSI-uri, acum si cu dezactivare de cilindri pe 1.4 pt o economie suplimentara de carburant. Daca argumentul consumul e important, atunci 1.4, daca nu e in capul listei atunci 1.8TSI ce va veni si cu suspensie independenta pe spate ca bonus. TSI-urile de 1.4 se pot conduce si in regim de diesel foarte bine. Intre 2000-4000rpm lejer in oras, ba chiar acolo ai cuplu maxim. Pentru cp se ajunge la 5000+, dar asa e conceptul de motor otto, nu inseamna ca e fortat. O folosire 60-70% in Bucuresti, va aduce multe deservicii TDI-ului. Cu precadere ca dieselul EU6 e sever limitat de norme, va face regenerari frecvente, apoi consumul in aglomeratie nu va diferi foarte mult de cel al unui 1.4tsi. In 3-4ani deja marile companii au si spus ca nu mai investesc in motoarele diesel pt masinile mici. Intrebarea este cand vom renunta noi la vechile impresii
  45. 5 points
    @razvan.acAm condus si conduc frecvent 1.8TSI 180CP urban si extra-urban pe Octavia 3 si se conduce fara nici un efort (comparatia o fac cu 2.0TDI 170CP de pe Superb). Daca te uiti la cuplul acestui benzinar ai cuplul similar cu 1.6TDI 115CP diesel, dar pe o turatie mult mai mare. La 1.8TSI nu-ti trebuie turatie ridicata pentru performanta, chiar daca il turezi 50-70% tot are mai multe rezerve de putere decat dieselul, nu mi se pare o motorizare fortata. Nu trebuie sa ma crezi pe mine, dar iti recomand un drive test. Urmatoarele 3 motorizari au acelasi cuplu de 250Nm dar atentie la marimea plajei de turatie in care se obtine acest cuplu maxim (nu cumpara cu motoarele pe benzina fara turbo!): 1.8 TSI 180CP (250Nm 1250-5000 rpm) => cu ~1000 de euro (+ suspensie independenta spate) mai ieftin decat 2.0TDI 150CP 1.6TDI 115CP (250Nm 1500-3000 rpm) => cu ~1500 de euro mai ieftin decat 2.0TDI 150CP 1.4TSI 150CP (250Nm 1500-3500 rpm) => cu ~2000 de euro mai ieftin decat 2.0TDI 150CP La rulajul de 16.000 km /an si 60-70% urban iti recomand TSI, de diferenta de bani poti sa-ti comanzi Rear View Camera chiar daca obliga la navigatie si altele (vezi configuratia ta atasata pentru 1.8TSI, inclusiv cu Rear View Camera, navigatie si altele costa cu 200 euro mai mult, sau daca mergi pe 1.4TSI mai scazi 1000 de euro). O3Style18TSI.pdf PS: Diesel-ul ramane cu 2 avantaje (fata de benzina turbo de noua generatie): 1) consumul mai mic (in medie cam cu 1-2 L/100km mai putin), si e perfect justificabil in continuare pentru un rulaj mare de peste 25.000 km, 2) cuplul mai mare (in medie cam cu 25-30% mai mult), si e perfect justificabil daca masina circula frecvent incarcata cu pasageri si bagaje multe.
  46. 5 points
    @Iulian M: sincer, eu sa ajung in State si sa am 30k USD buget de masina, nu as lua niciuna din toate astea. Ai ocazia unica de a fi intr-o tara unde benzina e ieftina si unde iti poti permite "nebunii" dpdv alegere pe care in Eu nu ti le-ai putea permite. Macar 1 data in viata, fa o alegere emotionala (mai ales ca nu rupe bugetul) si mergi pe o benzina V8, preferabil un Hemi. Sunetul, feelingul, tot pachetul este absolut inimitabil. Toate masinile mentionate de tine mai sus (poate mai putin Audi si BMW) sunt, no offence intended, "alegerea tocilarului/contabilului", un fel de Lester Durnham in "American Beauty" Ai sansa unica de a trai "American Dream" si te uiti la Kia/Mazda/Honda ? Eu m-as uita doar la Mustang, Charger, Challenger si alte nebunii din astea. Chargerul il poti lua cu Hemi 5.7L si cu 4 portiere, deci e sedan R/T-ul e 33k USD si sigur mai poti negocia ceva. Serios acum, despre ce vorbim ? Eu zic sa te duci sa faci un TD cu "American Muscle", sa te uiti la American Beauty si mai vorbim daca iti trebuie "Jap Crap" Evident, again, no offence intended
  47. 5 points
    A venit si momentul de "closure". Lista mea scurta cuprindea BMW 320i (184cai), A4 (TSI Ultra 190cai) si Superb3 (220cai TSI) Le-am condus pe toate, back to back in aceeasi zi - evident in variante diesel de 190 cai , caci traim in Romania, nimeni nu tine benzina la TD. Pe scurt: 320d M-Packet - Cel mai "drivers machine" si "fun machine" - evident 320. Orice sens giratoriu poate deveni un zambet, orice drum cu serpentine, un motiv de ranjete largi legate. RWD-ul si directia sport fac tot deliciul - Scaunele sport cu lungime reglabila a sezutului, imbracate in alcantara sunt exceptionale. Mai putin la intrat/iesit in masina la regim de mers la piata/chiosc/ATM, etc. Atunci devin usor enervante, ca si procesul de intrat/iesit in masina. Scaunul e prea jos (nu-mi vine sa cred ca zic asta) pentru un daily fataiala, dar perfect pentru Poiana, Fundata, etc - Interiorul...topor. Literally. Plastice tari, glossy, cu aspect sub nivelul masinii, mai ales pe consola centrala. Manerul franei de mana - mega cheap. Exceptand volanul si saunele, daca nu pui pe masina Navi Professional, arata trist rau. Si sec. Daca te ieftinesti si nu pui M Packet, vine cu un volan - ei zic piele, dar cu aspect si feeling de volan de plastic, iar scaunele standard sunt jalnice, nicio sustinere laterala, stofa ieftina, cu aspect ieftin. Iar cu 205/60/16 standard, e vis masina Configuratia mea: 50k Eur. Adica 320i 184 cai, cuplu 270NM, ZF8, M Packet, cu scaune incalzite, senzori parcare, keyless, Faruri LED Basic, Geamuri fumurii spate si Sistem audio mediu. Fara Navi, nici macar Business.... Promotia actuala este -23%, dar...doar pentru 320XDrive si 330 benzina. Adica ori diesel 4x4, ori benzina 2.0 de 250 cai, dar care are un pret lista de 50k, cu optionale sare de 62k lista, adica aprox 47k Eur landed cost. Boon, hai sa ne uitam la Jahreswagen. Plina Germania de ele. Totusi, cele cu M-Packet sunt putine. Si majoritatea lor nu au carte service sau provenienta certificata. Pe scurt, un 320 MPacket 2015 spre final (ca sa prinda face-liftul), vreo 15k km rulaj, de la Premium Selection Germania este cam 33k Eur. Mai pui 5% adusul la oficial, 1,000Eur transport cu asigurare si iesi cam la 36k landed cost, pret de intrare in leasing, a unei masini vechi de 1.5 ani, cu 1.5 ani garantie ramasa. CASCO e cam 2500Eur anual, ca fapt divers. Un schimb de placute + discuri fata este 3,600Ron la Bavaria, asta obligatoriu daca vrei sa beneficiezi de 5ani service inclusive. Deci...nu. A4 B9 TDI190 echipare Sport - In mod clar oferta matura si cea mai echilibrata. Interiorul cel mai calitativ, o placere efectiva sa invarti comutatoarele si sa apesi butoanele. Plastice moi, sau texturate. Maneta S Tronic arata genial. Scaunele foarte ok, sustinere excelenta, dar o idee mai sus fata de BMW, totusi ramanand suficient de jos pentru a te bucura de condus. - Grilele alea fake ale aeratoarelor sunt de gustibus. Mie nu-mi plac, e singura chestie pe care o pot reprosa interiorului. Asta si Navi-ul ala stil "tableta AM din targ, prinsa cu superglue" ne-rabatabila. Interesant, la A3 e escamotabila in bord. Cost saving la noul A4 ? Probabil.... - La sedan nu ai posibilitate de portbagaj electric... - La condus, da se simte in anumite conditii Multilinkul. Suspensia sport e reglata foarte bine, ferma dar confortabila. M-am dar cu varianta standard, nu avea amortizoare controlate electronic - Masina sta foarte bine, e clar masina pentru 2. In spate, cam chin pe configuratia mea de pozitionare scaune fata. - Active Info Display + Navi = misto. Nu un must, dar misto. In schimb, jale la configurare, vreo 3-4k eur combinate. - La configurare, dotarile mentionate mai sus, ca la BMW, scurt 50k pentru 2.0Ultra 190cai Stronic. - Discount? Zambete... "Marca premium se plateste" citez din vanzator. Si da, la marca premium se plateste orice dotare, zic eu... - Jahreswagen...putine, slab dotate. Daca vrei un S-Line, sare de 40k in Germania, presupunand ca vrei "Audi Gebrauchtwagen Plus". La turci gasesti la 30k, pentru cine e curajos pe banii lui... - Am cautat si B8-uri 2.0TFSI 220. Plin de masini aduse din State, la 25k Eur, fara istoric, fara garantie - am mai dezbatut subiectul. Cele "curate" sar de 30k. Again, adaugam 5% + transport si asigurare, pentru o masina de aproape 2 ani. Casco, tot acolo, vreo 2,500Eur anual. Deci, nu. Superb3 TD-ul total irelevant, pentru ca evident motorizarea dorita nu exista. Nici suspensia dorita. Doar jantele, culoarea si interiorul alcantara. Care mi-au placut. La fel si conectivitatea. Materiale mai moi si mai bune ca in BMW, spatiu generos, scaun suficient de jos. Cred ca inca 2 cm si ar fi fost perfect, dar...poate bricolam ceva. O groaza de solutii prietenoase clientului. Si pot sa "mi-o fac a mea" direct din fabrica, in bugetul meu. Am cercetat si "marca poporului din Europa de Vest", dar Passatul cu dotarile mele e cu 4.5Eur mai scump decat Superbul, pe configuratie identica... Fara sa pun AID, doar cu LED basic. In conditiile in care suspensia e identica, scaunele sunt la fel ca pozitionare fata de podea, comutatoarele sunt cam aceleasi. Nu am vazut vreun motiv tehnic care sa ma faca sa cred ca merita, pentru mine, cei 4.5k eur diferenta. Iarasi, nu. Asa ca, a venit momentul sa trag linie. Am incercat, am sapat, ca sa nu zic ca am explorat toate optiunile in buget. Pentru ca nu vreau "marca premium" cu orice pret (scaune basic, tapiterie basic, fara Navi/conectivitate, cu roti 16'' si eventual halogene) doar ca sa ma pot afisa, prefer sa optez pentru "marca poporului din Europa de Est". Nu am nicio problema sa-mi asum asta, am fost foarte ok si pana acum cu asta. Mai ales ca nu am nimic de demonstrat nimanui. Prefer sa-mi iau masina cu tot ce imi doresc pe ea, sa nu fiu sclavul ei la intretinere si sa ma chinui sa o asigur. Si sa-mi permit un set de jante de iarna noi, OEM, cu cauciucuri noi. Ah, da si sa-mi ramana bani dupa ce o cumpar ca sa plec in concedii sa ma bucur de ea... Inchei aici "odiseea spatiala 2016". Se poate inchide, I'm done, sau se poate lasa deschis, daca cineva crede ca prezinta interes. Cheers si multumesc pentru participare, pareri, feed-back.
  48. 5 points
    Despre ce vorbim ??? Despre sigla ?? Sigla aia iti ofera confort superior, atat pe parte de suspensie cat si de dotari extra, o tinuta de drum impecabila, tehnologie si siguranta. Cand o sa ai ocazia sa mergi cu astfel de ghene probabil o sa iti schimbi parerea ; tu esti genul care cumpara KM si nu MASINI ! ok e problema ta insa hai sa nu ii indemnam si pe altii sa faca la fel ; ca de aia merge samsareala asa bine la noi ; daca iti pun 40.000 km in bord la bmwul ala tot la fel se conduce ; oricum pe forumul asta majoritatea sunt ceva de genul " aaa..80.000 km ?! La o masina premium in 4 ani ? Imposibil "...sau " aa..170.000 km ?? In 4 ani ?? Cazan direct..oricum o dai nu e bine ; daca are km reali verificabili cu carte servis la reprezentanta..sunt prea multi..daca are km putini la pret mediu spre ocazie e...imposibil..daca are km putini si pret mare.." de banii aia iti iei altceva "...am avut ocazia sa merg cu e60 cu 380.000 km reali..si ce crezi ca am constatat ? Ca merge ca in prima zi. Si cum bine a spus si proprietarul..atata timp cat tu ai grija de ea are si ea grija de buzunarul tau. La revizii te costa +100 lei fata de un banal1.9 tdi ca intra mai mult ulei..vorbind de 525...iar placerea de a o conduce..incomparabila. Hai sa nu denigram totusi marcile premium ( bmw / merceses / audi ) ca asa ni se pare noua..ca poate am mers cu un golf cu 200.000 km care era petarda sau logan / renault in care scartaiau toate cele.
  49. 5 points
    Salutare tuturor... foarte multe postari, pareri. Intamplator am un atelier de montaj folii auto autorizat... sa va povestesc putin cum e cu foliile: - folia trebuie sa fie omologata in romania de importator, importator care o vinde catre atelierul de montaj - atelierul trebuie sa fie autorizat rar, pe omologarea oferita de atelier apare si nr de autorizatie a atelierului, daca nu are, omologarea nu este valabila - nu se poate omologa o folie montata anterior in alta tara pe masina pt ca nu se stie ce fel de folie este - timbrele sunt obligatorii conform legii pe toate geamurile foliate - pe spate se poate monta folie omologata cu orice trabsparenta - pe fata ansamblul geam + folie trebuie sa aiba 75% sa mai mult transparenta - transparenta se masoara cu un aparat special fara care firma nu poate fi autorizata pt montajul foliilor pe fata, dar poate monta pe spate - nu este legala montarea foliilor pe parbriz In consecinta: -nu montati folii la ateliere fantoma -nu se pot omologa folii montate in alte tari sau care nu au omologare -cei care cumpara omologari de pe net etc dau banii pe prostii, nu sunt valabile - omologarile se pot verifica la firma care a eliberat certificatul (pe langa omologare firma trebuie sa tina o anumita evidenta cu transparenta geamurilo etc) -foliile neomologate sau din bazar sunt doar niste bucati de celofan colorat care nu ofera protectie solara, care se decoloreaza in timp si care au un lipici de proasta calitatw Inca ceva pe rarom.ro se poate verifica daca o firma este autorizata rar pt montajul foliilor. Daca vreti sa va montati folii... incepeti de acolo.
  50. 5 points
    Adevarul este ca multi cauta masini rulate doar in strainatate pentru ca acolo umbla cainii cu covrigi in coada, masini care merg prin aer si proprietari care schimba uleiul la 5000km. Cele care circula la noi din start sunt considerate inferioare, harburi, de asta multi se uita stramb cand aud de cineva ca si-a luat masina noua decat una mai de brand adusa recent din Germania. Mai e o meteahna pe care eu nu pot sa o inteleg. De ce sa preferi sa stii ca vine cu discurile, flansele, bucsele etc de fabrica la 150.000km (reali sau nu) decat sa iei una din Ro unde omul a dovedit ca a schimbat aceste piese cu ceva de calitate in urma cu 20.000km sa zicem. In primul caz va trebui sa le schimbi tu mai repede, asadar alti bani, alta distractie. Bordura in care intri cu 50kmh si strici articulatiile arata la fel si in Germania si in Romania. Parerea mea este ca la o masina SH nu trebuie sa domine subiectivismul pt ca sunt sanse mult mai mari sa fie o decizie proasta. E si un grad de snobism pe care noi mereu l-am avut. Depasirea conditiei cand mergi la risc doar pt ca e cam ce ti-ai dori nu ce ti-ai permite cu adevarat.