Clasament


Popular Content

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 24.02.2017 în toate secţiunile

  1. 11 points
    Din pacate favoritismul pro-vag e in floare pe acest topic. Unii pur si simplu se pare ca nu pot accepta ca mai exista si alti producatori care pot face masini bune inafara de nemti. Va deranjeaza atat de tare ca 3008-ul nu are 4x4 dar unii nici macar nu realizati cat de putin folositi in viata de zi cu zi tractiunea integrala. Zicea cineva mai sus ca faptul ca are cutie automata cu convertizor si nu cu dublu ambreiaj o face sa para ieftina... pai atunci nu va mai uitati nici la mercedes cu al lor 7/9g-tronic, nici la bmw si nici la alti producatori care folosesc cutia zf-8 (pe care toata lumea o lauda) pentru ca nu sunt premium, alegem vag in continuare cu al lor minunat dsg7 de pe motoarele mici ca e premium, si la feeling si la reparatii. In familia mea detinem un peugeot 307 si masina din semnatura. 307-ele din 2005 si pana acum nu a avut atatea probleme si bani bagati in reparatii ca beetle-ul in 4 ani, si ma refer la orice tip de problema: mecanica, electrica sau de tinichigerie. Un prieten are un peugeot 2008, luat de nou (cam 18.000 euro) in 2013, si fara 4x4 merge si la munte si peste tot fara probleme. Sa nu mai zic ca singurele lui vizite la reprezentanta de cand a cumparat masina au fost STRICT pentru revizii (presupun ca faptul ca cineva i-a zgariat masina in parcare nu o punem ca problema de producator). Tot ce va spun nu sunt inventii pentru ca mi-a fost coleg de camera 2 ani de zile si coleg inca din generala deci am mers destul de mult cu el cu masina. Probabil unele persoane se vor simti ofensate de cele spuse de mine, dar trebuie sa fim realisti si sa facem comparatii corecte. Precum colegul @vdragos care compara 1.2 puretech de 130 de cai cu 1.4 tsi de 150 de cai, nu cu cel de 125 cum ar fi corect...
  2. 10 points
    Mda... Hai sa-i zicem Ziua Zero. A venit pe Laxermax pe "raftul" de sus, a doua in rand Am fost de fata la descarcat. (fac parte din acea categorie de clienti "cu nevoi speciale", din fericire baietii de la dealer sunt "de zahar". Sau, poate s-au obisnuit cu piticii mei ) Ma asteapta cuminte inca putine zile. Joi seara o ridic, vineri plec la un drum de rodaj de 1,500km. Revin cu topic dedicat la "Masina mea" Sa mai zic ca nu mai am stare ?
  3. 6 points
    salutari tuturor ! Sunt printre cei care din imprudenta,necercetare amanuntita am facut update-ul la insistentele unui angajat vw!!! Insa din fericire (datorita colegului EEXCALADE-Catalin-un om cu o educatie ,deontologie si etica profesionala aparte ,cariua ii multumesc din nou pe aceasta cale ca m-a consiliat si sfatuit ) am reusit sa revin la softul anterior ,recastigandu-mi masina dealtadata care mergea ceas ! Ptr tipul de motor care il detin pe masina ,update-ul facut este dezastruos(eram hotarat sa vand masina ) - puere scazuta ,gatuita intre 1500-2000 ture,consum marit,regenerari din aproapre 200 in 200 km( monitorizat atent in 1000 si ceva de km indiferent ca au fost extern sau intern,zgomot mare la rece al injectoarelor ca de lant plus ca uleiul ca niciodata s-a consumat,ars probabil din cauza regenerarilor dese (de cand am masina niciodata nu a consumat ulei pana la update). Am reusit sa fac revenire la softul initial prin desfacere ecu si masina merge impecabil!!! regenerari in oras la 550-600-sper sa nu exagerez insa de la ultima am acum 550 km facuti 70% urban si restul extra ! Deci daca puteti evita update-ul e cea mai buna solutie! Asta este experienta mea pe tipul de motor CBDC 81kw ! pe celelalte nu ma pronunt! O experienta total dezamagitoare! Imi cunosc foarte bine masina , sunt o persoana meticuloasa ! iar cele mentionate au fost constatate cu mare atentie ! Multumesc !
  4. 5 points
  5. 5 points
    Eu am incetat sa mai trag concluzii din reviste de cand am auzit inside stories cu anvelope trimise "pentru teste", cu alta compozitie decat cea din comert. Cele mai bune sunt review-urile scrise de posesori (cat mai multe, si filtrate - sa vezi ca stie despre ce vorbeste, nu ca e fan marca aia) Am vazut Matador pe Adancata si am murit de ras la cat de bine tin Hai sa nu judecam dupa nume P.S: De avut in vedere ca majoritatea anvelopelor ce vin OE pe masini au alte specificatii fata de cele din comert (si alt cod). Exemplu: ContiSportContact 5 225/40 R18 92Y XL MO (M0 = Original tyres for Mercedes-Benz) NU sunt acelasi lucru cu ContiSportContact 5 225/40 R18 92Y XL
  6. 5 points
    Sintagma cu motor fortat e pensionata de cativa ani. Deja e a doua generatie de TSI-uri, acum si cu dezactivare de cilindri pe 1.4 pt o economie suplimentara de carburant. Daca argumentul consumul e important, atunci 1.4, daca nu e in capul listei atunci 1.8TSI ce va veni si cu suspensie independenta pe spate ca bonus. TSI-urile de 1.4 se pot conduce si in regim de diesel foarte bine. Intre 2000-4000rpm lejer in oras, ba chiar acolo ai cuplu maxim. Pentru cp se ajunge la 5000+, dar asa e conceptul de motor otto, nu inseamna ca e fortat. O folosire 60-70% in Bucuresti, va aduce multe deservicii TDI-ului. Cu precadere ca dieselul EU6 e sever limitat de norme, va face regenerari frecvente, apoi consumul in aglomeratie nu va diferi foarte mult de cel al unui 1.4tsi. In 3-4ani deja marile companii au si spus ca nu mai investesc in motoarele diesel pt masinile mici. Intrebarea este cand vom renunta noi la vechile impresii
  7. 5 points
    @razvan.acAm condus si conduc frecvent 1.8TSI 180CP urban si extra-urban pe Octavia 3 si se conduce fara nici un efort (comparatia o fac cu 2.0TDI 170CP de pe Superb). Daca te uiti la cuplul acestui benzinar ai cuplul similar cu 1.6TDI 115CP diesel, dar pe o turatie mult mai mare. La 1.8TSI nu-ti trebuie turatie ridicata pentru performanta, chiar daca il turezi 50-70% tot are mai multe rezerve de putere decat dieselul, nu mi se pare o motorizare fortata. Nu trebuie sa ma crezi pe mine, dar iti recomand un drive test. Urmatoarele 3 motorizari au acelasi cuplu de 250Nm dar atentie la marimea plajei de turatie in care se obtine acest cuplu maxim (nu cumpara cu motoarele pe benzina fara turbo!): 1.8 TSI 180CP (250Nm 1250-5000 rpm) => cu ~1000 de euro (+ suspensie independenta spate) mai ieftin decat 2.0TDI 150CP 1.6TDI 115CP (250Nm 1500-3000 rpm) => cu ~1500 de euro mai ieftin decat 2.0TDI 150CP 1.4TSI 150CP (250Nm 1500-3500 rpm) => cu ~2000 de euro mai ieftin decat 2.0TDI 150CP La rulajul de 16.000 km /an si 60-70% urban iti recomand TSI, de diferenta de bani poti sa-ti comanzi Rear View Camera chiar daca obliga la navigatie si altele (vezi configuratia ta atasata pentru 1.8TSI, inclusiv cu Rear View Camera, navigatie si altele costa cu 200 euro mai mult, sau daca mergi pe 1.4TSI mai scazi 1000 de euro). O3Style18TSI.pdf PS: Diesel-ul ramane cu 2 avantaje (fata de benzina turbo de noua generatie): 1) consumul mai mic (in medie cam cu 1-2 L/100km mai putin), si e perfect justificabil in continuare pentru un rulaj mare de peste 25.000 km, 2) cuplul mai mare (in medie cam cu 25-30% mai mult), si e perfect justificabil daca masina circula frecvent incarcata cu pasageri si bagaje multe.
  8. 5 points
    @razvan.ac eu fac cam 20.000 km in fiecare an, dintre care 60-70% in afara Bucurestiului. Daca nu as fi vrut neaparat 4x4 (si suspensie multilink), optiunea mea ar fi fost 1.4 TSI 150 CP fara nicio ezitare: mai silentios (mai ales ca Octavia nu e izolata fonic la fel de bine ca un Golf), mai potrivit pentru Bucuresti (nu uita ca DPF-ul si condusul in oras nu sunt cei mai buni prieteni), la fel de fasnet (un mic plus pentru diesel cand masina este incarcata spre maxim), cost de achizitie/utilizare mai mic. TSI-ul atinge cuplul maxim de 250 Nm incepand cu 1.500 rpm, deci fuge la fel de bine ca si un TDI, fara prea mare efort.
  9. 5 points
    Despre regenerarile foarte dese si efectele lor discutam la vara . P.S. Dupa fiecare regenerare rezulta o anumita cantitate de cenusa care se depune in DPF si se elimina doar mecanic.
  10. 5 points
    Eu unul nu pot sa am incredere deplina in testele in care Falken iasa mai bine decat Goodyear (ca sa dau un exemplu din testul precedent). Nu pentru ca ar fi Falken niste anvelope proaste, ci pentru ca ar insemna ca personalul de la Goodyear sa fie chiar incapabil (cu traditie si investitii mai mari au scos ceva mai prost si la pret mai mare). In plus de asta, nu prea exista teste facute de germani in care Continental sa nu iasa pe primul loc. Asta desi sunt destui utilizatori care atunci cand compara propria experienta cu Continental vs Goodyear ori cu Continental vs Michelin, spun ca au fost mai multumiti de Goodyear/Michelin decat de Continental (lucru imposibil de crezut daca te uiti la teste). Testele te ajuta mai mult in cazul in care modelul pe care-l doresti inregistreaza in mod constant rezultate mai slabe in toate testele, iar atunci te poti orienta catre altceva. Sunt foarte multe aspecte de luat in considerare ca sa testezi complet o anvelopa, nu doar rezultatele unui test superficial de franare in care nu sti cum au fost procurate anvelopele testate (ori ce au trimis producatorii la testare). Ca sa dau un exemplu, sunt anvelope care atunci cand sunt noi franeaza mai bine decat altele, dar cand sunt tocite pe jumatate franeaza mult mai prost decat alte anvelope aflate in aceiasi situatie (si pe care le bateau cand erau ambele noi). De obicei se recurg la mici tertipuri pentru a ridica unele dintre modelele testate. Daca modelul pe care ai pus ochii este in mod constant in fata (top 3, top 5 etc - depinde de tipul testului) in majoritatea testelor (nu chiar in toate), atunci este o garantie ca nu cumperi o porcărie si ca in realitate este pe la acelasi nivel cu restul anvelopelor de top. Daca un model anume ar fi cu mult mai bun decat toate restul, atunci ar castiga detasat absolut toate testele, iar restul nu s-ar mai cumpara. Ce am vrut sa spun de fapt in acest comentariu este ca rezultatele unui test te pot ajuta sa-ti faci o parere, dar nu inseamna ca sunt 100% conforme cu realitatea. Am scris cam mult pentru a expune o idee atat de simplista.
  11. 5 points
    Dacă reusesc eu, poate revin pe weekendul viitor cu mult așteptatele reprize pe D / Normal Mode si pe S / Sport din dms, însă cât timp mașinii încă ii fac rodajul, nu voi apărea mai repede si nici nu am cum sa ma întâlnesc cu cineva sa fac "vs". Ulterior, cu drag, oricine este din Cj sau trece, ne putem vedea si la o cafea sa vadă motorizarea. insa sa ma bag si eu in seama: cei care "cunosc" ca 1.4tsi 150ps este mai elastic decât 2.0tdi 190ps ii rog sa facă măcar 5-10 km cu ambele mașini in 4 persoane pe un dn sau pe urcarea unui deal. Subiectiv va spun: este posibil sa va "redescoperiți" afirmațiile
  12. 4 points
    Nivelul uleiului se verifica doar la cald,dupa 3-5 min de la oprirea motoruilui(conform manualului vw )
  13. 4 points
    pai poate sa il includa si pe Dumnezeu...ca tot mult e.. Daca punem o masina la 37k sa zicem, cu 25% avans raman 27750 euro Tva inclus. La care mai adaugi cam 9-10k euro casco pe 5 ani. 20k euro dobanzi si comisioane, asa la prima impresie pare mult.. Daca ma uit mai bine, si la a doua si la a treia.
  14. 4 points
    E o fixatie cand vine vorba ca doar 4 palme de cauciuc fac legatura masinii cu asfaltul. Apa pe carosabil e aceeasi si la 200cp si la 50 si la 500cp. Toate pot sa atinga 100kmh. Franele indiferent cat de mari, nu reduc mult distanta de oprire in caz de o frana de urgenta si sunt conditionate de anvelope. Ideal este sa nu se ajunga in situatia in care intra ABS-ul la o franare de urgenta sau daca intra sa fie cat mai tarziu. Daca a intrat inseamna ca aderenta a ajuns la limita. Aderenta depinde de anvelopa si suprafata de rulare. E vorba strict de anvelopa de vara, folosita in sezonul corespunzator. De asta in teste este aceeasi masina, aceleasi conditii de carosabil, iar diferentele pe ud sunt si mai mari decat ar fi pe uscat. 1-2 teste nu sunt relevante, ci daca exista un trend constant. Asta strict legat de siguranta. Apoi mai este zgomotul la rulare, cum se comporta in timp, la uzura, cat e de rezistenta. Noi cu totii vrem ieftin si bun, e adevarat. La unele anvelope mai platesti si brand-ul nu neaparat calitatea, este si asta adevarat. Orice anvelopa are un compromis, fiecare alege compromisul pe care il vrea.
  15. 4 points
    @Sali3ri asteptare usoara in continuare. Motorul 1.8TSI pe care l-ai comandat este absolut genial si bonus vine si cu suspensia spate independeta.
  16. 4 points
    Folosesc de 6 ani de cand am masina 5w-30 si nu am niciun fel de problema . pe BKP . In cartea masinii s-a alternat 5w-30 , 5w-40 depinde si de temperatura de afara masina are 300k , am facut eu 150k pana acum.
  17. 4 points
    N-o sa ghitici ce masina am vazut ieri .. Land Rover Discovery Sport .. am zis de ce sa nu ma uit un pic peste gard .. la un model care ca si dimensiuni este mai mare decat Ateca, Sportage, Tucson, Tiguan .. dar este similar unui Kodiaq .. deci in primul rand cu dimensiunile m-as impaca 4,6 metri lungime, 2m latime x 1.7m inaltime (un pic mai mult chiar decat Skodiaq), masa 1775kg (Skodiaq are 1551kg .. deci +1 pentru LRDS in caz de crash frontal si -1 la dinamica). In prezent promoveaza o reducere de 15% la ce au pe stoc dar asta inseamna doar cateva masini din care una din show-room si unele echipare de baza (Pure) la care nici nu te poti uita pentru ca nu au cotiera (cum sa dai o caruta de bani pe o masina care nu are cotiera?! .. cutie automata cu 9 viteze, xenon, samd si fara cotiera .. stupid). 40000 eur pret final (cu TVA) diesel 150CP/380Nm (Ingenium) in echipare Pure + cutie automata 9 viteze, xenon, navigatie, volan piele (da, Pure initial are volan de poliuretan), senzori, bancheta spate culisanta si cu inclinare, scaune incalzite fata, climatronic (Pure standard are clima normala). 44000 eur pret final (cu TVA) diesel 150CP in echipare SE + cutie automata 9 viteze, xenon, scaune incalzite si in spate, navigatie, piele (cu stofa pe partea centrala, mult mai aspectuoasa decat stofa de la Pure), camera spate, oglinzi rabatabile electric. LE: deschidere/inchidere portbagaj clasica, nimic automat, nici deschidere nici inchidere pe buton. Motoarele sunt cele noi denumite Ingenium, de pe Jaguar, nu cele de pe Ford, cel de 150CP are 380Nm si teoretic 0-100 este 11.7s dar probabil se simte greu la drum daca Tiguanul de 150CP care are 9.3s la 0-100 l-am simtit un pic greu la plecarea de pe loc si are 150kg mai putin. In plus, am stat in masina cu motorul pornit iar vibratiile si zgomotul se simteau ca la o masina din 2000, deranjant, imi venea mereu sa inchid motorul ca sa ma pot concentra la finisaje. La Tiguan dieselul este mult mai discret. Nu am facut TD si nu cred ca voi face. Sunt sigur ca pe partea de 4x4 totul este ok la Land Rover, insa pe finisaje este cam mult plastic pe consola centrala si pe partea inferioara a usilor. Iar materialul de pe partea superioara a usilor si de pe partea inferioara a bordului, un fel de musama, mi se pare ciudat. Pielea de pe volan este foarte fina, la fel ca la VW. Stofa de pe scaune si bancheta (daca nu pui piele) este ceva foarte basic, ceva ce cred ca gasesti si pe Focus, Renault, Suzuki samd. Tehnologie: camera pentru AEB sub 50kmph si lane assist dar atat, nu franeaza peste 50kmph, nu are cruise control adaptiv, nu corecteaza din volan daca calci linia ci doar vibreaza, din punctul asta de vedere VW le are pe toate la un pret mult mai rezonabil, la LR sunt mii si mii de euro daca vrei radar. Sportage trage de volan cand te apropii de linie dar nu are adaptive cruise control. Prin urmare, la 44000 EUR este primul pret la care poti sa iei un Land Rover, pentru imagine sau pentru 4x4, sau pentru cutia ZF cu 9 rapoarte. Dar gandind la buzunar, cu aceiasi bani si chiar mai putin poti lua echipari de top cu multe optiuni si cu motoare diesel de 190CP sau benzine de 200CP pe Ateca, Tiguan sau Skodiaq si esti sigur ca ai cotiera, pilot automat adaptiv, active info display, mirroring (LR nu are nimic). Asa ca review-ul meu de mai sus intareste doar faptul ca unele marci se bat sa puna cat mai multe iar altele doar sa vanda masini cat mai scumpe.
  18. 4 points
    @razvan.ac Salut Razvan, ma gandeam sa-ti dau un sfat dar deja colegii au spus totul pana sa ma decid sa scriu Toata lumea iti recomanda benzina, ti-au dat si argumente, tu oricum faci cum crezi, dar ia-le in considerare. Iti mai dau eu unul: eu am diesel. Dar iti recomand si eu benzina Mergi 60-70% prin oras si faci si km putini. Si daca facei km multi tot benzina iti recomandam Colegul Rempha ti-a dat si 2 argumente corecte de ce ai alege dieselul. Dupa cum iti spuneam, eu am 1.6 TDI 105 CP si am vazut consumuri intre 9 si 12% in oras, mers normal. Crede-ma pe cuvant (sau mai bine nu, fa un TD si convinge-te) ca benzina o sa iti ia la fel in oras. In afara nici nu o sa simti diferenta la buzunar. La al 2-lea argument, total correct ca si primul, chiar mergi cu masina incarcata la maxim mereu? Altfel nu ai avea motiv sa mergi pe Diesel. Fa un TD cu motoarele pe benzina si o sa ramai surprins cat de potente sunt, chit ca e 1,4 TSI. Referitor la ce retrofit poti face ulterior. Vezi in aria retrofit (Octavia, Golf 7...) cat de multi colegi cauta sa-si faca retrofit la anumite sisteme. Si vezi ce costuri implica, eu iti recomand sa iti pui cat de mult poti din fabrica. Mult success in alegere!
  19. 4 points
    Consumul a scazut foarte tare la toata lumea odata cu incalzirea vremii
  20. 4 points
    Sa intru si eu ca musca in Am detinut masina cu punte semi-independenta, nu e moarte de om, insa fiecare ce isi doreste de la o masina. Nu zic ca Peugeot 3008 nu este superba, am vazuto si in realitate. Ce ma doare pe mine ca cumparator, este ca echipat de top, strict in acest versus, financiar vorbind, fara discounturi etc, francezul se claseaza la pret exact cum urmeaza(fara sa intru in detalii la lista de optionale in parte): Echipare Top: 3008 GT 2.0 BlueHDI S&S EAT6 180 PS - 33,410,- € Ateca Xcellence 2.0TDI DSG 4DRIVE 190 PS - 32.532,- € Sportage 2.0 DSL GT Line 4x4 HP - AT 6 185 PS 28.620,- € Tiguan Highline 2,0 TDI DSG 4Mot 190 PS - 34.403,- € Strict vorbind ca un fost potential cumparator, pe mine pretul de lista, pretul de revanzare, m-au descurajat. Fiecare pe banii lui, pe barba lui, succes!
  21. 3 points
    Off topic: Megane 4 sedan nu e deloc mai mare. Are 4.63m vs 4.66m si ambele au latime 1.81. Unde pierde destul este la portbagaj de 503L comparativ cu 590. Megane 4 break are 4.626m si tot 1.81 latime. Asadar cred ca e doar o impresie. Portbagaj de 580L. Cea mai mare ramane Skoda Octavia. On topic, nu au ce sa modifice la DSG7 DQ200 decat sa o schimbe. VAG este deja la a 3a revizuire de ambreiaje. Un metal care se incinge mult si pt mult timp nu tine mult daca nu e lubrifiat, plus ca in oras schimba imediat de la plecarea de pe loc si apoi freaca treptele 2-3. E vorba de principiul cutiei. Important este sa pornesti la drum cu ideea ca in 4 ani e foarte probabil sa fie nevoie de garantie pentru cutie cel putin o data.
  22. 3 points
    Eu am roti de iarna otel pe 16" si sunt incantat de nivelul de comfort. Parca mergi pe perna de aer fata de 17". Nu mai zic fata de 18-19. Cum iarna drumurile sunt mai rele, nu conteaza stabilitatea cat comfortul. Aspectul estetic nu il discut. Ptr mine pur si simplu nu conteaza. Legat de faruri LED, am condus un Passat echipat cu LED basic si mi s-a parut absolut oribil fata de xenon de pe Superb 3. Luminau prea aproape, nu sunt adaptive si diferenta intre lumina si intuneric e prea abrupta. Ma simteam ca sunt cu bicicleta unde am LED de ani de zile. Poate LED high adaptive sa fie mai faine, dar inca nu am testat. @bZ1 Eu sunt de acord cu AUDI sa scoata touch-screenul. E imposibil sa il manevrezi fara sa iei ochii de la drum. Nu vad ce cauta in masini acest dispozitiv. Mai mult, la Octavia 3 FL au indepartat si brum de butoane de pe margine si le-au facut touch. Acum ptr orice actiune trebuie sa iei ochii de la drum. Insane! Masina ideala trebuie sa o controlezi pe pipaite/gesturi ca ptr nevazatori. Ochii trebuie sa priveasca in fata si oglinzi permanent. O spun ca sofer si ca bicilist de oras . Viata oamenilor depinde de asta!
  23. 3 points
    Daca se refera la DSG7 atunci nu vad rostul mentionarii EGR in aceeasi propozitie. 2.0 TSI de R are lant, si sunt sigur ca tot ce e 2.0 TSI are lant. Dar sunt alte role intinzatoare (probleme rezolvate) fata de vechea generatie.
  24. 3 points
    @Preda Bogdan ConstantinSchimba repede uleiul
  25. 3 points
    Seat se face de kko cu astfel de mizerii ordinare legate de (in)capacitatea de productie. Zici ca e Ferrari hand made Ateca asta, dureaza 1 an, probabil in curand o sa se dea spaga la dealer sa apuci sa comanzi minunea, dupa ce ai stat zile intregi la cozi.. O sa fie mai ceva decat la Tesla
  26. 3 points
    Cat costa un parbriz nou?
  27. 3 points
    Ce norma ai nevoie, 504? Eu ti-as recomanda sa incerci Shell Helix Ultra GTL - Pure Plus, este un ulei cu baza din gaz natural, nu din petrol. Citisem despre el si impresiile foarte bune de la utilizatori inclusiv in motoare mari de genul V8 de la Merc si chiar aveam de gand sa il incerc, iar intamplarea face ca prin niste circumstante pe care am sa le postez imediat ce imi gasesc nitel mai multi timp, la revizia recenta pe care am facut-o intr-o reprezentanta VW din Germania chiar asa ceva mi-au pus (desi eu cerusem ulei OE, dar cum spuneam, asta e alta poveste). Am simtit de cum am plecat ca s-a schimbat in mod evident mersul motorului, e ceva mai silentios si parca mai "calm", si in plus raspunde evident mult mai bine la acceleratie in special la turatii joase. Zgomotul diferit a fost observat chiar si de sotie, stand in dreapta, fara sa ii spun eu nimic. De asemenea temperatura uleiului sta acum pana in 100 de grade, cu cel OE - toate schimburile de pana acum, vreo 4 la numar - statea cam pe la 106-107. Si mi se pare ca porneste mai usor si mai frumos la frig (aici sunt inca temperaturi in jurul a 0 grade). Uleiul vechi a stat in motor ~12k km. Singurul amendament e acela ca am schimbat si bujiile si nu stiu in ce masura e si meritul lor. Insa, din punctul meu de vedere clar merita o incercare, mai ales ca pretul este mai mult decat accesibil si il poti achizitiona direct de la importator din RO, deci fara emotii ca nu iei ce scrie pe bidon. Asta este 5W30 cu norma 504/507, ce turnat si la mine.
  28. 3 points
    Nu e indicat sa mai mergi cu ea,posibil sa te lase in drum.
  29. 3 points
    Eu m-am lamurit de Ravenol ! zgomot pronuntat la motor i-l papa repede adica 500 ml la 1000 de km exagerat.Masina este un TDI motor AXR cu 110000 la bord.Inainte am folosit Castrol turbo diesel 5w40 si nu manca in halul asta.Tot odata am dat mail la Ravenol Germania si am solicitat mai multe detalii tehnice despre ulei si nimic 8 solicitari si nimic.
  30. 3 points
    Nu are ce sa bata asa in turbina,problema e de la axa came,tacheti,presiune ulei....
  31. 3 points
    Revin si eu cu inca un consum, doar DN - 4 adulti in masina. Nu am fotografiat boleroul la finalul calatoriei ci a doua zi la prima pornire a masinii, probabil "valoarea frunzei" nu apare din acest motiv (am observat ca la prima pornire de la o zi la alta, apar pe display, timp de cateva zeci de secunde, valorile calatoriei anterioare si apoi se actualizeaza cu cele curente).
  32. 3 points
    @quixy astea cu 2 axe nu au probleme uzura motorului o fac km,nu anii.vechime.....as prefera sa vb in km
  33. 3 points
    Motorul PD este un motor dependent de ulei 5w-40 ''gros'' in special cele 8v datorita axei cu came care care are lobii ingusti la actionarea supapelor precum si lipsa rolelor.Cine foloseste 5w-30 sau mai rau 0w-30 in PD o cauta cu lumanarea.VAG a incercat sa compenseze acest lucru cu norma 505.01 dar in timp din ratiuni ecologice norma s-a ''diluat'' in detrimentul protectiei motorului .Observati in pozele atasate fisa unui ulei cu formularea din 2002 care este aproape de un ulei CJ4 heavy duty si acelasi ulei cu formularea cea mai recenta 2017 cu mentiunea ca prin 2013 avea 13 cst la 100 de grade iar apoi a fost crescuta la 13.9 cst
  34. 3 points
    ACC este util dar nu este ceva de care nu te poti lipsi, eu am la una din masini si la una nu am, ceea ce e destul de nasol pentru ca mai fac confuzii
  35. 3 points
    Am zis si eu cat de cat, pt ca inca are probleme cu "fiabilitatea" vopselei si al asamblarii....mecanica stiu ca este buna,inca 1 data vorbesc din ce vad/aud. Nu am avut mazda.Dar problema cu rugina la mazda o vad tot timpul mai ales in zonele de munte.VW sta mai bine la acest capitol chit ca si aici este o problema la excrementele pasarilor ca sa zic asa ,dar cam atat Plus,ca o opinie personala, CX5 are un pret ok si parca arata si mai bine fata de un tiguan sportage
  36. 3 points
    @skodita100Nu e bine la nici unele regenerari la fiecare 200 km ,doar ca la EA189 e mai rau ca toate componentele nu au fost proiectate pt acest interval de regenerari . Gandeste logic ce se intampla cu toate componentele care se incing la 600 grade la fiecare 200 km . Ciclul de dilatare/contractare afecteaza orice material/lichid
  37. 3 points
    @razvan.ac Motoarele tsi stau foarte bine la cuplu si la mersul in oras sunt mai silentioase. Daca nu o sa ai tot timpul masina plina 1.4tsi se descurca la fel sau ceva mai bine decat 2.0tdi 150cp si e mai ieftin. Daca vrei o masina mai sportiva si nu te deranjeaza consumul mai mare mergi pe 1.8tsi.
  38. 3 points
    Eu am mers cu 308 cu motorul 1.2 de 130 CP si am ramas impresionat de motoras, trage foarte bine.
  39. 3 points
    Din moment ce-i rogi pe cei in masura sa te corecteze, tu spui aberatii si baliverne...Du-te la mecanic si fa constatarea, decat sa te plangi pe aici(daca noi nu le avem cu mecanica)...
  40. 3 points
    Nu este cel mai reusit interior intr-adevar, dar sa nu comparam calitatea interiorului totusi..nu dai banii doar pe acele cerculete. Plus valoarea de revanzare, care uite (ca tocmai simti pe pielea ta acum) cum e... Nu ma intelege gresit, nu sunt vreun fan Q3, dar l-as lua cu ochii inchisi in fata Atecai la orice ora, daca preturile ar fi comparabile (ceea ce nu prea cred ca e posibil totusi, cu toate reducerile..)
  41. 3 points
    Unii o tot ardeti cu suspenisa semiindependenta ca un mare minus sa fim seriosi intr-o utilizare normala nu se simte nici o diferenta . Peugeot 3008 arata intr-un mare fel nu este o masina anosta si motorizarile diesel de la Peugeot sunt peste ce produce VAG ca rafinament si consum . Sunt convins ca va avea vanzari bunicele cat despre 4X4 peste 90 % dintre cei care au acest sistem il folosesc extrem de rar sau deloc . Ne cumparam JIP sa urcam bordura la oras .
  42. 3 points
    Aia cu greutatea (100kg din cifrele date de constructor) era acolo in enumerare, nu e un criteriu pentru care nu am ales 4x4. Nu ca ar fi trebuit sa'mi justific in vreun fel alegerea ...
  43. 3 points
    eu te as sfatui sa te interesezi de cati km are masina,o sa iti para rau mai tarziu in primul rand km face pretul unei masini si dupa aia optiunile si starea masinii o masina full cu multi km nu se uita nimeni la ea,cel putin in afara tarii,fie ea si passat b7
  44. 3 points
    Astazi a fost deschisa in sfarsit bucata de 15km din LD2, dupa 3 luni in care s-au uitat la ea (era gata din 20 decembrie) ! http://www.openstreetmap.org/#map=13/45.8275/22.1678
  45. 3 points
  46. 3 points
    @vdragosMersi... Mi-a placut ca interiorul e "blindat": folii pe scaune, pe volan, pe manerul interior al usii, pe praguri, pe baza scaunului soferului, pe display-ul infotainment si pe bord. Pe exterior se vad: 5K5 = Transit coating film with additional transport protection measures Mi-am luat "cearsaful" A3 cu toate codurile PR. Deja le-am "tradus" pe toate, mi-am facut un fisier cu ele Inca nu-mi dau seama de "stance", are blocatoarele de transport si e cocotata. Astept sa ii "eliberam" suspensia Nu mai am rabdare, dar....noroc ca plec din oras cateva zile , scot S2-ul diesel la un ultim drum interurban, asa, ca de "la revedere"...
  47. 3 points
    Garantia este cat se poate de reala si eu am beneficiat de ea. Sa fi fost eu norocosul?...nu cred. Dar, banii tai decizia ta. Iar cu diferenta de 3000, daca citesti topicul asta posibil sa intelegi de unde vine. Mult succes sa gasesti ceea ce iti doresti!
  48. 3 points
    Opel Astra nou e fain intr-adevar dar tu pe Seat Leon ai un motor mai bun cum bine ai observat plus ca (sper sa nu ma insel) Opelul acela se devalorizeaza mai repede ca Seat-ul. Cu cat o masina are un pret de pornire mai mic (cu cel mai slab motor si echipare) si tu aspiri la varianta de top, dupa 4-5 ani pe piata SH, acea diferenta de pret pe care o dai la achizitie aproape ca se anuleaza. VAG are o comunitate mare si multi posesori investesc mult in retrofit asa ca unele optiuni le mai poti adauga si pe Leon acum dupa achizitie. (poate nu trapa...) La ora actuala mi se pare ca Hyundai cu noul I30 vrea sa lovesca Golf-ul. (habar n-am despre i30 ci am facut remarca asta dupa ce am vazut materialele de prezentare de pe internet, cum arata exteriorul, interiorul, motorizarile, (gen 1.4turbo cuplat la DCT)). Pe langa grupul VAG, pe benzina nu mai gasesti alt producator care sa ofere DCT pe langa Hyundai/Kia pe clasa compacta. Fordul a scos PowerShift (DCT-ul lor) de pe Focus ca nu-s in stare sa-l faca fiabil si au revenit la AT cu convertizor. (au declarat ulterior ca ei nu cred ca DCT-ul e de viitor pe masinile compacte) Cat despre virusi pe link-ul postat de mine, cum a remarcat si Andrei, e un link catre postul meu de pe forumul Honda care e accesibil public. Nu cred ca e virusat decat daca antivirusul tau are o preferinta pentru masinile din grupul VAG (pot sa fac un screenshot la post si sa-l atasez aici daca e cineva interesat)
  49. 3 points
  50. 3 points
    In afara de culoare nu mai poti adauga nimic la Civic (mai sunt accesoriile de dealer: carlig, covorase, etc) pentru ca nivelurile de echipare sunt fixe. Si chiar si la culoare o sa renunti pentru ca in general la japs cumperi de pe stoc, ce are dealerul in curte. Sau poti face comanda si astepti multe luni, marti, miercuri. Asta este un lucru care nu imi place la japonezi. Dar sunt si sanse sa te pliezi pe un nivel de echipare. Oricum in echiparea de baza de 19.999 Euro pe 1 litru si 130 cai/magari la Hatchback primesti destule gadgeturi, cel putin la siguranta este aproape obsesiva lista: - pachet Sensing care contine: ACC cu low speed assit, Collision Mitigation activ la orice viteza, Lane Assist activ, frana de oras cu detectie pietonti, full-airbags, evident ESP, ASR, ABS. - diverse: hill assist, SS, clima dual-zone, scaune incalzite fata, jante 17 aliaj, cauciucuri 235/45 !! ( te dai pe curbe mai ceva ca Tempestini), cotiera spate, geamuri fumurii spate, light assist si pentru faza scurta-faza lunga, bluetooth, NAVI 7 inch, Android auto, Carplay, camera video spate. - si multe altele: frana de mana electrica cu auto-hold, geamuri electrice fata-spate, 8 boxe, volan piele si comenzi audio / telefon. Pare SF, dar am facut copy-paste din lista de preturi si dotari de la dealer. Pare SF #2, lista de dotari de pe piata Euro este mult mai bogata decat cea din America. Daca la Skoda adaugi aceste optionale, care nu sunt in standard nici macar pe Style, o sa te sperii cand vei sari de 4000 Euro. Pare SF #3, dar la aceleasi dotari Civic este semnificativ mai ieftin decat Octavia. Cel putin cu preturile de lansare. Nu stiu daca le vor pastra asa, dar am un feeling ca au tot interesul sa nu le schimbe. La ultimul nivel ai amortizoare adaptive fata spate si cu mod de soacra, piele, trapa, kessy, 10 boxe si 2 subwoofere, player audio inteligent - nu poti asculta manele, incarcare wireless telefon, incarcare gratuita pe viata pentru lanterna telefon, etc. Pare si mai SF ca in aceste conditii in continuare Honda NU ofera parbriz incalzit full la niciun nivel de echipare. Zici ca parbrizul incalzit este piatra Krypton pentru ei. Este doar cu degivrare in partea inferioara acolo unde sunt si stergatoarele. Si ma arde tastatura sa mai scriu cate ceva cu # dar se supara @ShadoWzZ