Clasament

  1. EEXCALADE

    EEXCALADE

    Membru Level 2


    • Puncte

      114

    • Număr postări

      4.721


  2. 75NOR

    75NOR

    Echipa Moderatorilor Juniori


    • Puncte

      86

    • Număr postări

      2.341


  3. The_Ego

    The_Ego

    Membru Level 2


    • Puncte

      72

    • Număr postări

      4.715


  4. sebip

    sebip

    Membru Level 2


    • Puncte

      64

    • Număr postări

      897



Popular Content

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 25.03.2017 în toate secţiunile

  1. 14 points
    aha ... nu am citit intre timp ce a mai postat daca mai asteapta cateva luni , la cum ii creste bugetul , poate sa ia orice
  2. 11 points
    Am luat leonul alb de la Avia postat mai sus de un coleg, ms pt anunt, nu are încălzire în scaune în rest are tot ce voiam. O sa i fac un jurnal după ce ma obișnuiesc cu el. Ms tuturor pt ajutor.
  3. 10 points
    Primele impresii de proprietar: Sportage 2.0 DSL GT Line 4x4 HP AT6 Sparkling Silver. Scuzati incoerenta , include comparatii cu Passatul actual. Directia mai precisa si mai nervoasa, cica au mutat asistarea (motorasul) de pe coloana de directie direct pe caseta; vizibilitatea f. buna, in special pe luneta nu ma asteptam la o vedere atat de OK; insonorizare f. buna, desi producatorul spune ca a insonorizat cabina, nu compartimentul motor, nici cu geamul deschis nu auzi mare lucru; pleaca glont de pe loc din compresie, inainte sau marsarier, zici ca pleaca din block start; pentru oras e f. agila, cand i-am dat putina talpa totusi se simte ca trebuie sa se tureze; trecand de la DSG la AT6, nu stiu cum merge treaba, daca retrogradeaza tot 2 trepte ? nu am indicator de viteze si sunt usor confuz. Inca nu am avut drum lung. Parca am sesizat niste lag-uri la cutie in cateva momente prin oras, dar nimic deranjant. Tinuta pe sosea impecabila (eu merg destul de sport in oras), o simt ca o berlina practic, desi cred ca aproape incap sub masina... Stiti sentimentul ala de autobuz cand conduci diverse SUV-uri, cand simti ca masina nu e atat de "adunata" ? Ei, aici e diminuat la minim as zice. Suspensiile f. confortabile, desi e pe jante de 19 cu 2.4 in anvelope. Interiorul f. incapator, comod si modern (as spune cu tenta de lux, dar totusi bugetul si clasa masinii nu ma lasa, aici vorbesc cu oameni avizati...), am bagat 5 oameni normali si fiecare era incantat de spatiu. locuri de depozitare clar mai putine Pielea perforata aspectuoasa, aderenta (vorbesc de sezut, in curbe). Foarte bine izolat, tine caldura pe noptile astea reci. Inca o data, sunt incantat de vizibilitate pe toate partile. Ah, designul... botul ala blamat nu ma deranjeaza cu nimic, in realitate masina e f. misto chiar si din fata, dar in poze recunosc ca apare botul ala ca o broasca uneori, ceva gen camera nu o iubeste Am in parcare un Mitsu ASX de cativa ani, pe langa ala e clar mai inalta si mai WOW. Am avut un soc mediu cand am luat-o, de la test mi se atenuase impresia de SUV si parca asteptam ceva mai modest, dar face impresie. Culoarea... stiu ca e comuna... dar nu as alege altceva ca sa pun in evidenta contrastele (grila neagra, farurile rosii etc). La minusuri inca nu dau nimic, ma deranjeaza niste fleacuri dar vreau sa fiu sigur ca inteleg comenzile si butoanele.
  4. 7 points
    Saracii...majoritatea sufera de insomnii, sunt piele si os, si-au pierdut pofta de mancare, familii destramate din cauza jobului (sotiile si copilasii nu au mai suportat viata langa un asemenea specimen). Dar vezi tu, au si ei rostul lor pe lumea asta, altfel cine ar mai cumpara bijuteriile pe care le au ei la vanzare. Cata vreme exista creduli, si mai ales oameni comozi si indiferenti vor exista si ei din pacate.
  5. 7 points
    Sunt curios si eu sa vad configuratia ta cu 'strict necesar' la 37k. Cred ca toata lumea are un 'strict necesar' foarte diferit Personal inca imi place sa mestec in ciaun si primul lucru bifat este cutie manuala si apoi, sa zicem, 4x4, de care majoritatea suntem constienti ca nu`l vom folosi cu adevarat decat de foarte putine ori, dar e un asset bun acolo.. vorba romanului... 'lasa sa fie'. Si nu as vrea sa incepem iar discutiile despre sistemele 4x4 de pe masinile astea de oras, in comparatie cu adevaratele 4x4 offroad si tot asa mai departe....Daca va uitati putin pe vanzarile masinilor de import, ponderea benzina/motorina a inceput sa se incline catre benzina dar, recunosc, sunt putin sceptic ca un motor de 1.4 este corespunzator unui SUV de proportiile Kodiaq, in care, teoretic, pot calatori 2 familii cu cate 1 copil fiecare. Daca ai 1-2 copii si sotiei inca ii place sa plece cu casa dupa ea, cu siguranta vei fi multumit de spatiu, ca doar nu te-ai orienta catre Kodiaq pentru a`l folosi 90% singur si fara niciun bagaj? Hmmmm.... Asa ca ori te duci spre diesel, cu un cuplu mai decent, ori urci cilindreea la benzina pentru niste cai putere in plus. Nu trebuie sa fiti de acord cu mine, imi exprim parerea pur personala. Apoi, fiecare isi adauga optiuni care lui i se pare absolut necesare. Trebuie luat in considerare ca acestea variaza si in functie de unde locuieste omul. Daca stai la bloc si ai loc de parcare subteran, ce sa faci cu parbriz incalzit sau incalzire stationara? La fel si daca stai la casa si ai loc pentru un garaj decent, incalzit. Sunt 'mofturi' unele din ele, pe care ti le doresti, nu neaparat ca iti trebuie. Sunt de asemenea 2 feluri de oameni, cei care s-au obisnuit cu telefonul conectat la HU si mirroring/Android Auto, si cei care isi doresc neaparat navigatie. Toti au argumente bine sustinute. Sau cum zicea @kthor mai sus, pentru el era esential ACC, in timp ce pentru altii nu conteaza deloc pt ca nici nu au autostrazi pe langa ei sau rar ies din tara cu masina. Nu mi se pare corect sa ne plangem de preturile acestei masini dupa ce din start configuram motorul cel mai scump, cutia cea mai scumpa, interior piele/alcantara, navigatii, ACC, KESSY, asistent la parcare, scaune electrice si cu memorie (desi multi sunt singurii soferi pe acea masina) trapa panoramica si alte elemente care clar fac masina mai scumpa. Si apoi ne miram de ce e 38-40k....
  6. 7 points
    nu tu cautai 4x4 cu garda mare la sol ptr ca iesi des in natura ? si nu tot tu mergeai preponderent extraurban ? si asta nici acum 2 luni ? eu sincer nu te inteleg , ai trecut prin toate tipurile de masini , nu se poate sa nu stii ce vrei cat de cat Salut, pana la jumatatea lui 2017 mi-am pus in plan sa-mi schimb masina. Am nevoie de o masina cu garda la sol de minim 17 cm (preferabil mai mult) un portbagaj putin mai mare decat cel al golfului 5, 4x4 daca se poate, in rest dotari de bun simt. Nu am nevoie de dotari de top pt ca am alte prioritati si nu sunt dispus sa blochez o suma mare de bani in masina, mai ales pt ce va fi folosita ar fi jenant din partea mea, sa-mi iau masina scumpa si sa o bag la sonda. buget: 9000E maxim. motorizare: 1000-2000cmc , preferabil diesel, insa accept si benzina. cutie: manuala. va fi folosita preponderent extraurban: 17000km extraurban si 2000km in oras/an. nr de persoane care vor fi in masina: 1 persoana 50% din timp, a2a persoana restul timpului. Masina o sa fie folosita preponderent pt drumuri lungi pe asfalt, in tara si afara, si o sa mergem des la munte/camping deci o sa ies uneori e drumuri cu pietre/noroi de 5cm maxim, nici vorba de off-road, nu caut o masina de offroad ci un crossover pe care sa-l conduc extraurban. Optional poate ii pun un roof tent, sau in turul europei sa pot dormi in spate (asta de 1-2 ori pe an), asta aca sunt prins in salbaticie fara sa pot gasi cazare.
  7. 6 points
    Primesc telefoane de la diversi indivizi si primele intrebari standard tin sa cred : 1. Cum merge motorul? 2. Cum schimba cutia? Mai fratilor ce este in capul vostru? Ultimul auziti intrebare - "are suspensie cu perne aer?" sau "cutia este DSG 2" ( deducea doar ca am schimbat nuca schimbatorului ) intreb daca a mai avut vw - si sa eschivat cu "am avut alte masini" Cum sa nu fie pacaliti de samsarii nostrii? Eu inainte sa imi cumpar masina am pierdut nopti intregi pe forumuri / sau am sacait prieteni cu tot felul de intrebari sau am mers cu masini care aveau optiuni apropiate celor care le doream eu. Dupa vreo 20 de masini verificate ( passat cc si skoda superb ) bineinteles cu sute de mii de km dati inapoi si samsari gen "merge bine bossulica - nu bate nu troncane" si cand l-am luat tare la intrebari sau la sigur am primit raspunsuri "haide frate ma lesi la banii astia vrei si kilometrii reali" m-am dus frumos in Germania si am avut 3 masini salvate pe care le-am vazut si condus. Si ce crezi - dupa toate verificarile sa intamplat neintamplata la nici 2/3000 km span in instalatie ( reparatie de 2/2500 Euro numai cu piese originale ) Nu a fost usor ca deh ca tot romanul - ne aruncam la bani si masini care nu ni le permitem. Este ca o ruleta ruseasca - unii au bulan si nu se strica nimic / altii baga bani in ele si aici nu ma refer la tuning sau retrofit`uri. Mergeti si vedeti masina - puneti in balanta bune si rele. La samsari sunt toate COSMETIZATE ( interior / exterior / motor ( aici un baiat care a venit si a vazut masina mi-a spus de ce nu am spalat motorul? Ca toate masinile ce le-a vazut in targ sunt cu motoarele spalate. Bineinteles ca au motoarele spalate - ca sa nu se vada eventuate urme de ulei ) Nu esti din acelas oras? Ai un prieten sa vada masina sigur - ce te costa? Cartea masinii se poate face foarte usor. Cereti VIN`ul masinii sau chiar prietenul sa faca o poza ( poti primi VIN'uri ale altor masini ) - verifcati masina la VW. TREZIREA !!!
  8. 5 points
    Cateva idei, care dupa parerea mea, ajuta celor care isi cauta masina (concluzii la care am ajuns dupa 4-5 luni de cautari si apoi discutii cu diversi in ultimii doi ani): - in afara, masina este utilizata, rulata, nu tinuta pentru statut social ca la noi, de aceea, luati in calcul un rulaj anual de minim 40,000 - 50,000 la masinile break si cam 30,000 - 40,000 la cele sedan (ma refer la brandurile VAG). - cautati masini aduse de pe siteuri de licitatii (alcopa, cars on the web, etc.) si cereti inclusiv actele de vanzare de la siteul de licitatii in original. Acolo, la vanzare, se specifica absolut toate defectele/problemele masinii. - luati in calcul o cheltuiala suplimentara de minim 200-300 EUR pentru revizie (schimbati minim ulei si filtre chiar daca vi se spune ca au fost schimbate recent) la reprezentanta si in felul asta puteti cere si istoricul sa il aveti (inainte de achizitie, mergeti cu propietarul la reprezentatnta pe care o alegeti voi si el sa ceara istoricul si asa il prindeti pe cel incorect). - ca sa vedeti cat de mult a fost utilizata masina, uitati-va la centura soferului cat de "flasca" e si cat de repede se trage inapoi, uitati-va la chedere, plasticele de sub masina sa nu fie lipsa sau desprinse (mici ciupituri ale vopselei de la macadam sunt normale si parerea mea e ca nu sunt motiv de refuz al unei masini bune). Nu va amagiti ca totul luceste la motor...se spala si apoi se da cu silicon de zici ca e motorul pus acum de fabrica. Uitati-va la etichetele de fabrica cat de sterse sunt si daca corespund cu ceea ce e in acte :). - fiti realisti in stabilirea bugetului si al modelului dorit (ganditi-va inainte, eu cu cat as vinde o masina ca asta?) - nu va uitati neaparat ca are navigatie mare sau mica, ca are nu stiu ce nichel pe butoane...puneti siguranta inaintea echiparii (eu personal prefer o masina corecta si mai slab echipata decat una "full de full" dar la care nu stiu istoricul....vorbim totusi de masini SH). Sper sa ajute, iar daca nu e OK ca am postat aici, rog adminii sa mute.
  9. 5 points
    Am comandat și eu Kodiaqul, cu livrare in săptămâna 20-21 (deci in jur de 15 mai). M-am grăbit sa îl comand, sa îl am măcar la toamna, dar se pare ca problema cotei mici pentru România nu a fost chiar problema. Am reușit sa fac și DT weekendul acesta, și împărtășesc cu voi câteva impresii: spațiu mare pe locurile din rândul 2 (am testat cu scăunelul copilului care in Octavia3 făcea locul din dreapta fata incomod (încerc sa atașez și o poza); mașina este antifonata mai bine ca O3, calitate plastice mai buna; sistemul Canton este și el mai bun ca in O3, însă nu se compara cu HK de pe Mercedes, BMW (chiar și X1); ținuta de drum este buna, și nu am avut deloc la frânare senzația de mașina grea pe care am experimentat-o in ML sau Land Cruiser. As indrazni sa spun ca se comporta mai degrabă ca un break. Mașina testata era echipata cu DCC, poate și asta a contat. Referitor la preț/discount, eu am optat pentru 2.0TSI, cu tapiserie piele, trapa, nav amusden si alte câteva optionale mai ieftine. Preț final 35.5k euro, după un discount foarte mic, sub 1000 euro. Am sperat sa mai scot ceva la rabla dar e exclus cu noile condiții de CO2, și încă sper la un Bonus de la Porsche Leasing. Pretul e mai bun decât la KIA Sorento sau Hyunday Santa Fee. Alte concurente le-am exclus din start fie din cauza dimensiunilor mai mici, fie din cauza prețurilor mult mai mari.
  10. 5 points
    Cand vad aici 20-40W/led/far... Ca sa disipi caldura, chiar si cu ventilator, in primu rand ca iti trebuie un radiator serios(nu doar prin dimensiune, cat prin material si performante), un ventilator cat mai sigilat IP, un driver bun etc. Modul in care chinezul le face si minte, e o chestiune veche, dar cu drivere ieftine si led-uri care se incing 80+ grade, alea mai mult de 1000-2000h viata nu au. "Sa lamurim o problema legata de becurile LED: Lumina generata de ele este foarte buna si mai putin periculoasa pentru ochi vs Xenon, deoarece in esenta xenon este descarcare electrica (arc) in gaz, ceea ce este foarte daunator ochiului uman. Este ca si cand te uiti la aparatul de sudat !!!" Sa fimi seriosi, poate te orbeste glare-ul si fluxul de lumina, dar nici de cum tipul sursei emisive. Poate ar trebui masurata puterea ce alimenteaza led-ul, poate ar trebui vazut flicker-ul ce il produce un driver ieftin, poate CRI-ul este unul f prost, gen 70. E cam multa dezinformare, asta datorandu-se lipsei de informatii si zisele chinezului care de regula sunt departe de adevar Am mai gasit o alta gogoasa, vanduta desigur tot de chinez, MODUL CAN-BUS, dragilor, Can-bus-ul este un sistem de comunicatie, folosit si in industria auto, ca si LIN-ul. Nu can bus-us alimenteaza farul, ca pe acolo trece 1 si 0! Centrala electrica masoara curentul tras de sursa emisiva, de care o fi ea, iar daca iese din parametrii(consum mai redus la xenon, bec ars, supra sarcina), va trage un mesaj de eroare si va dezactiva acel circuit. In cutiuta de la ballast e un asa zis anulator de eroare, de regula rezistoare, condensatori, ceva care sa pacaleasca citirea senzorului si sa aduca consumul cat mai aproape de cel al halogenului Iar la led-uri in acea cutiuta, se afla de fapt driver-ul, pt ca led-ul se alimenteaza in CURENT, nu in tensiune, iar la puterea aia, nu s-ar putea pune rezistoare pt limitare, trecandu-se astfel la niste surse in comutatie care atrag dupa sine o serie intreaga de probleme, de la zgomotul introdus in reteaua electrica, la flicker, la lipsa protectiilor ce tin de tensiuni tranzitorii inalte, etc
  11. 4 points
    Valoarea masinii chiar nu este relevanta in cazul asta. Apreciez mult mai mult o masina (si proprietarul ei) mai veche si foarte bine intretinuta in comparatie cu una noua, scumpa, lovita si zgariata. Era bine daca stateam la curte
  12. 4 points
    Credeam ca sunt singuru nebun care se duce la spălătorie cu lădița cu soluții ...și eu tot singur spăl ...ma enervează la culme când văd cu câta neatenție spală băieții la spălătorie ...chiar dacă nu e cra mai scumpă masina ,e bunul meu ....
  13. 4 points
    Sunt mai multe. Cea la care merg eu este pe str. Fizicienilor. 2,5 RON jetonul si speli singur cu jetul, fix ca la o spalatorie normala doar ca tu esti seful Este deschisa 24/24. JetCars cred ca se cheama (gasesti pe google maps)
  14. 4 points
    La mine am observat functionarea exact cum o descrie @vdragos Adica asa: 1. Intai avertizare in locul ODO (semn de exclamare si masina); 2. Daca nu pricepi, avertizare rosie pe display si tiuit in boxe - avertizarea rosie e cea din poza postata de @The_Ego 3. Apoi frana. Referitor la ACC, @The_Ego spune ca lui ii franeaza brusc daca se apropie de o masina cu viteza mult mai mica decat a lui. La mine nu e asa, chiar daca am distanta minima setata, vede ca ala merge mult mai incet si incepe sa franeze lin de cand imi apare pe bord ca am o masina in fata pana ajunge la distanta setata. Brusc mi s-a intamplat sa franeze doar cand cineva din banda de langa a schimbat brusc banda in fata mea si avea o viteza mult mai mica, moment in care aia era singura solutie ca sa mentina distanta fata de cel nou intrat pe banda. Din ce spune fiecare mai sus eu trag o concluzie...sau poate doua: 1. Sistemele sunt adaptate permanent din soft si probabil actioneaza diferit in functie de versiunea existenta la momentul fabricarii masinii. 2. Cei care le folosesc le inteleg diferit si probabil nu realizeaza ca situatia respectiva chiar e un pericol, fiind invatati sa conduca mai agresiv - pe cei care circula des prin Bucuresti ii inteleg perfect, cea mai mare parte a soferilor de aici circula agresiv, foarte aproape de masina din fata si se apropie ostentativ cu viteza mare desi cel din fata merge mult mai incet. Asta intr-un trafic normal nu ar avea voie sa se intample, iar in tarile mai civilizate legea pedepseste astfel de comportamente in orase, deci as zice mai degraba ca sistemul e gandit bine, dar oamenii trebuie sa-i inteleaga functionarea si/sau sa il dezactiveze daca nu se pot adapta. La urma urmei, un sistem bun, dar prost folosit e mai periculos decat daca el nu exista deloc. In schimb, pentru cine il intelege si se poate mula dupa el, este foarte util si poate fi salvator in situatii critice in care apare neatentia - asta i se poate intampla oricui, fie si o data in viata - iti poate salva viata. L.E. Cred ca topicul ar fi trebuit facut pentru fiecare model de masina in parte - ele cu siguranta actioneaza diferit, sunt implementari diferite, chiar daca principiul e acelasi.
  15. 4 points
    Eu recomand VW Jetta Style 1.4 TSI 2017
  16. 4 points
    Despre Honda Civic si experienta mea cu Honda: Recent m-am mutat in US si am avut o lista cu cateva masini pe care Honda Civic nu era. Pana sa ma mut in US nu condusesem o Honda, n-am mers niciodata ca pasager si nu prea m-a interesat aceasta marca. In Romania am avut o Skoda Octavia 2 FL. A fost o masina buna per total, banala dar buna; motorul pe care l-am avut era genial doar ca, consuma ulei si trebuia sa te impaci cu gandul acesta. Nu asta m-a determinat sa schimb Octavia ci faptul ca am locuit cativa ani in Irlanda unde se conducea pe partea gresita a drumului. (sau corecta cum zic englezii). Despre stilul de condus in Irlanda pot sa zic ca e foarte usor, majoritatea soferilor merg in limite legale, mult mult bun simt in trafic, totul se misca incet si drumurile sunt foarte inguste; locurile de parcare in Dublin sunt putine, cu plata si mici ca dimensiuni. Am vandut Octavia si mi-am luat prima masina japoneza: Mazda 2 1.5 SkyActiv-G in varianta de 90CP. (cea de 115CP nu se vinde in Irlanda). O masina grozava cu un interior upmarket (ceasurile de bord sunt identice cu cele de pe Mazda 3, sistemul multimedia identic cu cel de pe Mazda 3 si Mazda 6) ce mi-a placut mult pentru condusul in weekend. Nevasta-mea conducea Mazda in timpul saptamanii ca eu n-aveam nevoie de masina si in weekend luam eu volanul. Ei i-a placut masina ca aspect, interior, pozitie de condus dar avea o problema cu motorul: venind de pe Octavia 1.8 TSI cu un cuplu generos de pe la 1500RPM (vreo 250Nm) s-a trezit avand o problema mare ca Mazda nu trage si nu trage. Oricat de mult am incercat sa-i zic sa schimbe mai sus de 3500RPM nu facea asta ca nu-i placea cum se aude motorul. Asta a fost povestea noastra cu aspiratul de 1.5l de la Mazda si dupa 1 an de zile am vandut masina ca m-am relocat in US. Ne-am uitat la Mazda 6 2.5l si putin la Mazda 3 2.5l dar am taiat repede de pe lista Mazda 3 pentru ca avea aceleasi probleme ca si Mazda 2: ceasurile de bord sunt de rahat (cand bate soarele nu prea vezi nimic in cadranele laterale), un computer de bord din anii '90, butoanele de la geamurile electrice nu-s luminate, nici cel de la oglinda si sa imparti masina cu un alt sofer intr-o parcare interioara slab luminata devine mai problematic cu reglajul oglinzilor. Sistemul de infotainment are ceva bug-uri si am zis sa incercam si altceva. Mazda 6 in varianta de echipare dorita de mine era peste bugetul meu si n-avem nevoie de o masina atat de mare. Initial in US am mers pe car sharing (www.zipcar.com) pentru ca aveam o statie cu ceva masini fix langa locul unde stau eu. Aici, Honda este foarte populara si am avut trei Honde pe care le-am condus cu acest zipcar. (scurt, la zipcar inchiriezi masina cu ora si e undeva la 10$ pe ora (benzina si asigurare incluse). Am condus rand pe rand toate cele trei modele disponibile in statia mea de parcare: Honda Odyssey 3.5l V6 Honda CR-V 2.4l Honda Civic 2014 (nu stiu ce motor avea asta) Dupa ce le-am condus pe toate trei, am inceput sa ma interesez din ce in ce mai mult despre Honda pentru ca am condus pentru prima oara o masina cu CVT. (asta fiind unul din motivele pentru care am exclus Civic din lista mea initial). Cutia CVT e faina si departe de feelingul descris de diversi jurnalisti pe internet si in reviste auto. (cel mai probabil pretentiile mele sunt altele si am asteptari mai slabe de la o cutie AT). Atasez aici cateva poze cu cele trei Honde: Dupa experienta cu cele trei Honde, am inceput sa ma uit din ce in ce mai serios la Civic si parca incepeam sa am obisnuiesc cu design-ul, parca sedan-ul nu pare atat de boy racer ca hatchback-ul (ma refer la acele plastice negre de pe bara fata, bara spate si grila fata) si mi-am facut curaj sa ma duc la un drive test cu noul Civic. Aici in US, Honda Civic X se vinde de prin 2016 in varianta sedan. Sunt vreo 5 dealeri Honda in orasul in care sunt eu si m-am dus la cel mai apropiat de mine. Au o cladire impresionanta cu o parcare pe mai multe niveluri si pe fiecare nivel era cate un model de Honda. Am ajuns la etajul 5 cu reprezentantul si am inceput sa alegem masina pentru test drive. (le aveau compartimentate ca coupe, sedan si hatchback si din ce am vazut eu, fiecare etaj era dedicat unui model de Honda) O poza rapida facuta cu telefonul: Toate masinile erau disponibile spre vanzare si puteai sa alegi aproape toata paleta de culori si daca nu o aveau acolo in echiparea dorita, o aduceau de la alt dealer. Mie mi-a placut alb si este a treia masina alba pe care o am. In US echiparile sunt urmatoarele pentru sedan: LX: $18.740 -> 2l NA, cutie manuala, clima auto pe o singura zona si sunt disponibile 2-3 dotari optionale gen Honda sensing EX: $21.140 -> 2l NA, cutie CVT, trapa, Apple Carplay / Android Auto EX-T: $21.500 -> 1.5l turbo, cutie manuala, CVT optional la 800$, clima dubla, scaune fata incalzite EX-L: $23.800 -> 1.5l turbo, cutie CVT, interior din piele si scaun sofer reglabil electric Touring: $26.600 -> 1.5l turbo, cutie CVT, faruri LED, sistem audio 450W, Honda Sensing, scaune spate incalzite Eu am ales varianta EX-L si singurul motiv pentru care n-am mers pe EX-T + CVT a fost materialul textil de pe cotiera, usi si faptul ca volanul nu era din piele. Mi se pare un material textil de proasta calitate ce pare ca se uzeaza repede (si cam se face dupa ce am citit pe civix.com) si neplacut la atingere. Daca ar fi avut EX-T cu volanul si cotiera din piele, p-ala l-as fi luat. (acum ca ma gandesc, poate trimiteam undeva volanul si cotiera sa fie imbracata in piele si ramaneam cu 1500$ in buzunar) Mi-ar fi placut farurile cu LED si sistemul audio de 450W dar deja pretul era peste bugetul meu. Sistemul audio normal e cu 8 difuzoare si nu e atat de rau. Inainte de a ajunge la acele echipari, am oscilat putin intre sedan si hatchback si am fost sa fac test drive cu ambele si astea sunt diferentele observate de mine: motorul pare ca se aude mai pronuntat la varianta hachback (1.5t nu suna grozav dupa urechea mea) pozitia la volan e mai ridicat la varianta hatchback in US, e cu cel putin 1000$ mai mult (similar pentru Mazda 3, Ford Focus, Subaru Impreza). Astia nu prea cumpara HB aici si majoritatea ce o fac sunt considerati boy raceri si asigurarile sunt mai scumpe. Probabil ei daca vor ceva mai practic ca un sedan, merg pe SUV. Cu spatele de la Civic Sedan m-am obisnit si pe alb chiar imi placer dar la Civic HB inca nu. (mi se pare ca Sedan-ul are o forma mai frumoasa) Impresiile mele la cald dupa ce am mers mult cu Ford Focus: masina este foarte silentioasa directia este grozava, scaunele au suport destul de bun pozitia la volan este joasa si asemanatoare cu cea din BMW seria 3 (mie imi place mult ca sunt mai inalt) confortul este foarte bun. Masina are roti pe 17" dar 215/50/R17 ce au balon destul de serios pentru niste roti pe 17". Mi se pare o masina foarte rafinata, nivelul de vibratii si zgomote in interior este redus. Eu o compar mai mult cu Mazda 6 decat cu Mazda 3 la nivelul de zgomotul si confort. Interiorul pare sa aiba materiale destul de bune, ansamblat bine si cotiera centrala este geniala la cat de flexibila e. Este prima masina cu Apple Carplay (optiune ce nu e disponibila pe Mazda) si e grozav. Se cunoaste ca au depus efort in design-ul consolei centrale pentru ca alimentarea telefonului vine undeva mascata in spate si poti trage frumos cablul de alimentare in locul unde pui telefonul si nu se vede carnatul de cablu. La fel ca si in Irlanda, e posibil ca nevasta-mea sa conduca masina mai mult ca mine. Astazi a gasit si un lucru negativ: scaunul de la pasager nu se poate ridica pe inaltime si pozitia lui e destul de joasa. (iarasi, pe mine nu ma deranjeaza) Experienta cu dealerii din US e ceva ce necesita un post dedicat dar cumparatul masinii in sine, daca esti de acord din prima cu ce pret iti zice dealerul, dureaza 1 ora. (aplicatie credit, aprobare, inmatriculare, asigurare si pregatire masina de predare dupa ce ai zis DA) Comparativ cu 1.8 TSI, acest 1.5t pare mai lent si nu suna chiar atat de bine. Eu sunt de parare ca daca vrei acum o masina compacta in Europa cu cel mai bun (performant, flexibil, silentios dar nu neaparat fiabil) motor pe benzina, Seat Leon 1.8 TSI e cea mai buna varianta (in gama lui de pret si target). 1.8 TSI are atat injectie directa cat si indirecta pentru a reduce depunerile de carbon, cuplul maxim de 250Nm de la 1250RPM si constant pana pe la 5000RPM unde are si puterea maxima constanta pana pe la 6200RPM. Masina oricum o alegi din mai multe considerente si nu doar motor, dar fiecare individ pune mai mult accent pe ceva anume si vad ca si aici pe forum multa lume e interesata de acest 1.5l turbo. Problema mea cu VAG e mai mult la nivel ideologic, gen ce a facut VW cu dieselgate, cum si-a tratat clientii din Europa (i-a durut in c**) si ce a facut marea Germanie, tara influenta in Uniunea Europeana cu VW in privirea asta. (adica din ce vad eu, nimic). Serviciile post achizitie sunt proaste, au avut multe probleme grave cu motoarele si cutiile de viteze (gen distributia la prima generatie de 1.2 TSI, ambreiajele la cutia DSG7) si i-au cam durut in fund de clientii din Europa. Au facut recall in China si in alte parti unde chiar ar fi fost sanctionati dar nu in Europa. In US au scos DSG7 de pe Golf si au pus un AT clasic cu convertizor. Comparativ cu Octavia 1.8 TSI si Mazda 1.5 SkyActiv-G: motorul la pornirea la rece e foarte silentios comparativ cu 1.8 TSI de pe Octavia si SkyActiv-urile de pe Mazda masina e foarte silentioasa si confortabila la drum intins oglinda din stanga are o forma ciudata si nu prea vad masinile in unghiul mort; am incercat sa o aranjez putin diferit azi si voi urmari pe viitor stropitoarele de parbriz sunt de tip perdea ceea ce-mi place (la Mazda era o bataie de joc) stergatoarele se misca foarte rapid cand le dai doar un impuls sa steaga o singura data rezervorul mi se pare foarte mic; 46 litri pe o compacta? Ala e rezervor de subcompacta! penalizeaza rau la range dar macar plinul iese la sub 30$ pana in 2500-3000RPM motorul nu prea se aude si chiar daca CVT-ul pe acceleratie tine turatia constanta, la mers normal e super auto brake e bestial: practic poti activa sistemul si de fiecare data cand masina s-a oprit, frana se activeaza automat si imediat ce ai calcat acceleratia, se decupleaza. Pentru traficul de bara la bare e o chestie faina. E bine ca ai si buton sa o decuplezi in caz de nu vrei sistemul Apple CarPlay e fain tare: portul USB e de 1.5A si incarca repejor telefonul. Practic Spotify + Apple Maps e ce se va vedea pe acel ecran 99% din timp cand folosesti Apple CarPlay nu poti vedea ce temperatura ai setat pe climatronic; trebuie sa invarti de buton ca sa apara doar pentru cateva secunde clima isi face treaba cu bine; am prins si ploaie si soare si nu a trebuit sa o ajustez deloc pozitia la volan e joasa si imi place maxim (pe hatchback mi s-a parut mult mai ridicata): scaunele au un suport lateral bun si e o placere sa iei curbele putin mai tare; efectiv masina nu pare sa aiba ruliu mare si e o senzatie faina cand iei virajele e prima masina de generatie noua pe care o vad fara capac pe motor noaptea interiorul e spectaculos cu acele ceasuri de bord Despre consum: Dupa un drum de 350mile dus-intors (560km), am depasit si 1000mile cu masina. Consumul a fost de 43.6mpg (5.4%) si viteza medie estimata undeva la 62mph (~100km/h). 99% din timp am mers pe aceiasi autostrada in limite legale. Nu am verficat consumul la pompa. La Mazda era identic cel de la pompa cu ce afisa CB iar la Octavia consumul real era cu minim 0.5l mai mare. Din ce estimez eu, e putin mai mic fata de Octavia 1.8 TSI si probabil in trafic zi de zi, in oras la o viteza medie de 21-22km/h va fi undeva la 9.5-10% si extra-urban 6-6.5% la un mers normal. Benzina pana acum am pus de 89 AKI (~93-94 RON) undeva la 2.99$/galonul. Honda recomanda minim 87 AKI (~91 RON) dar parca nu m-as duce atat de jos chiar daca am pus de la o statie mare (Shell). Cutia CVT: La kick-down, cutia CVT "schimba" pe la 6000RPM la modul ca emuleaza niste trepte de viteze. La accelerari normale, turatiile stau undeva la 2000-2500RPM si motorul abia se aude. Daca o calci mai tare, turatia urca mai mult. E greu pentru mine sa-mi dau seama daca motorul 1.5t are turbo-lag sau cutia CVT are senzatia de "rubber band". Mi-e dor de cutie manuala si nu as da 1500E pe o cutie AT (fie ca e DCT, AT clasic sau CVT). Cutia CVT pe Civic impreuna cu auto-hold face condusul bara la bara mai usor de suportat. In US nu prea am avut de ales. Daca e sa ma dea Trump afara, un Civic sedan manual s-ar vinde mult mai greu si cu mai putini bani. Piata aici e clar de AT si minotiratea care alege Civic manual, alege hatchback. In Seattle cred ca e si mai ciudat cu manuala deoarece orasul e asezat pe cateva dealuri si unele strazi sunt abrupte gen San Francisco. In Europa 100% as fi mers pe Civic manual. Incerc pe cat de mult posibil sa fug de condusul bara la bara si la o viteza medie de sub 20km/h prefer alt mijloc de transport. Despre acceleratii: Am facut o acceleratie de la ~65 - 150 km/h si mi-a iesit undeva la 13 secunde. (poate in modul Sport ar fi fost mai rapida, dar nu cu mult) Ceva asemanator aveam si cu Skoda Octavia 1.8 TSI din 2011 si era undeva la 10-11 secunde. Mi se pare destul de mare diferenta de 2-3 secunde. Sa zicem ca o secunda e pierduta cu kickdown, o secunda ca nu eram in modul sport si ca e cutie CVT, dar cum am mai zis: 1.8 TSI e un motor genial care suna si bine. Honda Civic: https://youtu.be/Y7yaRWBsFuU Skoda Octavia: https://youtu.be/LLaa9avrWzU?t=5s (astea sunt filmarile mele) Din datele oficiale pentru Europa, acceleratia 0 - 100 km/h e slaba comparativ cu ceva asemanator gen Seat Leon 1.8 TSI. Octavia are 7.4s pe motorul 1.8 TSI 180CP si 8.2s cu 1.4 TSI 150CP. 0 - 100 km/h in 8.2s face si Mazda 3 cu 2l NA de 165CP si masa autovehicolului e asemanatoare cu Civic. 1.5l turbo pe hatchback: Cuplu: 240Nm@1900-5000RPM (220Nm de la 1700RPM) Putere: 182CP@5500-6000RPM 0 - 100 km/h: 8.2s manual si 8.3s CVT 1l turbo pe hatchback: Cuplu: 200Nm@2250RPM (180Nm de la 1700RPM) Putere: 129CP@5500RPM 0 - 100 km/h: 10.8s manual si 10.6s CVT In realitate pare sa fie mai rapida. Puterea motorului pe dyno e mai mare fata de ceea ce e declarat iar masuratorile la o revista din US (www.caranddriver.com) arata bine - Honda Civic Sedan 1.5 CVT aici - Mazda 3 2.5l AT aici - Golf 1.8 TSI AT aici Mazda 3 si cu Golf sunt cam pe acolo dar Civic-ul este clar mai rapid. Avand in vedere ca 2.5l pe Mazda 3 nu-l gasesti in Europa (si sigur 2.5l e mai rapid ca 2l), atunci Civic 1.5l e net superior Mazdei 3 G165. Poze: P.S. Am postat un link catre forumul Honda (ce a fost sters de un moderator) si intr-adevar era virusat forumul. Scuze pentru asta.
  17. 3 points
    1.8 TSI oricum nu cred ca se incadreaza la Rabla, are nivelul de CO2 prea mare.
  18. 3 points
    Problemele cu distributia la 1.2 de acum multi ani au ajuns deja in legenda, iar pentru multi care cred in legende si mituri vor ajunge sa creada ca toate TSI acum sunt cu probleme. In primul rand 1.2TSI de pe Golf 7 nu are nicio treaba cu 1.2TSI dinainte, este alt motor. Motoarele turbo din mileniul 3 sunt aici sa ramana, iar fiabilitatea lor se dovedeste a fi una din ce in ce mai buna. Sigur ca trebuie intretinute, service la timp, toate consumabilele de calitate, iar motoarele acestea duc mult. Sunt altfel decat cele aspirate si poate nu duc asa mult abuz, oricum comparatia cu motorul aspirat nu se mai poate face, mai ales cu cele de cilindree sub 2.0, deja discutam de motoare iesite de mult din productie. 1.0TSI 115cp fata de 1.2 110cp pierde un cilindru, dar castiga 25nm. Personal, ma surprinde un cuplu de 200nm la un motor in 3 cilindri si 1000cc.
  19. 3 points
    Salut, dupa o pauza de doua saptamani. Am scris (pentru munca) parerile despre masina: https://www.motor1.com/features/142507/2017-skoda-octavia-ownership/ Asta inainte de neplaceri. Masina deja are o problema, care din spusele mecanicului sef de la Autec Craiova, o au toate. Eternul raspuns: "asa fac toate." La facelift, au schimbat unele componente de pe puntea fata care inainte erau din duraluminiu iar acum sunt din .... tabla. Oare de ce? Sa mai economiseasca niste bani, bineinteles. Din aceasta cauza, zice el, se aude acel huruit de care m-am plans. Se intampla sporadic cand virez. Acel huruit este de fapt tabla care intra in rezonanta. Ma duc luni la ei sa o ridice sa se uite pe sub ea. Cica aia de la Skoda stiu deja de problema, dar inca nu au gasit rezolvare. In rest, toate bune si frumoase.
  20. 3 points
    Putin offtopic, dar aroganța și secretele nu își au locul pe acest forum. Nu foarte mulți oameni sunt așa "norocoși" ca tine, iar în mod oficial, nu ai dreptul sa verifici istoricul fără să fii proprietar. Face sens cumva, din păcate dealerul vrea să îți iei țeapă, să vii la el la reparații complicate și pe viitor să iei de la ei mașini noi sau de la welt auto.
  21. 3 points
    Vad ca alegi uleiurile in functie de marca, pret si vascozitate si nu te intereseaza absolut deloc specificatiile, normele VW, API,ca este mineral, semisintetic sau sintetic, etc. Orice producator mare face uleiuri proaste si f. bune, de la ieftine la foarte scumpe. Ulei de marca la pret nebun vascozitate diversa, in mod absolut sigur nu este sintetic. Chiar recomanzi la motoare vechi 10W40 care nu face decat sa termine motorul mai repede si nici macar nu mai este sintetic. (Gros la rece, nu cumva sa unga motorul cand are mai multa nevoie de ungere). Texaco 5W40 este sintetic, Texaco 10W40 deja nu mai este sintetic. Mai bine un ulei 5W40 sintetic marca Kaufland decat un Liqui Molly low cost nesintetic sau doar cu baza sintetica sau semisintetic cum este cel 10W40.
  22. 3 points
    Lăsând la o parte evoluția tehnologică la care suntem martori, uităm că producătorii auto au renunțat la "lifetime engineering" încă de prin anii '90, când au realizat că nu e rentabil să faci mașini care să reziste zeci de ani. Pe vremea aia, "durata medie de utilizare" era multiplu de 10, nu de 1. E datoria noastră să recurgem la măsuri "neortodoxe" (în ochii unora) ca să păstrăm longevitatea produselor/ansamblelor pe care le folosim, în speță, schimbarea uleiului la mai puțini Km decât recomandă producătorul.
  23. 3 points
    Nokian astea sunt speciale pentru nordici, fabricate moi sa-si tina elasticitatea, aderenta maxima, problema nu este anvelopa, e special facuta pentru carosabil acoperit cu zapada, la noi mai mult se circula pe asfalt la negru, mai ales la drum intins, de aici si fortarea profilului lamelar, efectiv se intinde la solicitarea asfaltului dur.Daca s-ar circula numai pe drumuri acoperite in majoritatea sezonului rece, nu ar aparea fenomenul asta de exfoliere.
  24. 3 points
    Si eu sunt in situatia ta numai ca bugetul meu este 15500 din care sa scad rabla. Am ales focus trend 1.5 150 cai cu pachet de iarna(volan incalzit, parbriz incalzit si scaune incalzite), clima, geamuri electrice fata spate, oglinzi incalzite si pliabile electric, senzori parcare, sync 3(display 8 inch), culoare metalizata de 650 euro, geamuri fumurii spate. Aceasta configuratie am negociat-o la 15400. L.E: In perioada asta am testat Megane 4(1.2 tce) care mi s-a parut slab la tinuta de drum + plansa de bord anosta + ca nu poti pune mare lucru pe un ZEN, la care ma incadram eu. Plusuri la Megane ar fi designul, si parca un pic mai bun la materiale. La Toyota Corolla motorul de 1.6 nu se incadreaza la rabla si cel de 1.33 e slabut asa ca a iesit din discutie. Am fost si la Peugeot, Hyundai, Skoda, VW. Am eliminat orice motorizare in trei pistoane sau aspirata (singura care as fi agreat-o ar fi fost Mazda dar nu am in Buzau dealer), slaba configurare(la hyundai, renault si toyota). Ma mai uitam si la o Jetta dar m-au convins colegii ca motorul de 1.2 tsi are in continuare probleme cu consumul de ulei si platforma este invechita. La golf si octavia am exclus din cauza motorizarilor si a pretului mai ridicat.
  25. 3 points
    A5 3.0tdi quattro in 10.000 Euro? Sper ca iti asumi atunci 300.000+ km. Ce inseamna 'TFSI-urile fac fata pe A5'? De ce nu ar face fata? E o masina relativ usoara, e un A4 cu hayon. 2.7 nu a fost un motor prea reusit, nu cred ca are sens. Consumurile sunt apropiate, dar nu identice. Din moment ce bugetul tau e de doar 10.000, nu as recomanda 3.0tdi. Sincer, nu as recomanda nici macar Audi.
  26. 3 points
    Oricum e bine sa se posteze tot felul de consumuri ca cine se uita si il intereseaza achizitia sa stie cam pe unde vine consumul, mai ales ca mai dureaza pana se demoleaza mitul TDI-ului si desi SUV-urile sunt la moda, vin cu ceva dezavantaje. Apoi la fel si optionalele: ACC, 4motion, DSG, trapa panoramica = toate cresc consumul si ultimele 3 adauga si ceva greutate. SUV-urile nu se impaca bine cu consumurile in general, nu e vorba de Ateca, asa ca pt cine consumul e foarte sus pe lista, sunt alte caroserii care ofera consum si dinamica mai buna.
  27. 3 points
    Sunt reduceri foarte mari la modelul 5f non fl. Sunt și mașini ramase pe. Stock preconfigurate. Nu are rost sa o lungim, trebuie doar sa cauți, fixează ți un buget maxim prima data pt ca de la 13000 la 18000 e foarte mult.
  28. 3 points
    Eu nu inteleg apetenta asta de a cumpara masini SH (cu xxxxxxxxx km, fara carte, fara verificari, cu un buget extrem de mic) doar ca sa avem ce arata. Vrem masini cu pret de nou de 45-50k, sa le luam cu 10k, sa ne intrebam cat consuma, sa intrebam unde e service-ul mai ieftin, sa luam cauciucuri SH etc. De asta is drumurile patriei pline de harburi, facute din bucati...pt ca nu suntem in stare sa fim realisti, sa ne alegem o masina pe care ne-o permitem, doar pentru ca vecinul si-a luat ceva si tre sa fiu mai ceva ca el.. END of OT
  29. 3 points
    Deci tu vrei sa dai 10.000 euro pe o masina fara macar o carte service "falsa", dar nu dai 300 lei pt o testare completa in reprezentanta, doar pt ca samsarul are un zambet frumos? Astfel de clienti isi merita teapa! Este doar parerea mea si puteti sa nu fiti de acord cu ea!
  30. 3 points
    Nu cumparati masini de la samsari! Cauti sa-ti iei vreo teapa si nu stii cum?
  31. 3 points
    Daca nu sunt optiuni cu restrictii, pana intr-un anumit stadiu al unei comenzi, se pot face modificari la comanda. de ex. "stadiul B preconfirmat de fabrica sapt 5/2017 productie" , "stadiul C confirmat de fabrica sapt 3/2017 productie" .... mai sunt si altele, dar idee sper sa fie inteleasa LE: cat despre varianta FR, nici dealerul din Cluj nu avea data concrete, insa spunea ca probabil se vor afla o data cu noul MY18
  32. 3 points
    @deenman Eu cand imi aleg masina, trebuie sa imi placa interiorul, pentru ca acolo petrec timpul, si apoi design-ul exterior. Dar vorbind cat se poate de obiectiv, daca s-ar alege masinile strict pentru design, VW ar fi undeva spre partea de jos a clasamentului, surclasata mult de Seat de exemplu. Vorbind general, pentru romani, tot sigla din bot conteaza, ca daca ar scoate Audi/BMW o masina in forma de mamaliga, tot s-ar vinde in draci in Romanika
  33. 3 points
    @Aerofan Ai inteles partial gresit functionarea FA-ului. Daca iti intra pe banda unul care merge cu 3km/h mai putin ca tine dar e f aproape, nu iti va frana sistemul, ci doar te va avertiza ca esti f aproape de cel din fata pentru ca el calculeaza diferenta dintre viteza ta si viteza celui din fata. In cazul lui @75NOR a fost o alta situatie, si anume masina se deplasa aproape perpendicular pe masina lui, in fata, deci nu avea o viteza in aceeasi directie de mers. Sper ca m-am facut inteles.
  34. 3 points
    La franare de urgenta, led-urile/becurile pt frana dau flashuri. Acum dupa oprire, nu stiu daca se mai aprinde avaria pe MQB. Pe vechea platforma PQ35, am patit sa se aprinda singure avariile dupa franare brusca (probabil codare VCDS). L.E.: Vad ca si pe MQB
  35. 3 points
    Eu v-am povestit ce am patit, si nu conduc deloc agresiv, asa incat sistemul intervine foarte rar...dar vezi, suntem oameni si mai facem greseli...cine in viata asta nu s-a aplecat dupa ceva sau nu a intors privirea in timpul mersului, pentru doua - trei secunde? sa fim seriosi, se mai intampla, si asta e rolul sistemelor moderne, sa actioneze atunci cand un cumul de factori ( inclusiv neatentia noastra ) creeaza o situatie periculoasa ...din partea mea, un Big like pt sistem, la mine si-a scos banii ...
  36. 3 points
    Care sunt cele doua masini? Titlul specifica doar una "Sfat achizitie VW Jetta 1.4 TSI Style 2017"
  37. 3 points
    @75NOR Nu ai ACC pe masina? Nu vine standard pe Style? Eu am avertizarea pe Devreme si cu siguranta a tipat si la tine, esti sigur ca nu aveai muzica tare si nu ai auzit din cauza asta? Algoritmul lui FA e foarte destept din ce am vazut, mie nu mi-a franat niciodata aiurea, daca vad ca ma avertizeaza, ating usor frana sau acceleratia si se calmeaza. Ideea e ca daca ceva iti taie calea, el nu stie daca acel ceva dispare intr-o secunda din fata ta sau nu, iar secunda aia e foarte importanta in caz de impact, asa ca isi face rapid calculele si franeaza, iar tu daca te duci cu 50km/h spre o masina stationata, chiar daca mai ai 10m pana la el, calculand in mod uman vezi ca ala trece si tu treci razant pe langa el, dar masina nu stie daca ala va elibera calea sau nu, asa ca franeaza daca tu nu actionezi ori frana ori acceleratia in momentul ala. Sistemul e bun, dar trebuie ajutat de noi, ca soferi, nu indus in eroare cu manevre periculoase. De exemplu, mi s-a intamplat de cateva ori in weekend sa fac depasiri agresive, in viteza destul de mare, cam la modul urmator: veneam cu ~100km/h iar in fata mea, pe sensul meu, era o masina care mergea cu 40km/h, din contrasens veneau masini, insa imi calculam timpul a.i. sa trec pe contrasens inainte sa ma urc pe cel din fata mea, dar evident masina nu stie asta si incepe si tipa - moment in care accelerez in continuare sau ating usor frana, se calmeaza si ma lasa sa-mi vad de treaba. La fel de bine poti dezactiva FA cand ai de gand sa faci prostii in viteza si nu vrei sa-ti tipe in urechi degeaba. Si apropo, daca FA iti tot afisa semnul ca esti prea aproape de masina din fata pt viteza aia, gandeste-te putin la asta, distanta pe care o vrea el sa o pastrezi e o distanta minima de siguranta, mie imi zice ca sunt prea aproape doar cand sunt "calare" pe unul fix inainte de o depasire, in rest e distanta corecta la care ar trebui sa stam cand mergem in coloana sau in spatele altei masini fara intentie de depasire.
  38. 3 points
    De ce nu ai specificat magazinului respectiv ca doresti doar cu fabricatie in Ungaria? In modul asta scuteai si magazinul de un cost tur-retur al transportului absolut degeaba, nu aveau de unde sa stie de preferintele tale in materie de tara de fabricatie si nici nu mai erai tare dezorientat in momentul de fata. Daca cei de acolo ti-au promis Ungaria si au trimis China, atunci sa le fie rusine si sa-si repare greseala, kit ca nu este nicio diferenta intre ele, o minciuna e o minciuna.
  39. 3 points
    @deenman nu am zis ca ai fost fraierit sau ceva in genul. Eu doar am spus ca nici in weltauto nu trebuie sa ai incredere cu ochii inchisi si trebuie sa verifici inainte.
  40. 3 points
    @deenman ai obtinut un discount mare pentru ca atat era marja lor de profit. Scopul lor e sa vanda masina peste un anumit pret, pe care l-au obtinut de la tine. Puteai sa le mai arati inca 100 defecte ca sub un anumit pret, nu o cumparai. Ce ti-am dorit este sa nu ai nevoie de garantie, pentru ca in Romania este foarte greu cu garantia si la o masina noua.
  41. 3 points
    Cristian o sa ti prezint leonul meu în weekend. 12.000e cu garanție un an dasweltauto auto, fr și alte dotări cu 54.000km. Persoana fizica.
  42. 3 points
    Daca as avea la dispozitie un astfel de Bec cu LED, l-as putea masura din multe puncte de vedere, cel mai important fotometric. Ma refer aici la consum, putere luminoasa, spectrul luminos, etc. Una dintre marile probleme ale LED-urilor este disiparea caldurii de pe o suprafata foarte mica, fiind LED-uri gen Luxeon M care au peste 120-130lm/w(neluand in calcul randamentul driverului la calculul final) si o putere max de 10-12W, niciodata pt o durata de viata mare nu se va merge spre maxim. Iar ca sa disipi 20-50W cu niste benzi metalice sau cu un ventilator, suprafetele de convectie si temperatura mediului ambiant foarte ridicate pun reale probleme termice. Daca o sa am spre test asa ceva, o sa pun datele la dispozitie
  43. 3 points
    o recomandare ar fi sa nu mai julesti jantele in bordura a doua, in fc de cat de adanca e zgarietura, polish sau revopsire.
  44. 3 points
    Topicul asta nu e android vs ios. Fiecare are dudele lui (update -uri care nu merg cum trebuie, touch care nu mai raspunde decât dupa reboot, incepe sa se miste greu dupa un timp, hărți proaste si mai sunt si altele. Si toate simptomele astea sunt pe iphone 6). Cele două curente, iphone&ios si android, se adreseaza unor utilizatori diferiti. Fiecare va sustine ca al lui e cel mai bun..sau va intelege ca mai exista si altii cu alte nevoi, diferite fata de a le lui, nu neapărat mai proaste sau mai bune ci diferite. Chestia asta seamana cu religia...
  45. 3 points
    La data comenzii mele pt Sportage/ ianuarie, stirea era ca nu e disponibil ACC pe Sportage, acum recent am vazut un link ca ar fi disponibil pe Sorento deci nu cred ca mai dureaza mult. Pentru mine tripleta motorizare diesel + automata decenta + AWD (neparat cu Lock) a contat 80% din decizie, ca eu iau masini pentru sofer. Daca e SUV, atunci sa fie full banana cum am invatat de la un coleg
  46. 3 points
    Faci confuzie si compari cu Kia Sportage ( 4,48 cm ) - Kodiaq este mult mai apropiat de Sorento ( 4,78 Sorento, 4,70 Kodiaq). La Hyundai la fel, compara cu cine trebuie :). Iar la Ford inseamna ca au lichidare de stoc ceva...pai la pretul ala , daca puteai sa pui toate dotarile pe un Duster, ieseai mai scump cu marca de la Mioveni :)))
  47. 3 points
    Trebuie sa ai o mare pasiune pentru marca, modelul respectiv sa astepti atata . Eu unul nu as sta cu banul in buzunar atata , pute piata de masini si de oferte la globalizarea din ziua de astazi doar ai impresia ca ai o alta masina .
  48. 3 points
    Operate starter until tester shows no further pressure increase. Uleiul scrie ca trebuie sa fie la min 30'. Nu se tine 3 nu 5 nu 100s, se tine pana nu mai creste.
  49. 3 points
    Eu ti-am dat o informatie pe care o poti folosi ori ba. Daca tu zici ca ii suni in loc sa mergi sa vorbesti direct si daca ma intrebi de Focus ST...e clar.
  50. 3 points
    Urmeaza sa merg sa o vad si eu, sunt prea curios cum este live, din poze imi place mai mult decat mi-ar placea mie sa recunosc.