Clasament

  1. EEXCALADE

    EEXCALADE

    Membru Level 2


    • Puncte

      111

    • Număr postări

      5.373


  2. DOL

    DOL

    Membru vwForum


    • Puncte

      62

    • Număr postări

      360


  3. C Z R

    C Z R

    Membru Level 2


    • Puncte

      60

    • Număr postări

      915


  4. The_Ego

    The_Ego

    Membru Level 2


    • Puncte

      41

    • Număr postări

      4.782



Popular Content

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 26.06.2017 în toate secţiunile

  1. 10 points
    https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-golf-vii-ID7Gm84x.html WVWLF7AUXFW211718 Stati departe de asta
  2. 9 points
    Incredibil cata informatie aiurea aici in topicul asta. Pentru ca lucrez de peste 15 in industria asta si pentru clienti mari (Renault, PSA, BMW VW, Audi, GM, etc.) ca furnizor sa va spun care este adevarul. Fiecare OEM construieste si omologheaza o masina - de ex Golf - pentru fieecare tara in parte unde va vrea sa o vanda. In functie de informatia de la dept. de Marketing pentru tara respectiva, ingineria construieste ceea ce se cheama " Fisa Gama de tara" pe baza careia se stabileste exact definitia produs (BOM ul masinii si fiecare furnizor pentru fiecare componenta). In functie de puterea de cumparare a tarii si de legislatie (atentie legislatia in vigoare) OEM stabileste ce norma de poluare va vinde (in Brazilia de exemplu toti OEM vand Euro3 - chiar si BMW pentru ca asta obliga legislatia), ce echipari standard (India de exemplu airbag ul nu este mandatory pentru omologare) si ce nivele de echipare "superioare" va propune pe piata respectiva. De aici rezulta si BOM uri diferitre si furnizori diferiti pentru anumite componente. Revenind in Europa - da pentru Romania exista o Fisa Gama de Romania la toti OEM ii in baza careia RAR omologheaza vehiculul la vanzare in Romania. RAR nu da omologare unui vehicul omologat in Germania by default. cei care s-au lovit de asta stiu ca a trebuit sa mearga la RAR pentru a-l putea inmatricula. Din aceasta cauza este foarte probabil ca masinile pentru RO luate de noi de la orice marca sa aiba diferente de furnizor pentru anumite componente (atentia componenta ca si produs nu este schimbata, doar furnizor diferit cu pret diferit). Iar pentru ca RO este o tara cu putere mica de cumparare pentru masinile de RO se vor folosi furnizori mai ieftini ca sa poata oferi un pret competitiv pe piata respectiva. Va dau un singur exemplu - la unul din OEM ii pe care ii cunosc - pompa de motorina la un motor Diesel era livrata de 2 furnizori - pentru tarile bogate era livrata de Siemens (furnizor mai scump si calitate mai buna cel putin din datele de retur) si pentru tarile cu putere medie de cumparare era furnizor Bosch cu o fabrica intr-o tara saraca (calitate mai slaba din datele de retur). Piesa in sine era la fel doar calitati diferite si pret diferit. OEM ii nu au linii de asamblare diferite ci doar BOM uri diferite in functie de Fisa Gama omologata in tara respectiva. La caroserie singurul lucru diferit sunt doar ranforsarile - in functie de norma de siguranta care se vrea atinsa (in India spre ex se duce la minim BOM ul de caroserie) dar in Europa este la fel peste tot din cauza specificatiilor Euro 6c in vigoare acum si care sunt mandatory si in RO. Sper sa terminam cu prostiile in topicul asta.
  3. 9 points
    Urmareste cum functioneaza o linie de productie https://www.youtube.com/results?search_query=golf+7+production poti sa cauti aproape orice masina pe YouTube prin cautarea "Producator production" Ca sa intelegi cum functioneaza un flux de la A la Z. Unele sunt foarte bine documentate. Sa nu crezi ca un producator investe o suma de ordinul milioanelor intr-o linie de productie paralela dedicata Europei de Est si oameni mai putini calificati la QC. Au fost zeci de modele de la diversi cu producatori de-alungul timpului care au avut fel si fel de probleme optice (imbinari, chedere, bari de protectie ce nu se aliniau, samd.) Nu toate reperele sunt fabricate de acelasi producator, pot exista diferente de calitate pentru aceeasi piesa, fie ca vorbim de materia prima din care se confectioneaza usa direct in fabrica VW, fie ca vorbim de o lampa care are chiar 2-3 producatori (Hella, Valeo, Bosch, etc) Daca produsul se califica in cotele cerute de producator, e ok, nu vor fi toate 100% identice, si cele mai fine repere au tolerante acceptate. Sa nu crezi ca atunci cand pe linia de productie intra la echipat o masina pentru Romania, angajatii isi arunca o tigara in coltul gurii si zic "da-o incolo pe asta ca e pentru romani". Sper sa iasa mitul asta din cap romanilor in timp, odata cu faza "m-a tras curentul".
  4. 7 points
    ai cel putin 78% azot.
  5. 7 points
    Daca e M complet, nu prea mai e de ales sincer. Suporti si tu ceva scandal acasa, dormi pe canapea 2-3 saptamani, aia e, te sacrifici. Supararea trece, pachetul M nu mai apare
  6. 5 points
    Sunt de tot rasul. Ajung la ora 9 fara 5 acolo, ma primeste, primul client. Inteleg ca nu toata lumea ajunge la munca la ora fixa asa ca am rabdare ca sa-mi intocmeasca ac tele si sa se schimbe mecanicul etc. Imi comunica pretul de 360 ron fata de 218 ron = MANOPERA, comunicat pe adresa de mail si la telefon la data programarii in urma cu 10 zile. Compara devizul vechi cu cel facut de el astazi, si spune ca a gresit colegul lui calculul si ca nu e bine, si ii zic doua, la care imi baga faza ca a fost facuta o reducere de 10% la devizul vechi pt ca erau si piesele de la ei, insa din moment ce am venit cu piesele mele (oricum i-am anuntat) nu pot aplica reducerea de 10% la manopera, la care replica mea este, vi se pare ca de la 360 ron la 218 ron este 10% din manoperA? WTF!?!!!! imi scoate factura finala la 240 ron, e ok, data viitoare o sa-mi dea deviz de 1000 ron pt ceva si cand ajung ei defapt costa 2000ron. S-a lucrat rapid, ingrijit, mecanicul amabil, curat, protectii in masina si pe masina. A durat 1 ora jumate inlocuire placute spate si bujii. Cel care m-a primit pt programare service poarta numele de Stefan Petrescu, si s-a comportat in scarba. L-am intrebat de itp gratuit din cauza ca sunt membru Avia-SyncroAlto si nu a stiut sa-mi raspunda, a zis ca am nevoie de 4 intrari in service in 2 ani, eu am deja peste 6, si a zis ca e interpretabil. Doar raspunsuri dodgy pe langa, nimic concret, si eu sunt somnoros dimineata, si cateodata nu am chef de munca, insa sa gresesti preturile, sa nu stii sa raspunzi clar si la obiect daca beneficiez de ceva, mi se pare deplasat si lipsit de profesionalism. Apoi cireasa de pe tort. Mecanicul mi-a schimbat placutele pe spate, insa cand a impins pistoanele in interior, nu a scos capacul de la borcanul de lichid de frana, cred ca stiti ce s-a intamplat. Am ajuns acasa, nu intra bine in reverse, nivel lichid maxim pe borcan, l-am scos cu o seringa la nivel. Multumesc si sa va traiasca familia, da sper sa dati faliment.
  7. 5 points
    In caz ca un utilizator este interesat sa dea la buy-back ceva pentru masina aceasta vanduta de dealerul VW Tess Brasov, sa se mai gandeasca https://www.autovit.ro/anunt/kia-sportage-ID7GmgPx.html Este o dauna totala din SUA, km declarati sunt de fapt mile si a aratat cam asa
  8. 5 points
    @CristiALF fara suparare, dar esti pe langa subiect complet. Nu cred ca stii ce inseamna cuvantul calitate. Citeste din nou si poate intelegi. Nu am zis nimic de design pentru ca aici sunt de acord cu tine. Arata mult mai bine modelul nou comparativ cu cel vechi. Dar e facut sa arate frumos, sa iti ia ochii iar materialele folosite sunt mai slabe. Acuma sa nu intelegi ca e o diferenta extraordinar de mare, dar in loc sa fie un progres, e un regres.
  9. 4 points
    Renuntarea la o motorizare, mai ales pt una totusi total diferita strict pt elemente de design minore, cum s-a si spus se pot adauga usor ulterior, mie mi se pare ca va genera rapid regrete, mai ales ca motorul e cea mai importanta dotare a masinii.
  10. 4 points
    Uite asa, incet .. incet, dispare si mania Diesel la noi. Traim vremuri istorice
  11. 4 points
    Pentru ca sunt "masini recent aduse", nu discuti cu proprietarul care oricum e din Germania. Discuti cu un samsar care probabil a dat km inapoi. Atentie sa fie VIN-ul exact al masinilor din poze si nu unele de la alte masini. De verificat sa coincida cu optionalele, anul fabricatiei. Nu trebuie avut incredere in cartile service care se pot falsifica.
  12. 4 points
    Poti sa il iei cu tine. Il folosesti legal unde ai dreptul, in Grecia il pui in bagaj. Grecia nu functioneaza pe principiul Politiei Gestapo.
  13. 4 points
    Eu am fost la drive test cu ultimul seria 3 (ma rog, cel de anul trecut ca nu stiu daca s-a mai schimbat ceva intre timp la el). Am mers si cu e90, am mers si cu Seria 1 cu acelasi interior practic. Ai fost si tu in ele banuiesc, da? Ai perceput tu acea diferenta de calitate in favoarea e90-ului? Aaa, acum parca nu mai e atat de mare diferenta de calitate.. Calitatea unui interior de masina nu este dat exclusiv de calitatea materialelor folosite. Mai avem design, layout, etc. Bineinteles ca nimeni aproape nu mai folosete super piele pentru scaune, ca acum avem piele artificiala sau in cazuri rarisime super optiuni la masinile de lux gen. Bineinteles ca aproape nimeni nu mai pune lemn natur de nu stiu de esenta la orice echipare medie cand avem imitatie de ..aluminiu sau nu stiu ce piano black. Asa argumentezi tu adica? Pai in cazul asta nici un E Class de acum nu mai este ca acel E class din poze, exact ce spuneam mai sus. Lucrurile evolueaza, tehnologia avanseaza, apar noi materiale. Tu spui ca e mai slab calitativ, dar poate hei, acel material iti salveaza viata la un accident. Doar un exemplu. Daca tragem linie o fi regres sau evolutie ? Si in definitiv calitatea este si o chestiune de perceptie. Eu nu am vazut/auzit de interior de f30 topit de soare, rupt/crapat de la nimic, decolorat, care sa cada pe jos sau ceva de genul cum nu am auzit nici de cel de e90. Un pic fortate exemplele, dar ai prins ideea. Sa nu ramanem cramponati in trecut totusi (e90 a fost lansat in 2004). Mai baga un "-" si la acest post daca te face fericit, oricum nu voi mai continua discutia pe aceasta tema. Revenind: cred ca toata lumea este de acord ca A4 bate tot in acest moment la interior. Mici minusuri sunt si aici prezente (ca la orice masina), am mai zis eu pe undeva ca am gasit si la noul Q7 de ex, dar asta e, masina perfecta nu exista (sau nu am eu banii necesari sa o vad ) Daca totusi aici se doreste sportivitate, Seria 3 va fi mai agila pe sosea, doar ca stiu ca la BMW cam trebuie sa iei suspensie adaptiva ca sa scoti tot ce poate masina, pe cand la Audi nu este nevoie de asa ceva. N-am mers cu noul A4, dar sunt convins ca la drum lung este o masina mai confortabila, silentioasa (motoarele diesel BMW nu sunt cele mai silentioase..., dar ultima varianta este totusi un mare pas in fata fata de vechiul Seria 3 - am mers cu ambele variante), re;axanta. GTI-ul este hot hatch, este cumva diferit
  14. 3 points
    Eu fac constant drumul pana la Focsani si locurile in care este radar cel mai frecvent ar fi cam astea: - Afumati la iesire spre Urziceni - Movilita si pe un sens si pe celalalt - Cosereni - cum cobori panta dinspre Urziceni fix in curba spre stanga - Cotorca - pe partea stanga la intrarea dinspre Urziceni - Limpezis - la benzinarie - Costesti - la iesirea spre Buzau pe dreapta - Spataru - La Lukoil pe dreapta (din ce in ce mai rar in ultima vreme, dar era pozitia lor preferata) - Pe centura Buzaului, pana in fabrica de bere cum vii dinspre Bucuresti, deseori cu Logan neinscriptionat - Maracineni - si pe un sens si pe celalalt destul de des - Posta Calnau - dinspre Bucuresti, pe partea stanga, ba la intrarea in localitate (pentru cei din sens opus), ba la trecerea de pietoni din centrul comunei - Inainte de Ramnicu Sarat pe portiunea cu 4 benzi pline, la fel cu Logan nemarcat - Oreavu - si pe un sens si pe celalalt - Ramnicu Sarat - pe partea stanga, in dreptul stadionului. Mare grija cand veniti spre Bucuresti, ca de multe ori stau in cascada. Zici ca treci de ala de la stadion, dar mai e inca unul in Oreavu - Dupa popasul Tamboiesti, la finalul curbei spre dreapta in urcare, pe sensul spre Focsani - In Dumbraveni in vreo 3 locuri, ba la statuie (sensul spre Bucuresti) ba la spitalul de psihiatrie (pentru sensul spre Bucuresti) ba la popasul de pe dreapta, dupa o serie de curbe dreapta-stanga in usoara urcare (pentru sensul spre Focsani) - La Popesti, pe partea dreapta aproape de iesire (sensul spre Focsani) - La intrare in Golesti, pe partea dreapta (sensul spre Focsani), sa ii ia pe aia care coboara tare de pe pasarela si nu vad semnul de intrare in localitate Acum nu zic ca o sa nimeriti in fiecare dintre aceste locatii, sau ca nu vor fi si in altele. Dar in decursul a 9 ani, cu drumuri cam odata la 2-3 saptamani, cam astea sunt zonele lor preferate
  15. 3 points
    Nu mai porni motorul ,remediaza urgent problema . Bucatile dintr-un tachet spart se imprastie in motor
  16. 3 points
    Buna seara, M-am inscris de ceva timp insa putin tarziu dpmdv (masina deja imi ajunsese) si vreau sa va impartasesc cateva lucruri. Ce mi-am luat: Kodiaq Style cu parking automat, pachet drumuri grele, camera spate + mici chestii dorite de sotie ( family pack, masute scaune spate, etc.), 1.4TSI DSG 4x4 Feedback PRO - spatioasa, foarte frumos construita dpdv portbagaj si locuri spate - ai cam tot spatiul de care ai nevoie! Eu am un copil mic si imi incap toate cele pt un concediu de cateva zile. - pozitia la volan - farurile LED - inainte nu am avut nici macar Xenon si acum mi se pare WOW! - portbagaj cu deschidere electrica si pedala virtuala ( foarte utile pt mine) - pancheta din spate care se poate trage inainte si inapoi astfel incat sa mai bagi lucruri in portbagaj ( eu de ex bag carucioru in spatele scaunului drapta spate pe care sta copilul - deci nu are nevoie de spatiu la picioare). - ACC (160km) - ma simt intr-o alta era...am mers cu masina de la Bucuresti la Brasov doar din maneta de unde reglam viteza maxima ( chiar daca masina se opreste de tot - nu mai mult de cateva secunde- porneste dupa cel din fata) - senzorii de parcare - nici nu stiam ca are si lateral - S&S - motorul se opreste cand se opreste si masina si porneste cand pleaca de pe loc cel din fata - mi se pare foarte tare! La Golf manual tb sa apas ambreiajul sau la Tiguan DSG tb sa iau piciorul de pe frana. Probabil ca mai sunt insa acestea mi se par cele mai importante. Contra - motorizarea - ma asteptam la mai mult (am un Golf 7 1.2TSI) insa m-am obisnuit...fiind in general cu copilul nu fac raliu. Cand zic mai mult nu ma refer numai la putere ci si la raportul putere/consum: eu am scos 9 inafara orasului mers normal si 11 in oras; sotia a scos 10 pe Buc/CT cu mers constant. Astfel ma asteptam la un consum mai mic sau la acest consum sa am o putere mai mare cand calc acceleratia pana jos... Singurul motiv pentru care nu am luat motorul de 2.0TSI a fost pt ca in oferta scria ca este manuala (pe atunci nu am citit acest forum) si nici nu m-am gandit sa intreb dealerul insa oricine vrea Kodiaq 1.4TSI Style ii recomand cu caldura sa dea cei 1200eur in plus pt mai multa putere - consumul inteleg ca este acelasi. - manerele de pe portiere - sunt de cel mai prost plastic, trosnesc la fiecare atingere - reactia masinii la gropi - nu sunt specialist insa mi se pare destul de rigida, totusi cauciucurile au grosimea de 55 in conditiile in care eu am avut intotdeauna 65... - bordul digital - am vazut ca-l baga pe Karoq de la lansare si tot din toamna inteleg ca va disponibil si pe Kodiaq - am mers cu un Tiguan cu asa ceva si este foarte frumos... Recomandari: - pentru cei care vor motorizarea de 1.4 pe echipare Style - faceti efortul de bani si timp asteptare ( eu as fi facut). - incalzire in scaunele din spate - eu nu mi-am pus dar pt 120eur merita din plin. Pentru mine masina este aproape perfecta, stiu ca sunt multe optiuni interesante insa toate aduc costuri extra. Tinand cont de bugetul limitat (oricum depasit fiindca esti atras de toate optiunile) raportul calitate/dimensiune/pret este foarte bun. Daca aveti intrebari va raspund cu mare placere. PS: TJA - a mea nu are insa in oras ar fi fost super, ACC se inactiveaza daca masina sta pe loc mai mult de x secunde insa cu o atingere usoara a acceleratiei reporneste dupa cel din fata (destul de brutal totusi). PPS: am luat masina fara TD si fara prea multe discuti cu dealerul; toate discutiile le-am avut cu sotia pe configuratorul oficial Am comandat la inceput de martie si mi-a fost livrata pe 22.06.
  17. 3 points
    Aveti mare noroc cu Catalin si modul lui de lucru pt ca chiar se implica sa gaseasca solutii. Zic mod de lucru pt ca majoritatea mecanicilor sunt pana in gat cu masini la rand si nu sta nimeni sa ti-o gadile sa piarda timp etc, nu merge din prima aia e la revedere ai de ales ori mergi asa cu ea ori pus la loc cp4 Pt linistea voastra sufleteasca eu va recomand un drum pana la Bacau :-)
  18. 3 points
    Revizie de 90.000km azi, timpul estimat la telefon de 1:30h maxim 2h, a durat defapt 4 ore (cei drept si eu am intarziat 10 minute si am prins pauza de masa de 30 min). Din pacate am uitat sa cer initial estimare la telefon de la Aviamotors Militari. Am avut estimare de la Bradytrade de aprox 850lei pentru revizia 90k (toate filtrele originale plus ulei Mobil1). La Aviamotors a costat 1250 de lei. Toate piesele sunt de 2 ori mai scumpe ca pe auto-karma.ro (piese originale acelasi cod). M-a costat azi 1818 lei revizia de 90k plus placute pe spate (aproape 600 cu manopera) toate piese originale, inclusiv manopera. Pretul mi se pare excesiv pentru Skoda, foarte aproape de premium, pentru servicii non-premium. Pentru mine experienta la Aviamotors va fi unica. Este clar ca nu o sa mai fie o alta revizie la Aviamotors.
  19. 3 points
    Am revenit din concediu si am terminat cu rodajul . Revin cu detalii de condus dupa 2000 de km. E foarte misto de condus, recunosc. Am facut mai multe drumuri si am condus in mai multe moduri, diferite, dar care per total schimba consumul de la un stil la altul. Modul 1: Condus in modul Electric 30 de km, apoi trecut pe hibrid (B mode - mod de recuperare a energiei) si mers in principal in modul asta, apoi trecut pe Charging Battery, la viteze de 130++ pe autostrada. Cluj-Bucuresti - 6.5l/100 km. Am mers in principal constant, dar cea mai mare greseala a fost B mode ce nu cred ca trebuia tinut asa mult timp cum l-am tinut eu. Modul 2: Bucuresti - Sibiu - condus in mod hibrid in (D mode - driving mode) fara accelerari bruste ,fara depasiri de 110km/h chiar si pe autostrada - consum de 5.1l/100km. Modul 3: Sibiu - Cluj - condus mod hibrid, tot D mode, dar cu accelerari si viteze mai mari, consumul a sarit la 5.7l/100km. Sunt constient ca in timp consumul se va stabiliza mult mai mult. Oricum, mai e loc de a invata sa o conduc asa cum ar trebui. Inca sunt la faza de experimentare. Imi dau seama ca pe termen lung, masina economiseste combustibil in oras, iar in afara sa se comporta ca orice masina pe combustibil. Ce am observat e ca daca merg electric, orice consumator folosesc, papa din autonomie cu 2 pana la 4 km, asa ca trebuie sa fii foarte responsabil cu curentul. Cat e pe hibrid, nu ai de ce sa te stresezi. Am mers pe drum cu ACC si Lane Assist. Lane Assist merge in mare parte pe drumurile noastre europene, fara a provoca mari probleme. E necesara tinerea mainii pe volan in mare parte, altfel scoate diverse sunete de avertizare, iar Adaptive Cruise Control e pentru mine nemaipomenit. Nu imi vine nici acum sa cred ce fel se schimba stilul de condus si modul in care masina reactioneaza la celalte masini din jur. Masina se conduce foarte bine, foarte lejer si usor de controlat pe modul hibrid. Am folosit si modul GTE, care schimba destul de mult toata configuratia masinii. Se intaresc suspensiile, virajarea e mult mai rigida, iar cele 2 motoare te baga bine in scaun. Pedala de acceleratie are 2 stari, una normala si una "full pressed" in care ii da masinii tot boostul de care are nevoie in situatii limita. Senzatia e extraordinara. Nu mi se pare ca bateria si motorul electric ar pune probleme de greutate masinii, aceasta mergand extraordinar de bine chiar si cu kilogramele extra. Legat de spatiu in portbagaj, acesta e vizibil mai micut fata de suratele sale Golf. Imi intra totusi o valiza mare de 80cm + inca una de 50 perpendiculara pe aceasta. Avantajul e ca pot rabata ca la cele vechi portbagajul. Deci, nu ma pot plange chiar asa mult de 'inghesuiala' din portbagaj. Incarcarea bateriei se face la priza normala, 2 ore si 30 de minute, daca ai unde. Daca nu, modul Hibrid, D mode e cel mai practic si usor de folosit. Daca aveti intrebari, dati-mi de stire. Pe partea de exterior va pot spune ca am infoliat-o cu un Avery Pearl White. Revin cu foto si cu interior si exterior in cateva zile.
  20. 3 points
    N-are legatura, este undeva o greseala de proiectare care este accentuata de un anumit mod de folosire a motorului si de service-ul lui. Pare, dar este doar o impresie, ca BXE-urile care nu sunt menajate si sunt conduse sportiv rezista mai bine in timp. Cele care sunt exploatate batraneste se pare ca sunt victime mai probabile.
  21. 3 points
    Am montat si probat capac nou ,oe ,pt motor AUY 2001 ,trece aerul usor in ambele sensuri . BKP la fel ,BMP ,la fel
  22. 3 points
    In sfarsit a venit vremea acestui proiect crucial pentru Romania. Primul pas zice asa : Astazi a fost lansata licitatia "Proiectare si Executie “Autostrada de Centura Bucuresti km 0+000 – km 100+900” - Lotul 1: Sector 1. Km 52+070 – Km 52+770 aferent Centura Nord si Sector 2. Km 52+770 – Km 69+000 aferent Centura Sud; Lotul 2: Km 69+000 - Km 85+300 aferent Centura Sud; Lotul 3: Sector 1. Km 85+300 – Km 100+765 aferent Centura Sud si Sector 2. Km 0+000 – Km 2+500 aferent Centura Nord". Valoare estimata lot 1: 923,005,681.00 RON fara TVA Valoare estimata lot 2: 881,733,487.00 RON fara TVA Valoare estimata lot 3: 866,336,303.00 RON fara TVA Termen pentru depunerea ofertelor: 10.10.2017 Durata contractului: 102 luni, 12 luni perioada de proiectare, 30 luni perioada de executie a lucrarilor si 60 de luni perioada de garantie a lucrarilor Fonduri: POIM in cofinantare cu bugetul de stat
  23. 3 points
    Ionut, toti mecanicii pe care ii cunosc mi-au zis ca la octaviile noastre nu exista asa ceva... Andrei, problema e din ungere, dar nu ca nu am face noi ce trebuie ci bag mina in foc ca e subdimensionata ungerea la motoarele astea, la subdimensionarea suprafetelor cuzinetilor nici nu vreau sa ma gindesc. Consider ca asta este buba la BXE.
  24. 3 points
    R1,R2,R3 .....imi aduc aminte de anii '90 . In ziua de azi nu merita astfel de rectificari
  25. 3 points
    Acum sunt 2 in familie. Una are aproape 1.000 km, cealalta in jur de 400 km. Consum la prima 4.2%, a doua are 4.6%.
  26. 3 points
    @ tetea: Parerea mea personala legata de intrebarile tale este: 1. Bunicel spre bun sistemul Blind Spot Detection. Si util atunci cand nici nu te gandesti. Mie imi pare rau ca n-am pus functia asta pe masina. Am fost in situatia de a avea nevoie de BSD doar o data sau de 2 ori, dar atunci am regretat ca nu l-am adaugat pe masina. 2. S-a inventat CASCO, bun in cazurile de furt/distrugere, etc. Oricum pe hoti nu-i descurajeaza in proportie majora alarma masinii, iar cele mai multe dintre persoanle care ar auzi-o sunand (vecini, trecatori), nu vor face mai nimic la momentul declansarii... 3. Daca nu-ti comanzi un 1,8 TSI sau orice 4X4, ori un RS, versiuni dotate cu puntea spate independenta multilink, atunci cea rigida din dotarea de baza iti va fi o povara pentru duritatea cu care filtreaza mai ales denivelarile mici. Asa ca nu o complica si mai tare cu PDG. Eu unul, in proportie de peste 90% din cazuri, nu am circulat pe drumuri in care sa ma fi ajutat PDG, cu 2 cm garda mai sus... 4. Raspuns similar precum al colegilor de dinaintea mea.
  27. 3 points
    Este normal sa apara editia pentru Germania. Cum am spus, difera echiparile standard de la o tara la alta. Este normal sa fie diferentiate si in sistem, si pe linia de productie. Eu ma retrag din discutie. Ti-am oferit suficiente resurse de documentare sa intelegi productia. Spor.
  28. 3 points
    Difera puterea de cumparare. Cerere si oferta. Specificatii standard diferite. Diferente de taxe. samd. Nu difera. Sursa: ruda care lucreaza intr-o fabrica VW, pozitie middle/top management. Mai nou, au aparut zeci, daca nu sute de companii ce intermediaza re-importuri din alte state UE. https://www.google.de/?gws_rd=ssl#q=eu+neuwagen+reimport&tbs=ctr:countryDE&cr=countryDE
  29. 3 points
    In general cand se pune o axa ieftina tip AE cantitatea injectata creste (consumul la relanti sare de la 0.5/0.6 la 0.9/1.0) La compensatii nu am observat anomalii
  30. 3 points
    Pentru cei ce au aparate RCD 300 cu mp3 si vor sa-si puna intrare auxiliara. In primul rand trebuie activata functia AUX, adica sa apara in meniul radioului (HU) AUX. Asta se face cu ajutorul VAG com-ului pe canalul 56 radio...coding...si se modifica ultima cifra in 1, chiar daca in balonul de pop up apar alte balarii apoi se leaga o mufa jack de 3,5mm la pini 2,8 si 9, ca in poza. Am deschis acest topic deoarece mai este unul cu aproape acelas titlu cu 30 de pagini, pe care l-am citi pe tot si nu am inteles nimic, doar ca unii fac pe desteptii si nu zic nimic concret doar se lauda ca au pus nu stiu cate auxiliare si pentru ca stiu ei sa puna un cablu la o masina si sa bifeze o chestie acolo, se cred zei. M-am inspirat de aici http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3928384-Trick-How-to-activate-the-AUX-function-on-a-RCD300 postul 23
  31. 3 points
    Mai sa dea naibii...nu imi vine sa cred ce citesc: tu vrei sa te duci cu bidoanele (pardon, galetile ! ) dupa tine undeva sa iti speli masina ?! Incep sa ma gandesc sa amenajez undeva un petic de teren, trag apa, curent , scot o teava cu un furtun mufat si iau chirie pentru regim "self clean"
  32. 3 points
    in ce priveste infundarea dpf la mers in oras, slabe sanse ... isi face regenarare la cca 150 -150 km oras si cca 300 afara. ( cel putin a mea asa face si nu merg deloc batraneste ). +: o masina cat de cat frumoasa, confortabila, spatioasa, in functie de varianta- bine accesorizata combinatia de 150 cp cu DSG ( ce am eu ) este f reusita - daca nu ai veleitati de pilot de curse. DSG pune f bine puterea la roata ( vin dupa passat B7 2.0 tdi 140 cp manuala ). o placere sa mergi cu ea atat la extraurban catr si in oras. consumuri : autostrada: + 130 = 6.5 - 6.8 extraurban combinat = 5.0- 5.6 oras (buc) = 8 - 11.5 - 12 - aici sunt multe de discutat la conditii de trafic dar da, poate sa consdume si 12 in anumite situatii -: eu n-am fost asa norocos, am avut ceva probleme ( mari/mici) cum ar fi: - schimbat cluster ( ceasuri bord ) la 4500km - schimbat capete planetara stg/dr la 5000 km - schimbat suport motor Cv la 5000 km - intra apa la ploiae pe la portiere spate stg/dr - rezolvate la ora asta cred ca am fost eu mai " norocos " alti colegi nu au avut problemele astea. In consecinta: Este o masina buna pe care eu as mai cumpara-o odata !.... daca as fi in situatia de a alege
  33. 3 points
    Temperatura e o chestie subiectiva si relativa si nu e la fel de la o saptamana la alta, plus ca nu spune nimic despre ulei fiindca nu are legatura cu el.
  34. 3 points
    Pentru ca vara nu dorm... Greu cu cercetarea, dar proiectul continua.
  35. 3 points
    F30-ul, cel putin varianta pre-facelift, mi s-a parut ca avea unele plastice la nivel de Golf 5. Putin inadmisibil. E90 e mai ok din punctul asta de vedere. Doar ca ambele au plastice care troznesc si pocnesc cand sunt fortate, apasate, stranse, etc. A4 nu are problema asta, chiar nici Passatul B8, care a ridicat destul de mult nivelul calitatii materialelor.
  36. 3 points
    Si totusi, cate din ele le-ai condus propriu-zis? Ca un td, fie el si scurt, scurteaza imediat lista. Modelele care le-ai tu pe lista iti ofera fiecare altceva. Bmw-ul va fi sportiv, si daca citesti prin forumul marcii vei vedea ca sunt multi proprietari de f30 care au avut inainte e90 si sunt suparati ca in interior se simte o scadere a calitatii materialelor, nu o imbunatatire. La polul opus, e a4-ul, care toate review-urile il luada pt calitatea interiorului dar dau ca si punct negativa felul in care se conduce, descriind experienta ca una banala, ce te duce din A in B intr-un mod confortabil si sigur, insa fara sa transmita vreo emotie.
  37. 2 points
    Concluzia este ca nu trebuie facut rabat la motorizare daca se incadreaza in buget...e irelevant ca e TSI sau TDI ca are x sau y cai putere. Pt fiecare apoi ce primeaza la motor, ca vorbim consum, fie acceleratie, fie cate putin din ambele..etc. Folosim masina diferit si de asta si sunt atatea motorizari disponibile. Nu are rost de vorbit ca un motor e mai bun si altul mai slab pt ca e prea mult subiectivism. Depinde de utilizare, de situatie, de cerintele soferului.
  38. 2 points
    @75NOR am facut test drive cu 190 FWD si mi-a placut cum se misca. Anterior am avut un 2.0 N47 de la BMW de 177 de cai, care mi-a fost de ajuns. Anterior am avut Fiesta ST 2.0 benzina dusa spre 200 de CP, mi-am facut si ucenicia pe benzina si mereu o sa prefer benzina. Adevarul e ca desi imi plac 220 sau 280, nu aveam ce sa fac cu atata putere cat si pretul mai ridicat de achizitie. Din pacate am descoperit forumul dupa ce am dat comanda, deci m-am bazat strict pe testdrive si pe ce m-a tentat cand am fost acolo. Nu cred ca 2.0 TDI-ul de 190 de cai se misca aiurea, are 400 Nm. Plus masina va merge 95% in afara orasului, este strict de vacante. In oras am un logan cumparat de nou anul trecut 0.9 TCe (benzina ). Am tras bine de masina de testrive si mi se pare ca se misca excelent. Inainte de o Skoda noua eram pe picior sa plec pt un motor de 3.0 (asta imi doream) dar se mareste familia si o masina noua este mai de viitor.
  39. 2 points
    @T-Jay Am corectat ce-am scris initial era pentru Passat B4. Tu vad ca ai B5, deci tabelul de mai jos din ELSA este cel corect.
  40. 2 points
    1. Motorul inca nu e iesit complet din rodaj, e posibil sa mai scada nitel consumul; 2. Kodiaq e o masina mare, grea (relativ) pentru 1.4TSI. E normal sa nu consume cat consuma acelasi motor pe Golf VII, spre exemplu. 3. 10.5 pentru traficul din Bucuresti mi se pare bun, vechile 1.4/1.6 aspirate se duceau in 15L. 4. Consumul extraurban, din nou, mi se pare ok, avand in vedere stilul de mers abordat si gabaritul masini. Consum bun o sa scoti doar daca circuli cu viteze de maxim 100km/h, treapta cea mai mare, turatie sub 2500RPM.
  41. 2 points
    Salut, vin cu o propunere de iesit la munte pe 2 zile (cazare intermediara 1 noapte). Din Bucuresti pana acolo faceti putin peste 3 ore. Traseul este Bucuresti (in cazul meu)- Ploiesti- Valea Prahovei (daca este aglomerat o luati pe Cheia)- Sf Gheorghe- Tusnad. Ce puteti face in Tusnad: - Tusnad Welness Spa- un loc foarte cochet si cu diverse activitati (piscina apa rece/calda/sarata/ vreo 4 saune/ masaj/ sala de fitness/ piscina exterioara inconjurata de munte/brazi). - lacul Sfanta Ana- il vizitez anual, poate de mai multe ori pe an, anul acesta saptamana asta au terminat de peticit drumul ce leaga Bixad de Sfanta Ana, nu mai sunt cratere/gropi si se merge bine cu 30-40km/h - deci este un moment oportun de mers, pt ca aceasta carpeala va tine exact cateva luni, pana sar plombele. Cum sunt foarte familiarizat cu zona, ca merg des la spa/tusnad puteti sa va cazati la Hanul Secuilor sau la Hotel Ritz (conditii foarte ok, curatenie maxima, preturi mici) sau daca vreti 4 stele, la Ozon. Mancare buna gasiti la Hanul Secuilor, diverse preparate, sau la Pizzeria Apor - bere buna, mancare buna, preturi omenesti. Atentie la ursi, ca sunt multi, si vin si prin oras, seara.
  42. 2 points
    @DomaniG Cel mai probabil valva de pe compresor trebuie inlocuita
  43. 2 points
    Nu am desfacut nici un capac ,rolul lui e sa dea afara gazele si sa opreasca uleiul
  44. 2 points
    Depinde pe cine intrebi. Eu as lua VW SH NUMAI din Germania.
  45. 2 points
    Ce marca a fost axa cu came ? La cat e unghiul de sincronizare ?
  46. 2 points
    @Trofin Liviu Nu putem compara aditivii cu 2t-ul ,au propietati mult diferite @Laurentiu M Rezervoarele nu sunt deloc curate ,ca sa nu dezloci mizeria iti recomand urmatoarea curatare (daca e necesar )
  47. 2 points
    Inlocuieste cate unul ,incepe cu cel mai ieftin
  48. 2 points
    Poate sa fiarba motorul
  49. 2 points
    Se pare ca nu fac parte din toata lumea , dar inafara de Virtual cockpit (nu il consider oricum util), stim cu totii ca Mercedes e peste Audi. Ok, eu sunt fan Mercedes, dar ce spun cifrele? (http://www.automarket.ro/stiri/vanzari-premium-in-aprilie-2017-mercedes-ramane-detasat-pe-primul-loc-77281.html)
  50. 2 points
    Tu ai dreptate dar hai să aruncăm o privire la ce se întâmplă în motor sport și vedem că se folosesc uleiuri din ce în ce mai ,, subțiri". Hai să vedem și ce noutăți apar în domeniul uleiurilor de racing! 5w30 la greu, 5w20...wow! 5w20 ulei pentru mașini de curse? Unde sunt 5w50, 10w60 uleiurile consacrate pentru motor sport? Aceste uleiuri ,,subțirele" sunt capabile să scoată uzuri cu zeci de procente mai mici decât marii clasici. Dacă vorbim de mașini de generație mai veche clar nu ai ce căuta cu vâscozitățile mai sus enumerate deși sunt unii care le bagă și nu merg rău deloc. Nu am vrut să intru în detalii, dar tendința este să se folosească uleiuri cât mai fluide, renunțarea la bor și molibden (aditivii antiuzura clasici), reducerea cantității de fosfor și zinc din compoziție și înlocuirea cu alți aditivi pe care laboratoarele obișnuite nici nu au capacitatea de a determina care sunt.