Clasament

There are no members to show


Popular Content

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 22.12.2016 in Image Comments

  1. deenman

    Pot sa imi sechestreze masina din cauza la service?

    Esti un tip foarte colorat dl KRAKEN, in fiecare luna deschiz cate un subiect din asta TABU si de abia astept sa apari, e ca un abonament la ziar. ESti un tip foarte dificil din moment ce apari cu tot felul de situatii care mai de care. Parerea mea, mai rareste din activitati, ca se pare ca nu te descurci cu atatea din moment ce ai nevoie de sfaturi pe forum.
    6 Puncte
  2. 75NOR

    SUV battle: Ateca vs Sportage vs Tucson vs Tiguan vs altii

    Faptul ca setul de criterii importante pentru mine e diferit de ale tale, inseamna ca sunt doar subiective. Faptul ca intre criteriile mele se numara si "relatia cu service-ul" inseamna doar ca sunt trecut prin viata si am o suma de experiente. De aici si criteriile. Care, evident, sunt proprii si subiective. Logica mea se aplica in cazul meu, nu e aplicabila cazului tau, sau universal valabila. Daca 2 saptamani de zapada pe an inseamna ca e obligatoriu/musai si o conditie sine qva non detinerea unei masini 4x4, inseamna ca toti cei care nu au 4x4 ar trebui sa stea acasa. In fond scolile sunt inchise. Nu stiu ce a fost in capul unora - care culmea, locuiesc in locuri gen Predeal, Fundata sa-si cumpere masini 2x4. Eu zic sa nu ne lasam doborati de marketing si consumerism. In fond, inclusiv in tarile scandinave sunt o multime de masini 2x4, iar acolo e iarna serioasa. Sa nu ne panicam. Nu 4x4 este cel care te tine pe sosea si te duce acasa, este atentia la drum, conduita preventiva/anticipativa si un minim de skills-uri, majoritatea se pot dobandi, cu atentie si exercitiu. Si mai ales ne-statul pe telefon/sms/whatsup in timp ce conduci. Cine intra prea tare intr-o curba la fel va subvira si va ajunge in sant si cu 2x4 si cu 4x4, legile fizicii sunt aceleasi. Ca iarna e posibil sa intre unul in tine sa te faca praf - te va face la fel si cu 4x4 si cu 2x4. Cine-si face filme ca intr-o situatie din asta, face el un Scandinavian Flick si evita accidentul, scotand masina de-a latul cu ajutorul 4x4, e naiv. In caz de accident 99% din cei de pe sosea au singurul reflex sa franeze maxim, atat - daca au si reflexul asta. Mai bine investesti banii (de diferenta intre 2x4 pana la 4x4) intr-un curs de conducere defensiv - ala poate fi "life sustaining" Iar cand conditiile sunt cu adevarat dificile, cu sau fara 4x4 stai in coloana de masini, sau in troiene. Sau credeti ca aia pe care i-a aratat la TV ca erau inzapeziti si aveau HiLux/Navara/Touareg nu au incercat sa sustina "suprematia 4x4" si sa isi continue drumul ? Nu au putut, de asta erau acolo. La fel ca cei cu masini 2x4. Hai sa fim realisti, viata nu incepe si nu se termina cu 4x4. Da, e fain sa ai asa ceva pe masina, dar nu e "life sustaining device", e doar un "nice to have", la fel ca si Webasto, parbriz incalzit, scaune incalzite, etc. Se poate trece lejer iarna fara ele. Revenind OT, daca tot iti iei SUV - face sens sa fie 4x4. In fond, oricum e o masina "de ego", asa ca macar sa fie full banana, adica si 4x4. Dar asta nu inseamna implementarea unei leme gen "toata lumea ar trebui sa conduca SUV-uri, ca altfel nu plecam iarna de acasa."
    6 Puncte
  3. ToniM

    SUV battle: Ateca vs Sportage vs Tucson vs Tiguan vs altii

    @Flavyus sa inteleg ca bifezi tot ce poti bifa si vezi unde ajungi? Totusi care este bugetul? Ce iti doresti de la o masina? Pe mine m-ai pierdut incepand de la Ford e best-buy la 24k pana la am configurat ateca de 40k.... Ma retrag din discutie...
    5 Puncte
  4. Makron

    Octavia 3 FL - discuții generale

    Se putea si asa
    5 Puncte
  5. mihai_tmn

    Ce Ulei de Motor Recomandati?

    Am citit la pareri despre uleiuri de m-am plictisit. Si la vechiul Opel si la actualul VW. Discutile sfarsesc inevitabil in cifre, viscozitati, analize, TBN, cASTM , caca-maca, etc. In primul rand, toate valorile sunt date pt uleiuri noi , nu se stie ce se intampla dupa 5000 de km sau dupa 15 000 km cu fiecare ulei... (sunt unele analize parca pe blackstone , poti sa "trimiti uleiu' la analiza", ....bla, chiar sa nu ai altceva mai bun de facut ?) In al doilea rand , majoritatea dintre noi nu avem posibilitatea sa verificam ce scrie acolo si nici nu intelegem pe deplin ce inseamna toate numerele respective. Eu zic sa folositi un ulei cu caracteristici recomandate de fabricant , dintr-o sursa cat de cat sigura , ce preferati voi (Mobil , Valvoline, Castrol, Motul, etc) Daca chiar vreti sa tina motoru' 1000 de ani , eventual schimbati uleiul de 2 ori pe an (primavara si toamna , as zice eu) In cazul asta chiar cel mai slab din cele de mai sus, schimbat de 2 ori pe an, se va comporta mai bine decat cel mai bun care a fost schimat doar odata pe an. Orice motor modern, servisat corect (cu schimb la max 15000/1 an) duce lejer 200 - 250 000 km.
    5 Puncte
  6. corbu33

    Discuții generale Superb 3

    Eu conduc mondeo nou de 180 cp diesel de munca... nu as da banii pe masina asta pt mine decat daca nu ar avea competitie dar are ... ceea ce este demn de recunoscut este directia care intodeauna si pe focus mai ales este foarte "reala si vie" feedback excelent de la drum si reactii instante la virari scurte bruste, in rest masina e praf la practicalitate, tinuta de drum( ca suspensii) nu pot sa zic ca e cine stie ce o consider normala dar iti cam rupe fundul pe denivelari desi e bine insonorizata, ergonomie si infotainmemt zero barat, spatiu interior praf in comparatie cu superbul, greiere in bord pronuntat si masina are doar 1600 km, sunet praf, calitate plastice sub superb, zgomot pronuntat de la roti dar s ar putea sa fie de vina anvelopele de iarna, hayonul nu este electric si rar se inchide din prima bine desi ai impresia ca s a inchis cum trebuie, faruri halogen( nu compar cu xenon) dar sunt un dezastru efectiv chioare... frana electro uneori da drumul greu cd vrei sa pleci de pe loc nu are auto hold care este extrem de util ... in spate mai ales cei mai inalti vor atinge lejer plafonul, vizibilitate all around proasta as zice. Puncte forte: directia si antifonare buna as zice sau mai degraba suspensie care lucreaza silentios ca anvelopele cam fac zgomot. dc ajuta la ceva acest mic OT, dc nu scuze.
    5 Puncte
  7. Clawoodyou

    Achizitionare Passat CC - sfaturi si recomandari

    La astea de Libia nu le-a mai pus ceas ca ei se orienteaza dupa soare
    5 Puncte
  8. DOL

    Achizitionare Passat B7

    Probabil o dauna totala. Cere un VIN si verifica-l aici http://www.salvagedb.com/ L.E. Era in josul anuntului. Da, este dauna masina in SUA http://www.salvagedb.com/search?q=1VWBN7A3XDC136214 Poze cu ea lovita la licitatie
    4 Puncte
  9. 75NOR

    SUV battle: Ateca vs Sportage vs Tucson vs Tiguan vs altii

    Inainte sa te grabesti, cauta testul de 100k km din AUtobild cu Kuga (ala in care a avut probleme serioase la prinderile cutiei de transfer/cardan si la motorasele stergatoarelor de parbriz) si mergi frumos cu lista de probleme la Ford si, pe langa omul de vanzari cere sa vorbesti cu cineva avizat din service pentru a vedea punctual daca s-au rezolvat problemele variantei non FL. In articol scria ca Ford si-a asumat reproiectarea prinderilor pentru cutia de transfer - intreaba daca au facut-o (desi s-ar putea sa se uite la tine ca curca'n lemne, la cat de avizati sunt majoritatea oamenilor de reprezentanta) Asta ca sa nu-ti para rau mai tarziu. Cat priveste PowerShift - e loterie, nu e generalizata. Ce este insa o certitudine - raspunsul ceva mai lent fata de DSG. Fa un TD pe un traseu care sa fie edificator pentru tine. Daca esti ok cu masina si ti-au raspuns multumitor la problemele de fiabilitate - go 4 it fara sa te uiti inapoi. La 25k, recunosc, nu ai ce sa iei din clasa asta, pe dotarile si puterea aia. La banii aia, daca as fi obligat sa iau SUV, as putea trai cu plasticele din Kuga si as alege Kuga in loc de asiatice - presupunand ca si alea sunt tot 25k (nu stiu). But hey, faza misto este ca la 25k nu ai ce Octavia sau ce Golf sa iei de puterea si echiparile alea... Misto rau, au ajuns SUV-urile (altora) mai ieftine decat compactele VAG...
    4 Puncte
  10. tavitara

    SEAT Arona

    ce au ajuns si SUV-urile astea nici nu se mai vad in parcari , sunt ascunse dupa loganuri
    4 Puncte
  11. edi10000

    Discuții generale Superb 3

    Haide ca nu este chiar asa...versiunea Titanium dpmdv chiar merita prin prisma optiunilor standard. In plus PowerShift nu a avut niciodata problemele pe care le are DSG-ul iar motorul de 180CP nu are nevoie de AdBlue pentru a face norma. Ford are locul lui pe piata prin prisma pretului si a design-ului unde sta mai bine decat Skoda, care si-a luat nasul serios la purtare si parca ar vinde Bentley nu low-costul grupului.
    4 Puncte
  12. GTD

    Ce Ulei Sa Bag La Golf 4 1.6 16 V Azd

    Dupa ce bagi un rand de segmenti in motor poti sa incerci orice ulei care are norma aprobata pt motorul tau , gasesti listele in topicul dedicat .Cat despre fum si zgomot de tacheti poti sa intrebi fostul proprietar/samsar ce cocktail de aditivi si marmelada o bagat in motor sa nu loveasca fum
    4 Puncte
  13. 75NOR

    SUV battle: Ateca vs Sportage vs Tucson vs Tiguan vs altii

    Revenind pe subiect, dupa ce am mai rumegat comparativul din Autobild sunt foarte curios sa vad live Kodiak-ul. Ar fi a 2-a oara consecutiv cand SUV-ul Skoda bate Tiguanul in comparativul direct. Victoria Kodiak-ului la capitolele "materiale, finisaje si ambianta generala" e foarte interesanta. Nu sunt client de SUV, dar sunt foarte curios In rest, putin OT din viata reala, adica "spicuri" din ceea ce oferea parcarea din Poiana Brasov ieri , ei bine SUV-urile ce fac obiectul acestui thread erau inexistente. Preferam "decat" SUV-urile premium, pe care le folosim doar pentru a le cocota ostentativ cu botul pe vreo bordura sau maldar de zapada stransa, desi parcarea ofera loc suficient fara a face "scamatorii" de iarna. Placerea de a arata altora "un calandru de SUV premium" dintr-o pozitie ostentativa probabil ca bate rationalul. In schimb mi-am permis aroganta de a urca acea panta abrupta ce duce la localul numit "Coliba...unora" cu o Skoda FWD si chiar am facut 2-3 "stop & go" pentru a da "prioritate la coborare" unor cetateni "premium" si culmea, am reusit sa plec din loc si sa ajung la respectivul stabiliment, unde doar "vulturii, scuze SUV-urile cuteaza" End of OT.
    4 Puncte
  14. CristiALF

    SEAT Ateca - discutii generale

    Normal ca se descurca, de ce nu ar face-o? Oricum insa, "Test"-ul este o gluma, nu e nimic off-road acolo, e doar un fun time pe zapada. Pe acolo merge absolut orice masina, exceptie delusorul ala.
    3 Puncte
  15. mihai.onu94

    Uleiuri Liqui Moly

    Nu ajungem nicaieri se pare. Eu intreb ce tip de LM s-ar potrivi motorului meu iar toata lumea imi spune sa schimb vascozitatea uleiului si nimic legat de intrebarea mea. Si din punctul meu de vedere nu am deloc pretentii mari. Vw spune ca uleiul se schimba la 15.000km sau 1 an iar eu atat vreau sa il tin, eventual un pic mai putin. Nu am spus ca vreau un ulei sa reziste 30.000 de km pt ca nu sunt absurd, dar atat timp cat castrolul magnetec (deci nu cel mai scump, adica edge) si un ulei aral (care din pacate nu l-am mai gasit la vanzare) au reusit sa reziste in conditii destul de bune pana la final, mult mai bune decat motul-ul x-cess, toate 5w40, am pretentia ca si firmele laudate pe aici de care lumea e foarte multumita sa duca 14-15.000 km.
    3 Puncte
  16. EEXCALADE

    Ulei de motor Ravenol

    Valvoline SynPower 5W-40 Il pun la un alh si suna mai bine decat cu ulei OE
    3 Puncte
  17. ADI_PKP

    SUV battle: Ateca vs Sportage vs Tucson vs Tiguan vs altii

    Flavyus daca tot vrei sa cumperi o masina "cu cap", doar dupa un raport pret/calitate in detrimentul masinii care ti-ar placea(evident in limitele unei buget prestabilit), ai luat in calcul si ce vei face peste 4-5-6 ani?? Eu cred ca la revanzare Kia merge la vale rau de tot...stiu o sa imi spui ca masina va mai avea garantie....dar ia in calcul si faptul ca coreenii schimba modelele sau le face-lifteaza foarte repede, iar asta inseamna devalorizare rapida la ce cumperi azi... Si eu am facut ca tine la masina precedenta, am luat cu cap Jaguar xf in detrimentul lui A6 sau seria5 si am pierdut vreo 25k dupa 1 an si jumatate.... romanii in general prefera masinile germane la mana a doua..... Bafta multa in alegerea ta!!
    3 Puncte
  18. bfor

    Achizitionare Passat B7

    nu, imi pare rau sa nu fiu de acord aici...asa le cumpara din Romania cei care nu vor sa inteleaga un lucru evident, ca masinile nu pot ajunge in Romania mai ieftine si cu km mai putini decat aveau in Germania sau alte tari..,dar am mai spus lucrurile astea o data mai sus, nu are rost sa ma repet. Si uite asa incurajam pe niste smenari sa-si faca profituri frumusele la fiecare masina vanduta=fiecare roman pacalit, in timp ce o persoana sau o firma daca este serioasa face comert legal, care inseamna pretul din afara plu TVA plus cheltuieli de transport plus o marja mica a profitului ( ca doar nu o sa lucreze in pierdere ) , sta pe stoc cu masinile luni de zile, si toti arunca cu pieter ca "uite domne ce preturi amri au astia "...si asta e valabil si pentru un proprietar care incearca sa-si vanda masina pe internet, ori este sunat de smenari care ii propun un pret indecent, ori este injurat ca pretul lui este mai mare decat ce se gaseste pe piata... Inca o data, nu exista ieftin si bun ! Nu are cum ! Doar daca cineva este la stramtoare si tb sa vanda de urgenta...dar parca nu m-as bucura sa stiu ca am profitat de suferinta altuia...
    3 Puncte
  19. RzzV

    Probleme tehnice Superb 3

    Se aburesc cand recircula, dar prea repede din pct meu de vedere. @sebip da, are doar buton de recirculare manuala, dar cea automata se seteaza din infotainment. Am pus mai jos 3 poze cu pasii de urmat ca sa o dezactivati si sa nu va mai abureasca geamurile cand vrea ea. Am incercuit cu rosu ce trebuie apasat.
    3 Puncte
  20. CristiALF

    Cauciucuri

    @xDaniel Nu cred ca poti compara Nexen cu Nokian. Chiar daca, Nokian sunt cunoscuti si foarte buni in avelope de iarna, mai putin pentru cele de vara. Daca e musai de ales dintre cele doua eu as merge clar pe Nokian.
    3 Puncte
  21. Makron

    Discuții generale Superb 3

    Nu, din acelasi motor nu se pot obtne viteze mai mari doar modificand demultiplicarea. Diferentele de viteza intre masini cu motoare identice, sunt cauzate exclusiv de aerodinamica si masa proprie. Un parbriz cu unghi mare sau un spate taiat, la viteze mari, actioneaza ca o parasuta. Singura diferenta ce rezulta din cutiile diferite la aceiasi motorizare este turatia la care se atinge viteza maxima.
    3 Puncte
  22. GTD

    Ce Ulei de Motor Recomandati?

    5w-40 505.01
    3 Puncte
  23. TSI11

    Ce Ulei de Motor Recomandati?

    In PD-ul lu' maica-mea folosesc ulei Eneos Sustina 5w40 nu Hyper d-ala care e mai slab in aditivi si se-mpaca foarte bine parerea mea ; porniri la -18 grade fara nici o problema si se aude foarte misto motorul pentru un PD . Momentan are vreo 4500 de km cu el si n-am completat nimic este la maxim nivelul...
    3 Puncte
  24. SacreDro

    Ce Ulei de Motor Recomandati?

    Baga ulei 5w50 daca vrei vascozitate si o calci.
    3 Puncte
  25. reader

    Ce Ulei de Motor Recomandati?

    Credeam că e un forum tehnic, nu unul despre hobbyuri și obiceiuri ciudate. Nu am auzit pe nimeni care să-și fi distrus motorul pt că a schimbat uleiul atunci când recomandă producătorul, însă știu fosta mașină de serviciu, passat b5 atj, la care se schimba uleiul la 20-30000km, cu ce era mai ieftin, plus că era forjată mereu, inclusiv pe drumuri forestiere. Ei bine această mașină a fost vândută la 750kkm! Toate subansamblurile prezentau urme avansate de uzură, inclusiv motorul, dar avea 750000km (din care 400000 am condus-o eu). De asta cred că e puțină paranoia cu uleiurile astea...
    3 Puncte
  26. deenman

    Temperatura motor

    Atunci du-te la cei de la service si spune-le bai tarane nu mi-ai reparat masina. Nu ai ce cauta in comunitatea asta.
    3 Puncte
  27. claumedel

    Proceduri VAG COM

    Am testat Emergency Brake Flashlight si merge cum a zis colegul romytaxy,mers cu 70km/h franat mai "violent" si functioneaza .
    3 Puncte
  28. EEXCALADE

    Achizitionare Passat CC - sfaturi si recomandari

    Bun si Phaeton-ul ,doar ca costurile sunt triple
    3 Puncte
  29. edi10000

    Discuții generale Superb 3

    Asta cu pretul nu sa o cred niciodata. Inseamna ca nu ai pus piciorul intr-o reprezentanta Ford, mie mi-au facut 7k reducere la un Mondeo dupa prima strigare si am auzit si alte persoane cu discounturi ce bat spre 20%. La Skoda, repet, parca vand aur, nu te poti apropia de preturile Ford-ului nici macar cu relatii.
    3 Puncte
  30. Laurentiu Risnetu

    Octavia 3 - Consum diesel

    Aici @Andreil ai pus punctul pe "i". Cred ca tuturor ne-ar fi placut un rezervor de 55-60 litri (chiar daca il umplem doar in concedii sau la promotii )
    3 Puncte
  31. EEXCALADE

    Ulei pentru motoare TSI

    GTD Castrolul nu e un ulei slab doar prin faptul ca nu e sintetic. Ma uit prin motoare care au mers de noi cu acest ulei si nu e ok deloc sa schimbi o axa cu came la 130 mii km .
    3 Puncte
  32. bogdan_

    Distributie Passat B7

    La reprezentanta au spus clar, de mai multe ori, ca distributia se schimba NUMAI la nr. de km. indiferent de varsta. Asa scrie in cartea masinii si asa spune reprezentanta. Passat-ul lui tata are 11 ani si 110 mii km si nu a schimbat distributia si totul e ok. Golf-ul meu are 9 ani si 120 mii km si nu am schimbat distributia si totul e ok. Chestia cu nr. de ani e o gaselnita a mecanicilor care fac reparatii dupa ureche.
    3 Puncte
  33. MyKe

    Consiliere achizitie auto 3k

    Nu înțeleg de unde atâta vehemență. "Reali" au devenit acum închipuiți? Sunt și mașini care nu se încadrează în tiparul ăsta, ce se întâmplă cu alea? Nu le cumpără nimeni fiindcă cineva spune că "sigur au mers mai mult cu ele" și, prin urmare, sunt nevoiți să le dea km din bord înainte, să pară credibili? Tata și-a luat mașină nouă în 2008 și a făcut 60.000 Km până acum. Să-i spun că are, de fapt, 160.000? Sau 180.000, că intrăm în 2017? Apropo, hai la mulți ani!
    3 Puncte
  34. Teodoreanu

    Octavia 3 - Consum diesel

    Acuma ca este sfarsit de an am facut un calcul de consum. Poate o sa par putin paranoic dar eu am notat intr-un carnetel toata motorina alimentata de cand am masina . Am consumat 2545 de litri de motorina si am 47400 de km facuti rezulta un consum mediu de 5,37 l/100 km . Mentionez ca 70 % din km sunt facuti extraurban . Eu ma declar super multumit de consum raportat la cilindrea si performantele motorului . Asta este lucrul care mai alina din desele vizite la service pentru diferite defectiuni . LA MULTI ANI !
    3 Puncte
  35. Doc Morelli

    Skoda Kodiaq

    Skoda nu e facuta sa iti ticaie inima cand o admiri de afara. Deschide-i portbagajul si sa vezi ce creste corazonul..:)
    3 Puncte
  36. sln

    Passat B8

    Nu inteleg de ce ai vrea setata distanta de X m. 10m la 90km/h este total altceva in comportament/ timp reactie/ franare fata de 10m la 150km/h. Sunt diverse intervale de "distanta" ce le poti seta din calculatorul de bord implementate ca si algoritmi si mod de functionare de niste oameni mult mai destepti ca noi. Inteleg sa mai schimbam una alta in VCDS ce tine de "comfort" dar treburi de astea ce tin de siguranta ta si participantilor din trafic, zau asa! Asa urmatoarele intrebari vor fi: - cum sa facem sa schimbam setarea maxima ACC din 160 in 210km/h, ce conteaza daca HW sau restul configuratiei software nu suporta sau nu intelegem toate implicatiile... - hai sa schimbam limita de toleranta lane assist ca sa fie dom`le autonoma ca in filme - etc!
    3 Puncte
  37. 75NOR

    Probleme tehnice Superb 3

    De fapt, daca e sa ne exprimam corect, nu se "opreste" niciun cilindru. Si nici pistoanele nu se opresc, nu se decupleaza de pe arborele cotit. Tot ce se poate opri este "alimentarea" cilindrilor, astfel incat pistoanele 2 si 3 se "plimba" in gol. Cuplarea/decuplarea este facuta de catre axa cu came, care nu mai actioneaza supapele cilindrilor 2 si 3. Filmuletul de functionare pus mai sus este elocvent.
    3 Puncte
  38. EEXCALADE

    Ce Ulei de Motor Recomandati?

    5w30 507.00
    3 Puncte
  39. toni

    Cu ce curatam volanele imbracate in piele?

    Cateva idei despre cum se intretine pielea auto, doar pentru cine este interesat.
    3 Puncte
  40. 75NOR

    Probleme aparute

    E o chestiune ce tine de safety, nu are sens sa o dezactivezi. Stai linistit, au aerisire, daca te uiti cu atentie o sa o vezi. DRL pe proiectoare am si eu la Superbul actual si dupa aproape 4 ani si 80,000km nu s-a "afumat" proiectorul, arata foarte bine si nici geamul nu a patit nimic (exceptand ciupeli de la pietre). Dupa 3-3.5 ani o sa ti se arda unul sau ambele becuri. Te costa 10 Ron ambele becuri si le poti schimba singur, in 10 minute. Nu e chiar un efort, nu ? Deci, lasa-le acolo, asa e gandita masina, vor tine fara probleme. Sunt si asa destui "meseriasi" care circula fara nicio lumina, in soare puternic sau amurg, exact cand nu-i vezi pe sosea.
    3 Puncte
  41. Georgik

    SUV battle: Ateca vs Sportage vs Tucson vs Tiguan vs altii

    Cred ca ar merge inclusa si Kia Nyro in aceasta competitie. Eu am fost, facut TD si am fost placut impresionat. Tin sa va zic ca este hybrida (141cp) si cutia e 10 clase peste cvt-ul de la Toyota. Garantia de 7 ani pentru mine conteaza foarte mult fata de ce propune concurenta. Sarbatori fericite
    3 Puncte
  42. Bebeee

    Golf 7 vs Astra K vs Megane 4

    Sa nu uitam ca e totusi important si rodajul.. Mai ales la o masina asa sensibila.. Daca din primii km o rupi cu launch control, etc. sau daca a fost masina de drive test, e clar.
    3 Puncte
  43. cristiansen077

    Golf 7 vs Astra K vs Megane 4

    Nu se basica nimeni, daca atat ai inteles din postul meu, imi pare rau. Referitor la ce spune colegul mai sus, ca se schimba o singura data, da mi voie sa am indoieli....sunt satul de atotstiutori. Legat de garantia reno nu comentez (am avut 2 de noi) si nu am intampinat probleme, in schimb cu octavia 3 achizitionata tot de noua, am avut ceva pb (avea luft intre capota si grila din fata si mi au apus ca nu se poatw rezolva pe garantie). Octavia 2 fl 1.8 dsg luata de la primul proprietar cea care halea ulei, cei de la reprezentanta desi omul s a plans ca papa ulei de la prima revizie l au tot imbarligat (la 10000 km a consumat 2 litri de ulei, iar la următoarea revizie 5 litri la 10.000....dupa iesirea din garantie tb reparata set motor sau garnituri supape .vreo 15000 de lei costa. Asa ca scuteste ma cu garantia minunata din grupul pe care il reprezinti. Ce am inteles eu din postarile tale e ca doreai gt, dar ai ajuns sa iei un sh ca nou.. oricum nu esti singurul user (pe la inceput mai vroia cineva dar a ajuns in cele din urma la concluzia ca masina lui veche e mai ok, un altul a luat altceva cu o putere mai mica si observ ca tot posteaza ce consumuri obtine...pai daca vrei consum nu iei gt. E normala abordarea unora dintre voi, doar suntem pe forumul marcii.
    3 Puncte
  44. mednick

    Octavia 3 FL - discuții generale

    Nu 5000, dar maxim 10 000. Ca trebuie sa fiu dobitoc sa dau pe o Octavia cat pe un apartament de 2 camere in Iasi.
    3 Puncte
  45. Jaw

    Skoda Kodiaq

    Nu stiu de ce dar parca la 40k as prefera Touaregul ala alb fata de orice Kodiaq. Nu mi-ar fi rusine cu scaunele alea de stofa sincer. As putea sa trec peste.
    3 Puncte
  46. tudy_cnu

    Golf 7 vs Astra K vs Megane 4

    Eu cred ca suint si oameni care isi cumpara masini de 200 de cai si nu le fugaresc zilnic, din semafor in semafor, sau pe drumurile patriei. Strict pe GT, iei iei GT pt ca are alte dotari fata de Megane'ul normal, ca are alte spoilere si briz brizuri fata de Megane'ul normal, ca are culoarea aceea Albastru nuj cum care nu e pe Megane'ul normal si asa mai departe Sa nu uitam de 4control, care nici ala nu e pe Megane'ul normal. Eu unul, nu imi luam GT, ca sa o alerg non stop. Dar ma felicit ca am ramas la VW, ca la cat de ghinionist sunt cu masinile, sigur nimeream vreuna din aia cu probleme
    3 Puncte
  47. ToniM

    SUV battle: Ateca vs Sportage vs Tucson vs Tiguan vs altii

    @Flavyus eu as tine sa "incerc" masina in speta pe vremea asta, nu vara la soare, insa acolo fiecare stim motivele achizitiei... fiind un suv pe mine m-ar coafa cum se simte la o zapada etc, nu ce fain e ca am suv...
    2 Puncte
  48. noobsound

    Ce Ulei de Motor Recomandati?

    @deenman ar trebuii sa iti treci la profil motorizarea. http://www.mobil.com/english-GB/Passenger-Vehicle-Lube/pds/GLXXMobil-1-Peak-Life-5W50 HTHS 4,4 vascozitate la cald 17,5... probabil ca iarna e precum vaselina dar mnah... ziceai de vara si ulei gros. Si pretul nu e de speriat Daca vrei eftin cauta Eneos premium Hyper 5w40 are aprobari inclusiv pentru PD si in magazinele importatorului e vreo 22lei/L. Mi se pare un Best buy.
    2 Puncte
  49. Ebi

    Consiliere achizitie auto 3k

    "Vaca bună se vinde din staul" Adica da, sunt masini din acel an cu Km putini, dar nu ajung la targ. Se vand la cunostinte, prieteni sau de cele mai multe ori nu se vand tocmai ca au Km putini si merg bine. (de ce ai vinde-o?). Cred ca nu exista masina sub 100.000 Km reali la 3000 euro la anul respectiv. Plus pretentia ca sa nu fie Dacia. Culmea, ca motoarele cu benzina de Dacia tin mai mult decat cele de VW. Si un Sandero pentru oras chiar ar merge.
    2 Puncte
  50. Ciurdea Ionut

    Baterie Golf V

    12.2V dupa 48 de ore schimb-o cat mai porneste si nu mai dai in altele, bip-ul e din cauza ei. Am un rombat de vreo 5 ani(folosita mai rar) dupa ce m-a lasat cea originala(11,5 ani) are 12,8-7 V dupa 2-4 zile pe racoarea de acum. ...ia si tu una de 70-72 daca ai diverse dotari pe ea, ce-i drept e 1.4mpi dar mai pui o muzica....si se aduna.
    2 Puncte