Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 22.03.2024 in Postări

  1. ITP luat fara probleme. Singurul comentariu : un furtun de combustibil nu etanseaza corespunzator si se vad picaturi. Dezamagirea mea : anul trecut am schimbat ambele furtunuri cu unele aftermarket noi. Acum unul e crapat si celalalt curge. 🫣 Oem noi nu se mai fabrica... O sa cumpar furtun la m si le inlocuiesc pana vin altele de silicon comandate.
    6 points
  2. Vecinu' s-a mutat de curand in apartamentul de langa mine (impartim un perete comun). Aseara mi-a batut la usa, venind sa se prezinte impreuna cu sotia lui. (initial sotia mea s-a speriat, nu avem prieteni si tangente atat de personale cu nimeni p-aici) Ne-au adus o tava de lasagna (facuta de ea) si o sticla de vin in semn de "Suntem noii vostri vecini (de langa) bine v-am gasit!" 🙂 Am trait in Romania (in vestul tarii si in capitala) atat la casa cat si la bloc in cartiere "de nord" si pe cat sunt romanii de "primitori si calzi", NICIODATA, NICI UN VECIN nu a facut vreun gest asemanator!😒 Din contra, de obicei imi bateau la usa sa imi ceara ceva sau sa ma deranjeze cu nimicuri! Asta asa, inopinat, am primit o mica lectie legata de "cat de reci sunt strainii"! (ce-i drept, nu sunt englezi!) 👳‍♀️ Din vorba in vorba, am dezbatut subiecte legate de traiul in comunitate, mentananta cladire si servicii, securitate, lifturi, gradina si am ajuns la coduri acces in ansamblu, parcare si ulterior la MASINI, un subiect pe care amandoi il indragim! Se pare ca omul e pasionat, avand "niste jucarii" din gama VAG 😄: P.S. Si el l-a remarcat pe Baloo 🐻 cica "I ❤️ your "Bentley", I bet it's like driving a cloud!☁️" 😄 Eu l-am corectat: "Poor people's Bentley" 😄
    5 points
  3. Niste cadre cu sora albastra stoc....
    4 points
  4. Bunatati. 😄 Discuri fata si placute Brembo. Placute spate Brembo pentru ambele masini. Suspensie H&R Cup Kit.
    4 points
  5. la asta nu fac nimic , promit.
    4 points
  6. Peste 32400km si urmeaza schimb de ulei, la 7k de la ultimul schimb pt ca a fost mult mers urban si urmeaza un drum de Germania. Plus am de rezolvat pe garantie o eroare la schimbatorul de viteze. Intre timp, am pus jante de 19 pt care de fapt e facuta masina asta. Specificatii oem cu 8x19 et49..nu cele mai estetice ca ET, dar directia a ramas la fel de usoara si doar un discomfort usor mai crescut fata de jantele 18. Am pastrat P zero si pe 19 gasind o oferta buna si cu AO1.
    3 points
  7. Buna ziua tuturor. Dupa 5 ani petrecuti cu Octavia FL (2018), am decis sa mizam tot pe marca SKODA, si sa facem upgrade la un SUV care sa ne satisfaca nevoile de familie si aici ma refer la confort la drum lung, iesiri multe la munte la cazari cu acces mai dificil, spatiu mare pentru cel mic in spate, si binenteles un portbabaj pe masura pentru a cara toate cele necesare familiei pentru multele sejururi. Masina din semnatura a fost achizitionata in aprilie 2023 de noua din reprezentanta SKODA Piatra Neamt, este varianta de echipare style tractiune integrala, cutie automata DSG 7 (DQ381 cod cutie) motorizare Diesel , 150cp/360 Nm, cu mici optionale peste (scaune spate incalzite, volan incalzit, padele pt DSG etc. driving mode selection OFFROAD).Skodiaq-ul l-am achizitionat de la Piatra Neamt, a intrat si reducerea aferenta progamului Rabla 2023, si in plus a fost si o oferta la dealer si am prins si anvelope iarna din partea lor. Pana in prezent dupa apx. 15 000 km (la prezenta data) , va pot impartasi experientele mele cu skodiaq-ul :).Imi place confortul masinii, pozitia inalta a postului de conducere, garda sol cca. 195 mm cu, care ma simt foarte confortabil pe drumurile forestiere,iarba etc, si in jungla urbana gen parcari la borduri inalte.Eram invatat de la Octavia precendenta cu spatiul generos in spate dar la Kodiaq e si mai mare, insonorizare buna, virtual cockpit ul este un must de acum incolo.Cutia de viteze (DQ381) e lenesa la schimbat in modul normal (lucru stiut de aproape toti utilizatorii de DSG) dar odata trecuta in sport e ceea ce trebuie.Folosesc modul D cu precadere in oras, si daca am nevoie de raspuns mai rapid fac shift in Sport prin apasarea in jos a manetei schimbatorului.Ma incanta cuplul, se simte de la turatii mici, urcatul rampelor pe teren dificil (cai acces drum pamant, forestier, iarba etc ) este foarte simplu, nu simt nimic chinuit totul decurge firesc.Farurile Matrix Led is superbe , am vazut ca odata puse pe auto noaptea nu deranjez pe nimeni din fata , chiar am ramas putin uimit de cum se face un con de umbra pentru cel din fata special ca sa nu il orbeasca si totul e dinamic (la vechea Octavia nu aveam asa ceva ). Aspectele negative pana in prezent, un senzor stanga fata cam da rateuri in sensul ca in mers tot se triggereste ca si cum ar avea un obstacol dar nu e cazul (sper ca se rezolva odata cu recall-ul 91GF configurare unitate comanda senzori, tocmai am fost instiintat de un astfel de update la masina personala de catre cei din reprezentanta).Dinamica masinii la condus urban chiar si in modul sport e dupa parerea mea sub Octavia avuta in trecut (1.0 tsi 116 CP manuala), adica trebuie sa fiu mai temperat intr-o oarecare situatie in trafic unde necesita sa fii fasnet, ceea ce nu e cazul marelui urs :)).La fix 8200 km , dupa un martor presiune ulei , a trebuit sa completez cu fix 200 de ml de ulei deoarece nivelul era sub minim , cu toate ca la predare nivelul se incadra in normal.Din punct de vedere stilistic nu imi plac insertiile cromatice de la nivelul geamurilor dar se pot face un chrome delete (poate pe viitor).Alte probleme nu am gasit pana la prezenta data si cca 15 000 km. Tocmai am facut prima revizie deoarece masina vine dotata cu un timp variabil decis de catre masina cumva (mai aveam cca 2000 de km pana la schimb ulei , valoare calculata de calculatorul masinii).La prima inspectie, conform planului de service s-au inlocuit filtrele de ulei/aer habitaclu/polen si uleiul (cca 6l).Uzura placutelor fata este undeva la 20% si cele din spate 15%.Cam atat de spus pana in prezent.Daca va mai pot ajuta cu alte informatii va stau la dispozitie. Toate cele bune!
    3 points
  8. Stergatoarele originale "si-au dat duhu" (din punctul meu de vedere, probabil ca pentru altu' "mai mergeau"😋) insa mie imi place sa fie totul "tzipla" asa ca am inceput sa "sap" pe net pe site-uri de specialitate dupa niste stergatoare noi, dar, din pacate, nu am gasit decat pentru o parte, ori stanga ori dreapta, branduri diferite sau set complet dar pentru masini cu volan pe partea stanga (model pentru UK n-am gasit niciunde avand prinderea diferita) iar la reprezentanta nu am intrebat, desi urma. Stergatoarele originale BOSCH au prinderea metalica, turnata in lamela stergatorului, dar la toate magazinele de piese la care am fost, n-am gasit decat aftermarket cu prinderi suplimentare/adaptoare (de plastic) disponibile pentru Audi A7/A8, Cayenne, Touareg etc aceleasi dimensiuni ca si pentru Phaeton. Am decis sa cumpar un set "Bremen Vision" foarte recomandat in UK, compatibile si cu Phaeton, insa, spre surprinderea mea, pentru montarea lor trebuia sa desfac capacele de plastic de pe bratele lamelelor (adaptoarele nu incapeau decat daca demontam acele capace de pe brate) si sincer mi-a fost frica sa nu le rup, "urechile" de prindere par fragile si probabil ca necesita ceva surubelnita speciala, ascutita, asa ca mi-am incercat in continuare norocul si la alte magazine de specialitate. Pana la urma, dupa multe cautari in orasele diferite din aria mea de Nord Vest, cu acelasi rezultat nedorit am ajuns tot la "o relatie" care face parte din industrie si a reusit sa gaseasca pe stoc intrun depozit/magazin din CREW (oraselul unde se afla si fabrica Bentley, coincidenta sau nu 🙂) 2 stergatoare Bosch Aerotwin compatibile Phaeton/Bentley, mi-a dat contactul si am plecat dupa ele. (80 km distanta) Imaginati-va un magazin (showroom) de dimensiunea unui Kaufland + depozit inca pe atat doar cu piese auto! Un consilier de vanzari a gasit pana la urma ce cautam! Stergatoarele le-am achizitionat separat, nu se ofera ca si set intr-o singura cutie, deci tot stanga/dreapta. "De ce Doamneee, de ceeee?" (cu voce de Dorel din Las Fierbinti) 😭 Din pacate nu imi place ca suportii de pe bratele stergatorului raman “descoperiti” (la stergatoarele originale erau acoperiti (lamelele erau turnate in metal) imi e frica sa nu rugineasca in timp, nu stiu daca sunt din fier sau aluminiu) Pentru inlocuire, trebuie pus contactul, stergatoarele trebuie setate in pozitia service din meniul masinii, astfel vor "iesi" de sub capota si poti sa ai "acces" la ele. Recomand sa puneti ceva hartie moale/absorbanta sau o carpa intre bratul stergatorului si parbriz, astfel il veti proteja de zgarieturi/ciobituri, in nici un caz sa nu le lasati ridicate fara lamela, arcurile pot sa plieze bratele si veti sparge parbrizul! 😉 M-am chinuit vreo ora pana am reusit sa le montez, sa conectez adaptorii speciali, initial am uitat ca au dimensiuni diferite si le-am montat invers. (cel de la sofer este mai lung, cel de la pasager mai scurt si cand le-am readus in pozitia normala, cel de la pasager atingea in caroserie 🤪) "DOREL", ce sa faci! ) Bine ca nu am stricat motorasele, DA! Phaetonul are 2 motorarse, cate un motoras pentru fiecare stergator! Cand deselectezi pozitia service, stergatoarele pleaca pe rand inapoi la locul lor, sub capota! 🥴 Dupa ce le-am inversat, le-am testat cu lichidul de parbriz si am realizat ca raman zone pe care stergatoarele nu le acopera, nu calca optim pe parbriz!!!! Am innebunit!😱 M-am gandit ca n-or fi compatibile sau ca sunt defecte din fabrica (desi au fost comandate dupa numarul de inmatriculare, un sistem online care e la fel ca si seria de sasiu, apar exact toate specificatiile masinii) Iar la ce magazin aveau baietii acolo, ma miram sa imi dea ceva gresit, insa puteam sa le returnez fara probleme! Bineinteles ca "DOREL" a montat ADAPTOARELE invers!!!! A trebuit sa scot iar lamelele cu tot cu adaptoare si sa le rasucesc (in pozitia optima) astfel sa fie montate CORECT in celalalt sens, lamela sa calce "cum trebuie" pe parbriz! BAAA pe bune!!??? 🤪 Ca si ultima solutie, daca nu gaseam la reprezentanta, nu imi ramanea decat sa incerc sa inlocuiesc DOAR lamela de cauciuc de pe alte stergatoare Bosch cu aceleasi dimenisiuni si sa incerc sa le montez pe stergatoarele originale, pentru unii se pare ca e mult mai convenabil asa, desi nu pare foarte simplu din ce am vazut pe youtube, risti sa le rupi, insa nu e imposibil. ☺️ Insfarsit masina are stergatoare noi si isi fac treaba cu brio, sterg in mare fel! Nu de alta, dar in UK eu chiar am nevoie de stergatoare bune! ☔ Cred ca am facut 10 fire de par alb si am imbatranit cu 5 ani doar cu schimbarea stergatoarelor, sa ma fereasca Mniezo de alte complicatii, nu de alta dar cica Phaetonul are 3.2 KM de cabluri si 400 de mufe...eh, noi sa fim sanatosi! 🤪
    2 points
  9. @dragos sumacred ca te complici inutil si ai scris 2 pagini degeaba... sunt la fel de acord cu colegii: cam orice ulei 5w30 e ok, nu o sa fie unul care ajunge la temperatura in 10% din timp! Nu ai ceva masina F1 ca sa ai diferente asa de notabile. Cumpara orice ulei 5w30 de marca, sa nu fie contrafacut, schimba-l la 8-10k km si o sa fie ok. Ar trebui sa ai lucruri mai importante pentru care sa iti traiesti viata, nu sa te uiti pe specificatii si sa pierzi vremea cu argumente pro/contra.
    2 points
  10. @Al Bundy Motoarele mai puternice functioneaza la temperaturi mai mari, care "uzeaza" uleiul mai tare, probabil de aia e recomandat 0W30 la 2.0TSI de 272/280cp...
    2 points
  11. Salutare salutare, mersi frumos @CristiALF , poate reusim sa ne mai strangem la o sueta ca pe vremuri in parcare, ca vine vremea frumoasa!
    2 points
  12. Stim cu totii site-ul ala, si momentam Michelin CC2, sunt cam cele mai bune anvelope allseason, conform testelor
    2 points
  13. Salutare si bine ne-am regasit acum la +100 000 km cu jucaria. Tot ma mai supara cateodata si ma gandesc sa o vand sau sa nu, dar din zi in zi ma re-indragostesc de ea. Problema serioasa sa zic asa va fi cu adevarat cand va aparea al treilea membru in familie deoarece si viitoarea sotie tot masina cu 2 locuri are Am zis sa revin sa ma mai "laud" cu ce am mai facut pe la ea si ce recomandari mai am. Pana acum totul bine, nu a picat nimic, nu consuma ulei asa ca am zis ca merita si ea upgrade-uri. Din pacate am renuntat la softul MTM (ECU + TCU) deoarece a fost nu problematic ci foarte problematic... Am mers pentru cutie cu un stage 2+ de la TVS Engineering (Olanda) instalat la Automatico in Bucuresti, recomand baietii deoarece au fost foarte promti si profi. I-am ales pe cei de la TVS deoarece am gasit numai review-uri pozitive iar instalarea iti da unele optiuni care nu am mai auzit si la altii. Pentru putere am mers pe mana celor de la 034 Motorsport, mi-au placut deoarece au un aparat cu care iti poti scrie softul chiar tu si care ulterior il optimizeaza nevoilor tale dar mai ales mi-a placut ca poti oricand sa schimbi hartile de la stock la Stage 1, 2 sau 2+ cum am luat eu. Adica cand merg la ITP, "e stock domne" In continuare toate upgrade-urile le-am tinut sa zic asa la limita legii si am incercat sa echilibrez investitiile in putere/franare/directie cat mai mult deoarece este o masina cu care merg zilnic. Nu voi face upgrade-uri in motor/turbo/evacuare deoarece puterea pe care o are acum, este mai mult decat suficienta. Mai jos avem upgrade-urile masinii + ce urmeaza sa vina Upgrades: 034 motorsport - dogbone mount - billet catch can - strut tower reinforcement - front subframe locking collars - rear subframe mount inserts - stainless steel braided break lines - billet breather block off kit JXB Performance - driveshaft center support bearing carrier Girodisc - front rotors 370 - back rotors 310 - magic break pads (less break dust) Bar-Tek - DSG catch can NGK - Spark plugs - Ignition coils Go Fast Bits (GFB) - Diverter Valve + (DV+) Forge Motorsport - Silicone Boost Hoses Ram-Air - Performance intake kit with PRORAM filter Urmeaza sa vina 034 Motorsport - HPFP upgrade Wagner Tuning - Evo 2 intercooler La final voi reveni si cu poze, cel mai sigur dupa ziua mea deoarece nu prea am timp de ea acum fiind cu nunta. Sa auzim numai de bine! Si drumuri bune!
    2 points
  14. @Fantozzi Chiar daca sunt masini de firma pe toate le-am intretinut si le-am condus ca si cum ar fi fost masini personale. Nu-mi sta in caracter "sa-mi bat joc" in general de lucruri fie ca sunt sau nu ale mele. Doua dintre ele (skoda o2fl si o3) le-ma achizitionat eu dupa iesirea din leasing si functioneza impecabil si astazi 90% regim de oras (la parinti). Niciuna din situatiile pe care le-ai descris tu la rubrica "asa nu" nu se aplica in cazul meu. Deci, raman la parerea personala ca sunt probleme cu cutiile dq200 pe care producatorul le-a recunoscut de-a lungul timpului dar din pacate dealer-ul nu le recunoaste si impinge la limita timpul astfel incat o eventuala cedare sa se intample la iesirea din garantie si reparatia sa se efectuieze pe bani. @Xman_ghio Este "directiva interna de multinationala" ca toate masinile din flota sa fie cu motoare diesel si de la un producator German (si nu Mercedes,Audi sau BMW, deci exclus brand-uri premium) pentru ca firma la care lucrez e o firma germana.......nu pot alege eu alta motorizare si totodata bugetul este limitat. Deci, per total o gramada de restrictii la care trebuie sa ma adaptez. In ceea ce priveste alegerea cutei automate in detrimentul celei manuale eu personal sunt de parere ca este mult mai confortabil si "mai indicat" o cutie automata pentru oras decat una manuala. As fi ales manuala pentru deplasari preponderent extra-urban.
    2 points
  15. Nu ma pot abtine, cand vad ca toti sunt profesionisti in a cumpara masini la mana a doua. Deci, uzura scaunului la masina respectiva, nu are nici o legatura cu numarul de km. Am un 7P din 2012, are peste 190k km, la mine e de aproape nou. Aceeasi uzura o am de pe la 100k km, ba din contra, la aripioara de la spatar, am si niste zgarieturi de la gecile sotiei. Sunt un tip greut, dar nu foarte, am in jur de 100kg. Pentru a evita astfel de cute, ar trebui in mod constant curatate si hidratate scaunele de piele, ceea ce, recunosc, nu prea am facut. Pentru a depista nr real de km, altele sunt metodele. Un scaun de peste 300k km, ma astept sa aiba zgarieturi, rupturi, nu cute. Mai este un mit, d-le, nu lua masina din Romania ca e distrusa. Uite ca am exemplul meu, si inca nu e distrusa dupa 12 ani, ce-i drept, vopseaua originala nu prea mai e pe multe elemente, dar tehnic, o consider inca excelenta. Asa ca, dmpdv, acea masina pare destul de ok, am vazut ca ai si VIN-ul pe anunt. Deci @Acidone77 ,dupa ce ii verifici VIN-ul si daca e ok, mai trebuie sa mergi sa o vezi, la fata locului ai putea observa daca a fost pocnita, si sa-i faci si o diagnoza. Navigatia e o chinezarie after-market, daca masina a avut RCD550, atunci, daca acea chinezare e montata cum trebuie, ii da clasa RCD-ului. Oricum, maximul posibil din fabrica, RNS850, care nu prea mai face fata timpurilor prezente, il gasesti la dezmembrari. In rest, cum zice ANdi B., noi romanii, vrem masini la mana a doua, destul de vechi, care sa aiba si km putini, sa aiba si vopsea originala, sa nu aiba nici daune in istoric(nu ma refer la daune totale) si cel mai important, sa fie degeaba.
    2 points
  16. Știți ce e ciudat pentru noi, românii? Ne dorim mașini rulate care să fie ca noi la prețuri de nimic, așa ceva nu o să se întâmple.
    2 points
  17. 2 points
  18. Gata cu interiorul. 🤩 Mega multumit de updaturi.
    2 points
  19. Si atunci ? De ce diferentele astea la ulei ?
    1 point
  20. @UNHleaSHD :))) Da si ma rog de ulei jumatate de a3 ca sa ajunga la temperatura optima ca sa pot sa ii dau o talpa
    1 point
  21. Help me o great forum you are my only hope scz pentru wall of text dar sunt un pic confuz si am nevoie de ceva ajutor in alegerea unui ulei So dupa ce am starnit ceva valva pe topicul despre motoarele ea888 cand m-am plans ca 0w20 in specificatia 508.00 este cam apa de ploaie am decis sa vin si sa incep cam aceeasi discutie si acilea pe topicul dedicat de uleiuri. Ce ma intereseaza pe mine este un ulei cat mai decent pentru un DNUA cu 75k km care se pregateste de un stage 0 / 1 ( de la 2 incolo nu imi mai pun problema ca zboara GPF-ul ) Cum producatorul recomanda 504.00 asta ma lasa cu o larga paleta de ulei-uri ce sunt compatibile care mai de care ridicate in slavi si cu o multime de adepti ce sunt gata sa linseze pe oricine nu este de accord cu punctul lor de vedere ( sau cel putin asta am inteles din ultimele 50+ pagini ale acestui subtopic ) . Ulei-ul ideal ( din cunostiintele mele limitate ) ar trebui sa arate cam asa : HTSH cat mai mare , KNOAK cat mai mic , TBN cat casa , Indice de vascozitate cat mai mare , si cum masina este dotata cu un GPF atunci ar trebui ca si nivelul de cenusa sa fie redus . Modul cum va fi folosit ulei-ul este intervale de schimb pana in 10k km , 90% extra urban Daca am inteles corect ulei-urile s-ar imparti cam asa : Full syntetice ( grupa 4 + grupa 5 ) - al drq de scumpe teoretic cel mai bun comportament si longevitate Redline 5W30 SINTETIC EURO SERIES Amsoil 5w30 European Millers EE Performance C3 5w-30 Semi sintetice ( grupa 3 + un pachet de aditivi ) - cel mai bine pot fi caracterizate jack of all trades and master of none Ravenol VSW SAE 0W-30 Ravenol VMP SAE 5W-30 Motul Specific 504/507 Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W-30 Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 MOBIL 1 ESP 0W-30 FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 SAE 5W-30 Total Quartz Ineo Long Life 0W-30 LIQUI MOLY Top Tec 4210 0W-30 Castrol EDGE Long Life III 0w30 VW Long Life III 0w30 - el clasico Aici cred ca mai sunt ceva marci dar nu as vrea sa enumar pe toate ( cred ca lista completa se gaseste pe net ) O mentiune notabila care mi-a atras atentia este Ravenol RUP 5w40 care respecta ACEA C3 si are Sulphated Ash ~= 0.8 dar nu are acreditare 504.00 . Continuand poveste am observat aici ca Ravenol a avut parte de o promovare agresiva in 2019 / 2020 si toata lumea a trecut pe uleiuri din aceasta gama jurand cu mana pe rosu ca le-a rezolvat probleme de consum , tzacaniti si alti piticoti care isi fac veacu prin compartimentul motor. Cum cel mai bine este sa verifici informatia in mai multe locuri am intrat si pe oil-club.de si cautand dupa codul de motor toata lumea respira si propavaduieste Ravenol. Cum stiu ca nemtii sunt ff nationalisti si tot ce e facut la ei este mult superior am zis sa verific ce zice lumea despre ravenol si peste balta asa ca am intrat pe bobistheoilguy.com unde citind peste recenzii am dat peste Dimitry from Russia care sustinea ca in testarile ce le-au facut ei Ravenol a venit cu diferente de calitate in cadrul aceluias produs , asa ca am ajuns sa citesc pe oil-club.ru Simt ca deja sufar de information overload , asa ca ajutati un nehotarat in alegerea unui ulei Multumesc Mi-am luat libertatea sa aranjez cat de cat o lista cu ce specificatii am gasit pe net despre ulei-urile mentionate . O sa il intreb si pe IonGPT sa vedem daca el reuseste sa completeze datele care lipsesc. Ulei.pdf
    1 point
  22. BOSCH AEROTWIN: https://www.boschwiperblades.com/xc/ro-ro/basic-page.html/-/ro-ro/76bedf685c0ea5c4aca151a0337a6b07b9452401/period_2161_2524_11_2012_12_9999/SKODA_Octavia_2012 OEM = Original Equipment Manufacturer
    1 point
  23. @mkvgti pe bune, ulei de la butoi? =))
    1 point
  24. Fac pariu ca un 0W30 sau un 5W30 de calitate ( Mobil1, Motul, Aral, etc ), cu schimburi normale 10-12k maxim, nu va afecta sub nicio forma GPF-ul. Sunt reprezentante care pun 0W30 in loc de 0W20, in masini cu GPF. Vedeti exemplu de mai sus postat de un coleg. Edit - cu cat a crescut norma de poluare, cu atat s-a tot redus vascozitatea uleiului...
    1 point
  25. Dammm ce am starnit acilea Doar mentionand ca 0w20 e subtirel Da si in cazul meu tot 0w30 cu 504.00 este recomandat. Sunt curios cate pagini am sa adaug la topic-ul de ulei-uri dupa ce postez si acolo Totusi intrebarea mea initiala ramane , unde as putea gasi diagrama circuitului de ulei pentru ea888 gen3 cu precadere DNUA . Multumesc
    1 point
  26. @The_Ego 2.0TSI 190/200. Alea cu ciclu B.
    1 point
  27. Pentru zona ta sunt perfecte, au destula aderenta pe zapada ca sa te descurci ocazional pe la munte, iarna. Un set de lanturi ar fi o solutie alternativa daca situatia se complica, dar ai ambele seturi de jante originale, deci ET46, iar lanturile merg numai pe jante cu ET48/E50, din cate imi aduc aminte.
    1 point
  28. Masina asta era doar una din variante, pe lista au mai aparut si Toyota Land Cruiser, si/sau poate Jeep Grand Cherokee... vai vedem ce optiuni ar mai fi, cautam, ne ma informam, mai aflam una alta... - dar nu as dori sa ducem discuta offtopic in vreun versus... Oricum, va multumesc pentru informatii si pareri!
    1 point
  29. 1 point
  30. Salut...am observat aceasta umflatura in vopsea... este mica, are cativa milimetri și este pe o aripa din față a mașinii. Sa fie oare de la mine...sau de la ei ...? 🤨
    1 point
  31. Cu aprox 1000€ gasesti un interior de piele complet . https://www.olx.ro/d/oferta/interior-complet-touareg-7p-IDequhw.html
    1 point
  32. Bine spus Scaunul meu arata mai bine la 315.000 km si am 90 kg Dar oferta e normala , asa sunt masinile vandute in AG , cu tupeu maxim , PERFECTE Doar pe teritoriul judetului Arges si-a facut cetatea proprie Vlad Tepes , nu ? Poenari parca De aici si teparii , urmasii marelui domnitor
    1 point
  33. Asa ar fi corect, dar daca masina nu se strica, ce ar mai face service-urile, producatorii de piese OEM etc...
    1 point
  34. Permiteti-mi o parere, jucand rolul clientului ignorant: de ce ma freaca pe mine grija de ce model de cutie am pe masina? De ce sa imi bat capul in plus dupa ce am platit o suma de bani pentru 2 pedale? Am masina cu "cutie automata", o voi folosi unde am nevoie de ea, asa cum am nevoie de ea si o voi intretine conform planului de service. Daca se strica, la garantie cu ea. Dq200, 250, 380/381, 500, astea sunt pentru cultura generala si pentru mecanici. Clientul ar trebui sa primeasca o masina care nu se strica, punct.
    1 point
  35. Pune print screen cu presiunea diferentiala. Incarcarea filtrului (60g cenusa) e mare! La 70g e cam kaput. Fie km nu sunt reali (la incarcarea asta mai aproape de 250-300k km), fie s-a circulat aproape exclusiv urban. Aproape sigur nu are doar 185k km.
    1 point
  36. Numai "explicatie" nu era..., fiecare intelege ce poate. Era un exemplu "de asa NU" de cum conduc unii DSG si apoi se mira ca s-a stricat. Chiar asta spuneam, este o mare tampenie sa comuti in timpiul mersului din D-N si din N-D
    1 point
  37. Mi-ar fi placut furtunele "perfomate" asa cum sunt de fabrica. De aceea am luat aftermarket - preformate. Furtunul la metru nu mai e original...dar alta varianta nu vad momentan. Da, am vazut Gates si din acela incerc sa cumpar.
    1 point
  38. Gata comanda lansată astăzi de acum 4 luni de așteptare. Sperăm să fie cu noroc și să o aducă puțin mai repede.
    1 point
  39. La multi ani dragi colegi, pe anul acesta nu ne-am auzit Am mai bifat inca un retrofit de care sunt mandru ca l-am realizat cu succes. Sign assist, am trecut de la camera 3AA la camera 3Q0, perfect functional acum sign assist, cum am trecut la unitate MIB, presupun ca si din cauza bordului 3D, nu mai afisa semnele de circulatie. Oricum aveam de gand sa schimb si acest modul ca sa fie in conformitate cu celelalte, incet incet ajungem la FULL MQB cu modulele pe platforma PQ. Intre timp am pus si softul de fabrica al masinii de la , deoarece nu mi-a placut cum functionau regenarile daca masina sta in oras. Erau cazuri in care ajungeam la fiecare 200 de KM sa isi faca regenerare masina, daca statea in jur de 2 saptamani in oras. Am studiat putin cazul si ca sa nu ajungem la o uzura a EGR-ului si alte componente, am constatat ca ar fi necesar sa trec la softul vechi. Dupa mai bine de 3000 de km cu softul nou, pot spune ca masina se comporta mai bine, regenearile in oras sunt undeva la 500 km, motorul suna bine, temperaturile sunt ok, ceea ce nu inteleg dar voi mai studia acest caz, astept aici si pareri de la cei care se pricep mai bine, daca merg lejer scot un consum de 4.7 ceea ce n-am mai reusit de cand am masina, dar scade temperatura la apa in mers si revine din nou la 90, scade pana undeva la 80 de grade. Am schimbat distributia si pompa de apa + termostat la cutie. La revizie am sa verific celalalt termostat. am trecut de la 9977 la 4779 dupa cum se vede si in LOG. Pe urma am inceput pregatirea suportilor la camera 3Q0, deoarece este mai mica fata de 3AA sunt necesari 2 adaptori, pe care i-am facut la imprimanta 3D, pot face la comanda contra cost detaliile in PM. si va trebui ajustat si suportul de camera, de pe parbriz, ca sa incapa camera. Am pilit putin si din camera noua 3Q0, ca sa nu imi mai rupa suportul cel mic printat la imprimanta 3D, am stricat cam 7 suporti am refacut pinii confirm diagramei, si am inceput setarea parametrilor, si codarea camerei 3Q0. Totul bine si frumos, s-au incarcat parametrii, masina vedea camera, doar ca din pacate camera avea o problema software, asa presupun... si nu functiona, ramanea mereu eroare pe diagnoza. Ca norocul am mai avut o camera disponibila, pe care am ajustat-o si am instalat-o pe masina. Totul bine si frumos, avem Sign assist 3q0 de MQB pe PQ 🤩 noroc ca nu m-am abtinut si am desfacut camera veche sa vedem ce are inauntru, daca cumva este vreo lipitura rece, si cred ca s-a stricat pana la urma camera mica din unitate. Ce este pacat la acet retrofit, ca nu iti da si un semnal acustic sau ceva atunci cand apare limita de viteza cum este la platforma noua, ca iti si afiseaza in bord in oricare meniu ai fii inainte. Poate pe viitor o sa avem aceasta notificare. cei care se pricep mai bine la computere de bord si le modifica. Dar overall sunt multumit de ce am reusit sa fac, si continuam mai departe. Multume module nu mai am de schimbat pe masina 🤣
    1 point
  40. Am citit SSP 645 si SSP 606 si SSP 436 si ce inteleg din ele este ca tot sistemul se adapteaza la necesarul de presiune de ulei. Toate bune si frumoase dar ce ma bazaie cel mai tare este ca in intervalul 0 - 3500 adica fix unde pompa este in modul in care pastreaza 1.8 bari presiune de ulei ( ps in toate acele studii nu prea este specificata temperatura ulei-ului cand a fost facuta masuratoarea ) daca accelerez ca tampu' atunci o sa am nevoie de presiune de ulei care sa imi activeze variatoarele de la arborii cu came si daca cumva peste asta mai sunt si jet-urile de racire ale pistoanelor pornite ( care daca am inteles eu bine papa cam 0.9 bari ) imi e tare frica ca o sa ajung sa am o presiune insificienta pentru a imi pastra ok pelicula de ulei la cuzineti ( care btw in numele eficientei au fost micsorati ... fgm greta si green shit ) Ce m-a facut sa stau si sa investighez un pic problema a fost acest video https://youtu.be/zi8u2e-XRJw?si=Jit0GfvQKLdRGkfA , acum poate sa fie un video in care fac reclama la pompa lor de ulei dar in acelasi timp cam prea crapa ea888-urile Bine o solutie alternativa ar fi sa renunt la GPF si sa trec pe un 5w40 cinstit care sa reziste
    1 point
  41. daca l gaseai la 130000 era o chestie, dar sa dai o masina cu 190000 pe una cu 230000 pentru cativa ani nu stiu daca e o afacere
    1 point
  42. Am schimbat placutele de frana pe fata marca TRW cost placute 290 de lei montaj gratis . Au tinut 52 de mii de km . Cand am fost la revizie la 50 de mii de km cei de la reprezentanta au zis ca trebuie schimbate . Am intrebat cat costa inlocuirea lor 1150 de lei . Le-am multumit frumos !
    1 point
  43. @mishu achihaitei la 200 de lei... risti viata ta si a celor din jur. La 250 de lei... esti tot pe acolo. Daca un Nexen (groaznic, l-am avut echipare OE) costa aproape 300 de lei... ori ridici bugetul... ori risti.
    1 point
  44. Salut, Nu am facut backup inainte, dar stiam ca versiunea o pot gasi online nu stiu daca a fost intr-adevar desteapta alegerea ... dar a functionat. Eu nu am avut optiunea cu AIO (link) dar uite-te peste acest link (help) poate te ajuta sa intelegi mai bine ... Pare ca este creat special atunci cand faci update de la o versiune mult mai veche dar vezi si tu Spor
    1 point
  45. Acum tu stii daca te increzi in ce scrie un samsar Exemplu de abureli : - A nu se face comparatie cu masinile fara optiuni,nu necesita nici o investitie! - Navigatie profesionala 3D touch screen led - Faruri bi-xenon adaptive+cornering light - Faruri led ultima generatie fata/spate Mai lipsesc farurile laterale
    1 point
  46. In primul rand, senzorii de care vb sunt de slaba calitate. Recomand OE sau Bosch, dupa care trebuie facuta o verificare corecta a sistemului, pt a constata daca mai ai si alte probleme pe linia DPF, evacuare gaze, etc
    1 point
  47. Baga suma asta in achizitie (an mai recent,km mai putini…) ,NU in reparatii
    1 point
  48. Cand achizitionezi o masina din aceasta categorie NU pretul trebuie sa fie in lista de criterii . Masina nu se cumpara daca : -nu are toate reviziile/reparatiile la zi (se verifica doar la reprezentanta) -nu are km reali -are daune majore -are scurgeri de lichide -are antigelul murdar -are tevile afumate -……. Altfel …sa pui deoparte minim 3000-5000 € pt eventuale reparatii .
    1 point
  49. Lichidul de frana se schimba la fiecare doi ani. Poti sa refuzi daca tu consideri ca nu este necesar si masina nu mai este in garantie. Faci doar schimbul de ulei sa ramana in istoric Pretul dat de reprezentanta din Olanda este dublu fata de Romania dar banuiesc ca si salariul din Olanda este cel putin dublu fata de Romania Nu o spun cu rautate dar cred ca ar trebui sa sprijiniti si voi economia tarilor care v-au adoptat si care va platesc salariile
    1 point
  50. salutare, solutie simpla ca sunt conducte de retur fara presiune sunt furtune cu insertie din dedeman. merg de 3 ani fara umezeala de motorina. la fel se pot folosi si la antigel . coliere noi si nu cedeaza ..
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!