Clasament


Popular Content

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 27.05.2017 in Postări

  1. 8 points
    @SacreDro "motorul o sa se manance singur" ...sa inteleg ca in cateva luni o sa ajunga motorul de la 1000 cmc la 800 cmc?
  2. 7 points
    Nu vreau sa fiu eu ala .. dar.. sunt 81 de pagini de pareri, sfaturi, informatii.. etc in acest topic, puneti niste intrebari care se repeta odata la cateva pagini
  3. 7 points
    Sa va povestesc ce am mai facut Urmeaza un post lung, cu multe poze, so sit back and relax Bun! Ieri am inceput ziua in Innsbruck cu un cer noros, care a tot amanat ploaia. Am gasit pe website'ul orasului idei de un tur de o zi, plus ce idei am mai furat de aici si am ajuns la urmatorul itinerariu: Dupa ce ne'am luat Innsbruck card de 24 de ore (o foarte buna afacere cu acest card), am luat funicularul, apoi telecabinele si am ajuns in varful HafelekarSpitze, la aprox 2-3 grade. Dupa pozele de rigoare, ne'am incalzit cu un gulas si un strudel la cabana din varf si am coborat spre temperaturi mai normale Dupa, am coborat la Alpen Zoo. Mi s'a parut o plimbare reusita, intr'un zoo organizat foarte bine. Ce mi'a placut foarte mult este ca toate animalele aveau niste habitate generoase ca spatiu si cat mai apropiate de realitate. De asemenea, toate animalele erau in perechi, iar ceva de apreciat Dupa, am coborat in centrul vechi si am facut o binemeritata pauza in care am savurat un germknodel De aici incolo, deja norii erau foarte amenintatori si am mai avut putin timp la dispozitie pana sa inceapa furtuna. Am mai reusit sa mai vedem Golden Roof si sa urcam in Turnul Orasului, apoi a inceput vijelia. Pe o ploaie torentiala am plecat din Innsbruck spre Hintertux. Ajunsi acolo, ne'am cazat la o pensiune de langa gondola principala, cu niste gazde de toata isprava (de exemplu, azi ne'a lasat sa stam pana la ora 3, fara nicio suprataxa) - Pension Christina. Mare ne'a fost mirarea cand am incercat sa gasim ceva decent de mnacare, ca statiunea era pustie. In afara de un hotel la care un snitzel era 19 euro, altceva nu era nimic deschis Am ajuns intr'un final la o cafenea de benzinarie, unde doamna de la tejghea s'a oferit sa ia o pizza congelata din magazinul benzinariei si sa ne'o faca in cuptor (ospitalitate ca la tirolezi rar mai gasesti). Dupa ce pe perioada noptii, temperaturile au fost cu minus (da, stiu, in Bucuresti va cam topiti ), dimineata la 7 m'am trezit si am avut privelistea asta Asa cum am lasat sa se inteleaga si in postarile anterioare, noaptea in Hintertux a avut un scop precis, si anume o sesiune de ski pe ghetar. Asta era un vis mai vechi de al meu, si daca tot stiam ca trec prin zona, mi'am luat echipamentul (mai putin placa) si am zis ca trebuie sa incerc. Ca fapt divers, la baza telegondolei e un rent store foarte bine echipat, cu de toate, de practic poti sa ajungi in blugi acolo si te echipeaza ei cu de toate. Pentru orice detalii legate de ski in Hintertux, puteti sa imi scrieti in privat si o sa incerc sa va raspund, bineinteles din ceea ce stiu si m'am documentat Si acum si niste poze Am bagat coborari pana la pranz si dupa un gulas si inca un germknodel, am coborat in statiune, sa iau consoarta si sa plecam spre Viena. Din Zell am Ziller, in loc sa merg pe drumul clasic, inapoi in autostrada, bucatica aia prin Germania, Salzburg si de acolo spre Viena, am preferat sa intru printre munti si am facut dreapta spre Gerlos. De aici, am trecut fara sa vrem si pe langa cea mai mare cascada din Austria - Krimmler Wasserfalle si apoi spre Kaprun si Bischofshofen, unde am intrat pe A10 si am revenit pe traseul normal. Am ajuns in Viena cam rupt de oboseala si cu un inceput de raceala, dar au fost 2 zile pline care au meritat efortul
  4. 7 points
    @Aerofan merg la Hintertux cu un scop anume am auzit ca's renumiti pentru zapada 365 zile/an, asa ca m'am pregatit temeinic @Ebi e parerea ta si ti'o respect. Dar la fel, permite'mi sa am alta parere. Mi'am propus concediul asta sa fac cate putin din toate: un pic de citybreak, un pic de mare, un pic de vizitat rude, un pic de drumuri si statiuni montane, un pic de ski etc Asta nu inseamna ca toti trebuie sa faca ca mine
  5. 7 points
    Cumperi alta masina! Ca doar de asta ai postat in aria de achizitie masina
  6. 6 points
    Salutari din Innsbruck! Ziua de azi a fost ceva mai lunga, cu un drum de aproximativ 600 de kilometri, in care am traversat Elvetia, dar a fost o zi fascinanta. Astazi chiar am condus de placere, avand in vedere ce peisaje s'au perindat prin fata ochilor. Traseul a fost cam asa: Chamonix - Martigny - Berna - Lucerna - Obersee - Walensee - Liechtenstein - Innsbruck Observatiile zilei: Vremea mi'a distrus toate planurile din Chamonix. Dimineata a plouat si era o ceata de nu se vedea la 100 de metri, apoi ploaia s'a oprit dar plafonul de nori era foarte jos si foarte solid. Am scos si ultimul as din maneca si m'am uitat pe webcams, sperand ca la 3800 de metri sa fie deasupra plafonului de nori, dar ghinion. As fi vrut sa urc pe Aiguille du Midi, apoi sa mergem la Mer de Glace, o plimbare cu un trenulet, pana la un ghetar din apropiere. Nemaiavand ce face in Chamonix, ne'am facut bagajele si am decis sa plecam. Pe drum am vazut un indicator spre Finhaut - Emosson si imediat mi s'au aprins beculetele Anul trecut a fost o etapa in Turul Frantei ce s'a terminat acolo, asa ca nu m'am putut abtine. Sus de tot (1950m) e un lac artificial, stavilit de barajul Emosson. Urcarea are vreo 7-8 km cu pante destul de serioase si inca se mai vedeau mesajele de incurajare scrise pe asfalt anul trecut. Drumul prin Elvetia absolut superb, nu te plictisesti absolut deloc si chiar nu am simtit cand au trecut aprox 500 km. Referitor la viteze si amenzi, nu stiu care e smecheria, dar foarte multi soferi nu respectau acea limita de 120/100 km/h, dar nici nu exagerau cu viteze de peste 140 km/h. M'am mai luat si eu dupa unu altu, mai ales pe limitele de 100. Ce masini am vazut azi, doar la intoarcerea de la mare de 1 Mai, pe A2, am mai vazut. Ce pot sa zic... Elvetienii au gusturi bune si aleg cam cele mai potente motoare pe masinile lor. Ca sa enumar pe scurt: GT-R, Maserati, 4 SQ5 pe numarate, vreo 5 S3 si 2 RS3, un SQ7, Mercedesuri C, E 350 4 matic, 2 Golf R etc In Liechtenstein, nici nu mai zic, acolo m'am imbolnavit, numai masini noi de super fita au aia. Autostrada Liechtenstein - Innsbruck e o lectie pe care ar trebui sa o primeasca si autoritatile noastre. Cum sa te iei la tranta cu muntele si sa faci o autostrada. Au facut astia tuneluri de nspe kilometri si noi nu reusim sa trecem niste amarati de Fagarasi. Bonus, era inchis tunelul Arlberg, asa ca am fost redirectat pe sus, prin trecatoare, prin statiunile St Cristoph si St Anton. Super! In noaptea asta am oprit in Innsbruck. Mi'a placut orasul asta de cand l'am vazut de pe autostrada, in drumul spre Solden, si am zis ca neaparat trebuie sa il vizitez. Carnati buni, bere buna, pacat ca nu am gasit si germknodel. Maine vizitam ce avem de vazut pe aici si apoi dupa amiaza mutam baza la Hintertux. Miercuri e o zi speciala!
  7. 6 points
    Cateva impresii si poze si pentru ziua 3 Sper sa ma mai urmareasca cineva, sa nu scriu degeaba Asa cum va spuneam ieri, azi m'am abatut de la traseu si am ajuns in Croatia, la Opatija, langa Rijeka. Drumul pana aici a fost de aprox 500 de km, 100% pe autostrada. Jumatate din drumul prin Ungaria ne'a plouat torential si eram deja suparat ca mi s'a murdarit masina si mai am atata de mers. Mare surpriza cand am oprit la croati intr'o parcare si am vazut masina la fel de curata ca atunci cand am plecat Nu stiu ce fac ungurii astia cu autostrazile lor, daca le spala cu sapun, dar sunt un exemplu de urmat. Banuiesc ca si in restul tarilor civilizate e la fel. Am intrat putin si prin Zagreb, ca avea nevoie consoarta de costum de baie. Nu am mers chiar prin centru, dar pare un oras aerisit. Totusi, si la ei acele blocuri turn comuniste, deosebit de hidoase. Traversarea Croatiei pe autostrada = 15 euro. Mare grija sa nu intrati pe banda pe care scrie ENC. Cred ca e un dispozitiv din ala electronic, cum e telepass'ul in Italia, si nu e nimeni la casa. Eu am crezut ca scrie ENG pe asfalt si ca e banda unde iti pot oferi informatii si in engleza Claxoane, avarii, carne croata in frigider romanesc Se mai intampla... Autostrada de la Zagreb spre Marea Adriatica e pur si simplu superba. Tuneluri peste tuneluri, urcari, coborari, ce sa mai, o adevarata lucrare inginereasca. Si cand ma gandesc ca la noi de 30 de ani se chuinuie sa treaca muntii Croatii sunt mult mai corecti fata de unguri. Peste tot aici poti plati in euro, dar spre deosebire de Ungaria, astia folosesc cursul oficial, de 7.4 kuna/euro. Sunt atat de corecti incat atunci cand restul in euro le da cu virgula, iti mai dau si niste kune pe langa. Niste informatii turistice: Opatija e asezat pe o stanca, deci plaje propriu zise ioc (am auzit ca ar fi una la vreo 10 km), dar peste tot sunt "plaje" de piatra, un fel de pontoane cu sezlonguri, care au amenajate si niste intrari in apa. Apa neasteptat de calda pt inceput de iunie, aprox 20 de grade. Mancarea e foarte buna, cu destule influente italiene, berea locala si ea buna, am baut chiar si un pahar de chardonnay croat, chiar decent. Ahh, si sa nu uit, branza de pe insula Krk merita incercata Maine revin la planul initial si o intindem spre Torino (aprox 6 ore), unde ma asteapta un unchi nerabdator si unde voi vedea si finala CL. Sper sa fie de buna augur. Forza Juve!
  8. 6 points
  9. 4 points
    Salut, al 3 lea an la rand in iunie, tot cu masina. Am mers si pe la Sofia, si pe la Makaza de mai multe ori. am pornit spre Gr pe 11.06 Luni pe la ora 3:00am din Buc. Vamele le am trecut rapid, am mers pe Makaza ca imi place drumul virajat. Din pacate s a stricat drumul fata de anul anterior si trebuie mers putin atent. In gurkovo is niste cratere de rupi masina, daca puteti ocoliti orasul. Au fost si radare, maj semnalate cu flasuri si am avut statie, ajuta. Am facut 750 km in 8 ore si ceva cu o medie de 85km/h si 5.7% cu motor p benzina. Ne intoarcem miercuri pe la Sofia din cauza gropilor pe dincolo. Vineta nu au avut in shell in Ruse asa ca am mai mers 2km si am luat din lukoil. Nu va opriti imediat dupa vama in rond ca nu va dau rest si cer mai mult pe ea. Am dat 30 leva pt 1 luna. Vineta nu este transmisibila se face pe nr de inmatriculare. lucrarile la pod la Giurgiu s au terminat, atentie ca e cam rau drumul in Giurgiu, si cam sta politia. in Grecia ai voie sa bei si sa conduci. Nu ai voie cu detector radar, dar cu statie ai.
  10. 4 points
    Sidenote: nu lua bimmer fara macar HiFi; sistemul audio stock e jenibil pe 3/4. Inclusiv H/K a fost oarecum dezamagitor pentru mine, ma asteptam sa fie peste Dynaudio din masina mea, dar e cam acelasi lucru. Dpmdv, esti prea tanar pentru MB care nu e AMG, ai tot timpul din lume sa te rasfeti cu un E dupa 40 ani . Un GTi PP cu km putini si garantie nu gasesti? Este, in continuare, un pachet care acopera cele mai multe nevoi intr-o maniera decenta. "Visul" il consider 330ie, cu 2.0 benzina si tramvai-engine, mi se pare cea mai echilibrata varianta pentru mers zilnic prin Bucuresti si ok la drum intins, fiind insa (doar) un seria 3 in continuare. Centii mei. LE: Cred ca ai putea sa gasesti si un S3 8V sau un 7R, dar trebuie sa cobori "standardele" si sa accepti 50-60k km rulaj. LE2: @75NOR spune ceva si cred ca ar trebui subliniat, daca nu ai luat deja in considerare aspectul asta: orice masina ai lua, dar in special dintre nemtoaice, cauta sa aiba cat mai multe dotari; da, se poate trai si cu scaunele confort in BMW, dar la fiecare viraj abordat mai cu tupeu, te vor invita jos din masina / pe scaunul din dreapta; sistemul audio optional si ACC sunt doar 2 dintre lucrurile care nu ar trebui sa lipseasca de pe o masina de 30k€ in 2017, imho.
  11. 4 points
    Ai cumva impresia ca @alin_irimia te pune sa inlocuiesti o egr-ul degeaba ? Iti recomand sa mai citesti cateva pagini ca sa intelegi ce e cu P0403
  12. 4 points
    Un CC nu cred ca intra la damblale, mai ales ca vorbim de un model vechi. Si e totusi un Passat. Voiam sa spun ca, dpmdv, e de evitat 28i-ul. Sunt niste zvonuri ca nu ar fi un motor atat de fiabil, au fost cateva povesti nu tocmai fericite. La un buget de 30k, nu cred ca ar fi problema o cilindree mai mare. Singura discutie e cum va fi folosita masina, de aici rezulta si motorizarea/cilindreea. Se poate merge si cu 3.0 in oras, dar trebuie sa iti doresti foarte mult.
  13. 4 points
    Salutare! A ajuns in final si golful nostru (Golf 7 Facelift Comfortline, 1.0.TSI, 110CP). Nu exista motorizarea in sondaj, asa ca nu am bifat.
  14. 4 points
    Mai buna pentru cumparatori.
  15. 4 points
    daca esti osedat de simetri muta scaunul soferului pe mijlocul masiniisi asa poti pune oglinzi simetrice.
  16. 4 points
    Montaj cp3 pe motor CBDC 2010 ,preiune rampa stabila,totul perfect. @Botanu "zumzaitul" a disparut dupa montare cp3
  17. 3 points
    Corect, nu judeca nimeni alegerea ta, eu ca si tine am ajuns dupa o perioada buna de folosire a uleiului 2T la concluzia ca nu merita efortul, nu ma deranjeaza zgomotul de PD, daca era asa imi luam benzinar, oricum in viitor am sa trec la benzinar cu turbo, asta e tendinta, taxe, asigurari mici, consum si putere apropiate, intretinere mult mai ieftina. De la anul incep toti sa puna restrictii la diesel in marile orase si nu numai.
  18. 3 points
    Pe cei din Motorsport nu-i intereseaza uzura , ei urmaresc sa stoarca cat mai muta putere din motor, d-asta sunt folosite uleiurile mai subtiri , la noi e alta treaba , pe mine ma intereseaza gradul de uzura al mortorului, turbinei ! Sa-ti dau un exemplu : uleiul de fabrica al GTR ului este Mobil 1 0w40 New Life dar oamenii cand abuzeaza de masinile alea pe track folosesc numai uleiuri groase de genu 15w50, 5w50 sau 10w60 ! Uite ce zic ei : 1- In all of our race cars, and all of our customers cars we run the willall 10w60 or the Motul 300V. That is all that we stock here. 2- If you're not going to the track the OEM fill should be fine but, if you do decide to track the car, I would bump up to a little heavier oil like the Motul 15w50. I've recently been running a mix of 75% 15w50 and 25% OEM Mobil and I've had good results with my Blackstone lab results. I believe Shawn Hayes is running a 50/50 mix of the Castrol 10w60 with the OEM Mobil and his labs have been very clean as well. 3- i m start using Fuchs Titan Race Pro R 15w-50 on my R35 4- You won't go far wrong with Motul 5w/50 Sport, still good for those cold Hungarian days and plenty of high temp protection. 5- Castrol TWS 10W60 was lot of good blackstone results.These oil good for my bigger turbos engine? I run hard on the street, with lot of high speed cruising, and few top speed run (empty road in the night) I go few track days / year and some drag strip. Astea sunt doar cateva exemple nimeni nu foloseste 5w30 nici macar daily ! Ei fac foarte multe analize de ulei nu sunt chiar prosti oamenii iar masinile alea valoreaza ceva...
  19. 3 points
    Cu dpf anulat merge si 5w40
  20. 3 points
    Ca sa NU va chinuiti mai tarziu....inainte sa lipiti vigneta bulgaresca in parbriz care are un lipici criminal, lipiti-o de 2-3 ori pe tricou sa ia scame si abia pe urma o puneti in parbriz....pe urma la sfarsitul sejurului scapati repede de ea si va este muuult mai usor sa o dati jos.
  21. 3 points
    @75NOR la masina ta probabil îi gândită treaba ca sistem de frânare. Ca si parasutele la avioanele de vânătoare!
  22. 3 points
    @Almaitare Pot sa ii spun eu cat consuma, fara sa mai adauge 1-2 litri, ca nu e V6. Dar ce sa mai spui de 2.0 TSI atunci. Iar pentru Bucuresti exista doar 2 stiluri de condus: incet si foarte incet. L.E.2: Acum am inteles la ce te refereai.. e luni, nici iarba nu creste. L.E. Dar daca te uiti la Scirocco 2.0 TSI si intrebi de consum, mai bine iti iei un Golf 5 1.9 TDI. Mie unu mi se pare un non-sens sa te uiti la 2 litri TSI si sa intrebi de consum, dar e doar parerea mea.
  23. 3 points
    Ultima fotografie am pus-o ca sa va puteti face o idee despre cum arata cu lumina oprita. Urmeaza si usile Si aici si un mic video......
  24. 3 points
    Nu asta este subiectul topicului, si nu este ca si cand ai da la cheie. Este memorata pozitia exacta a fiecarui piston si cu start-stop porneste instantaneu si fara socuri.
  25. 3 points
    Sunt tare curios care sunt acei patiti cu 1.0 tsi cand acesta e un motor complet nou. Motorul e la ani lumina de 1.6 mpi la performante, consum si rafinament. Eu am mers cu Octavia cu acest motor si e excelent.
  26. 3 points
    @georgeMKO incearca 5w40 505.01 Castrol gama Professional sau orice iti place din lista de uleiuri aprobate 505.01
  27. 3 points
    Dupa ce i-am amintit in repetate randuri ca orice vanzator profesionist in europa trebuie sa dea 2 ani de garantie si am fost ignorat complet, am apelat la o organizatie care se ocupa cu medierea disputelor de genul asta intermediind discutiile cu ANPCul European/Nemtesc. In vederea acestor discutii, am tradus contractul incheiat la cumpararea masinii unde scria ca masina are garantie un an. Prin urmare i-am dat vanzatorului mail cu noua "descoperire", si de atunci a devenit semi-cooperant. I-am pus masina pe platforma si i-am trimis-o in service. Au tinut-o vreo saptamana, timp in care au inlocuit motorul, turbocompresorul, si alte cateva zeci de repere, deranjul total fiind de aproximativ 11000 euro. Vanzatorul sustine ca ~3000e i-a platit el, restul VW. Cand l-am intrebat eu de culanta la VW, nu s-a putut... atunci as fi platit eu cei 3000e, dar deh... (btw, vanzatorul insurat cu o clujeanca, poate d-aia ne-a tratat cu atata sictir si ignoranta) Pana la urma, avand in vedere ca nu m-a costat decat o galeata de nervi si probabil ~1000e deranjul cu constatari, platforme prin tara si p-afara etc, zic ca se putea mai rau. Invatatura de minte sa nu cumperi masina decat de la autohausuri mari.
  28. 3 points
    Aseara am ajuns intr'un final si acasa Joi ne'am plimbat prin Viena, apoi am facut o oprire la Parndorf, sa vedem si noi minunea si apoi am innoptat in Budapesta. Vineri, de dimineata, am plecat spre zona Sibiului, unde am stat 2 nopti la pensiunea Albota, pe care o recomand din suflet. Ieri m'a asteptat iar un drum lung: Albota - Brasov - Ploiesti - Slobozia, de unde am recuperat motanul - Bucuresti. Total: 4852 km la un consum mediu de 5.7%. Ca epilog, pot sa zic ca a fost un drum cu de toate, cum ziceam mai sus: un pic de city break, un pic de vizitat rude, un pic de drumuri de munte, un pic de ski, iar la sfarsit, cu evenimentul de la Albota, un pic de dezvoltare personala/profesionala. Tipul asta de concediu ne'a placut foarte mult si este foarte posibil ca la anul sa repetam experienta, bineinteles nu pe acelasi traseu Va multumesc si voua pentru sugestiile interesante pe care mi le'ati oferit si care vor servi o baza excelenta pentru viitoare iesiri in Europa.
  29. 3 points
    Pana la urma, in weekend am reusit sa fac ceea ce-mi doream de mult, respectiv un drive test cu o Mazda CX 5 model 2017, in echiparea Sports-Line (in Romania ar fi vorba despre Revolution Top) cu motorizare 175 CP, tractiune integrala si transmisie automata. Singurul optional pe care masina nu il avea "bifat" era trapa (fiindca Mazda nu ofera plafon panoramic, ci doar trapa). In rest, piele peste tot, scaun reglabil electric cu memorie, HUD, toate sistemele de asistenta si avertizare si culoarea aceea absolut dementiala multistrat, Magma Red (in Romania cred ca are alta denumire, insa e acelasi lucru). Drive test-ul l-am facut singur si a fost cam 39 km., din care 13-14 au fost in regim urban. Ce am observat de la bun inceput ca punct negativ (sau, ma rog, ca punct care lipseste) e indicatorul vitezei in care te afli, adica D?, cum era la Polo, de ex.: D1, D2, etc. In bord arata doar D si in rest nimic. Un al doilea punct negativ: pe usi, unde sunt comenzile pentru geamuri si pe consola centrala, e plin de piano black, care e un veritabil magnet pentru praf si zgarieturi. Mai bine puneau cevabrushed aluminum sau textura de carbon. Zic... In stanga ai un turometru analog, in centru vitezometrul iar in dreapta pe un ecran rotund ai ACC-ul, plus restul informatiilor legate de distanta, consum, etc. N-am umblat prin meniu fiindca 1) nu m-a interesat, fiindca stiam ca MZD Connect e usor de manevrat (seamana cu iDrive de la BMW ca logica) si 2) am vrut sa ma concentrez mai mult pe condus. Motiv pentru care am oprit muzica, dealtfel. In oras, zgomotul tipic de diesel se aude doar cand masina sta pe loc si doar cat motorul e rece. Cand ajunge la temperatura optima de functionare, ledul albastru din bord se stinge si intra sistemul S&S in functiune, deci motorul oricum nu se mai aude In mers (si asta am vrut in mod deosebit sa vad, dupa surpriza neplacuta cu Qashqai-ul), la 160 km/h e liniste. Zgomotele exterioare (pneuri, vant) incep sa se auda doar pe la 180-190. Mai sus n-am dus-o, ca n-avea sens. Teoretic, "baga" 206. Daca e nevoie sa accelerezi brusc, de la 130 km/h, masina o face destul de liniar, nu am avut senzatia ca "oboseste", insa o face fara sa smuceasca; pur si simplu se lasa usor pe spate si incepe sa alerge. Ce mi-a mai placut, a fost Lane Assist-ul: piuie discret si corecteaza usor traiectoria catre interiorul benzii daca incerci sa treci de pe o banda pe cealalta fara sa semnalizezi. Daca dupa prima corectie urmeaza o a doua, pe HUD scrie "luati volanul in maini" si masina decelereaza usor dar progresiv. In rest, BSM e cam acelasi lucru ca la restul marcilor: cand un vehicul e prezent in unghiul mort din sg./dr., apare in oglinda retrovizoare un martor galben, iar daca totusi incepi sa semnalizezi, ai parte si de avertizare acustica. Nu e ca la Mercedes, unde simbolul devine rosu daca masina e in imediata apropiere. La plecare am resetat CB-ul iar la sosire scria 12,2% ceea ce, daca stam sa ne gandim ca masina are 1,7 tone, ca e 4x4, automata si ca pe autostrada a vazut doar 160+, zic eu ca e o valoare acceptabila. 5,5-ul dat de producator pentru consum extraurban pare implauzibil, insa in regim uman de exploatare, un 6,5-7% cred ca e realizabil. La sosire, am parcat cu spatele intre 2 masini din curtea dealerului si nu mi s-a parut un efort deosebit, din contra. Camera+senzorii isi fac treaba bine. Cand am coborat, am vazut ca pragurile de aluminiu din fata au inscriptia CX-5 cu backlight. Nice gimmick. In rest, haion electric, keyless go, oglinzi retrovizoare generoase... Per total, o masina superba, cu un design extrem de reusit (ma rog, cum "beauty is in the eye of the beer holder" nu insist, ca e o chestiune subiectiva) si la 38K Euro mi se pare ca primesti destul de multa masina. Un Tiguan echipat similar trece bine de 43K iar noul X-Trail inca nu a aparut, insa ar trebui sa fie pana in 36K cu motorul de 177 CP si 4x4 automat. Se pare pana la urma ca strangem bani de CX5 LE: ce am uitat: diferentele de calitate fata de modelul pre-face-lift sunt notabile, nu doar cele exterioare, care sunt discrete, insa mai ales cele de la interior, iar unul dintre capitolele unde se simte cel mai mult e insonorizarea.
  30. 3 points
    Cu C-ul de la Autoklass am facut eu un drive-test de ~850km intr-un week-end in toamna. Pe atunci masina avea ~4300km. Este o motorizare ok, dar sa nu te astepti la prestatii dinamice deosebite pentru ca masina are aproate 1.6t. Cutia este 7g-tronic+, intre timp au introdus 9g-tronic pe mai toate motorizarile. Ambele sunt automate clasice cu convertizor de cuplu, nu dublu-ambreiaj - DCT in nomenclatura M-B. Insa daca nu te astepti sa schimbe ca un DCT/DSG, este foarte rafinata si destul de rapida in Sport+. De luat in calcul este insa ca masina este dotata destul de sumar. Ii lipsesc farurile cu LED macar modelul "low" (are faruri cu halogen cu senzor de lumina si lumini de zi cu LED), ca sa nu mentionez ILS, interiorul este stofa/microfibra, si nu are: navigatie (daca imi amintesc bine era insa pre-echipata pentru Garmin), Distronic Plus (ACC), Lane Assist, camera pentru mersul cu spatele, etc. Depinde foarte mult cat iti doresti aceste dotari, evident. Insa iti va placea cu siguranta ambianta interiorului. Combinatia de lemn maro open-pore de pe consola centrala si usi, bordul imbracat in "piele" maro si interiorul bej este absolut superba. Cred ca merita sa faci un test-drive, chiar si numai pentru a afla daca "filozofia" M-B - diametral opusa de cea BMW, dpmdv. - ti se potriveste sau nu.
  31. 3 points
    No comment pt motorul asta... lasand frunza la o parte :). (Clima pornita non stop). Am ajuns la 8.4 long term ... la diesel de 190 am avut 8,7 cand am dat o... ce e drept avea doar 900km si mai multi facuti in oras.
  32. 3 points
    Masina asta arata mai bine. atentie la numarul de Km si eventuale probleme ascunse. Oricum, e 2.0 de 150CP , nu ce scrie acolo. E diferenta intre un motor de 2l si unul de 1.6. Nu putem sa comparam 1.6 remapat cu 2.0 stock, chiar daca se ridica performanta primului, tot al doilea va fi mai sprinten.
  33. 3 points
    Parca ziceai ca ti-ai luat cc de 190hp. Erau de fapt caluti de mare si au intrat la apa? Chiar era nevoie de topic nou pt a intreba ce sa faci cand stai la semafor?
  34. 3 points
    Pe noi cei care nu avem dpf nu ne intereseaza cantitatea de cenusa. Din materialele de pe motortalk retin faptul ca e bun acel ulei cu pachet de detergenti buni care curata si cel din kaufland nu era recomandat ptr amestec cu motorina alaturi de uleiul divinol. Nu l-am testat personal intrucat il consider foarte scump la 30 lei litrul ptr un semisintetic despre care nu cunosc valorile parametrilor si spun doar ce zic nemtii. La pret de lichidare de stoc merita a fi incercat altfel nu prea cand ai wolful sau mobilul extra mai ieftin.
  35. 3 points
    Eu spun ca masinile in cauza nu sunt concurente: Giulia este o berlina si un rival pentru Seria-3, A4 si C-Class, iar Arteon joaca in Liga cu Seria-4 si A5 Sportback
  36. 3 points
    Eu zic ca masina nu are km aia, are ultima intrare in iulie 2016 la 181.000 km. LA un rulaj mediu de 60.000 km pe an, poate sa mai fi adunat ceva km. Plus ca eu as fugi de cutia aia, mai ales la rulaje de genul.
  37. 3 points
    Dupa cum spuneam la inceput ... am dorit o franare mai eficienta si in cele din urma am facut lucrarea. Pentru ca ... dupa doua-trei frane sanatoase de pe la 90 km/h, desi pedala ramanea cam la fel de ferma, masina frana mult mai slab. La fel, dupa prima franare de la 160+ spre 80-90 la a doua te simteai neputincios pentru ca ... masina frana mult mai slab. Si nici la prima frana masina nu decelera in regim de urgenta :). Ce componente am folosit (cu tot cu preturi, ca daca mai sunt doritori sa stie la ce se inhama) - etrieri cu portetrier de pe un Golf IV GTI care sa suporte discuri de 312 mm (i'am gasit in 2015 la 460 lei) - fuzete de pe o Skoda Fabia RS din generatia lui Polo 6R (le'am gasit in 2015 la 700 lei) - discuri ATE POWER DISK si placute ATE Ceramic - pe fata cele pt Golf IV GTI disc ventilat cod 24.0325-0123.1 diametru 310 mm si 16500 grame ambele (688 lei setul) placute cod 13.0470-7081.2 si 2125 grame toate patru (220 lei setul stanga/dreapta) - pe spate cele pt Polo 6R GTI disc cod 24.0309-0123.1 diametru 230 mm si 5100 grame ambele (208 lei setul) placute cod 13.0470-2820.2 si 1000 grame toate patru (193 lei setul) - furtune de la Goodridge comandate pentru Polo 6R GTI (650 lei cu transport set fata-spate) si un set de furtune manufacturate cu piese luate de la Racing NICK (290 lei) - lichid de frana Motul Racing Brake Fluid 660 eu am luat 4 sticle de 500 ml, dar ajungeau doar 3 (60 lei sticla) - Factory Line Dot 4 - protectii pentru discurile fata dupa codul 6R0 615 311 S/D (70 lei bucata) Pentru ca am vopsit etrierii (300 lei toti patru) am cumparat set de reparatie atat pentru fata (46 lei bucata) cat si pentru spate (20 lei bucata). Ca sa nu ma doara capul in viitor dinspre instalatia asta am schimbat si rulmentii fata (291 lei bucata). Sezorii de ABS - i'am folosit pe cei de pe masina mea. Singura dificultate la toata lucrarea asta a fost confectionarea ultimului segment al traseului lichidului de frana pentru spate. Acest ultim segment este compus dintr'o sectiune metalica si una de cauciuc. Eu am considerat ca daca tot am ajuns sa inlocuiesc segmentele de cauciuc cu versiuna de la Goodridge nu are sens sa pastrez acel ultim segment compus, metal+cauciuc, si am dorit si inlocuirea lui. Din fericire exista solutie disponibila in Romania: eu am luat piesele de la Racing Nick (furtun si cuple care pot fi imbinate manual ca sa rezulte un furtun de frana de o rezistenta mult sporita fata de varianta de cauciuc). Rezultatul final este asa
  38. 3 points
    S-a incercat si scoaterea din joc a pompei din rezervor doar ca aparea martorul de bujii blocand pornirea motorului. Nici mie nu-mi convine ca trebuie refacut iar montajul dar asta e trebuia sa o gandesc de la inceput.. plus cum a zis si paul din pacate multe le-am aflat si noi pe parcurs tocmai deaia am si incercat sa tot lasam informatii scrise macar altii sa stie exact ce au de facut. La fel am si tot fost sunat si am explicat clar ce si cum este de facut. Daca eu am patit-o nu inseamna ca si altii trebuie sa treaca prin aceleasi probleme si din fericire avem forum.uri unde ne putem sfatui/ajuta in masura posibilitatilor.
  39. 3 points
    Ideal ar fi sa si argumentati recomandarea, ma gandesc.. L.e.: Hahaha, au sarit haterii cu minusurile. Da, si eu recomand CR-urile de prima generatie. Pentru ca sunt mai silentioase si pentru ca.. cam atat. In rest, mai documentati-va despre ce inseamna CR de prima generatie. Adica cam tot ce-i pe B6. Si apoi, recomandati. Sa nu va aud ca un mare plus este consumul mai mic ca, tinand cont de "tendonul lui Ahile" al acestor CR-uri de prima generatie, motorina mai putina e fix ce le trebuia lor.
  40. 3 points
    Azi e ziua cea mare Daca termina consoarta de facut bagajele, poate si plecam Ziua 1 e Bucuresti - Budapesta. Va tin la curent pe unde ajung!
  41. 3 points
    Eu am folosit 2T vreo 20k si vreau sa spun ca pistoanele mele erau varza, pline de calamina ca un motor 2T in final nu stiu cat de castigati suntem cu acest ulei vazand depunerile ce se creeaza intre segmenti-capul pistonului Am avut nevoie de 4 ore sa curat calumea pistoanele sa arate ca noi. Nici segmentii nu mai stateau bine in canalele lor datorita depunerilor.
  42. 2 points
    O.T. Atata timp cat se vor construi motoare diesel, nu le va interzice nimeni curand. In DE e de mult in discutie si asa a ramas deocamdata. Alimentand uneori si cate 2 plinuri pe zi (cel putin 150€), nu-mi da mana sa alimentez ce-a mai scumpa motorina, dar gasesc practic si eficient uleiul 2t.
  43. 2 points
    @Trofin Liviu & @GTD m-am decis la uleiul Valvoline SynPower Xtreme MST C3 5W40 in urma sfaturilor voastre, a analizelor de ulei si a review-urilor gasite pe net, pe care il voi tine 8500 km. Revin dupa schimb cu feedback. Mersi!
  44. 2 points
    Pentru dpf ar trebui un ulei 2t low ash . 2t-ul clasic lasa cenusa in urma arderii
  45. 2 points
    A fost inlocuita toata distributia ? Ce marca au fost piesele ?
  46. 2 points
    Compara optic AE cu kolbenschmidt si ai sa-ti dai seama de ce nu AE . Apoi AE mai genereaza si alte probleme
  47. 2 points
    Exact aceiasi pasi i-am facut si eu si pina nu am schimbat ambreiajul nu s-a rezolvat.
  48. 2 points
    Fara suparare, dar la ce intrebari pui mai bine iti cauti una in RO. Aici macar poti sa o duci la un service sa o verifici.
  49. 2 points
    https://masinapotrivita.wordpress.com/2017/05/22/teapa-cu-masina-second-hand-audi-q5/ vrei masina buna? nu te zgarcesti. punct.
  50. 2 points
    Eu le-am studiat și la analizele pentru ulei proaspăt rușii nu dau greș. Diferențele apar la uleiul uzat și asta nu din cauza unor vicii de analiză ci datorită unor particularități cum ar fi carburanții bogăți în sulf, mersul în proporție foarte mare în mediu urban, iernilor aspre și lungi. De exemplu Mobil 1 ESP a dat uzuri măricele la fier și la ruși și la nemti. Prin studiul acestor analize poți să îți dai seama că anumite uleiuri sunt performante pe termen scurt, altele sunt mai stabile pe termen mai lung, unele conțin mai mulți aditivi, altele prezintă lipsuri...sau uleiul produs de o marcă mai puțin prezentă pe piață reușește să aibă proprietăți mai bune, la un preț mai mic decât cel produs de o marcă de top. De exemplu eu chiar nu găsesc justificat prețul mare al unor uleiuri precum Liqui Moly Top Tec 4200 sau Motul Specific 507.00 și mă întreb de ce uleiuri foarte bune vândute la prețuri bune precum cele produse de Valvoline sau Total nu au o cotă de piață mai mare pe la noi. Aici aveți o analiza pentru un ulei 50200/50500 pe care îl găsiți la un preț bun. Blindat cu aditivi de calitate, detergenți mulți, un TBN mare și un indice NOAK de excepție. La 95 lei bidonul de 5 litri. Am trei prieteni care l-au pus în motoarele lor și sunt foarte mulțumiți.