Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 28.03.2023 în toate secţiunile

  1. Salut tuturor Dupa 7 ani cu fostul S5 B8.5, care a fost o masina absolut senzationala, eram la un pas de a face trecerea la o electrica. Cu toate astea, am decis intr-un final ca mai merge un "last hurrah" inainte de trecerea la EV, care probabil va fi inevitabila pana la urma. Totodata, piticul a crescut intre timp, nevoia de spatiu de bagaje nu mai e atat de mare asa ca am zis ca merge si un coupe si asa am ajuns aici.... RS5 B9 Coupe. Rosu Daca e sa fac o scurta comparatie cu fostul S5 (pentru cei care nu stiu, S5 B8.5 3.0TFSI supercharged cu soft pe motor si cutie dus la 460bhp), diferentele cele mai notabile ar fi: tech. Diferenta de gadget-uri si functionalitati la interior este uriasa, fix cum te-ai astepta pentru 2 modele cu vreo 10 ani intre ele, dat fiind ca S5-ul 2012 era practic aceeasi masina la interior ca si in 2008 cutie: RS-ul are ZF8, S-ul avea S-Tronic. In mod absolut surprinzator pt mine, S-Tronic-ul era semnificativ mai smooth in timp ce ZF8-ul este *mult* mai brutal. Dar mult! motor: dat fiind ca S-ul modificat era cam la aceeasi putere cu RS-ul stock, probabil ca diferentele intre ele puse una langa alta la blana nu sunt uriase. Desi ma astept ca RS-ul sa fie overall ceva mai rapid, chiar se simte cuplul de neam prost (tocmai am testat-o pe dyno in weekend, 449bhp si 640Nm). Pentru comparatie, S-ul avea 450Nm stock si 550Nm modificat. pe de alta parte, mi-este super dor de supercharger... chiar si setup-ul asta twin-turbo de pe RS cu turbinele puse in V-ul motorului, oferind un lag f mic... nu are absolut nicio treaba cu raspunsul la pedala pe care-l avea supercharger-ul, era pur si simplu in alta liga. Motorul supercharged in ture decente (macar un 2000rpm) e on par la raspuns cu un EV, ceea ce spune multe. RS-ul twin-turbo nu se ridica din pacate la nivelul asta, not even close. Cred ca asta ar fi singura plangere pe care o am trecand peste raspunsul la pedala, odata ce treci peste "eternitatea" de juma' de secunda pana s-au incarcat turbinele, masina se simte semnificativ mai agresiva decat S-ul iar combo-ul motor+cutie este mult-mult mai sportiv decat era pe S, modul in care trece prin 2-3 trepte in cateva secunde este chiar impresionant. sunetul e si el complet diferit, mult mai agresiv RS-ul (chiar si decat S in forma modificata), fart-urile sunt super agresive, pocneste in continuu la fiecare lift off, crackle overrun, nu are soft limiter, urla ca nebuna la fiecare pornire a motorului etc. Asta chiar e o chestie f haioasa, de fiecare data cand opresti motorul, deschide valvele din tobe astfel incat la urmatoarea pornire sa porneasca pe modul "loud". Nu poti opri chestia asta. I like Ca dotari, urasc sintagma "full fara X" dar... e full fara discuri ceramice Chiar am cautat si nu mai gasesc nimic lipsa pe ea. Ma enerveaza groaznic-groaznic ca nu are webasto (S-ul avea si iubeam feature-ul asta) dar aparent nu exista pe RS5 deloc Exista si pe A5 si pe S5, dar nu pe RS.... aparent nu a mai avut loc. Daca e sa incerc o enumerare rapida a chestiilor mai importante (sigur ratez cate ceva): Black optics Evacuare sport Diferential spate sport HUD scaune piele incalzite + masaj + memorie "aripioare" reglabile scaune virtual cockpit camere fata/spate + 360 self parking trapa adaptive cruise control lane assist side assist volan + schimbator alcantara pielea neagra + cusaturi rosii audi drive select CarPlay / Android Auto Cam atat imi vine in cap pentru moment, va las cu niste poze
    28 points
  2. Prezint si eu noua jucarie, luata doar pentru suflet, contrar criticilor multor apropiati. Recunosc ca poate este o alegere ilogica, insa pe mine ma bucura si chiar aveam nevoie de un nou proiect. Este un 997 facelift, din 2010, Carrera 4S cu multe optionale, 100.000km si fara probleme serioase, cel putin la prima vedere. Am planuri mari, sa o fac cat mai aproape de impecabila, insa nu este usor, piesele nu sunt usor accesibile nici logistic, nici financiar, nici ca documentatie (forumuri/youtube). Si vreau sa fac singur cat mai multe chestii la masinuta. Am dorit sa fie facelift pt a avea noul motor cu injectie directa si a scapa de vechile probleme la motor cu arborele intermediar. Totodata si interiorul este mai fresh ( daca putem numi asa un interior din 2010). Ca si dotari am dorit sa fie neaparat Carrera 4S ( motor mai mare, mai puternic, si sa fie AWD ), PDK ( prima generatie, 7 trepte ) , am dorit sa aiba sub 120.000km, evacuare cu clapete ( PSE), suspensie adaptativa electronic, pachet Sport Chrono ( mod de circuit si cronometru vintage pe bord), scaune cu 18 ( parca) reglaje electrice, lectie invatata de la cealalta masina, Mk7 R cu scaune stock si f incomode pt mine, jante model Turbo pe 19, faruri dinamice, culoarea sa fie neagra, si sa coste maxim 60.000e. Si am gasit una singura, pe mobile, in Hamburg. Deci alegerea a fost simpla. Din intamplare are si trapa, sonorizare Bose, oglinzile heliomate, conectivitate bluetooth. Ca si prime impresii dupa vreo 500km, masina este mult mai jucausa decat Golf 7R la acceleratii in curba, este foarte solida, amortizeaza placut denivelarile, sunetul motorului este interesant, dar incomparabil cu motoarele in V, acceleratia este instantanee, fiind aspirata ( are 3.8l si 385 cai ). Ca si parti negative gasesc prea incurcat meniul de infotainment, sonorizarea slaba la volum normal, lipsa comenzilor pe volan ( din cauza configurarii cu volanul sport care are padele, dar nu are comenzi pe volan ) si voi mai adauga pe masura ce merg cu ea.
    21 points
  3. Salutare tuturor si bine v-am gasit! Numele meu este Alex, dar printre pasionatii auto ma cunoaste lumea drept DoneL. Fan fiind al motoarelor benzina supra-alimentate si fost posesor de 1.8T pe un A4 B6, dar nu mi-a placut asa de mult iteratia longitudinala cu toate ca l-am tinut 6 ani si nu chiar intr-o forma standard. Dar sa lasam trecutul in pace si sa trecem la prezent. In decembrie anul trecut, dupa cateva lupte cu mine, am decis sa cumpar o masina in care vedeam destul de mult potential si oarecum o rupere de la anonimatat. Nu arata ea extraordinar, insa mecanic nu am avut ce sa ii reprosez. Dupa un drum Hunedoara - Ploiesti, am ramas placut surprins de cat de bine se intelege cu drumul aceasta platforma. Am mers cu Golf 4 si A3 8L insa senzatia din Beetle este usor diferita spre bine. Ajuns acasa si pana in prezent am reusit sa fac urmatoarele: Pe parte mecanica am urcat puterea motorului de la 150 cai la 248 si cu suficient cuplu cat sa nu indoi bielele. Pentru aceasta cifra am montat o turbina K04-001 MaxSpeedingRods in care am pus un miez nou KODE Polonia. De asemenea pentru evacuare am facut un downpipe 76mm cu traseu intermediara finala 63mm insa nu sunt multumit de sunet. Dupa 3000 RPM, avand in vedere ca toba este sub masina, fara tips afara, imi sparge efectiv timpanele. Nici tobele probabil nu sunt cele mai reusite, insa pentru a fii mai in regula la mai multe capitole vreau sa montez un catalizator sport ceramic. Am gasit cateva variante la Pilot, una dintre ele incadrata la euro 5. Sper sa fiu cat mai aproape de legalitate avand in vedere ca nu am facut evacuarea ca sa fac galagie, ci pentru ca era foarte ruginita toata si decat sa o fac din teava care sa pice in maxim 2 ani, am mers pe inox. Pe parte de alimentare, am mers pe o pompa intank, plug and play in locul celei originale. Pompa este Sytec dar nu imi aduc aminte modelul, daca sunt doritori o sa caut. De asemenea am montat un regulator de 4 bari iar injectoarele au ramas stock pentru ca nu ne asteptam la un comportament asa de bun al turbinei inainte sa ne prezentam la soft. In viitorul nu foarte indepartat as vrea sa trec pe niste injectoare de 550 bosch pe care sa le las in 3bari pentru niste timpi mai buni injectie si un relanti mai ok. De asemenea urmeaza sa umblam putin si la partea de racire, un intercooler frontal, frumos integrat fara grile taiate imi doresc si desigur, frane... masina cu 288 este jalnica la capitolul franare... Pe parte de suspensie/directie circulam cu o suspensie reglabila pe inaltime de la Eibach. Foarte multumit de aceasta, a fost montata de fostul proprietar insa in momentul de fata, reglajul spate este la maxim sus si cam topaie. Urmeaza sa o mai cobor putin. Pe parte de roti anvelope, am avut o alta surpriza de la fostul proprietar care a reusit sa omologheze 245/35/r18. Am tot cautat sa vad daca a existat de fabrica asa ceva, insa nu am gasit nimic asa ca e posibil ca el sa isi fii batut capul mai mult decat am crezut. Avand in vedere ca masina este tractiune fata si avem un diferential deschis, ceva latime de cauciuc este mereu bine venita. Jantele nu pot sa spun ca au fost cele mai inspirate, sunt niste taiwaneze 18x8.5 et35, ceva fake bbs iar pe parte de anvelope am mers cu Sava. Foarte multumit de grip, nu am reusit niciodata sa derapez nici macar voit. Ei, iar acum vine partea interesanta. Caroseria. Masina a venit cu rugina la praguri, ceva indoituri ici colo, si o nuanta de rosu roz care ma facea sa vomit in fiecare zi, tipic anilor 2000. Intr-o zi, urmarind cateva clipuri pe YouTube, am aflat ca pe langa bodykit-ul TurboS, exista si unul asemanator dar ceva mai dragut, VOTEX insa extrem de rar. Imi luasem gandul pana intr-o zi cand vad pe Anglia o masina la dezmembrat cu intreg kitul de VOTEX in stare perfecta la un pret de prajitura. L-am luat imediat insa drumul pana in Romania a durat cateva, 3 luni pentru ca nu am gasit cum sa le aduc in stare ok. Cand m-am vazut cu barile, am zis ca trebuie sa ma apuc si de rugina. Praguri originale nu am mai gasit la nimeni. Toate firmele importatoare m-au refuzat asa ca am mers pe unele aftermarket. Cand am dat comanda eram rezervat legat de calitatea acestora, insa cand au ajuns le-am privit cu zambet. Cand le-am montat, tinichigiul mi-a spus ca tabla este simtitor mai groasa decat cea a pragurilor de pe masina iar acest lucru a fost resimtit de mine imediat cum am plecat cu masina pe strada spre vopsitor. Masina este mult mai rigidizata. Pragurile sunt marca Klokkerholm. Le recomand cu foarte mare caldura, chiar daca pretul te poate face sa te razgandesti. De asemenea pe langa bodykit-ul Votex, am gasit o alta prajitura. Un eleron original Caractere. Pentru unii, prea mare, pentru altii, ce naiba e masa aia de picnic, pentru mine? Ceva ce nu vezi in fiecare zi, ceva ce imi place. In momentul de fata masina se afla la vopsit. Urmeaza sa fie vopsita Soul Red Crystal 46V de la Mazda iar intre timp vreau sa ma ocup de interior. Revin cu update-uri dupa vopsit!
    20 points
  4. Si a venit !!!!! Mai bine zis m-am dus eu dupa ea, ca singura nu avea cum sa vina de la Valcea. Si da, tot de la Nurvil a fost achizitionata deoarece acolo am primit cel mai bun pret. Dupa cum scrie si in titlu masina este un Passat Alltrack 2.0 TSI DSG7 GPF 4Motion, cu ceva dotari optionale fata de standard, ajungand la un pret de 59.149 Euro . Si tot de la Aaron am primit oferta, pretul a fost mai mic decat cel oferit de PBV1. Nu o sa insir dotarile standard, astea se pot vedea in orice configurator. O sa prezint dotarile optionale prezente pe masina: Aer conditionat automat Air Care : Climatronic, cu reglare pe 3 zone, inclusiv filtru alergen si elemente de comanda spate pentru "Climatronic" si 2 interfete USB-C in fata si 1 priza incarcare USB-C in consola centrala spate, capacitate de incarcare de pana la 45 W Alarma antifurt: -imobilizator electronic, senzor supraveghere interioara, back-up horn, protectie antitractare Camera spate "Rear View"- camera video spate cu redare imagini pe ecranul radioului Covoras portbagaj cauciuc (detasabil) Faruri LED Matrix : -Dynamic Light Assist, reglare dinamica a distantei de iluminare ,iluminare dinamica la virare, lumini de drum cu LED, faruri LED ceata cu lumina de viraj inclusa, lampi spate LED cu luminare dinamica la virare Jante aliaj "Kalamata"8J X18,anvelope airstop 245/45 R18 Pachet Ambient Plus: iluminare ambientala habitaclu in 30 culori , iluminare suplimentara la nivelul, plansei de bord si consolei centrale fata, bandouri luminate inserate in capitonaj usi fata cu LED, avertizare luminoasa la deschiderea usilor cu LED Pachet iarna extins: scaune fata si locuri laterale spate incalzite, duze instalatie spalare parbriz incalzite automat Pachet"Easy Open" cu functie Safelock : senzor deblocare portbagaj, sistem Keyless Access cu buton pornire, actionare electrica pentru capacul portbagajului respectiv hayon Parbriz incalzit cu reflexie radiatii infrarosii Park Assist (Asistent parcare laterala), inclusiv Park Pilot (semnale acustice fata/spate) pentru Sistem proactiv de protectie PPZ Plafon in culoare negru titan (in locul culorii standard ) Privacy Glass: geamurile laterale spate si luneta cu 65% absorbtie a luminii Scaun sofer ergoComfort : cu reglaj electric pe 14 directii,functie memory, functie masaj si easy entry, oglinzi exterioare rabatabile electric cu functie memory, iluminare în dreptul portierelor fata si înclinare oglinda pasager la cuplare marsarier, suport lombar scaun pasager cu reglare electrica Sistem de navigatie Discover Pro : display TFT touch-screen capacitiv, color, cu diagonala de 23,3 cm si sensor de proximitate, digital Cockpit, redare harta 3D, interfata telefonie mobila Comfort cu functie de incarcare, - receptor digital radio DAB+, app-connect wireless, streaming si internet, comanda prin gesture, comanda vocala (* comanda vocala este oferita doar in limbile engleza, germana si spaniola Sistem proactiv de protectie pasageri si Side Assist cu Rear Traffic Alert Volan multifunctional piele incalzit si comenzi pentru cutia de transmisie DSG Ce nu am montat pe masina: Trapa ( nu am simtit niciodata nevoia unei trape + intretinere anuala scumpa) , Webasto (nu mai sunt iernile de altadata plus ca in 3-4 nimute motorul este la 90 grade) , Sistem de sunet ( nu sunt mare meloman si sunt multumit de sunetul standard), Carlig (nu am avut nevoia sa tractez), piele (scumpa si oricum interiorul este o combinatie de tesatura, piele si alcantara), si Area view ( am pus doar camera pe spate). Cireasa de pe tort este ca masina a venit cu : Suspensie cu reglare adaptiva DCC inclusiv selectarea modului de conducere. Suspensia cu reglare adaptiva reactioneaza automat in functie de conditiile de condus, tinand cont de actionarea franelor, acceleratiei si directiei. In plus, soferul poate alege una dintre cele trei configuratii prestabilite: confort, normal sau sport. garda la sol coborata cu cca.10 mm Am activat : - beep la inchidere si deschidere - heart beat buton pornire - incuiere din telecomanda cu motor pornit - geamuri sa functioneze si dupa luare contact si deschidere usa - stingere lenta iluminat interior. Urmeaza retrofit lumini picioare spate, lampile de picioare spate comandate au venit mai repede decat masina si semnalizari dinamica in oglinzi. Trebuie sa-i cumpar covorase de cauciuc si anvelope de iarna cu jante. Am gasit ceva la vanzare , as lua tot jantele KALAMATA pe 18. Nu as mai pune table si capace de plastic si nu stiu daca intra jante pe 16 ca pe 17 cam greu de gasit de tabla. Sau sa iau de aliaj pe 17 de iarna ? In toata masina sunt leduri numai lampa de iluminat portbagajul este bec halogen. Cum or fi putut sa faca asta ?
    17 points
  5. Va salut baieti! (si fete) 😜 N-am mai fost activ pe forum de ceva vreme avand in vedere ca ultimele 2 masini pe care le-am avut in garaj in ultima perioada au fost un BMW 530XD automat si un 630i Cabrio manual, dar uite ca am revenit in grupul VAG cu o masina speciala🙂. Cred ca unii "ma stiti" de ceva vreme de pe acest forum si nu numai, fiind fost posesor de Tiguan 4motion, Golf GTI DSG, Porsche Cayenne diesel, Cayenne Turbo, masini pe care le-am si prezentat aici in urma cu cativa ani. De ceva vreme locuiesc in UK, unde am hotarat sa incep o viata noua impreuna cu sotia, iar dupa multe eforturi de adaptare sociala, financiara, legislativa pana si rutiera, am reusit sa intru in NORMAL (mi-a fost FOARTE GREU sa ma adaptez cu condusul pe partea opusa, mi-a luat 1 luna sa nu ma mai urc cu rotile din stanga peste "gazoanele" oamenilor 😄 si sa nu mai fiu claxonat de tiruri pe autostrazi pentru ca ma apropiam prea tare de ele). Limba o stiam de mic, desi accentul din partea de Nord a Angliei este crunt, nu are nici o legatura cu engleza pe care o stim noi de la BBC, de multe ori am impresia ca oamenii astia "latra", inca nu pot sa spun ca inteleg 100% ce spun, pentru ca nu folosesc consoanele DELOC!!! In timp am inceput sa ma descurc, fiind intrun loc nou, mi-am invins fricile si am hotarat ca vreau sa imi castig existenta intrun domeniu care nu neaparat sa imi ofere placere, dar sa ma motiveze sa ma ridic dimineata din pat fara sa imi provoace sila. Am inceput sa imi pun intrebarea "ce mi-ar placea sa fac?" Raspunsul a fost usor, cam tot ce imi trecea prin minte inclina spre cuvantul "MASINI"! Asa ca dupa ce am aplicat la mai multe joburi din industria auto pe platforme de recrutare, in diverse domenii, am fost chemat la interviu de un manager al unei companii din industria auto (TOP 5 in lume, nu ii dau nume pentru ca nu face parte din grupul VAG si sa nu se considere ca fac reclama) pentru o pozitie de distributie piese auto si accesorii. Am acceptat pe loc, asa ca pe scurt, mai toate reprezentantele, colectionarii si dealerii de masini, garajele de reparatii si restaurari auto din partea de Nord isi primesc piesele si produsele de intretinere auto de la mine. Prin prisma jobului, am avut ocazia sa cunosc oameni pasionati, sa intru in contact cu cele mai rare si exclusiviste modele de masini si sa ma bucur zilnic de cuvantul "masini" , exact ce mi-am dorit! (ai grija ce iti doresti ca poate se indeplineste) Daca vreti sa aruncati un ochi la masinile cu care intru in contact si vreti sa dezbatem discutii despre masini si nu numai in privat, va invit sa aruncati un ochi pe pagina mea de Facebook: Corado Sergiu unde mai postez din experientele mele. Da, urmeaza sa fac 38 de ani si sunt de moda veche, n-am insta! 😄 Si uite ca a venit vremea ca dupa multa munca si efort sa imi fac o bucurie pe 4 roti! Avand in vedere ca 80% din timp conduc pe autostrada, ma gandeam la o masina mare, diesel, cu tractiune integrala cat mai confortabila. Aveam un buget prestabilit asa ca trebuia sa ma limitez la ceva 2010-2015, principalul criteriu pentru mine era sa fie o masina INTRETINUTA, in detrimentul optionalelor si configuratiei! Majoritatea masinilor din clasa de lux cam au tot ce mi-am dorit din standard, asa ca nu ma prea interesau optiunile. Am condus S class, BMW seria 7, Audi A8, Porsche Panamera din perioada mai sus mentionata si mi-au placut toate, fiecare avand plusuri si minusuri. Saptamana trecuta, unul din clientii mei a primit o masina care mi-a atras privirea, nu prin designul exterior, ci prin ceea ce avea sa ofere la interior si faptul ca avea 56 000 mile adica vreo 90 000 km! Si uite ca m-a pus "necuratu" 😈 sa ma rotesc in jurul ei, sa constat ca arata aproape ca o masina noua, sa ii deschid usa si sa ma urc in ea si sa constat ca inca miroase a "nou+piele naturala". Nu stiu daca ma credeti, dar m-a trecut un fior cand am atins pielea de pe scaune si lemnul de pe bord. Am pus contactul si trimurile "s-au ascuns" in bord facand loc gurilor de ventilatie sa "sufle" aer rece, muzica a pornit incet, suav, la o calitate superioara, am inchis usa grea ce sustinea geamul dublu si nu se mai auzea nimic de afara, senzatie pe care am traito doar in seria 7 E38, acea senzatie "analogica" de masina facuta pe "vremea aia", genul de masina TANC. Ma uitam la logo-ul volanului pe care il tineam strans in mana si nu imi venea sa cred ca scrie VW. Nu mai statusem niciodata intr-un Phaeton, era o experienta noua, ma simteam ca la teatru pentru prima oara, cumva confortabil dar emotionat. Am plecat de la dealer, in timp ce am ras singur pana acasa la fel ca Firicel din Las Fierbinti si am inceput sa ma framant. Masina asta ma marcase! N-am dormit toata noaptea, am inceput sa "SAP" pe Youtube tot ce se poate despre modelul acesta de masina documentandu-ma cat s-a putut. Stiam ca are aceasi platforma, tren de rulare (articulatie, suspensie) ca si Bentley Flying Spur, dar cam atat. Asa ca mi-am facut curaj si l-am sunat pe dealer sa ma programez la un drive test cu ea. Sambata (ieri) am fost sa "ma dau" cu masina, nu vreau sa va plictisesc cu detalii despre senzatia si confortul oferit, pentru mine a fost la superlativ, peste tot ce am condus pana acum, daca nepotul lui Porsche, Ferdinand Piech, cel care a facut Bugatti Veyron, a facut si aceasta masina, inseamna ca e "ce trebuie" !😄 (of, marketingul asta). Masina a fost detinuta de noua de un director de banca, NU!! nu a fost detinuta de o "babuta" care mergea la piata, ci de un "batranel" care mergea la banca . 😄 Pe scurt, m-am intors la dealer si am depus avansul pentru ea. Urmeaza sa primeasca servisare noua si o verificare tehnica autorizata asa ca voi ridica masina abia saptamana viitoare, asadar: VOLKSWAGEN PHAETON V6 TDI 4MOTION facelift 2011 Dotari: *Air Suspension CDC - Continuous Damping Control-Auto Leveling +(Low/Normal/High) *Eucalyptus Wood Trim *Classic Style Vienna- Anthracite & 12Way Electric Front Heated Seats *Leather Heated Multifunction Steering Wheel *Adaptive Cruise Control *Headlights - Bi-Xenon+DRL+Washer System+LED-Taillights *Night Sensor-Coming-Leaving Home Function *Air Conditioning - 4 Zone Electronic Climate Control *RNS 810 DVD Touch Screen Satellite Navigation System +MP3+ Google Maps with voice Control & Display+ Computer *Audio System – 8 Channel Surround Sound Amplifier with 10 Speakers *Electric Windows Front+Rear-Defrosted *8 Airbags – Driver + Front Passenger with Deactivation Switch, Curtain Front and Rear, Front Seat Side Impact + Rear Side *Door Mirrors - Electrically Folding+Adjustable and Heated *Alarm with Interior Protection *17in Impression Alloy Wheels with AntiTheft Wheel bolts *ABS - Anti-Lock Braking System+ASR - Anti Slip Regulation *HBA - Hydraulic Brake Assist *ESP - Electronic Stability Programme *Differential Lock – Electronic *EBD-Electronic Brake Pressure Distribution *Armrest - Front Centre *Central Locking with Remote Control *Crash Sensor - Automatic Door Unlocking in the Event of an Accident *Cup Holders - Front and Rear *Full size alloy spare Wheel *Heated Windscreen Washer Jets *Parking Sensors Front+Rear *Power Assisted Steering - Speed Sensitive *Remote fuel flap & bootlid & tailgate release Imi cer scuze pentru calitatea pozelor, sunt doar cateva din telefonul sotiei, voi reveni cu poze detaliate dupa ce voi ridica masina, abia astept 🤪:
    16 points
  6. Salutare. Au trecut 6 luni de cand am achizitionat masinuta (un A4 B9 allroad) si 10.000km. Pana acum foarte multumit de alegere. Am trecut de la Octavia rosie (pe care multi o cunoasteti B200CRL) la aceasta. O gramada de retrofituri, o sa le mentionez doar pe cele mai importante si totodata sa vad la ce numar am ajuns 1. Camera marsarier 2. Side Assist 3. Homelink (functional 100%) 4. ACC / pACC (functional 100%) 5. Audi Sound System (ASS) 6. Unitate Harman 7. Virtual Cockpit 8. Volan Q5 (Sline) 9. Trim-uri "Dark Oak" 10. Lumina ambientala RGB (SET COMPLET TOTUL OEM) 11. Fete usi piele 12. Cotiera piele 13. Scaune electrice (sofer memorie, pasager electric) 14. Bancheta incalzita (urmeaza clima) 15. Stopuri LED 16. Faruri LED 17. Torpedou mic (sofer) 18. Electric child lock (poate cea mai utila functie pt mine) 19. Centrale usi inlocuite, gateway inlocuit, bcm inlocuit, pompa abs inlocuita. 20. Hub usb (pt carplay si android auto) 21. RDKS (MONITORIZARE PNEURI) - directa cu senzori 22. Activare Lane Assist + High beam assist Urmeaza: climatronic 3 zone, clima spate, HUD, de terminat bancheta incalzita si sound actuator. Pana una alta am o eroare pe modulul adblue (doar cand face regen) pe care trebuie sa o remediez urgent. Am atasat si cateva poze, oricum este #workinprogress
    16 points
  7. In "drumul" spre stare impecabila am inlocuit tot ce inseamna risc si consumabile din fata. Termostat antigel,flansa plastic antigel,antigel,termostat ulei ,valva control presiune ulei,simering vilbrochen ,fulie vilbrochen,toate oringurile si suruburile,garnituri ..... toate OE. Ulei ravenol vmp usvo,filtre mann,filtru aer OE . Totul curatat impecabil.
    16 points
  8. Nu m-am putut abtine si am comis-o... modul custom de control al valvelor din telecomanda si downpipes cu catalizatoare cu 300 de celule, euro 6 equivalent. Rezultatul este wow, este exact ce-mi doream: cu valvele inchise, a ramas 95% la fel ca inainte, foarte linistita, deloc deranjanta, fix ce nu voiam sa stric. singura exceptie cu valvele inchise e la cold start, acum in alea 30s cat sta turata si merge pe modul acela de incalzire a catalizatoarelor, este destul de galagioasa si cu valvele inchise cu valvele deschise (mai ales ca acum cu modulul de control le pot deschide pe amandoua) este "gizas f-ing christ"
    16 points
  9. Si in sfarsit, marele vis s-a realizat : Alltrack R este aici ! Astazi am ridicat masina dupa 2 zile petrecute in curtea celor de la DOP. In aceasta ultima etapa s-au realizat ultimele operatiuni necesare finalizarii proiectului: - instalare turbo IS38 (06K145874P - aceasta a fost codul pe care l-am cautat cu ardoare la achizitie, dorind a lua pe cat posibil ultima revizie). - instalare intercooler FMIC PRO, 65mm core (practic cel mai mare intercooler dedicat pe care il puteam monta ) - Racingline turbo inlet pipe - Racingline silicon hose pentru admisia R600 - bujii RS7 - schimb filtru ulei si ulei Mobil 1 ESP 5W-30 - soft ECU + TCU Reamintesc si modificarile care erau deja pe masina: - admisie Racingline R600 - downpipe HJS 200 cell, ECE compliant - evacuare catback Remus - jante 18" Sebring - padele Leyo PD Rezultatul il puteti vedea in graficul de mai jos. Ma declar foarte multumit, am inteles ca pentru mai mult ar fi trebuit si un upgrade de HPFP pentru ca a intervenit o limitare din aceasta cauza. Softul nu este fortat, este facut in limite de siguranta, asa cum este si normal de altfel. In urma acestui upgrade major, voi adapta viitoarele intervalele de service la 7.000 km pentru schimb ulei/filtre si max 20.000 Km pentru bujii. Rez In ce priveste feedback-ul, desi este foarte devreme, pot spune ca masina imi pare acum racheta , de la aprox 3000 rpm trage ca nebuna pana sus. Desi trebuie sa mai testez, nu sunt afectat de pierderea acelui zvac initial al IS12, adica se simte ca acum probabil am nevoie de un +500rpm pentru acelasi feeling jos in ture, dar nimic deranjant, exista destul rezerva de putere si jos a.i. sa nu te simti afectat. Acest aspect era unul de care imi era un pic teama, combinatia pe care o aveam cu soft Revo era extraordinara, iar odata cu instalarea downpipe-ului, masina a suferit o transformare radicala in (si mai) bine. In D s-a amplificat si sunetul evacuarii ceea ce imi place foarte mult. De asemenea, in S, se aude si admisia (desi nu ma omor dupa sunetul ei si nu ma pasioneaza in mod deosebit) mai mult sau cel putin asta am perceput la o prima testare. In urma cu 1 saptamana am fost foarte aproape in a achizitiona un kit de frane de la APR, erau niste ultime stocuri in State la niste preturi incredibile (reduceri adevarate..), dar din pacate, cu toate cheltuielile aferente folosind o companie terta pentru livrare, ajungeam sa platesc o suma mare, suma la care probabil am si alte variante locale (desi nu cu etrieri cu 6 pistonase probabil, dar nah.. ). Oricum, am placute si discuri noi, asa ca anul asta ma linistesc.
    16 points
  10. Inca o luna plina. 93000km. 8% consum mediu. Bielete antiruliu fata si flanse amortizor fata schimbate. Doua iesiri pe Negoiu Prima de la Piscul Negru - Lespezi - Coltul Caltunului - Caldarea Berbecilor - Strunga Doamnelor - Negoiu - Lacul Caltun - Piscu Negru. Stana parasita pe drumul spre Lespezi In fundal se vede Varful Lespezi Lacul Caltun Creasta Fagarasului Caldarea Berbecilor Varful Lespezi pe pe Coltul Caltunului In dreapta sus se vede Negoiu (de pe Lespezi) Undeva la baza Stungii Doamnelor Lacul Caltun de pe Cornul Caltunului A doua si mai misto, vreme superba datorita unui anticiclon ce de a dus presiunea la 770mmHg pe Romania: Porulbacul de sus - Cariera de Marmura (acolo am lasat rosia) - Cabana Negoiu - Serbota - Custura Saratii - Saua Cleopatrei - Negoiu - inapoi in sa - Patra Pranzului si inapoi la masina pe la Cabana Negoiu. Custrura Saratii si Negoiu Tot Custura Saratii, de pe Serbota Undeva prin Saua Cleopatrei, ma uitam in zare In centru Custura Saratii, dreapta sus Serbota (2331m) in stanga Saua Cleopatrei (2410m) Detaliu prin Fagaras Scuzati-mi sortul. Apus in Fagaras Apus in Fagaras- Detaliu Apoi am dus copilu pe dealuri pe la Simon (Bran). Pe undeva pe la Amfilteatrul Transilvaniei Stana pe la Manastirea Bran Grataaaaarrr! Piatra Craiului Bucegii Bucegii - zi insorita Ieri ne-am strans vreo 3 masini si am incercat via-ferrata. Cu echipament de la baietii de la White Wolfs de la Baia de Fier (langa Pestera Muierilor) Micul dejun la Dedulesti Kuky Marea Craoatura Podul Indian Creata Pesterii Kuky in varf Tor Kuky Fetele in varf Lilieci in pestera Hamacele si podul indian Ma mai duc.
    15 points
  11. Cred ca am ales o ajustare potrivita in linii mari , din prima incercare. Ca si impresii , pe confort este o idee mai dura dar imi pare ca micile denivelari si damburi le ataca mai cu tact comparativ cu suspensia standard.
    15 points
  12. Salutare. A venit momentul sa inchidem capitolul cu Skoda Rapid si sa trecem la un nou capitol, de alta clasa si gabarit .. sub al sau nume de Kodiaq. Am avut ocazia sa merg cu unul intr-o configuratie foarte similara si mi-a placut foarte mult. Asadar acesta este noul nostru vehicul de familie. Kodiaq 2.0 TSI, 190cp, "4x4" , DSG Echiparea este Style peste care au mai fost alese niste optiuni precum Plafon panoramic Pachet Business & View Pachet Confort & Function Volan Incalzit. Capitonaj plafon Suedia. Interior Eco package. Culoare mi-a placut in deosebi , Graphite Gray. Rotile au ramas pe 18 si ma bucur de acest lucru pentru ca nu am DCC.
    14 points
  13. Gata, am dus si Skoda acasa. Rodaj mode 1000 de km. Momentan am 100.. Mi-a fost dor sa ma plimb cu ea, sincer sa fiu. M-am si obisnuit cu sistemul audio standard din Kia iar acum, cel din Skoda mi se pare wow Motorul merge bine, rotund, porneste bine, fara fum, pana acum, all good!
    14 points
  14. Salut, Scurt update: Am fost pe Stelvio Pass si Grossglockner Alpine Road. 36grade la campie in Germania si 18 grade in varf, 9/100km consum mediu, 4500km intregul tur, am facut revizia azi si avem 224147km in bord, cu 80000 mai multi decat acum 4 ani cand am cumparat-o. La cat mai multi. Drumuri bune va urez!
    14 points
  15. De prin tara si din garaj
    14 points
  16. Va era dor de un Phaeton? Povestea a inceput cu un Passat B5.5 pe care inca il mai am si ruleaza zilnic dar si dorinta de a avea o masina mai puternica, spatioasa si confortabila pentru drumurile lungi/vacante. Ca si echipare se remarca prin: An 2012, motor 3.0TDI 240CP/500Nm, 240.000km (verificati si cu carvertical). Scaune ventilate&masaj fata si spate, Dynaudio, trapa, climatronic 4 zone. Ce am facut la ea: Inmatriculare + RCA + Impozit = 4000lei. 4 cauciucuri iarna 255 40 19 Bridgestone= 4500 lei. Schimb ulei cutie si grup spate = 2400lei. O cheie de rezerva din reprezentanta = 1900lei. Ulei si filtre etc. Am parcurs 10.000km in 5 luni fara probleme. Acesta este al doilea Phaeton la mine si stiam la ce sa ma astept asa ca nu a fost efectul ala wow dar e inchegata, e ce trebuie, e super bine antifonata, e o placere sa rulezi in liniste.
    13 points
  17. Gentleman's GT Aproape 29k, după un an și ceva. Nu este un review, sunt câteva idei adunate. TL/DR: Pentru cine nu are răbdare sa citească: devine addictive, poți face pasiune pentru fiarele astea. Intro: A8 este o limuzină discretă și de departe pare un Audi A4 mai mare. Personal îmi convine că nu sunt genul care să vrea sa iasă in evidență. În susținerea acestui semi-anonimat, motorizarea de 4.0 cu 8 cilindri nu se remarcă cu nimic în plus față de un A8 obișnuit, nu are o siglă V8 pe laterale sau pe grilă, în spate apare un 60 TFSI din care mulți înțeleg greșit că ar fi un 6.0 litri, fără să observe că lipsește punctul dintre cifre. Un mic bolborosit la pornirea motorului, sunetul turbinelor care în turații au sunetul de supercharger (whine) sunt lucrurile fine pe care le percepi permanent si îți aduc aminte ca exista ceva special fără sa fie ceva deranjant sau "in your face", este mai mult către sleeper. De ce 4.0? De ce nu diesel? De ce v8? Motorizarea asta nu e cea mai convenabilă la consum, nu e cea mai ieftină la mentenanță, doar la impozit oferă ceva reduceri din cauza acelui mild-hybrid... cât o mai ține și asta. Pur și simplu pentru că unele lucruri nu au rațiune iar motivul este extrem de simplu: ajungi câteodată când ai de ales, îți îndeplinești un vis sau îl amâni? Momentul în care îți evaluezi sansele și iți cântărești decizia nu este niciodată suficient de lung asa că înțelegi rapid că e cazul sa îi dai bătaie... 😍 Dupa acest intro iată-ne aici, cu exemplarul negru din poveste. Feeling și conducere: - Ca să nu o lungim: îți vine să mergi și să nu te mai oprești, orice distanță este comodă și ușor de atins. Mersul devine un fel de terapie, iti reduce nivelul de stres si de agitatie, este un îndemn la relaxare si calm. Este extrem de relaxată (și relaxantă) la mers extern, un gentleman's GT, se așează bine la drum fără să ai nevoie de modul Dynamic. Lucrul ăsta nu aduce nimic spectaculos, ca doar asta e gândită sa facă. În treapta a 8-a la 3000rpm are aprox. 195km/h (evident că pe hârtie, în baza calculelor cu rapoartele cutiei de viteze). - Perceput din afară amestecul de culori si suprafețe ale interiorului prezintă la prima vedere un stil minimalist si ordonat. Personal îmi place ordinea iar stilul curat al interiorului se pliază pe așteptările utilizatorului de față. Odată ce te așezi și închizi ușa realizezi ca de fapt este un luxo-barge unde minimalismul nu exclude confortul... simți scaunul, volanul, materialele, iți delectezi degetele, observi ținuta de drum, liniștea din timpul mersului... abia apoi intelegi cum confortul te înconjoară cu brațe primitoare si incepi sa o apreciezi mai abitir. Mașina nu ți se descoperă deodată ci se prezintă în timp, o pasiune care crește, o bucurie a ta pe care o împarți doar cu pasagerii din mașină. - motorizarea: are ceva al ei, e un mormăit acolo care nu e vocal și nici mut. Întreg ansamblul e atât de antifonat ca uneori iți dă senzația că abia se mișcă, nu auzi gălăgie de la rulare, vântul tace și el, motorul e aproape tăcut... doar pasagerii mai temperează bucuria unei accelerări și totuși... găsești momente când îți apare un zâmbet idiot pe față. In plus, puterea este disponibilă pe o plajă bogată de turații fără sa fii nevoit să schimbi treapta, pur și simplu urcă elastic, neobosită. In pasaje subterane prefer sa deschid ușor geamul sau trapa sa aud sunetul turbinelor. - Aproape ca nu este necesar sa o scoți din confort, e suficienta putere oricand fără sa vrei sa urci tot turometrul si trebuie sa nu te lasi dus de val, altfel poti rămâne fără permis. In principiu sunt suficiente primele 5 trepte pentru orice manevră de depășire pe drum național sau autostradă. La viraje strânse pe ud e de ajuns sa te lași puțin pe gaz ca imediat iese spatele in afară, chiar in modul confort. Pe confort are un pic de bodyroll la viraje, se simte masa extra - frânele sunt maaari, transmit siguranță si conferă o încredere permanentă. Etrierii față sunt din aluminiu monobloc și împreună cu discurile de 400mm umplu bine jantele de 20 de inch - Plecările de pe loc sunt mult mai directe la torsen decât la haldex, se simte clar ca spatele e cuplat permanent, are o determinare și incisivitate aparte. - farurile digital Matrix led, cu milioanele de micro-oglinzi iluminate la cerere de către leduri sunt impecabile la mersul noaptea, iar indicațiile de bandă proiectate în fața mașinii în mers, animațiile la faza lungă ON/OFF (ca o cortină care se trage de la centru spre margini când intră faza lungă sau se inchide invers), animații pe jos la parcare/descuiere adaugă la factorul wow. - geamurile duble antiacustice fac sa fie extrem de liniște în mașină la orice viteză de mers. Cauciucurile de vară au în interior o spumă pentru atenuarea zgomotului, toata zona exterioară de dedesubt este mochetată cu material de izolare iar preșurile din interior sunt groase dublate cu burete Diverse: - intențiile regenerative și de coasting sunt mai greu de ghicit: frâna este cu recuperare completată de mersul pur electric, uneori nu știi ce va face exact... la condus fin de oraș e greu sa dozezi efectul, nu îți iese finețea întotdeauna iar coasting-ul te poate păcăli: ridici piciorul de pe gaz și intra regenerarea corect care e un fel de frână de motor, altădată ridici piciorul și comută in mod electric astfel ca depășești locul pe care l-ai estimat pentru frâna regenerativă care nu a mai intrat, alteori face coasting cu motorul la ralanti (când e rece). Hibridizarea e bună pentru emisiile la nivel de flotă/grup dar in utilizare nu iese mereu ce îți propui. Partea bună e că motorul nu face niciodată coasting când ai mașină care rulează in față sau dacă mașina din față e departe și frânează motorul repornește singur in mers. - la manevre pare mult mai mică în lungime decât este de fapt, în special în oraș, manevrabilitatea este îmbunătățită si întoarce vizibil într-o rază mai mică; unele probleme apar la unghiurile de atac ale rampelor din parcări, botul lung înseamnă ca la accesul de la Universitate am ridicat-o din perne sa nu atingă cu bara, iar la virajele pe rampele melc încape mai greu dar nu de la raza de bracare ci din cauza lungimii totale. - tetierele locurilor din spate au un confort fantastic, partea pe care rezemi capul este o piele moale, fină, extraordinară, de nu te mai saturi sa iti treci degetele peste ea. - Când este selectat modul „dynamic” de conducere, lămpile OLED din spate se schimbă cu o semnătură disponibilă numai în acest mod. - rear-wheel steering necesită obișnuință la parcările la bordură, faptul ca întoarce și spatele înseamnă că unghiul de intrare trebuie sa fie intenționat mai agresiv decât te-ai obișnuit la alte mașini. Critici: - nu afiseaza treapta de viteză in modul Drive (se poate coda cu Obd11) - nu poți încuia masina până nu termină softclose de tras ușa - spațiul de depozitare la șofer este mic, idiot și greu de accesat din mers. Încape o sticla de 1 litru pe orizontala dar cu greu o scoți din locul ei in timpul mersului - usb play se amestecă uneori cu android auto asa ca am renunțat la stick - muzica de pe androidauto se oprește când iese șoferul din mașină, chestie modernă la multe mașini, dar preferam sa fie oldschool - când sunt 5 persoane in mașină dispare cotiera cu tot cu tableta centrală din spate (care la face-lift nu mai e detașabilă). Poți accesa toate funcțiile scaunelor spate din "rear-mode" disponibil pe ecranul din față cu excepția funcției de masaj pe scaunele spate care e doar pe tableta din cotieră. Initial ma gândisem sa iau o tableta și sa o conectez prin wifi cumva, dar la utilizare pe termen lung cu 5 persoane (concedii) tot ai nevoie de suport sa o încarci, așa că momentan am abandonat ideea - Stropitoarele minune integrate în brațele ștergătoarele au înghețat dupa stationare la -6 și respectiv la -4 grade; după câteva minute de mers s-au dezghețat dar totuși, este o tehnologie inutila (Brațele ștergătoarelor sunt echipate cu cate un set de duze in partea de sus și de jos a lamelei. Pentru asta avem o pompă care alternează cele doua seturi de duze in baza semnalelor primite de la modulul de comanda. Modulul dictează care din setul de duze este folosit în baza poziției de urcare/coborare a bratului, viteză, temperatura și alți factori. La masinile echipate cu acest tip de stergatoare încălzirea duzelor este facuta de modulul de comandă, nu de către ECU ca la bratele standard. Setul de lamele de schimb este "pentru duze integrate" deci diferit de standard, costul lui este cât o revizie la un 1.9 tdi.) Altele: - am vrut sa fac întreținerea jantelor pe timp de noapte în stilul propriu ca atunci am mai mult timp... lanternă, Sonax, furtun cu apă, bureți, dar surpriza... nu am avut de ce sa lipesc lanterna magnetica, toate panourile laterale sunt din aluminiu, singurele elemente de tablă sunt montații A de la parbriz și parțial din montanții C din spate (probabil din condiții de siguranță) - continuănd ideea de mai sus, capota e tot din aluminiu, care se deformează atunci când e motorul cald și capătă un bombeu fin pe capotă care se vede din anumite unghiuri; când e rece curbura nu este vizibila. Funny: - Maneta schimbătorului nu e încălzită! știu ca sună aiurea dar când e rece afara si scaunul, volanul, cotiera centrală și cotiera de pe ușă sunt încălzite, parcă nu are sens ca maneta sa fie rece... cum toate astea sunt mofturi, încadrăm subiectul la funny! Mentenanță extra și garanții: 23k, înlocuit baterie 12V 24k, înlocuit blocator coloană volan, exista un buletin tehnic pe acest subiect si un kit de reparație (8W0927289 Repair kit for lock magnet). Blocatorul de volan dădea erori în toate sistemele: servodirectie minimală, suspensii tari, rear wheel steering dezactivat, lămpi aprinse în bord. In final celelalte sisteme se reactivau singure pe rând dar rămânea activă eroarea pe coloana direcție DTC C110DF0 (Active steering safety lock locking failed) 28k, înlocuit doua bucșe brațe față (Hydromount Suspension Control Arm Bushing, Rear, Lower, 4M0407183B) si făcut geometria 28,5k completat lichid racire G12evo 300ml până la maxim; completat ulei motor OE 0w30 cu 800ml cât sa ajungă înapoi în mijlocul intervalului. Ceva concluzii: Am încercat sa scriu de bune și rele deopotrivă, intenționat am insistat sa nu o prezint ca wow deși are parte de topul tehnologiei din brandul Audi. Cel mai mult contează bucuria mersului, faptul ca îmi vine oricând să merg în plus la orice drum numai să nu o parchez ar trebui sa spună restul. Pozele, in ordine: undeva pe langa Cortina d’Ampezzo, 2xGrossglockner si ultima my favorite spot @ Kotor Bay.
    13 points
  18. @moroenius... nu. Ok...avem climatronic pe 3 zone, bancheta incalzita, sound actuator, parbriz nou. Urmeaza MIB3. Multumesc prietenului meu Ciprian Stan pentru tot ajutorul (in mare parte munca lui la climatronic si organizarea firelor).
    13 points
  19. Salutare. Buuun, am avansat cu proiectul. Urmeaza MIB3 (probabil voi face un turorial pe tema asta). Am comandat toate piesele necesare. Si deja montajul a inceput pe masura ce au inceput sa vina din ele.
    13 points
  20. 2 000 km cu VR6-le refacut. Toate bune, consumul de ulei 0 pana acum. Am ajuns sa merg cu ea a mai mult decat merg decat masina de familie Un mic feedback si legat de interior, se pastreaza foarte bine. Intr-adevar, cremul se murdareste mai repede, dar se si curata usor. Insa nu au aparut semne de uzura la piele deloc.
    12 points
  21. Salutare tuturor. Am lasat "marea lucrare" sa se coaca la soare vara asta, si pe weekend m-am bagat la polish. Bureti de rupes, doua maini de menzerna 400 si alte doua de menzerna 3000 urmate de ceara gold class lichida de la meguiars si acum imi place si mie cand o vad in parcare. Acum chiar pot sa spun ca am vopsit masina asta. Interiorul este montat, a iesit extraordinar de bine pentru pretul de 1500 lei platit, dar nu am apucat sa montez fetele de usi pe fata. Cand se termina vremea asta mohorata, revin cu poze si cu interiorul. Pana atunci va las cu cateva cadre de la exterior. PS. Daca cineva reuseste sa imi gaseasca siglele fata spate la un pret mai uman, dati de veste. Momentan am gasit in jur de 500 lei ambele, dar e cam scump, mai bine cumpar un catalizator metalic de banii astia.
    12 points
  22. am facut o iesire pe Transalpina in weekend impreuna cu niste prieteni, cred c-am facut vreo 150-200km in total de mers tare, e absolut senzationala masina, in cu totul alta liga dpdv dinamic fata de S5. Diferentialul sport de pe spate in mod particular e pur si simplu ridicol de cool, cu cata usurinta poti roti masina din pedala.
    12 points
  23. 12 points
  24. Si dupa toate astea am fugit in concediu ,aproape 3000 km .
    12 points
  25. Reusesc INTR-UN FINAL sa pun si franele. Ca de obicei, nu totul a mers perfect. Aparent portetrierii de Phaeton 3.0 (pentru etrierul ce e folosit la frana de mana) ce i-am luat erau o idee diferiti de cei pentru care erau proiectati adaptorii. Ori nu mi-au trimis cei de la dezmembrari portetrierii corecti, ori sunt modele diferite de portetrieri in functie de an.. nu stiu. Desi erau vopsiti electrostatic, practic i-am vopsit degeaba. Norocul a fost ca mai era un set bun de portetrieri pe stoc la garaj si i-am folosit pe aia. Mai trebuie doar sa ii fac negrii. In rest, totul a decurs ok. Spec frane spate: Etrieri principali - Brembo 4 pistonase Etrieri pentru frana de mana - Phaeton 3.0d, spate Discuri: 310mm Brembo (ventilate, perforate) Reminder spec fata: Etrier Brembo Z18 6 pistonase Discuri: 350mm Brembo (ventilate, perforate) Before: After:
    12 points
  26. Mulțumesc @mirceateodor,aproape că am prins și apusul
    11 points
  27. E bine sa iti faci prieteni! Desi am ajuns prin intermediul jobului si la fabrica Bentley, in Crew (o distanta de 50 km de locatia unde locuiesc) , mai multe reprezentante Bentley si dealeri Bentley din nordul Angliei, n-am fost nici macar curios sa intreb de preturi de servisare si reparatie, pentru ca eram obisnuit de la reprezentanta Porsche din Bucuresti cu tarifele exorbitante. (care lua bani si pe aerul respirat din service) Pana la urma Cayenneul a ajuns si prin reprezentante din Viena si Zurich si stiam ce preturi se "practica" (si pe acolo a ajuns masina pentru anumite probleme care s-au remediat la preturi mari, ce-i drept, dar macar s-au remediat) in Pipera baietii nu prea stiu cu ce se mananca brandul Porsche pentru ca oamenii angajati apar si dispar de la o saptamana la alta, modulele de training nu sunt updatate ca in restul tarilor) si exista si indiferenta si o repulsie fata de client de gen...ARDE-L pe fraier, ca oricum are bani! 🤨 "Clientul de Porsche oricum schimba masina la 4 ani, nu sta sa o repare!" (asa mi-a zis unul din directorii de la Porsche din nordul capitalei noastre dragi, dupa ce am achizitionat 2 automobile Cayenne noi (peste 100 mii eur bucata) in decurs de 3 ani! Dupa ce masina mea s-a intors de vreo 10 ori cu probleme la cutie, servisarea uleiului fiind inexistenta, mi-au zis "baietii" ca uleiul din transmisie e LIFETIME desi prin 2009 nu multi faceau mentenanta la cutia de viteze in Bucuresti) In fine, am trait experiente neplacute cu service-urile romanesti, dar pana la urma am remediat toate problemele pe buzunarul meu. Am condus 8 ani Cayennul diesel, si vreo 9 ani cel Turbo (in familie) si chiar am tinut la masinile alea, dar servisarea in Ro lasa de dorit, cel putin la reprezentante! Ii apreciez pe colegii forumisti care isi fac toata mentenanta singuri, bravo lor, eu nu ma pricep si prefer sa se ocupe de masina mea cineva care se pricepe, cu scule adecvate! 🙂 Dar, uite ca in UK, am ajuns sa cunosc si baieti cu service-uri independente, care au trainingul modulelor la zi, experienta cat incape, nu ai "loc" decat cu programare in prealabil (DA, atatea BENTLEY-uri se repara zilnic) si tariful serviciilor este la jumatate fata de reprezentanta, folosind piese OEM, servisare OEM, uleiuri genuine (Mobil 1 de exemplu folosite si in reprezentante) diagnoze OEM etc! Exact ce spuneam legat de "ai grija ce iti doresti, ca s-ar putea sa se indeplineasca", am intrat in contact cu oameni foarte pasionati, care ar discuta despre masini cu orele, le place ce fac si de asta au si succes in domeniul de activitate! Si uite ca mi-am facut un "amic" specialist pe VAG, (Bentley, Audi, Porsche) cu care am stat la povesti mai mult de jumatate de ora si mi-a spus ca ma asteapta cu mare drag sa il ia sub "aripa" pe Baloo 🐻 pentru mentenanta si eventuale reparatii. 😋 Nu mai stiu ce tarife se practica in Romania, dar ca exemplu, o diagnoza specializata VAG (chiar si Bentley) costa 25 GBP (150 ron?) P-acolo! 😉
    11 points
  28. Au mai trecut ceva km peste masina ( nu multi , 25k in 3 ani ) Am facut preventiv schimbul de ulei la haldex si am curatat si sita de la pompa de haldex desi vag nu are aceasta procedura mentionata nicaieri. Totusi vag a facut un pas inainte si a pus mufa de la pompa de haldex direct pe pompa , lucru care face scoaterea pompei si curatarea sitei mult mai usoara. O alta mentenanta facuta a fost legat de suprafata de franare la girodisc pe fata, si anume am inlocuit-o. Fun fact , este mai usoara varianta inlocuitoare si are si design ceva imbunatatit. Si in cele din urma am muscat momeala si am comandat o suspensie coilover (KW DDC) dedicata pentru S3 care pastreaza functionalitatea suspensiei adaptive cu care a venit masina.
    11 points
  29. Procesul de mentenanta continua. Inlocuit toate garniturile si elementele din plastic de sub galeria de admisie (din V ) Inlocuit releu compresor perne (facea click cam tare ) Egr-ul curat ,la fel racitorul si porturile supapelor. Toate piesele OE.
    11 points
  30. Weekendul asta prelungit am dus masina la un eveniment de pasionati auto, in Arad. A fost expusa ca si demo car, las cateva poze si un mic filmulet. Fiind cu al 2-lea bebe proaspat venit acasa, nu prea am apucat sa merg si eu, dar macar a fost masina 😅
    11 points
  31. 24755km actuali in bord... O revizie... Un schimb de ulei... Lichid de frane... Filtre... Un concediu pierdut la schi... Un drum pe Autobahn, singur, tronsoane fara limita de viteza... Un cadou pentru Transilvania Motor Ring... Cateva sesiuni cu echipa Danny Ungur... Nu are nimica de Motorsport masina... Insa vai vai ce fain a fost experienta, prima data pe un circuit la volan... Prima data in afara de Gran Turismo sa invat linii optime si franari... Prima data cu un suv cu pneuri de vara uzuale...masina stoc...insa miros un inceput grav de drum.... O pasiune veche, care as transformao in hobby... Si la final a fost "doar" dat de 300+ron din pompa omv - circuit - retur...prima experienta....nu am trackcar....sufletul surade....si reusit la final de zi sub 2min...fericit vazand ce progress a fost la final de sesiune fata de prima parte a zilei...ar merita parca parca alte placute de frane....un set de jante+anvelope track....pffffff https://imgur.com/ROycXlx https://imgur.com/8o04W6n LE: Si am uitat...lucrari pe garantie...surub brat usa sofer desfacut + comanda pentru schimb de volan - erori de travel assistent regulate, la diagnoza este senzorul de presiune de pe volan... LE***: rcz race crono am vrut sa uploadez sesiunea din app dar nu e accepted format + screenshot trackday -> next time cred ca achit si beneficiul de 50 ron sa apar mai profi
    11 points
  32. Continui cu look-ul de iarna. Concretizat prin multe cautari, de la jantele potrivite, senzori de presiune/temperatura OE, la prezoane cu cap sferic si plumbi negri (am luat 3 kile ca negri nu avea pe stoc nici o vulcanizare) Jantele sunt Rotiform OZR 9x20 inch ET38 (ET37 in CIV), load index jantă depășește jumătate din greutatea admisă pe cea mai încărcată axă, greutate jantă 15,4kg, anvelopele sunt 265/40R20 (conform CIV). Discurile față sunt de 400mm cu etrieri monoblock, totul stock. Rezultatul mai jos:
    10 points
  33. In sfarsit am luat masina de la infoliat. Am apelat la aceeasi firma care mi-a infoliat si s3-ul si am ales urmatoarele : - infoliere completa cu folie transparenta Oraguard270 - faruri/stopuri/proiectoare protejate cu PPF transparent - chrome delete pe toate elementele cromare inclusiv roof rails si capacele oglinzilor tot in negru lucios - inscriptiile si badge frontal in negru.
    10 points
  34. Dupa cum ziceam, ca sa fac rodajul, am inceput sa folosesc masina ca si daily driver. Trebuie sa recunosc ca imi place foarte mult Daca inainte, ma lua cu durerea de cap cand trebuia sa pornesc TDI-ul cu Firaduri, acum cold-startul e o placere. Plus plimbarile si sunetul motorului, chiar daca il aud doar pana la 3k rpm. Chiar azi ma uitam peste topic, si citeam toate etapele prin care a trecut.. cum a ajuns de la stickere peste tot ca sa acopere defectele, trunk setup din parchet si jante replici, la un aspect clean si simplu. Probabil si o maturizare a gusturilor.. varsta asta..
    10 points
  35. Îmi imaginez pe cineva care aștepta după tine povestind la prietenii lui... "Ɓă, băeți... am văzut azi pe unu... cu două fise a spălat doar o oglindă și apoi a plecat..."
    10 points
  36. Mai putin si se face anul de cand cu swapul, asa ca urmeaza sa dau un update. Stiti vorba aia, de ce ti-e frica nu scapi.. se aplica in cazul meu cand vine vorba de Superb. Avand in vedere ca motorul a rulat pe gaz de mult timp pe masina donatoare, desi s-a prezentat foarte ok la interior (motiv pentru care am luat decizia sa nu ii fac si rebuild complet adica segmenti, cuzineti, revizie chiulasa), recent am intampinat o problema, si anume.. apa la pistonul 1. Dat jos chiulasa, dusa la verificat, iar verdictul a fost ca nu se poate reface. Uzura mare la scaune. Cel mai probabil, gazul a scurtat semnificativ viata ei. No problem, alta chiulasa, si cu aceasta ocazie, refac si motorul complet inclusiv segmenti, cuzineti si absolut tot ce tine de un "proper engine rebuild". Imi pare rau ca nu am facut acest pas cand am facut swapul, dar la cum se prezenta motorul in momentul swapului, am hotarat ca nu e necesara aceasta interventie. Momentan sunt in progress cu aceasta etapa, vezi poze mai jos. Legat de alte update-uri, doar de bine. Nu am intampinat nici o problema specifica swap-ului. Singurul lucru ce il voi face in plus, cand pun motorul inapoi, va fi sa pun si celalalt suport poliuretanic. Nu e 100% necesar, dar play it safe. Dupa cum stiti, initial am pus doar pe partea stanga. In rest, am pus masina la treaba ca sa zic asa. Nu am mai tinut-o pe dreapta doar pentru evenimente, cum faceam cand era TDI. M-am plimbat aproape daily cu ea. Din cauza timpului limitat, nu am apucat sa fac si celelalte "task-uri" din lista pentru Superb, dar momentan, niciunul din ele nu e foarte urgent. Este timp. Sa vad motorul inapoi sus, primul pas. Apoi rodaj, apoi probabil un nou run pe dyno sa vedem unde vom fi dpdv al puterii.
    10 points
  37. Nu e perfect, nici nu avea cum să fie, dar am platit un sfert (serios) din cât costa o astfel de lucrare la "meseriași" iar eu sunt mulțumit în primul și în primul rând de faptul că stau extraordinar de bine în ele. Nu m am dat jos din mașină 4 ore și am stat super bine, mulțumită buretelui suplimentar adaugat în acele "jaluzele". Este combinația perfectă între sportiv și comod, suport lateral pentru ale mele 70kg, bombă! Iar pentru că visul meu a fost sa găsesc un TT Baseball edition, dar am găsit broască, am făcut ceva la tetiere. Unii au făcut mișto de mine că sunt cusute la UPU dar mie îmi plac rău! O sa caut un aparat cu aburi că sa mai intind puțin pielea pe unde este ușor cutata. De asemenea vreau sa subliez că sunt făcute la croitor, nu la tapițer care face doar scaune de mașină.
    10 points
  38. Revin cu feedback. Sunt f multumit de rezultat. Nu este nici o diferenta intre cromul de fabrica si cel de spray. Poate doar 2 puncte de praf care s-au prins la vopsire. Singura chestie notabila: asamblarea trebuie facuta cu manusi. Raman amprente.
    10 points
  39. Din aprilie pana acum am mai pus 8k km si ieri a fost al 3lea schimb de ulei, masina avand acum putin peste 28k. Cu ocazia asta am schimbat si lichidul de frana. Placutele inca mai duc. La inceput de septembrie, a fost o escapada pana in sudul Tirolului aka nordul Italiei, practic 3500km. Am prins si o mica portiune de Germania cu derestricted.
    10 points
  40. Am revenit si cu pozele... mergea un pahar de vin dar inca nu s-a racit. Seara la Caltun la care (inca) visez Dimineata pe racoare Fereasta Zmeilor La Pi Pasi de Moarte Pauza de hidratare la Podragu Undeva deasupra Lacului Podragu cu vedere la Podrage; pe fundal: Arpasul Mare, Lespezi, Negoiu, Vanatoarea lui Buteanu si... din nou Fereastra Zmeilor si la Pi Pasi de Moarte Lacul Rosiile si Parangul Mare Niste oi prin Bucegi (pe la Mecetul Turcesc) Cabana si Varful Omu Cu rosia pe Valea Badenilor Asta parca a mai fost... sus spre Paltinu Asta a mai fost.. Translpina Piatra Craiului de pe Vf Batrana In vizita la tara... pe CC2 Putina ploaie Bucegii de pe Varful Leaota Piatra Craiului tot de acolo..
    10 points
  41. Inlocuit/vopsit discuri/placute fata si vopsit discuri/protectii spate,spalat jante ceruit..... operatia a durat 1.5 zile Am ales Textar ,astea fiind echiparea OE ,codurile fiind identice. Vopsea am ales Foliatec 2C 2137
    10 points
  42. Abia dupa o saptamana de la intoarcere catadicsesc sa scriu. Pana la urma am plecat cu Golful in concediu de 2000km - mai precis 2050 😁 Plecat impreuna cu fii-mea pe traseul - Bucuresti - Timisoara - Budapesta - Siofok (Balaton) - Cluj - Bucuresti. 6 nopti. La dus am incercat iesirea pe al Cenad, insa am avut ghinion, am stat 45 minute, timp in care au trecut 4 masini... Cum am intrat in ungaria am prins temperatura din poza... masina insa s-a comportat admirabil, cu AC-ul blana. Tine pasul cat se poate de bine si pe autostrazile civilizate, fara probleme. La intoarcere am avut parte de incompetenta si retardul strabag, care pentru 50m de lucrari la intrarea dinspre sibiu a vaii oltului ne-au tinut in coada mai mult de 2 ore... Per anasambu cel mai lung drum cu Golful, la fel de placut si relaxand ca pana acum, si cu un zambet continuu. Inca un pic si ajungem la 222k km. Probleme 0, consum fix 10, la pompa, cu AC 90% din timp. Iar weekendul trecut o mica iesire pana la Pestera (pentru a accede vf Omu pe alt drum decat cel preaumblat). Ca deh, trebuia sa mai vada si drumuri proaste, nu?
    10 points
  43. Salutari! Am ceva de prezentat pe forum putin mai rar. Mai exact un Polonic din 2013 Blue GT... BlueMotion meets GTI cum spun ei 1.4 TSI CPTA 140 CP cu ACT si toate artificiie aerodinamice pentru reducerea consumului bla bla, boring stuff. Ca modificari deocamdata doar niste jante de Audi A1 Speedline si presuri de textil, dar lista planurilor cu ea este lunga si costisitoare. Multumiri @totulstock (Instagram) pentru fotografii!
    10 points
  44. Va salut! Dupa 6 luni de asteptare a sosit ursul insetat KODIAQ RS 2.0 TSI 4x4 DSG. Inca nu am alergat-o, vin de pe un golf 5 gti stage 3 si probabil am asteptari prea mari dar masina e grea si sunt constient ca trebuie modificari serioase pentru a trai aceleasi senzatii. Sper ca voi gasi pe forum persoane care detin macar acelasi motor cod DNPA (g8 gti) pentru detalii si posibile update-uri. Multumesc!
    9 points
  45. Ho ho ho... va las niste poze Ca sa functioneze padelele cu modulul de la Van der Veer Engineering, trebuiau facute "analog" asadar, cele 2 rezistente date jos de la microswitch-ul din padele si facuta punte . Nu-s eu electronistul perfect care stie sa faca lipituri perfecte, dar ... functioneaza. Si modulul de la VdV Engineering: Preia info de pe CAN engine/ABS si face el comunicarea cu cutia + preia semnal de la padele (analog) + Vehicle speed output + Reverse lights = Scap de micsroswitch-ul de pe schimbator pt becurile de mers inapoi (au functionat bine deocamdata). Mai trebuie sa vad daca imi ajung cei 2 extra pini din panglica de la volan, daca nu, iau varianta cu 10 pini (1J0959654J) si fac legaturile separat (Masa, iluminat, Shift UP, Shift down). Yuhuuu! Drumuri bune si sarbatori fericite!
    9 points
  46. Salutare, Desi sunt slabe sanse sa mai fie cineva destul de tampit ca si mine sa faca genul asta de swap, las totusi aici reteta pentru un asemenea swap, poate cândva va fi de folos cuiva... Acum, depinde si de motorizarea initiala a masinii pe care vrei sa pui VR6le. Eu am avut 1.9 TDI inainte. Ideal ar fi sa ai si un Passat B5.5 2.3 VR5 pentru piese, pe langa motorul 3.2 vr6. O sa vezi mai jos de ce. 1. Motorul - masinile mentionate in titlu au motoarele amplasate longitudinal. Deci ai nevoie de un 3.2 de pe Touareg / Phaeton. Ideal ar fi Paheton, explic mai jos de ce. Eu l-am luat de pe Touareg.. important e sa fie complet (motor, accesorii, ecu + cablaj, sonde, galerii evacuare, termoflot etc. etc.) 1.1 Daca motorul vine cu alternator cu racire pe apa, vei avea nevoie sa pui unul fara racire pe apa. Exista ambele variante pe aceasta motorizare. Important e ca sunt plug&play ambele variante. 1.2 Daca motorul este de Phaeton, asigura-te sa iei si suportii motor!!! Vei avea nevoie de cel de pe dreapta (partea pasager). Daca este de Touareg, vei avea nevoie de suport dreapta de Paheton 3.2 1.3 Daca motorul este de Phaeton, ai scapat de episodul "baie de ulei". Daca este de Touareg, vei avea nevoie de baie de ulei de Phaeton + pompa cu sorb. Pompa si sorbul merg si de pe TT 3.2 / Golf 4 R32. Sorbul de Touareg nu e bun, nu e compatibil cu baia de ulei de Phaeton. 1.4 Neaparat verificata compresia motorului si segmentat daca ceva nu e in regula la acest capitol. Neaparat si distributie OE + revizie amanuntita a motorului. 1.5 Galeria de admisie se poate pune si de Golf 4 R32 / T.T R32 1.6 Capac culbutori - vei avea nevoie de capac culbutori de TT 3.2 / Golf 4 R32. Au busonul de ulei in spate. Cel de Toareg / Phaeton il au in fata si nu vei mai putea inchide capota. 1.7 Recomand ai o reconditionare vizuala a motorului, vopsit bloc / capac culbutori etc. Nu e un must have, dar estetic va arata bine si e relativ usor daca tot ai motorul jos 2. Suporti motor - suport dreapta de Phaeton 3.2, suport stanga de VW Passat 2.3 VR5. Aici ma refer la suportii ce vin pe motor. Nu la cei ce vin pe caroserie. Legat de aia ce vin pe caroserie, eu am incercat initial cu suporti noi OE de 1.9. Dar motorul avea un joc cam mare. Asa ca am luat suport poliuretanic stanga de la Silver project si l-am pus pe ala (de 1.9 TDI). Cel de pe dreapta nu va fi plug & play asa ca nu l-am pus. E suficient cel de pe stanga + intarit suporti cutie. Motorul fiind bine echilibrat, nu vei simti vibratii, chiar si cu supprti poliuretanici. 3. Cutia de viteze - aici ai mai multe variante. Eu am mers pe cutia originala a masinii (5 trepte 1.9 TDI AWX). Ai nevoie de placa adaptoare motor cutie de Passat B5.5 2.3 VR5. Cu aia, practic poti pune orice cutie ce s-a pus pe masinile mentionate in titlu. Cutia mea fiind de TDI, ma ajuta mult la drumuri lungi, deoarece pot rula cu viteze mari fara ca motorul sa stea turat. 4. Partea de racire - odata ce pui motorul sus, prima problema de care te lovesti va fi distanta mica intre motor si radiatoare. Vei fi nevoit sa muti ventilatoarele in fata. Cumpara ceva de calitate, altfel masina va suna ca un elicopter odata ce pornesc ventilatoarele! Eu am mers pe SPAL, 2 bucati, prinse de radiatorul de clima. Foarte silentioase, nici nu le auzi cand pornesc. Si isi fac treaba. Le legi la instalatia de la ventilatorul de clima. Nu vei mai avea vascocuplaj cum era la 1.9 TDI. 5. Traseu apa + traseu clima - aici va trebui reinventata roata. Mare parte din traseul de apa se potriveste de la Touareg cu cateva mici inventii. Eu am folosit o parte din traseu si de la Passat 2.3 vr5. Cel mai nasol e la clima unde ai nevoie de conducte custom. Grija unde le faci, altfel risti sa bagi freon degeaba. 6. Fueling - dat jos rezervor, curatat Dumnezeiește, mai ales daca faci swap de la TDI. Ai nevoie de o pompa de benzina, eu am mers pe Walbro. + evident alt traseu de la rezervor la motor. Dar in rezervor, doar inlocuiesti pompa. 7. Sonde - stock de pe masina de pe care ai luat motorul, recomand sonde noi. 8. Instalatia motor - cea mai urata parte. Nu poti folosi instalatia de Touareg / Phaeton deoarece firele nu sunt suficient de lungi,Touaregul / Phaetonul avand ECU amplasat diferit fata de Superb / A6 / Passat / A4. Eu am folosit instalatia de pe Passat 2.3 VR5, modificata astfel incat sa fie compatibila cu 3.2 VR6. Ai nevoie de 3 scheme. A. Schema Instalatiei de la masina ta B. Schema instalatiei de la Passat 2.3 VR5 C. Schema instalatiei de la masina donatare de motor La mufele intermediare (cele de sub ECU) vei avea multe surprize. Nu se pupa nici un pin, mufe diferite.. trebuie modificata destul de mult pentru a fi compatibila. Aici te vor ajuta schemele mentionate mai sus 9. Software - sanse mari ca motorul de Touareg / Phaeton sa fi avut cutie automata. Aici vei avea probleme in ideea in care ABS-ul si ESP-ul nu iti va functiona. Vei avea nevoie de un soft de TT 3.2 / Golf 4 R32 manual. Din softul respectiv te poti inspira ce trebuie modificat in softul din ECU de Touareg / Phaeton pentru a functiona ABS / ESP. Sau poti pune softul de TT / G4 dar si ala, la randul lui trebuie modificat pentru a functiona. 10. Pedala acceleratie Passat 2.3 VR5. 11. Switchul de ambreiaj si de frana nu iti vor functiona, vei avea eroare pe ele. Trebuie modificata instalatia ca sa functioneze corespunzator. 12. Evacuare. Aici depinde de tine cat de tare vrei sa sune. Eu am pus o intermediara si o finala pe traseu, nu e silent dar nici deranjant. E exact ce imi doream. Caroseria fiind mai lunga, sunetul va fi destul de diferit fata de un G4 / TT 3.2. Suna mai frumos pe Superb / Passat etc. DPMDV. Mai exista si varianta cu clapete 13. Frane!!! Recomand si un upgrade la frane. Mai ales daca vii de pe 1.9 TDI cu 288mm disc.. 14. Intake - Aici as recomanda un intake custom de aluminiu (traseul filtru aer -motor). Eu am mers pe traseul stock de 3.2, si din ce vad, atunci cand stationez cu motorul pornit, IAT-ul e destul de mare (undeva la 50 de grade. Odata ce ma pun in miscare, scade destul de repede. Filtru.. neaparat ceva premium, gen K&N, Ramair etc. Cred ca intra si carcasa de la Passat b5.5 2.3 vr5 si atunci poti incerca cu aia. Cam atat din ce imi vine in minte. Poate va ajuta in viitor pe cineva! Pentru poze legate de swap, aveti un album aici - https://photos.app.goo.gl/cd3tC4fBimH7KTix7
    9 points
  47. pam-pam Worth every penny 🥰
    9 points
  48. Astăzi am avut ceva timp liber așa că am terminat proiectul. Las aici o poză de final 🙃 controllerul e custom, un Wemos D1 Mini configurat de mine, ca sa controlez banda cum vreau din telefon, pe orice aplicatie care suporta controller bluetooth.
    9 points
  49. Pentru vara asta am revenit la anvelopele cu care am luat masina ,ContiSportContact 5 2021 cu aprobare porsche N0. Pentru a face schimbul le-am spalat temeinic .
    9 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!