Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 12.04.2024 în toate secţiunile

  1. Pregatit de vara. Presuri noi OE. Roti OE 19 ,import DE .
    12 points
  2. In fiecare weekend, atat mie, cat si sotiei, ne place sa ne relaxam si sa ne bucuram de viata. Eu as sta permanent cu castile pe cap jucandu-ma pe calculator/consola, as pregati o mancare buna, as bea un pahar de vin, as viziona un film seara si as putea sa spun ca am avut o zi perfecta. Insa nu ma pot gandi doar la mine, asa ca "trebuie" sa o multumesc si pe ea. 😌 Ea e mai "activa", ii place sa se plimbe in natura, sa viziteze locuri noi, sa faca shopping (carei femei nu ii place?), chestii "obisnuite" de femei!😒 Problema este ca si eu trebuie sa fiu "implicat" in aceasta activitate, asa ca weekendul trecut am "iesit din casa" si am reusit sa impac utilul cu placutul, o zi de shopping + o zi de plimbare, nu de alta, dar trebuia sa mai "improspatez" garderoba.😶 Cand vine vorba de shopping, eu sunt pe modul, -"Ce am nevoie?" - "chilotz", ciorapi, 3 triocuri, curea, blugi, "tenesi", o geaca si am plecat rezolvand totul intr-o ora. Nevastamea are nevoie de o zi intreaga cand vine vorba de "tzoale" asa ca am rezervat ziua de sambata pentru shopping. 😴 Desi avem al 3-lea cel mai mare MALL din UK la 5 minute distanta de mers cu masina, o sa atasez niste poze si de acolo cu alta ocazie, este o cladire impresionanta construita de cel care detine si Harrods din Londra, ceva "baiat GREU din Qatar", totusi am hotarat sa mergem la cel mai mare outlet din UK. Un fel de "Parndorf" englezesc cu peste 30 000 metri patrati de magazine, in jur de 150 de magazine/branduri, parcare exterioara imensa, dupa parerea mea, asa, de vreo 2 ori cat cea de la MALL Baneasa, incluzand si parcarea supraetajata si subterana, culmea n-am gasit niciun loc liber disponibil cand am ajuns, se statea la coada de pe breteaua autostrazii. Lume multa, cumetre! 🤬 N-aveam de gand sa stau "cu orele" la cozi de masini, ma si gandeam ca daca nu reusesc sa parchez repede, plec! Nevastamea era deja dezamagita, dar nu tinea de mine faptul ca TOATA LUMEA a iesit la shopping sambata, asa ca am "dat-o frumos" pe langa kilometri de masini care stateau la coada sa intre FIX in parcarea outletului, felicitandu-ma! As fi stat degeaba la coada! O echipa de baieti de la paza a blocat toate intrarile in parcarea outletului cu jaloane, toate locurile fiind OCUPATE, tot traficul era deviat, deci toti cei care stateau la coada, CU ORELE (dupa parerea mea) erau redirectionati. M-am uitat pe Google Maps si am vazut ca fix langa outlet este un Debenhams cu o parcare foarte mare, asa ca mi-am incercat norocul acolo! La prima vedere era FULL! 🤬 S-au gandit si "alti Bucuresteni" sa "fenteze" coloana! 😆 Ce sa vezi, fix cand am intrat in parcare, un domn care venea dinspre outlet impreuna cu sotia ma vede ca ma uit dezorientat si dezamagit dupa un loc de parcare (totul era full), imi bate usor in geam si imi face semn sa vin dupa el, tocmai pleca! Omu', cu un Audi RS6 Avant violet ultimul model, era parcat si pe primul rand, ce sa mai zic, "strainii sunt RECI!" I-am multumit frumos, el m-a salutat inapoi respectuos si satisfacut ca m-a putut ajuta, asa ca l-am "infipt" pe BALOO in locul lui, fix in "buza" outletului. Vorba cantecului, "am norocul scris in frunte"! 😄 Inca o "lectie" pe care am primito de la straini. 🤐 Cand ai fost invitat de cineva ultima data sa il urmezi ca sa iti ofere locul de parcare in Bucuresti? Eu, in 15 ani, niciodata! 🤔 Mai departe, a urmat o zi "plictisitoare" (pentru mine) cu kilometri parcursi la pas, din magazin in magazin, pentru nevastamea a fost THE BEST DAY EVER la shopping! Eu m-am bucurat de o pizza, o bere si un "clatit de ochi" la alte parti feminine! 😄 Sunt un 🐷, stiu! Lume ca la meci, toate natiile, toate categoriile sociale (in general peste medie), tineri, batrani, familii cu copii, catei, "purcei". In parcare "masini de masini", cred ca am vazut vreo 7 Urus, 2 Purosangue, Aston DBX, Cayenne Coupe, Levante si Stelvio sunt deja la fel de banale ca Touaregul si asta in 10 minute cat am mers de la masina pana la primul magazin. 😳 Nu ca as fi mirat, trec supercaruri cu sutele pe autostrada, dar parca e prea de tot! Ce muncesc astia frate? 🤨 Am intrat intr-un magazin de ceasuri (fiind pasionat si eu), un asiatic tocmai facea o achizite cu cardul, mi-a atras atentia ceasul Breitiling de pe mana lui, unul asemanator era expus si in vitrina, in jur de 18 000 GBP. Ce sa zic?! 😄 Tot felu' de "oameni"! Am incheiat ziua obosit, dar macar am gasit tot ce mi-am propus, preturi FOARTE BUNE, pentru toate buzunarele, cu reduceri de pana la 40-60% la foarte multe produse, o gama infinita de articole de orice fel, nu exista sa nu gasesti ceva sa iti placa si sa nu fie disponibil numarul tau sau marimea ta, iar daca nu exista pe stoc produsul dorit, ti se poate aduce prin comanda in magazin sau livrat acasa. Am apreciat foarte tare acest aspect! Nu se pune problema sa pleci nemultumit! Stiu sa VANDA! Am observat chestia asta si in outleturi din Austria, Franta si Italia. Ziua 2 a fost dedicata iesirii la "aer curat" si plimbarii in natura, ne place (ei ii place😄) sa vizitam cate o casa "de boieri" diferita de fiecare data, galerii de arta, domenii si gradini private deschise publicului larg, toate avand o poveste foarte interesanta in spate. Nevastamea e pasionata de familia regala, citeste foarte mult, vizioneaza filme si seriale care fac trimitere la acest subiect si stie tot ce misca in materie de printi, printese, contese, regi, regine, duci, ducese, lorzi, marchizi🙄 si imi propune de fiecare data cand avem timp sa vizitam cate o proprietate "de genu'". 😴 National Trust are cateva sute de proprietati private in administratie, intretinute din biletele de intrare + donatii si voluntariat. Primavara este cel mai frumos anotimp pentru vizitat aceste locatii. Natura explodeaza si esti inconjurat de toate pasarile si culorile pamantului! Chiar este o experienta, orice iesire! ❤️ Asa ca din nou mi-am "ignorat" camioanele🚛 din "SNOWRUNNER" si demonii👿 din "DIABLO 4" si am iesit impreuna sa ne plimbam! Ma "sacrific" cu mult drag daca trebuie sa conduc Phaetonul pe niste distante considerabile pentru a ajunge la aceste obiective. In cele 2 zile de weekend Baloo🐻 a inghitit vreo 600 de km de parca n-ar fi existat, masina asta chiar te duce oriunde in perfect confort, liniste deplina si siguranta la cel mai inalt nivel. Ma simt rasfatat de fiecare data cand ating orice comanda, totul este la superlativ. Mai mult decat atat, am resetat kilometrajul in momentul in care am alimentat, inainte sa plec cu el la "drumetie", autostrada fiind locul preferat, am atasat 2 poze in care RANGE-ul arata in jur de 1200 km cu un plin, se pot vedea kilometri parcursi de la alimentare in MFD (partea dreapta), asta daca setezi pilotul automat la 130-140 km/h. Daca il setezi la 100 km/h Phaetonul de 2.5 tone arata consumuri de sub 5 litri la 100 km si RANGE si mai mare. O fi stricata? 😄 Mi se pare incredibil! 😍 Dar fie vorba intre noi, nu poti merge cu 100 km/h, ai impresia ca "stai pe loc" la viteza asta! 😴 Masina se apropie de 100 000 km si as vrea sa ii fac revizia de ulei, desi computerul spune ca as putea sa mai fac 12 000 km linistit la acest stil de condus. Filtrele de clima le-am verificat si sunt ca noi dupa 9 luni de condus. 🤔 Weekendul asta sper sa pot sa ma joc in liniste, insa sotia imi spune ca duminica ar fi soare! Help! 😌
    5 points
  3. Incep prin a multumi lui @C Z R pentru devotament si implicare, intr-un final am reusit sa ating obiectivul de putere dorit, fara compromis pe alte planuri. Astfel va prezint mai jos valorile: benzina 95 - 278cp/387nm benzina 98 - 422cp/536nm benzina 100 -450cp/571nm Cel mai important si ce m-a surprins, pe langa puterea obtinuta, e timpul 0-100 si 100-200 pentru o masina de talie ei (cu scaun de copil montat) : Inca nu m-am adaptat la "noua" masina, o sa revin cu feed-back pe parcurs. Fara modestie, cred ca e cel mai puternic kodiaq rs din Romania, trebuie sa verific pe dragy motorsport ce timpi a scos restu' lumii.
    5 points
  4. Nu-ti face de treaba singur. Scoate masina periodic la drum extern.
    3 points
  5. Multumesc pentru feedback si aprecieri @mkvgti! Te scutesc eu de acea cautare 😅: FELICITARI, detii cel mai rapid Kodiar RS worldwide (conform Dragy)! 💪 Sa te bucuri de ea si sa te plimbe cu zambetul pe buze 😁 Voi clarifica putin pentru restul cititorilor ce inseamna cele 3 valori de putere, de fapt. Sunt 3 harti de putere (functia MRC multimap). Harta poate fi selectata inainte de pornirea motorului. - harta 1 este low boost compatibila cu orice sortiment de benzina (am folosit boost si avans similar cu Kodiaq RS stock) - harta 2 este optimizata pentru benzina 98+ - harta 3 este optimizata pentru benzina 100+ - harta 4 -> functie antifurt bonus: Start&Stop memory (apreciat de multa lume). Am mentionat pentru ca din mesajul initial se putea intelege ca a fost masurata pe benzina 95, ceea ce nu este cazul.
    3 points
  6. Am montat cipurile, am tras firele necesare si montat oglinziile. Pana acum aveam urmatoarele: 1.Lucruri bune: - Lumini ambientale functionale - Reglajul oglinziilor functional( 1 oglinda nu se putea regla) - A venit si butonul de rabatare 2. Lucruri mai putin bune: - Nu merge rabatarea 😄 - Masina se inchide dar nu mai intra in safe ( nu mai face flashul de inchidere). "Veata"..
    2 points
  7. Poate pentru unii zapada si iarna e istorie... altii o cauta cu desavarsire
    2 points
  8. Am crezut ca astazi o sa am o zi relaxanta in fata calculatorului, cu castile pe cap, jucandu-ma linistit, insa n-a fost sa fie 😌:
    2 points
  9. 2 points
  10. Primit Scala in fix 75 zile de la comanda, exact cum spuneam pe alte topic-uri, criza e amintire, clienti sa fie! O să revin cu un feedback după ce strâng câțiva km cu ea.
    2 points
  11. Sau eventual demontat roata fata a bicicletei. Acum mai toate au sistem rapid/ "fluturasi" si poti scoate roata din furca.
    2 points
  12. Probabil ca pentru viteza nu te ia drona, dar te iar pentru altele, iar o avertizarea corespunzatoare a unui echipaj in zona pe Waze e foarte folositoare
    1 point
  13. @Doomy inteleg ca cele OE sunt scumpe, si era de asteptat, dar cred ca diferenta aia de pret se regaseste totusi in ceva mai calitativ... e si multa bataie de cap si nervi cand astea AM te tot lasa asa din senin
    1 point
  14. La o simplă căutare putem vedea că diferențele sunt aproape inexistente vs 2020. Masina in cauză are dotări opționale de aprox 1800€ . Daca te pregăteai și cu rabla care acum este 2600€ vs 1300 in 2020 s ar putea să ieși chiar mai ieftin. Ok, este o analiza superficială dar sper că e clar pt toți că aceste preturi nu le găseai in 2022-2023 și se întâmplă ceva in piața.
    1 point
  15. A venit si pistonasul 🥳. Saptamana care vine mi-am luat liber ca sa ma ocup mai “in detaliu” de reparat masina. Dar pana atunci avem toate upgrade-urile venite. Urmeaza cat de curand test cu Dragy, stay tuned 😎
    1 point
  16. Asta cu Euro vs Leu n ati nimerit-o, diferenta e minima. Pretul e mai mare datorita speculei pe toate planurile dar incet incet piata se corecteaza. Ii admir pe cei ce si-au cumparat masini in 2022-2023 la preturi ''promotionale'', la fel cum admir unele pareri de pe aici, insa unele ca cea de mai jos nu cred ca au ajutat multa lume 😉
    1 point
  17. @SkOmk4 necititorii de ceha folosesc link-ul asta https://cc.skoda-auto.com/cze/en-CZ/
    1 point
  18. Salut MihaiGSM Multumim lui Florin pentru precizarile facute, m-a indrumat si pe mine. In postarea mea de mai sus ai cateva detalii despre masina mea pentru comparatie dotari. Am inlocuit volanul cu unul identic cu al tau. Am inlocuit cablaj airbag si can Gateway Low cu unul High cod 5Q0 907 530 F plus CP, swap, etc. Functioneaza toate comenzile, volum, computer bord, telefon. Dupa inlocuire au fost ceva probleme la start/stop si tempomat/maneta plus o eroare pe motor si trei pe ABS. S-a rezolvat, totul functional dar deocamdata am ramas cu erorile de pe ABS pentru care trebuie sa ma reintalnesc cu specialistul pentru ca nu a permis timpul atunci. Erorile ramase pe ABS: 8351, 8356 si 8368. Rog un raspuns de la cunoscatori, as putea remedia eu cu VCDS sau trebuie ODIS? Multumesc!
    1 point
  19. Am găsit o variantă echitabilă. Mulțumesc! Compeltare ulterioara: Am lipit pe poliță, pe părțile laterale, în dreptul inelelor care clipsează în acei suporți ce permit rotirea poliței odată cu deschidere haionului, niște bucăți de cauciuc, de culoare neagră, care se lipesc pe picioarele scaunelor să nu zgârie parchetul. Polița fiind mai îngustă decât lățimea interioară a mașinii are joc și pernite zdrăngănitul. Apoi am lipit și pe părțile laterale, cele fixe, tot în aceiași poziție, tot material de picioare de scaun, dar din pâslă, tot de culoare neagră. În acest sens polița stă fixă, nu mai joacă stânga/dreapta si se deschide la fel de ușor. Frecând cauciuc pe pâslă nu uzează niciun element al masinii când portbagajul se deschide sau se închide. Acele "abțibilduri", că nu știu cum se numesc, le pot scoate și lipi altele dacă se uzează, deși îi trebuie timp îndelungat. În același timp am rulat un strat de bandă izolieră pe acei suporți în care clipseaza polița (nu am găsit furtun așa subțire și pe dimensiunea respectivă) pentru a-i mări grosimea cu un milimetru și pentru a sta fixă. Am "uns" cu puțin spray siliconic pentru alunecare mai ușoară în timpul rotirii și cam asta e. Nu știu cât va rezista banda izolieră în timp.pentru că e plastic moale, dar momentan nu mai vibrează și nici nu mai zdrăngăne. Probabil voi lipi alta după o anumită perioadă de timp. Rămâne de văzut la ce perioadă. Dacă cineva are o idee mai bună sau a făcut altfel, e rugat să ne descrie cum. Materiale de care am vorbit se găsesc la magazinele de bricolaj, secțiunea mobilă. Am să pun și niște poze pentru a explica mai bine cele postate mai sus, dar momentan nu am cum. Din păcate trebuie să o duc iar la service să-i revopsesc bara spate. Încă nu știu dacă e de schimbat sau nu, vedem la constatarea de daună, pentru că m-a lovit cineva din spate.
    1 point
  20. Se intampla acest fenomen daca masina sta la temperaturi + 25 grade, 2-3 zile. Care ar putea fi cauza ? 2.0 TDI CFFB,baterie noua.
    1 point
  21. OMV100 sau MOL100.
    1 point
  22. ce inseamna benzina 100 ? aia de la omw 100 sau mol de 102 ? sau benzina de 98/99 cu aditivi in ea ? intreb pentru ca cei de la Dop au facut teste comparative cu toate tipurile de benzina 98/99/100 si nu au iesit diferente foarte mari
    1 point
  23. Fix de situatia ta imi este mie frica. Daca ceva nu merge bine ramai cu masina imobila
    1 point
  24. Care-i scopul in a lua Kodiaq FWD?
    1 point
  25. Salutare, nu sunt posesor de Golf, sau alt autoturism VW, dar tin sa va multumesc pentru acest topic deschis, care m-a ajutat sa imi rezolv singur problema "cu elicopterul" din bord, aparuta ieri noapte. Ma intorceam de la sat si hop, martorul in bord ramane, dupa ce am scos masina din garaj. Kilometraj aprox. 175.000. Ajung acasa, pun VCDS-ul, eroare intermitenta G450, plus informatie EGR status "failed/incomplete". Dimineata, cum ma trezesc, hop sub capota; scot G450-ul, masor vs. un senzor nou luat ca rezerva de pe Ali in sep-2017...senzorul malaezian pus in 31-aug-2017, la 92124 km...bun. Intorc izolatia din fibra de sticla, deteriorata acolo unde cablajul se indoaie. Ma uit mai bine la cele 3 fire din interior si aveam asa: fir maro intact, fir negru cu izolatie deteriorata si cuprul expus, fir mov izolatie deteriorata si cuprul rupt. Am taiat firele cu bube, cu ajutorul tatei, care e electrician (nu auto, dar are finete mare in maini si la 68 de ani, plus materiale de calitate), le-am deblancat, curatat, cositorit, izolat individual cu termocontractil transparent, acoperit cu izolatie din fibra de sticla, apoi izolat cu banda speciala de temperaturi inalta. Montat senzorul la loc, eroarea dispare, iar status EGR "Passed". Ce mai tin sa mentionez e ca tubul gofrat ce acopera firele senzorului, precum si cele vecine era praf, copt, s-a rupt bucatele, bucatele; nu am avut tub din acela, dar am acoperit firele cu aceeasi banda izolatoare. In 2017, mecanicul "de la care am furat meserie", nu a adaptat nimic dupa ce a schimbat senzorul american cu cel malaezian. Mersi ca existati, la reprezentanta fara 100 de euro (cel putin) nu scapam, aveau ei grija sa fie suma asta (diagnoza, ora de lucru, manopera, "materiale mici...) O seara placuta si saptamana spornica sa aveti! Dan
    1 point
  26. Deci cum? Aproape 50k un entry level cu ceva dotari? Daaaa, extrem de acceptabil...
    1 point
  27. TPMS retrofit cu modul 5Q0907273F si senzori 5Q0907275F: Salut tuturor, am facut acest retrofit si las aici acest post pentru ai ajuta pe alti entuziansti in retrofit in viitor. Partea faina la aceasta combinatie de TPMS este ca modulul 5Q0907273F isi recunoaste automat pozitia senzorilor/rotilor (5Q0907275F) de pe masina fara sa mai trebuiasca sa-i codezi care senzor este la care roata, putand astfel sa schimbi pozitia rotilor dupa uzura sau iarna/vara. Ma jos detalii refritoare la procurarea chitului. 1) Modulul TPMS l-am cumparat second de pe un site de dezmembrari din Lituania (rrr.lt), m-a ajuns 93 Euro cu tot cu transport. 2) Cablul TPMS l-am luat de pe Aliexpres, vedeti poze. Aici atentie, la cablul meu nu s-au potrivit pinii in conectorul extended CAN de la masina (ca sa fac CAN loop cu connectori), asa ca a trebuit sa-i tai si sa cositoresc firele pe firele de extended CAN de la masina. POate de la alt vanzator se potriveste. 3) Senzorii achizitionati de pe Aliexpres, vedeti poze (par OEM in ciuda pretului mic, oricum functioneaza foarte bine, in 200-300 metri sunt recunoscuti/cititi toti). 4) Bracketul, suportul pt ECU TPMS l-am luat de la autokarma, pret foarte bun, 43Lei, nou. 5) Codarea celorlalte sisteme in masina am facut-o cu VCDS. Am atasat o poza cu setarile facute. Pentru codare gasiti multe info online cum au facut si altii retrofit TPMS. 6) Setarile de presiune pe care le doriti, le puteti customiza folosind un generator de dataset xml, pe care il gasiti mai jos (link pe github, free). Va puteti defini mai multe seturi de roti. La mine, desi modulul provine de pe alt Tiguan 2020, am avut eroare de dataset/basic settings si eroare pe display de TPMS, care a disparut doar dupa ce am incarcat acest xml. Aveti nevoie de un alt tool, ODIS-E (care merge cu alta interfata decat cea VCDS - eu am un VAS 6154), ca sa scrieti acest dataset in modulul TPMS pe masina (cand modulul este montat in masina): http://htmlpreview.github.io/?https://raw.githubusercontent.com/joltcoke/rdks-tool/master/generator.html Din pacate nu am facut poze in timpul montajului pentru ca a fost mult de munca si am fost singur (am montat 2 sisteme, Camera RVC si modulul TPMS, mi-a luat 2 zile (un weekend intreg) sa trag firele si sa montez amandoua sistemele in masina). Va las insa cateva cuvinte legat de montaj TPMS: Pozitia de montaj este foarte importanta ca modulul sa recunoasca corect senzorii si pozitia lor, deci cumparati acel bracket de plastic OEM, mai ales ca e rezonabil de ieftin, 43lei. Am avut access sa montez bracketul la locul lui (in spate la bara spate) pe sub masina fara sa fie nevoie sa demontez nimic. Cablul l-am infasurat tot in banda Tesa textila pe intreaga lungime pt protectie. Cablul, am venit cu el pe langa bara spate si am intrat cu el in masina in partea stanga spate (sunt 2 dopuri de plastic sub masina - am intrat cu cablul pe la dopul cel spre mijlocul masinii - am pus o poza mai jos). Aici a fost cel mai dificil la tras cabluri, sa ajung in interior cu cablul: am folosit o sarma de cupru de curent de 2.5mm si am "pescuit-o" intr-un final din portbajaj, peretele stanga, prin gaura de la un capac de plastic, patrat, pana jos sub masina unde era dopul de plastic (aici e nevoie de 2 oameni, m-a ajutat sotia - unul impinge cablul sus in portbagaj prin gaura patrata si altul (eu) se uita cu lanterna in gaura sub masina sa-l vada cand apare si sa-l pescuiasca). Apoi tot folosind sarma si principiul "pescuitului" am ajuns din portbagaj pe sub plasticele stanga spate pana la scaunul stanga spate (sub trimul lateral de plastic), apoi pe sub plasticele de pe podea stanga pana in fata la sofer unde se afla conectorul de CAN bus extended (sub plasticul unde este manerul de deschidere capota - acesta este singurul plastic demontat, dat jos, restul doar le-am "cascat"/fortat un pic sa vad cablul si sa pot sa-l agat si sa trag de el). Masa (GND) am conectat-o la un surub sub masina in spate stanga unde am gasit o tabla cu gaura care tine spoilerul partea stanga si am bagat acolo un surub cu piulita (vedeti poza). Firul de +12V alimentare, l-am adus pana in cutia de sigurante unde am folosit un adaptor dublu circuit pt siguranta auto ca sa creez inca un circuit pt TPMS (am alimentat ambele TPMS si camera RVC de pe o singura siguranta unde am pus o siguranta de 2A - am facut masuratori de curent si curentul este mic, in jur la 300mA pt ambele module). Mai jos pozele, care fac cat 1000 de cuvinte : Pozele o sa le incarc in mai multe postari succesive datorita limitei de upload de 4MB. Daca aveti intrebari va raspund cu placere. Drumuri in siguranta!
    1 point
  28. Nasol, că nu ai scăpat de problemă. Și nici de păsărica care va ciripi o perioadă.
    1 point
  29. Nu intra fara rabatarea integrala a banchetei. Pune-le pe plafon pe bare transversale.
    1 point
  30. Nu cred, roti mari, bicicleta lunga. La mine nu a incaput decat cu bancheta complet rabatata. Daca ai bicicleta fa o proba. Daca nu o ai, imprumuta una pentru 5 minute de la vreun magazin.
    1 point
  31. nici macar carlig cu platforma - carlig si cuport "in V" - am unul care poate duce pana la 3 biciclete - si a rezistat cu brio si la drumuri de 100+ km sau serpentine vezi in topicul masinii mele cum arata
    1 point
  32. Ce de timp a trecut, de la ultima postare.... Doar ce am implinit 140.000 km Ultima revizie efectuata la inceput de ianuarie, totul ok , mentenanta corecta:)
    1 point
  33. @Victor Lala ai rezolvat pana la urma cu softul?
    1 point
  34. Ti-ar trebui un jimmny cu osii rigide, ca la planetare clar ai ceva blestem
    1 point
  35. Reparat egr prima data, apoi vezi ce este cu filtrul
    1 point
  36. Avem roti noi🥰 OZ Superturismo LM, 8Jx18, ET48 Ma declar super mega incantat si fericit!😁 Intre timp schimbam si prefixul
    1 point
  37. Mergi fără nicio grijă pe kitul Akebono 6-pot de pe VZ5/RSQ3. Eventual și cu upgrade la discuri de 350mm pe spate și cu niște plăcuțe AM performante. Împreună cu furtune de frâna cu insert metalic și un lichid de frâna bun nu vei avea nicio grijă legată de frane, dar și greutatea nu va crește prea mult în comparație cu alte kituri BBK 👍.
    1 point
  38. Am montata in sfarsit noile roti pe 19.
    1 point
  39. Nu nu, nu ma intelege gresit, nu judecat ca de ce iti permiti, doamne fereste. Este doar meritul muncii tale. Ziceam doar ca masina electrica, asa cum e ea acum, are un pret prohibitiv pentru ce ofera si toate limitarile. Atat
    1 point
  40. Gentleman's GT Aproape 29k, după un an și ceva. Nu este un review, sunt câteva idei adunate. TL/DR: Pentru cine nu are răbdare sa citească: devine addictive, poți face pasiune pentru fiarele astea. Intro: A8 este o limuzină discretă și de departe pare un Audi A4 mai mare. Personal îmi convine că nu sunt genul care să vrea sa iasă in evidență. În susținerea acestui semi-anonimat, motorizarea de 4.0 cu 8 cilindri nu se remarcă cu nimic în plus față de un A8 obișnuit, nu are o siglă V8 pe laterale sau pe grilă, în spate apare un 60 TFSI din care mulți înțeleg greșit că ar fi un 6.0 litri, fără să observe că lipsește punctul dintre cifre. Un mic bolborosit la pornirea motorului, sunetul turbinelor care în turații au sunetul de supercharger (whine) sunt lucrurile fine pe care le percepi permanent si îți aduc aminte ca exista ceva special fără sa fie ceva deranjant sau "in your face", este mai mult către sleeper. De ce 4.0? De ce nu diesel? De ce v8? Motorizarea asta nu e cea mai convenabilă la consum, nu e cea mai ieftină la mentenanță, doar la impozit oferă ceva reduceri din cauza acelui mild-hybrid... cât o mai ține și asta. Pur și simplu pentru că unele lucruri nu au rațiune iar motivul este extrem de simplu: ajungi câteodată când ai de ales, îți îndeplinești un vis sau îl amâni? Momentul în care îți evaluezi sansele și iți cântărești decizia nu este niciodată suficient de lung asa că înțelegi rapid că e cazul sa îi dai bătaie... 😍 Dupa acest intro iată-ne aici, cu exemplarul negru din poveste. Feeling și conducere: - Ca să nu o lungim: îți vine să mergi și să nu te mai oprești, orice distanță este comodă și ușor de atins. Mersul devine un fel de terapie, iti reduce nivelul de stres si de agitatie, este un îndemn la relaxare si calm. Este extrem de relaxată (și relaxantă) la mers extern, un gentleman's GT, se așează bine la drum fără să ai nevoie de modul Dynamic. Lucrul ăsta nu aduce nimic spectaculos, ca doar asta e gândită sa facă. În treapta a 8-a la 3000rpm are aprox. 195km/h (evident că pe hârtie, în baza calculelor cu rapoartele cutiei de viteze). - Perceput din afară amestecul de culori si suprafețe ale interiorului prezintă la prima vedere un stil minimalist si ordonat. Personal îmi place ordinea iar stilul curat al interiorului se pliază pe așteptările utilizatorului de față. Odată ce te așezi și închizi ușa realizezi ca de fapt este un luxo-barge unde minimalismul nu exclude confortul... simți scaunul, volanul, materialele, iți delectezi degetele, observi ținuta de drum, liniștea din timpul mersului... abia apoi intelegi cum confortul te înconjoară cu brațe primitoare si incepi sa o apreciezi mai abitir. Mașina nu ți se descoperă deodată ci se prezintă în timp, o pasiune care crește, o bucurie a ta pe care o împarți doar cu pasagerii din mașină. - motorizarea: are ceva al ei, e un mormăit acolo care nu e vocal și nici mut. Întreg ansamblul e atât de antifonat ca uneori iți dă senzația că abia se mișcă, nu auzi gălăgie de la rulare, vântul tace și el, motorul e aproape tăcut... doar pasagerii mai temperează bucuria unei accelerări și totuși... găsești momente când îți apare un zâmbet idiot pe față. In plus, puterea este disponibilă pe o plajă bogată de turații fără sa fii nevoit să schimbi treapta, pur și simplu urcă elastic, neobosită. In pasaje subterane prefer sa deschid ușor geamul sau trapa sa aud sunetul turbinelor. - Aproape ca nu este necesar sa o scoți din confort, e suficienta putere oricand fără sa vrei sa urci tot turometrul si trebuie sa nu te lasi dus de val, altfel poti rămâne fără permis. In principiu sunt suficiente primele 5 trepte pentru orice manevră de depășire pe drum național sau autostradă. La viraje strânse pe ud e de ajuns sa te lași puțin pe gaz ca imediat iese spatele in afară, chiar in modul confort. Pe confort are un pic de bodyroll la viraje, se simte masa extra - frânele sunt maaari, transmit siguranță si conferă o încredere permanentă. Etrierii față sunt din aluminiu monobloc și împreună cu discurile de 400mm umplu bine jantele de 20 de inch - Plecările de pe loc sunt mult mai directe la torsen decât la haldex, se simte clar ca spatele e cuplat permanent, are o determinare și incisivitate aparte. - farurile digital Matrix led, cu milioanele de micro-oglinzi iluminate la cerere de către leduri sunt impecabile la mersul noaptea, iar indicațiile de bandă proiectate în fața mașinii în mers, animațiile la faza lungă ON/OFF (ca o cortină care se trage de la centru spre margini când intră faza lungă sau se inchide invers), animații pe jos la parcare/descuiere adaugă la factorul wow. - geamurile duble antiacustice fac sa fie extrem de liniște în mașină la orice viteză de mers. Cauciucurile de vară au în interior o spumă pentru atenuarea zgomotului, toata zona exterioară de dedesubt este mochetată cu material de izolare iar preșurile din interior sunt groase dublate cu burete Diverse: - intențiile regenerative și de coasting sunt mai greu de ghicit: frâna este cu recuperare completată de mersul pur electric, uneori nu știi ce va face exact... la condus fin de oraș e greu sa dozezi efectul, nu îți iese finețea întotdeauna iar coasting-ul te poate păcăli: ridici piciorul de pe gaz și intra regenerarea corect care e un fel de frână de motor, altădată ridici piciorul și comută in mod electric astfel ca depășești locul pe care l-ai estimat pentru frâna regenerativă care nu a mai intrat, alteori face coasting cu motorul la ralanti (când e rece). Hibridizarea e bună pentru emisiile la nivel de flotă/grup dar in utilizare nu iese mereu ce îți propui. Partea bună e că motorul nu face niciodată coasting când ai mașină care rulează in față sau dacă mașina din față e departe și frânează motorul repornește singur in mers. - la manevre pare mult mai mică în lungime decât este de fapt, în special în oraș, manevrabilitatea este îmbunătățită si întoarce vizibil într-o rază mai mică; unele probleme apar la unghiurile de atac ale rampelor din parcări, botul lung înseamnă ca la accesul de la Universitate am ridicat-o din perne sa nu atingă cu bara, iar la virajele pe rampele melc încape mai greu dar nu de la raza de bracare ci din cauza lungimii totale. - tetierele locurilor din spate au un confort fantastic, partea pe care rezemi capul este o piele moale, fină, extraordinară, de nu te mai saturi sa iti treci degetele peste ea. - Când este selectat modul „dynamic” de conducere, lămpile OLED din spate se schimbă cu o semnătură disponibilă numai în acest mod. - rear-wheel steering necesită obișnuință la parcările la bordură, faptul ca întoarce și spatele înseamnă că unghiul de intrare trebuie sa fie intenționat mai agresiv decât te-ai obișnuit la alte mașini. Critici: - nu afiseaza treapta de viteză in modul Drive (se poate coda cu Obd11) - nu poți încuia masina până nu termină softclose de tras ușa - spațiul de depozitare la șofer este mic, idiot și greu de accesat din mers. Încape o sticla de 1 litru pe orizontala dar cu greu o scoți din locul ei in timpul mersului - usb play se amestecă uneori cu android auto asa ca am renunțat la stick - muzica de pe androidauto se oprește când iese șoferul din mașină, chestie modernă la multe mașini, dar preferam sa fie oldschool - când sunt 5 persoane in mașină dispare cotiera cu tot cu tableta centrală din spate (care la face-lift nu mai e detașabilă). Poți accesa toate funcțiile scaunelor spate din "rear-mode" disponibil pe ecranul din față cu excepția funcției de masaj pe scaunele spate care e doar pe tableta din cotieră. Initial ma gândisem sa iau o tableta și sa o conectez prin wifi cumva, dar la utilizare pe termen lung cu 5 persoane (concedii) tot ai nevoie de suport sa o încarci, așa că momentan am abandonat ideea - Stropitoarele minune integrate în brațele ștergătoarele au înghețat dupa stationare la -6 și respectiv la -4 grade; după câteva minute de mers s-au dezghețat dar totuși, este o tehnologie inutila (Brațele ștergătoarelor sunt echipate cu cate un set de duze in partea de sus și de jos a lamelei. Pentru asta avem o pompă care alternează cele doua seturi de duze in baza semnalelor primite de la modulul de comanda. Modulul dictează care din setul de duze este folosit în baza poziției de urcare/coborare a bratului, viteză, temperatura și alți factori. La masinile echipate cu acest tip de stergatoare încălzirea duzelor este facuta de modulul de comandă, nu de către ECU ca la bratele standard. Setul de lamele de schimb este "pentru duze integrate" deci diferit de standard, costul lui este cât o revizie la un 1.9 tdi.) Altele: - am vrut sa fac întreținerea jantelor pe timp de noapte în stilul propriu ca atunci am mai mult timp... lanternă, Sonax, furtun cu apă, bureți, dar surpriza... nu am avut de ce sa lipesc lanterna magnetica, toate panourile laterale sunt din aluminiu, singurele elemente de tablă sunt montații A de la parbriz și parțial din montanții C din spate (probabil din condiții de siguranță) - continuănd ideea de mai sus, capota e tot din aluminiu, care se deformează atunci când e motorul cald și capătă un bombeu fin pe capotă care se vede din anumite unghiuri; când e rece curbura nu este vizibila. Funny: - Maneta schimbătorului nu e încălzită! știu ca sună aiurea dar când e rece afara si scaunul, volanul, cotiera centrală și cotiera de pe ușă sunt încălzite, parcă nu are sens ca maneta sa fie rece... cum toate astea sunt mofturi, încadrăm subiectul la funny! Mentenanță extra și garanții: 23k, înlocuit baterie 12V 24k, înlocuit blocator coloană volan, exista un buletin tehnic pe acest subiect si un kit de reparație (8W0927289 Repair kit for lock magnet). Blocatorul de volan dădea erori în toate sistemele: servodirectie minimală, suspensii tari, rear wheel steering dezactivat, lămpi aprinse în bord. In final celelalte sisteme se reactivau singure pe rând dar rămânea activă eroarea pe coloana direcție DTC C110DF0 (Active steering safety lock locking failed) 28k, înlocuit doua bucșe brațe față (Hydromount Suspension Control Arm Bushing, Rear, Lower, 4M0407183B) si făcut geometria 28,5k completat lichid racire G12evo 300ml până la maxim; completat ulei motor OE 0w30 cu 800ml cât sa ajungă înapoi în mijlocul intervalului. Ceva concluzii: Am încercat sa scriu de bune și rele deopotrivă, intenționat am insistat sa nu o prezint ca wow deși are parte de topul tehnologiei din brandul Audi. Cel mai mult contează bucuria mersului, faptul ca îmi vine oricând să merg în plus la orice drum numai să nu o parchez ar trebui sa spună restul. Pozele, in ordine: undeva pe langa Cortina d’Ampezzo, 2xGrossglockner si ultima my favorite spot @ Kotor Bay.
    1 point
  41. Eu am băgat mașina pe canal și mi am strecurat mână între motor și electroventilator până la cablu, am tras de el și am reușit să o deschid.
    1 point
  42. Azi abia am reusit sa schimb uleiul din cutia de transfer si diferential spate. In partea din spate este foarte simplu pt ca este mult spatiu. A intrat aproape tot bidonul. Norocul meu a fost ca am facut operatiunea cu o seringa si nu am pierdut lichid ( in cazul in care foloseam un sistem pneumatic ). Mai vazusem o varianta, sa folosesti un bidon de sapun lichid cu pompita sau bidon de ketchup Heinz ( la noi nu am vazut), pe Heinz se potriveste filetul pompitei pe bidonul original de lichid. Ca idee, uleiul este destul de vascos si recomand incalzirea lui ( cu feon pus pe bidon de la distanta sau pe calorifer sau lasat vara la soare) pt ca simplifica mult transvazarea. Pe fata a intrat ceva mai putin decat pe spate, dar bataia de cap este busonul de umplere, la care m-am chinuit, ca sa nu mai dau jos o aparatoare de tabla de langa. Nu am fost inspirat sa iau niste pahare si sa fac o comparatie, insa vizual, turnat in bidoane, culoarea a fost cam asa : uleiul din cutia de transfer era mai negru decat uleiul nou. Uleiul din diferentialul spate era la fel ca si cel nou. Masina avand 76.000km
    1 point
  43. Revin cu detalii... Neavand o cutie de pe un Passat,Caddy,Touran...etc 1.6 TDI ( 2010 - 2014 ) am pus o cutie cu 6 trepte de pe un Touran 1.9 TDI (2009) ...SE POTRIVESTE PERFECT doar ca a trebuit schimbate flansele de la planetare si electromotorul...asta nu e asa mare problema...ca nu merge Start Stop-ul...nici asta nu e asa mare problema.... problema e ca in treapta a 6-a la 130km/h am cca 3000 turatii...consum parca a crescut putin ( am facut deja cca 5000 km ) Daca merg cu ea pana in 110 km/h scade bine consumul fata de cealalta cutie ... cutia originala era in 5 trepte DAR aveam mult mai putine turatii...am sa fac rost de o cutie in 6 trepte de pe un motor 1.6 TDI.... (2010-2014) Revin cu impresii dupa ce gasesc o cutie la un pret ...corect! Poate ajuta pe careva aceasta conversie...
    1 point
  44. Ok, hai sa nu o lungim cu treaba asta, nu ma intereseaza in acte ce scrie sau ce are de zis RAR-ul, sunt sute de masini in tara asta care nu au motoarele originale sau omologate. Eu vreau mai mult sa stiu pe partea de mecanica si electrica.
    1 point
  45. aceeasi problema o am si eu la motoru aub,papa ulei ..va dau exemplu schimbu trecut aral 5w40 a papat cam un litru la 9000 de km,acum am castrol magnatec am zis sa pun 10w40 findca am 136mii km in bord real cine stie cati o avea si in aproape 3000km cati am facut cu asta am pus cam 300ml deci papa cam 100ml la 1000km ,la urmatorul schimb am sa pun texaco am pe cealalta masina ,un cielo din 2005 masina a mers numai cu texaco turcesc (masina de naveta a lu tata)si are 250mii km nu papa gram de ulei plus ca este pe gpl......sunt profund dezamagit de motoarele pe benzina de pe fabia in special de al meu 1.4 16v AUB
    1 point
  46. Barile Thule Wingbar si suportii de bicicleta tot Thule nu scot zgomote iar consumul e neglijabil. Testat pe 3 masini diferite, inclusiv la viteze de Autobahn Dar alte marci fac zgomot cumplit, inclusiv barile Thule cu profil patrat, seria mai ieftina. Pana am ajuns la Wingbar am testat vreo cateva… Suportul pe carlig are si el inconvenientele lui: - ajungi tot la Thule si costa ceva - parchezi mai greu intre 2 masini. - exista riscul sa intre cineva in bicicletele tale. - trebuie sa-l dai jos de pe masina cand nu-l folosesti si iti trebuie loc de depozitare ptr el. Barile transversale pot sa le lasi tot timpul pe masina.
    0 points
  47. @Xman_ghio renunta la "masina din semnatura". Masinile se mai schimba. Am CAYC cu 300.000+km/14 ani. Urmeaza sa o schimb o data cu distributia.
    0 points
  48. Recomand Bari Transversale Thule Wingbar + Foot-Pack-ul aferent modelului tau de masina si suporti de bicicleta Thule ProRide 598. Nici nu o sa le simti pe masina 😉
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!