Clasament


Popular Content

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 20.01.2017 în toate secţiunile

  1. 12 points
    Si cum am zis aici vinerea trecuta, masina a ajuns ieri la dealer, cel mai probabil o ridic azi. 3 Luni, Samoa Orange, 2.0 dsg 190cp si cu ceva bife acolo la optionale - in cazul meu, mai mult decat decent, rabdare tuturor Preview mic, voi reveni cand imi va permite timpul in aria dedicata cu cateva poze si o prezentare ...ca sa fie
  2. 9 points
    @the_andy16 Poate acum 2-3 ani era raportul mentionat. Acum raportul s-a transformat in viol la adresa bugetului familiei.
  3. 8 points
    Esti un tip foarte colorat dl KRAKEN, in fiecare luna deschiz cate un subiect din asta TABU si de abia astept sa apari, e ca un abonament la ziar. ESti un tip foarte dificil din moment ce apari cu tot felul de situatii care mai de care. Parerea mea, mai rareste din activitati, ca se pare ca nu te descurci cu atatea din moment ce ai nevoie de sfaturi pe forum.
  4. 7 points
    Orice interior ar avea KIA Ceed, nu cred ca poti compara o masina noua cu una care are 197.000 KM. damn..
  5. 6 points
    Tu ai comportament de troll, indirect, prin felul in care expui probleme si le gasesti rezolvarile. Nu ai o gandire logica, din aproape in aproape ci sari de la o extreme la alta. Ca vorbeai de superb, acum o alternativa e acel golf (un om cu capul pe umeri pt amanarea de 1 an ramanea la masina veche - golf 4 in cazul tau) si nici nu ti-ai luat golful ca deja vorbesti de Tesla. DEfapt tu ce vrei? sfaturi nu ai sa mai primesti de pe forumul asta, ci o sa ti se raspunda cu aceasi moneda, adica cu troll. Sfatul meu, nu mai posta, altfel.
  6. 6 points
    "E o firma destul de mare, au minim 10 masini in parcarea subterana" . O firma care nu pune la dispozitia clientilor masinile pt test drive pe drumurile publice + o firma care face evaziune fiscala, facand contract VC intre prop neamt si cumparator. De evitat.
  7. 5 points
    E bine ca dupa cele multe pagini in care colegii te-au ajutat si sa-ti lamuresti intrebarile de pe cele 2 topic-uri, referitoare la achizitii, te-ai hotarat....intr-un final... Daca tu ti-ai luat deja bilet de avion ca sa cumperi "la blind" o masina, cred ca iti poti asuma alegerea facuta... Parerea mea Bafta
  8. 5 points
    Revenind la versus...o sa re-aduc in discutie underdog-ul segementului: Yeti. Sambata am avut ocazia un TD lung cu un Yeti FL TDI 140 M6 4x4. Pentru ca zapada si pentru ca 4x4, am fugit pe traseul Brasov, Bran, Sirnea, Ciocanu, Dambovicioara. Si pentru ca a fost foarte misto, ne-am intors pe acceasi ruta si nu pe DN73. Am facut si exploring, pana la "capatul lumii" adica in "fundul Sirnei" pentru ca vedeti si voi cum era drumul pe care m-am bagat si nu aveam unde sa intorc PRO: - Motor + cutie: comparand cu Superbul meu cu acelasi motor, agregatul pus in Yeti zici ca are lejer 40cai in plus. Cutia scurta permite niste reprize de vis, efectiv zici ca e alt motor. In 2,3,4 e extraordinar cat de bine trage. Am ramas surprins, am facut niste depasiri unde nu as fi cutezat cu Superbul. - 4x4: foarte prompt, l-am provocat pe cateva pante, a fost spot on. Conditiile au fost cu zapada batatorita, sau flescaiala, sau zapada framantata. Butonul off-road nu l-am folosit, doar TC decuplat. Singurele ezitari au fost in zapada framantata strat adanc, unde am facut manevre de intors si incepuse sa fie iz de ambreiaj. Era echipata cu Nokian WR D3, excelenta tractiunea pe zapada - foarte fun la condus, a fost o zi plina de bucurie la volan. - vizibilitate foarte buna, forma rectangulara e foarte misto. Foarte usor de parcat. Minusuri: - Ruliu (ok, de asteptat la clasa asta de masina) - Materiale usor sub Octavia 2 care e masina donatoare Later edit: Daca Kodiak va fi la fel de fun de condus, dar mai calitativa la interior si cu ceva capabilitati 4x4, cred ca poate fi o varianta foarte interesanta
  9. 5 points
    Eu nu sunt de parere cu tine @deenman. Distributia, franele, uleiul si filtrele sunt consumabile si deci cheltuieli prevazute care ti le asumi la orice masina ai avea. Tu vrei sa spui ca motorina o bagi la cheltuieli care nu te asteptai sa le ai? Atata timp cat omul nu a schimbat piese care s-au defectat, poti spune ca nu a bagat bani in masina ci doar a platit faptul ca a mers cu ea, aici intrat totul de la revizie, lichid de parbriz pana la rca.
  10. 4 points
    N-am mai ras asa de ceva timp. "Tehnologie de ultima generatie" imi aduce aminte de reclama de la Duster, cand au introdus navigatie, parca in 2015 sau 2016 si spuneau ( tehnologie inovativa) "Ma intereseaza cum se parcheaza" : pai cu fata, cu spatele sau lateral stanga sau dreapta. In Bucuresti mai exista: in paralel, pe prima banda, pe linia de tramvai, in intersectie si cel mai important, pe locul altuia. Unghiul mort la donsoara cred ca are vreo 360 de grade. "Imagineaza-ti ca esti intr-o intersectie aglomerata si iti dai seama ca vei prinde de cel putin 3 ori rosu’ la semafor. Incearca acum sa te vizualizezi relaxata, ascultand muzica ta preferata de pe telefon pe care l-ai conectat la sistemul audio al masinii, folosind doar 2 pedale pentru a inainta si incetini. Imagineaza-ti acum ca vrei sa faci o depasire pe autostrada si vrei sa te asiguri ca ai suficient demaraj, modulul sport al acestei cutii de viteze transforma masina intr-un bolid care parca zboara de sub tine atunci cand calci mai nervos pedala de acceleratie." Am vazut ca donsoara are 32k de like-uri pe FB. Cred ca cel putin jumatate sunt ca sa aiba de ce sa rada! Stiu ca am fost OT si rautacios, dar nu mai rezistam, ma manca limbutza
  11. 4 points
    Depasirile se pot face in siguranță cu orice motor. Nu te bazezi strict pe motor cand intri in depasire, ci pe faptul ca te-ai asigurat si calculat bine. Asta face diferenta, nu motorul. Ca asa am vazut multi cu motoare puternice care intra la limita pt ca au impresia ca pot. Oricine poate sa apese pe acceleratie. Care e treaba de motor si viraj? Nu au legatura.
  12. 4 points
    @andreutzuIndiferent cat a crescut, Octavia va ramane masina compacta low cost in grupul VAG. Si deja cred ca a ajuns cea mai scumpa masina din clasa C non-premium.
  13. 4 points
    RS 245 245 hp & 370 Nm, M6, DSG7, 0-100 6.6s hatchback (6.7 combi), 250 kph (limitat), diferential. https://media.skoda-auto.com/en/_layouts/Skoda.PRPortal/pressrelease.aspx?ID=1168
  14. 4 points
    Salutam toti participantii! Fara a avea pretentia de a fi expert in motoare VW, am impresia ca discutia se indreapta intr-o directie gresita posibil si din cauza neintelegerii rolului celor doua alarme Cu referirere pozele de mai jos, intelegerea mea este prima eroare a fost generata de senzorul F1 si a senficat lipsa presiunii la turatie ridicata. Acesta lipsa de presiune ar fi putut fi generata de fucntionarea incorecta a valvei de reglaj a presiunii de ulei sau de lipsa nivelului de ulei. A doua eroare a fost generata de sensorul F378 si arata lipsa de presiune de ulei la turatie joasa. Pesonal cred pierderea de putere semnalata nu a fost consecina unei defectiuni a turbinei, ci a intrarii motorului in limp mode, adica calculatorul masinii a constatat in acelasi timp lipsa de presiune la turatie ridicata si a redus puterea. Semnaul de presiune de scazuta a disparut rapid o data cu scaderea sub turatiei 3000 rpm . Urmatoarele puncte ar fi neclare si ideile participantilor la discutie care cunosc mai bine motorele VW ar putea fi folositoare: - daca lipsa de ulei a fost cea care a generat eroarea F1 de ce nu a aparut si o lipsa de presiune la turatie joasa ? Intelegerea mea este lipsa de presiune ar fi afectat pompa indiferent de tuartie. - este posibil ca dupa prima eroare a senzorului F1 motorul sa nu mai fi fost solictat peste 3000 rpm si ca urmare eroarea F1 sa nu se mai repete. Totusi este cunoscut faptul ca in conditiile de lipsa de nivel de ulei, in anumite conditii de circulatie - acceleratie, frinare, curbe, pante,etc. atunci cand uleiul se plimba prin baie sorbul pompei iese din ulei si becul rosu se aprinde , dupa care se stinge atunci cand vehicolul revine la mers uniform pe teren drept. De ce nu au exista alte alarme ? - Presupunind ca reparatia se face utilizand un bloc motor pe care sunt transplantate accesoriile motorului avariat ce verificari se pot face pentru a fi sigur ca situatie similara nu se repeta ? Cu respect,
  15. 4 points
    Sincer la 25.000 E cu dotari minime de bun simt eu mi-as lua un 1.4 TSI 4x4. La 9.8s pentru 0-100 eu zic ca se misca decent, nu iti trebuie nu stiu ce pentru un condus relaxat cu familia, oricum nu asta e scopul unui 4x4. Si nu cum se zice aici pentru 90% in oras si 10% in afara. Nu iti iei SUV pentru oras. Dar asta e mentalitatea in Romania (no offence).
  16. 4 points
    Salut ,daca tot vrei sa mergi pe Mobil atunci foloseste Mobil 1 0w40 New Life , are cele mai bune norme...
  17. 4 points
    Pai nu au decat sa schimbe motorul
  18. 4 points
    AM dat comanda la Sportage si va stau la dispozitie pt detalii, daca ajuta. Ca preturi, Kuga si Sportage sunt cam la acelasi nivel, sensibil sub Ateca/ Tiguan. Kuga nu mi-a placut la interior si are un 4x4 inferior lui Sportage. Buget de Tiguan nu am. Sportage diesel 185 cp 6AT (hidramata si mod selectare ECO/ Normal/ Sport) 4x4 (cu lock + mod coborare + asistenta urcare) GT Line + optionale minore dar necesare (senzori, degivrare parbriz, upgrade audio JBL/ Harman), frana electrica pe buton (altfel ai o pedala micuta !), xenon adaptiv, upgrade ecran NAVI (de 8) + DAB (se trece la radio digital !) => pret de lista 30778, se aplica 4% discount. Nu include (dupa ce le-am pipait bine): trapa, reglaje electrice scaune, deschidere inteligenta portbagaj, sisteme pt sofer (doar Lane assist e in pret si mai e ceva cu o camera pt radare/ indicatoare de viteza & shit). ACC nu exista deloc la Kia. Garantie 7 ani. Motor diesel pe lant, o varianta mai veche revizuita (nu voiam experimente). Venit de pe DSG6, cutia Kia mi-a placut mult, sa zic ca face 90% din ce face DSG (la nivelul meu de perceptie si utilizare). Mai putin frana de motor, imi pare. Echiparea Style ar fi fost suficienta (partial piele, jante 17 etc), dar upgrade-ul la GT Line e doar 900 Euro - jante 19, anvelope Conti 5 (!), 2 evacuari (active !), padele pe volan, piele perforata, volan sport tesit, faruri ceata cu 4 leduri "ice-cube, pedale aluminiu (fara footrest !!!), multe brizbrizuri etc. LE: rigiditate cu jantele de 19 - la test, vanzatorul m-a pus sa dau cu ea prin gropi, guri de canal etc. M-am simtit ca pe perne, comparativ cu 17 pe agregatula actual care are si suspensii sport.
  19. 3 points
    Asa mai bine pui un cardan si un diferential la ce ai acum si ai rezolvat problema
  20. 3 points
    Se inlocuieste doar capul de planetara
  21. 3 points
    Octavia 3 1.8 TSI, M6, Blue Race, echipare Style + clever pack, maxidot color, Driving Mode Selection si Dynamic Chassis Control, KESSY, scaune sport, volan sport multifunctional, parbriz incalzit, senzori parcare fata/spate, navigatie Amundsen MIB2, Smartgate, Smartlink si alte maruntisuri. Am ales O3 pentru ca imi doream un hatchback mai spatios si cu un motor mai puternic decat masina anterioara (Honda Civic 5D, 1.8 140 CP), la un pret decent. A fost singura care a indeplinit toate cerintele. Pana acum am facut ~ 3000 km, si nu regret deloc alegerea facuta.
  22. 3 points
    Pe mine ma uimește cum au adus unii fie ei romani sau occidentali, escrocheria și înșelăciunea la rang de arta și totul absolut legal fără sa aibă niciun fel de consecințe juridice. Din ce am citit au fost schimbate discuri frână spate fata (din ce știu astea se schimba la 200k) a prezentat probleme la citirea cheii pana ce a fost comandata o cheie noua plus ca făcea figuri la deschiderea geamurilor de la distanta,pe langa faptul ca uneori nu pornea nerecunoscand cheia ...eu prima revizie la ulei si fiktredin raport o vad abia la 100k ma gândesc cum Doamne iartă ma a fost hătrănită în asa hal mașina asta fără sa se observe dpdv estetic nicio urma ? Totodată am observat un aspect în februarie are același kilometraj ca și în iunie când iar a fost dusa la Reprezentanta ceea ce naște 2 variante ori a stat degeaba ca nu a merg cheia ori a fost alergați în astea 4 luni și înainte de intrare în service au modificat bordul .... oricum sunt prea multe necunoscute și totul ma face sa bat in retragere..as fi riscat chiar de știam ca a fost taxi și dacă ar fi avut 180k după cum mi a zis băiatul de la skoda ai dar când apar atâtea și atâtea dedesubturi ma gândesc ca banii ii muncesc nu ii fac la imprimanta.... Va salut
  23. 3 points
    Mai dar ce oameni cumsecade vanzatorii astia de masini. Isi zic, hai sa vand masina, distributia se schimba la 210.000 Km dar eu o schimb la 175.000 cu ocazia vanzarii. Nu spun ca masina nu merge bine. Eu doar spun ca trebuie sa fii foarte foarte naiv sa crezi ca are Km reali. Sau mai rau, facuta din bucati. Peste 90% din masinile vandute in tara sunt trucate.
  24. 3 points
    Da, dar sa recunoastem... cum mergea un PD 1.9 de 131cp (cel de 150 nu mai zic, deoarece nu l-am condus), nu mergea la vremea aia nici un hdi, dci asemanator. Abia BMW avea ceva mai bun cu 136 inainte de facelift (ala era problematic), iar apoi cel de 150cp. Pe parcurs e normal ca tehnologiile sa evolueze. Mie unul imi plac foarte mult pd-urile, pacat ca vw a dat "rateuri" cu motorizarile de 2.0tdi pd. Se mai zvonea ca e scumpa tehnologia la pd-uri pentru a le face euro 5. Deja si trecerea de la euro 3 la euro 4 a adus anumite componente mai complexe (egr actionat electronic parca, etc). Si nu stiu de ce, motorizarile de 2.0tdi pd comparativ cu cele de 1.9tdi pd, au fost mult mai gurmande, deci pe langa probleme si consumul era cam mare pentru un diesel. Ceva nu le-a reusit. In schimb la CR-uri sunt si performante si silentioase + ca ofera consum mic. Senzatia de cuplu la PD-uri era misto, aveai impresia ca ai o masina mult mai puternica. Tin minte ca odata conduceam un pd de 105cp resoftat si eram cu a 3-a, masina ma baga in scaun si aveam senzatia ca are putere mare, insa a trecut un 3.0 tdi v6 pe langa mine de ziceai ca stau pe loc, cu toate ca eu eram lipit de scaun In schimb la CR... se duce ca un benzinar, liniar "(incet) si sigur" + ca si turatiile la PD parca pe la 3500 isi da suflul, pe cand la CR si la 4000 inca se simte bine. Consumul de ulei e aproape inexistent la CR din cate stiu. Scuzati offtopic-ul, dar m-a luat valul
  25. 3 points
    Cea albastra pe benzina este 4X2, cele 4WD pina in 2008 inclusiv au emblema 4wd pe usi iar cele din 2009 pe hayon, plus ca nu exista 4wd cu oglinzile si minerele de usi nevopsite la culoarea caroseriei. Benzina e ok dar consuma (143 de cai cu cvvt), dieselul e mai vinos dar mai pretentios la intretinere. Ca si picanterie, cuplajul central Borg Warner itm 3e s-a montat inclusiv pe Porsche 911, printre altele
  26. 3 points
    Total de acord cu tine, Vw sa nu vina cu dume de genul:injectoarele sunt de vina, etc, pentru ca nu noi am solicitat update-ul și nu noi am cauzat problema. Dacă vor sa schimbe ceva sa o facă pe banii lor, nu să ne arunce în față niște rahaturi de vouchere.
  27. 3 points
    Kodiak 2.0 TDi 4x4 DSG 190 Cp - 33245 pe varianta Style Ateca 2.0 TDI 4x4 DSG 190 Cp - 32500 pe variante Xcellence practic variantele de top si o diferenta de 750 euro. Destul de agresiv pretul Skodei, practic pt doar 750 euro iei mult mai multa masina :)!
  28. 3 points
    Da, 50 lei/ luna cat a spus si colegul. Am un Rav4, cumparat de nou, 2.0 benzina, din 2006. Are 150.000 km. Nu am completat niciodata ulei intre revizii. S-a schimbat pe garantie de 2 ori cremaliera caseta de directie. In afara de amortizoare si poate ceva bucse (nici nu mai tin minte) a cerut doar consumabilele. Masina e rulata 99% in Romania. Si dupa 10 ani se mai fac anumite recall-uri (de exemplu ultima data s-au schimbat centurile spate). Pretul la revizii in repezentanta este sub Audi sau Mini (probabil la nivel de VW). Bancheta spate e reglabila, poate culisa si se poate regla inclinarea spatarului. Sezutul banchetei mi se pare putin cam jos. La 1.72 cat am eu, se sta excelent in spatele meu. Portbagajul e decent, usa e cateodata enervanta, mai ales ca se deschide spre dreapta. (Japonia..) Un hayon e mai practic. Plasticile interioare sunt tari si se zgarie usor. Dar dupa 10 ani, "nu bate, nu troncane". Motorul parca este de guma. Se ambaleaza si nu se intampla nimic. Pentru reprize si condus sportiv trebui dus peste 5000 rpm. Consumul pe bord este de aprox. 10%, mers mai mult extraurban. Si la 140 kmh consuma aprox. 10. Cu sistemul 4x4 nu am avut niciodata probleme sau am ramas inzapezit. Are si functia lock.
  29. 3 points
    Personal nu as monta alt motor inainte de stabilirea exacta a problemei
  30. 3 points
    Asta stim de la prima postare,pune o poza cu "neetansitatea semeringului " pe unde a curs aprox 4 litri de ulei
  31. 3 points
    Prosteala pe fata cu noile tehnologii ! Marca Skoda a ridicat preturile muuult mai sus decat concurenta directa in conditiile in care fiabilitatea este tot mai mediocra ( vorbesc din proprie experienta ) . A ajuns o Skoda Rapid cu motor 1.6 tdi cu optionale de bun simt sa treaca de 20.000 de euro ? La noul facelift de la O3 au facut mici operatii extetice la exterior ( nereusite din punctul meu de vedere ) doua, trei optionale suplimentare si au bagat 700 de euro mai mult . Companiile auto si nu numai au o politica tot mai agresiva de preturi . Cresterea profitului cu orice pret si reduceri de costuri la sange cine lucreaza intr-o companie multinationala cunoaste sigur curentul . Produse facute cu o mana de lucru tot mai ieftina scolarizata la locul de munca , rezultatul l-am regasit din plin pe masina mea care pret de lista a fost modica suma 26600 de euro .
  32. 3 points
    Salut, cunosc masina din oras si iti spun ca nu vrei sa o iei de la persoana respectiva si nici sa te incurci cu el .... e un tinerel mai bronzatel care vrea sa faca pe "afaceristu` " de masini ...
  33. 3 points
    Micutu6666 ai ajuns la B8 pentru ca s-a schimbat in decembrie 2016 modul de calcul al clasei de bonus/malus. B8 este acum clasa maxima, adica 32% reducere.
  34. 3 points
    Asa este, Vapsoil 50700 Premium 0w30 are fisa identica cu cele Shell.
  35. 3 points
    Teoretic si ca princiu de functionare a instalatiei ai dreptate(google ne ajuta pe toti). Asa este facut sistemul de avertizare, la turatii joase cat si la marite(motivele de ce avertizeaza asa, sunt implementate in soft). Discutia este pe tema ca, colegul spune ca NU sa aprins nici un martor pt.lipsa uleiului pierdut pe la semering. Ma repet inca odata, amandoi senzorii aprind martori in bord.
  36. 3 points
    Off topic. Asa gandeste orice om indif.ca suntem noi sau angajatii unei reprezentante. Cum sa scris, NU conteaza ce sa intamplat(daunele) ci conteaza DE CE sa intamplat!! Tu nu poti demonstra ca nu ai avut martor aprins, in schimb ei dupa erori da. Ce sa inteleaga cei de la vw germania?? Constata ca ai circulat fara ulei, acum ca ai avut mesaj in BC sau nu, e alta problema. Daca esti inginer ar fi trebuit sa stii ca un"ax"ce se invarte intr un lagar fara ungere e sortit griparii, acum stiu..o sa spui ca nu ai avut mesaj in bord(aici ma indoiesc, ecu a memorat 2 erori inclusiv cu cantitatea de ulei lipsa). Nu pot decat sa ti urez bafta in rezolvarea problemei, cu rugamintea sa ne tii la curent cu rezolvarea.
  37. 3 points
    Bravo mai colegule, de la masina noua de 25-30k, in sfarsit a dat D-zeu de te-ai decis sa iei un SH misto de 200.000 Km. Omule, varianta ieftina pana la anul era ceva de 3-4k de aici daca vroiai, nu masina de 10k din afara.
  38. 3 points
    Si ce distanta de la intentie la achizitie ... ca Volga cistigata la Loto de Ivan la Radio Erevan ...
  39. 3 points
    @adri@n: Uite si parerea mea: am reparat in 2008 un Passat B5.5 (2003) in reprezentanta cu care am avut un accident urat si a iesit absolut impecabil. Cand zic urat, zic schimbat plafon, ambele aripi spate, toata podeaua portbagajului, inclusiv oala rotii de rezerva si schimbat rezervorul. Iti inchipui ce impact a avut in spate. Reprezentanta mi-a garantat integritatea lucrarii conform standardelor Porsche - avusesera chiar audit pe reparatia respectiva. Eu am mai facut 100 000km cu masina de la momentul ala, iar masina mai circula si azi, o stiu: nu a sarit chit, nu s-au fisurat suduri, arata absolut beton - minus trecerea timpului peste vopsea, evident. Ti-am spus istoria de mai sus, pentru ca eu as lua masina pusa de tine cu ochii inchisi. Fiind reparata de reprezentanta, aia nu se joaca sa puna o roaba de chit pe ea, tot ce e cutat se taie, se schimba, iar sudurile se fac ca si OEM (de oameni, nu de roboti), inclusiv masticurile din portbagaj. La ce pret bun are, daca nu-ti place, o poti vinde, dar - la ce rulaj si ce dotari are, merita tinuta. Daca nu esti 100% convins, sau multumit, cat te costa sa-ti vopsesti tu (la standardele tale) aripa fata si usile si aripa spate ? Inca 2k eur maxim ca sa iasa factory condition ? Si sa fie asa, te-ai incadra in buget si ai sta linistit ca ai vazut tu cu ochii tai, ce e sub vopseaua de reprezentanta. Eu as pleca azi dupa ea, parerea mea. Bafta !
  40. 3 points
    @Doc Morelli: vezi, daca intrebai, te ajutam. In Brasov au fost la TD O3 1.8TSI DSG si O3 1.4TSI M6. Deci, se poate. De asta unii dealeri vand de rup, iar altii, se plang ca nu merge piata. Tocmai de asta, in business park-ul in care lucrez exista o multinationala care are flota de O3 1.8TSI DSG. @mihai.onu94: pana la urma s-au rezolvat si la Ateca, vezi cazul colegului @ToniM, care a bifat toate "restrictiile" si tot isi primeste repede masina
  41. 3 points
    De ce spui ca x5-ul cu motor de 2l diesel e un esec? Pana la urma nu toata lumea cauta doar sportivitate si putere de la o masina, iar cei 220 de cai ai motorului sunt mai mult decat suficienti, sa nu mai zic ca mult mai multi decat cei 184 de cai ai primului x5 diesel. Eu ma gandesc de exemplu la audi q5,care ca dimensiuni poate e mai mic decat kodiaq, dar prin prisma faptului ca motorul este longitudinal, cu quattro torsen, si multe dotarii premium, duc greutatea la un nivel asemenator cu al skodei sau poate chiar mai sus, si totusi, mare majoritate sunt 2.0 tdi, nu 3.0 tdi. Eu ce sa mai zic de masina mea? Cu 90 de cai si 13 secunde pana face suta, sa o las acasa si sa nu mai merg cu ea? Am facut Bacau-Bucuresti si cu a mea si cu un passat 2.0 tdi de 140 de cai, si am mers tot la fel, si tot in acelasi timp am ajuns, si nu am tinut intocmai limitele de viteze ci am mers constant. Si cand ma uit pe specificatiile lui kodiaq, pana si cu 1.4 tsi de 125 de cai e mai rapida decat a mea. Iar la partea cu x5-ul de 2 litri diesel. Da, poate la noi e o problema ca te vede vecinul si rade de tine ca nu ai avut bani de 3 litri diesel cu cai zburatori bavarezi, dar hai sa fim totusi realisti. Revenind la subiect, hai sa incercam sa privim kodiaq-ul pentru ceea ce e, nu pentru ceea ce am vrea sa fie, adica un suv pe platforma medie lungit si latit pana aproape de dimensiunile un suv de clasa mare, si cu preturi sa speram decente. Sper sa nu ne se supere nimeni, dar asta e pur si simplu parerea unei persoane care considera ca aceste suv-uri se cumpara acuma fiindca sunt la moda, nu neaparat fiindca ar fi mai bune per total decat o berlina sau un break clasic.
  42. 3 points
    Pe CBAB sunt doua tipuri de EGR. De la sfarsitul lui 2008 (cand a fost introdus motorul CBAB) si pana la sfarsitul anului 2009 Valva EGR este montata in fata si este separata de racitorul de gaze. Din 2010 clapeta si racitorul sunt corp comun si sunt in spatele motorului (doar manopera pentru schimbare este 700 de lei). Pompa de ulei o reconditionezi la primul schimb de ulei si ai scapat de griji. Din punctul meu de vedere la tine se aplica povestea cu drobul de sare. Oricum la CBAB caurile cand a picat pompa de ulei sunt foarte rare. Am gasit pe internet doar doua cazuri, asa ca din punctul meu de vedere iti faci griji gratuit. Cauta o masina care sa iti placa, despre care sa ai informatii si apoi bucura-te de ea. Workaround-uri exista pentru cam orice. L.E. In ritmul asta nu iti iei masina. PD-ul are probleme cu pompa de ulei, CR-ul are probleme cu spanul la pompa de inalta, benzina nu are probleme dar consuma mult. Mergi cu taxi-ul, esti in siguranta si nu ai nici raspundere.
  43. 3 points
    Merg cam amestecat. Din 18000 km pe an, sa zic ca 6000 - 8000 sunt in afara, restul in buc.Nu am drumuri scurte, minim 30-45 min, motorul apuca sa se incalzeasca. Acum, indiferent de cum as merge, atat de mult ulei nu este normal sa fie consumat
  44. 3 points
    Aproape orice se poate repara, dar pe 1.6tdi e DSG 7 cu ambreaje uscate care pica destul de des. Mergi pe manuala daca vrei 1.6tdi. 2.0tdi daca vrei neaparat automata.
  45. 3 points
    @cristi511 - are multi markeri pe care nu-i suport intr-un anunt, care este clar de samsar necunoscator. Ti-i detaliez aici: - incepe maxim anuntul cu afirmatia: **EXTRA FULL** - NEON fata/spate... da-l incolo de neon... e LED - navigatie PROFESIONALA e la BMW... la audi e MMI +Touch sau MMI simplu. 3D Full e doar pe anumite strazi... nu toate vor aparea vizual cu cladirile in format 3D. Si sincer, nici nu prea-mi place acest feature, daca vrei sa te uiti repede pt alternative de stradute, cladirile acopera strazile si nu vezi clar unde se duce sau daca se intersecteaza cu bulevardul pe care vrei sa ajungi. - SIGN RECOGNITION e degeaba in RO daca masina vine din DE, nu va merge. - *CAMERA marsaLLier* - mama lui de marsaRier - //AUDI DRIVE SELECT (suspensie reglabila S-LINE) - Drive Select nu are nicio treaba cu suspensia reglabila, si daca ar fi reglabila, nu ar fi S-Line. Deci nu te astepta sa aiba suspensie pe perne. Din poze pare suspensie Sport, cred ca la fel ca a mea. - Si apoi vin cuvintele magice - 'impecabila' 'pt pretentiosi si cunoscatori' 'negociabil doar la fata locului'. Eu nu as avea incredere intr-un astfel de anunt. Daca esti vreodata prin Bucuresti si vrei sa discutam sau sa faci un test drive (a mea e manuala), te ajut cu placere.
  46. 3 points
    Pai din moment ce orice modificare asupra luminii farurilor oricare alta decat cea cu care a iesit masina din fabrica inseamna ilegalitate nu vad de ce mai este permisa discutia asta pe forum. In fond pe Vw forum nu se discuta nici despre depasirea vitezei legale, nici despre clone VCDS, nici despre xenon/led pus ulterior. De asemenea orice ai pune ulterior (lupe, alte faruri, accesorii) la folosirea ledului se considera tot ilegal, iar politia o sa se sesizez rapid, nu va faceti griji, ca sunt in tema cu toate modificarile. mva987 daca vrei sa scapi de lumina de lumanare cumpara-ti o masina cu xenon din fabrica, nu becoleduri de 280 W.
  47. 3 points
    Daca am inceput sa facem economie la pompa punand leduri , atunci nu ne permitem masinile pe care le conducem.
  48. 3 points
    Aaa, pai asa se explica: dupa ce sare pompa mai intra vreo 40 litri de motorina
  49. 3 points
    Normal ca se descurca, de ce nu ar face-o? Oricum insa, "Test"-ul este o gluma, nu e nimic off-road acolo, e doar un fun time pe zapada. Pe acolo merge absolut orice masina, exceptie delusorul ala.
  50. 3 points
    Nu ajungem nicaieri se pare. Eu intreb ce tip de LM s-ar potrivi motorului meu iar toata lumea imi spune sa schimb vascozitatea uleiului si nimic legat de intrebarea mea. Si din punctul meu de vedere nu am deloc pretentii mari. Vw spune ca uleiul se schimba la 15.000km sau 1 an iar eu atat vreau sa il tin, eventual un pic mai putin. Nu am spus ca vreau un ulei sa reziste 30.000 de km pt ca nu sunt absurd, dar atat timp cat castrolul magnetec (deci nu cel mai scump, adica edge) si un ulei aral (care din pacate nu l-am mai gasit la vanzare) au reusit sa reziste in conditii destul de bune pana la final, mult mai bune decat motul-ul x-cess, toate 5w40, am pretentia ca si firmele laudate pe aici de care lumea e foarte multumita sa duca 14-15.000 km.