Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.07.2017 în toate secţiunile

  1. Salutare....din nou. Cum etapa in care fosta Skoda Octavia 1Rs imi descretea fruntea de fiecare data cand ma urcam la volanul ei s-a incheiat,a venit vremea unei noi etape. Drept urmare locul i-a fost luat de Skoda Octavia 2 Vrs, tot benzinara,motor 2.0 TFSI. Masina este posesia mea de 1 an deja, timp in care am mai mesterit pe la ea. La dotari nu exceleaza cu nimic fata de alte Vrs-uri, singura optiune care a fost un "must have" este trapa. Imediat dupa achizitie m-am apucat de mesterit....radiator clima,amortizoare fata+flanse+bielete si 2 anvelope fata.
    2 points
  2. A mai trecut niste timp, am mai bagat niste plimbari, am mai schimbat o data prefixul, am mai facut o revizie Si i-am luat si un cadou, poate scap si de vaporii aia de ulei cu ocazia asta. La ultima revizie am pus Valvoline Synpower XL-III insa nu-mi place la fel de mult ca Shell-ul de dinainte. La urmatorul schimb probabil o sa torn din nou SHU, dar anticipez ca nu voi mai face atatia km in urmatoarea perioada, deci mai e ceva pana atunci. In rest, drumuri bune sa avem.
    2 points
  3. Merci, maine sper sa rezolv si sa nu necesite mutari de pini...si alte alea. Am uitat sa mai zic si ca, intre timp am rezolvat si inmatricularea. DFS is back!
    2 points
  4. Iti atasez un link unde poti gasi variante SH, singura problema e sa te intelegi cu ei (nu prea vorbesc engleza). Bafta!
    1 point
  5. @75NOR eu aveam problema inversa, ca mergea doar pe telefon si ma dispera ca nu le aud Si din Waze este setare Settings -> Advanced settings -> Sound/Voice -> Sound output
    1 point
  6. Daca a inceput logul la 2100 normal ca nu are boost instantaneu, este tot timpul o intarziere in raspunsul turbinei. la 2400 deja are cat trebuie. Daca te uiti, la 2100 nici acceleratia nu era la maxim, are 60%. Trebuie sa faca un log incepand de la 1400-1500 in acceleratie maxima, acolo se vede clar daca la 2000 are boost sau nu. Pana una alta am postat si eu un log, nu are nimeni o parere ? Turbina este reconditionata si geometria inlocuita. Copy of LOG.xlsx
    1 point
  7. pai inseamna ca aici le amesteci tu..... 0000011 - este codare aferenta modulului vechi, 0000057 - este codare aferenta modulului nou.....
    1 point
  8. Frumos itinerariul si felul in care ne-ai transmis momentele si emotiile principale Referitor la indoitura, eu sincer cred ca nici nu as fi observat pe moment, poate dupa o tura la spalatorie sa-mi fi sarit in ochi. In rest, SUPERB-a masinuta
    1 point
  9. @rudiRUD, mersi!!! Ca sa urc mai sus, imi trebuie injectoare si turbo.. turbina duce safe 240 cp din ce zicea Cipos, si injectoarele sunt blana.. Poate pe viitor duze firad 80% sau 120% si 2260vk. Cu ele sus, pot sa urc spre 300cp unde ar fi limita la interne. SI la puterea aia cred ca trebuie sa ma gandesc si la cutie in 6 trepte.. asta inseamna sa o iau de la capat cu ambreiajul, trimis la intarit etc.. alta distractie si acolo. Vedem pe viitor, momentan ma opresc aici la capitolul power Zilele astea seara am masurat si temperatura in admisie. Am fortat mai mult masina sa vad in cat urca maxim. La 16 grade afara, mi-a urcat 28 maxim in admisie. Deci intercoolerul isi face treaba cu brio. Am masurat dupa la un prieten pe un A3 (stage 2), doar ca el are intercooler stock. A urcat la 85 la el.. Racirea la motor pare sa fie si ea in regula acum, nu am mai pierdut gram de apa.
    1 point
  10. Am stat la verificare, nu am stat toata revizia pt ca in general las lumea sa-si faca treaba si pt ca in scurtul timp cat am stat, mecanicul mi-a facut o impresie buna. Dap, Castrol LL la butoi, 79 lei / litru.
    1 point
  11. Poti merge si cu 50.000 € in banconte de 500.. daca au dubii mergeti impreuna la banca si faceti depunere numerar in contul vanzatorului. Teoretic ce e peste 10.000 euro/persoana trebuie declarat la iesirea din tara..
    1 point
  12. @andrei0241 masina a fost configurata de mine. Termenele de livrare erau de minim 6 luni in Martie cand am dat comanda, iar in contract se duceau spre 1 an ca sa fie acoperiti. Oricum, asteptarea, oricat de lunga ar fi, merita din plin.
    1 point
  13. Weekend-ul trecut m-am intors din Mahmudia pe ruta Murighiol-Enisala-Jurilovca-Mamaia, drumul este foarte bun, cu peisaje superbe.
    1 point
  14. Bun, revin cu noutati. Ieri am fost la CarsX unde am refacut softul pe dyno. Am facut evident un test si inainte sa ne apucam de soft sa vad cum stau. Eram curios cati cai am pierdut/castigat la un an de la primul dyno. (Cel din Timisoara). Au iesit 220.76, deci 221 fara un picior Cuplu a iesit mai mic. 420+ fata de anul trecut.. Desi ciudat ca, caii sunt tot acolo dar cuplu mai mic.. bine e si axul cu came de sdi, in chiulasa tot e nou... Nu stiu ce sa zic, poate dyno-ul de la Timisoara era mai optimist, habar nu am.. sunt multe posibilitati. Bun dupa primul run, Luci s-a apucat de soft. Am incercat n variante si pana la urma am ajuns la puterea finala de 232 cp si 437 nm. Teoretic nu e o crestere mare (11 cp) daaar caii astia ii am pe o plaja de turatie mult mai mare fata de plaja pe care aveam 221cp pe vechiul soft. Limitarea am ridicat-o din 4800 in 5100 iar acum trage pana in limitare. Boost-ul a crescut si el de la 1.8 la 2.1. Per total, sunt foarte multumit Concluzie: masina trage semnificativ mai bine, si ma bucur ca imi trage acum pana in limitare. Lag-ul e si el mai mic acum. Iar fumul e o idee mai mult in ture joase fata de primul soft. A meritat! Mi-am luat si un set de jante frumoase Glumesc, nu exceleaza la capitolul look, dar sunt foarte usoare. Plus ca masina deja o da pe filmul de sleeper cu ele, si asta imi place o sa raman cu ele o vreme
    1 point
  15. Tot timpul am impresia ca jantele sunt facute in photoshop damn...
    1 point
  16. Cu mare drag, revin maine (azi) cu detalii. In other words, stiu de setarea din Bolero pentru activarea franei automate la manevre de parcare si am lasat-o activa de la inceput, numai ca nu o testasem inca . Masina a inceput sa pape mai putina motorina plus in traficul urban (in fine, a fost si putin mai lejer, dar, totusi, 7-7.5 suna mai bine decat 10-10.5) . Regenerarile apar dupa chef, deja nu prea le mai bag in seama chiar pe toate cele pornite fix la "aterizare" seara ( am intrerupt vreo doua) . Nu am verificat uleiul in primii aproape 3.000km. Should I? Din citite, pe la TSI e indicat sa se faca asta. Plus, am observat ca Cruise Control mentine viteza si la vale, si nu am limitator (in fine, acolo e cam alta treaba, nu te lasa sa depasesti viteza nici din pedala); in concediul cu Lego si Garda -land, pe un 308SW, era nevoie sa o tin din frana la vale. Big like!
    1 point
  17. 3333 km, cateva poze si cel mai probabil saptamana viitoare va primi folie pe faruri si proiectoare
    1 point
  18. Faine pozele! Dar totusi cat mai rabzi pana sa comanzi jantele alea mai mari?
    1 point
  19. Am revenit dupa o prima saptamana de concediu cu o plimbare mai lunga, si pentru ca nu m-am decis care poze merita puse aici si care nu, deoarece imi plac toate, am zis sa le pun pe toate . Am facut ~2000km in ultima saptamana si masinuta s-a comportat minunat, nu am avut niciun fel de problema cu ea, iar confortul fata de vechea Octavia este vizibil la drum lung, oboseala aparand dupa mult mai multe ore de condus. Cateva impresii din zilele astea petrecute impreuna: 1. Motorul nu este deloc lenes! Poti incepe orice depasire in afara orasului cu a3a de la 70-80 in sus si nu ai nevoie sa schimbi treapta 4 pana nu termini depasirea fara sa iti dea emotii ca nu trage. In schimb, se vede cand masina este plina cu bagaje, afara e cald iar A/C merge din greu, in sensul ca daca e o panta destul de maricica si ma prinde cu a5a sau a6a sub 100km/h, nu am nicio sansa sa prind mai mult fara sa retrogradez in treapta 4, insa asta nu ma deranjeaza neaparat, fiind un lucru normal pentru un benzinar tinut in jur de 1500rpm. Practic, imediat ce motorul ajunge la un 1800-1900rpm, chiar daca e panta, incepe si trage, in schimb daca e sub 1800rpm efectiv refuza sa traga masina in panta mare. Comportamentul asta e valabil la treptele 4, 5 si 6. In treapta 2 sau 3, chiar daca am 1400rpm si sunt in panta, incepe sa traga, iar la 1700rpm deja nu mai da semne de oboseala. Ca idee, am mers peste 400km cot la cot cu un Superb 2 cu 2.0tdi 140cp, fara sa raman nicio clipa in urma pe vreo portiune de drum, in special drum virajat + multe depasiri, amandoi am tras la maxim de masini si in mare parte cu viteze ce depasesc 130km/h. Iar consumul, surprinzator a fost la amandoi la fel 2. Pe curbe masina se tine minunat, insa dupa drumul asta facut pe diferite tipuri de asfalt, am reusit sa ajung la limitele anvelopelor si sa realizez ca nu se ridica la performantele GoodYear de pe cealalta masina, care si pe final de viata se lipesc exemplar de asfalt la viteza, pe curbe, pe orice tip de asfalt, desi pe anumite tipuri de asfalt efectiv se lipesc de el si Falken-urile (in special asfaltul mai rugos), dar pe asfalt mai tocit, am reusit in cateva curbe sa rup aderenta si sa imi arunce fundul putin in exterior, rezolvand totul accelerand si redresand directia, dar situatia destul de neplacuta. 3. Mirrorlink-ul + Android Auto mi-au fost cel mai bun prieten, folosind Waze si Google Maps atat online cat si offline (in unele tari este foarte prost, asa ca am folosit Maps). 4. Consumul pe toti km, desi am tras tare de ea, a fost de 5,95%, calculat la pompa, deci nu pot decat sa fiu multumit. Cu dieselarul pe drumuri asemanatoare scoteam in jur de 5,5-6, uneori chiar spre 7 cand era asa cald si il alergam mult. Uleiul, surprinzator nu a mai scazut deloc de cand am completat acum mai mult de 7000km. Mai jos, aveti pozele + 2 cifre interesante la kilometraj. De maine mai urmeaza o saptamana cu plimbari si peste 500km facuti cu siguranta. Acum am ajuns la ~14700+km in bord.
    1 point
  20. 1. Motorul inca nu e iesit complet din rodaj, e posibil sa mai scada nitel consumul; 2. Kodiaq e o masina mare, grea (relativ) pentru 1.4TSI. E normal sa nu consume cat consuma acelasi motor pe Golf VII, spre exemplu. 3. 10.5 pentru traficul din Bucuresti mi se pare bun, vechile 1.4/1.6 aspirate se duceau in 15L. 4. Consumul extraurban, din nou, mi se pare ok, avand in vedere stilul de mers abordat si gabaritul masini. Consum bun o sa scoti doar daca circuli cu viteze de maxim 100km/h, treapta cea mai mare, turatie sub 2500RPM.
    1 point
  21. Salut, habar nu am la ce service ai fost. Daca ai fost la Procar sau Porsche TM, atunci nu ma mira raspunsul lor. Amandoua sunt praf!!! Nu sunt expert aici insa din experientele mele: eu desi am interval flexibil (30k) schimb tot timpul mai repede uleiul. De fiecare data dupa ce mi-a fost resetat imi aparea 2 ani pana la urmatorul schimb de ulei si 1 an pana la inspectie. Eu am efectuat inspectia anual pentru ca asa imi inidica masina. Pretul e ok mai ales ca se face un "check" complet. Ceea ce spui tu ca iti apare urmatorul schimb ulei la 26k este probabil ca asa ti-au pus baietii din service. Nu e neaparat un lucru rau. 30k cu acelasi ulei sunt totusi multi kilometrii (parerea mea). Oricum aici parerile sunt impartite deci nu doresc sa dezvolt idea. Ceea ce nu inteleg: tu ai spus urmatorul lucru: "mi s-a spus ca stilul de condus si modul de exploateare inregistrat pana acum afecteaza si intervalul de service "flexibil". ???? Cum naiba vine asta? Asta ar fi insemnat ca la mine ar fi trebuit sa se fi redus la jumatate nr. de kilometrii la cum conduc eu masina Plus ca refuz sa cred ca Skodele noastre au "artificial inteligence" si fac un log la cum le conducem noi (turatii / viteza, conditii grele / masina incarcata / remorca dupa etc... Din punctul meu de vedere ti-au spus baliverne Rog colegii sa ma corecteze daca nu am dreptate. Numai bine, Laurentiu
    1 point
  22. LEDul rosu de pe usa e un martor pentru inchiderea centralizata.
    1 point
  23. Somewhere in Maramures!
    1 point
  24. @corsi sa ma enerveze, tu ce crezi? reglementari EU ftw.... Combinatia, cel putin pe mine ma coafeaza, trebuie sa recunosc, este un "upgrade" sesizabil fata de motorizarea veche. Acuma spatiul nu e ca inainte, dar cu putina rabdare te descurci cat de cat decent. In rest....Ateca....Ateca....pardon...Bruni Bruni si iar Bruni....asa.... AD Blue te enerveaza cu bip la fiecare 100 km pana la completare, am reusit undeva pe la 4/500km autonomie sa imi treaca la 9.5 maxim, si dupa inca 2-3 zile de oras am completat 9,7 Litri de AD blue, acuma macar 5000km voi avea liniste, autonomie undeva pe la 8000km, oricum sub 3000km autonomie incepe sa te enerveze cu mesaje la pornire/oprire motor....las poza cu km rotund....pt ca poza In rest nimica nou sub soare...nu am reusit sa fac nimica la ele..la nici una din ele....prastia va vedea insa sigur in august un detailing exterior "normal", si a mea unul "premium"...again poza pentru ca they see us rolling Hmmm...oare cu ce as mai putea strica thread-ul....ah da...offtopic din concediu, am uitat de el...here you go..idei pentru cei care se gandesc la un altfel de gard ^^ In rest ne invartim in jur de 16,6xy km, am facut ieri un drum de Cluj-Alba-Cluj, si am reusit sa incarc un acvariu de 180 L + mobilier aferent, insa doar cu bancheta clapata, la lungimi de 120cm nu ai sanse sa arunci nimica in portbagaj. Ah da, si o tiganie de genul asta mi-ar lua aproape un salar, deci daca reusesc si o evacuare custom stanga/dreapta, poate o voi face, insa toate acestea, vor fi MY18 Worst case scenario, voi continua la Bruni ca si la Huanita...aka modificari vizuale pe caroserie....vezi bara fata etc. Na gata....mi-am poluat destul existenta si mancat voua timpul personal cu rahaturi pe net care ulterior iti dai seama ca ai pierdut x minute din viata degeaba. Hai, o zi scurta, o vinere insesizabila si un weekend cat mai fain. "Cya", ToniM
    1 point
  25. Bravo man??? Ce pot sa zic,nu aveti nici voi "toate ţiglele pe casa" ??
    1 point
  26. In asteptare dupa chiulasa... Nu mai am rabdare sa o vad gata! Astazi am primit o veste la care ma asteptam.. Ax came e cam mort.. Cu ocazia asta, probabil ca voi trece la ax came de SDI. Deschide mai mult supapele fata de cel al masinii, deci mai furam si de acolo cativa caluti. E o cheltuiala in plus, dar ma asteptam la ea. Cateva poze de la vopsit Meanwhile, imi ocup timpul (dupa lucru) lucrand cu niste prieteni la masinile lor.. Una din ele pot sa zic ca e off-topic Este vorba de un Tico, care a primit motor de honda 1.6, putere undeva la 130-140 cp. Mai e de finalizat instalatia la el si il vom porni. Iar al doilea proiect, este vorba de un Golf 4 care a trecut de la 1.6 la 2.8 VR6 24v. A fost multa munca, nervi, mai ales ca am facut totul in fata garajului, fara elevatoare si fite de genu. Dar si satisfactia de la final a meritat Iar cireasa de pe tort, masina unui alt prieten cu care am avut ocazia sa ma plimb zilele astea. Un Golf 2, 2.8 VR6 12V cu Turbo upgrade realizat recent. Putere undeva la 400-450 cp. Pe 1000 de kg +/-.. Speechless masina
    1 point
  27. Oficial, problema s-a rezolvat. S-a facut verificarea dupa 1000 Km parcursi, nu a mai consumat ulei.
    1 point
  28. indiferent de pozitia pedalei de acceleratie la 2100 de ture turbina tre sa faca boost,... logul tau e bun,trebuia sa pleci de la 1600-1700 de ture,daca vrei sa ai turbina mult timp de acu inainte
    0 points
  29. Cred ca am si eu aceiasi problema pt ca de la o vreme imi intra ocazional miros intepator de benzina in interior(ca la dacie). Spune-mi te rog unde sa ma uit ca eu nu am reusit sa gasesc nici o pierdere pe nicaieri! Tremurat am observat doar in mers cand accelerez, pana acuma nu a tremurat dar tind sa cred ca e din cauza benzinei pentru ca a inceput sa faca asa dupa ce am alimentat ultima data. Mentionez ca in afara de primele 2 plinuri de cand am luat masina si pana m-am prins ca trebuie 98, am pus doar 98 (Petrom si Lukoil). Martorul de la motor e aprins si la mine, dar de cand am luat masina, comportandu-se normal intotdeauna. Initial am crezut ca e de la senzorul de noxe de dupa catalizator, dar de curand am fost la un tip foarte priceput pe electrica si electronica auto si mi-a spus ca eroare ce apare e de la senzorul de temperatura pt gazele de evacuare, localizat undeva in fata motorului. Mi-a sters-o si martorul s-a aprins din nou.
    -1 points
  30. Ia verificati voi cu mare atentie racitorul de gaze de la EGR, care are o clapeta de bypass al cari ax se uzeaza si lasa sa iasa gaze arse pe langa el. La mine asta fasaie de mama focului. Rezolvarea ar fi inlocuirea racitorului de gaze, dar e o galagie de bani (1700 lei fara manopera), aiurea, pentru o etnasare prost gandita de VW. Pe forumurile de afara vad ca unii au bucsat acest ax, altii au blocat clapeta pe deschis, si au lipit cu poxypol sau sudura. Fasaitul este intermitent (daca afara e rece face doar dupa incalzirea motorului) si daca va jucati cu VCDS la valvele comandate cu depresiune, o sa dispara / apara fasaitul. Fasaie tare la acceleratie in sarcina (pe langa garduri de beton se aude foarte bine cu geamul deschis) si dispare la frana de motor sau mers constant.Si se simte miros de gaze arse in masina cu ventilatia pornita. Sunt persoane care au schimbat acest racitor la 70..75 mii de km de mai multe ori... deci cam toti suntem vizati. Racitorul este in aceasta POZA, iar pe AICI sufla. Bucsa este AICI. Bucsa o poate face un strungar bun la 20..30 de lei, manopera e partea nasoala.
    -1 points
  31. catalin cum ne dam seama de o axa mai putin calitativa,creste cant injectata? se modifica compesatiile pe injectoare?
    -1 points
  32. Schimba uleiul la 15.000km maxim si ai sa vezi ca nu mai consuma. Consumul nu e de la masina, ci de la ulei, se altereaza si il consuma.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!