Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.07.2017 în toate secţiunile

  1. Si revin si eu cu un traseu dragut gasit. Urcand spre Rachitele dinspre Bologa pe 103H , la stanga cum urci se face la un moment dat DC121 care te leaga de Belis. Un asfalt ca in palma, marcat, ingust ce ii drept, tragi de volan la trafic (am prins 2 masini in total, foarte putin circulat), cred ca este mana cereasca pentru bikeri, daca tin bin minte am regasit si un "bloc start" marcat pe carosabil, tind sa cred ca este si o etapa de raliu pe acolo. Sfatul meu insa sa nu mergeti cu navi din bord, eu aveam introdus Albac pe el, si m-a coborat pana la malul lacului de pe la mijlocul lui DC121, aparent navi avea pod/punct de trecere, cert e ca se face off road sa ajungi acolo, garda inalta este necesara cat si in doua viraje cum stai pe cate 3 roti am pus haldexul la lucru sa reurc dupa coborare. gMaps din cate am vazut nu te duce asa, deci nu mi-as face probleme ca exista cineva mai bolovan decat mine pe lumea asta Buun, din Belis spre Albac si ulterior spre Mihai Viteazu am continuat pe DN1R via Trans Ursoaia, un traseu mult mai bun pentru cei care iubesc acele de par, insa in directea mea de mers, dupa intrarea in Parcul Natural Apuseni se inrautateste carosabilul. Sa nu ma intelegeti gresit, l-as fi putut la fel de bine face acest tronson si cu punte spate (Huanita...ce drumuri ai mai vazut si tu mai fata mai), insa cu Bruni este mult mai adecvat. Nu este de fel necesara garda inalta sau 4x4, insa o suspensie independenta sau macar cauciucuri mai inalte vor ajuta la confort. Pentru mine a fost un Roadtrip pornind din Valea Draganului via Rachitele via Belis via Albac via Mihai Viteazu via Noslac ajungand in Cluj, insa o duminica frumoasa, am prins precipitatii pe Trans Ursoaia, de aceea acolo nu ne-am oprit nici la poze ci doar am incercat eu sa savurez traseul, urmat de mie rau, mai incet Las cateva poze needitate, ca doar atata pot, asta sunt, oglinda nu ma place...si da...stiu, less is more, dar pe mine ma aveti, deal with it hashtag-junglaurbana-fashionitem-lifestly etc etc ... totul la ² Poza pt edit: offroad extrem de noroios sau 360° view win? Si preferata mea O saptamana usoara si salutari, ToniM
    4 points
  2. Continuam azi cu episodul 2 din serialul "Optionale, dar sa stim si noi" si vom analiza urmatoarele: 1. DAB 2. Driving Mode Selection 1. Despre DAB pot spune dupa 3 saptamani de folosire sau mai degraba de nefolosire ca nu merita prea mult. In Bucuresti sunt vreo 7-8 posturi, nu am auzit de niciunul dintre ele pana acum. M-am chinuit vreo 2 zile sa ascult cateva din ele dar am cedat nervos si am revenit la Rock FM si la cardul SD de 64 GB cu muzica clasica si religioasa, adica Metallica, Negura Bunget, Phoenix & stuff. Asadar, ca si sfat de achizitie, daca mai ai bani la buget dupa ce ai bifat toate optionalele de siguranta, Canton, piele, trapa, poti incerca o extravaganta cu DAB. Ca si functionalitate ii dau Nota 10 insa este un accesoriu lipsit de importanta. 2. DMS. DMS a fost un must-have la masina asta, dupa 3 ani de experienta cu O3 NFL si dupa multiple test-drive-uri cu alte masini, gen Leon FR, Civic X, etc. Directia standard pe O3 are trei mari probleme: are o latenta enervanta, este prea moale si nu ofera feedback. DMS-ul pe Octavia rezolva doar doua chestiuni. In continuare feedbackul directiei este mai artificial decat inghetata din Lidl sau decat silicoanele ultimei asistente de la Capatos. Directia pusa pe Sport poate fi intarita pana la un nivel cat de cat acceptabil, latenta a disparut si per total poti spune ca mamaliga s-a mai intarit putin. Oricum, directia de pe O3 non-RS cu tot cu DMS este sub nivelul oferit de Leon FR standard. Ii dau nota 8, poti conduce masina si fara DMS dar merita banii. Este pentru tine, soferule ! Atat pentru azi, in episodul 3 vom analiza Asistentul de Parcare si sistemul Keyless.
    4 points
  3. Dupa cei ~300km facuti doar in Bucuresti saptamana trecuta, am zis ca e bine sa facem si un drum mai lung. Drept urmare am dat o fuga pana la Predeal aseara, ca tot nu mancasem niciodata la faimosul restaurant din centru Drumul a fost relaxant, liber, am luat o portie de aer curat la 3 brazi, unde am facut si cateva poze:
    3 points
  4. Adunam kilometri ...facem colectie. In medie, in Bucuresti mi-a consumat intre 7 si 10%. Majoritatea drumurilor sunt de 7 km (Dr Taberei- Bassarab) la ora 8 dimineata si la ora 17 (acasa-serviciu) - doar cand e aglomerat. "Excelent" pentru motoarele Axx...dar ce pot sa zic? Sunt multumit. Poze de dupa spalat la OMV. Hmmm... Parca merg pe spate niste distantiere si un set de arcuri sa mai coboare putin... (2-3 cm...).
    3 points
  5. 3333 km, cateva poze si cel mai probabil saptamana viitoare va primi folie pe faruri si proiectoare
    1 point
  6. Nu am mai scris de ceva vreme pe aici .In ultima perioada am schimbat : - bucse brate spate + suruburi OEM - Bucse brate fata (FEBI / Lemforder) - Pivoti ( lemforder) - Bielete ( Lemforder ) - Flanse telescoape + rulmenti ( SACHS ) - Telescoape Fata - Spate ( KYB Excel ) - Burduf planetara (OEM by GKN ) - Placute frana spate ( ATE ) Urmeaza reconditionat caseta directie
    1 point
  7. @T-Jay Am corectat ce-am scris initial era pentru Passat B4. Tu vad ca ai B5, deci tabelul de mai jos din ELSA este cel corect.
    1 point
  8. nici eu nu am schimbat cuzinetii inferiori,la indemnul tau,am deja facuti din ianuarie pana acum vreo 8kkm si nici o problema...recent am facut schimbul de ulei as mai adauga silicon pt carter,ulei si filtru pt un schimb de ulei
    1 point
  9. Cand am vazut pozele astea imi dau seama ca masina ta în oraș, îi ca un animal sălbatic la zoo!
    1 point
  10. @radukong Eu am 1.4 TSI ( 4x2) si motorul trage decent; o idee mai lenes cand e masina full. Maxim ce am testat a fost cu 5 persoane si bagaje, insa nimic de speriat. In ceea ce priveste consumul, in Bucuresti 11-12% cand e trafic ( 7-8% in weekend ) iar in afara 7-8%. Depinde foarte mult de situatie, mie mi-a luat de ex. si 6.3% pe A2, ACC setat la 120km/h.
    1 point
  11. @ToniM Din pacate pe Octavia nu este disponibila directia progresiva. Am urmarit postarile lui @75NOR si m-am convins de utilitatea ei. Dar CSF, n-ai CSF !
    1 point
  12. ori mergi la un electronist cu el, ori schimbi panoul cu altul SH
    1 point
  13. Salut SMO, Am luat tot Style (1.4TSI DSG 4x4) ca si tine, cu ceva optiuni (22 ): parcare automata, camera 360, lane assistant, blind spot detection, masute, scaune incalzite, etc. Tot pentru familie am luat-o si noi, avem 2 copii din care unu de 7 luni pentru care atunci cind pleci trebuie sa iei cu tine jumatate de casa . La noi optiunile au fost Kia Sportage, Seat Ateca si pe ultima suta de metri a intrat Kodiaq-ul pe care l-am vazut intr-o reclama pe net. Cel mai important criteriu de selectie a fost volumul portbagajului, care la Kia era asa si asa, la Ateca era cam mic, iar Kodiaq-ul a castigat "batalia" . Am facut comanda in prima saptamana din Aprilie, exact vineri inainte de indexarea cu 2% fapt pentru care le multumesc celor de pe acest forum care au scris despre aceasta crestere de pret. Am luat-o dintr-un alt oras (mai mic) unde am obtinut cel mai bun discount. In Constanta si Bucuresti discounturile erau de 500 - 700 Eur. Si eu citesc despre Kodiaq pe forumuri din UK, PL, DE, AT, IT si altele, aproape zilnic (traiasca Google translate ). Sincer am o strangere de inimia legata de motor ... dar imi fac singur curaj ca nu poate fi mai rau decit ce am acum (opel corsa 1.3 CDTI 75hp 170Nm la o greutate de 1200Kg cu care m-am obisnuit de 10 ani de cind o conduc). La consum ma astept sa fie in jur de 10 - 11 in oras si 8 - 9 in afara orasului, sper sa nu fiu dezamagit ... Legat de test drive, iti multumesc pentru invitatie dar acum oricum nu mai conteaza. O sa fac TD-ul pe masina mea, cind o sa soseasca .
    1 point
  14. Salut, vin cu o propunere de iesit la munte pe 2 zile (cazare intermediara 1 noapte). Din Bucuresti pana acolo faceti putin peste 3 ore. Traseul este Bucuresti (in cazul meu)- Ploiesti- Valea Prahovei (daca este aglomerat o luati pe Cheia)- Sf Gheorghe- Tusnad. Ce puteti face in Tusnad: - Tusnad Welness Spa- un loc foarte cochet si cu diverse activitati (piscina apa rece/calda/sarata/ vreo 4 saune/ masaj/ sala de fitness/ piscina exterioara inconjurata de munte/brazi). - lacul Sfanta Ana- il vizitez anual, poate de mai multe ori pe an, anul acesta saptamana asta au terminat de peticit drumul ce leaga Bixad de Sfanta Ana, nu mai sunt cratere/gropi si se merge bine cu 30-40km/h - deci este un moment oportun de mers, pt ca aceasta carpeala va tine exact cateva luni, pana sar plombele. Cum sunt foarte familiarizat cu zona, ca merg des la spa/tusnad puteti sa va cazati la Hanul Secuilor sau la Hotel Ritz (conditii foarte ok, curatenie maxima, preturi mici) sau daca vreti 4 stele, la Ozon. Mancare buna gasiti la Hanul Secuilor, diverse preparate, sau la Pizzeria Apor - bere buna, mancare buna, preturi omenesti. Atentie la ursi, ca sunt multi, si vin si prin oras, seara.
    1 point
  15. Inlocuieste clapeta de acceleratie.Este defecta.
    1 point
  16. @catalinsb ...sau si mai simplu ar fi sa dezactivezi update-urile automate pt. Waze Ieri am fost la service si am reclamat si povestea cu CM care pierde lagatura USB cu telefonul. Tipul stia exact despre ce vorbesc, are si el acasa un G7 cu MIB2 si are aceeasi problema. S-a uitat ce soft am eu, si se pare ca e ultima versiune. VW lucreaza de ceva timp la o solutie, care ar fi trebuit sa fie rezolvata de versiunea care e instalata si la mine, insa dupa cum se vede, problema persista. El urmareste saptamanal in softul lor daca apare o versiune noua, si a promis ca ma suna in cateva saptamani cand va aparea update-ul mult asteptat. Asta e ce am eu:
    1 point
  17. @catalinsb Să știi că fiecare mașină se comportă diferit. Pentru una un sortiment poate fi excelent, pentru alta un dezastru. Caz concret, Peugeot 1.6 thp merge superb cu Ecto 95, așa și așa cu Ecto 98 iar Rompetrol foarte metalic. La Tsi Rompetrol merge de te unge la suflet, Lukoil nici să nu vadă, merge execrabil. Ambele merg bine cu OMV. Cred că OMV este cel mai bun compromis de pe piață.
    1 point
  18. Rompetrol este dezastru(motor zgomotos, diferenta intre 95 si 98 dar este zgomotos ), petrom catastrofa, la ultimul plin de petrom 98 puteam sa jur ca e de 95... Singurele ok ptr tsi sunt omv, indiferent daca e 95 sau 100 si lukoil 98 Acum as vrea sa incerc Socar, ca a aparut si in Brasov, dar fara rewiev-uri parca am o retinere. Nu stiu de unde aduc benzina, ce aditiv au...
    1 point
  19. Adunam kilometri... adunam. Uleiul e la nivel, nu mai baga motorina in ulei. Deocamdata se pare ca motorul nu a fost afectat de uleiul diluat cu motorina si nici nu il consuma (mai mult il pierd pe la cateva garnituri)... Asa ca...am dus masina la spalatorie Siiiii vestea cea mai de veste: De la 1 August, masina schimba soselele din Bucuresti cu cele din Sibiu. Ma mut (definitiv si irevocabil) in Sibiu cu familia, pentru o viata mai linistita, intr-un mediu mai curat si mai putin poluat...si evident, la casa+ curte (sa avem unde sa desfacem la masina) Evident, am rezolvat si cu locul de munca (altul, platit mai bine - more money for spare parts )
    1 point
  20. Live de la intalnire. Spot the intruder
    1 point
  21. Salveaza 150 lei si EVITA service-ul Autodoc de pe Strada Plevnei pentru operatiunea asta. Este o bataie de joc ce fac.
    1 point
  22. https://www.autoexpert.ro/suzuki-sx4-este-cel-mai-4x4-suv-din-romania/ Suzuki SX4 a fost desemnat „Cel mai 4×4 SUV” din România, preluând ștafeta de la colegul de brand Vitara S. Noul SX4 este mai rafinat și vine cu motoare turbo noi.
    1 point
  23. mai crede cineva porcariile astea? de ce ar face neamtul asta? de ce ti-ar vinde TIE mai iefitn masina..sa stea in targ..cand o poate vinde online...la preturl pe care il vezi pe mobile? deci el sta in targ..pierde o zi..si o vinde mai ieftin decat daca ar sta acasa...? exista si sansa...pe aceesi idee, in care samsarii iti fac tie un imens bine si iti aduc tie, acasa, masina mult mai iefitna ca pe mobile...o masina cel putin la fel de buna...pt ca nu-i asa..in RO se fac d astea...toti suntem buni, nimeni nu fura... suntem in 2017...ne trezim si noi? sau chiar credem ca in germania sunt caini cu covrigi in coada?
    1 point
  24. Gasesti si pe la 1000 lei nou, vezi autokarma spre exemplu.
    1 point
  25. Arata bine,eu personal la pretul spray-ului si lac-ului am preferat sa iau AM manerele noi
    1 point
  26. Solvent naphtha e derivat din kerosene :) Da-i cu megasel plus, am bagat eu in astre si treaba e buna :) Eu in 2.0 cdti bag 6 ml RL-2 cu 6 ml megasel In 1.7 DTI 12 ml rl2 cu 9 ml megasel. E cam mult sa ii dai 20 ml/10 litri RL-2. Cantitate prea mare de aditivi de curatare.... Poti merge pe megasel plus 6 ml cu 12 ml rl-2. Ambele fac motorul mai silentios singura diferenta consta in faptul ca megasel are cetan boost. RL-2 are componenta de lubrifiere si curatare din 85 plus doar ca mai concentrata. Folosind Megasel plus, cele 3 substante de cetan boost in combinatie cu RL-2 refac 85-ul plus doar ca in varianta mai concentrata. Avantjul fiind oferit acum si de compusul de antiuzura din megasel plus.
    1 point
  27. Am revenit pentru feedback. Am avut nevoie de mai mult timp pentru teste. :D Am folosit timp de 30.000Km ulei 2T de la Kaufland, Bixxol sintetic de la OMV, Mobil Extra 2T, MOL Sprint Dynamic 2T si Motul 2T 710 (cu esteri), in cantitati variind de la 16ml la 75ml la 10l motorina. Cel mai des (99%) am mers pe 33ml la 10l pentru a proteja filtrul de particule (DPF-ul). Toate pe un 2.0 dci. In ultima perioada am testat RL-2 (lubrifiant si detergent), Amsoil Cetane Booster (cetane booster pur - 60-100% 2-Ethylhexyl nitrate) si Metabond Megasel (ceva lubrifiant, detergent si 70% 2-Ethylhexyl nitrate). Concluzia: Pentru lubrifiere raman la RL-2 cu o ratie de 20ml la 10l motorina. Comparativ cu uleiurile 2T, 75ml de Motul 2T 710 (cu esteri) se simt cam ca 10-12ml de RL-2. Ca pret 20ml de RL-2 sunt echivalenti cu 75ml de Motul. Ratia initiala de curatare este de 12ml de RL-2 la 10ml si apoi de intretinere 4ml la 10l. Eu pun in mod curent 20ml la 10l (adica de 5x ratia standard) pentru ca, cu ratia asta imi dispar absolut toate zgomotele suspecte de injectie. Sper sa nu stric DPF-ul. Pentru cresterea cifrei cetanice vreau sa adaug peste RL-2 unul din produsele Megasel sau Amsoil Cetane Booster. Momentan sunt in teste dar preliminar pot spune ca 20ml de Amsoil CB se simt aproximativ ca 9ml de Megasel. Unul declara 7 puncte pentru 16ml la 10l (Amsoil), iar altul 8 puncte pentru 9ml (Megasel). Megasel e mai scump per ml ca Amsoil CB. Dar aici trebuie sa mai alternez Megasel cu Amsoil CB in diverse cantitati ca sa ma lamuresc care e mai ok. Cetane booster-ele atenueaza si ele suplimentar zgomotul injectiei pe langa forta pe care o dau. Nici unul dintre produse nu contine Kerosen conform MSDS. De cand am inceput testele am folosit exclusiv Efix 51. Dupa toate testele si combinatiile, tot zgomotul Loganului benzinar de 1.4 e mai placut. :lol:
    1 point
  28. Nu e aceeasi problema, e exact turbolagul, un fenomen absolut normal. Vrei sa scapi de el, retrogradeaza sau cumpara masina cu compresor mecanic.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!