Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.07.2017 în toate secţiunile

  1. Salutare, Nu am mai postat de foarte mult timp pentru ca nu am mai adus mari modificari masinii. In schimb recent am avut un accident dar acum masina este bine merci mai putin compresor-ul de AC care din spusele celui de la service nu are treaba cu accidentul.
    4 points
  2. Nu mai porni motorul ,remediaza urgent problema . Bucatile dintr-un tachet spart se imprastie in motor
    3 points
  3. Am revenit dupa o prima saptamana de concediu cu o plimbare mai lunga, si pentru ca nu m-am decis care poze merita puse aici si care nu, deoarece imi plac toate, am zis sa le pun pe toate . Am facut ~2000km in ultima saptamana si masinuta s-a comportat minunat, nu am avut niciun fel de problema cu ea, iar confortul fata de vechea Octavia este vizibil la drum lung, oboseala aparand dupa mult mai multe ore de condus. Cateva impresii din zilele astea petrecute impreuna: 1. Motorul nu este deloc lenes! Poti incepe orice depasire in afara orasului cu a3a de la 70-80 in sus si nu ai nevoie sa schimbi treapta 4 pana nu termini depasirea fara sa iti dea emotii ca nu trage. In schimb, se vede cand masina este plina cu bagaje, afara e cald iar A/C merge din greu, in sensul ca daca e o panta destul de maricica si ma prinde cu a5a sau a6a sub 100km/h, nu am nicio sansa sa prind mai mult fara sa retrogradez in treapta 4, insa asta nu ma deranjeaza neaparat, fiind un lucru normal pentru un benzinar tinut in jur de 1500rpm. Practic, imediat ce motorul ajunge la un 1800-1900rpm, chiar daca e panta, incepe si trage, in schimb daca e sub 1800rpm efectiv refuza sa traga masina in panta mare. Comportamentul asta e valabil la treptele 4, 5 si 6. In treapta 2 sau 3, chiar daca am 1400rpm si sunt in panta, incepe sa traga, iar la 1700rpm deja nu mai da semne de oboseala. Ca idee, am mers peste 400km cot la cot cu un Superb 2 cu 2.0tdi 140cp, fara sa raman nicio clipa in urma pe vreo portiune de drum, in special drum virajat + multe depasiri, amandoi am tras la maxim de masini si in mare parte cu viteze ce depasesc 130km/h. Iar consumul, surprinzator a fost la amandoi la fel 2. Pe curbe masina se tine minunat, insa dupa drumul asta facut pe diferite tipuri de asfalt, am reusit sa ajung la limitele anvelopelor si sa realizez ca nu se ridica la performantele GoodYear de pe cealalta masina, care si pe final de viata se lipesc exemplar de asfalt la viteza, pe curbe, pe orice tip de asfalt, desi pe anumite tipuri de asfalt efectiv se lipesc de el si Falken-urile (in special asfaltul mai rugos), dar pe asfalt mai tocit, am reusit in cateva curbe sa rup aderenta si sa imi arunce fundul putin in exterior, rezolvand totul accelerand si redresand directia, dar situatia destul de neplacuta. 3. Mirrorlink-ul + Android Auto mi-au fost cel mai bun prieten, folosind Waze si Google Maps atat online cat si offline (in unele tari este foarte prost, asa ca am folosit Maps). 4. Consumul pe toti km, desi am tras tare de ea, a fost de 5,95%, calculat la pompa, deci nu pot decat sa fiu multumit. Cu dieselarul pe drumuri asemanatoare scoteam in jur de 5,5-6, uneori chiar spre 7 cand era asa cald si il alergam mult. Uleiul, surprinzator nu a mai scazut deloc de cand am completat acum mai mult de 7000km. Mai jos, aveti pozele + 2 cifre interesante la kilometraj. De maine mai urmeaza o saptamana cu plimbari si peste 500km facuti cu siguranta. Acum am ajuns la ~14700+km in bord.
    3 points
  4. Buna seara, M-am inscris de ceva timp insa putin tarziu dpmdv (masina deja imi ajunsese) si vreau sa va impartasesc cateva lucruri. Ce mi-am luat: Kodiaq Style cu parking automat, pachet drumuri grele, camera spate + mici chestii dorite de sotie ( family pack, masute scaune spate, etc.), 1.4TSI DSG 4x4 Feedback PRO - spatioasa, foarte frumos construita dpdv portbagaj si locuri spate - ai cam tot spatiul de care ai nevoie! Eu am un copil mic si imi incap toate cele pt un concediu de cateva zile. - pozitia la volan - farurile LED - inainte nu am avut nici macar Xenon si acum mi se pare WOW! - portbagaj cu deschidere electrica si pedala virtuala ( foarte utile pt mine) - pancheta din spate care se poate trage inainte si inapoi astfel incat sa mai bagi lucruri in portbagaj ( eu de ex bag carucioru in spatele scaunului drapta spate pe care sta copilul - deci nu are nevoie de spatiu la picioare). - ACC (160km) - ma simt intr-o alta era...am mers cu masina de la Bucuresti la Brasov doar din maneta de unde reglam viteza maxima ( chiar daca masina se opreste de tot - nu mai mult de cateva secunde- porneste dupa cel din fata) - senzorii de parcare - nici nu stiam ca are si lateral - S&S - motorul se opreste cand se opreste si masina si porneste cand pleaca de pe loc cel din fata - mi se pare foarte tare! La Golf manual tb sa apas ambreiajul sau la Tiguan DSG tb sa iau piciorul de pe frana. Probabil ca mai sunt insa acestea mi se par cele mai importante. Contra - motorizarea - ma asteptam la mai mult (am un Golf 7 1.2TSI) insa m-am obisnuit...fiind in general cu copilul nu fac raliu. Cand zic mai mult nu ma refer numai la putere ci si la raportul putere/consum: eu am scos 9 inafara orasului mers normal si 11 in oras; sotia a scos 10 pe Buc/CT cu mers constant. Astfel ma asteptam la un consum mai mic sau la acest consum sa am o putere mai mare cand calc acceleratia pana jos... Singurul motiv pentru care nu am luat motorul de 2.0TSI a fost pt ca in oferta scria ca este manuala (pe atunci nu am citit acest forum) si nici nu m-am gandit sa intreb dealerul insa oricine vrea Kodiaq 1.4TSI Style ii recomand cu caldura sa dea cei 1200eur in plus pt mai multa putere - consumul inteleg ca este acelasi. - manerele de pe portiere - sunt de cel mai prost plastic, trosnesc la fiecare atingere - reactia masinii la gropi - nu sunt specialist insa mi se pare destul de rigida, totusi cauciucurile au grosimea de 55 in conditiile in care eu am avut intotdeauna 65... - bordul digital - am vazut ca-l baga pe Karoq de la lansare si tot din toamna inteleg ca va disponibil si pe Kodiaq - am mers cu un Tiguan cu asa ceva si este foarte frumos... Recomandari: - pentru cei care vor motorizarea de 1.4 pe echipare Style - faceti efortul de bani si timp asteptare ( eu as fi facut). - incalzire in scaunele din spate - eu nu mi-am pus dar pt 120eur merita din plin. Pentru mine masina este aproape perfecta, stiu ca sunt multe optiuni interesante insa toate aduc costuri extra. Tinand cont de bugetul limitat (oricum depasit fiindca esti atras de toate optiunile) raportul calitate/dimensiune/pret este foarte bun. Daca aveti intrebari va raspund cu mare placere. PS: TJA - a mea nu are insa in oras ar fi fost super, ACC se inactiveaza daca masina sta pe loc mai mult de x secunde insa cu o atingere usoara a acceleratiei reporneste dupa cel din fata (destul de brutal totusi). PPS: am luat masina fara TD si fara prea multe discuti cu dealerul; toate discutiile le-am avut cu sotia pe configuratorul oficial Am comandat la inceput de martie si mi-a fost livrata pe 22.06.
    3 points
  5. A sosit timpul sa-mi prezint si eu ultima achizitie, o Skoda Kodiaq 1.4 TSI - DSG. Am asteptat 3 luni dupa ea, dat comanda pe 20 Martie, intrat in posesia ei azi, 20 Iunie Echiparea este Style, cu urmatoarele dotari optionale ( alese dupa nevoile mele) - parking assistant - cheie suplimentara cu telecomanda -duze stropitoare parbriz incalzite - family Pack (cos de gunoi, parasolar geamuri spate,sigurante copii usi spate actionabile electric) -PDD KESSY - sistem de alarma cu monitorizarea habitaclului -masute rabatabile pe spatar scaune fata -roata de rezerva din aliaj usor - sistem rabatare bancheta spate din portbagaj - pedalier sport -sunSet (geamuri laterale spate si luneta in nuanta inchisa) -pachet nefumatori fata Culoare: Gri Quarz - aici a fost dragoste la prima vedere - am participat la lansarea oficiala in Romania unde aveau expus un model pe Gri Quarz si nu am mai avut ochi pentru alta culoare Sper sa reziste la fel de bine la mizerie ca fosta (gri deschis) DSG-ul a fost obligatoriu; mi-am zis ca nu mai cumpar niciodata o masina cu manuala la ce trafic e in Bucuresti. Deocamdata am facut doar un drum de 100 km, masina s-a comportat excelent - DSG-ul e wow, ACC-ul impresionant. E uimitor ce plus de confort aduce dsg-ul, iar combinatia cu ACC e excelenta. Am urcat si cateva poze de la livrare, vor urma si altele pe parcurs. Deocamdata ma obisnuiesc cu pozitia de condus care e usor ridicata, insa perceptia la volan nu e asa diferita vs Octavia ( lungime, latime), un plus dpmdv - pare foarte compacta desi e foarte spatioasa in interior. Drumuri bune!
    1 point
  6. Cam cat costa asa in mare schimbarea cuzinetiilor la bxe cu tot cu manopera?
    1 point
  7. Continuam azi cu episodul 2 din serialul "Optionale, dar sa stim si noi" si vom analiza urmatoarele: 1. DAB 2. Driving Mode Selection 1. Despre DAB pot spune dupa 3 saptamani de folosire sau mai degraba de nefolosire ca nu merita prea mult. In Bucuresti sunt vreo 7-8 posturi, nu am auzit de niciunul dintre ele pana acum. M-am chinuit vreo 2 zile sa ascult cateva din ele dar am cedat nervos si am revenit la Rock FM si la cardul SD de 64 GB cu muzica clasica si religioasa, adica Metallica, Negura Bunget, Phoenix & stuff. Asadar, ca si sfat de achizitie, daca mai ai bani la buget dupa ce ai bifat toate optionalele de siguranta, Canton, piele, trapa, poti incerca o extravaganta cu DAB. Ca si functionalitate ii dau Nota 10 insa este un accesoriu lipsit de importanta. 2. DMS. DMS a fost un must-have la masina asta, dupa 3 ani de experienta cu O3 NFL si dupa multiple test-drive-uri cu alte masini, gen Leon FR, Civic X, etc. Directia standard pe O3 are trei mari probleme: are o latenta enervanta, este prea moale si nu ofera feedback. DMS-ul pe Octavia rezolva doar doua chestiuni. In continuare feedbackul directiei este mai artificial decat inghetata din Lidl sau decat silicoanele ultimei asistente de la Capatos. Directia pusa pe Sport poate fi intarita pana la un nivel cat de cat acceptabil, latenta a disparut si per total poti spune ca mamaliga s-a mai intarit putin. Oricum, directia de pe O3 non-RS cu tot cu DMS este sub nivelul oferit de Leon FR standard. Ii dau nota 8, poti conduce masina si fara DMS dar merita banii. Este pentru tine, soferule ! Atat pentru azi, in episodul 3 vom analiza Asistentul de Parcare si sistemul Keyless.
    1 point
  8. Frumoase poze! Sa o plimbi sanatos. Legat de 1. , e foarte normal comportamentul, nu e diesel si nu are un cuplu mare ca sa poti sa urci la 1500 RPM cu masina plina. Sfatul meu este sa eviti sa mergi in sarcina la RPM mic in panta, incearca sa stai la 2000+ si nu o sa ai probleme.
    1 point
  9. si o mica paranteza,axa cu came de bls nu mai are sanfrenul deci nu mai poate fi folosita,curios e faptul ca axa de pe bxe ul care l am prezentat mai sus e ca noua,sanfrenul este vizibil pe varful lobului....asta chiar ca tine de intretinere si calitatetea uleiului,,,,nivelul de ulei sus pe joja @Arl 150chestia asta se poate evita schimband preventiv cuzinetii,si nu costa o avere
    1 point
  10. Pare axa came / tache spart. Iti trebuie : axa came,suruburi ,tacheti,cuzineti,simering ,garnitura tandem. Cu piese noi si manopera te ajunge aprox 2300 ron
    1 point
  11. 1. Motorul inca nu e iesit complet din rodaj, e posibil sa mai scada nitel consumul; 2. Kodiaq e o masina mare, grea (relativ) pentru 1.4TSI. E normal sa nu consume cat consuma acelasi motor pe Golf VII, spre exemplu. 3. 10.5 pentru traficul din Bucuresti mi se pare bun, vechile 1.4/1.6 aspirate se duceau in 15L. 4. Consumul extraurban, din nou, mi se pare ok, avand in vedere stilul de mers abordat si gabaritul masini. Consum bun o sa scoti doar daca circuli cu viteze de maxim 100km/h, treapta cea mai mare, turatie sub 2500RPM.
    1 point
  12. Salut, vin cu o propunere de iesit la munte pe 2 zile (cazare intermediara 1 noapte). Din Bucuresti pana acolo faceti putin peste 3 ore. Traseul este Bucuresti (in cazul meu)- Ploiesti- Valea Prahovei (daca este aglomerat o luati pe Cheia)- Sf Gheorghe- Tusnad. Ce puteti face in Tusnad: - Tusnad Welness Spa- un loc foarte cochet si cu diverse activitati (piscina apa rece/calda/sarata/ vreo 4 saune/ masaj/ sala de fitness/ piscina exterioara inconjurata de munte/brazi). - lacul Sfanta Ana- il vizitez anual, poate de mai multe ori pe an, anul acesta saptamana asta au terminat de peticit drumul ce leaga Bixad de Sfanta Ana, nu mai sunt cratere/gropi si se merge bine cu 30-40km/h - deci este un moment oportun de mers, pt ca aceasta carpeala va tine exact cateva luni, pana sar plombele. Cum sunt foarte familiarizat cu zona, ca merg des la spa/tusnad puteti sa va cazati la Hanul Secuilor sau la Hotel Ritz (conditii foarte ok, curatenie maxima, preturi mici) sau daca vreti 4 stele, la Ozon. Mancare buna gasiti la Hanul Secuilor, diverse preparate, sau la Pizzeria Apor - bere buna, mancare buna, preturi omenesti. Atentie la ursi, ca sunt multi, si vin si prin oras, seara.
    1 point
  13. Salut, Vreau sa impartasesc experienta mea in reglaj de avans, poate intr-o zi va ajuta pe cineva (asa cum pe mine m-au ajutat postari de pe tdiclub.com). Masina: Skoda Octavia I Tour, 1.9 TDI-AXR 74kW, fab. 2010. Dupa ce am schimbat kiturile de distributie si accesorii la 6 ani si cca. 80k km parcursi cu masina, motorul nu mai mergea la fel ca inainte si nici consumul nu era acelasi (se marise cu ~0.7 litri/100km). Imi fusese verificat avansul cu VCDS la momentul reviziei cu noul kit montat (acesta oscila intre -1.0 si -1.5), mecanicul a spus ca e in regula, fiind in intervalul specificatiei (-3.0 si +3.0) -- eu habar neavand ce inseamna aceste valori sau cat era valoarea cu vechiul kit de distributie. Mai citisem pe net despre asemenea experiente dupa schimbat cureaua si rola de distributie, dar m-am gandit ca daca sunt montate corect, n-are cum sa mearga diferit (am mai avut experiente cu alte masini care mergeau la fel dupa ce schimbam curelele). De asemenea mecanicul m-a asigurat ca nu are cum sa mearga diferit motorul. Am vrut sa fac mai multi km cu masina cu noul kit, cu gandul ca poate se "rodeaza" noua curea si poate isi revine singur motorul. A trecut 1 an/15.000km, fara schimbari. Am hotarat sa imi cumpar interfata de diagnoza si VCDS, fiind pasionat de mici mestereli. Intai am cautat pe net sa aflu ce inseamna aceste valori "torsion value" si cum pot afecta mersul motorului. Am inceput sa fiu confuz maxim! Citeam informatii contradictorii din surse diferite. Se pare ca motoarele TDI-PD comercializate SUA, Australia sau Europa dar mai vechi, afiseaza in VCDS torsion value pozitiv pentru avans marit (inceput de injectie inainte de punct mort superior) si valori negative pentru avans intarziat (inceput de injectie dupa punct mort superior). Mi-a luat ceva timp sa descopar aceasta sursa de confuzie. Masina mea fiind de generatie mai noua (2010) afiseaza pe dos, avansul meu de -1.5 inseamnand avans marit. Se pare ca e general valabil la TDI PD, ca un avans marit sa produca cuplu mare si violent la turatii mai mici, consum mai mare, iar pe de alta parte sa accelereze greu la turatii mai mari, si este exact ce am observat la masina mea dupa schimbul kitului de ditributie. In schimb un avans intarziat face ca motorul sa aiba cuplu mai mic (dar decent) la turatii pana in 2000 rpm, iar in acelasi timp putere mai mare la turatii mari si un motor mai elastic per total cu consum mai mic. Un avans mult prea intarziat face ca motorul sa porneasca greu, sau deloc. Cu un avans mult prea marit (devansat) face ca torsion value afisat sa fie 0.0 constant, iar motorul sa aiba un tacanit pronuntat, dar si un cuplu imens la turatii mici, putand practic sa accelerez de la 1000 rpm in orice treapta de viteza. Dupa mai multe experimente cu VCDS conectat (mi-a luat jumatate de zi, si ~200km de teste), am ajuns cu valoarea avansului la +2.8, ceea ce la mine inseamna intarziat cu 2.8 grade dupa PMS (am vrut sa raman in intervalul din specificatie). Cuplul mare ajuta la mers prin oras, insa majoritatea drumurilor mele sunt prin orase neaglomerate din Germania sau autostrazi si sosele europene, asa ca ma avantajeaza un avans intarziat si un consum cat mai mic. Cu avans de -1.5 nu puteam obtine consum mediu sub 5.0 l/100km, mergand chiar si cu 80km/h constant si fara vant, iar la ralanti CB imi afisa 1.0l/h. Cu avansul de +2.8, la ralanti CB imi afiseaza 0.8l/h, iar VCDS 0.6l/h, fara consumatori. Inca nu ma pot pronunta de diferenta de consum mediu, vreau sa parcurg cateva mii de km. Asadar, TDI-PD e un motor hipersensibil in materie de avans. Sper sa va ajute experienta mea cu ceva si sa nu va lasati pacaliti de mecanici sau de folclor. Succes! Bibliografie: http://www.myturbodiesel.com/wiki/camshaft-timing-torsion-value-adjustment-on-vw-and-audi-pd-tdi-engines/ http://www.autospeed.com/cms/article.html?&title=Big-Changes-from-Tiny-Adjustments&A=112521 http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=336279 Google: "1.9 tdi pd torsion value"
    1 point
  14. Eu sunt multumit de produsele Leather Master, dar iti recomand sa iei tot kit-ul. Mi se pare mai important sa cureti volanul periodic, decat sa dai cu Protection cream peste mizerie. Kit-ul contine Soft Cleaner si Protection cream, exact ce trebuie la o masina noua si intretinuta.
    1 point
  15. Tare frumoasa o facusem si pe fosta
    1 point
  16. E vecheeeee cand era si el mic, dar nu am mai postat de mult si m-am gandit sa ii aduc aminte de unde a plecat
    1 point
  17. Pentru motorizarea ta, e noul DSG7 DQ381 care e umed. Nu ar trebui sa aiba problemele celui uscat de care intrebi.
    1 point
  18. Corect, cu ala original mie personal imi agata in treapta 1 de noua, reglat timonerie...degeaba, am zis sa schimb uleiul asa ca moft si am avut o surpriza, nu mai agata deloc si nici iarna nu intra greu la rece. Uleiul a fost fuchs cu norma si codul recomandat de vw
    1 point
  19. De ce trebuie "doar VW"? VW nu produce uleiuri, n-are rost să-i îmbogățim. E de ajuns să respecți recomandarea VW. Eu am pus Fuchs, singurul găsit după codul de original.
    1 point
  20. Recaleaza distributia /verifica mufa cablaj senzor / inlocuieste senzor
    1 point
  21. Si daca tot ne-am obisnuit cu agregatul, ma gandesc ca ar fi o idee buna sa descriem mai pe larg cum se comporta in traficul real masina sau diversele componente instalate. Asadar sa inceapa rubrica "Optionale, dar sa stim si noi". Sa facem si cateva precizari: multe dintre opiniile exprimate aici sunt bazate si pe experienta anterioara cu O3 2.0 TDI dar si pe experientele curente cu o Honda Civic IX. Sa incepem cu o componenta "gratis" - Transmisia manuala. Aici am si primul repros pentru maretul grup VAG. In anul 2017 nu am putut sa aleg pe motorul dorit de mine o cutie automata cu care sa pot dormi linisitit noaptea. Sunt constient ca sunt o gramada de posesori de DSG7 uscat care nu au avut probleme si nu vor avea in veci cu aceasta cutie. Dar este la fel de clar ca DSG7 uscat este mult mai sensibil decat un DSG6 umed si avand in vedere frec orasul zilnic, o cutie M6 este mult mai fiabila. Nu este o tragedie acum sa merg cu M6, nu am nicio problema cu transmisia manuala, nu ma doare mana sau piciorul, dar suntem in 2017 si ma gandesc extrem de serios ca la urmatoarea masina prin 2020+ sa schimb grupul daca VAG va mai oferi DSG uscat. Sa revenim la cutie, M6 pe Skoda Octavia este fara repros. Cursa ambreiajului este predictiva, pedala are taria potrivita. Simti exact cand cupleaza motorul si in general nu cred ca un sofer normal la cap poate avea probleme de adaptare cu aceasta cutie. Nota 10 pentru M6. Si nota 2 pentru ca nu exista DSG6 pe 1.4 TSI si 1.8 TSI FWD. [Cenzurat!] Sa trecem si la lucrurile care costa - Suspensia standard si jantele pe 17". Aici voi face si o comparatie cu suspensia cu PDG si implicit jantele pe 16". Multi nu vor fi de acord cu mine...dar suspensia standard este mai tare decat cea cu PDG. Si asta este un lucru bun ! Pur si simplu nu se mai simte asa de barcoasa si daca o echipezi cu jante pe 17" vei avea un o masina chiar stabila pe curbe. Tin minte si acum la precedenta cu PDG, cand puneam 2 baxuri cu apa se lasa suspensia de parca aveam 500 kg incarcate in portbagaj. Sunt extrem de multumit de cum se comporta combinatia jante 17", scut plastic si suspensie standard. Ca si sfat de achizitie, daca nu locuiesti la Porumb Residence, nu iti lua PDG. Nu ai nevoie de el ! Si daca ai nevoie cu adevarat de o garda la sol mare, cred ca Octavia oricum nu se incadreaza. Nici macar Scout. Asadar, Nota 10 pentru Jante 17"+scut. Nota 4 Pentru PDG+Jante 16". Va urma !
    1 point
  22. Nimic nou sub soare.... am schimbat flansele si rulmentii la amortizoarele fata. In afara de asta doar tin bestia in garaj
    1 point
  23. Somewhere in Maramures!
    1 point
  24. Pentru Waze vezi pe sectiunea dedicata de pe Golf 7 , iti trebuie versiunea 4.24.0.113 beta, doar aceasta merge
    1 point
  25. Inca un update minor: folie de protectie pentru Bolero Fost facuta custom deoarece nu se gasesc inca dedicate pt. modelul asta ( se pare ca am fost autorul moral pt. firma care mi-a montat-o, au zis ca vor pune pe site in curand si pentru Kodiaq ) Folia a fost taiata & aplicata la perfectie, foarte multumit de cum arata - transparenta si antiamprenta.
    1 point
  26. Pentru ca vara nu dorm... Greu cu cercetarea, dar proiectul continua.
    1 point
  27. Se pare că poate fi și...aventuroasă. Fain clipul...
    1 point
  28. Salut ! Cum se copiazaun cd cu muzica pe HDD ? Am in rns 510 cu HDD 20gb , am vazut ca mai am vreo 4 cd uri copiate de la fostul proprietar. Multumesc mult
    1 point
  29. NU cred ca stia despre ce era vorba. i-ai spus ca 1,6 diesel ?
    1 point
  30. Spirala din cate stiu eu inseamna defectiune la motor( senzori, egr, etc...) La diagnoza a iesit un senzor defect ( sper sa fie doar asta) o sa revin cu un comment dupa inlocuire
    1 point
  31. @maryodavid, ma bucur ca ai reusit sa il schimbi. Iti urez egr sanatos pt. muuuulti km :-). Astazi la un drum prin Bucuresti mi s-a aprins de 2 ori spirala, evident motorul nu mai tragea peste 2500. Prin urmare urmeaza sa il schimb si eu. Ma gandeam sa incerc totusi curatarea lui avand in vedere ca tocmai am primit o oferta de 150 lei pentru demontare curatare si montare. Daca nici asa nu dau de cap am sal schimb cu totul. Manopera plus egr nou ma costa 1800. Piesa este originala. @SavuAD, in stationare din cate stiu, oricum nu se tureaza mai mult de 2500. Cel putin asa stiu ca e la a mea. Acum nu stiu cum e la cele cu cutie automata insa banuiesc ca au acelasi sistem de protectie. Dupa simptomele pe care le are ar fi acelasi lucru, egr-ul batal vina, insa o scanare este primul lucru de facut.
    1 point
  32. Pai daca mergi extraurban des, trebuie sa alegi diesel... Benzina alegi daca alergi mult in oras, si mai ales drumuri scurte, dar acolo si tsi e praf, adica la drumuri scurte si mai ales in sezonul rece. Daca faci multe drumuri in afara orasului, nu vad de ce ai alege benzinar.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!