Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.04.2017 în toate secţiunile

  1. Salutare ! Dupa ce am dat mult iubitul passat, am inceput sa caut prin Germania si m-am pricopsit cu un Seat Leon FR 2.0 TDI 170 CP CR din 06/2009. E cu totul altceva fata de passat, m-am indragostit TOTAL, mai ales de motor si m-a uimit ce stabilitate are cu arcuri stock Masina a avut propietar unic, revizii doar la seat si am luat-o la 133k km, inca miroase a nou in ea... Ca dotari, are rns 315, bixenon, jante pe 18 de Cupra, senzori ploaie/lumina,senzori parcare fata-spate, interior si ceasuri FR. Cand am ajuns in tara, i-am schimbat uleiul cu liquy molly, facut unghiu si echilibrat rotile si cam atat, facem km Planuri cu ea sunt multe(suspensii, soft, turbo, evacuare, fmic si lista continua ) dar bani mai putini Prima oara si prima oara vreau s-o mai trantesc cu niste suspensii sau arcuri sport, vom vedea. Cam asta-i masinuta !
    3 points
  2. Acum nu stiu cum e la modelul cu facelift, dar am in familie un Evoque din 2013, pe care in primele 6 luni l'am condus eu. Dupa vreo 3 dati cand era sa ma rastorn, i l'am pasat tatalui meu si m'am intors la agregatul meu. Vreau sa spun ca masina aia e un dezastru din punct de vedere al tinutei de drum, lucru pe care il recunoaste si tatal meu, omul care merge cel mai legal dintre toti pe care ii stiu Suspensia pentru mine e o ciudatenie, in sensul ca la gropi troncane si se scutura toata masina, de zici ca are vreun Bilstein B16. dar la prima curba mai serioasa se inclina groaznic. Si asta cu orice jante, si pe 17 (iarna) si pe 19 (vara). Cireasa de pe tort e sistemul de franare: Franele spate sunt subdimensionate pentru masa masinii si la o frana mai serioasa, exista mereu senzatia ca vine spatele peste tine. Cu macanul nu stiu cum e, as vrea sa aflu
    2 points
  3. In urma cu 3luni m-am gasit si eu in aceeasi postura de a opta intre un suv si un brec mai inaltat. La mine a fost leon xp vs ateca si kuga. Dupa ce am mers de mai multe ori cu fiecare in parte, am optat pt leon xp (surata octaviei scout). Motivul a fost simplu, un suv iti da senzatia de barcuta. Depinde si pe unde circuli mai mult, in oras spre exemplu nu vad rostul unui suv.
    2 points
  4. Intre timp sau mai facut mici modificari la masina...
    2 points
  5. Marius ,invarte in sens normal motorul de pe vilbrochen si urmareste fluctuatiile intinzatorului
    1 point
  6. Cam la limita cu 60 litri , puteau sa puna macar 70L ca pe passat dar asta e....Sa ai drumuri bune !
    1 point
  7. Uleiul si filtrul la DSG e obligatoriu de inlocuit la fiecare 60 mii km ,nu cred ca vrei probleme la cutie . Schimba mecanicul ....ca te baga la in necazuri pe termen lung
    1 point
  8. Prerequisites The ONLY fault that should be stored in the 03-ABS controller is 01486 and the 44-Steering Assist module should be fault-free. VCDS should NOT need to be connected while performing the Function Test! Vehicle stationary Ignition ON, Engine ON (Running) Perform the Test Drive on an enclosed Site (i.e. a Parking Lot) Make sure to Complete the Function Test within 50 Seconds after pressing the Brake Pedal Instructions Firmly press the Brake Pedal until a certain Brake Pressure (usually right above 30 bar) is reached. Brake Pressure Sensor (G201) Plausibility will be confirmed by a Change in the Brake Electronics Warning Lights. On Bosch, the ASR/ESP Warning Light (K155) will switch OFF and the ABS Warning Light (K47) will switch ON. On Continental/Teves, the ABS Warning Light (K47) will switch OFF and the ASR/ESP Warning Light (K155) switch ON. Start Driving straight with a steady Speed of ~20 km/h (~13 mph). Turn the Steering Wheel either Left or Right between a 90° Angle (1/4 Turn) to 180° Angle (1/2 Turn) and keep it steady. Lateral Acceleration Sensor (G200) and Rotation Rate Sensor (G202) Plausibility is confirmed once the remaining Brake Electronics Warning Light(s) switch OFF. The Function Test is now completed. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/ESP_System_Function_Test
    1 point
  9. Tocmai ce mi'a trimis un coleg poze de pe DN de la Predeal. E zloata pe sosea si inca ninge.
    1 point
  10. ....pe orice fel de RNS versB...... In mod normal nu ar trebui sa fie probleme dar ca la orice fel de update,ceva sanse de brickuire,exista...........
    1 point
  11. O sa aman plecare, sa nu ajung acolo pe la 7-8 dimineata. Vielen Dank!
    1 point
  12. Am avut saptamana asta un drum prin tara pana aproape de Sighetul Marmatiei , iar la intoarcere am stat si 2 zile prin Cluj , am avut un soc cand am vrut sa plec ca am gasit masina acoperita de zapada nu credeam ca suportii de bicicleta sau paravantul o sa vada zapada vreodata dar se pare ca m-am inselat ....... Am facut 10 ore de la Cluj la Bucuresti , pe ruta Brasov , au fost accidente si devieri de trafic , multi zmei care pe vremea asta urata nu stateau la locul lor . Dar cu atentie mare am ajuns cu bine chiar cu anvelopele de vara si in conditii de carosabil acoperit in totalitate cu zapada , nu m-am simtit in siguranta dar a fost destula aderenta sa urc pe la Paraul Rece . Am avut o escala la intoarecere printr-un sat din mijlocul pustietatii , prin camp care mi-a cam dat emotii dar in afara de putin patinat de roti totul a fost OK Iar la intoarcere am ajuns cu masina congelata atunci cand in Bucuresti mai ploua doar putin si erau temperaturi pozitive afara. Ca si observatie legata de masina este ca am intrat la alerta de service , am depasit 8k km de la ultimul schimb , urmeaza cat de curand revizia , probabil ca o sa fie pe la 9 spre 10 k de data aceasta dar sunt majoritari facuti extra urban. Ca si observatie am vazut ca mi-a cerut cam 1L de ulei pana acum si posibil pana la schimb sa mai ceara cam 200ml , deci Motulul face bine la motor dar nu si la consumul de ulei Poate sunt si eu de vina ca merg foarte turat , mai ales pe afara nu prea merg sub 2500 ture de obicei sunt pe la 2800. Maine iar ma intorc pe la Brasov / Zarnesti pentru un weekend de drumetii . Voiam sa merg cu bicicleta dar din pacate va fi prea mult noroi.
    1 point
  13. @reader dar ce te opreste pe tine sa iti impingi masina ca sa o pornesti? Scepticismul nostru? Cu ocazia asta scapi si de niste kg si cheltuieli(baterie, cabluri, eletromotor). Cand tu tragi masina, si mai ales la impins, nu poti asigura o miscare constanta, se porneste mai mult prin socuri. Si care piesa din motor e cea mai sensibila si mereu in miscare? P.S: fiecare e liber sa faca ce considera ca e mai bine cu banii lui. Cum tu esti amuzat de cei care " schimbă uleiul la 5000 km, alții completează săptămânal cu 15 ml, alții îmbogățesc aerul din roți cu azot, știu" la fel sunt si altii pe seama convingerii tale.
    1 point
  14. Codeaza corespunzator si efectueaza testul esp
    1 point
  15. Citeste paginile din urma,se rezolva la un tuner prin downgrade soft sau inlocuire ecu
    1 point
  16. In total putin peste 2800km in acest periplu. Masina a fost fara cusur indiferent de vreme, viteza, drum. Lipsesc de la numaratoare cei aproape 700km Bucuresti - Nadlac via Brasov facuti la dus Pur si simplu cu ACC se duc rapid km pe autostrada cu precadere in strainatate unde e civilizatie. Consumul unde se merge constant este mai mult decat decent pentru masina in configuratia actuala, mai ales ca nu merg cu ochii la consum. Anvelopele Michelin PS4 nu sunt printre cele mai silentioase, chiar deloc, ma asteptam insa la asa ceva. Android Auto a mers perfect pe hartile offline, cu avertismente in background.
    1 point
  17. Cauza pt care e posibil sa rupi cureaua de distributie la pornirea motorului impins se datoreaza faptului ca e posibil sa distrugi intinzatorul acesteia. La frana de motor sau accelerari bruste, socul asupra acestui intinzator este mult mai mic pt ca majoritatea componentelor motorului sunt deja in miscare, pe cand la pornirea prin impingere nu. PS. Nu caii putere sunt cei responsabili de forta cu care motorul iti invarte rotile, ci cuplu. In blana ai cam 60-70% din cuplu total al motorului.
    1 point
  18. Azi am schimbat pistonasele de la etrierii fata-dreapta si spate-stanga. Am avut kit de reparatie pentru fiecare, cu toate garniturile necesare. Completat lichid de frana, facut aerisire, totul cum trebuie acum. Astept semn de la srz, trebuie sa fie gata jantele zilele astea. De saptamana viitoare vreau sa merg cu masina din nou Cat a stat masina in garaj perioada asta pentru a o pune la punct, am avut ocazia sa conduc diverse alte masini: passat 2011, duster 2016, touareg 2014 etc. Am mers cu o varietate mare de motoare, putere si cutii de viteze. Sincer, dupa toate astea, tot de batranul meu pd imi e cel mai dor. Toate masinile pe care le-am condus au farmecul lor, dar niciuna nu poate sa ma incante ca Bolful.
    1 point
  19. Saracii...majoritatea sufera de insomnii, sunt piele si os, si-au pierdut pofta de mancare, familii destramate din cauza jobului (sotiile si copilasii nu au mai suportat viata langa un asemenea specimen). Dar vezi tu, au si ei rostul lor pe lumea asta, altfel cine ar mai cumpara bijuteriile pe care le au ei la vanzare. Cata vreme exista creduli, si mai ales oameni comozi si indiferenti vor exista si ei din pacate.
    1 point
  20. Ce frumoasa ii iarna, vara asta!
    1 point
  21. Distributiile de fabrica sunt conti sau dayco ,daca pui una din marcile mentionate si daca e montata corespunzator ,tine garantat intervalul recomandat de constructor. Si rolele oe tot de ina sunt facute
    1 point
  22. @Arl 150 Care e diferenta dintre prima si a2a distributie de nu mai tine ?
    1 point
  23. Nu o sa completez TOT restul interiorul cu culoarea asta. Voi completa doar cu capacul de la cotiera, fetele de usi si nu m-am hotarat inca daca si manerele. Nu imi place deloc bordul in doua culori, chiar daca asa vine de fabrica. Daca n-am apucat inca sa dau volanul, mansonul si frana de mana la facut, vor fi in piele neagra cu cusatura gri. Interiorul este un pic gras si murdar, probabil de-aia pare in poze mai bej. Va primi zilele urmatoare o curatare si tratare corecta cu leatherique. Astept capacele pentru prezoane si capac cotiera cu piele gri. Trebuie sa ma ocup si de etrier zilele astea. P.S. Inca avem incalzire
    1 point
  24. Am facut o prostie...
    1 point
  25. Mi se pare neglijența in procesul de fabricație/vopsire in condițiile in care mașina e aproape noua.
    1 point
  26. 200 km dus intors- Buc- Slanic PH Inainte sa pornesc la drum, am trecut pe la un Petrom sa-mi verific presiunea in pneuri- era 2 bar, asa ca am bagat clasic 2.3 bar. De asta mi se parea masina asa comfortabila. Anvelopele sunt putin zgomotoase, conticontact 5, sunt din 2013, mai merg vara asta si cam atat. La dus am mers incet, si m-am obisnuit cu motorul, cutia, franele, sunete, comenzi, drept urmare am scos un 6.1 % - daca va zic ca am uitat ca am treapta a 6a ma credeti? mi-am dat seama ca am treapta a 6a in apropiere de ploiesti, oricum aici m-am fatait cu setarile, am trecut prin toate pana la sport, am facut si niste accelerari pe A3. La intors eram deja acomodat cu masina, si am reusit un 5.2 % cu vitezza medie de 78km/h. Faranele sunt la fel sau foarte putin mai slabe ca la Golf (in care aveam bagat un lichid de frana mai performant, insa ala se vede doar la incingerea lichidului, iar azi nu a fost cazul). Directia e mai usoara, si mai asistata la seat decat la vechea masina, evident pe sport, se schimba putin. Amortizarea este ok, la fel ca si golful cu jante pe 18, putina atentie si poti merge oriunde. Comenzile sunt facile, pozitia la condus buna, si acum sa spun ce nu mi-a placut, sau ma rog, ce e diferit si inca nu m-am obisnuit eu cu ele: - interiorul este mai mic decat la g5, din cauza ca parbrizul este mult mai inclinat pt o tenta sport, bordul este mult mai lung, si taiat, pe cand la golf era impins in fata si o taiere curbata, care iti dadea impresia de foarte mult spatiu. Cand am luat masina am avut scaunul soferului dat la maxim sus, l-am coborat maxim jos si mai am 1 palma pana la plafon, si eu am doar 1.77m, o persoana de 1.90 sta cu capu lipit de plafon. -Volanul mi se pare usor mai mic in diametru, dar nu incomod, ma obisnuiesc cu el- -pedala de acceleratie este mica, nu pe podea, nu am sesizat diferente la utilitate, ci doar la aspect- am trecut peste deja- - diuzele la stergatoare sunt tip 3 jet- praf- o sa pun perdea- - scaunele sunt foarte confortabile, au sustinere suficienta- masina cu suspensie sport + jante 18 sta foarte bine pe curbe- am inceput sa rad dupa ce am intrat mai violent in niste curbe- -cutia de viteza este foarte precisa- intra foarte usor in toate treptele, uneori in a 2a din treapta superioara mai agata foarte putin- insa cred ca nu apasam eu pana la capat ambreiajul- - si acum sa vorbim despre motor,in comparatie cu vechiul TDI- motorul intradevar mi se pare foarte silentios, din masina nici nu se aude, e ca si cum n-ar fi pornit- (poate si datorita faptului ca am ulei Mobil 1 ESP 5w30 din reprezentanta vechi de 200km, e un ulei foarte foarte bun, chiar ma bucur ca nu mi-au pus Castrol). Motorul raspunde foarte bine comenzilor, are un usor lag, nu este la fel de violet si instant ca si la vechiul PD unde aveai cuplul de jos, insa si cu asta daca stii cum sa pornesti poti face aceasi chestie, te baga si asta in scaun, si face viteza mai rapid decat veche masina, unde senzatia de viteza era amplificata major de sunetul motorului, aici nu e cazul, pt ca se aude ceva subtil, ce poti sa auzi daca vrei e scartaitul anvelopelor. Legat de consum, desi e un subiect care daca as zice ca nu ma intereseaza, as minti, ma intereseaza insa intr-o oarecare masura. Eu am condus doar diesel, si pe modul normal, masina ma indeamna sa schimb pe la 1800-1900 in treapta superioara, la mers am schimbat doar la 2500-2800rpm pt ca asa schimbam in croaziera la vechea masina, nu sunt obisnuit sa schimb asa de jos, insa am incercat sa schimb la 2000-2100 ture si cade pe 1400-1500rpm si nu e subturat deloc. Ce imi place cel mai mult la masina, e flexibilitatea motorului, adio frana de motor, la diesel daca nu esti in treapta potrivita, simti ori vibratii de subturare, ori urla motorul ca vrea trp superioada. Aici pornesti 1-2 si direct a 4a- a6a-. Din greseala, pt ca nu am mai folosit masina cu 6 trepte mult timp, mai bagam din a 5a in a4a la 120km/h si masina nu schita absolut nimic, daca eram al diesel imi sarea motorul de sub capota. Astea fiind spuse, pe mine unul m-a convins masina asta, din toate punctele de vedere, consum, viteze, antifonare, directie, aspect, facilitati si dotari (desi nu pun accent pe asa ceva, dezactivez si senzori si Start stop si infotaimentul nu prea il folosesc, sunt genul de persoana care dintr-un drum de 10 ore, ascult muzica doar 2-3 ore (radio sau stick/sd card) imi place sa aud masina, sau sa fie liniste, iar acum in asta chiar e liniste, s-ar putea sa sune deplasat, insa prietena mea spune ca zici ca e o masina electrica, nu se aude nimic din interior. Si cu asta inchei: cand am fost la test drive si am verificat masina, am reclamat ca se aude un sunet ciudat cu capota deschisa, ca de lant/tabla care zornaie, la relantiv, a venit mecanicul si mi-a explicat ca acela e zgomotul produs de injectia directa, ei bine, din interior nu se aude nimic, de afara se aude subtil. Poza cu traseul la mers, cand am testat diverse + nu am folosit treapta a 6a: Poza la intors, cand am venit normal: Traseul, insa la intors am venit pe A3: Sunt destul de sigur ca se pot obtine si consumuri mai bune, insa am jante pe 18, a suflat si vantul azi, si nu sunt obisnuit 100% cu masina, inca ne imprietenim. Vremea nu a tinut cu noi azi, asa cum se vede si din poze. Drumuri bune.
    1 point
  27. salut. Am facut si eu conversia de la masa dubla la masa simpla. Kit valeo cod 326 317 la masina din semnatura.Azi am facut schimbul si nu prea am ce sa spun.am facut 10-15 km azi prin oras,impresie foarte buna la cum pleaca masina cu treapta 1 si restul,nu simt diferenta mare de confort.Spun diferenta mare deoarece simt o trepidatie foarte mica dar nu stiu de la ce este.Cand am schimbat kitul valeo am schimbat si racordul flexibil si am impresia ca acolo am o problema de montaj.La relantiu se aude in masina un zgomot ceva de genul ca intra ceva in rezonanta un sunet ca de bas ,Imediat ce cresc turatia de la 900 la 1000 dispare complet acel zgomot ,o problema cu kitul valeo care am o parere cam proasta . Am cumparat kit valeo nou 1100 lei si cand am fost sa montez arcurile din disc le miscai cu degetele foarte usor,am trimis chitul inapoi si am primit altul ceva mai bun.Eu unu nu mai recomand valeo in ziua de azi,recomand km germany care arata mult mai bine fata de valeo. am schimbat si tamponul din mijloc anti-rasturnare sau cum ii spune lemforder cod motor asv
    1 point
  28. Nu pe net, e o poza facuta de mine, cand trebuia sa plec, si data mi-a atras atentia. E a 2-a eroare de genul asta, de cand am masina. Nu cred ca se poate dezactiva optiunea aceasta. Iese cand nu mai receptioneaza semnalul, si apare cand e in zona cu semnal :).
    1 point
  29. N-am scris nicăieri că distribuția nu e acționată când o pornești tractată. Nu știu de unde ai înțeles tu așa ceva. Fiecare înțelege cât poate. Niciun producător nu interzice pornirea mașinii cu cutie manuală prin tractare sau împingere. Dar desigur fiecare poate face ce vrea cu mașina lui, unii schimbă uleiul la 5000 km, alții completează săptămânal cu 15 ml, alții îmbogățesc aerul din roți cu azot, știu, e incredibil, dar cei care fac așa ceva sunt convinși că așa trebuie :))) Eexcalade să te văd pe tine cum chemi tu platforma duminică la o cabană de munte. Acum că ne-am lămurit reciproc, putem să revenim la subiectul topicului. vlahdacoroman, forțele care acționează asupra motorului când o pornești împinsă nu sunt în sens invers, ci sunt exact aceleași care acționează în timpul frânei de motor. Adică motorul tehnic este oprit (consum zero), doar roțile mai învârt motorul.
    0 points
  30. cu aprox. 2-3 saptamani in urma imi tot aparea "Check Engine Service Now" din 10 in 10 secunde. Am dus masina la Skoda pentru test, diagnosticul fiind problema la clapeta de acceleratie / sau la partea electrica.Electricianul fiind in concediu, am adus masina acasa, si m-am apucat de "reparat". Am incercat sa demontez clapeta in scopul de a o curata, dupa ce am scos mufa conectata la clapeta, am observat ca din mufa curge o substanta de culoare neagra, probabil ulei. Dupa ce am curata mufa eroarea nu a mai aparut timp de 1 saptamana. Azi dimineata, surpiza "Check Engine" din nou, mufa de la clapeta iarasi plina de ulei. Aveti vreo idee, sugestie ?
    -1 points
  31. Am preluat masina din service abia ieri fiindca tot ieri am primit si placutele de inmatriculare Cat a stat in service s-au schimbat preventiv urmatoarele (mecanicul mi-a zis ca filtrele erau curate cand le-a dat jos deci dealerul a facut service-ul totusi asa cum scria in cartea de service): - kit distributie Conti 733 lei - Pompa Apa OE 547 lei - Curea transmisie 55 lei - Filtre + Ulei motor 383 + 222 lei - Manopera 450 lei Am mai cumparat si un rulou de portbagaj nou Original: 1200 lei. Masina nu-l avea cand am luat-o eu din Germania, probabil se stricase si vanzatorul a preferat sa-l scoata de tot decat sa vanda ceva stricat, oricum observasem ca lipseste de cand am luat-o. Am preferat sa-l iau nou ca sa dea bine si cu interiorul, sa fie totul curat. Am mai pus tot ieri si aparatori de noroi Cauciucate fata 78 lei + spate 117 lei (sunt foarte foarte flexibile, imposibil sa se rupa in borduri). Cu timpul o sa vad si rezultatele. Dupa cum ii spuneam si lui @zorro79 , am pus si paravanturi fata si spate: 165 lei + transport, Team Heko. Ma bucur ca nu am dat o caruta de bani pe Clima Air. Eu personal sunt extreme de multumit si de aspectul lor dar si de cat de utile pot fi paravanturile. Merg cu geamul intre-deschis linistit acum fiindca nu se face niciun fel de current in masina. Can incep ploile, nu o sa am problema sa picure in masina, pufai din tigara electronica fara sa-i deranjez pe cei din masina ca e current si nici nu-i intoxic si pe ei cand ploua Pun si cateva poze cu paravanturile si aparatorile de noroi.
    -1 points
  32. original sau fake? that is the question? e luat de la un magazin care il aduce de la augsburg. asa trebuie sa arata lotul? se sterge? in rest pare de calitate ambalajul. data stantata pe fundul flaconului(rotunda cu o sageata) e tot ianuarie 2017
    -1 points
  33. ale tale nu au fost logice, doar pt ca: "incearca sa invarti un motor invers sensului sau de rotatie,si vezi ce se intampla cu intinzatorul si cureaua(capacul de la distributie sa fie dat jos)." Sa stii ca atunci cand pornesti masina impinsa nu se invarte invers motorul in concluzie comparatia ta e invalida.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!