Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.03.2017 în toate secţiunile

  1. Crezi ca in strainatate toate masinile au km reali? Te-as sfatui sa te uiti la reprezentante pentru masini care sunt aproape 100% cu km reali. Daca mergi pe varianta mobile.de unde cauti masina care o vrei cu km putini ai sanse sa aterizezi pe la handleri cu nume de rusi, turci sau romani. Acolo "sigur" gasesti masini cu km reali. Mai ales daca cauti in zona Nürnberg. Uite aici ce zic nemtii despre masini: https://translate.google.de/translate?hl=de&sl=de&tl=en&u=http%3A%2F%2Fwww.autobild.de%2Fartikel%2Ftachomanipulation-1600275.html LE: si articolul original in caz ca nu merge gogu: http://www.autobild.de/artikel/tachomanipulation-1600275.html
    3 points
  2. Pardon, apartine unui brand premium si lucrul acesta se vede in special la pret. Acelasi optionale pot sa fie cu 50% mai scumpe decat la VW si chiar cu 100% fata de Seat/Skoda. Apoi in echiparea de baza nu ofera prea multe, ceva din nou caracteristic pt un brand premium (costa la un moment si becul de la parasolare). Pseudobreak in sensul ca are acel geam in spate si ca e mai lung? Portbagajul este identic ca volum. La suspensie, Golf cat si A3 au multilink de la 122cp in sus. Pe MQB retrofit-urile sunt mai dificile si costisitoare. De asta am spus ca nu merita sacrificate dotarile cu care se cumpara masina. E un pret bun pt acea masina, cu dotari bune, insa in interior nu impresioneaza. Km sunt destul de multi, iar daca masina va mai vedea 20k pe an la tine, va ajunge in 3 ani la peste 200.000km. De asta ar fi mai bine o masina cu km mai putini.
    3 points
  3. Noua jucarie, motorizare 2.0TFSI, fabricatie 2008, 98.000 km,de la un prieten si coleg de forum Ca dotari are scaune din piele electrice si incalzite, navigatie, clima,oglinzi rabatabile, cutie automata S-tronic, padele, bi-xenon +DRL si altele.. Modificari: ceas de boost shadow, padele OSIR, oglinzi TTRS aluminiu, grila audi TTRS. Am comandat deja un set de anvelope noi, placute+ discuri fata spate, ulei si filtre. Ca si prima impresie, masina este destul de rigida in configuratie stoc, la suspensie nu cred ca voi umbla. Cutia este ceea ce imi doream de ceva timp. Voi reveni pe parcurs cu informatii despre masina.
    2 points
  4. Acel GTI insa nu este stock, s-a umblat si la softul motorului. E un motor care totusi duce multe fara sa comenteze daca e intretinut corespunzator. Alt aspect ar fi consumul urban la un 2.0T care va fi pe la 12-13%. Bine ca ai spus care sunt conditiile si ce utilitate va avea masina. Nu de alta, dar probabil ca multi dintre cei care au citit aici (printre care ma numar) erau nedumeriti pt ca era initial ideea de diesel, eventual BMW, apoi 1.4TSI mqb, break, hatch, acum 2.0TSI. Practic pe un larg de spectrul de motorizari si caroserii. Nu cred ca facea nimeni caterinca, pur si simplu erau sfaturi. Cred ca vor fi mai mult de 10% sfaturi de care sa tii cont acum ca ai mentionat conditiile.
    2 points
  5. Din imagine inteleg ca problema a fost biela care sa rupt nu cuzinetii.
    2 points
  6. O mica schimbare.. Am dat folia jos de pe stalpi
    2 points
  7. Starea bateriei dupa tensiunea in gol este orientativa. Poate sa aibe 12,8 si sa nu porneasca ba chiar sa nici nu invarta. Poate sa aibe 12V si sa mearga perfect. Gradul de uzura a bateriei se masoara cu un aparat care pune un consumator mare pe ea. Eu zic ca ai o baterie buna. Eu am si masina noua care are 6 luni, cu baterie AGM. Am masurat-o si avea 12,4 V. Am pus-o la incarcat pana la peste 13V, dupa o zi iarasi are 12,4V. Masina are start-stop, functioneaza, deci masina considera ca bateria este incarcata ca altfel deconecta start-stop-ul. Asa este ea. Am si masina veche, unde bateria are 12,8V.
    2 points
  8. Franele aproape gata, etrierii sunt noi nouti daca va intrebati, mai astept discurile de pe spate si furtunasele metalice de la Hel
    2 points
  9. Urmeaza sa merg sa o vad si eu, sunt prea curios cum este live, din poze imi place mai mult decat mi-ar placea mie sa recunosc.
    1 point
  10. Pe 29 august facem 10 ani si inca ne simtim bine impreuna. Intre timp am facut distributia din precautie, masina abia a depasit 60.000 km. Am facut o socoteala amanuntita si in acest timp, in afara de pretul de achizitie, pe asigurari/impozite/revizii/reparatii/consumabile/cauciucuri am mai bagat 21.000 euro. Acest pret, desi poate parea aberant, este cel al unei intretineri minutioase si fara "lasa ca merge si asa". Asta in caz ca este cineva interesat de costurile pe termen lung ale unei astfel de achizitii.
    1 point
  11. Votez pentru cel mai stabil motor in 4 cilindri din grupul VAG : 2.0 TDI ,CR
    1 point
  12. Ai dreptate, oricum, treaba este ca desi stii istoricul complet al masinii (vorbim de acel g6 gti) si chiar daca as trece peste partea cu softul si un filtru sport, care nu e o modificare majora, tot nu ai avea de unde sa stii daca va consuma sau nu ulei, factorul asta nu ai cum sa-l controlezi sau verifici. Ori daca il achizitionez, si va consuma ulei (1 litru la 1-2.000km) inseamna ca fie revand masina si pierd, fie fac motorul ceea ce costa aproximativ 2000-3000E. Fain asa. In capul meu asta e mult mai rau decat un A3 cu 170 000km. din 2014, nu?
    1 point
  13. Nu sunt after market sunt VDO identice cu cele care au sigla vw, nu au o calitate mai slaba singura diferenta fata de "originale" consta intr-o revizie mai veche. Softul ok pt 1.6 Cayc este 9971 @Pilif23 Golf 6 2010 135 000 km cu probleme la inj....... Ceva nu merge in ecuatia asta. Ghici ce? este absolut imposibil sa fie picate toate patru. Sunt de acord ca nu mai merg ca la 0 km dar cine poate pretinde asta? Reprezentantele.......fara comentarii
    1 point
  14. Salut, Dau un share cu ce am comandat in 13 martie (saptamana11) : Octavia Combi SMART 1.4 TSI Manuala, 6 trepte Rosu Corrida Front Assistant Geamuri electrice spate Pachet drumuri grele Radio-MP3-player Bolero, MIB2 Scaune fata incalzite Smartlink Tempomat Duze stropitoare parbriz incalzite A iesit 19000 cu tot cu reducere dealer. Mai vine si rabla (daca si cat). Termen de livrare max 20 saptamani !!. (15-20 zise vanzatorul) Am fost relativ zgarcit si m-am abtinut sa-mi pun chestii utile mai rar sau care le pot pune oarecum si aftermarket. Initial erau chiar mai putine dar cu rabla am mai plusat. Drumuri grele l-am pus ca duce garda de la140 la155mm si asta mi-ar permite sa ma bag aprox la fel de increzator si drumuri pe care m-am bagat cu masina actuala (Logan1). Scutmetalic o sa pun aftermarket candva. Bolero am luat pt dimensiune si conectivitate cu apps pe telefon, sper sa fie decent cativa ani buni din pdvedere tehnologic. Front assist am pus pt functionalitatea efectiva dar si pt ca nu-i exclus sa reduca costul casco peste ceva vreme (nu stiu daca acum asiguratorii sunt influentati)
    1 point
  15. Da. Însă fără problemele motorului 1.2 și 1.4. Asta are probleme cu consumul de ulei nu cu distribuția. De Germanica in cazul motorizarilor noi 1.4 tsi euro 6, din cauza ca inca nu exista o multitudine de masini de unde sa alegi sh precum este la G6 sau vechea generatie euro 5, g6 gti gasesti si in Ro, sunt putine insa sunt cu istoric bun. Singura varianta ar fi sa fac un contract cu vechiul proprietar, in care sa dea in scris ca daca masina consuma ulei peste 1 litru la 5000km sa-mi dea o suma de bani, drept paguba, moment in care nimeni nu va fi nebun sa accepte asa ceva. Voua chiar va place sa faceti caterinca? sunt un om care se decide greu si sunt peste tot si la crossovere si acum la hatch-uri pt ca in ultima luna s-au petrecut o gramada de schimbari bruste, unul ar fi schimbarea jobului (am renuntat la jobul care implica delegatii in toata tara si mersul pe drumuri de tara/noroi/sleauri) si a aparut un nou job care implica naveta in Buc, si dupa cum vezi am renuntat definitiv la ideea de 4x4/suv/xover sau chiar diesel. ASa ca nevoile mele s-au schimbat brusc si radical. Copii nu astept si nici nu voi astepta vreodata, asa ca nevoia unei masini super spatioase (break, este nejustificata). Masina va fi folosita 10-12.000km in oras iar restul de 8000km in iesiri prin tara/afara.
    1 point
  16. Se goleste uleiul, se sigileaza busonul de golire, se pune o cantitate masurata de ulei, se sigileaza busonul de umplere, se revine dupa 500 Km, se goleste uleiul si se masoara cat a ramas. Asta-i motor cu distributia pe lant, nu pe curea cum vrei tu.
    1 point
  17. Eu incercam sa-ti dau un sfat mai ales la afirmatia ce ai facut-o si la care i-am dat quote. Nici eu nu cumpar masini noi. Din stilul pe care-l adopti esti o persoana care se ataca rapid. Bafta in alegerea masinii. PS: calificativele ca si cartile service se pot falsifica .
    1 point
  18. Verificati urgent distributiile @big_bughy @florin.idita
    1 point
  19. @The_Ego " nu sunt adaptive lateral". v-am zis ca tre sa ma platiti pentru traducere
    1 point
  20. 3x60.000=180.000km Te uiți cine a fost proprietar plus o verificare online la reprezentanta și aia e. Nu înțeleg ce ne învârtim atst în jurul cozii. Sau voi chiar credeți ca iau golf cu 50.000km cu 13.000 e. Îl iau dar nu 1.4 și nu cu dotări. O mașină care a fost 25.000e nu va costa după 2 ani jumate 50%, poate seat, însă la Vw nu. Singurul motor pe care îl caut e 1.4 euro 6. Diesel vag nu sunt interesat.
    1 point
  21. Am cumparat marca swag. Nu am stat dupa vw pentru ca sunt asa cum sunt si nu s-ar fi implicat in rezolvarea problemei mele invocand pretexte de genul asta. Sper sa iti fie de folos.
    1 point
  22. Daca vrei un Audi A3 certificat, cauta una de la "Audi Gebrauchtwagen :plus". Cand vezi limbi vorbitete: turke burke trebuie sa ai mai mare grija la achizitie. 1 ceri obligatoriu seria de sasiu, dar poza cu ea de pe masina (nu trimisa pe mail, de la un A3 rosu cabriolet) si obligatoriu verificare istoric la dealer. Carti service goale se gasesc si la ei. Sau o poti lua la ghici, ca de la 150.000 km doar incepe sa isi dea drumul motorul..
    1 point
  23. Salut. Da, le-am schimbat pe toate pentru ca nu sunt foarte scumpe si am zis sa nu umblu de 2 ori acolo. Nu stiu ce spray de cauciuc a folosit mecanicul, presupun ca e ceva de uz obisnuit.
    1 point
  24. Interiorul de la A3-ul acela nu numai ca nu e premium, dar nu mi se pare demn nici de clasa Golfului. Scaunele par foarte ieftine si consola saracacioasa. Tu ce informatii cauti de fapt? Masinile mentionate (Leon, Golf, A3) sunt identice, aceeasi platforma, aceleasi motoare. S-ar putea ca A3 sa aiba multilink, dar atat. Singurul criteriu e preferinta personala.
    1 point
  25. @deenman exact in aceeasi situatie am fost si eu acum 4 ani,...aveam 13-14000 cautam o masina sh 1-2ani maxim 100000km, si pana la urma am mai pus vreo 1000E si am luat octavia elegance noua. Chiar nu imi pare rau de aceasta alegere.
    1 point
  26. In locul tau as lua o Octavia 1.0 TSI. Daca prinzi si Rabla o scoti la 15.000E. Masina noua cu garantie 4 ani. Dai avans 10.000 E si o rata pe 1 an sau 2 ...
    1 point
  27. Odata cu venirea caldurii au fost diminuate zgomotele dar nu au disparut de tot. Am schimbat bucse de la ambele brate fata si am uns cu vaselina recomandata de vw bucsele de la bara stabilizatoare spate ... si am dat cu un spray de cauciuc pe cele de pe fata pentru ca alea nu se pot gresa fiind incastrate in metal. Rezultat .. liniste mormantala in masina
    1 point
  28. Cred ca se refera la becul pt faza scurta, oricum , procedura e aceeasi, trebuie tras de bec
    1 point
  29. Daca e ca la cel de cornering static trebuie pur si simplu sa tragi de el.
    1 point
  30. @laduncaag multumesc frumos! Se pare ca merge redimensionarea... Masina a avut 8.5km la bord si consum de 16%. Sunt curios cit va consuma ascutitoarea asta. In oras, e superbuna.
    1 point
  31. La vest am fost. De ce zici ca n-au treaba filtrele? Sa mai bagam si-o poza
    1 point
  32. Ventilatoarele merg impreuna la diferite trepte de turatie.
    1 point
  33. Verifica mufa si cablaj de la egr la ecu Si posteaza eroarea completa scanata cu vcds
    1 point
  34. Motorul nu are suficienta putere ,fa un test de compresie ,verifica sistemul de alimentare
    1 point
  35. 1 point
  36. Nu compara un G4 cu G5 care il aveai tu ca nu au treaba.Suspensia la G4 este setata spre comfort deci ''barca''.Ce marci ai pus la tot ce ai schimbat?!
    1 point
  37. Ieri am plasat si eu comanda pentru o Ateca 1.4 TSI 2WD echipare Style, culoare Billa White cu urmatoarele dotari optionale: - Enjoy Style : -Alarma -Pachet iarna (WW1), Pachet Black exterior (PBP), Park Assist - Full Link + Media System Plus - Pachet Comfort Drive + Roata de rezerva de dimensiuni reduse Masina era pre-comandata in aceasta configuratie, fiind singura care s-a apropiat de dorintele mele. As fi vrut in plus macar alcantara negru si blind spot, dar ma multumesc si cu atat. Livrarea ar trebui sa se faca undeva prin Mai-Iunie. Am luat decizia dupa ce am contactat toti dealerii din Romania, foarte putini avand masini pre-configurate comandate. Ghinionul meu a fost ca m-am hotarat sa dau avansul fix pe 14 cand s-a terminat cota... Ca si observatii : am primit cu greu un discount de 3%; majoritatea dealerilor dau discount 0% pentru aceste masini pre-comandate pe motiv ca sigur se vor vinde; din cate am inteles discounturile initiale de 8% pentru Style si 9% pentru Excellence oricum se vor injumatati chiar si pentru masini cu data de livrare 2018. Glumind putin, cei cu masini livrate in 2016 si 2017 ar trebui sa facem un club sa punem stickere pe masini cu Limited Edition
    1 point
  38. A mea e 4motion si pot spune ca merita, chiar si vara!
    1 point
  39. Nu e S daaaaar.... L-am pus pe colegul @Vise01 sofer, eu am stat in spate si am dat o plimbare prin oras. Pot sa zic ca senzatia e unica! Imi place maxim. O sa imi iau sofer
    1 point
  40. E o fixatie cand vine vorba ca doar 4 palme de cauciuc fac legatura masinii cu asfaltul. Apa pe carosabil e aceeasi si la 200cp si la 50 si la 500cp. Toate pot sa atinga 100kmh. Franele indiferent cat de mari, nu reduc mult distanta de oprire in caz de o frana de urgenta si sunt conditionate de anvelope. Ideal este sa nu se ajunga in situatia in care intra ABS-ul la o franare de urgenta sau daca intra sa fie cat mai tarziu. Daca a intrat inseamna ca aderenta a ajuns la limita. Aderenta depinde de anvelopa si suprafata de rulare. E vorba strict de anvelopa de vara, folosita in sezonul corespunzator. De asta in teste este aceeasi masina, aceleasi conditii de carosabil, iar diferentele pe ud sunt si mai mari decat ar fi pe uscat. 1-2 teste nu sunt relevante, ci daca exista un trend constant. Asta strict legat de siguranta. Apoi mai este zgomotul la rulare, cum se comporta in timp, la uzura, cat e de rezistenta. Noi cu totii vrem ieftin si bun, e adevarat. La unele anvelope mai platesti si brand-ul nu neaparat calitatea, este si asta adevarat. Orice anvelopa are un compromis, fiecare alege compromisul pe care il vrea.
    1 point
  41. depinde si de motorizari, etc - timpul de actionare al bujiilor, se poate modifica. Eventual vezi cu mufa scoasa la g62. Verifica diferenta afisata in VCDS, de pe Engine si Instrumente = daca e mai mare de cateva grade, schimba senzorul - cumpara numai Hella sau OEM
    1 point
  42. Verifica senzorul de temp.G62 cu vdcs daca nu ai eroare sau dim.inainte de a porni verifica ce temp.afiseaza in BM fata de temp.exterioara.
    1 point
  43. trebuie sa l misti cu"milimetrul"pana incepe sa ti citeasca o valoare indif.ca e cu -/+ apoi e simplu. Daca era pusa bine cureaua/intinsa la semn/cele 3 suruburi M8 pe mijloc NU trebuia sa se modifice nimic/in mica masura.
    1 point
  44. Da, puntea fata. Au pe eticheta de pe amortizor sigla de la VW si fix sub ea este o serie. La aceea m-am referit. Voi vedea in timp cum se comporta, din cate am inteles amortizoarele DCC se uzeaza in timp mai rar decat cele standard, dar si cand au o problema...te costa.
    1 point
  45. Incercati daca nu prea au fost folosite sa le "plimbati " tragind si lasindule liber repetat poate isi revin . Posibil arcul ce le trage sa fie usor blocat . Am rezolvat asa problema la centura mea din partea dreapta care nu prea a fost folosita . bafta ! chiar sunt curios daca se rezolva .
    1 point
  46. Deprecierea in 2 ani jumate la VW este de 46%
    0 points
  47. Tu cred ca nu stii sa faci diferenta intre OE si AM. Am spus eu altceva sau ca fabrica altcineva amortizoarele originale in afara de Monroe? Eu am spus, pentru ca sunt in tema si m-am informat inainte sa le schimb, ca poti sa iei direct Monroe C1514 de ex pe spate, sunt aceleasi amortizoare si iesi mai ieftin. Si pt cultura ta generala aceste amortizoare pt DCC mai sunt facute si de KW, doar ca deja vorbim de la peste 1000 euro in sus.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!