Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.03.2017 în toate secţiunile

  1. Noua jucarie, motorizare 2.0TFSI, fabricatie 2008, 98.000 km,de la un prieten si coleg de forum Ca dotari are scaune din piele electrice si incalzite, navigatie, clima,oglinzi rabatabile, cutie automata S-tronic, padele, bi-xenon +DRL si altele.. Modificari: ceas de boost shadow, padele OSIR, oglinzi TTRS aluminiu, grila audi TTRS. Am comandat deja un set de anvelope noi, placute+ discuri fata spate, ulei si filtre. Ca si prima impresie, masina este destul de rigida in configuratie stoc, la suspensie nu cred ca voi umbla. Cutia este ceea ce imi doream de ceva timp. Voi reveni pe parcurs cu informatii despre masina.
    6 points
  2. Masina nu se mai afla in posesia mea, s-a vandut. II urez drumuri bune noului proprietar. Se poate inchide topicul, o sa-l dau linkul noului proprietar si daca doreste el sa continue sa o faca aici. Pt carcotasi, s-a vandut cu 312.000 km in bord, la pretul de 4400E.
    3 points
  3. Google: ZR basically means the tyre is adapted for speeds above 149 mph. ZR tyres includes the speed ratings V(149mph), W(168mph) and Y(186mph). Before 1990, the manufacturers used "ZR" to mean high performance tyres before the ratings got refined with W, Y… Nowadays, the marking ZR is not relevant anymore but it is still used in the catalogues of manufacturers and tyre retailers. Look for the speed ratings V,W,Y to find the modern equivalent to ZR tyres and not for the marking ZR. What really matters is the speed rating (V,W or Y).
    2 points
  4. 17777km si am rezolvat cu acel mic scut, s-a pus in nici 5 minute pe elevator. Am luat si capacele usor mai mari pt prezoane, cum stiam acestea sunt gri mat si nu lucios. Nu e un capat de tara. Farurile erau prea jos, le-au mai ridicat.
    2 points
  5. Sa o stapanesti sanatos! Ca si putere banuiesc ca e undeva mai jos decat masina precedenta nu? sau ma insel?
    2 points
  6. Se "bucseaza" cu lagare noi
    2 points
  7. off topic: Tocmai ca asa se face infundarea dpf-ului, condus la turatii joase. De asta se recomanda mers extraurban intre 2000 si 2500rpm pentru 15 minute ca sa se regenereze. Mers urban la turatii joase si drumuri scurte, big no pentru diesel. Acel schimb la turatii joase care se indica la bord sau pe care il face cutia automata e strict pentru consum.
    2 points
  8. E vorba de moda cu miniSUV-uri si adevarul e ca Skoda vinde mult mai bine Octavia si Superb, de acolo isi trag grosul vanzarilor. Nu se bazeaza ei pe Kodiak cand oricum le merge foarte bine cu modelele actuale. Nu cred ca lumea este asa de dornica de Kodiak cum e de Ateca. Seat nu o duce bine deloc si spera la Ateca sa impulsioneze vanzarile. Plus ca nu cred eu ca au fost surprinsi de priza la public, se face totusi market research inainte si stii publicul tinta. Realmente ei nu pot sa sustina productia. Cand produci 200 de unitati (telefoane/conserve/orice) si vinzi 200 si mai ai inca 200 comenzi neonorate nu inseamna neaparat ca e foarte mare cererea, inseamna ca nu produci destule. Oricum isi dau cu stangul in dreptul, vrei sa vinzi, dar vinzi doar termene de livrare. Seat e marca de nisa nu numai la noi, ci si in general. Cum am postat vanzarile VAG, lucrurile sunt clare ca ocupa locul 4 si pana si Porsche a avut o crestere mai mare decat ei. Imi pare rau pt ca e un suflu diferit, un design cu adevarat placut, iar platforma e in definitiv MQB, asadar mecanica buna, motoare la fel. Bifeaza cam toate casutele, numai una (pt multi cea mai importanta) nu: disponibilitatea.
    2 points
  9. Salutare! Am reusit sa imi indeplinesc unul din vise: Octavia vRS! Avand ceva probleme cu Fabia din dotare si nemaivrand sa mai investesc in ea, m-am decis sa fac un efort care sa merite. Am vrut neaparat Octavia, dar un pic diferit. Si anume, mi-am dorit berlina benzinara (1.8TSI mai exact) pana am aflat de problemele cu consumul de ulei. Apoi am trecut la diesel. Si ca sa nu mai fie problema de spatiu pe viitor, cand domnisoara mea va creste si ii vor trebui tot mai multe bagaje cand plecam in afara localitatii, am inceput sa caut break. Dupa cautari indelungi, am gasit-o. Si, ca sa folosesc un cliseu, am simtit ca ea va fi aleasa. Asa ca, am luat 2 zile de concediu, suit in primul tren de Bucuresti, ajuns unde trebuie, cand trebuie, facut verificari indelungi, negociat, rezolvat mici probleme, semnat, URAAA! Apoi, a inceput chinul traficului din Bucuresti....... primii 500m i-am facut in mai bine de jumate de ora...........Entuziasmul meu era oricum la cote inalte, asa ca nu a mai contat. Placerea ce a urmat a facut sa dispara Pe scurt: Skoda Octavia 2 vRS 2.0TDI, 170cp, CEGA 167 000 km, verificati si rasverificati 2 seturi de roti, aliaj amandoua,, 225/40R18 vara, ......./R16 iarna (nu mai stiu dimensiunea) dublu climatronic cu 2 zone (guri de ventilatie si in spate), incalzire in scaune doar in fata tempomat navigatie volan, schimbator si maneta frana mana in piele tapiteria cu piele alba faruri automate xenon adaptive, cu lumini LED DRL, Acuma, nu-mi amintesc si alte dotari, cam ce are un vRS normal. De la Bucuresti pana in Timisoara am venit cu consum de 6.3l/100km, in conditiile in care am mers tot timpul cu 10km peste viteza legala. Depasirile se fac mult mai usir si fara stres, fata de cei 68 de ponei de pe Fabia..... Sper sa ma invat ca dupa un drum lung sa nu opresc motorul imediat, sper sa nu uit sa il las sa mai mearga un pic, pentru racirea turbinei. Nu am foarte multe poze, am facut cateva cand am ajuns acasa si am gasit loc de parcare chiar in fata Fabiei.
    1 point
  10. Salutare! Sunt noul proprietar al unui VW Golf 5 GT 2.0TDI 170 CP. Acesta vine echipat cu. Transmisie automata DSG. Padele pe volan. Senzori parcare spate. Clima. Incalzire in scaune. Senzori lumina si ploaie. Oglinzi heliomate si incalzite. Mirror down. Spalatoare faruri. Comenzi volan. Scaune sport. Suspensie sport din fabrica. Si alte optiun care nu imi vin acum in minte si nu le pot spune chiar optiune pentru ca vin majoritatea masinilor echipate(ESP, geamuri electrice, torpedou refrigerat, priza portbagaj, proiectoare,10 airbaguri, etc) Saptamana ce vina ii voi face un schimb de distributie si revizie la cutia de viteza. Cat de curand voi instala si un xenon si alte treburi mai minore. Sunt super multumit de masina, trage foarte bine, pana in toamna vreau sa o duc la 200CP.
    1 point
  11. iar eu cel cu Diesel contra tuturor PS: am inteles ca e posibil sa vina Porsche cu o noua oferta de finantare, sub DAE actual (6.79)
    1 point
  12. nope. io-s ala mai "inconstient", cu benzina si DSG 7
    1 point
  13. La vest am fost. De ce zici ca n-au treaba filtrele? Sa mai bagam si-o poza
    1 point
  14. Sa o stapanesti sanatos! Ce anume te-a determinat sa treci de la A3 la TT?
    1 point
  15. Pentru vara le voi pune doar dupa ce le vopsesc gunmetal grey dar macar o iarna trebuie sa le folosesc, daca tot le-am montat 15 5x100 Pana atunci astept pareri Faza e ca alea cu negru iarna mereu vor arata urat, si se intretin si mai greu... Marturisesc ca live arata si mai bine acestea 'noi', ca au niste curbe frumoase.
    1 point
  16. Front assist opreste masina in caz de pericol iminent cand soferul nu a reactionat la timp, in ciuda avertizarii (indiferent de cutia de viteze). E cuplat cu City Emergency Brake. ACC incetineste pana la 20kmh la cutia manuala si opreste masina la DSG. Asadar ACC este foarte util, cu atat mai mult cu cat e cuplat cu DSG. Inmatricularea nu depinde de masina in sine, ci de cand vine CIV-ul. La mine CIV-ul a venit dupa o saptamana de cand am luat masina (a avut omologare individuala). In 3 saptamani de cand am ridicat masina aveam numerele definitive (am apelat la firma de inmatriculari).
    1 point
  17. Folosesc ate power+ate ceramic de ceva timp, placute si discuri extraodinare pentru stradă. plăcuțele ceramic nu sunt "race" si nu trebuie încălzite să prindă nornal.
    1 point
  18. Le incurci rau ! Dupa furtunul negru prima piesa e clapeta ,a2a piesa e egr-ul ,a3a piesa galeria de admisie. Cauta un mecanic priceput ,confuziile astea te pot costa scump
    1 point
  19. Pentru prima oara am fost chiar impresionat de Porsche. Marti dimineata, mergand cat se poate de calm si normal, pac imi da masina in nas, eroare in bord "Gearbox overheating, please adapt driving style". Panica, maroneala, "pan-aici a fost, mi-a trebuit mie S-Tronic, mechatronic, nebunii", toate cele. Ma uit apoi in bord, 98.300km, zic phew, traiasca garantia, mai e pana la 100k. Mai trec 2 secunde, dispare warning-ul. Inca 2 secunde, apare iar. Si tot asa, de vreo 4 ori dupa care gata, dispare si all is good. Mai ies pe dupa-masa cu masina, merg vreo 5-6 km la fel, usor, fara nebunii, pac iar apare. Sta 2s si dispare. Ma duc "pe un drum inchis, privat" si ii rup capul vreo 20 de minute. Schimbat doar de la 5000 in sus, cutia pe sport, schimbat din padele, downshift-uri de la 3500, ciuciu, merge brici. Zic ok, clar nu e pe bune problema de overheating, odata ca apare cand n-ar avea de ce sa se incinga si in al doilea rand ma gandesc ca supra-incingerea nu dadea warning-ul ala asa ca semnalizatorul, daca e incinsa nu se raceste in 2 secunde. Sun la Porsche, imi fac programare a doua zi dimineata la 8. Zic ia uite ce responsive baietii, nice. Ajung acolo, las masina "pentru investigatii", ma suna pe la pranz si-mi zice ca nu mi-o da in aceeasi zi ca s-au apucat sa demonteze mechatronicul pentru verificari. Azi pe la 12 ma suna ca e gata masina, exista TSB pentru problema, se delamineaza nush ce contacte de pe circuitul de control al mechatronicului din cauza aditivilor din ulei, problema recunoscuta. Mi-au schimbat tot circuitul de control cu o versiune revizuita, au schimbat nush ce valve si au inlocuit si uleiul din cutie. Not bad
    1 point
  20. Lipsa vacuum la actuatorul turbinei ,membra actuator turbo sparta . AXR-ul are EGR mecanic cu membrana vacuumatica .
    1 point
  21. Comanda plasata pe 08.03 (am postat pe topicul dedicat FL), modificata pe 16.03 (FA, ILS, Maxi-dot color si senzori spate+fata). Se scade Remat dupa ce intra in vigoare programul. Credit prin Porsche DAE 6.79%, avans 15%, PF. Va fi gata Week 20, probabil predare spre sfarsitul lui Mai.
    1 point
  22. Daca renunti la cele din aripi atunci da bine
    1 point
  23. Salut Tizule, Sincer iti spun nu m-am uitat sa vad daca am sau nu scutul de care pomenesti tu. Daca zici ca ai facut ceva investigatii si pe alte masini si ai constatat ca nu au, probabil ca nici eu nu am. Ma uit si-ti zic. Parerea mea e ca-ti faci griji cam multe, eu am mers iarna trecuta si pe munti si pe vai si pe coclauri... nu am patit nimic SIngurul lucru la care ar trebui sa fii atent la o masina asa potenta este limita de viteza, restul e can can Vorba aia... paie si bataie Cheers,
    1 point
  24. Ce rost are inca un set de lumini care pe deasupra se aprind atunci cand cele originale sunt stinse? Masina nu e pom de Craciun...
    1 point
  25. Sa stii ca sistemul e ok. Si eu eram reticent la eficienta lui (la vremea la care am luat Superb2 l-am platit ca optional, nu era standard ca acum), dar am avut in 4 ani un numar de 3 atentionari. De fiecare data a fost cu motiv, a fost cate un cui in roata la fiecare ocazie. Atentionarea s-a produs cand am pierdut 0.4 atm fata de celelalte roti, deci a fost devreme, am avut timp de reactie. Doar faptul ca am scapat de ajuns pe janta si pus rezerva, a facut sa-si merite banii Totusi - faptul ca avem TPM nu inseamna ca nu trebuie sa ne verificam lunar presiunea in roti...
    1 point
  26. Pare in regula. Publicatiile care au testat golf cu motorul de 1.9 100 au scos 8.4 secunde in tr3, 9.1 in tr 4, 11.9 in tr.5. Eu la a mea tin minte ca am testat in tr3 cu viteza luata pe gps. In loc de 7.3 am scos 8.3. In tr4 nu imi aduc aminte. Uite aici fisa.
    1 point
  27. da, merge oem.... dar nu de Golf 6... ci de 7. Care nu are camera RGB.
    1 point
  28. La montarea noului actuator e obligatoriu reglarea lui.Daca se monteaza dupa pozitia celui vechi ,dupa reglaj diferenta poate fi de 5mm. Regleaza actuatorul si masina o sa mearga ca inainte. Cand se strica turbina si la cele cu dpf iese fum alb
    1 point
  29. salutare , n-am folosit leduri , am gasit in dezmembrare stop de brek spart , si am schimbat doar cercul mare ( pozitie si semnalizare ) ideea era ca se potriveste de la sedan la breack cercul dar trebuie taiat stopul pe spate cu freza !
    1 point
  30. De ce nu va puneti Front Assist? Pentru 260 E, daca nu esti atent, te uiti in spate, ai lesinat, etc. si ai un obstacol in fata, masina franeaza singura si te poate scapa din accidente costisitoare. Eu asta as fi bifat prima data la optiuni, apoi luminite si aplicatii foarte, foarte interesante pe care nu le-as fi folosit niciodata.
    1 point
  31. De luni golfuletu merge cu turbina de audi 2.7 pe langa asta am mai facut si down pipe pe 63 mm. Urmeaza injectoare si admisia de la filtru de aer, ambele de ARL, dupa care softul Ca impresii cu turbina asta: - acum face fullbost la 2200 rpm si de acolo trage, trage si tot trage ca nebuna - se vede ca e o turbina mare prin faptul ca masina merge muuult mai relaxata...o simt mereu cum da sa urce in ture :)) - consumul a scazut cu 0,3-0,4 l la un mers normal Las doua poze primite de la cel care mi-a montat turbina, eu nu am mai facut...
    1 point
  32. Frumoasa! Sa o stăpânești sănătos și sa ne vedem prin oraș ?
    1 point
  33. benzina in Germania mai rar, am gasit doar 2 in banii astia, ambele Golf 6, altceva nu am cautat eu. Un exemplu mai jos, dar masina e dotata bine, automata, panoramic, navigatie mare... http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=239091049&usage=USED&fuels=PETROL&scopeId=C&isSearchRequest=true&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&usageType=PRE_REGISTRATION&climatisation=AUTOMATIC_CLIMATISATION&minPowerAsArray=110&minPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2013-01-01&maxPrice=13000&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=14&pageNumber=1&fnai=prev
    1 point
  34. Azi a implinit o virsta frumoasa. Si am trecut si la rotile de vara. Jantele originale produse tot de Borbet. 7.5Jx17"xET49. Anvelopele originale Dunlop Sportmaxx RT, fabricatie 43/16.
    1 point
  35. Nu este problema de ulei/marca folosita , cuzinetii se farama ca biscuitii si se gripeaza .
    1 point
  36. Ce reducere buna ai prins Arata extraordinar configuratia
    1 point
  37. Daca se refera la DSG7 atunci nu vad rostul mentionarii EGR in aceeasi propozitie. 2.0 TSI de R are lant, si sunt sigur ca tot ce e 2.0 TSI are lant. Dar sunt alte role intinzatoare (probleme rezolvate) fata de vechea generatie.
    1 point
  38. Am vazut octavia fl albastra pe strada. Nu mi-am schimbat parerea, ba chiar de la o oarecare distanta venind cu acele DRL-uri parca erau cazute farurile in grija. La exterior nu e deloc mai rasarit decat varianta nonFL.
    1 point
  39. Am revenit cu pozele: Fisa dyno nu am si nici nu cred ca o sa fac prea curand, doar daca o sa prind ceva oferta la vreun tuner.
    1 point
  40. Mici upgradeuri : -prelungire fata R-line + vopsit praguri si fusta spate -tips evacuare 10mm -grile iluminate de b7 -volan Golf 7 Rline, inca nu am avut timp sa fac si iluminatul comenzilor functional -interior piele&alcantara (astept sa imi ajunga materialele pentru iluminatul ambiental de pe fetele de usi, momentan le am pe cele cu textil pe masina). Masina aduna kilometri , in prezent 46.500 , am 6500 de km de la ultimul schimb de ulei si nu a consumat mai deloc(si mie mi se pare ciudat) , la schimbul anterior am completat ~500ml in 10.000km. Saptamana viitoare urmeaza o ceruire cu Auto Balm de la Bilt Hamber(recomand cu caldura) si un tratament de curatare si hidratare pentru piele in 2 pasi de la Leatherique.
    1 point
  41. Dupa ce mi-a curatat turbina, masina t ragea foarte tare de la 2800-3000rpm, insa era moarta inainte. Am curatat-o la colegul mario20vest in Ploiesti, facut log in mers, ne-am dat seama ca nu e reglata corect tija actuatorului. A reglat tija actuatorului si de la 1850-1900rpm simti tot cuplul oferit de masina, exact ca din fabrica, tot bkc tot turbo stock. Problema ta e la reglaje sau in alta parte/soft.
    1 point
  42. Am considerat ca ar fi mai bun Eneos Sustina si inclinam oarecum balanta spre dumnealui.. Da vad ca hyper premium are un pret bun si voi merge pe mana lui sa vad cum se comporta .
    1 point
  43. la injectoarele CR se poate adapta in limite foarte largi injectia (timp de injectie, numar de injectii, modificare inceput injectie, etc) . practic la toate 1.6 TDI CAYC, care aveau un rontait caracteristic la numite regimuri, doar s-a modificat din soft harta de injectie... si s-a rezolvat problema. In anumite limite, softul din ECU poate sa se adapteze la anumite disfunctii alte injectorului, peste anumite limite insa nu mai poate aplica strategii de autocorectare. Atunci se poate intervenii cu testerul. Insa si aici posibilitatile sunt destul de reduse pentru un injector iesit din plaja.
    1 point
  44. Sal., Tocmai au ajuns noile upgrade-uri, iar treaba sta cam asa : Oglinda din STANGA care are 15 pini in mufa (lipseste pinul 6) este asta : Oglinda din DREAPTA care are 13 pini (lipsesc pinii 6 / 8 / 16) este asta : Surpriza oglinzii din dreapta este (3D0959578C) asta : Acum sa va arat si motorasele care unul are codul 3AA959701A iar celalat are codul 3AA959702A . Ambele au SW 0533 cu HW 002 . Codurile calculatoarelor de usi sunt urmatoarele 3C0959792C si 3C0959793C . Pozele lor sunt astea : Problema este ca nu stiu care motoras se pune in STANGA si care in DREAPTA, dar banuiesc ca cel cu 702A este pentru usa din DREAPTA deoarece la mufa A cea cu 32 de pimi la motorasul pentru usa din STANGA lisesc doar pinii 4 / 5 / 10 / 11 / 12 / 16 / 27 / 29 iar la cel pentru usa din DREAPTA lipsesc pe aceeasi mufa pinii 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10 / 11 / 12 / 13 / 14 / 16 / 20 / 23 / 27 / 28 / 29 / 30 / 31 . In rest mufele B si C sunt identice ca pini lipsa la ambele motorase, respectiv pe mufa B lipseste pinul 6 iar la mufa C lipsesc pinii 5 / 14 / 17 . Urmeaza montarea cat de curand si vom vedea cum sta treaba . O seara buna .
    1 point
  45. daca tot e sa fie off topic hai sa fie ti-a trecut oare prin cap ideea de a cauta cam cate cutii de gresie incap in cele 400 de kg? doar nu ai crezut ca le-am facut turnulet pana in plafon, nu mai citi printre randuri si intelege ce am scris eu mai sus. parca se vorbea de cum se schimba vitezele nu de siguranta in trafic. nu am cerut sa iti dai cu parerea la ce fac eu si cum exploatez eu masina. chiar si tu acolo la voi in germania daca aveai nevoie de materiale si mesterii iti erau acasa, mergeai la bauhaus sa le aduci materialele, nu cred ca asteptai livraea gratuita. ti-am explicat o situatie in care masina se comporta exact la fel in situatii diferite de incarcare a acesteia, solicitarea masinii de schimbare a treptelor nu are nici o legatura cu realitatea.. in ceea ce priveste omoratu masinii, de ce nu ai facut un calcul simplu inainte sa scrii asa ceva. stiu ca am depasit greutatea maxima admisa dar eu am 102 kg, daca mai vin cu mine inca 4 amici la greutatea mea cate kile facem in total? dar daca ne mai punem si bagajele in portbagaj? cam tot acolo ajungem. m-am saturat de parerile tale ca masina trebuie folosita numai in conditiile ideale de Germania si ca tot ce zboara se mananca (nu te oftica ca am scris asa ceva dar ia si analizeaza ce tot scrii ca exact asta faci). o zi minunata!
    1 point
  46. cumpara Hella sau OEM - Hella este cel care vine in cutia OEM... doar ca este mai ieftin si vine cu oring si clema, in cutie. nu merge pe alte variante after-market, ca sunt foarte proaste... si tot la cele de mai sus vei ajunge
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!