Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.03.2017 în toate secţiunile

  1. Gata, in sfarsit acasa. Sotia a venit si m-a luat de la aeroport. Ce sa va spun? Pe scurt, ce se spune despre GTi este adevarat. Voi reveni pe parcurs si cu opinii personale. Am apucat pe A2, foarte confortabila, pozitia la volan este excelenta si acel motor...acea directie...acea cutie...acea suspensie... Pe drum foarte linistit, max 140, a atras citeva priviri ale unor alti posesori de VW Golf. Un Scirocco alb s-a tot tinut dupa mine. La Cernavoda nu am mai rezistat si am iesit de pe autostrada ca sa ma bucur de ceva curbe. Se comporta extraordinar chiar si cu rotile de iarna, TS850P de 205/50R17. Deocamdata foarte calm, rulaj abia 1,200 km. Va bag niste poze proaspete, in special pt a vedea cum sta cu rotile astea. Jante Borbet V, 7.0J x 17" x ET49, anvelope Conti Wintercontact TS850P 205/50R17.
    7 points
  2. poate sa puna si 507.00, ba chiar fiind norma mai noua etc ar fi mai recomandata. a se observa ultima schema din pagina: http://www.oilspecifications.org/articles/vw_motor_oil_specifications_explained.php
    2 points
  3. Acea piesa pe care freaca vanele cat si locul unde sta e foarte important sa fie curatate
    2 points
  4. Am plecat azi la drum si parca imi mirosea a motorina in masina. Initial am crezut ca doar mi se pare mie. Am ajuns din nou de unde am plecat, si dupa cateva ore am coborat sa intorc si valva de control. Sa fie bine pusa si aia! Da de unde! A inceput sa curga intr-o veselie.... Se pare ca valva unisens de pe tur a fost pusa intentionat pe retur pentru a nu se vedea ca acea valva de control e sparta. Apoi cand am mutat-o eu s-a marit fisura si a inceput sa curga bine de tot. Am verificat si toate liniile de combustibil sunt conectate corect. - Sonda aliniata si furtunurile conectate corect. - Furtunurile de tur si retur de langa filtru, conectate corect: (negru e turul si albastru e returul). - Valva de control pusa corect (cu sageata spre rezervor, nu spre motor). Daca tot eram in Ploiesti, am incercat la @mario20vest sa vad daca are vreo valva... Nu avea. Am sunat si pe @adrian2010 insa nu a putut raspunde. (e ok, era normal sa nu raspunda ca doar e duminica). - Momentan, valva de control e reparata cu picatura. Am curatat bine valva cu spray de contacte. Am lasat sa se usuce. Am suflat prin ea pana au iesit ultimii stropi de lichid din fisura. Apoi am incalzit bine cu uscatorul de par (altceva nu aveam si nu aveam nevoie mare de caldura, sa nu stric oring-urile). Am pus picatura, am obturat capatul celalalt si am tras aer pentru ca picatura sa intre prin fisura si sa se lipeasca bine. Am lasat sa se usuce. Am mai dat un strat de picatura. A iesit cam asa: La final, am pilit putin excesul de picatura sa intre usor in filtru, am mai lasat putin sa se usuce, am facut un test de vid si am vazut ca tine. Am conectat furtunurile i asa fel incat sa nu stea fortat- rasucite pe valva si am introdus-o in filtru. Am tinut motorul pornit vreo 5 minute timp in care filtrul a ramas curat. Sper sa ma tina pana la Bucuresti... Si uite-asa iti dau de lucru mecanicii lu' peste... Bine ca nu m-o prins prin vreun concediu in afara tarii...
    2 points
  5. E mereu gata de atacat niste km, va trece de 20.000 pana implineste anul. In nicio luna ajung pe plaiuri cehesti. Cum biletele de avion erau cat bezina+ cazarea, decizia de road trip nu a fost deloc grea. Arcurile sunt complet asezate, sunt pe deplin multumit de cum arata acum. Producator lor este Mubea
    2 points
  6. Nu e S daaaaar.... L-am pus pe colegul @Vise01 sofer, eu am stat in spate si am dat o plimbare prin oras. Pot sa zic ca senzatia e unica! Imi place maxim. O sa imi iau sofer
    2 points
  7. Sa mai facem un pic update si pe aici, sa nu se puna praful chiar de tot. Va povestesc de ce aventuri am avut parte, desi din pacate nu sunt de genul "fun on the road", pentru ca astia in CH sunt cam tristi la capitolul condus, dar deh, nu le poti avea pe toate. De fapt nu ca aventuri, par mai degraba bancuri, insa totul e bine cand se termina cu bine... cred. In ultima luna am schimbat bateria, pentru ca intr-o dimineata pur si simplu era moarta, adica nu mai invartea deloc desi bordul se aprindea si am reusit chiar sa dezactivez si frana de parcare, asta desi cu o zi inainte a pornit perfect, fara nicio problema. Mi-au spus in septembrie la revizie ca apare pe tester ca fiind defecta, dar fara detalii suplimentare si n-am facut follow-up, apoi am plecat pe alte meleaguri si... tot asa. Am pornit-o cu cabluri - le tin in masina ca am mai fost patit si am fost in reprezentanta VW in DE unde imi estimasera la telefon un cost de 100-200e, insa pana la urma am platit 340e pentru ca aia de credeau ei ca trebuie pusa, nu se potrivea. Au pus pana la urma o Varta despre care am aflat ulterior ca este Mercedesul bateriilor, dar deh, asa-i in tenis. Apoi acum vreo 2 saptamani am fost la revizie tot in DE dar la alta rerezentanta (astia ma suparasera, deh), am cerut oferta cu ulei OE + bujii - am aproape 60k. Ajung, le mai zic o data ca vreau ulei OE si sa puna ce ramane in portbagaj, ma asez in showroom unde admir noul GTI facelift. La un moment dat apare un mecanic cu buzunarele pline de scule, deschide capota la GTI si incepe sa mestereasca... pleaca dupa vreo 10 min cu ceea ce imi pareau a fi niste bobine de inductie si probabil ceva bujii(?). Mai vine o data, aduce niste piese, ia altele. Ma rog, termina, imi da masina spalata, grabit fiind nici nu mai intreb care a fost faza cu schimbul de piese, platesc si plec. Cum povesteam si aici, imediat ce am plecat am remarcat ca s-a schimbat mersul motorului - suna mai frumos, mai infundat si raspunde evident mai bine la turatii joase. Ulterior am vazut ca si pornirile la rece sunt mai frumoase. A observat si sotia ca se aude mai frumos. O fi si meritul bujiilor aici, nu stiu. Ajung la destinatie si imi da si mie prin cap sa ma uit pe factura - "5,2l ulei Shell Helix Ultra + completat pana la maxim." Ce-au facut oamenii? Pai s-au gandit sa ies eu mai ieftin (right...) si au pus 5,2l Shell draft + 0,5l ulei OE pe care il aveam eu in portbagaj de completat. DA, ati citit bine, au amestecat uleiul! A urmat un schimb de mail-uri in care au recunoacut ca au dat-o de gard: "i asked our mechanic who repaired your car. He said he used the Shell Oil and took the rest of the oil out of your trunk to complete the filling. I don’t know why they did so, I was not here unfortunately. I knew that you wanted the oil (GVW 052 195 M2) that was on the cost estimate." M-au chemat dupa o zi si au facut din nou schimbul pe banii lor, dar au pus tot Shell. Pana la urma nu m-a deranjat pentru ca asa cum spuneam imi place mai mult cum merge acum, si culmea chiar aveam de gand sa incerc exact uleiul asta pentru ca am auzit foarte multe lucruri bune despre el, avand si un pret foarte bun. Cat exact o fi meritul uleiului o sa vedem in timp. Acum, liber la misto-uri! Dar sa mai spuna cineva ceva de reprezentalele din ro... Una peste alta, adun km rapid si cat de curand rotunjesc iar kilometrajul. Urmeaza cat de curand un set de Michelin PS4 pentru ca povestea cu Dunlop-urile RT2 s-a incheiat dupa ce 3 din 4 au fost confirmate de garantie cu defect de fabrica - ovalizate si pe 2 mi s-au dat banii inapoi, una fiind ok iar la una motivad o usoara taietura pe calea de rulare. La urmatoarele postari sper sa va incant cu poze din plimbari ca vine acusi primavara (si aici). Pana atunci sa avem drumuri bune si sa va bucurati de agregate intr-un mod cat mai placut!
    1 point
  8. Nu trebuie nicio evaluare de dinainte. Daca masina este intr-o stare tehnica buna, atunci valorile trebuie sa fie cele date de producator. In caz contrar, nu cred ca e foarte greu de dovedit ca softul lor este de vina. Este de inteles de ce in America au ales sa-i despagubeasca pe proprietari sau chiar sa le rascumpere masinile, acolo stiu ca nu se joaca cu drepturile clientilor si ca se pot trezi cu procese, pe cand noi in Europa cautam sa rezolvam problemele lor pe cheltuiala proprie.
    1 point
  9. Sub acel ring galeria rugineste ,rugina impinge ringul in vanele geometriei si in multe cazuri curatarea turbinei nu tine mult timp
    1 point
  10. Gata, am vandut jantele pe 19" si ma intorc la 18" OEM (vara-iarna). Sper sa reusesc sa ma inteleg la pret pt acestea din poza, arata impecabil si sunt echipate cu pirelli cinturato p7(nu am mai folosit pana acum).
    1 point
  11. CDAA sub 2013 consuma ulei mult si foarte mult ,problema se intinde de la inlocuire pistoane pana la bloc motor
    1 point
  12. Pune prezoane cu 5mm mai lungi ,nu te juca cu nr de rotatii ...
    1 point
  13. nu inteleg cum intr-un comparativ intre a, b,c si d poate iesi e castigator
    1 point
  14. Eu am schimbat distributia originala anul trecut , Gates era, la 10 ani si 90k km era impecabila , fara nici o urma de uzura . In carte scrie doar de km , ma gandesc ca daca apareau probleme scriau si de ani . Orcum si in reprezentante , unde se considera ca trag pielea de pe tine , tin cont doar de ani . Apropo toate service-urilor autorizate mi-au recomandat sa o schimb la 150k km . Foarte important sa schimbi distributia la cineva care se pricepe si care iti da garantie pe lucrare .
    1 point
  15. Ce suport e ala de telefon? L-ai prins cumva in fanta unde intra cd-ul?
    1 point
  16. @SwatKat Inainte sa te informezi de dotari si alte extraoptiuni, citeste putin de cutia dsg 7 care se pune pe 1.4 tsi si 1.8 tsi. Sa stii cu ce pornesti la drum. Eu personal as renunta la dsg si as lua 1.8-ul si iesi cam in aceeasi bani.
    1 point
  17. cand nu primeste motorina destula o masina tremura..la mine nu e cazul si mai porneste si la sfert dupa cateva min de stat la relanti rupe aderenta in 1 si 2...dar..minunea dispare repede... cu egr anulat nu am schimbari in bine
    1 point
  18. Maf ai schimbat ? L.E. Nu stiu de ce dar am impresia ca o sa schimbi si motorul si o sa iti mearga la fel. Problema e intre volan si scaun.
    1 point
  19. @deenman da acum chiar arata bine. Si daca nu esti complat neglijent cu gropile poti trai cu dimensiunea asta de roti si pe drumurile noastre. despre prafuitorul ala - dacia a avansat enorm, in cazul ultimelor generatii nu te mai simti ca intr-o cutie de conserva ... incep sa fie si sa aiba dotari de masini.
    1 point
  20. Bine ca ai observat...si furtunul pinzat pare cam gituit in brida aia.Spor.
    1 point
  21. Spre exemplu cum difera Pirelli P Zero in functie de cerintele producatorilor: http://www.tyrereviews.co.uk/Article/How-Tyres-Change-For-OE-Approval-the-P-Zero-Story.htm
    1 point
  22. @EmilianPop sa știi ca ma poți suna la orice oră e o placere sa conduci balena
    1 point
  23. Rugina dispare foarte greu, am cumparat un Fiat 500 care statuse tot asa vreo luna fara sa fie condus, dupa aproximativ 400 km aratau cam ca cele din poza, pana la urma am decis sa le schimb cu tot cu placute, care erau pe la mijlocul "vietii".
    1 point
  24. Trebuia data o fata dreapta la discuri pe strung,asa rugina dispare greu si neuniform
    1 point
  25. Curata bolturile culisante si unge-le bine cu vasilina ATE pt etrieri sau ceramica rezistenta la 1400 grade.
    1 point
  26. Dumnezeule, ce jante oribile, zici ca sunt CMS de la turci. Este la Tess masina? As vrea sa o vad si eu. Au si alte motorizari, de ex diesel?
    1 point
  27. Nimic nou sub soare. Masina merge impecabil, am facut schimbul de ulei cu Motul 8100 Xcess 5W40. Am montat azi nole jante de vara, cam banale ca model, dar dau bine pe masina. OZ Hydra 8 j ET35, distantiere de 1cm pe spate. Jantele le am cumparat noi, asta m a atras cel mai mult.
    1 point
  28. Cand merg ventilatoarele DPF-ul e pe regenerare,care cu noul soft se face la fiecare aprox 200 km
    1 point
  29. Lucrez la o firma de geologie si avem contracte cu Romgaz. In anii 2009-2013 au cumparat ca masini de teren de flote, tiguanuri de 1.4 tfsi, cateva zeci de bucati. Vorbesc des cu oamenii care vin cu ele (aceasi masina pt fiecare om, nu se rotesc) si ii stiu de cativa ani (4ani). Dintre toate masinile cumparate de ei, toate au avut dauna totala la motor si lantul rupt. Sunt cateva masini la care s-a rupt lantul pt a 2a oara. Din 2015 au inceput sa cumpere suzuki sx4 (modelul facelift).
    1 point
  30. Eu mergand linistit pe bulevard. Din spate se aude: "tati, deschide geamul si sa facem vrum-vrum". 3 ani. My job is done
    1 point
  31. Fiecare decide cum vrea. Nu transformam in topic de DSG, insa este de stiut ca in continuare vine cu loteria numita DSG7 DQ200..o loterie scumpa. Puteti sa va informati si pe forumurile din strainate (indiferent ca vorbim de Seat Leon, VW Golf, Skoda Octavia) ca sa nu fie de mirare ulterior. Reiau ca e vorba in special de rulaj urban, in aglomeratie unde schimba in continuu primele trepte si le uzeaza. Asa mers mult extraurban, cutia nu are probleme. Un mic sondaj aici: http://www.motor-talk.de/forum/hast-du-probleme-mit-deinem-6-oder-7-gang-dsg-t4454475.html?page=84&viewResultsOfPoll=8027 Dupa cum se vede este cea mai slaba cutie DSG din cate ofera VW. 60% au avut probleme cu DSG7 vs 32% cu DSG6. Era prima optiune pe care o luam acum 8 luni cand am configurat golful daca nu avea o fiabilitate la pamant.
    1 point
  32. De asta sunt relevante mai multe teste, de la mai multe publicatii, eventual in mai multi ani si cand anvelopele sunt puse comparativ si cu celelalte de top. Destule teste sunt trunchiate prin faptul ca nu se include o anvelopa concurenta. De urmarit si dimensiunea. Testele sunt orientative, decisive mi se par review-urile de la utilizatori. Eu ma orientez dupa tyrereviews.co.uk
    1 point
  33. Si dupa rodaj , cand e subturata o sa tremure rau, pentru ca discul nu poate prelua socurile. Daca mergi cumpatat pe treptele mici nu o sa ai probleme, altfel cred ca arborele sughite. Spor la treaba !
    1 point
  34. Nivelul uleiului se verifica doar la cald,dupa 3-5 min de la oprirea motoruilui(conform manualului vw )
    1 point
  35. Valvoline SynPower 5w30 cu norma 507.00
    1 point
  36. Nu ai km. multi asa ca poti sa mai astepti vreo 2 ani.
    1 point
  37. Acum am alimentat cu petrom 99. Cu omv 100 masina a tras foarte bine, am avut consum facut aproape numai in Brasov, de 8.2, dar si friguri serioase... Revin la urmatorul plin cu detalii.
    1 point
  38. Nu se intampla nimic daca o bagi din D in R la viteze mari.Am pus-o eu din neatentie pe la 90 km/h si te avertizeaza cu un sunet "piuit" ca esti in R dar de fapt mergi inainte
    1 point
  39. Scrie clar in cartea Azd ului ulei 5w30 long life...nu inteleg de unde veniti cu 10w40 si induceti lumea in eroare fara suparare...omul a cerut un sfat pe acest forum de incredere si asteapta un raspuns pe masura...cei ce induc in eroare si posteaza doar pentru +1 ar trebui sanctionati...deci specificatia uleiului din cartea masinii mele este VW 50300...este valabil pentru toate azd urile indiferent de caroseria pe care este pus acest motor.Poti incerca cu Mobil 1 5w30 Esp Formula...verifica compresia si apoi tragi concluzia...fostul proprietar oricum te a mintit ca sa scape de tine.
    1 point
  40. Saptamâna trecuta am constatat si eu ca ventilatorul mare din spatele radiatorului, nu mai functioneaza. Am facut proba de functionare asa cum se arata la postul 55 din acest topic, in documentul atasat acolo, scotând mufa cu 3 contacte de pe radiator si facând punte intre contactele respective Rezultatul a fost: ventilator mare defect, nu functiona nici pe treapta 1 nici pe treapta 2. In acest stadiu, cu strapul facut pentru treapta 2, l-am ciocanit usor cu un ciocan din plastic si a inceput sa se invârta. Nu am insistat mai mult. Diagnosticul prezumtiv a fost carbuni (perii colectoare) uzati. A doua zi l-am demontat de pe masina si apoi i-am defacut capacul din spate. In linii mari, pentru demontarea lui de pa masina se demonteaza in prealabil bateria, cu tot cu suportul ei, se deconecteaza mufa cablului ventilatorului, aflata undeva sub farul stâng, se desface cablul ventilatorului din cele 2 cleme ce-l tin ancorat de suportul ventilatorului si apoi se desurubeaza cele 2 suruburi cu cap torx, ce-l fixeaza pe masca din spatele radiatorului. Ventilatorul se extrage usor printre radiator si furtunul gros de lichid de racire. Iese destul de simplu, daca se lucreaza ingrijit. Pentru desfacerea capacului din spate, am indrepatat cât am putut cele 8 “nasuri” ce tin capacul fixat pe corpul ventilatorului, prin lovirea lor cu un ciocan insa prin intermediul unui dorn moale, de alama. Nu am reusit sa le indrept complet, insa capacul s-a slabit suficient, cât sa poata fi extras usor usor, cu ajutorul unei surubelnite late si subtiri, strecurata alternative intre cele 4 “aripioare” ale capacului si corpul ventilatorului. Dupa extragere se indreapta “aripioarele” capacului, in zonele ce s-au deformat putin, in urma extragerii acestuia. Platoul cu carbuni se trage in sus si iese foarte usor. Eu am constatat ca unul dintre carbuni era uzat la maximum, iar celalalt cam 50%, probabil ca s-a blocat in suportul sau si nu a mai putut fi impins catre colector de arcul aferent. Carbunii au sectiunea patrata cu dimensiunile de 8x8 mm. Stiind din ceea ce mai citisem aici pe forum ca nu gasesc carbuni de schimb dedicati pentru acest ventilator, am inceput cautarile si am ajuns in final in târg la Vitan-Bârzesti, unde la unul dintre magazinele cu piese de Dacia, am gasit niste carbuni Bosch, pentru aeroterma de Logan, dupa spusele vânzatorului. Am cautat si pe net dupa codul de pe cutie si am gasit ca sunt carbuni pentru aeroterma, pentru autoturisme, fara alte precizari. In plus au aceeasi sectiune cu carbunii originali, ceea ce m-a scutit de operatia suplimentara de “cioplire” daca foloseam carbuni de electromotor de Dacia, Aro, etc. Carbunilor Bosch, le-am facut cu un fierastrau subtire, un sant in spate unde sa intre arcul ce tine presat carbunele pe colector, am cositorit capetele conductorilor flexibili ai carbunilor in locurile de conexiune ale carbunilor vechi, am montat platoul cu carbuni inapoi si am montat capacul din spate. Deocamdata ventilatorul functioneaza perfect pe ambele trepte de turatie. Observatii : 1. lagarele rotorului, sunt din bronz (nu sunt rulmenti) si daca acestea sunt uzate excesiv, nu cred ca merita ca ventilatorul sa fie reparat. Ungeti totusi usor ambele lagare inainte de asamblare. 2. faceti un semn pe capac si pe corp, astfel incât la asamblare sa le puneti in aceeasi pozitie, nu stiu daca este neaparat obligatoriu, insa eu asa am facut. 3. lagarul din fata nu este accesibil, fiindca elicea nu poate fi extrasa de pe ax, drept pentru care, lagarul din fata, este dificil de uns, eu am folosit o seriga si un furtunel, strecurat printe elice si capacul frontal al motorului ventilatorului. 4. inainte de asamblarea finala, ajustati putin “nasurile” ce tin capacul din spate, astfel incât acesta sa intre liber la locul sau. 5. curatati bine locasurile in care stau carbunii, astfel incât acestia sa se miste foarte usor in aceste locasuri 6. asamblarea finala a capacului eu am facut-o prin sudura, fiindca nu mi-am pus problema de a indoi la loc acele “nasuri”, acestea fiind foarte greu de indoit la loc, fara ceva scule potrivite. Fiindca am posibilitatea, am prevazut de la inceput solutia asamblarii prin sudura, a capacului. Gânditi-va bine la aceasta problema inainte de a desface motorul. Acum urmeaza câteva poze din timpul operatiei descries mai sus. Carbunii noi, cel uzat mai mult si cutiuta carbunilor noi. Platoul cu carbuni, fata, verso (se vad lipiturile conectorilor) si lateral (se vede canalul in care sta arcul) Capacul din spate, se vede lagarul din bronz si una din aripioarele de fixare. Acel capacel din plastic, ce se vede in centru, se poate scoate pentru ungerea lagarului. "Nasurile" ce trebuie indreptate pentru scoaterea capacului si ajustate pentru a putea fi montat usor capacul. Ventilatorul montat pe masina, se observa sudura capacului.
    1 point
  41. 1 point
  42. Diferenta este act, compresor, 25 cp, 50 nm si da, 2000 de euro. Mult, putin, e decizia cumpărătorului.
    0 points
  43. Diferenta intre 1.4 TSI de 125 si 150 cp este ACT? Mi se pare cam mult 2000 euro doar pentru asta... La HL cel de 125 nici nu are manuala, dubioase variantele astea. Unde se discuta despre noul motor? In topicul de TSI sunt doar probleme de lanț rupt.. Sa inteleg ca aceste motoare erau si pe golf 7 fara facelift? Cand vin cele de 1.5?
    0 points
  44. Din noiembrie si pana astazi, am facut 2200 km, 80% urban, benzina EFIX 95/ OMV 95. Nu am vazut diferente semnificative la consum, putere, doar "zvic"-ul absent la turatii mici. Asa ca pana la vara (canicula) raman pe CO95. @Mumus. in manualul Seat Toledo (doar Seat Toledo), la masinile cu "min 95 RON" scrie ca folosirea benzinei cu cifra octanica mai mare poate duce la cresterea puterii si scaderea consumului (identic cu ce scrie in manualele Skoda). In manualul Seat Toledo din 05.2016, precizarea asta a disparut. Doar Skoda (din tot grupul VAG) insista cu nota de mai sus, chiar si in manualul din 02.2017.
    -1 points
  45. 15500 ultim preț.... Sincer ?
    -1 points
  46. Uita-te la un video cu golf 5 drive thru, filmat cu camera lipita de parbriz si sa se vada scaunele si pasagerii. Cand merg prin Buc cu jantele de 18 se zdruncina de zici ca-i propulseaza pe luna. Asa e si cu astea, daca cu alea de 15 puteam sa iau un speed bump cu 40-50km/h daca iau un speed bump cu astea, risti sa-ti pierzi caseta de directie pe drum. E ca si cum ai merge cu jante imbracate cu lemne. Uita-te de la minutul 3:00 cand incepe sa mearga prin Bucuresti, uita-te ce hopuri face masina cu jante pe 18, crede-ma ca nu-s comode ca alea la Logan. Apoi daca va ziceam ca sunt jante Atlanda ma credeati? arata ca un tractor, e prea inalta, ii trebuie niste arcuri -60, si niste frane mai mari, si sa vopsesc aparatorile la discuri in argintiu, sa vopsesc etrierii in verde, si sa fac o spalare motor cu furtun si perie, si niste stopuri led de alea de se ard odata la 2 luni, si un volan complet de golf 7 cu comenzi. A, si folii, apoi pot sa fiu acceptat de baietii veseli, nu? Ultima modificare, venita dupa jante, ii da 0.5 cai in plus, capace ventile roti cu indicator colorat presiune.
    -1 points
  47. Pai din moment ce usa stanga fata si aripa sunt vopsite normal ca e alta nuanta, e vorba de lac nou vs lac vechi matuit si inchis la culoare din cauza razelor soarelui, in plus uita-te ce lumina era pe cer cand s-au facut pozele, am poze mai vechi, uita-te si la alea, pe alta lumina, mareste poza.
    -1 points
  48. Motorina, sistem de alimentare? Ai ceva supapa pe tur? Pompa motorina, injectoare în sarcina... Când trebuie sa bage mult nu fac fata.
    -1 points
  49. Si mai mult ca sigur cu primele de 1.5 sa fie probleme... Au ei probleme cu 7 le. .fata de 6..cu egr..nu au schimbat nimic.cu tot ca știu ce probleme au..si nu,numai..
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!