Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.02.2017 în toate secţiunile

  1. 2 points
  2. Planeitate chiulasa ,refacere scaune supape ,ghidaje si semeringuri supape,oringuri injectoare si tacheri noi INA. Garnitura ramane aceeasi grosime.
    2 points
  3. Buna tuturor. Mi-am comandat si eu astazi un Ateca 1.4 TSI 4DRIVE varianta Style, culoare Samoa Orange, cutie manuala. Dotari: adaptive cruise control anvelope all season faruri full LED pachet Enjoy Style cu pachet crom full link navigatie Seat Sound System trapa parbriz incalzit SEAT Drive Profile cu Driving Experience Am cerut oferte la mai multi dealeri din Bucuresti, am primit intre 3 si 6% discount. Pana la urma am mai negociat Casco si dobanda (am optat pentru leasing), asa ca pe ansamblu am primit o reducere foarte buna, cca. 3000 Euro. Nu am inca info exacta despre data productiei / livrare, doar ca de azi intr-o luna voi afla cand e programata sa intre pe linia de productie.... La unul din dealeri masina comandata de un client a sosit dupa doar 2.5 luni, la altul unde au fost masinile comandate din decembrie, nu a venit niciuna. @Cristian am intrebat dealerul daca front assist cu detectie pietoni e inclus in adaptive cruise control si a zis ca Da
    2 points
  4. Cred ca discutii despre motoare si-ar avea locul in alte topic-uri. Si de regula, sa fim seriosi, pe un forum ajung sa posteze cei care au probleme sau sunt nemultumiti de ceva si cauta solutii. Si tineti cont cum este o masina intretinuta. Nu poti veni sa spui ca un anumit motor e prost pentru asa o patit nu stiu cine sau nu stiu ce mecanic nu a recomandat nu stiu ce motor....pt ca si acel mecanic poate are de-a face cu masini prost intretinute si atunci clar, masinile sunt proaste, motoarele sunt gunoatie etc. Eu pe masina am BLS cu DPF. In curand ajunge la 240.000 de km. Si la cum am intretinut masina de cand e la mine, cred ca mai duce inca pe atata. Si da, folosesc masina zilnic. Totul este original pe motor, inclusiv turbina care inca nu da semne de oboseala. De ce ? Intretinere la sange. Ulei de buna calitate la timp, combustibil doar din acela mai scump, etc etc. Nu vreau eu sa invat lumea cum sa intretina o masina. Dupa mine e foarte important sa verifici masina second ce o cumperi. Daca a fost intretinuta bine, cum trebuie, pai fa la fel pe mai departe si atunci nu ajungi cu probleme postate pe forumuri pentru gasirea solutiilor.
    2 points
  5. Deci care ar fi argumentele la X1 in afara de brand? Ca solutia constructiva e identica cu Tiguan, la interior la plastice pare ca sta un pic mai prost, la oferta de motoare e tot un drac iar la pret e mai scump. Designul?
    2 points
  6. Eu as pune Franța în coada listei....francezi sunt cam ca italienii, mai sentimentali, nu le prea pasa de mașini. La ce drumuri au olandezii și cât de civilizat este condusul acolo, as lua mașină de Olanda cu ochii închiși dar, este doar opinia mea. Personal, am avut doar mașini din germania (de firma)și am fost foarte mulțumit de cum au fost intretinute. E și chestie de șansă. ..noroc....
    2 points
  7. Cumparatorul de buna credinta nu pateste nimic. De exemplu daca cumperi un produs de la orice firma si dupa aia firma respectiva face evaziune cu tva-ul, nu vine dupa tine nimeni - e exact asa si la masina - tu cumperi o masina de la o firma pt care platesti net + tva pe factura. Daca firma face ce face dupa, nu mai e treaba ta. Oricum, treaba asta cu TVA-ul e reala, sau cel putin era o practica larg raspandita. Erau si cred ca inca mai sunt retele intregi bine puse la punct. Din ce am vb cu un dealer in Cluj de ceva timp li s-a cam infundat, dar tot mai exista posibilitati cu ceva firme de prin Polonia deci or mai fi care fac evaziune fiscala. In Cluj de exemplu prin 2014 li s-au cam spart oalele la cativa (http://www.stiridecluj.ro/social/razie-in-targul-de-masini-de-la-floresti-samsarii-auto-au-fost-blocati-la-poarta-foto-si-video-exclusiv ; http://gazetadecluj.ro/11-persoane-prinse-caruselul-tva-al-afacerii-cu-masini-second-hand/ ) De ex si cel de la care am cumparat acum 6 ani mi-a dat-o cu exact pretul pe care il avea el pe factura lui (si era cumparata pe firma nu pe pf) - motivul pe care mi l-a spus atunci a fost ca sta demult cu ea si vrea sa ruleze banii Acum eu nu stiu ce si cum o fi facut el cu firma lui, daca si-a platit tva-ul sau nu, dar nici nu ma intereseaza Acum, more on topic - Are cineva motorul de 177 cp de dupa 2013 cu peste 150.000 km? Ce probleme ar fi de asteptat la el diferit de cel de 170 si de cel de 140 cp? Sa fie astea de dupa 2013 cea mai buna alegere? sau e OK si 2010? Sau nu e mare diferenta?
    1 point
  8. Cum a spus si Catalin, distributia pusa gresit. SAu sarita un dinte. daca era de la Immo, nu pornea ajutata de acceleratie... si nu dadea eroare pe senzorul de ax came.
    1 point
  9. In afara de culoare nu mai poti adauga nimic la Civic (mai sunt accesoriile de dealer: carlig, covorase, etc) pentru ca nivelurile de echipare sunt fixe. Si chiar si la culoare o sa renunti pentru ca in general la japs cumperi de pe stoc, ce are dealerul in curte. Sau poti face comanda si astepti multe luni, marti, miercuri. Asta este un lucru care nu imi place la japonezi. Dar sunt si sanse sa te pliezi pe un nivel de echipare. Oricum in echiparea de baza de 19.999 Euro pe 1 litru si 130 cai/magari la Hatchback primesti destule gadgeturi, cel putin la siguranta este aproape obsesiva lista: - pachet Sensing care contine: ACC cu low speed assit, Collision Mitigation activ la orice viteza, Lane Assist activ, frana de oras cu detectie pietonti, full-airbags, evident ESP, ASR, ABS. - diverse: hill assist, SS, clima dual-zone, scaune incalzite fata, jante 17 aliaj, cauciucuri 235/45 !! ( te dai pe curbe mai ceva ca Tempestini), cotiera spate, geamuri fumurii spate, light assist si pentru faza scurta-faza lunga, bluetooth, NAVI 7 inch, Android auto, Carplay, camera video spate. - si multe altele: frana de mana electrica cu auto-hold, geamuri electrice fata-spate, 8 boxe, volan piele si comenzi audio / telefon. Pare SF, dar am facut copy-paste din lista de preturi si dotari de la dealer. Pare SF #2, lista de dotari de pe piata Euro este mult mai bogata decat cea din America. Daca la Skoda adaugi aceste optionale, care nu sunt in standard nici macar pe Style, o sa te sperii cand vei sari de 4000 Euro. Pare SF #3, dar la aceleasi dotari Civic este semnificativ mai ieftin decat Octavia. Cel putin cu preturile de lansare. Nu stiu daca le vor pastra asa, dar am un feeling ca au tot interesul sa nu le schimbe. La ultimul nivel ai amortizoare adaptive fata spate si cu mod de soacra, piele, trapa, kessy, 10 boxe si 2 subwoofere, player audio inteligent - nu poti asculta manele, incarcare wireless telefon, incarcare gratuita pe viata pentru lanterna telefon, etc. Pare si mai SF ca in aceste conditii in continuare Honda NU ofera parbriz incalzit full la niciun nivel de echipare. Zici ca parbrizul incalzit este piatra Krypton pentru ei. Este doar cu degivrare in partea inferioara acolo unde sunt si stergatoarele. Si ma arde tastatura sa mai scriu cate ceva cu # dar se supara @ShadoWzZ
    1 point
  10. l am luat de pe stoc...in decembrie. Deocamdata am putin peste 1000 km...si este ok, imi place foarte mult...maine daca ar fi sa iau ceva, alegerea ar fi identica. Totusi sper sa nu am pb cu edc ul.
    1 point
  11. Pai se le batem oleaca obrazul AM-etitilor. Preturile sunt deja disponibile la cei doi dealeri din Bucuresti si sunt ok-ish pentru pachetul oferit (daca pui in Excel si compari aceleasi dotari cu un Golf / Seat / Octavia veri vedea ca sunt chiar mai mici). Siguranta, a luat maxim la IIHS in SUA, care este chiar mai dur decat NCAP-ul. Garmin - slabut, ok, dar are Carplay si Android auto perfect functional. Vizibilitate, nu stiu, nu am testat-o.
    1 point
  12. Ti a aparut martorul in bord pentru ca mergeai pe baterie(cureaua fiind sarita).Verifica rolele sa nu fie gripate si fulia la alternator iar daca sunt ok poti monta o curea noua...aia veche o arunci ca daca a sarit odata fi sigur ca o sa mai sara.O curea noua este in jur de 65-70 de lei depinde de unde o cumperi...o poti pune singur daca stii daca nu in service manopera este de vreo 25 de lei deci cam pe la 100 de lei toata distractia iar in legatura cu senzorul ai sa faci o diagnoza...
    1 point
  13. X1 merita daca pui optionale de 10-15k euro, iei Xdrive si ZF8. Altfel este doar o noua masina supraevaluata marca Bmw. E mai versatila decat varianta anterioara, iDrive mediu, plastice cheap. Dpmdv pierde in fata Tiguan sau CX5 bine dotate.
    1 point
  14. Pisica aștepta să vină cineva sa facă urme!
    1 point
  15. Inlocuieste toata distributia pana nu sare ...ca o sa te vad cautand motor
    1 point
  16. 1. trebuie sa te pricepic cat de cat... sa nu faci altele. 2. se trag firele de can din unitate, la firele de can de la climatronic - pe unitate ai pinout-ul mufei - firele de can low (can-) si can hi (can+) - pe care le legi la firele de can de la climatronic - can lo - orange/maro, can hi - orange verde (parca)
    1 point
  17. asa pare - verifica conectorul, cablajul - daca sunt ok, schimba senzorul - in blocurile de masura, poti verifica valoarea.
    1 point
  18. nu se aprind butoanele, deoarece nu ai tras firele de can de la unitate la can confort - trebuie sa le duci in unitatea de clima, ca sa functioneze bine.
    1 point
  19. Spor la vânzare! Cand ți-am zis ca prețul se va învârti pe la +/- 4.000 euro, ai zis ca îs răutăcios.
    1 point
  20. Vorbesti de MPI? Cum sa aiba treaba doar cu pornirea, ca doar nu e diesel. As incepe cu bujiile si bateria. O scanare ar fi buna.
    1 point
  21. daca nu stapaniti ff bine fenomenul eu zic sa nu va mai dati cu presupusul ca asa "cred eu" sau asa mi se pare mie !! Decat sa ajutati omul mai rau il bagati in ceata !! La Cffb, Cfgb, Cffd au fost probleme la pompele apa . La aprox 1/4 masini (personal cred ca procentul este mai frecvent) acestea au cedat intre aprox 120k - 180k km . Daca pompele au fost schimbate in reprezentanta se poate observa ca masina a intrat cu reclamatie referitoare la pierdere antigel . Si daca tot s-a demontat distributia e clar ca s-a montat una noua !! , ceea ce nu poate insemna decat un plus !! si nicidecum ceva putred la un lucru nou . PS .Si cand vrei sa dai 13mii pe o masina acasa si inmatriculata al carei pret in .de e 15mii cel putin nu vad de ce sa iti mai faci probleme ... .
    1 point
  22. ce parere aveti daca spun ca inca mai am distributia originala(2005)? si chiar ma gandesc daca e posibil sa schimb numai curelele, ca alea imbatranesc, rolele si pompa am inteles ca cele originale sunt mai bune fata de ce gasim la magazin. la km putini mi se pare rezonabil sa mai tina. pana si la dacie tinea pompa 100k km, cu "antigel" vai mama lui.
    1 point
  23. Update: Am ridicat azi masina. Din cate am inteles, s-a schimbat chiulasa (care a venit complet echipata cu supape, etc). S-a schimbat si cureaua de distributie. Voi reveni la service peste 1000 Km pentru verificarea consumului, sa vedem daca s-a remediat problema.
    1 point
  24. Am facut aproximativ 1000km .Momentan ceasurile de B7 mai au de asteptat .Vreau sa vopsesc capota deoarece are vopseaua sarita de la pietre si o aripa .Dupa urmeaza o camera reverse pentru RCD330 . Astept sa imi ajunga un modul DRL si sa il montez pentru reducerea intensitatii exact ca la audi (DRL) la pornirea fazei scurte .
    1 point
  25. Pai nu am ales Octavia pentru ca am preferat sa dau 4k in plus pentru (zic eu) un mare pas in fata la calitate (interiorul Octaviei mi se parea groaznic fata de cel al Golfului) - iar eu in general tin mult la calitatea unui interior mai ales, si o cu totul alta masina totusi (acolo era vorba de o berlina, aici e un break), o garda la sol mai mare, alt tip de masina totusi si o masina care imi place mult mai mult decat Octavia. In cazul meu am considerat ca raportul intre ce platesc si ce primesc este sensibil mai bun cu Alltrack-ul. Dupa ce am si facut td cu un Alltrack, nici nu am mai vrut sa aud de Octavia sincer. M-au sunat cei de la Brady si se rugau de mine oamenii sa mai discutam - le-am zis ca nu mai sunt interesat, ca nu au cum sa concureze cu Alltrack-ul la altceva in afara de pret..
    1 point
  26. A venit vremea sa mai stergem praful.. Astazi am facut revizia ulei + filtre cat si schimbat tamponul motor de sub baterie... se pare ca acesta imi dadea batai de cap cu un balans stanga/dreapta pe fata (la accelerare), dupa schimbarea lui de asemenea nu mai am nici o smucitura sau balans la oprire/pornire motor... iar per total masina se simte mai "inchegata" . Am decis sa merg pe ulei Polytron 5W-40 (nu mai am DPF deci ar trebui sa fie ok, pana acum am bagat 5W-30). Am bagat astazi de dimineata tratamentul de ulei tot Polytron in ideea in care in aprox 30-40 km facuti azi, va mai elimina din impuritati si depuneri odata cu schimbul de ulei. Tin sa spun ca dupa 3 minute de la pornirea motorului (la rece, temperatura negativa), acesta nu se mai auzea... mergea foarte foarte silentios iar accelerarea se facea foarte prompt, ceea ce ma face sa cred ca tratamentul e bun. Dupa schimbarea filtrelor si uleiului totul pare ok, uleiul la fel ca si tratamentul ce l-am testat de dimineata... pare sa faca o treaba foarte buna, motorul fiind extrem de silentios si cresterea / scaderea turelor parca se face o idee mai rapid, cat si senzatia de functionare "mai rotunda". Verificand locul filtrului de motorina constat ca este perfect curat, fara nici o urma de span sau alte mizerii... totul OK Atasez un videoclip cu tamponul motor vechi... era varza , cat si niste poze cu piesele noi Daca am noroc in weekend mai urmeaza niste "manopera" pe la masina.. si revin cu impresii https://vid.me/uuB1 Si o poza mai "artistica" :)))) Placerea de a avea evacuare dubla (e abur, la prima pornire dimineata)
    1 point
  27. :))) Decat sa il schimb prea tarziu, mai bine mai devreme, 30000 sau 2 ani mi sa parut enorm de lung termenul, daca asi conduce doar pe drumuri lungi, sigur ar fi fost lasat 15000km, asa la drumuri scurte, si in oras majoritatea, si la mine la Brasov pot spune linistit ca sunt 7 luni de iarna... eu zic ca pe la 10000 e ok sa il schimb, prima oara a fost lasat 13000 ca am avut destule drumuri lungi, a doua oara drumuri multe, scurte, deci am injumatatit termenul. Stiu ca si tata la dacia veche, prin anii 90 schimba de 2 ori pe an uleiul , vara punea ulei mai gros, iarna mai subtire (shell), si cand a ajuns la mine masina, a primit forje multe, si motorul a fost super ok, toti se mirau ce fain trage masina, uleiul este cel mai important lucru din motor... Si cum sunt multe facaturi de uleiuri pe piata, nu vreau sa risc. Cumnatul meu a reusit sa strice motorul de 1.4 mpi de pe logan, care e un motor indistructibil, ulei prost mobil 5w40 (nu mobil1), forje cu masina rece, turatii mari si indelungate pe autostrada, si pa motor...
    1 point
  28. Ti-a dat minus la reputatie ca ai schimbat uleiul inutil, prematur si asa ai poluat planeta. Ti-am dat eu plus de doua ori sa dormi linistit, si-ti mai dau unul data aviatoare.
    1 point
  29. Am pus și rotile de vara. Doar ca momentan sunt cu anvelope de iarna Cu ocazia asta am umblat și la suspensie. Spatele e lăsat maxim iar fata mai are 1 cm aprox pana la maxim. Dar am vrut sa fie la nivel. A durat ceva pana sa fac asta.. Partea buna e ca suspensia e mai moale acum ca e lăsată maxim. Având în vedere că jantele sunt pe 19, chiar e ok. Good mark for V-maxx. Si câteva poze. (în primele două, roata din fata era într-o mini groapa, de aia distanta între aripa janta pare mai mare în fata decât în spste) Fără distanțiere. Pentru mine, e fitmentul perfect Golful din ultima poza este al unui prieten foarte bun, o mașină cu o poveste destul de frumoasa care a trecut prin foarte multe schimbări și care a primit o gramada de upgrades (Cel mai recent, swap de la 1.6 101 cp la 1.8 Turbo 180 cp stock) Și povestea continua. Are planuri mari cu motorul asta. O sa incerc sa îl conving sa își prezinte masina pe forum. Chiar merita
    1 point
  30. 310 000km, intr-o delegatie prin Gorj, naveta zilnica 60km, coafura rezista. Mai sunt 5000km pana la revizie, 50 000km pana la schimbarea distributiei. Masina intra la vanzare, o sa-i fac topic pe aria de vanzari cand ma intorc acasa.
    1 point
  31. A semnalizat,cel putin asa spune ecu: 1-Oil Pressure Switch P164B 00 [101] - Malfunction Mileage: 26688 km Engine speed: 3202.50 /min Engine oil temperature: 85.4 °C Oil fill level: 23.336 mm 2- Oil Pressure Switch for reduced Oil Pressure P164D 00 [101] - Malfunction Mileage: 26705 km Engine speed: 1009.50 /min Engine oil temperature: 53.3 °C Oil fill level: 18.000 mm
    1 point
  32. 5580 - Oil Pressure Switch Mileage: 26688 km - prima averizare 5582 - Oil Pressure Switch Mileage: 26705 km -dupa 17km - a2a avertizate An 2014 mai sunt cu joja ? La masina an 2014 si 26 mii km iti verifici uleiul inainte de a pleca la un drum ?
    1 point
  33. Am tsi din 2014 cbza, rodaj facut ca la carte. Uleiurile folosite doar castrol edge LL 5w30 titanium. Intotdeauna forje a primit doar cu motorul cald, primul schimb la 13000, al doilea la 21000(deci uleiul a stat 8000km in masina) acum am 25000, si tot la un an sau max 13000 vreau sa fac schimbul de ulei, mentionez ca eram la program de 2 ani sau 30000, dar asa ceva mi se pare inuman ptr motor. Fac drumuri scurte in general 6-7 km, Consum ulei zero, cum a fost joja dupa schimb, asa este si peste un an. Sigur ai motorul defect.
    1 point
  34. @Silviu_7 Da am resetat la 0 kilometrajul cand am alimentat. @RzzV Aici nu stiu ce sa zic. Crede cine vrea ce vrea. Extern plinul meu ajunge pe rezerva pe la 800-900 km. Eu unul umplu rezervorul pana la refuz aproape, nu cand a sarit pompa gata am si terminat de alimentat. La urmatorul drum spre Poiana Brasov o sa fac filmare
    1 point
  35. Nu se basica nimeni, daca atat ai inteles din postul meu, imi pare rau. Referitor la ce spune colegul mai sus, ca se schimba o singura data, da mi voie sa am indoieli....sunt satul de atotstiutori. Legat de garantia reno nu comentez (am avut 2 de noi) si nu am intampinat probleme, in schimb cu octavia 3 achizitionata tot de noua, am avut ceva pb (avea luft intre capota si grila din fata si mi au apus ca nu se poatw rezolva pe garantie). Octavia 2 fl 1.8 dsg luata de la primul proprietar cea care halea ulei, cei de la reprezentanta desi omul s a plans ca papa ulei de la prima revizie l au tot imbarligat (la 10000 km a consumat 2 litri de ulei, iar la următoarea revizie 5 litri la 10.000....dupa iesirea din garantie tb reparata set motor sau garnituri supape .vreo 15000 de lei costa. Asa ca scuteste ma cu garantia minunata din grupul pe care il reprezinti. Ce am inteles eu din postarile tale e ca doreai gt, dar ai ajuns sa iei un sh ca nou.. oricum nu esti singurul user (pe la inceput mai vroia cineva dar a ajuns in cele din urma la concluzia ca masina lui veche e mai ok, un altul a luat altceva cu o putere mai mica si observ ca tot posteaza ce consumuri obtine...pai daca vrei consum nu iei gt. E normala abordarea unora dintre voi, doar suntem pe forumul marcii.
    1 point
  36. Ai facut foarte bine ca nu ti ai luat...sunt proaste. Oare dsg ul este vreun monument de fiabilitate? Am auzit fel de fel de intamplari atat despre dsg 6 cat si despre dsg 7, dar mai mult ca sigur sunt neadevarate.
    1 point
  37. Cu mare respect, asta incerc si eu sa spun colegilor si sa-i ajut....testul cand ajunge la 60% din capacitatea telescopului iti apare cu rosu si se impune de urgenta inlocuirea lui si NU trebuie sa ajungi la 30-40-50%.....vezi telescoapele mele pe fata sunt pe galben, deci anul acesta mai mai carcai cu ele, dar la anul cu siguranta trebuie inlocuite. -Verde = bune -Galben = acceptabile -Rosu = duse Am sa repet testul in toamna, pentru siguranta mea si a pasagerilor din cotet. Si multe telescoape sunt bune....insa flansele lor sunt duse si se aude ingrozitor. Asa ca la inlocuitrea telescoapelor se impune obligatoriu si schimbarea flanselor. Si eu am incheiat acest subiect aici...bafta domnilor!!!
    1 point
  38. @SergiuD m-ai facut sa zambesc. :)))))))))) Uite cam asa arata un test adevarat si asta NU e subiectiv deloc si este cat se poate de precis! Acelasi test il faci cu aceleasi arcuri, aceeasi greutate, aceeasi presiune smd....daca ai telescoape noi iti iese 100% pe cele 4 roti! PS: Daca aduni kg rotilor iti da greutatea masinii care iti scrie in talon.
    1 point
  39. Cele pe ulei sunt mai rezistente in timp, si mai confortabile in mers,cine merge pe drum accidentat poate sa isi puna pe gaz,exista pe ulei,eu pe unde am cautat pana sa imi cumpar majoritatea erau pe ulei!
    1 point
  40. a ars si siguranta asta sau e ok ? verifica pompa.
    1 point
  41. Multumesc. Din cate am vazut multe service-uri nu prea se baga la webasto. De aceea intrebam de reprezentanta oficiala webasto. Intentia mea era sa ma duc la ei, sa le spun ce nu-mi place la functionarea lui si apoi sa rezolve cauza(curatare camera, inlocuire bujie sau sita). Insa imi spui te rog de ce nu recomanzi desfacerea si curatarea lui?
    1 point
  42. E greu sa te dai cu parerea, in conditiile in care tu ai mentionat deja ca resoftarea pentru anularea DPF-ului s-a realizat, iar alte diagnoze si testari au fost facute. Fiecare poate insira o serie de probleme, insa tot tu vei avea de umblat si retestat pe incercate o serie de componente: turbina, injectoare, compresie, distributie, senzorul MAF etc etc. E de inteles ca in cazul tau nu stii de unde sa apuci problema si cum sa ii dai de capat.
    1 point
  43. de cateva zile sunt posesorul unui Passat BlueMotion 2.0 cod motor CDBC (sper sa nu gresesc), 81kw....pot sa va spun ca la un drum de 320km cu foarte multe semafoare, fiind drum in lucru si cu multe accelerari si invers, am scos un consum mediu de 5.0, intradevar imi arata in bord cand se cere schimbarea treptei de viteza dar nu am respectat asta. Eu zic ca este un consum foarte bun, luand in calcul capacitatea motorului.
    1 point
  44. Foaia cu rezultate franare primita de la Elcargid. Testul a fost facut de ei dupa ce mi-au schimbat placutele de frana. Testare sistem franare. Frana serviciu. axa fata - rez. rulare N : stanga 520 dreapta 440 - forta franare N : stanga 2680 dreapta 2400 - diferenta fr. % : 10% axa spate - rez. rulare N : stanga 120 dreapta 40 - forta franare N : stanga 1560 dreapta 1440 - diferenta fr. % : 8% Frana stationare - rez. rulare N : stanga 120 dreapta 40 - forta franare N : stanga 1440 dreapta 1280 - diferenta fr. % : 11% Ovalitate : 0 peste tot. Informatii sistem franare Frana serviciu Eficienta >=50% rez: 58% Diferenta <=20% rez: 10% Forta pedala <=500N rez: ok Frana stationare Eficienta >=18% rez: 20% Diferenta <=50% rez: 11% Ef. frana serviciu : ok Dif. frana serviciu : ok Ef. frana stationare : ok Dif. frana stationare : ok Verificare aderenta la drum axa fata: stanga 82% diferenta(%) 6% dreapta 87% stanga 428kg dreapta 428kg axa fata: stanga 92% diferenta(%) 6% dreapta 94% stanga 300kg dreapta 263kg diferenta de masa de pe axa spate, stanga/dreapta, cred ca se datoreaza tobei finale care este in partea stanga. Vreau sa va dati cu parerea cei care stiti despre ce este vorba si sa imi spuneti si mie cum sunt valorile. Masina franeaza bine, iar cei de la Elcar Gid nu mi-au spus nimic din care sa inteleg ca as avea vreo problema la sistemul de franare, dupa schimbarea placutelor. @ovisod: sper sa te ajute datele astea. Numai bine.
    1 point
  45. Corect este sa-ti rezolvi problema, nu sa dai spaga.
    1 point
  46. martor galben - se aprinde (aprindea) cand era nivel scazul sau calitate ulei, pe baza senzorului de pe baia de ulei Rosu - presiune scazuta - acum (de fapt de cand sunt cele cu maxidot) scrie mare pe maxidot - STOP - oil pressure - engine off. conditiile in care te avertizeaza, sunt scrise de colegi, pe paginile anterioare
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!