Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.02.2017 în toate secţiunile

  1. preda_arycy 5w30 norma 507.00
    3 points
  2. Si pentru ca am fost fortat sa scot bijuteria din garaj pentru o vizita la Asigurări, automat am trecut si pe la car wash. I-am facut si o spalare la șasiu ca sa curat putin sarea si din zonele eterogene. La fel si cu aia mica (polo) Acum doarme sub prelata la caldura in garaj. La Polo a venit moșul intarziat cu o husa de iarna, care e simplu de pus si sta foate bine pe ea si in caz vant puternic.
    2 points
  3. Urmaresc cu interes discutia voastra si intervin doar pentru a te ruga sa #numaiscriiasa.
    2 points
  4. Uleiuri cu norma 504/507. Eu am folosit: Rheinol, Ravenol, Valvoline si acum cred ca pun Fuchs.
    2 points
  5. Bun.La mine cu asta e mai tacut motorul pina spre 10k.Cu motul xclean 5w40 pastreaza culoarea bine si km cam la fel fac cu ambele uleiuri.Asta din practica,probat.Motor obosit-300+K.
    2 points
  6. @tavitara, multumesc, Pt. roata de rezerva am platit 423 de ron cu tot cu transport, am cautat ceva dupa ea sa obtin pretul acesta, Nu stiu cat de adanc e, dar daca apuc maine sau in weekend masor, ce pot sa-ti spun este ca am transportat o cada de 180 cm lungime, ambalata si am reusit sa o bag in masina cu banchetele rabatate si am reusit sa inchid haionul perfect ! Switchul de lumini care mi-a ajuns e pt. Passat B6 sau MK5, trebuie sa caut diagrama firelor sa vad ce trebuie sa schimb sa-l fac functional pe pe Touareg..
    1 point
  7. savin, ai urmat pasii din DIY ?
    1 point
  8. Iti raspund eu... Exista cablajul tras pana in stalpul usilor din spate. De acolo va trebui sa construiesti tu un cablaj. Practic ai nevoie de cate 2 pini pe care sa-i introduci in doua mufe din stalp. codul pinilor nu il mai stiu... poti incerca si documentatia din aria Fabia. Este la fel de buna. Practic daca ai papucii, incerci cu un difuzor si vezi daca se aude. Manerul macaralei are un inel de plastic sub el. Orientezi manerul in jos si ridici acel inel in sus. Crede-ma ca dureaza mai mult sa citesti ce am scris!!! Citeste cu atentie ce ti-am atasat! Daca nu te pricepi, ori mai citesti pe aici (inclusiv toate cele 10 pagini din urma), ori rogi pe cineva sa te ajute! Spor! konnektor timoni 2.pdf
    1 point
  9. NU exista kit de reparatie ,se inlocuieste tot ansamblu de arbori de balansare care costa 1500€ sau se modifica cel de pe masina
    1 point
  10. Ceva bunatati:) Mai trebuie sa ajunga butoanele de la busonul de motorina si de la haion.
    1 point
  11. Cel mai bine, pe mine m-a mancat si acum trag...solutii se pare ca nu exista, momentan.
    1 point
  12. Imi pare rau pentru ce ti s-a intimplat si sper ca VWAG sa dea dovada de profesionalism si sa-ti rezolve "omeneste" problema. Totusi, un lucru nu mi-e clar: cum dracu la masina aprope noua sa ai problemele astea? Eu il suspectez pe cel care ti-a vindut masina ca a stiut ceva si a tacut ca purceaua-n papusoi dupa care si-a sters urmele... Ma rog, se pare ca nici "reprezentantele de dincolo" nu-s chiar usi de biserica. BAFTA!
    1 point
  13. dragi colegi, nu mai scrieti " opinia mea ", " asa cred eu " sau "asa consider eu " ca se supara dnul skodita si ne cearta ... deci, daca masinile sunt mai ieftine cu doua mii decat pretul din afara, si mai au si kilometrajul mai mic decat cel netrucat de pe masinile cu provenienta sigura de afara, nu ar trebui sa ne facem probleme, nu ? Doar sa ne bucuram ca am facut o afacere buna ....Mai mai mai !
    1 point
  14. Eu as pune Franța în coada listei....francezi sunt cam ca italienii, mai sentimentali, nu le prea pasa de mașini. La ce drumuri au olandezii și cât de civilizat este condusul acolo, as lua mașină de Olanda cu ochii închiși dar, este doar opinia mea. Personal, am avut doar mașini din germania (de firma)și am fost foarte mulțumit de cum au fost intretinute. E și chestie de șansă. ..noroc....
    1 point
  15. Sa fim intelesi: ORICE (!) Bmw chel nou nu merita banii, este o mizerie ca si calitate/scaune (exact cum spui si tu) si nu te vei simti in vecii vecilor ca ai o masina de clasa pretinsa, ba din contra, este mai rau ca in Octavia. La orice BMW nou trebuie sa bagi macar vreo 5-6k EUR in optionale (neaparat ceva cu scaunele de ex - gen min "Sport", automaat, xenon si alte minime necesare) ca sa simti ceva. Dar daca ai facut acest lucru (si ai ramas falit ) , atunci lucrurile sunt schimbate mult. Mie imi place Tiguan, dar consider ca X1 este peste el:
    1 point
  16. Este sesizabil sub Tiguan ca si calitate, as spune ca dpdv materiale este chiar sub fostul Tiguan, este foarte foarte mic in interior, m-am simtit inghesuit pe laterale si cu spatiu insuficient pe lungime. Daca urci 4 persoane s-a terminat cu orice varianta de comoditate, stai cu genunchii foarte flexati. Pasagerul din dreapta mi s-a parut foarte aproape. Da exista ZF8, da, variantele foarte bine dotate au scaune misto (cele standard sunt sub cele standard de Golf), motorul diesel sunt zgomotoase. Si este foarte foarte scump daca vrei sa-l echipezi decent. Dar, nu arata rau
    1 point
  17. Autostrada la unguri vs. drumurile noastre. SI apoi sa nu te prinda somnul pe autostrada...:)
    1 point
  18. Ai un topic facut de mine in care explic cum se diagnosticheaza. Ai urmat pasii de acolo ?
    1 point
  19. senzor temperatura defect. Schimba senzorul de temperatura motor.
    1 point
  20. Eu am facut-o la Tiguan 2.0 TDI Motor CBAB aceleasi probleme, exact cum le descrii tu. DOAR ca......? eu le am deja dinainte Softului nou "Dieselgate" speram cu actualizare Softului eventual sa dispara. Erori nici eu nu am, DAR? injectoarele numai sunt deloc in parametri.......si asta este cauza. STG 01 Engine Funkt. 08. Block: undeva intre 72- 77 (mi-se pare) se afiseaza 3 valori 1: nu are voie sa depaseasca -45 ms ( exemplu -60 ms ) 2: nu are voie sa depaseasca -15 ms ( -20 ) spre exemplu aicea la mine este o valoare undeva la -27 ms ( inseamna: depuneri pe injector) 3. valoare nesemnificativa
    1 point
  21. Azi i-am pust niște chestii de pe Aliexpress, nu sunt sigur la ce folosesc, dar le-am bifat si la Polo-ul sotiei am facut la fel. Optic parca au un rost, in rest nu prea vad de ce exista.
    1 point
  22. @all, de la un posesor de O3 2.0 TDI 150 si Civic 9 1.8 iVTEC 142. Se aude ca Civic Tourer vine in 2018. Anul acesta Honda Europa este ocupata cu lansarile generatiei 10 de Civic Hatch, Civic Sedan, Civic Type R dar si cu generatia 5 de CRV. Civic Tourer se va fabrica pana in 2018 cand, teoretic, apare Tourer model X. Q3 2017 este data ca sigura si motorizarea 1.6 Diesel noua. Referitor la motorizarea pe benzina actuala pe Generatia 9 de Civic, motorul 1.8 este o referinta in materie de fiabilitate. Nu are parte de marketing si promovare, dar daca intelegi limitarile motoarelor aspirate si nu te sperii de schimbare de trepte la 7000 rpm nu te va dezamagi la capitolul dinamica. Avand ambele masini am avut posibilitatea sa le pun la test side-by-side. La plecarea de pe loc pana la 180 km/h, cu 2.0 TDI 150 nu am putut sa ma tin dupa 1.8 142 iVTEC ! Asta in conditile in care Skoda declara 8.8 pentru sprintul de 100 kmph si Honda declara 9.4. Despre consum la 1.8, mediu 6.2 oficial, 6.7 in rodaj. Acum am 9 pe ultimii 2000 km in oras integral (Decembrie 2016 - Februarie 2017) fara SS si Eco activat. La 100 km/h consumul instant este 5. Dezavantaje, constatate la drive-test si asumate integral: insonorizarea mai slaba, climatizare mai slaba (fara parbriz incalzit, AC cu putine reglaje, in Skoda ma simt ca in S-clase cu climatizarea), consum, teoretic 1l in plus fata de un motor turbo de aceiasi putere. Nivelurile de echipare fixe mai pot fi o problema pentru cumparatori. Daca iti place viteza cu orice pret, 1.8 benzina poate deveni obositoare, cel putin la drumuri lungi. Motorul trebuie turat serios in depasirile din scurt si zgomotul devine deranjant dupa cateva ore de condus. Ah, si am uitat cel mai enervant lucru: nu am inele de ancorare in portbagaj. Avantaje: preturi foarte bune la final de generatie si dotari la pachet peste nivelurile fixe, motor lifetime (as in "o sa avem centura Bucuresti de 200 km conectata la metroul Dr Taberei si iVTEC-ul o sa tina bine-mersi"), nu o sa stii ce inseamna sonda lambda, EGR, MGR, DFP, intelegeti voi. Genial pentru oras si pentru vreme rece. Opresti si pornesti agregatul cand vrei tu, nu trebuie sa ai grija turbinei. Daca iti place zgomotul, asta e masina ta: treapta 2 110 kmph, treapta 3 160+ kmph. Daca prietena nu stie decat treapta 1, no problemo, Civic nu se supara. Serios, in afara de Mazda 2.0 si 2.5 nu cred ca mai exista alt motor pe benzina din clasa non-premium cu care sa mai poti merge blana, blana, la modul nesimtit fara sa iti faci probleme de functionare. La hatch ai porbagaj nesimtit, 480 litri si mai multe dotari decat la sedan. Despre Civic X, cred ca trebuie deschis un topic separat de vs Octavia intrucat Honda a schimbat putin reteta de sushi. Avem platforma comuna, la fel ca MQB. Civic X, CRV V si noul Acord IX merg pe aceiasi platforma tehnica, motoare si transmisii. Mai mult, Honda este si singurul producator care a inteles manevra Skoda cu cresterea in dimensiuni si a labartat toate masinile pe aceata noua platforma. Asadar, Civic X ajunge la 4,63 pentru sedan si 4.5 pentru hatch. Se simte asta la spatiul interior, ampatamentul crescand semnificativ. Dotari foarte bine, preturi de lansare ok-ish: 27k oficial pentru Sedan Executive full option. Cutie CVT modificata total. Ce pacat, Giurgea Bratu nu o sa mai faca fata de cutie CVT atunci cand va conduce noul Civic. Ce nu imi place: doar motoare turbo. Mersul in oras nu e turbo-friendly pentru motor si puteau iti lase posibilitatea sa optezi pentru 1.5 130 non-turbo. Garda la sol, cred ca BMW sunt individiosi pe Honda. Nu sunt sigur dar se pare ca vom avea 11 cm la hatch si 13 la sedan. Oricum, de abia astept sa le conduc la blana-test.
    1 point
  23. Buna seara domnilor si scuze pentru raspunsul intarziat. Am reusit sa pornesc masina datorita raspunsurilor voastre. Am cautat sa masor cele doua relee, si am inceput cu cel din bord. Nu a fost nevoie sa il masor, ci doar sa misc putin de el si totul a revenit la normal. L-am scos si am incercat sa pornesc masina dar aceleasi simptome. L-am pus inapoi si a pornit fara probleme. Releul este fixat de doua urechiuse de plastic, iar la mine, una este rupta, de unde probabil si problema mea. Oricum, era releul B1 din poza a doua postata de Spido. Va multumesc tuturor pentru raspunsuri.
    1 point
  24. e o vorba: lucrul care merge bine nu-l modifica trebuie sa vezi intai ce aduce in plus respectivul update si daca merita cu adevarat sa il faci update inseamna teoretic mai bine, dar nu e totdeauna valabil.
    1 point
  25. Altfel sta motorul la tractiune fata, raportat la gabaritul masinii. Uite-te si in lista postata de Flavyus mai sus cu modelele testate de AMS, sa vezi ce scrie despre X1. Si a fost penalizat si in testele altor publicatii pt ca dinamica nu e asemanatoare unui BMW, dar pretul e. Cateva pagini in urma se postau clipuri video cu testul elanului si la ce viteze pot evita SUV-urile obstacolele. In schimb acum nu mai sunt masini de alergat pe circuit ca sa vedem diferente..
    1 point
  26. offtopic: 15.000 intr-un an mi se pare cam putin pentru masina asta. Nu cred ca este rentabila la sub 25.000 km pe an. Mai ales pentru ca este diesel. Daca era benzina era altceva, dar un diesel devine rentabil doar de la 25-27.000 km pe an. Parerea mea.
    1 point
  27. E pe platforma de Mini, nativ cu tractiune fata, spre deosebire de generatia anterioara. Dinamica, in mai multe teste, pare ca lasa de dorit, cel putin din perspectiva asteptarilor. Si e mult prea scump pentru baza pe care e construit. GLA e foarte ieftin in DE, gasesti sh, cu putini km (15-30k) chiar si la 20k de euro. E printre cele mai ieftine modele de la Mercedes, cauta cateva reviewuri si o sa vezi de ce.
    1 point
  28. A scris dotari pe care nu le vad: - Sound sistem profesional; - Computer bord color multifunctional; - Parbriz incalzit; Personal, cand vad un anunt ca asta si cu FULL OPTIONS in coada...nu ma tenteaza. Spor !
    1 point
  29. Da, am auzit de injectoare, tine exclusiv de calitatea slaba solicitata de VAG. Producatorul ofera calitatea impusa de pret, problema este ca pretul si profitul este enorm la Skoda fata de concurenti. http://www.capital.ro/cat-castiga-producatorii-auto-pentru-fiecare-masina-vanduta.html
    1 point
  30. un nou calcul azi: 11,2. Mers numai in oras, de cele mai multe ori fără să ajungă apa la 90. Câteodată am si calcat.o Putin mai tare + scaun la sofer incalzit
    1 point
  31. Eu pe al meu Passat B7 cu 170 de cai am consum de 8,7 - 9,8 pe traseul Florești - Suceagu, aproximativ 25KM dus dar dimineața și la întoarcere se știe ce grozav se merge Florești - Cluj-Napoca si retur . Sunt foarte mulțumit de mașina...
    1 point
  32. Asta am spus ca voi posta cand voi inlocui motorul. Pana atunci nu ma ating de el.
    1 point
  33. Conform promisiunii: Devizul estimativ pentru inlocuirea motorului - 40600RON.
    1 point
  34. Sa te poarte cu noroc. In sfarsit cineva care ii duce lipsa acelei pedale mari de autobuz din golf V-VI, Octavia 2 smd. Eu dupa 5 ani de O2 si 1 an jumatate de Leon 5F(tot pe Golf VII bazat) tot ii duc lipsa desi obisnuinta rezolva in timp problemele.. In rest totusi Golf VII mai ales daca este si HIghline... are cateva asi in maneca fata de Golf VI... Ce nu ai pomenit ca la Golf VI ai avut multilink pe spate si la motorul acesta ai numai semiindependenta cea ce nu este capatul lumii daca nu ar face mai rigida masina pe denivelari si mai topaitoare pe mici denivelari...
    1 point
  35. Am intrat pe forumul de marca al Meganului si am observat ca pe langa problema cu cutia de viteze, unei persoane i-a venit masina fara faruri full LED, dotare care este in standard la Meganul GT. I s-a oferit o reducere de 500e si o mana calda impreuna cu "nu se poate face nimic". Daca astia nu sunt in stare sa iti dea dotarile STANDARD si uita de farurile LED ( care vorba aia nu e o mufa AUX pierduta prin cotiera ci un element optic care schimba atat aspectul masinii cat si luminozitatea noaptea ) ce sperante sa aiba saracii posesori care au dat peste cutiile cu probleme.
    1 point
  36. Nu se basica nimeni, daca atat ai inteles din postul meu, imi pare rau. Referitor la ce spune colegul mai sus, ca se schimba o singura data, da mi voie sa am indoieli....sunt satul de atotstiutori. Legat de garantia reno nu comentez (am avut 2 de noi) si nu am intampinat probleme, in schimb cu octavia 3 achizitionata tot de noua, am avut ceva pb (avea luft intre capota si grila din fata si mi au apus ca nu se poatw rezolva pe garantie). Octavia 2 fl 1.8 dsg luata de la primul proprietar cea care halea ulei, cei de la reprezentanta desi omul s a plans ca papa ulei de la prima revizie l au tot imbarligat (la 10000 km a consumat 2 litri de ulei, iar la următoarea revizie 5 litri la 10.000....dupa iesirea din garantie tb reparata set motor sau garnituri supape .vreo 15000 de lei costa. Asa ca scuteste ma cu garantia minunata din grupul pe care il reprezinti. Ce am inteles eu din postarile tale e ca doreai gt, dar ai ajuns sa iei un sh ca nou.. oricum nu esti singurul user (pe la inceput mai vroia cineva dar a ajuns in cele din urma la concluzia ca masina lui veche e mai ok, un altul a luat altceva cu o putere mai mica si observ ca tot posteaza ce consumuri obtine...pai daca vrei consum nu iei gt. E normala abordarea unora dintre voi, doar suntem pe forumul marcii.
    1 point
  37. compaesano, intr-adevar, nu discutam de cum isi conduc unele persoane masinile dar totusi este o masina cu 6 luni vechime si in jur de 15k km, deci nu putem spune ca a forjat-o ani si ani. Si oricum, sa spunem ca asta a fost forjata, dar mai sunt 2 cazuri pe forumul dedicat, cu aceeasi problema. Si astia sunt cei care stau pe net, ca poate or mai fi, din ce am inteles si pe Talisman cu EDC7 a fost n caz. Dar totusi nu vad legatura intre faptul ca a fost forjata masina si ca dupa update-ul de soft la cutie sau unde dreaq o fi fost, a scazut cuplul, conform dyno, cu 50 Nm, de la 280 la 230. OT: mor cand aud "se vor rezolva", "se va face" etc. reflexivul asta, de parca se rezolva singure problemele sau apare cineva de pe Marte. Trebuie sa le rezolve cei de la "Reno". Uita-te cum "s-au rezolvat" : 1.2 TSI cu lant, 1.4 TSI CAVD, DSG7, Dieselgate etc.
    1 point
  38. Foarte bine! Luni ma duc si eu in service, sa vedem ce vor zice de data asta :) Sunt curios daca vezi vreo schimbare la consum, din ce am mai citit, cam asta era efectul sasaitului, un consum mai mare..
    1 point
  39. Salut , ai de unde alege uleiuri bune care indeplinesc norma 505.01 . De exemplu in PD u lu' maica-mea folosesc Eneos Sustina 5w40 , e putin mai scump , n-are norma dar e un ulei de foarte buna calitate ! Poti alege si din lista recomandata de TM09JNX ; pe linga alea ar mai fi Motul 5w40 X-Clean si Motul 5w40 Specific !
    0 points
  40. Supriza, azi-nopate si de dimineata cele 2 " motoare cu reactie " nu au mai lucrat la capacitate maxima :D Tind sa cred ca probabil este un contact imperfect, sau mai stiu eu ce... oricum o sa`i fac o verificare serioasa, Al Bundy te bagi ? /:D
    -1 points
  41. Toate, set complet. Au venit la fix, cu Mos Craciun and all Acum sper sa mai vina si cu niste bani sa ma duc la colegul exxcalade sa vedem ce naiba facem cu cloncaneala aia de la motor. Caci mas coate din minti...
    -1 points
  42. Ba cred ca e relevant....in mid cert are impresia ca are un supercar si o rupe in doua. In Germania au unde sa le alerge, cine stie cum trag de ele. Deocamdata nu avem de unde sa stim cate gt uri s au vandut....tind sa cred ca nu sunt doar alea 3 vandute in Ro. Oricum aceste pb daca exista se vor rezolva...
    -1 points
  43. Niste detalii legate de uleiurile Fuchs cu tehnologia XTL. O folosesc ei si la camioane. Usureaza pornirea iarna, uleiul are o fluiditate mai mare. Reduce cu pana la 3% consumul de combustibil.Motorul este silentios la pornirea la rece. https://www.youtube.com/watch?v=KWTGvzilMrQ http://www.fuchslubricants.com/Content/downloads/20535_Passenger%20Cars%20Brochure.pdf http://www.fuchslubricants.com/Content/downloads/TITAN-XTL-Engine-Oils-DL-04584094.pdf http://www.energy.ca.gov/ab1007/documents/2007-05-31_joint_workshop/2007-05-31_XTL_SCENARIO.PDF http://www.otctoolkits.com/xtl-projects-and-the-oil-price/ Pe langa asta, si userul deenman de pe forum, foloseste varianta GT1 5w40 XTL si este foarte multumit de ulei. Uleiul pe care vrei sa-l alegi, are aprobari foarte bune daca te uiti http://www.fuchsbenelux.com/products/titan-gt1-pro-c-3-sae-5w-30-xtl pe langa vw 504-507, gen BMW LONGLIFE-04 MB-APPROVAL 229.51 PORSCHE C30
    -1 points
  44. Cam terminate bujiile alea la 60 000. Eu mergeam cam 30 000 km cu un set la Opel , dar sa zic ca ar mai fi dus un 10 000.....Oricum le schimbam eu si cu 65 de lei la doi ani nu era mare cheltuiala. Cred ca un 45 000 ar fi mai indicat ca interval de schimb.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!