Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.02.2017 în toate secţiunile

  1. Noul membru al familei Un Audi A3 8V sedan din 2014. Din dotarile ce merita mentionate ar fi 2.0TDI 150cp manuala, Bang&Olufsen, piele maro, Audi Drive Select, wireless charging in cotiera pentru telefon (Apple, ne miscam si noi?), Cruise Control, Audi Music Interface (iPhone screen sharing FTW), USB, 2xSD, DVD, HDD intern, navigatie 3D cu RO, WiFi, pachet lumini, auto-hold, full LED (inclusiv faruri), spalatoare faruri, touch pe rotita de la navi (pentru scris litere pe ea), scaune incalzite fata, oglinzi electrice incalzite si pliabile electric, 2 oglinzi heliomate, display retractabil electric, senzori parcare fata/spate, Bluetooth pentru vorbit la telefon si pentru audio streaming, senzori ploaie/lumina si, bineinteles, logo-uri S-Line (nici macar originale) lipite pe aripi desi masina nu are niciun element S-Line pe ea. Evident ca astea vor zbura urgent, poate chiar inaintea D-ului de pe c*r. Momentan sunt extrem de impresionat de masinuta asta. Am mers cu A3 sportback, am avut o saptamana pe mana Q3 deci credeam ca stiu la ce sa ma astept. Am plecat dupa ea crezand ca ma duc sa-i iau sotiei un city car dar dracia asta e proper car, e semnificativ peste Q3, e clar ca Audi vor sa o pozitioneze undeva mai sus (nu e disponibila cu 1.2TSI cum e SB-ul si nici nivelul cel mai jos de echipare nu e disponibil pe sedan). Pe langa lista destul de impresionanta de jucarii (unele dintre ele, cum e drive select-ul, nici nu stiam ca exista pe A3), masina chiar se simte bine de tot, e incredibil de inchegata si e intr-o stare absolut excelenta.
    4 points
  2. Octavia 3 1.8 TSI, M6, Blue Race, echipare Style + clever pack, maxidot color, Driving Mode Selection si Dynamic Chassis Control, KESSY, scaune sport, volan sport multifunctional, parbriz incalzit, senzori parcare fata/spate, navigatie Amundsen MIB2, Smartgate, Smartlink si alte maruntisuri. Am ales O3 pentru ca imi doream un hatchback mai spatios si cu un motor mai puternic decat masina anterioara (Honda Civic 5D, 1.8 140 CP), la un pret decent. A fost singura care a indeplinit toate cerintele. Pana acum am facut ~ 3000 km, si nu regret deloc alegerea facuta.
    3 points
  3. Varianta usoara,il cauti pe colegul @eexcalade si te indruma el sau verifici/schimbi bujii,fise.bobine,cureti clapeta.Faci scan/adaptare si trebuie sa mearga(teoretic).Mai sunt si alti colegi la prestari servicii.
    2 points
  4. Nu mai folositi aditivii , rezolva problema pe moment , eu zic sa identifici cauza care a dus la depunerea calaminei Cunosc persoana i-au cazut 2 injectoare de la solutiile astea . Schimbati uleiul la timp .
    2 points
  5. Mare atentie cu aditivii ....luati in calcul ca ,combustibilul trebuie sa aiba si rol de ungere ....ca sa nu ajungeti in topicul cu span pompa
    2 points
  6. Am facut o recalibrare la DSG, apoi mers in treptele 3 si 4 cate 5 minute, acum schimba mult mai lin si prompt atat pe drive cat si pe sport Am vrut sa schimb si turbina ... gasisem una ca noua (1800km doar) de 170cp .. compatibila cu motorul meu CBBB, insa se pare ca avea tur si retur ulei diferit fata de a mea .. si nu s-au pupat tevile .. cred ca o voi reconditiona curand pe a mea cu niste interne putin mai mari... Lucrarile le-am facut la APR Romania.. pe care ii recomand cu caldura Revenind la pareri despre uleiul Polytron, mi se pare mult mai silentios motorul, urca o idee mai rapid in ture... per total sunt foarte multumit.
    1 point
  7. @75NOR: daca sapi pe topicul asta, o sa vezi ca sunt aproape sigur discurile. Face la inceput in 2-3 si 3-2 pentru ca cica in treptele astea ambreiajul suporta cele mai mari cupluri si patineaza.
    1 point
  8. bineinteles... o parte din actiunile ESP ca sa stabilizeze masina, se fac prin reducerea turatiei motorului pentru frana de motor. Daca motorul are erori si nu functioneaza in parametri, nici ESP nu va mai fi functional.
    1 point
  9. Are, doar ca nu este cea cu creier la care se poate face diagnoza, este comandata de ecu motor prin 2 relee. Starea lor o vezi pe engine.
    1 point
  10. Am cumparat si eu un rcd330 plus trecand de la rcd 510. Nu stiu de ce ii zice rcd ca nu are cd reader, dar ma rog. Incep cu relele: nu afiseaza clima la g6, nici postul radio sau cantecul pe bc. Mirorr link e in faza incipienta, nici nu l am frecat destul inca. Eu am samsung a5 si nu afiseaza decat 6 pictograme, la un rus pe iutub cu acelasi a5 afisa tot telefonul. Puncte bune: suna bine, se concteaza repede bt, esti auzit bine de celalat, fara fasaituri, ecou, microfonie. Comenzile pe volan sunt compatibile. Totul e plug in play. Merge si fara cheie in contact, mai putin bt. Lucru care ma incanta fata de alte chinezarii care stateai cu cheia in contact pe nu s ce pozitie. Cum nu ma omor dupa navi, dvd, cd, e ok pt mine. Insa daca e sa dau timpul inapoi, nu cred ca l as mai achizitiona. As face un efort financiar sa cumpar ceva cu android. Am renuntat sa cumpar un rns 315 deoarece toti vanzatorii sunt niste jnapani, vor bani pt montaj, pt antena, pt microfon, pt harti, pt activat nu s ce dreaq, etc. M am saturat de jecmaneli si smecherii. Nu mai intru in amanunte. Asta l am montat in 5 minute si a functionat.
    1 point
  11. Nu exista asa ceva pe azd decat senzor maf care este situat pe langa joja de ulei...sigur este o greseala in motorul lor de cautare.
    1 point
  12. Au mai facut o modificare aiurea: cand optezi pentru DMS-ul standard de 66 E te obliga la navigatie si iti mai baga mana in buzunar de minim 500 Euro. Asta in conditiile in care pe Octavia sau Superbia poti alege DMS cu Bolero 2 fara nicio problema. Curat nemtesc, coane PBN !
    1 point
  13. Da, nu m-am gandit la asta si ai dreptate. O sa le schimb protectia cu ceva de bumbac ma gandesc.
    1 point
  14. Pe usita rezervorului este trecuta si dimensiunea pe 19",235/35/19 daca nu ma insel.
    1 point
  15. Da, nu mai scrie pe certificat,dar scrie si pe usita capacului de la rezervor. Cei de la RAR au verificat cand m-au oprit, nu credeau ca 235/40/18 este dimensiune legala pt CC,deja se pregateau sa imi retina certificatul. Au avut o dezamagire uriasa cand au vazut ca dimensiunea este legala.
    1 point
  16. Da, dar in multe cazuri cumperi 2-3 masini la pret de una, ca aia pe care o cumperi inglobeaza 2-3 masini.
    1 point
  17. In anunț scrie un flacon de 200ml la 80 de litri de carburant , la mine au fost cinci flacoane la 40 de litri de motorina :))) . Se găsește la reprezentante VW, Audi si Opel parca .
    1 point
  18. Mai colegilor, voi sunteti mechanici?Doi pasi la stanga binisor si ati doi la dreapta in jurul lor.Sau artisti? Pai va jucati cu d-astea?Ca sunteti la primul CR, asa am inteles.
    1 point
  19. http://www.auto-vorraber.at asta e site ul autohaus ului ..trebuie cautata skoda superb pt ca e singura ... e destul de convingător anunțul...era cat pe ce sa ma trag la mămăligă ca un crap ???... căutările continua,mi am făcut un hobby din asta ???
    1 point
  20. Mofturi ,Door Ambient Light (fibra optica) .Multumesc lui Florin pentru fibra optica. Lumina este discreta si intensitatea egala pe toata lungimea.
    1 point
  21. Marius cbn Bravo pentru cum ai grija de masina ta.. la cat ai investit in ea .. e pasiune. Multi km condusi cu placere.
    1 point
  22. Acesta este unul din motivele pentru care prefer masina noua, chiar daca e mai putin dotata iar SH nu o sa mai iau decat de la cunoscuti. Cineva din familie a cautat 6 luni un Passat CC si a vazut peste 15 masini din care 12 aveau ceva ascuns (km inapoi, revizii lipsa, carti de service contrafacute, accidente majore nedeclarate, probleme tehnice nedeclarate etc), pana a gasit ceva verificabil si pe placul lui ca motorizare/dotari. Oricum nu trebuie sa te dai batut, sunt convins ca exista un Superb 2 si pentru tine.
    1 point
  23. Si uite asa intram in concediu... Masina este in garaj....va trebuie sa merg si pana la dealer, cauciucul din zona incarcarii prin inductie a inceput sa se dezlipeasca...mult a mai tinut si ala... In alta ordine de idei, ma uitam sa vad cum de comanda din 09.02 nu mai imi era livrate, supriza - anulata (eMag Marketplace, nici o informare mail etc, mai asteptam acuma si 10 zile pentru returul banilor achitati...fun fun, happy happy, joy joy) Sper pe saptamana 27.02-03.03 sa am numerele macar scoase, poate reuseste macar acel birou unde am facut procura sa se tina de cuvant... Si dupa vom vedea si cum decurg si restul, probabil voi posta, sa fie, cand ii trag o poza in aria cu probleme Ateca, sa fie poate si altii atenti la consola centrala daca au incarcarea inductiva. Weekend fain popor, sa nu faceti prostii in urmatoarea saptamana ca vreau sa ma intorc in democratie Km bord: 13xy .... si a si inceput cu regenerarea filtrului dupa aprox 150km exclusiv de oras
    1 point
  24. Pe mine ma uimește cum au adus unii fie ei romani sau occidentali, escrocheria și înșelăciunea la rang de arta și totul absolut legal fără sa aibă niciun fel de consecințe juridice. Din ce am citit au fost schimbate discuri frână spate fata (din ce știu astea se schimba la 200k) a prezentat probleme la citirea cheii pana ce a fost comandata o cheie noua plus ca făcea figuri la deschiderea geamurilor de la distanta,pe langa faptul ca uneori nu pornea nerecunoscand cheia ...eu prima revizie la ulei si fiktredin raport o vad abia la 100k ma gândesc cum Doamne iartă ma a fost hătrănită în asa hal mașina asta fără sa se observe dpdv estetic nicio urma ? Totodată am observat un aspect în februarie are același kilometraj ca și în iunie când iar a fost dusa la Reprezentanta ceea ce naște 2 variante ori a stat degeaba ca nu a merg cheia ori a fost alergați în astea 4 luni și înainte de intrare în service au modificat bordul .... oricum sunt prea multe necunoscute și totul ma face sa bat in retragere..as fi riscat chiar de știam ca a fost taxi și dacă ar fi avut 180k după cum mi a zis băiatul de la skoda ai dar când apar atâtea și atâtea dedesubturi ma gândesc ca banii ii muncesc nu ii fac la imprimanta.... Va salut
    1 point
  25. Mirror...mirror on za wall
    1 point
  26. +1 tizule...mai putin partea cu muzeul.
    1 point
  27. Breaking news. De săptămâna viitoare poate fii admirata la muzeu ??? Te admir pt grija pe care o ai ca totul să funcționeze impecabil.
    1 point
  28. @kill3r000,3C0919275AE GRU senzor parcare bara fata exterior,3C0971095AL set cablaj bara fata cu senzori parcare @SavuAD,3C0807217AAGRU
    1 point
  29. O 3, 1.4 tsi 150 cp cu dsg, Style
    1 point
  30. Un prieten care a cumparat un passat CC NOU, de la Euro Tehno Group a constatat cu stupoare, ca la 60 000 km avea rugina la TOATE usile. Asa ca, a mers la reprezentanta si i-au revopsit usile pe garantie. Cred ca nu sunt lucruri singulare sau intamplatoare...
    1 point
  31. Pai cum sa porneasca pe frigul asta...testeaza de la +5 grade si atunci daca nu pornesc sa incepi verificarile.Daca ai caldura in masina este ok.
    1 point
  32. @EEXCALADE recomanzi asta din auzite sau ai motorizarea asta? @gryg39 am variant 1.6 tdi fab 2011 cumparata la 167k si acum are 204k in 2 ani. Intr-adevar distributia se face la 210k. Eu am facut la 185k pt ca pierdea la pompa de apa. In rest nu am avut probleme cu egr, pompa de inalte(din ce gasesc pe net cele mai multe cazuri au fost la 2.0) sau injectoare. Am schimbat de 2 ori incuietoarea la hayon si cam atat defectiuni. Km sunt multi dar si eu masina cam in aceleasi conditii am luato ca timp/km. Discutii legate de motorizare gasesti in alt topic in care se discuta daca e submotorizat. Eu sunt de parere ca nu e si ca la 105cai isi face treaba mai mult decat suficient. Multa bafta si mai ales noroc.
    1 point
  33. Fluierat de turbo,in functie de defectiune poate sa mai tina ani buni
    1 point
  34. @sebi74vwpolo Daca tu trebuie sa franezi pe acea panta pierzi energie care se traduce in combustibil. Poate in situatia respectiva ai consumul mai mic, dar in general mersul cu ea in viteza e mai economic: combustibil + placute + discuri. Iar in perioada asta sunt curios cum cobori tu o panta pe liber cu piciorul pe frana . Acum fiecare isi sustine parerea si obiceiul, care de multe ori sunt considerate adevaruri general valabile, dar intreaba orice sofer profesionist ce parere are despre mersul la punctul mort si iti va raspunde acelasi lucru. Intr-adevar, consider ca e absurd sa faci frana de motor in adevaratul sens al cuvantului daca nu esti nevoit, dar sa cobori cu treapta de viteza (sau + 1) cu care ai urcat este: relaxant pentru sofer(manevre mai putine), economic si sigur. Ce faci daca trebuie sa dai in frane? O bagi in viteza si franezi? Sau cei care coboara pe liber sunt si cei care calca ambreiajul inainte de frana? Daca situatia ti-o cere sa accelerezi, nu pierzi cateva secunde cu bagatul in viteza? O seara faina si drumuri dezapezite sa aveti!
    1 point
  35. Ii voi ruga pe moderatori sa ne ajute sa actualizam acest prim post de cate ori va fi necesar. Din cate stiu eu, cam astea ar fi becurile pe care le avem pe Golf 5. O parte din ele le-am aflat din catalogul Philips, dar uneori informatiile sunt eronate chiar si acolo; de aceea, va rog sa ma corectati daca este necesar. - bec faza scurta cu xenon: D2S - bec faza scurta cu halogen: H7 - bec faza lunga: H7 - bec semnalizare fata (difera in functie de far, daca are sau nu xenon): *** pentru faruri cu xenon: H21W *** pentru faruri cu halogen: PY21W ??? - bec ceata fata: HB4 (incepand cu MY2005), H11 (pana la MY2004) - bec pozitie fata: W5W - bec semnalizare spate: H21W ??? - bec pozitie spate: P21W - bec stop: P21W - bec ceata spate: P21W - bec mers inapoi: P21W - bec număr spate (la fel ca la plafonieră) - Festoon C5W ? Va rog sa veniti cu completari pentru a fi 100% siguri de calitatea informatiilor din lista. Ca fapt divers, H21W nu poate fi gasit pe oriunde, fiind mai rar folosit si am fost nevoit sa dau 32 ron pe un bec la reprezentanta. Trist...
    1 point
  36. Multumesc de oferta, dar sunt la vreo 1800km de Pipera, mi-ar fi imposibil sa ajung in seara asta :D Ai grija mare cand iesi afara din RO cu ledurile alea din far si de la numar...amenzile sunt ff. mari si urmarile legale pentru tine in cazul unui accident parca nu prea as vrea sa le mai mentionez...:(
    -1 points
  37. Aeroterma, de ce ? Dupa cum spuneam, pe masina exista toti senzorii (nu stiu daca sunt exact aceiasi) de temperatura ca si la climatronic. Eu din AC-ul analog/manual pot regla temperatura care iese pe gurile de aerisire. Cand opresc AC-ul, am doar cald si rece. Cand este pornit pot sa tau de la Low la High, in grade (18,20, 22,23,26..etc) chit ca la unele nu arata exact ca si pe digital. Senzorul de temperatura interioara este integrat in modulul de climatronic. Senzorul de lumina sau ce o fi, nu cred ca exista, dar nici nu cred ca este greu de pus. P.S. Fiind totul electric, de asta intreb daca se poate fara modificari sau nu. In plus, ma gandeam ca datorita reducerii de costuri, poate au facut un singur model de instalatie care sa fie controlat de catre unitatea de control.
    -1 points
  38. -1 points
  39. Am comandat piesele necesare inlocuirii termoflotului, mecanicul m-a linistit si a zis ca e cauza frecventa defectarea lui mai ales dupa un anumit nr de km. Sunt programat pe joi la mecanic, imi ajung si piesele (termoflot nissens/ 3 litri antigel/ 2 spray-uri de frane 2x500ml pt curatat furtune si vas, si mai am eu 3 litri de apa demi pt lungit antigelul). Sa vorbesc si despre minunatul traseu parcurs de joi pana duminica, weekendul ce tocmai a trecut. A fost o vacanta foarte reusita, insa dupa cum bine stiti lucrurile se misca destul de rau in Ro in materie de drumuri si poduri construite. Astfel am pierdut foarte multe ore la cozi, am stat 1 ora ca sa intru in Bistrita, pt ca se asfalta 1 banda si era coada de 10 km. Am stat la semafor pe Valea Oltului din cauza ca se lucra la un pod. La intoarcere aseara pe A1 la km 95 era un incendiu de proportii mari si din cauza fumului politia a oprit circulatia si s-au formate coloane, astfel cu statie cb/net/waze am decis sa merg Pitesti- Gaiesti si sa urc pe A1 dupa zona afectata de incendiu. O mica precizare, sper sa ajute pe multi, pt cei care aveti treaba in nordul Buc aceasta ruta va salveaza de foarte multe batai de cap si aglomeratie care se formeaza la intrarea in Buc de pe A1: https://www.google.ro/maps/dir/44.4671547,25.8230037/44.5366998,25.9236284/@44.4666274,25.8235843,659m/data=!3m1!1e3?hl=ro Traseul meu a fost foarte fain, de masina am fost multumit, am mers 1400km cu o viteza media de ~60km/h si un consum de 4.6%. Daca nu se intampla faza cu uleiul in antigel, era perfect, dar trecem peste. Cam acesta este traseul, am reusit performanta de a face cu un plin (50 litri) 1200 km. Sa aveti o saptamana usoara si cat mai multi km fara probleme.
    -1 points
  40. Cred ca e vorba de motor cayc ,personal as ocoli motoarele 1.6
    -1 points
  41. In RO si tot si tot CSI - ul nu merge aceasta functie. Doar la Passat B8 ar fi posibil sa mearga aceasta functie. Am citit si la rusi despre aceasta si tot nu merge. Dar cineva spunea ca in Abhazia merge. Unica varianta e sa ai hartile de west in rns si vei primit la bord doar indicatoarele de limita de viteza si doar atit. In russia, cineva a montat pe Passat B6 camera de Passat B8 si o zis ca totul lucreaza perfect. Cine doreste sa vada procedura de montare iata aici poate sa studieze: https://www.drive2.ru/l/10195396/ Sorry, dar este in l.rusa, dar puteti sa faceti traducere prin google translate!!!
    -1 points
  42. Nu , distributia se schimba intre 60-80 mii km . 210.000 e doar o referinta cum ca distributia a fost schimbata la fiecare 70.000 km facuti . Eu personal am schimbat la fiecare 65.000 facuti , de 3 ori pana acum .
    -1 points
  43. florine nu face test la reprezentanta pt ca sunt bani aruncati aproape inutil. Cati de pe forum nu si-au dus masina la verificat la reprezentanta si pe urma au regretat pt ca au descoperit fel si fel de defecte pe care cei de acolo le-au ratat (caz concret colegul cu jetta 2008 in care au verificat vopseaua cu test de vopsea si avea un prag carpit in ultimul hal cu mult kit. Parerea mea de om trecut prin apele pietei sh, la reprezentanta poti verifica istoricul masinii si cam atat. La un service ITP poti verifica pe bune starea suspensiei/franelor/ bucse/tren de rulare/directie - test pt toate astea. La un om cu VCDS poti verifica masina daca exista erori stocate, nr de km pe cutia dsg, loguri in mers sau pe loc. Mai mult de atat nu ai nevoie, daca trece testele astea simple atunci poti considera ca e ok sa cumperi masina, altfel cumperi o masina incerta, care poate a fost pe firma, si risti sa iei una cu 250-300 000km care necesita niste investitii in viitorul apropiat, deoarece masinile de generatie noua sunt consumabile si inevibtail mai cad piese.
    -1 points
  44. Ai dat pe masina 800e? Si acum ontopic. Nu cred ca intr-un servis o sa se bage la asa nimicuri doar daca incepi cu asta ca "mai bine dau 500",poate te baga in seama. Le-ai dat jos de pe masina sa vezi care e problema?poate poti sa iei piesele de pe unele sparte,chiar si halogen....poate,nu stiu,nu am vazut desfacute din astea xenon oem
    -1 points
  45. Ce treaba are turbina cu relantivul de la masina? bolborositul e de la piesele in miscare, un zgomot tipic Vw este zgomotul de ambreiaj. Daca vrei sa nu se mai auda nimic, opreste motorul. Cand o sa iti faca turbina asa, atunci sa stii ca e de la turbo:
    -1 points
  46. avand in vedere ca pe noile certificate nu mai scrie dimensiunea la anvelope si pe mine ma bate gandul ca la urmatorul schimb de anvelope de vara sa trec pe 245 40 r18 (interlagos). Foloseste sau a folosit cineva dimensiunea asta? atinge la viraje pe interior ? Merci !
    -2 points
  47. Trebuie sa țineți cont mașinile se pot vinde și fără tva, la valoare de 10-14000e iese un profit frumos. O cumpăra cu 8500e și ți o vinde cu 10500e din care 500e cheltuieli.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!