Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.01.2017 în toate secţiunile

  1. @Flavyus sa inteleg ca bifezi tot ce poti bifa si vezi unde ajungi? Totusi care este bugetul? Ce iti doresti de la o masina? Pe mine m-ai pierdut incepand de la Ford e best-buy la 24k pana la am configurat ateca de 40k.... Ma retrag din discutie...
    3 points
  2. Flavyus daca tot vrei sa cumperi o masina "cu cap", doar dupa un raport pret/calitate in detrimentul masinii care ti-ar placea(evident in limitele unei buget prestabilit), ai luat in calcul si ce vei face peste 4-5-6 ani?? Eu cred ca la revanzare Kia merge la vale rau de tot...stiu o sa imi spui ca masina va mai avea garantie....dar ia in calcul si faptul ca coreenii schimba modelele sau le face-lifteaza foarte repede, iar asta inseamna devalorizare rapida la ce cumperi azi... Si eu am facut ca tine la masina precedenta, am luat cu cap Jaguar xf in detrimentul lui A6 sau seria5 si am pierdut vreo 25k dupa 1 an si jumatate.... romanii in general prefera masinile germane la mana a doua..... Bafta multa in alegerea ta!!
    2 points
  3. Am o singura poza la lumina zilei facuta in graba cand am cumparat--o
    2 points
  4. Inlocuire placute frana spate. Pentru culisanti am folosit vaselina cu ceramica ,-40°C +1400°C
    2 points
  5. Salutare tuturor! Dupa un an de a fi proprietarul unui Golf 5 GT Sport ( care nu mi-a oferit decat adunat cred ca undeva la 7 zile de fericire, restul fiind numai dureri de cap din cauza numeroaselor probleme la motor), m-am hotarat sa schimb genul masinii in ceva cu o orientare mai mare spre confort. Dupa 2 luni de cautari si testari a diferitelor masini, de la BMW Seria 5, Seria 3, la Mercedes E-classe, si nu in ultimul rand cam tot ce inseamna Audi, am ajuns la concluzia ca Audi ofera compromisul ideal intre confort si dinamica. Asa ca au inceput cautarile pentru un A6 care sa fie in culoarea potrivita si dotarile potrivite si un pret rezonabil. Dupa cam inca o luna de cautari fara rezultat, am inceput sa ma reorientez catre Seria 5 de la BMW, desi nu eram deloc multumit. Insa intr-o zi primesc un mesaj de la fratele meu cu un A6 de vanzare in Munich, insa care avea 100 000 km la bord, iar eu cautam sub 60000. Fiind singurul gasit la banii potriviti si cu ceva dotari si aproape de mine am zis sa il vad. Dupa intalnirea cu proprietarul, a urmat un telefon la Audi unde a fost verificata masina dupa seria VIN, iar dupa ce rezultatul s-a intors pozitiv, am dus masina la un centru dedicat ADAC pentru verificarea masinilor second-hand, care a scos masina 98 % in stare buna, singurele probleme fiind ledurile pe partea dreapta care erau putin mai ridicate, si o zgarietura cat firul de par pe stopul dreapta. Dupa 3 teste care au iesit super bine, m-am hotarata ca asta e urmatoarea mea masina, asa ca am batut palma, am semnat actele si am plecat cu o masina. Acum de ajuns cu povestea, urmeaza cate ceva despre masina. Motorul este cel mai obisnuit pe aceasta masina si anume 4 cilindri turbodiesel 2.0 / 130 kw (aprox. 177 ps) common-rail legat la o cutie automata Multitronic. Ca si dotari: -Pachet S-line -Pachet Multimedia (Navigatie mare cu upgrade la Google Maps si Google View) -Interior full Piele (partial Alcantare) -Scaune fata sport cu reglaj electric -Volan in 3 spite din piele perforata, si comenzi pe volan -Cruise Control -Keyless GO cu functie start/stop si recuperare -Pachet de lumini la interior si exterior (lumini la manerele exterioare, lumini ambientale la interior in portiere si la picioare) -Senzori la parcare fata spate (din nefericire nu e dotata cu camera) , senzori de lumina si de ploaie. Lista poate continua dar cred ca astea sunt printre cele mai importanta. Iar acu pozeeee DSC_0354.jpg.html
    1 point
  6. Salutare, tuturor in primul rand Sunt proaspat posesor de o LUPOaica cuminte si devreme acasa si de asemenea si incepator (am carnet de 2 luni si 19 zile) si am venit pe acest forum sa invat cat mai multe e posibil despre masini in general fiind putin atehnic cand vine vorba de partea mecanica si sa ma inspir si eu de la fiecare ca sa fac cat mai putine greseli legat de masina. Cate ceva despre masina. La momentul achizitionarii masina a avut 103,000 KM, luata de la cineva care a adus-o din Italia, din ce am vazut din acte si din ce mi-a zis chiar individul de la care am luat-o masina a stat in ultimile 6 luni. Dotari: Geamuri electrice Aer Conditionat Clima
    1 point
  7. Am luat jantele de la vopsit eu zic ca arata destul de bine ..
    1 point
  8. Bravo ca ai pus termostat OE. Anul trecut am montat 3 buc AM la 50-70 ron si toate trei au fost cu problema,un motor a fiert dupa cateva minute. Nu te stresa ,pinii aia au doar rol de ghidaj,se pune termostatul,se invarte 90 grade si ramane sustinut in pini. Deci stai linistit ,atata timp cat nu curge antigel pe langa inseamna ca termostatul sa asezat la locul lui.
    1 point
  9. in prima poza e passat de sua in echiparea SEL (fara LED) iar in celelalte 2 este passatul de Europa cu stopul apasat in echiparea HL Cel de SUA cred ca e inca pe B7 Asta e poza corecta pe B8
    1 point
  10. Ambreiajul parca s-a schimbat la personalitate de la schimbarea pompei ! Masina pleaca de pe loc liniar si nu smuceste deloc. Pedala are cursa completa si tine foarte jos .
    1 point
  11. Brrr, frigut azi! Schimbat si celalalt cap de planetara, scapat de trancanit. Cumparat si capacel si duza spalator spate. Paie si bataie!
    1 point
  12. Am inteles. Cutia DSG are un hub de ambreiaje care se schimba cand incepe sa patineze. La tine, ca si la mine de altfel, pare sa fie "un inceput de volant". La mine doar bate pentru cateva minute la rece, dupa 5-6 minute de functionare, nu se mai aude nimic. Cutia DSG, din cate stiu eu, nu are convertizor de presiune/cuplu. Cutiile vechi automate erau echipate cu acest sistem. Cutia DSG este la baza o cutie manuala, ce schimba automat treptele de viteza. Se mai numeste cutie de viteze robotizata. Gasesti in linkul de mai jos mai multe informatii despre modul de functionare al cutiei. http://www.e-automobile.ro/categorie-transmisii/108-cutie-dsg-vw.html
    1 point
  13. Corect! Asa se face (ps m-am documentat asupra particularitatilor legate de posibilele probleme, specifice la acest tip de masina, nu m-am documentat cum se desfac bornele la o baterie, banuiesc - si am constatat - ca nu e difrerit la Golf fata de Dacia, Fiat, Daewoo, BMW si Ford :-))) Am masini de vreo 30 de ani, am schimbat ceva baterii intre timp). Are dreptate, mai bine nu risti. Asa e corect, am scris eu gresit, dupa publicare nu se mai poate corecta.
    1 point
  14. Am dus la verificat injectorul dar a iesit in parametri normali, totusi crezand ca a fost testat doar la temperaturi normale de lucru am decis sa il inversez cu injectorul de langa el si a doua zi am pornit motorul rece si evident ca a plecat valoarea de corectie anormala pe pistonul de langa, si de aceea am decis ca este injectorul defect. Azi am schimbat injectorul iar maine dim vad cum se comporta la prima pornire. Va tin la curent oricum mulumesc mult inca o data de interventia facuta
    1 point
  15. HL din ce mi-au zis cei de la reprezentanta... ornamentele de bord au fost schimbate odata volanul si pedalele.
    1 point
  16. Asa-i. Mai ales la partea de uleiuri. M-am convins pe pielea mea si acum , mi-ai certificat si tu prin alegerile atle
    1 point
  17. Si mie mi se pare Kia o oferta superok, mai putin pretul care mi se pare cam mare, as fi pariat ca reusesc sa tina preturile sub 30k la variantele de top. Materialele din interior sunt ok, iar ergonomia pare familiara pentru ca designerul sef provine de la Audi. Cit priveste parbrizul incalzit la baza, asta e filosofia Hyundai/Kia; in realitate dezgheata repede jumatate de parbriz dar are un mare avantaj fata de parbrizul incalzit clasic, dezgheata si incalzeste stergatoarele, pentru ca rezistentele de la baza parbrizului sunt puternice. Tractiunea integrala e Magna Steyr (Gelandewagen va spune ceva?), un concept destul de avansat.
    1 point
  18. Sa o stapanesti sanatos! Din pacate, daca adaugi la cautare pe mobile "benzina", ramai cu cateva zeci de masini..
    1 point
  19. Prieteni, va rog eu mult nu ma penalizati cu ban-uri si alte alea sunt ca drogat. 2.0 Diesel 185 4x4 AT GT line (asta inseamna piele perforata, scaune sport incalzite + ventilate) + xenon, adaptiv, trapa panoramica, Navi cu Tom Tom inclus pe 7 ani; garantie 7 ani producator, difuzoare JBL, senzori/ camera spate bla bla bla negociez ceva peste 30k. Multe alte gadgeturi... Pai numai cand am vazut tractiunea cu Lock si mod special de coborat pante am facut tumbe. Am intors masina prin zapada intarita de vreo 35 cm. LE: Mod sport la cutie, suspensii gaz cu 2 nivele, incarcare telefon wireless, padele, jante 19 cu Continentaluri... Hauuuuuuuuuuuuu PS: sincer si din inima respect colegilor de pe forum, sunteti o comunitate extraordinara
    1 point
  20. Masina ta e fabricatie 2010, dupa seria de sasiu. Nu iti face griji! Drumuri bune!
    1 point
  21. pt sters sticla e mai bun unul cu fir scurt, tip waffle pt tabla, prosop de uscare . vezi specificatii de densitate/mp, dimensiuni si pret si i fc de asta alegi. Rutina mea de spalat e cam asa: - aplic spuma activa - clatesc -- in functie de spuma si gradul de murdarie, poti da un jet inainte, sa dai jos mizeria groasa. apoi spuma si clatire. - aplic spuma activa -- de ce a doua oara? - aplic manusa microfibra pe caroserie -- ar trebui sa dai cu un sampon in loc de a 2-a spuma, samponul are propr mai bune de lubrefiere cand speli "cu atingere" - clatesc cu apa cu osmoza - e bine ca o ai, nu e musai. daca ai o ceara aplicata, ajuta la stergere. sau poti lua o "ceara lichida" ce o pulverizezi si clatesti, ajuta sa fuga apa de pe panouri inainte de a sterge. mai putina apa de sters si mai rapida uscarea vara, sa nu ai pete de calcar. - sterg cu pielea de caprioara. -- prosop , sa nu zgarii.
    1 point
  22. Inseamna ca nu sti sa corelezi treapta de viteza cu viteza de deplasare a masinii.de la 60 km/h esti cam cu a 4 treapta...iei piciorul de pe aceleratie o lasi sa curga apoi dai a 3.treapta...si poate la final ajungi si la a 2......sau poti trece direct in a 2...cand o sa turezi motorul pana la 3000 din prima.Totul depinde ce piesa este intre scaun si volan.. Dau vina mai mult pe scoala de soferi pt ca nu iti explica si nu te invata cum sa conduci si economic.Eu personal am facut multi km, cam 3000 km pe saptamana,si ma intereseaza consumul.cel mai mic consum am reusit 3.8 cu Focus 1.6.tdci. (exceptand Lupo 3L).
    1 point
  23. nu. abs.ul controleaza fiecare roata independent.
    1 point
  24. Nu are rost sa-ti schimbi uleiul daca nu ai probleme cu el.
    0 points
  25. Pai sunt fix pe topic. Versus Suv compact. Il vreau pe cel mai ieftin si bun. Toata lumea a cazut de acord ca Kuga e ieftin. Imi rezulta pe echipare similara ca Sportage e la acelasi pret, pe cand Ateca si Tiguan se duc peste 40k. Am verificat si o oferta de X3 similara, iese pe la 45-46k. Bujetul meu nu e subiectul, ci raportul pret/ kg de masina/ calitate.
    0 points
  26. @hro Am si eu o intrebare la tine, cumva adaptorul tau e OEM(adica a fost montat in fabrica?) si daca da e si Culman ? (nu stiu cu cati de l sau n) . Te intreb asta ca al meu e Culman OEM si e de SIEMENS, si stiu ca exista astfel de adaptoare pt NOKIA, si eu sunt nostalgic de NOKIA 6310i, si m-ar interesa daca al tau merge si pe NOKIA 6310i ? Multumesc.
    -1 points
  27. Diferenta dintre motoarele de 1000 cm si cele 1400 cm la consum este mare? :D :D
    -1 points
  28. Salut ! Am o problema si am nevoie de ceva ajutor sau sfaturi .Manerul de la usa culisanta sa rupt in varful partii cilindrice care intra in usa . Nu cred ca se poate suda . Se poate desface acest maner sau e facut de intregul...?! Unde pot gasi piesa second hand ?
    -1 points
  29. corect, la 7-8000 km, Motul, Ravenol, Fuchs, valvoline - sunt mai mult decat ok
    -1 points
  30. Daca iti papa antigel nu e de bine. Uleiul schimba-l la 7000 decat la 10-15 mii cum zic aia de la reprezentanta lui peste.
    -1 points
  31. Aia era la Dacie, la astea mai noi, unde sunt multe plastice, mai greu sa atingi de caroserie.
    -1 points
  32. Ceau, Aditiv ulei pentru supape hidraulice "Hydro Stossel" Liqui Moly. Descriere Aditiv de mare calitate care amortizeaza zgomotele tachetilor hidraulici murdari si infundati. Curata supapele, asigurand astfel o functionare optima. Proprietati: - imbunatateste proprieratile de lubrifiere ale uleiului - curata supapele - recomandat pentru folosirea la autovehiculele turbo (cu supraalimentare) si cu catalizator - inlatura zgomotele motoarelor datorate tachetilor hidraulici Caracteristici tehnice Culoare: galbui Aspect: lichid vascos Densitate la +20°C : 0,895 g/cm³ DIN 51757 Vascozitate la +40°C : 510 mm²/s DIN 51562 Domeniul de aplicare Pentru toate tipurile de motoarele Diesel si pe benzina. Se poate amesteca cu toate tipurile de ulei de motor din comert. Utilizare O doza de 300 ml Aditiv Tacheti Hidraulici Liqui Moly este suficienta pentru aprox. 6 l ulei de motor. Se poate adauga oricand, dupa care se recomanda incalzirea motorului. Pentru un succes de lunga durata, aditivul se utilizeaza la fiecare schimb de ulei
    -1 points
  33. SAE 30 sau 40, cu 5W sau 0W in fata. S-a discutat destul de firme de uleiuri, ia ce-ti pofteste inima si ce gasesti la un pret bun cu certificare API si ACEA pe bidon si schimbat la 7000 km.
    -5 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!