Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.01.2017 în toate secţiunile

  1. @Flavyus sa inteleg ca bifezi tot ce poti bifa si vezi unde ajungi? Totusi care este bugetul? Ce iti doresti de la o masina? Pe mine m-ai pierdut incepand de la Ford e best-buy la 24k pana la am configurat ateca de 40k.... Ma retrag din discutie...
    2 points
  2. Am o singura poza la lumina zilei facuta in graba cand am cumparat--o
    2 points
  3. Mergi tot pe 5w40 la urmatorul schimb si nu astepta pana la 10-15 mii, schimba-l pe 7 mii ca mersul in oras uzeaza mai mult motorul si uleiul se descompune mai rapid.
    2 points
  4. Salutare tuturor! Dupa un an de a fi proprietarul unui Golf 5 GT Sport ( care nu mi-a oferit decat adunat cred ca undeva la 7 zile de fericire, restul fiind numai dureri de cap din cauza numeroaselor probleme la motor), m-am hotarat sa schimb genul masinii in ceva cu o orientare mai mare spre confort. Dupa 2 luni de cautari si testari a diferitelor masini, de la BMW Seria 5, Seria 3, la Mercedes E-classe, si nu in ultimul rand cam tot ce inseamna Audi, am ajuns la concluzia ca Audi ofera compromisul ideal intre confort si dinamica. Asa ca au inceput cautarile pentru un A6 care sa fie in culoarea potrivita si dotarile potrivite si un pret rezonabil. Dupa cam inca o luna de cautari fara rezultat, am inceput sa ma reorientez catre Seria 5 de la BMW, desi nu eram deloc multumit. Insa intr-o zi primesc un mesaj de la fratele meu cu un A6 de vanzare in Munich, insa care avea 100 000 km la bord, iar eu cautam sub 60000. Fiind singurul gasit la banii potriviti si cu ceva dotari si aproape de mine am zis sa il vad. Dupa intalnirea cu proprietarul, a urmat un telefon la Audi unde a fost verificata masina dupa seria VIN, iar dupa ce rezultatul s-a intors pozitiv, am dus masina la un centru dedicat ADAC pentru verificarea masinilor second-hand, care a scos masina 98 % in stare buna, singurele probleme fiind ledurile pe partea dreapta care erau putin mai ridicate, si o zgarietura cat firul de par pe stopul dreapta. Dupa 3 teste care au iesit super bine, m-am hotarata ca asta e urmatoarea mea masina, asa ca am batut palma, am semnat actele si am plecat cu o masina. Acum de ajuns cu povestea, urmeaza cate ceva despre masina. Motorul este cel mai obisnuit pe aceasta masina si anume 4 cilindri turbodiesel 2.0 / 130 kw (aprox. 177 ps) common-rail legat la o cutie automata Multitronic. Ca si dotari: -Pachet S-line -Pachet Multimedia (Navigatie mare cu upgrade la Google Maps si Google View) -Interior full Piele (partial Alcantare) -Scaune fata sport cu reglaj electric -Volan in 3 spite din piele perforata, si comenzi pe volan -Cruise Control -Keyless GO cu functie start/stop si recuperare -Pachet de lumini la interior si exterior (lumini la manerele exterioare, lumini ambientale la interior in portiere si la picioare) -Senzori la parcare fata spate (din nefericire nu e dotata cu camera) , senzori de lumina si de ploaie. Lista poate continua dar cred ca astea sunt printre cele mai importanta. Iar acu pozeeee DSC_0354.jpg.html
    1 point
  5. Multumesc pt feedback, sti cumva care este diferenta intre 4200 si 4600? Sunt uleiuri bune cele de la Liqui Molly, mecanicul mi-a spus ca ar fi bun ? Ce ulei mi-ai recomanda pt tipul de motor 1.4 TSi BMY pt o functionare cat mai silentioasa,optima si indelungata a motorului? Am citit pe forum despre Redline,Eneos , Mobil 1,etc ... dar nu exact pentru tipul meu de motor cu turbo compresor si turbină mecanica. Eu momentan am Mobil 1 ESP Formula schimbat acum 1500 km.
    1 point
  6. BBB actioneaza ca un intermediar/mediator intre client si vanzator, primesc reclamatii si apoi le trimit mai departe, Dar da, unele companii sunt judecate dupa numarul de reclamatii care au ajuns la BBB. In orice caz, toti vor sa evite o eventuala reclamatie la BBB dar aici ma refer la companiile carora chiar le pasa de clienti si de customer experience in general, sunt destule carora nu le pasa
    1 point
  7. Este foarte probabil ca masina sa mearga mai bine dupa schimbarea bateriei si chiar sa consume mai putin. La muzeele Tehnice se pot face experimente la cat de usor se invarte un generator in gol, si cat de greu se invarte in sarcina. Pentru o baterie incarcata, alternatorul se invarte usor. O baterie dusa, care dimineata este descarcata, se incarca cu un anumit pret-combustibil mai mult, forta mai mare irosita de motor ca sa invarta un alternator care merge greu, in sarcina. La masinile vechi se putea auzi si cureaua cum patineaza.
    1 point
  8. 1 point
  9. Scrisul PASSAT este doar pt cei cu versiunea Highline
    1 point
  10. Si mie mi se pare Kia o oferta superok, mai putin pretul care mi se pare cam mare, as fi pariat ca reusesc sa tina preturile sub 30k la variantele de top. Materialele din interior sunt ok, iar ergonomia pare familiara pentru ca designerul sef provine de la Audi. Cit priveste parbrizul incalzit la baza, asta e filosofia Hyundai/Kia; in realitate dezgheata repede jumatate de parbriz dar are un mare avantaj fata de parbrizul incalzit clasic, dezgheata si incalzeste stergatoarele, pentru ca rezistentele de la baza parbrizului sunt puternice. Tractiunea integrala e Magna Steyr (Gelandewagen va spune ceva?), un concept destul de avansat.
    1 point
  11. @Flavyus am spus si eu in Postul meu de versus, sportage gt line stai foarte bine, insa e am reusit un amarat de ~800€ reducere la o configurare ~33k € pe cand la Ateca, desi dupa reduceri clar mai scumpa, am avut o reducere mai palpabila, si mi-am asumat diferenta la achizitie sperand sa o recuperez la revanzare Insa , da, repet, Sportage GT Line mi-a placut si mie. Succes!
    1 point
  12. Prieteni, va rog eu mult nu ma penalizati cu ban-uri si alte alea sunt ca drogat. 2.0 Diesel 185 4x4 AT GT line (asta inseamna piele perforata, scaune sport incalzite + ventilate) + xenon, adaptiv, trapa panoramica, Navi cu Tom Tom inclus pe 7 ani; garantie 7 ani producator, difuzoare JBL, senzori/ camera spate bla bla bla negociez ceva peste 30k. Multe alte gadgeturi... Pai numai cand am vazut tractiunea cu Lock si mod special de coborat pante am facut tumbe. Am intors masina prin zapada intarita de vreo 35 cm. LE: Mod sport la cutie, suspensii gaz cu 2 nivele, incarcare telefon wireless, padele, jante 19 cu Continentaluri... Hauuuuuuuuuuuuu PS: sincer si din inima respect colegilor de pe forum, sunteti o comunitate extraordinara
    1 point
  13. Cred ca am gasit rezolvarea unei probleme care ma supara de ani de zile. Sunt la a treia baterie, veche de 18 luni, iar celelalte au tinut 4 si respectiv 3 ani fiecare. Ma deranjau pornirile greoaie din diminetile friguroase de iarna si suspectam ca ceva imi fura curent, intrucat incarcarea era buna. Dupa ce am observat de vreo 2 ani o eroare de "implausible signal" de la senzorul de inclinare al alarmei originale (si tot stergand-o degeaba ca reaparea in cateva luni) am incercat sa dezactivez din controllerul de confort senzorii de prezenta si inclinare, ca sa vad ce se intampla. Spre surprinderea mea, de vreo 3 saptamani nu mai am probleme cu pornirea, desi a avut ceva cosmaruri ultima baterie. Pare chiar sa isi revina dupa drumurile scurte parcurse bara la bara prin oras in ultimele zile. Desi nu prea vad cat de mult poate consuma centrala de confort, am impresia ca senzorul acela reusea sa ii dea trezirea suficient de des incat sa nu fie suficienta incarcarea primita in timpul deplasarilor.
    1 point
  14. Nu trebuia sau doreai sa fie fix invers? La ture mici nici sa nu se aude si de la 3500 rpm in sus sa urle. Comportamentul asta l-am auzit in special la masini cu tobe finale universale, gen "Remus" de China.. Cel mai important e daca tu esti multumit.
    1 point
  15. Asta cu Porsche n-am mai auzit-o da' nu o refuz
    1 point
  16. M-as fi indreptat mai mult spre un 2.0 tfsi quattro, dar din nefericire erau fie peste buget, fie nu avea optiunile pe care le doream! daca esti in Munich ne vedem cu cea mai mare placere
    1 point
  17. Si eu as vrea deoarece mai intru in pasaje si nu are rost sa aprind xenon ptr stopurile spate. DRL+LED spate e suficient. Avantajul la becul extra cu halogen la S2 este ca nu e lupa si diferenta intre lumina si intuneric nu e brusca ca la S3. Culoarea galbena e anulata pe uscat de xenon in timp ce pe ud se vede mai bine.
    1 point
  18. Veste buna! Am fost anuntat de dealer ca pana la sfarsitul lunii se vor baga reduceri. Ce inseamna "reduceri" nu stiu exact sa va spun. Fie pachet(e), fie pur si simplu discount. Informatia e oficiala.
    1 point
  19. ma indoiesc - avea stocata eroare, pe vreun modul, Am gasit vreo doua astfel de cazuri, s-a rezolvat prin inlocuirea calculatorului franei de mana. Oricum, in cazul tau - care ai demontat bordul - verifica intai sa fie totul ok
    1 point
  20. E ok stai linistit. 5w30 este un ulei mai subtire fata de 5w40 la cald (insa si la rece, daca ne luam dupa vascozitatile la 40 grade). Pe perioada rece, este ok chiar si 5w30, insa cand o sa vina caldurile cu 30 grade + ar fi indicat sa mergi cu un ulei mai vascos sa asigure o protectie mai buna in zona tachet/ax came. Poti sa schimb uleiul inainte de mega caldurile din iulie, pana atunci mergi lejer cu el. Drum bun.
    1 point
  21. adrian79is La capacul axelor cu came nu e nimic de vazut,poate la capacul distributiei .
    1 point
  22. Masina se apropie de 200000 de km, drept urmare a primit distributie noua Cureaua veche arata chiar bine, rolele pareau ok, dar nu am vrut sa o schimb chiar la 210000. Toata operatia a fost facuta la pbn. Am refuzat update-ul de soft pentru NOx. Una peste alta, in doua saptamani fac 3 ani de cand o am si sunt foarte multumit de ea pana in prezent
    1 point
  23. Ce-i ciudat...e ca pe japoneze merge orice si ce nu iti trebuie
    1 point
  24. boditza E normal ,porneste pe hi si in diferite trepte in functie de consumatori si turatia motorului . Urmareste cu vcds grupul 16 pe engine. claumedel Nu da ventilatorul la maxim ,scade eficienta rezistentei. UCU La tine trebuie refacute lipiturile la cele 5 rezistente daca eroarea e defective .
    1 point
  25. Ceva timp liber + ceva soare... iese ceva frumos
    1 point
  26. Cum poti spune ca Ateca este peste Glc si peste Kodiaq? @vdragos :"Oricum Kodiaq s-ar potrivi foarte bine la nevoile mele daca mai cresc copiii, poate o sa inlocuiesc Touranul" tu chiar crezi ca exista vreo posibilitate ca copilasii tai sa nu mai creasca???? :D:D poate doar daca sunt trecuti de 20 ani dar altfel cres cresc cresc
    1 point
  27. Buna ziua, sunt nou pe forum, va rog sa ma scuzati daca incalc vreo regula, tocmai ce am achizitionat acest Passat cu motorizare de 105kw bluetdi, nu am fot la curent cu aceste motorizari si m am trezit cu chestia cu adblue. inca nu mi-a aparut nimic in bord legat de lichidul adblue, as dori sa ma lamureasca posesorii acestei motorizari daca am facut o greseala ca am ales aceasta motorizare in necunostinta de cauza, sunt oarecum derutat .
    1 point
  28. In primul rand as dori sa multumesc echipei de moderatori (si in special lui WVWZZZ) pentru ajutorul acordat in deschiderea acestui topic. Continui apoi prin impartasirea impresiilor mele dupa aproape 1000 de km. Motor: 1.2 TSI 105 cai - desi mersesem cu el cu alte masini din grupul VAG si l-am testat in doua test drive-uri, m-a suprins placut prin silentiozitate si elasticitate in regimul de exploatare cotidian. Cuplul este foarte prezent inca de la turatii joase si permite rularea in trepte superioare fara retrogradari dese. Sunetul in sarcina este unul placut datorita turbinei iar antifonarea excelenta si faptul ca noua versiune de motor are transmisia pe curea te fac sa uiti de motor uneori. Tacanitul tipic TSI este inca prezent in momentul in care ridicam capota insa nu este acompaniat de sunetul de lant de la versiunea anterioara. Un motor ideal pentru rulaje mici si exploatare normala preponderent urbana. Mult peste un 1.6 aspirat (da - l-am testat si pe drum de munte cu 4 persoane si bagaje). Consum: aici a fost cea mai placuta supriza pentru mine, Ma asteptam ca pe traseul foarte aglomerat spre munca (traversez piata Victoriei si zona Pipera) sa am un consum de 11-12 in perioada rodajului. In schimb cel mai ridicat consum a fost de 9.9 miercurea trecuta cand a plouat si s-a circulat ingrozitor (viteza medie 12 km/h). Seara cand am viteza medie 19-21 km/h consumul se mentine intre 6,6 l si 7.5. Am observat ca daca las sistemul start stop activat, consumul este cu 0,5 - 0,7 l mai scazut decat in mod normal. In cei 905 km parcursi pana acum consumul Long Term afisat este de 8.2 l / 100 km. Am scos-o doar odata din oras si nu am alimentat niciodata cu benzina cu cifra octanica 95. Tren de rulare: mult contestata punte spate clasica isi face treaba foarte bine. Masina este foarte lata si chiar si cu jantele de 15 cu latime de 195 masina sta foarte bine in curbe. Evit comparatiile dar spun ca dintre cele 5 modele testate din clasa compacta doar Ford Focus mi s-a parut ca are un tren mai sportiv, dar nu mai confortabil. Subliniez confortul ca pe o calitate principala a trenului de rulare. Indiferent de suprafata pe care rulez nu se aud troncaneli, zgomote metalice etc. Imi place ca masina nu se inclina in viraje desi nu are suspensie sport. Interior/functionalitate/ sistem multimedia/ latura practica: nu ma repet cu impresiile din alte topic-uri, ci doar imi mentin parerea ca si in varianta CL, Golful are un interior multe peste concurenta chiar si unele masini din clasa mare sunt sub acest nivel (de HL nici nu mai vorbesc). Spatiul este arhisuficient si masina pare foarte lata (chiar si portierele par decupate pentru a oferi spatiu suplimentar la umeri/coate) Pentru o familie tanara cu un copil masina ofera exact ce trebuie (portbagajul modulabil, spatiile de depozitare sunt foarte bine gandite). Comenzile sunt acolo unde trebuie ca la orice VW si chiar si sistemul multi-media este intuitiv - iarasi nu vad nimic similar la concurenta in gama asta de pret exceptand fratii Octavia si Leon. Pozitia la volan e ideala si imi aminteste de momentul cand am stat in Golf 6 prima oara si mi s-a parut ca doar in A3 am stat intr-o pozitile la fel de apropiate de ceea ce eu consider drept pozitia ideala de condus. Auto holdul este foarte util in oras iar camera pentru marsarier m-a salvat de 1 stalpisor si o bucata de bordura aruncata neglijent. Volanul are o forma sport foarte placuta iar Bluetoothul integrat foarte util si merita toti banii. Cutia: foarte precisa si usor de manevrat ca si la Golf 6. Mult peste cea de la fost mea masina. Overall, masina imi pune un zambet pe fata de fiecare data cand ma urc in ea si profit de orice ocazie sa o folosesc. Sunt foarte multumit si sper ca si fiabilitatea sa fie la nivelul atributelor de mai sus. Merita cu desavarsire premiile acordate in acest an.
    1 point
  29. Daca tot desfaci telescoapele,operatie care nu e deloc usoara la sharan din cauza piulitelor care ruginesc,schimba si flansele amortizoarelor cu rulmenti,si ele se duc repede si nu o sa stii dc se tocesc cauciucurile pe interior chiar cu convergenta facuta,flansele poti sa le cumperi de golf 4 sant mai ieftine si identice
    1 point
  30. @gabivw: Trebuie sa fie puncte de vopsea, nu dungi. Daca tu vezi dungi atunci poate punctele s-au contopit, ceea ce nu prea cred. Dunga vazuta de tine trebuie sa fie ceva de genul 3 puncte albe urmate de 1punct galben si 2 puncte albastre aceasta fiind codul de culori pentru suspensie standard, iar codul de 1+1+1 este pentru sport. @klausmur: Trebuie dat jos panoul acela de sub stergatoare apoi restul merge relativ usor daca nu ai apa acumulata la piulita de la telescop. L.E. pe spate sigur e sport pentru ca nu exista alta combinatie la alb+galben.
    1 point
  31. In ce priveste "pasuitul" segmentilor, se tot revine la teoria cum ca e bine sa-i dai talpa la greu ca sa se pasuiasca repede. Analogia e cu o pila care trebuie sa elimine negerularitatile cat mai repede (in teoria de care ziceam mai sus). Oricine a folosit o pila stie ca daca vrea o viteza mare de aschiere (adica sa mearga repede) atunci trebuie apasat tare pe pila. Daca insa vrei calitate buna a piesei prelucrate, apesi usor (cand apesi tare, piesa e zgariata, cand apesi usor, piesa iese mult mai fina). S-a mai discutat si tot se mai discuta. Cartea masinii recomanda invers si e mai logic cum se recomanda in carte, si zic eu mai corect. Situatia e mai complexa in realitate decat o simpla analogie cu o pila... dar lucrurile sunt clare: Rodajul recomandat de profesionisti si mai ales de proiectanti este prin menajarea utilajului la inceput, iar cresterea de sarcina se face treptat. Cu privire la recomandarea unui mers variat, explicatia e simpla - rodajul se doreste a fi si pt cutie si pt trenul de rulare, etc. Cutia trebuie sa vada turatii si trepte diferite ca sa se "aseze". Motorul are anumite turatii la care apare rezonanta (nu ca la instrumente muzicale, ci mult mai slab) - exista niste frecvente proprii pt ansamblurile in miscare iar la multiplii acestor frecvente apar rezonante. De asta se recomanda sa fie variata turatia - ca sa nu pici pe un varf de rezonanta. Mai e o teorie (aberanta zic eu) care cere turatii mari pt a nu crea un umar pe cilindru... Din experienta personala, rodajul ar trebui sa menajeze intreg ansamblul, sa foloseasca toate treptele de viteza si sa fie facut la drum lung. Pana acum, 3 masini pe care l-am avut pe mana au fost OK dupa 50-80K Km, fara consum de ulei ce sa necesite completarea intre schimburi. Problema mare la rodaj este ca efectele acestuia sunt: 1. Foarte greu de cuantificat 2. Vizibile numai pe termen lung... iar cand sunt vizibile te intrebi daca sunt datorate rodajului de 1000Km sau celorlalti 80K Km de exploatare corecta... Concluzia mea e: In primii 2500Km mergeti usor cu ea, din de in ce mai tare intre 1500 si 2500. Dupa aceea, exploatare dupa nevoi. Sunt motoare solide, ce rezista in timp. Si daca se strica, se repara. Numai voi si cei dragi voua sa nu pateasca nimic!
    1 point
  32. Pentru moderatorii forumului sa se stie ca am cautat in search: rodaj motor, rodaj octavia, rodaj skoda si nimic...asa ca m-am hotarat sa deschid un nou topic, daca am gresit atunci rog ca post-ul meu sa fie mutat in aria corespunzatoare Enigma mea este cum trebuie facut mai bine rodajul la o Octavia 2. Am gasit la adresa http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=48940 informatii despre rodaj Citez: Rules that apply for the life of the car -When the engine is cold (below the first 3 white marks at the base of the temp gage) rev the engine to at least 2,500 rpms. -When the engine is warmed up (above the first three white marks) Rev the engine to no less than 3,000 rpms. The reason for this is to keep the turbo on boost, clear the VNT guide vanes and apply firm pressure to the rings for optimal sealing against blow-by gasses. The rings need the boost to seal since its a turbo charged engine, babying the engine is detrimental and will lead to issues with compression if done so for very long. First 1,000 miles Keep rpms below 3,800. Avoid steady rpms. Frequent firm application of power is strongly recomended up to 3,800 rpm. Avoid the use of cruise control so that you naturally fluctuate the power with your foot. 1,000-5,000 miles Use the full 5,100 rpm power range. Avoid steady rpms. Avoid the use of cruise control. Frequent application of full throttle is recomended to help seat the rings. City driving is ideal for breaking in a TDI due to frequent stops and acceleration. Once you get to 5,000 miles change the oil and perform your first service per the manual 5,000-10,000 miles Use of the cruise control is ok at this point since most of the initial break in has occured. Continue to use occasional full throttle accelerations to continue to seat the rings. You will notice the engine become slightly louder during this phase due to less friction from the engine breaking in (normal for a diesel to become louder under lighter loads). If your going on a long drive and you are using the cruise, every so often step on the peddle to accelerate up about 20 mph then coast back down to your preset speed. 10,000-60,000 This is when the rest of the break in occurs. The engine from the factory will check out with about 475psi of compression pressure out of the crate. It will take at least 60,000 miles to reach the peak pressure of 550psi. For the most part once you get to 10,000 miles your compression will be around 510psi meaning that most of the break in has occured. 60,000-the life of the motor The engines I have seen so far using a 5w40 oil are maintaining 550 psi of compression pressure with over 200,000 miles on the odometer. The owners have followed the advice above and do not have any oil consumption issues. This also means that with the higher pressure the engine is more efficient returning optimal fuel economy and reduced smoke output. DB Eu zic ca tipul asta chiar se pricepe si pana acuma (am doar 80km- 2 zile) am condus masina in stilul asta. Vroiam sa va cer si voua parerea. Credeti ca sunt bune indicatiile de mai sus?
    1 point
  33. JD Power e un scam la fel ca si BBB (Better Business Bureau) în SUA. Nu le-aș acorda atenție prea mare. Este o industrie ca și yelp și alte servicii similare. Pot să îți dau ceva documentație dacă ești interesat
    0 points
  34. Multam Acidutul de precizari, e bun acel topic, nu complet, dar ajuta mult oricum.Se depune funingine indiferent de cum mergem cu masina, mai putina daca o mai tinem si in reprize. Esential este sa mai facem cu masina si drumuri mai lungi, cateva sute de km, si atunci totul se schimba in bine. Acum nu se mai aprinde nici un fel de senzor de gaze. Important zis eu ca este sa fie totul progresiv si lin in conducere, sa nu bruschezi inutil pedalele, nici sa nu pleci in tromba cu rupere de cauciucuri, nici sa nu adormi la volan, sa schimbi aproximativ in jurul unei turatii care sa ii permita motorului sa faca trecerea cat mai usoara de la un regim la altul, raportat la faptul ca la relanti e undeva in jurul cifrei 800 cu motorul cald, 900 cu el rece, clar nu poti merge cu treapta a IV -a la 1100 de ture, dupa cum ai obisnuit si motorul, dupa cum il auzi si iti place tie ca si proprietar sa functioneze.Uneori prefer sa stau in treapta a IV -a si sa reglez viteza de deplasare si turatia motorului numai din acceleratie, in special dimineata cand motorul este rece si traficul mai intens. Cand e cald si drumul liber cred ca se poate merge si cu treapta maxima in jur 2500 ture pentru a nu dezvolta viteze mult peste limita legala.la 3000 de ture as ajunge deja undeva la 140-150 ceea ce poate costa mult. :Driver: Drive safe. Oricum pana acum dintre Opel si Ford sunt cel mai incantat de cum se comporta VW cu mine. Poate si pentru ca acesta e diesel. :icon_thumright:
    -1 points
  35. Daca iti papa antigel nu e de bine. Uleiul schimba-l la 7000 decat la 10-15 mii cum zic aia de la reprezentanta lui peste.
    -1 points
  36. Ca sa fac un mic review la ce am cumparat pentru jetta. Lopata e foarte buna si sta bine in portbagaj, lanturile inca nu le-am incercat si nu am avut unde, defapt am vrut sa ies din zapada cu lanturile dar erau foarte greu de pus pe zapada cand masina era ingropata asa ca doar au fost scoase din cutie si pot spune ca arata foarte frumos . Si acum presurile, pai eu unul nu am crezut ca presurile schimba asa de mult impresia. Acum cand te urci in masina , pe langa faptul ca sunt tip bucket si nu mai ai cum sa dai cu mizerie pe langa doar daca te chinui, ele arata foarte bine, chiar foarte bine si se potrivesc perfect. Doomy in seara asta iti fac niste poze. Spor!
    -1 points
  37. -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!