Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.01.2017 în toate secţiunile

  1. Salutare tuturor! Dupa un an de a fi proprietarul unui Golf 5 GT Sport ( care nu mi-a oferit decat adunat cred ca undeva la 7 zile de fericire, restul fiind numai dureri de cap din cauza numeroaselor probleme la motor), m-am hotarat sa schimb genul masinii in ceva cu o orientare mai mare spre confort. Dupa 2 luni de cautari si testari a diferitelor masini, de la BMW Seria 5, Seria 3, la Mercedes E-classe, si nu in ultimul rand cam tot ce inseamna Audi, am ajuns la concluzia ca Audi ofera compromisul ideal intre confort si dinamica. Asa ca au inceput cautarile pentru un A6 care sa fie in culoarea potrivita si dotarile potrivite si un pret rezonabil. Dupa cam inca o luna de cautari fara rezultat, am inceput sa ma reorientez catre Seria 5 de la BMW, desi nu eram deloc multumit. Insa intr-o zi primesc un mesaj de la fratele meu cu un A6 de vanzare in Munich, insa care avea 100 000 km la bord, iar eu cautam sub 60000. Fiind singurul gasit la banii potriviti si cu ceva dotari si aproape de mine am zis sa il vad. Dupa intalnirea cu proprietarul, a urmat un telefon la Audi unde a fost verificata masina dupa seria VIN, iar dupa ce rezultatul s-a intors pozitiv, am dus masina la un centru dedicat ADAC pentru verificarea masinilor second-hand, care a scos masina 98 % in stare buna, singurele probleme fiind ledurile pe partea dreapta care erau putin mai ridicate, si o zgarietura cat firul de par pe stopul dreapta. Dupa 3 teste care au iesit super bine, m-am hotarata ca asta e urmatoarea mea masina, asa ca am batut palma, am semnat actele si am plecat cu o masina. Acum de ajuns cu povestea, urmeaza cate ceva despre masina. Motorul este cel mai obisnuit pe aceasta masina si anume 4 cilindri turbodiesel 2.0 / 130 kw (aprox. 177 ps) common-rail legat la o cutie automata Multitronic. Ca si dotari: -Pachet S-line -Pachet Multimedia (Navigatie mare cu upgrade la Google Maps si Google View) -Interior full Piele (partial Alcantare) -Scaune fata sport cu reglaj electric -Volan in 3 spite din piele perforata, si comenzi pe volan -Cruise Control -Keyless GO cu functie start/stop si recuperare -Pachet de lumini la interior si exterior (lumini la manerele exterioare, lumini ambientale la interior in portiere si la picioare) -Senzori la parcare fata spate (din nefericire nu e dotata cu camera) , senzori de lumina si de ploaie. Lista poate continua dar cred ca astea sunt printre cele mai importanta. Iar acu pozeeee DSC_0354.jpg.html
    2 points
  2. Masina a primit recent un interior s-line piele-alcantara. Din pacate pozele nu-i fac dreptate
    2 points
  3. Sper ca nu pui lichid de parbriz unde vine capacul ala
    2 points
  4. Va salut dragi colegi! Dupa un lung sir de masini conduse si schimbate, am ramas impacat cu stimabila din titlu. Este vorba de un Passat 2006, 2.0 TDI - 140 cp. Cumparat din Ungaria de la o firma , am verificat istoricul, service`urile,utilajul in sine; si am dat banii, si ei masina. Ca si dotari : Dublu climatronic Incalzire in scaune Webasto Computer bord Pilot automat 4x Geamuri el / oglinzi el incalzite Scaun sofer reglaj electric spatar RCD500 Perdeluta electrica luneta spate Senzori presiune cauciucuri Precis mai sunt, nu imi amintesc absolut totul. Masina este neagra berlina, jante aluminiu 16". Am doar cateva poze de interior pe seara, imi place foarte mult combinatia de culori. Am facut schimbul de filtru si ulei, si urmeaza sa fac distributia zilele urmatoare. In rest...motorina sa fie :). Facem o baie zilele astea numa sa mai treaca frigu, si pun si de exterior.
    1 point
  5. Arata mult mai bine masina pe jantele astea decat celelalte. Grila neagra da bine, dar cred ca mai bine ar da pe un negru lucios in contrast cu rosul masinii. Plus cred ca ar da mult mai bine daca ai schimba toate ornamentele, inclusiv cele de la geamuri din crom in negru. In rest frumoasa masina, ai grija de ea si multi km fara incidente!
    1 point
  6. Am citit pe repede înainte si topicul de la fosta, păcat de probleme, era frumoasa masina. Oricum, te-a adus la noua achizitie asa ca...tot raul spre bine ☺ E f frumos acest a6 , sa-l conduci sanatos si bucuros!
    1 point
  7. Doamne ferește. .ce șoferi sunteti mai voi..cand deschizi usa e normal..face pompa..cand oprești masina și acele sunete sunt normale..nu aveți ce rezolva..
    1 point
  8. PAi ai sistem de sunet montat pe masina? cate boxe ai pe masina? Nu piti pune sound sistem si sistemul de testare boxe.
    1 point
  9. adrian79is La capacul axelor cu came nu e nimic de vazut,poate la capacul distributiei .
    1 point
  10. Ca sa eliminam suspiciunile, lucrurile stau cam asa: LED de pe DRL se duce la intensitate mai mica după ce aprinzi pozitiile/faza scurta pentru ca sunt foarte puternice și noaptea deranjează pe cei din fata. Pe modul ECO se dezactivează funcția adaptive a farurilor, nu și corneringul care nu are treaba cu AFS. Se poate coda ca pe DRL sa se aprindă și ledurile de la stopuri, adică sa ai led fata + stopuri aprinse tot timpul. Mie personal nu mi se pare ca becul halogen pe faza lunga face sa se vadă mai mult decât se vede la S3 cu un singur bec, însă la S3 lumina pare ca de termina mai repede pentru ca nu e de culoare galbena. Deci ca și vizibilitate e tot aia, doar poate fi perceputa diferit din motivul de mai sus. Și nu as numi dezavantaj faptul ca nu exista halogen pe faza lunga. Mie unul mi se pare inutil un bec halogen în plus din moment ce distanta pe care vezi cu faza lunga e super suficienta și pentru viteze de autostrada în Germania.
    1 point
  11. Cand am zis facelift ma refeream la facelift-ul interior: buton frana pe consola, ceas anaolgic si schimbator nou Deci a ta e facelift.
    1 point
  12. crezi ca il are ? daca da, trebuia sa fie activat - si sa-l gasesti cu VCDS-ul, modulul 77 - Phone
    1 point
  13. Mai am una si din fata, dar nu e clara si e foarte intunecata! Atat stie rasnita mea de tel si nici standul lor nu era foarte ok.
    1 point
  14. Pe faza scurta e la fel. Cand slectezi modul economic, farurile nu mai misca in functie de pozitia volanului si devin fixe. Cred ca nici corneringul nu mai merge in acest mod, LED DRL e acelasi de la pozitii si semnalizare. Cand pornesti pozitiile, se reduce intensitatea LED la jumatate.
    1 point
  15. pt sters sticla e mai bun unul cu fir scurt, tip waffle pt tabla, prosop de uscare . vezi specificatii de densitate/mp, dimensiuni si pret si i fc de asta alegi. Rutina mea de spalat e cam asa: - aplic spuma activa - clatesc -- in functie de spuma si gradul de murdarie, poti da un jet inainte, sa dai jos mizeria groasa. apoi spuma si clatire. - aplic spuma activa -- de ce a doua oara? - aplic manusa microfibra pe caroserie -- ar trebui sa dai cu un sampon in loc de a 2-a spuma, samponul are propr mai bune de lubrefiere cand speli "cu atingere" - clatesc cu apa cu osmoza - e bine ca o ai, nu e musai. daca ai o ceara aplicata, ajuta la stergere. sau poti lua o "ceara lichida" ce o pulverizezi si clatesti, ajuta sa fuga apa de pe panouri inainte de a sterge. mai putina apa de sters si mai rapida uscarea vara, sa nu ai pete de calcar. - sterg cu pielea de caprioara. -- prosop , sa nu zgarii.
    1 point
  16. *up to 2003 every 90.000 km (54000 mi) ,from 2004 every 120.000 km (72000 mi) *te incadrezi la interval de 90.000. *Varianta economica- daca ai piese originale montate la vechea distributie (pompa de apa ne intereseaza in mod deosebit),poti schimba doar cureaua de distributie dar asta inseamna ca la alti 40.000 maxim 50.000 km facuti trebuie schimbata toata distributia. *Varianta premium- schimbi toata distributia,inclusiv pompa de apa si te axezi pe original sau producatori premium. *Varianta medie- schimbi doar setul de distributie,fara pompa de apa,si alegi un producator af bunicel,spre exemplu ...Ina face toti banii. Eu presonal nu recomand sa se depaseasca 6 ani ca vechime a curelei de distributie.
    1 point
  17. Salon Auto Bruxelles. Scuze pentru calitate.
    1 point
  18. Felicitari, intr-adevar poze la "lumina" de garaj nu ajuta, insa vine vremea insorita curand
    1 point
  19. Si in kitul original ce este pus in afara de cutia aia care are eticheta cu vw/audi??
    1 point
  20. ok . multumesc. O sa ajung in reprezentanta.
    1 point
  21. Pana acum, stau bine cu incarcarea. Au sosit si ledurile pentru faza lunga, ma apuc sa le montez. Astea sunt cam asa se vede pe o alta octavie.
    1 point
  22. O distributie noua 1000 lei/una sarita 1000 € ?
    1 point
  23. Ce cheltuieli iti aduce o distributie noua si ce cheltuieli genereaza o distributie sarita ?
    1 point
  24. @sebip Si eu la fel fac la spalatorie, si toti spun "da da, stim asta", dar daca nu le spun trag de el.
    1 point
  25. De exemplu, eu is atent mai ales cand ma duc la spalatorie. Intodeauna trebuie sa le atrag atentia sa nu traga de haion ca se deschide electric!
    1 point
  26. Nu stiu daca ati observat la cea neagra si gurile de ventilatie "tunate" si proiectoarele cu DRL aditional + chinezaria deja mentionata. Parerea mea e ca masina a suferit aceste modificari in Romania. Iar daca a stat doar 6 luni aici, timp in care omul a investit in "detaliile" acestea, nu cred ca ar vinde-o decat daca are ceva probleme grave. In fine, eu nu m-as atinge de ea.
    1 point
  27. WOW e putin spus! Felicitari si sa te bucuri mult de ea pentru cata pasiune ai investit. Alarma OEM si parasolar cu HomeLink ai? ... asta in caz ca nu mai ai treaba si vrei sa-ti faci
    1 point
  28. ASZ are 130 CP, de aceea si injectoarele au alt cod... Dar ce au patit ale tale de vrei sa le schimbi?
    1 point
  29. http://www.automarket.ro/test-drive/test-drive-seat-ateca-20-tdi-150-cp-74859.html
    1 point
  30. Da.. sunt multe de facut Mi-a ajuns ornamentul pentru vasul de la parbrizol si capacele noi pentru jante
    1 point
  31. @codz, nu racleta il zgarie, ci praful si tarana care se depune pe parbriz si peste care ingheata.
    1 point
  32. Mergi cu ce iti recomanda producatorul ca benzina buna depinde de benzinarie. Eu de la Mol si Rompetrol am avut parte de benzina buna cu un consum scazut, iar una de la OMV pe cand cea de langa mine tot de OMV are benzina mai proasta, deci depinde de unde alimentezi.
    1 point
  33. Nu, din acelasi motor nu se pot obtne viteze mai mari doar modificand demultiplicarea. Diferentele de viteza intre masini cu motoare identice, sunt cauzate exclusiv de aerodinamica si masa proprie. Un parbriz cu unghi mare sau un spate taiat, la viteze mari, actioneaza ca o parasuta. Singura diferenta ce rezulta din cutiile diferite la aceiasi motorizare este turatia la care se atinge viteza maxima.
    1 point
  34. Nu stiu ce sa zic... dar dupa 5 ani de 1.4 TSI 170 din primul tip, eu cred ca sunt niste motoare fantastice. Bine probleme initiale cu lantul si celelalte au fost de proiectare si calitatea productiei. Piesele cu care s-a recomandat repedierea au avut un design nou si pareau mai solide ( atat lantul , cat si electrovalva N249 care acum e metalica si nu doar plastic ) . Evident ca in spate a fost o decizie de cost, chitroseala corporatista , ca niste manageri sa isi ia bonus gras. 2 chestii stiu ca au declarat cei del VW cand au fost intrebati dc nu se mai fabrica : 1 - 1.4 TSI BLG/BMY ( model 2005 ) era un motor scump de construit si e putin mai greu de facut mentenanta pentru el. ( Tot asa am citit ca Golf V si Jetta 5 au fost cele mai scumpe masini ca pret de constructie comparativ cu celetlate generatii - si se vede comparativ cu Jetta tatalui meu care e ultimul model => mai mult profit pentru VW) - Asta s-a confirmat si din scandalul ulterior cu noxele - chitroseala ptr profit - chiar daca ei aveau si puteau imbunatati noxele au ales metoda usoara sa fenteze cu softul decat sa creasca costul de productie. 2 - Cele 2 motoare de mai sus nu se putea incadra in norma de poluare Euro 6 decat prin reducere de putere fara ca sa ridice costul 3 - 1.2 TSI initial cred ca a fost apogeul citroselii la costuri de productie , deci si rezultatul cu lanturi schimbate la 30 mii km. Pe de alta parte, distributia asta pe lant nu trebuie sa tina o viata ( deh sunt piese si din asta traiesc producatorii ). Iar daca tine 100 000 Km eu cred ca e ok pentru ce performante, plaja cuplu si putere dau aceste motoare. cred ca lantul ala e muncit bine si o curea nu ar tine atat. Tata a schimbat lantul la o Fabia 1 cu 1.4 MPI engine de 68 CP pe la 105 000 km . incepuse sa zornaie. Solutii exista si fara lant sau curea, cu supape controlate electric, dar iar se pierd bani atat la VW ca repezentanta service cat si la producatorii clasici de piese, Pe plan local cred ca cea mai mare problema a acestor motoare a fost slaba pregatire a mecanicilor din Romania. Mai prin toate service-urile prin care m-am plimbat , non VW , ca deh nu prea aveam bani , am constatat ca oamenii nu aveau nici o idee cum functioneaza aceste motoare si mai ales cum sa faca o diagnoza la ele. Am mers pe recomandari ale prietenilor cu motoare majoritatea TDI si am avut ghinionul mai mult sa imi strice decat sa repare. Ulterior tot la un service VW am ajuns sa repar, Brady militari in cazul meu, unde am dat pe un sef de service care stia foarte bine ce inseamna TSI si mi-a rezolvat multe probleme minore la un cost normal fara sa imi schimbe piese aiurea. Cea mai tare a fost cu martorul de noxe care se tot aprinde si din cauza caruia am primit recomandari (diferite serviceuri) sa schimb senzori oxigen sau catalizator sau turbo si cei mai tari au fost unii care voiau sa dea jos superchargerul. Noroc ca nu am acceptat si domnul de la brady , unde ajunsesem cu alta problema si un schimb de ulei, a observat ca masina nu trage si dupa o diagnoza corespunzatoare mi-a confirmat ca aveam conducata de admisie desfacuta putin undeva si pierdeam aer pe admisie - cost total 110 RON si da s-a simtit diferenta de putere dupa ce ma luat masina din service. in rest daca ii pui ulei bun(Mobil 1 in cazul meu) si consumabile la timp ~ 10. 000 KM rupe asfaltul. Bine si benzina de 99 de la petrom
    1 point
  35. asa tata... sa vezi acum cum urca dealurile.... Glumesc - spor la modificari !
    1 point
  36. Ca ma gandesc ca daca ar fi turbina ,ar scoate fum albastru mereu,nu doar la 1000 rpm. Totul se intampla pe perioade scurte,daca plec la munca si merg 5 km iar incepe si face la fel,pornesc si ventilatoarele si merge non-stop .
    1 point
  37. Iti trimit ghidul meu, cartea tehnica a masinii si daca imi arati un rand unde scrie perioada de 4 ani eu o mananc, nu vreau polemica s-a mai discutat, eu am spus ce scrie in carte, de aici nu am ce sa mai comentez. Nu e logic, eu in 4 ani fac 40k. ce fac schimb distributia conform 'recomandarilor' ?
    1 point
  38. Exista o aplicatie gratuita pe Google Play: VAG DPF Free, unde va arata Soot Mass (g) cat timp face regenerare, si cand a fost facuta ultima regenerare. Am observat ca atunci cand la Soot Mass ajunge la 24g se incepe procesul de regenerare unde va anunta de cate minute a pornit acest proces si o sa mai observati cum din acel 24g incepe sa scada. De obicei tine cam 25-30min indiferent daca esti pe loc sau in mers. Cand acel Soot Mass ajunge de la 24g la 6g se termina procesul de regenerare. Apoi in functie de cum o calci sau cand este motorul rece se incarca mai repede filtrul. Asa sti cel mai bine cand o sa aibe loc regenerarea si poti sa iesi cam 20km in drum intins sa isi faca treaba sau stand pe loc, timpul este aproximativ acelasi, in drum intins isi face aerisire mai buna motorul, nu se incinge asa tare ca si cand ai sta pe loc. Mai exista si varinta cu plata a acestei aplicatii 18,50 lei care iti arata exact cat este de incarcat filtrul de particule in procente si mai multe detalii despre regenerare. Vedeti in poze pe Google Play. Va trebuie un adaptor wireless sa va puteti conecta la aplicatie si asta e tot! Eu sper sa va ajute!
    1 point
  39. Strict in oras am observat ca se fac regenerari cam la 100-150km parcursi (la un condus normal). In afara e greu de spus, dar probabil in jur de 300km. Eu cred ca, desi oarecum generatoare de stress, s-a mers pe varianta de regenerari dese tocmai pentru ca s-a invatat din greseli, si se initiaza regenerarile la un grad de umplere mai mic a DPF-ului relativ la generatiile precedente de TDIuri, unde erau relativ frecvente cazurile de colmatare / led aprins in bord. Sa privim partea buna, E6 nu scoate fum nici macar la accelerari brutale
    1 point
  40. Nu mai speriati lumea, ca si asa e destul de delicata problema. Voi care aveti masini noi nu o sa aveti nici o problema pt ca ele oricum sunt garantate sa mearga pana la 200 000km. Problema or sa aiba astia care cumpara e6 SH cu ~ 200 000km.
    1 point
  41. Sunt regenerari pe care le sesizezi (cand motorul la relanti sta pe 1000 rpm + simptomele de care ai amintit) si regenerari care se fac in mers, despre care n-ai habar. Eu nu cunosc vreo metoda prin care poti sa te prinzi atunci cand se regenereaza in mers. Deci, la intrebarea ta "E mult, e putin cat se regenereaza" nu cred ca-ti poate raspunde cineva, pt ca nu sti cate regenerari si-a facut defapt. Eu am aproape 90 kkm si pot sa spun ca l-am prins de aprox.10 - 15 ori ca si-a facut regenerare la relanti. Sunt sigur ca au fost multe si in mers. Vrei sa-l protejezi? Parerea mea e ca schimbatul la 2000-2500 rpm cand e rece si intre 2500-3000 rpm cand e cald e optim pt functionarea DPF. Asta e valabil in conditiile in care nu dai talpa. Talpa face sa se elimine mult fum (pe care nu-l vezi iesind din toba, pt ca se opreste in DPF). O alta chestie e sa il lasi sa-si termine regenerarea. Nu il lasi, va relua ciclul over and over pana si-l termina sau pana te trimite in service. Bafta!
    1 point
  42. verificati siguranta F 17 din tablou de sigurante din compartimentul motor(este o siguranta de 30A, in partea de sus spre stg.,cum se priveste spre spate).
    1 point
  43. @dadu, @The_Ego I feel you. Atât mă pot dispera ăștia care spun că seamănă cu 6, mai ales la interior. Tâmpesc!
    1 point
  44. Salut . Adi cauta sa vezi pe net ca sunt 2 tipuri de ac , ori mai fi si altele dar eu atat am gasit mai pus la treaba si multumesc ca mai uitasem cate unele :P 1: cu valva de expasiune 2: cu orifice tub La primul tip valva se modifica functie de temperatura agentului termic si evident presiune , la ralanti si pe timp de vara temperatura agentului este maxima in concluzie valva este la nominal deci nu poate mai mult de atat , in mers se schimba pozitia valvei respective ,dat fiind faptul ca se modifica si temperatura agentului termic asa cum spuneam si in alt post, la ralante e o faza ,in mers se schimba situatia, citat : "Refrigerantul lichid la presiune
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!