Clasament

  1. EEXCALADE

    EEXCALADE

    Membru Level 2


    • Puncte

      137

    • Număr postări

      4.998


  2. Ice_2k

    Ice_2k

    Membri Seniori


    • Puncte

      87

    • Număr postări

      3.845


  3. CristiALF

    CristiALF

    Membru Level 2


    • Puncte

      61

    • Număr postări

      509


  4. The_Ego

    The_Ego

    Membru Level 2


    • Puncte

      57

    • Număr postări

      4.746



Popular Content

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 23.04.2017 în toate secţiunile

  1. 10 points
    Poate sunt putin off-topic dar in opinia mea conceptul de "marca premium" este inteles putin gresit din ce vad. O masina premium nu consider ca trebuie obligatoriu in echiparea de baza sa-ti ofere mai multe dotari (sau un "minim" - valoare subiectiva evident! - de dotari) decat una "de volum" pentru a fi considerata "premium" sau pentru "a-si merita banii". Ceea ce inteleg eu prin "premium" este in primul rand varietatea de optiuni care iti este pusa la dispozitie. Si aici nu ma refer la numarul de gadgeturi sau sisteme de asistenta sau dotari, ci la posibilitatea de a alege dintr-o paleta cat mai variata pentru aceeasi dotare optionala. De exemplu, optiuni cat mai variate de culoare, inclusiv culori non-standard, optiuni cat mai variate de modele, culori si materiale pentru tapiterie, paleta cat mai variata de motorizari si sisteme de tractiune pentru acelasi model, etc. Cu alte cuvinte, o marca "premium" din punctul meu de vedere trebuie sa-ti permita sa-ti individualizezi masina cat mai mult. Evident ca atunci cand, in loc sa cumperi de la un furnizor un scaun in doua variante de tapiterie, il cumperi in cinci variante de tapiterie pe trei forme diferite de scaun, pretul va fi mai mare prin prisma volumului mai mic din fiecare tip de scaun si al complicatiilor de natura logistica. Iar aceste costuri se transmit direct cumparatorului pentru ca scopul producatorilor auto este sa faca profit, nu? Ca sa nu mai zic de faptul ca un producator "premium" vinde sensibil mai putine masini decat unul "de volum" dar anumite tipuri de costuri vor fi similare pentru cei doi producatori, doar ca ponderea lor in pretul final al masinii va fi mai mare la cel care produce mai putine masini. In fond si daca iti faci mobila din casa la comanda vei plati mai mult pentru ca e manufacturata "doar pentru tine" decat daca te duci sa o iei de pe raft de la IKEA, nu? Din acest motiv uneori nu inteleg de ce sunt comparate strict prin prisma pretului modele care se adreseaza unor categorii complet diferite de cumparatori. Exceptand Romania unde exista cumparatori doar ai marcii (cei care chiar cumpara acel "kel-line" pe care il tot vad in comparatia cu echiparile de top ale modelelor din acest versus), in orice tara "cu apa calda" - unde de altfel sunt si pietele care prezinta cu adevarat interes pentru acesti producatori - marcile premium sunt cumparate doar de la nivelele medii de echipare in sus, nicidecum in echipari de baza, tocmai pentru a le putea individualiza cat mai mult. Iar acolo pretul final este sensibil mai mare decat pretul pentru modelul de baza, moment in care acesta comparatie nu isi mai are rostul. Din acest motiv nu poti compara un Ateca complet dotat cu un Q3 in echiparea de baza. Pentru ca un cumparator pentru Q3 nu-l va lua in echiparea de baza, ci il va individualiza dupa placul lui si in limita bugetului pe care il are. Si sunt sanse foarte mari nici sa nu considere Ateca o alternativa, chiar daca nu va avea acelasi numar de dotari. In fond, pentru marea majoritate achizitia unei masini (atunci cand nu vorbim de achizitii de flota unde factorul pret primeaza) este o decizie extrem de subiectiva si din acest motiv nu exista "raspunsul corect universal valabil". My 2c...
  2. 9 points
    Pentru ca am tot comentat pe aria asta o sa mai fac doar un scurt comentariu: A VENIT!...cu 3 luni mai devreme.
  3. 8 points
    Comparatiile pe toata plaja de modele si strict din punct de vedere al pretului este apanajul societatii noastre. Nu se incepe de la necesitati, ci de la ce Audi/BMW/MB etc pot sa iau de banii x. Mai sanatos ar fi: Am nevoie de spatiu? Ma uit la Kodiak. Primeaza design-ul? Atunci Ateca. Vreau un interior ceva mai placut? Tiguan. Asta fiind strict un exemplu. Ideea este ce te-ar interesa la o masina, ce dotari sa aiba, ce motor si apoi bugetul ajunge sa plafoneze dorintele si orienteaza spre un model/marca. Nu e sanatosa nici captivitatea intr-o anumita marca si cu siguranta nici mentalitatea romanului care nu gandeste rational deloc. 40.000 euro munciti ar trebui gestionati rational la achizitia unei masini. O Skoda daca indeplineste criteriile A,B,C,D si e in buget, atunci e masina potrivita. La acelasi pret daca Audi indeplineste doar A,B inseamna ca apare compromis. De ce sa sacrific nevoile, motorul doar pentru a avea ceva mai prestigios pe capota? Asta e gandirea mea. Evident ca daca criteriile sunt indeplinite de ambele si sunt in buget, normal devine favorita marca mai bine cotata. E logic. La o masina noua, imediat dupa achizitie sa apara nemultumiri de genul lipsa unor dotari, dorinta de alt motor, transmisie inseamna ca decizia achizitiei a fost proasta sau a fost luata pe niste considerente exclusiv subiective.
  4. 7 points
    Cand se cauta chilipiruri, asa se intampla.... S-a tot spus aici pe forum : uitati-va in Germania la masini similare si veti constata ca in Romania ajung la samsari chiar mai ieftine decat pretul NET din Germania (fara a mai pune la socoteala transport + profit, sa isi explice cumparatorul roman cum este posibil asa ceva). Romanii cauta masini cat mai noi, km putini, FULL FULL, la pret de dumping + in Arges sunt cei mai mari samsari
  5. 6 points
    Astazi am luat la teste noul E-Golf. Interior fancy, IC digital, consola centrala touch, appleCarPlay si o baterie cu 50% mai mare. Toate astea se insumeaza la un, ahem (clears throat), Road Trip . Revin cu un review, o comparatie intre cele doua in weekend.
  6. 6 points
    Pai daca-l dam castigator direct pe Ateca de ce mai discutam? In opinia mea, din ce am vazut si pipait, Ateca nu e vreo nebunie, in niciun caz spatios iar in privinta calitatii...mai discutam dupa ce vor incepe livrarile. Mai nou judecam masinile dupa forma geamurilor laterale? Serios acum, asta e ultimul lucru la care m-as uita. As fi intr-adevar interesat de vizibilitatea din interior spre exterior, nu invers.
  7. 6 points
  8. 6 points
    Salut, mi-am instalat eu Discover Media STD2 PQ (MIB2) pe Passat B7. Informatiile, cum s-a mai spus si aici, sunt putine si nu se dau momentan decat pe bani. Eu am sa pun aici tot ce stiu. In primul rand despre unitate: unitatile pot fi echipate cu diverse optiuni (bluetooth, navigation, app-connect si voice control). Aceste optiuni se activeaza de regula la reprezentanta, separat, contra unor sume care se invart in jurul a 200 eur fiecare, sau vin din fabrica daca s-au ales din configurator, la un pret ceva mai mic sau incluse in pachete de optiuni. Totodata, unitatile au si acet Component Protection care le leaga de un anumit VIN. Tot la reprezentata, se poate scoate CP, tot contra cost, si cu ceva bataie mai mare de cap (trebuie dovedita provenienta unitatii). INSA: in momentul in care se scoate Component Protection de pe navigatie, se face disable si la toate optiunile pe care aceasta le-a avut activate, si trebuie activate din nou. Am inteles ca se mai gasesc si unitati care nu au Component Protection activ. Nu stiu exact in ce caz se intampla, insa ca sa verifici trebuie sa o alimentezi, fara sa o pui pe masina si sa vezi daca iti da vreun mesaj despre asta. Un caz ideal este sa gasesti o unitate care nu are CP activ si are si toate optiunile de mai sus activate. Daca nu gasesti asta, sunt baieti care ti le rezolva. Se scoate CP, si se activeaza toate aceste optiuni. Cum a zis cineva mai sus, sunt baietii din Rusia. Eu am mai auzit de unii din Ukraina si mai este si cineva in Polonia, la care am apelat eu. Acum, daca ai o unitate fara CP si cu toate functiile, o poti pune pe masina. Insa aici avem doua cazuri: 1. Instalezi pe o masina cu cluster 3D color, care are management de Component Protection. In acest caz navigatia se lock-uieste singura. Exista ceva CAN filter la chinezi care blocheaza pachetele ce au legatua cu Component Protection care vin de la CAN insa la mine nu a fost cazul asa ca nu m-am chinuit cu asta. 2. Instalezi pe o masina care nu are management de Component Protection (cluster mai vechi). In acest caz, atata timp cat navigatia este pornita, ea va functiona doar 8 ore. Practic are un countdown care atata timp cand trece curent prin ea, el scade. Aici intra in schema patch-ul despre care se vorbeste mai sus. Acest patch hardware se lipeste pe placa de baza si este un "proxy", daca vreti, intre placa de baza si memoria EEPROM, unde se stocheaza in mod normal timerul de 8 ore. Practic se scoate EEPROM-ul, se pune patch-ul in locul lui, si pe patch se lipeste EEPROM-ul. Acest patch rescrie de fiecare data cand se deschide navigatia acea valoare de 8 ore, sau cat este ea la momentul instalarii, pe EEPROM. Mare atentie aici, sa nu luati o navigatie cu care s-a juat cineva pe masina incercand sa o potriveasca, si tot ce a facut a fost sa consume din cele 8 ore. Acel countdown poate sa mai aiba 5 minute doar. Dupa instalarea patch-ului, de fiecare data cand o pornesti el iti rescrie cele 5 minute, insa daca o tii pornita 5 minute, se blocheaza si trebuie sa o restartezi. Mai merge iar 5 minute, si tot asa. Cam atat despre navigatie si Component Protection. Despre instalare: mufa navigatiei difera, va trebuie un adaptor. Se gasesc la chinezi sau pe carsystems. Navigatia aceasta, pe modelul PQ nu are si componenta din torpedo care este prezenta pe platformele MQB. Camera, daca aveti OEM pe RGB, ori o schimbati cu una CVBS, ori o treceti printr-un convertor de semnal. Pentru Media In, s-a renuntat la acel MDI cu mufe dubioase din torpedo si s-a trecut la USB. Aici sunt doua tipuri de mufe USB. Daca vreti CarPlay, trebuie mufa cu codul 5Q0035726E. Eu am montat-o in cotiera, in locul mufei de AUX, dupa ceva ajutari pe acolo. Pentru Android Auto merge si mufa clasica de USB, mai scurta. Pentru harti, trebuie sa aveti SD cardul original in permananta in unitate. Unitatea are doua sloturi, tocmai din acest motiv. In final, atasez o poza cu patch-ul de pe placa mea de baza. Succes la retrofit!
  9. 5 points
    prin metoda clasica , cu pedala, dureaza cam 5 minute la fiecare roata si se scot 200 ml la fiecare roata.
  10. 5 points
    Cateva idei, care dupa parerea mea, ajuta celor care isi cauta masina (concluzii la care am ajuns dupa 4-5 luni de cautari si apoi discutii cu diversi in ultimii doi ani): - in afara, masina este utilizata, rulata, nu tinuta pentru statut social ca la noi, de aceea, luati in calcul un rulaj anual de minim 40,000 - 50,000 la masinile break si cam 30,000 - 40,000 la cele sedan (ma refer la brandurile VAG). - cautati masini aduse de pe siteuri de licitatii (alcopa, cars on the web, etc.) si cereti inclusiv actele de vanzare de la siteul de licitatii in original. Acolo, la vanzare, se specifica absolut toate defectele/problemele masinii. - luati in calcul o cheltuiala suplimentara de minim 200-300 EUR pentru revizie (schimbati minim ulei si filtre chiar daca vi se spune ca au fost schimbate recent) la reprezentanta si in felul asta puteti cere si istoricul sa il aveti (inainte de achizitie, mergeti cu propietarul la reprezentatnta pe care o alegeti voi si el sa ceara istoricul si asa il prindeti pe cel incorect). - ca sa vedeti cat de mult a fost utilizata masina, uitati-va la centura soferului cat de "flasca" e si cat de repede se trage inapoi, uitati-va la chedere, plasticele de sub masina sa nu fie lipsa sau desprinse (mici ciupituri ale vopselei de la macadam sunt normale si parerea mea e ca nu sunt motiv de refuz al unei masini bune). Nu va amagiti ca totul luceste la motor...se spala si apoi se da cu silicon de zici ca e motorul pus acum de fabrica. Uitati-va la etichetele de fabrica cat de sterse sunt si daca corespund cu ceea ce e in acte :). - fiti realisti in stabilirea bugetului si al modelului dorit (ganditi-va inainte, eu cu cat as vinde o masina ca asta?) - nu va uitati neaparat ca are navigatie mare sau mica, ca are nu stiu ce nichel pe butoane...puneti siguranta inaintea echiparii (eu personal prefer o masina corecta si mai slab echipata decat una "full de full" dar la care nu stiu istoricul....vorbim totusi de masini SH). Sper sa ajute, iar daca nu e OK ca am postat aici, rog adminii sa mute.
  11. 4 points
    @ToniM Parerea mea e ca esti unul din cei care ar trebui sa ramana activi in acest subiect deoarece poti oferi pareri obiective, cu bune cu rele, despre una dintre masinile acestui versus, pareri care nu sunt gen "e cea mai tare pentru ca am cumparat-o eu" si care pot ajuta cu adevarat pe cineva interesat de subiect.
  12. 4 points
    Modelul nou de cx -5 care inca dealerii nu cred ca il au arata incredibil . De cand a scapat de sub ford , mazda mi se pare ca face eforturi serioase pentru masinile lor. Imi place ca firma nu e gigantica , fiind mai mica ca volum de vanzari cred ca se straduiesc mai mult. Legat de Karoq eu de exemplu as lua probabil Karoq daca ma convinge ca e mai practica, chiar daca ateca e mai frumoasa. Dar eu sunt targetul pe care cei de la skoda il tintesc, omul care cauta raport pret/calitate bun, obiecte mai degraba practice decat fancy si design mai elegant/conservator. P.s nu mi se pare nimic exclusivist daca dupa o masina astepti un an, sa fim seriosi exclusivismul provine din alte calitati.
  13. 4 points
    Gata, l-am ridicat pe Ateca pe un piedestal, l-am facut si exclusivist doar pt ca nu sunt in stare sa livreze mai multe masini, ce mai... e masina deceniului. Ma retrag din discutiile astea unde fiecare isi justifica alegerea facuta, in loc sa fie obiectivi in discutii.
  14. 4 points
    Arata foarte foarte bine! Felicitari si sa fie intr'un ceas bun! Mi'ar placea si mie ceva de genul acesta, doar ca mi'as dori un motor mai puternic.
  15. 4 points
    Animat de unele posturi de aici am făcut și eu test drive cu Ford Kuga in echiparea Titanium, 4WD, cu motorizarea diesel 2.0/180cp cu Powershift. Ce mi-a plăcut: - gadgetul din meniul BC care îți arată cum este distribuită tracțiunea pe punți, afli ca la orice acceleratie duce și pe spate, credeam ca doar când pierde aderenta spate dar văd ca se folosește mai mereu și de rotile spate (uscat pe jos, accelerații normale, in sport duce și 50%); - dinamica și ținuta de drum, accelerații bune pentru un suv, liniare, cutia nu face nici o problema, se comporta ca un DSG (asta și este), modul Sport tine turele mai sus, nu exagerat, dacă nu apeși tare schimba între 2500-3000 (la G7 meu chiar dacă apeși încet nu schimba mai jos de 2800-3000), din ce am mers eu pe drum drept (DN) ținuta de drum (suspensie, direcție) sunt mai bune decât am simțit la Tucson de exemplu (cu care am mers mai mult pe centura); - prețul, la configurația făcută de mine la care am uitat sa pun xenon, 27800€ deci cu xenon ar fi cca 28500€; pentru un 4WD automat diesel cred ca a luat Sportage-ul, care in GT-Line (care are doar piele in plus), este minim 30500€; Ce nu mi-a plăcut: - schimbătorul de viteza, poziția, modul de acționare și faptul ca nu arată lângă el ce ai selectat; in primul rând poziția este incomoda, trebuie sa duci mâna sus ca sa schimbi, este in calea mâinii către bord sau când vrei sa gesticulezi cu mâna stanga dreapta, apoi faptul ca treci in S tot prin apăsare pe buton (nu prin tras in jos și revenit ca la DSG), mi s-a părut mai dificil și imprecis in selectare D, R, nu m-am obișnuit nici in jumătate de ora, am mai băgat N in loc de R și R in loc de D; - nu îți arată pe bord in ce viteza ești decât dacă intri in modul manual din padele (nu poți intra in modul manual din schimbătorul de viteza); - BC foarte mic și putine informații, fără de VW de exemplu când pui viteza digitală, cifrele sunt minuscule, de vreo 3-4 ori mai mici, inutilizabil, toate sunt scrise mici, poate sa le citești când stai pe loc; - nu are Autohold, nici ca opțiune, pentru mine care merg numai cu el pus, este un mare minus; Alte observații - bancheta se înclina in doua poziții dar nu culisează; cotiera spate nu se poate pune pe Trend; - fete uși frumos tapițate; torpedou de plastic brut, fără mocheta, dar cu amortizare; nu am văzut bec dar refrigerare sigur nu are; +10p pentru G7; - portbagaj 450litri, se poate mai bine (vezi Karoq 510litri dintr-o mașina mai scurta 4,36 fata de 4,54), altfel bine configurat; trebuie luat cu chit declamă altfel cu roata de rezerva este 400litri;(așa scrie pe hârtie, de verificat); - neaparat de pus camera pe spate, montanții spate sunt imensi, senzorii 360 grade ajuta foarte mult și nu sunt scumpi, intra cam târziu dar dacă manevrezi încet sunt ok; Prin urmare este și Kuga o varianta pentru nepretențioși, dar tot trebuie așteptat Karoq sa vedem dacă e simply clever și la preț Ma întreb unde se duce diferența aia de 20cm la lungime ca in Kuga nu mi s-a părut extraordinar de mult loc in spate și nici portbagajul nu e imens.
  16. 4 points
    @andrei141592 mie mi se par kitch-uri în toată regula. De aici până la neoane sub mașina îi doar un pas!
  17. 4 points
    Mazda 6 combi e mai spatioasa per total decat Qashqai , daca e un aspect important in achizitionare Mazda se lauda ca a scapat si de zgomotul mare pe autostrada apoi , referitor la mesajele anterioare nu sunt fan Hyundai dar habar nu am idee de ce uneori imi intorc capul pe strada cand trece un Tucson sau un Santa Fe - arata bine cand merge si imi prinde coada ochiului ceva ... dupa Tiguan nu intorc nimic , de la primele modele m-a plicitisit aspectul la masina asta dar e vorba de ce are fiecare acolo in creier , totul e subiectiv
  18. 4 points
    Hai ca asta e tare: Castrol si Mobil 1 sunt slabe, cine stie cum fac partenerii Castrol uleiurile (WTF ?! , adica tu crezi ca un producator de renume mondial lasa la latitudinea norocului cum ii fac altii formula ?!, serios ??? - nu mai zis ca este total EXCLUS ca "ceilalti" sa faca ei uleiul - nici gand, ei doar il imbuteliaza la o adica pe cel primit de la Castrol asta in cel mai fericit caz), dar hai sa folosim nu stiu ce ulei polonez ca il folosesc rusii... Tu vorbesti serios ?!
  19. 4 points
    Și de unde TBN mare la 507.00? La un full saps sigur găsești TBN mare dar nu merge pentru Dpf. Voiam să știu dacă a folosit cineva.
  20. 4 points
    A deraiat discutia mai ceva ca trenul din imagine Eu raman la punctul meu: fiecare isi gaseste in bugetul propriu si dupa dorintele proprii o masina. Ca pareri pro/contra avem cu totii, aici sunt de acord, doar suntem oameni. In rest ca ce as fi facut cu bugetul X mi se pare aberant, pentru ca fiecare poate "asculta" de sfatul/parerea unora, insa tot cum ii arde lui capu va face din bugetul X. Discutiile ce am face daca, ce variante sunt maine si ce este si ce nu o optiune, o masina premium, e la fel de can-can ca si vremea. Topicul l-am urmarit si mi s-a parut corect si concret, fiecare mai facea cate un TD, fiecare mai zicea optiunile si parerile lui, insa sa o dam de pagini intregi de dragul tastaturii....meh
  21. 4 points
    "SUV battle: Ateca vs Sportage vs Tucson vs Tiguan vs altii" . Nu vad sa scrie SUV compact sub-compact, clasa A,B,C,D etc. Si ca fapt divers, si tu esti OT pentru ca Audi Q2, n-are nicio legatura cu cele din titlu, ci se bate cu Nissan Juke, Renault Captur, Mazda CX-3. http://www.telegraph.co.uk/cars/audi/audi-q2-review/ http://audiq2forum.co.uk/topic/716-audi-q2-versus-the-nissan-juke/ Eu zic sa terminam cu chestia asta, de a fi mai catolici decat Papa.
  22. 3 points
    Nu e nici o noutate ca unora le place foarte mult Ateca. La fel cum nu ar trebui sa fie nici o supriza ca noul Karoq seamna cu Ateca , dar nu este la fel de atragatoare. De aici si pana la concluzia ca Ateca e cea mai tare din parcare... asta e de discutat/analizat. Este totusi o masina ok - parerea mea.
  23. 3 points
    Colegul @racingparts.ro se refera la DSG7 cu ambreiaje in ulei (DQ500), aceeasi cutie care se pune pe Audi RS3/TT-RS si, mai nou, Golf 7 R FL . Cutia respective tine lejer 600 Nm fara upgrade de interne...
  24. 3 points
    Decat sa dai 30k pe o octavia, fie ea si bine echipata, mai bine te orientezi catre un Superb de pe stoc care acum are un dicount foarte generos( vreo 4000-4500k din ce am calculat eu). Daca mai pui si o rabla deja iesi foarte bine si iei o alta masina, mult mai buna.
  25. 3 points
    pe B8 este noua platforma modulara a grupului Vag, numita platforma MQB. Pe ea se fac cam toate masinile de la Volkswagen, Skoda si Seat+Audi A3. Ideea este ca e o platforma superioara fata de ce era pe B7, este mai joasa si mai usoara, masinile au un coeficient de aerodinamicitate mai bun si sunt mai usoare si mai manevrabile. Mie personal B8 mi se pare un mare pas inainte fata de B7.
  26. 3 points
    Am probat Android Auto cu Google Maps si MirrorLink cu Sygic si merg ambele foarte bine, asa ca recomand sa nu cheltuiti bani pe Amundsen...
  27. 3 points
    Rodaj , mai putin si se incepe cu tuningul
  28. 3 points
    Grila asemanatoare cu BMW , faruri de ,Mercedes...... eu nu inteleg un lucru - daca ai un lucru bun de ce naiba sa-i mai faci facelift ? Umbla frate la motor , sa/l faci mai bun , la transmisie , la frine ,stabilitate , comfort , insonorizare , la calitatea tablei , daca vrei un pret mai bun !
  29. 3 points
    Schimba mecanicul si apoi volant
  30. 3 points
    Sunroof and panoramic sunroof: Check, clean, and lubricate (if applicable) Sunroof: Open sunroof and check front water drains and clean if necessary (if applicable) Si asta e de cand lumea. Recomandat la 60k.
  31. 3 points
    Constatare amanuntita ,curatat sau inlocuit segmenti
  32. 3 points
    Ulei inlocuit rar ....se coaguleaza pe segmentii de ungere care se blocheaza ,asa apare si zgomotul de diesel
  33. 3 points
    Deci mufa de pe controlerul ABS pt TPMS Sper sa fie de ajutor. Inainte de a introduce firul in mufa trebuie deblocata mutand protectia mov-lila inspre stanga, atentie la urechiusele din partea dreapta, eu am rupt una. Dupa ce scoateti mufa trebuie desfacut capacelul exterior ce protejeaza firele si ar fi bine sa taiati si colierul de plastic ce tine firele Dupa care individuati pinul ce va intereseaza , in cazul meu pin 7 avand in vedere ca am ASR si mufa T26 ( 26 pin), ESP ar trebui sa aiba T47. Trebuie scos dopul de protectie , cel alb Terminat de introdus firul se pune protectia inapoi , cea lila, atentie sa fie pusa bine se vede ca nu s-a mutat bine inspre dreapta daca comparati cuprima poza.Nu se inchide bine daca nu e bagat firul bine in mufa. Dupa care se pune capacul la loc si se leaga cu un colier de plastic nou in locul la cel ce l-am taiat. . Atenzie cand incideti capacul, daca nu il puneti la loc bine mufa nu se va intra in controler si nu se va inchide. Sper sa fie de folos.
  34. 3 points
    Ce părere aveți.. ..daca aici au ajuns....chiar in halul asta... Pe fata pur si simplu.....si apoi sa nu verifici mașinile la toate cunoștințe sau prin toate metodele. https://www.olx.ro/oferta/carte-service-vw-new-beetle-bora-passat-sharan-polo-golf-touran-ID7LZcQ.html
  35. 3 points
    Eu am ales Kodiaq, tocmai pentru ce oferă diferit /in plus, si anume un portbagaj foarte mare intr-un SUV 4x4, motorizări OK, intr-un buget 30-40k. Am avut Octavia 3, și cu noua alegere prietenii mi-au zis ca sunt fun Skoda, d-asta am ales așa; nimic mai fals. Am vrut SUV nu pentru tendințe in piața sau moda, ci pentru ca iarna asta am ieșit greu sau deloc din cartierul meu din marginea Bucureștiului și am circulat cu emoții zilnic cât a ținut zăpada și viscolul. Din păcate nu am găsit niciun alt SUV cu portbagaj de peste 650l in gama asta de preț (excepție Sorrento), și dacă ai acest prim criteriu de selecție, poate sunt chiar mai justificate comparații cu Q7, Touareg (costa mult in plus, oricât de stoc sau discount ar fi), decât cu Tucson, Sportage, Ateca, pe care din păcate am fost nevoit sa le exclud. Cat despre dotari, dacă ar fi existat un Q7 la 40k, pe stoc, nu l-as fi ales niciodata pentru ca e premium, ci doar dacă avea si acele "Briz-brizuri" cu care m-am obișnuit de 7-8 ani (ex. Tapiserie piele, scaune electrice, parbriz încălzit etc) sau care bucura toată familia (ex. Trapa/ acoperiș panoramic)
  36. 3 points
    @claudiu2406 In Germania nu merge nimeni s-au cel putin neamtu cu 20 de mii in buzunar si sa ii tranteasca pe masa , mai ales la autohaus. La sume asa mari se face transfer bancar, in Germania este o normalitate in a plati prin banca. Sincer eu unul nu as pleca de acasa cu o suma asa mare in buzunar plimbandu-ma in cautarea unei masini. Spor.
  37. 3 points
    Dacă toți ar gândi ca tine, s-ar reprofila samsarii. Însă, cât timp există cerere pentru minciuni, asta se oferă... S-o stăpânești sănătos! Stai liniştit, o să simţi când/dacă începe regenerarea...
  38. 3 points
    Nu cred ca e influentata puterea asa mult dar cu carburant superior motorul e mai linistit, raspunde mai repede, mai elastic, se simte un plus in functionare, la fel cum merge cu mici intreruperi cand e mai de slaba calitate.
  39. 3 points
    Geamul ar putea fi alt cod si din cauza unui furt din masina, nu neaparat ca a fost lovita.
  40. 3 points
    Salutari - pe 5 si 6 mai, la Porsche Vest 1, vor fi disponibili pentru drive test 5 Skoda Kodiaq, printre care si 2.0TSI 180CP 4x4 DSG. Rog a nu se considera reclama, ci doar o informatie pentru colegii de forum care ar dori sa testeze acest motor mai rar intalnit pe la noi. • Noua ŠKODA Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 DSG 180 CP • Noua ŠKODA Kodiaq Style 2.0 TDI 4x4 150 CP • Noua ŠKODA Kodiaq Style 2.0 TDI 4x4 DSG 190 CP • Noua ŠKODA Kodiaq Style 2.0 TDI 4x4 DSG 190 CP • Noua ŠKODA Kodiaq Ambition 2.0 TDI 4x4 DSG 150 CP
  41. 3 points
    In primul rand, multumesc pentru urarile de bine! In al 2 lea rand, accept criticile, insa argumentate...eu nu am vrut nici sa merg in Germania, nici sa cumpar de la vreun samsar. La Welt auto am dat poate peste pretul pietii, insa in conditiile unei garantii pe bune si al unui istoric curat si transparent. Daca imi ofereati o asemenea alternativa, ar fi fost mai bine, insa nu e nimic asemanator pe piata. La cate unlikeuri imi iau eu si cei care apreciaza faptul ca mi-am luat masina aia, as spune ca e cuib de samsari pe sectiunea asta (fara resentimente...e un job si asta) Acum pe bune, la o masina din 2014, care a costat de noua intre 35 si 38 000 euro (poate mai mult la preturile din Germania), cam cat ar fi fost pretul corect pentru voi? (cu garantia asigurata) Sau sa o luam si invers...se ia una bucata CC full de full din 2014 (hai 2013) cu piele,trapa, nebunii care de nou e sigur aprox 42-43 k euro. La mintea unora e firesc sa coste fara probleme 13-14000 nu? Fara sa isi puna nicio intrebare, nici de capacul samsarului/dealerului, nici de costurile de transport si alte cheltuieli conexe (nu s-a inventat inca teleportarea in Germania). Adica sa inghit ca un biban ca cineva, undeva, a acceptat sa piarda >30 000 euro in 3 ani pentru un CC. Merci, chiar nu.
  42. 3 points
    Comparatia era intre masina din discutia initiata de tine si alte modele Passat CC muuuuult mai dotate. Cand ti se spune ca masina e cu dotari aproape standard, inseamna ca aproape orice alt model e mai dotat sau mult mai dotat, dar si pretul poate fi diferit. De asta ai venit sa intrebi pareri, sa obtii "sfaturi si recomandari", chiar daca nu esti de acord cu ele. Dar daca ai luat decizia sa o cumperi, este normal sa iti uram sa te bucuri de ea fara incidente!
  43. 3 points
    Cand masina e cu istoric ok, pretul e mare si nu e dotata. Atunci mergeti la samsari. Eu as lua masina de la weltauto clar. Nu traiesc in masina sa ma masez sau sa fac sauna. Daca km sunt reali si cu garantie nu e ok. Romanul ramane tot la full de full fara piele din 2014 la 6000 euro. Cumpara masina daca iti place si e ok. 😀
  44. 3 points
    Cred ca se voia un *5 in loc de *3 acolo... @mednick -> Masina pare a fi una corecta la un pret correct. Devalorizare de aprox. 50% in mai putin de 3 ani este mai mult decat just... De testat, nimic special fata de oricare alta masina: diagnoza, verificare mecanica si verificare de vopsea pe fiecare element.
  45. 3 points
    Ordinea e: drepata spate, stanga spate, dreapta fata, stanga fata si apoi ambreiajul. Apesi pedata de vreo 2-3 ori dupa care tii apasat si intretimp ce apesi pe ea o a 2-a persoana deschide niplul aerisitor. Pedala va cobora la maxim, inchizi niplul si apoi lasi pedala sa revina sus si repeti procesul. La ambreiaj lafel, doarca acolos-ar putea sa trebuiasca sa tragi manual pedala in sus daca nu revine singura. In tot acest timp verifici nivelul in vas sa nu ramai fara. La sfarsit faci output test pe vag-com pt a aierisi si pompa abs.
  46. 3 points
    Nu, comparam cu Q7 nou care e 57k. Sau Macan nou. Dar cu Macan nu insist, o sa fie lumea nemultumita ca nu e loc ca in autobuz in ea. Fiecare e liber sa faca ce vrea. E destula lume pe forum fericita cu Skoda de >30k. Dar sa spui ca nu exista alternative si ca doar Skoda aia de 50k e solutia pt un astfel de buget si pt anumite cerinte mi se pare absurd. PS: Kodiaq cu toate optionalele bifate nu inseamna mare lucru. E o octavie glorificata. Ca i-au pus ei niste sisteme de asistenta, o trapa, un keyless si un sistem de sunet mediu nu sunt motive suficiente sa o arunce atat de sus in gama. PS2: Ce vreau sa spun e altceva, trebuie sa vina o persoana foarte ambitioasa ca sa cumpere Kodiaqul ala. Ramane de vazut cat va sta pe site, eu stiu ca e de ceva timp, pentru ca m-am mai frecat la ochi o data acum cateva saptamani.
  47. 3 points
    Nu se poate pune filtru intre pompa si rampa, presiunea e mult prea mare ptr asa ceva (vorbim de 1600-2300 bari)
  48. 3 points
    1.8 TSI oricum nu cred ca se incadreaza la Rabla, are nivelul de CO2 prea mare.
  49. 3 points
    Problemele cu distributia la 1.2 de acum multi ani au ajuns deja in legenda, iar pentru multi care cred in legende si mituri vor ajunge sa creada ca toate TSI acum sunt cu probleme. In primul rand 1.2TSI de pe Golf 7 nu are nicio treaba cu 1.2TSI dinainte, este alt motor. Motoarele turbo din mileniul 3 sunt aici sa ramana, iar fiabilitatea lor se dovedeste a fi una din ce in ce mai buna. Sigur ca trebuie intretinute, service la timp, toate consumabilele de calitate, iar motoarele acestea duc mult. Sunt altfel decat cele aspirate si poate nu duc asa mult abuz, oricum comparatia cu motorul aspirat nu se mai poate face, mai ales cu cele de cilindree sub 2.0, deja discutam de motoare iesite de mult din productie. 1.0TSI 115cp fata de 1.2 110cp pierde un cilindru, dar castiga 25nm. Personal, ma surprinde un cuplu de 200nm la un motor in 3 cilindri si 1000cc.
  50. 3 points
    Salut, dupa o pauza de doua saptamani. Am scris (pentru munca) parerile despre masina: https://www.motor1.com/features/142507/2017-skoda-octavia-ownership/ Asta inainte de neplaceri. Masina deja are o problema, care din spusele mecanicului sef de la Autec Craiova, o au toate. Eternul raspuns: "asa fac toate." La facelift, au schimbat unele componente de pe puntea fata care inainte erau din duraluminiu iar acum sunt din .... tabla. Oare de ce? Sa mai economiseasca niste bani, bineinteles. Din aceasta cauza, zice el, se aude acel huruit de care m-am plans. Se intampla sporadic cand virez. Acel huruit este de fapt tabla care intra in rezonanta. Ma duc luni la ei sa o ridice sa se uite pe sub ea. Cica aia de la Skoda stiu deja de problema, dar inca nu au gasit rezolvare. In rest, toate bune si frumoase.