Jump to content

Passat 3BG cu motor 2.0 TDI 136CP


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

Deschid acest topic la rugamintea colegului 50rio, cu privire la cei ce detin Passaturi 3BG (B5.5) cu motorizare de 2000 cmc TDI.

Aici se vor trata probleme referitoare la aceste motoare (consum, s.a.m.d.), si care nu se regasesc la motoarele de 1.9 TDI.

Restul problemelor referitoare la masina in sine se vor trata in topicurile existente pentru respectivul subiect pe aria B5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi mult cosmin pentru intelegere :angry:

Pentru inceput as vrea sa spun (din proprie experienta) cate ceva legat de DPF (filtru departicule) care este diferit de cel de pe Passat 3C. Filtrul pus pe acest tip de passat este unul cu aditiv, iar recipientul aditivului este sub roata de rezerva. Are un volum de 4 litri si se poate umble doar cu ceva aparate speciale (2 sau 3 aparate, nu mai stiu exact) pentru ca lichidul este sub presiune :wub:

In momentul in care nivelul aditivului este intre 0.5 si 0.3 litri, la bord o sa va apara, din cand in cand, la turatii mici (mersul prin oras) "engine workshop" si spirala. Ca sa vedeti daca aceasta este problema sau alta, v-as sfatui sa verificati cu VAG-COM-ul.

Probleme ce pot aparea din cauza lipsei de aditiv:

-Infundarea catalizatorului

-Oprirea motorului in mers din cauza errorilor date de DPF (eu am patit-o de prea multe ori pana acuma :D dar spre norocul meu, de fiecare data am fost pe faza). Errorile o sa dispara din memoria masinii doar cand DPF-ul va fii 100% functional. Altfel, degeaba stergeti errorile pentru ca ele vor reaparea (destul de rapid) si riscati sa vi se opreasca (nu sa moara) motorul. Cum se opreste ? Simplu! In cazul unei depasiri cand te duci cu o treapta la turatii mai mari de 3000 rpm iar apoi schimbi viteza, RPM-ul scade la 0 ! Asa ca mare grija cei care aveti asemenea probleme.

-curatirea DPF-ului se face mult mai des. O sa observat ca masina din cand in cand, la relanti, sa in ~1000 rpm si trage un pic mai greu, mai ales la plecarea de pe loc.

-motorul tinde sa se opreasca scazand turatia si pana la 5-600 rpm cand stati pe loc. In cazul acesta este bine sa apasati ambreiajul pana cand turatia isi revine la normal.

-consumul va fi cam cu 1l/100 km mai mare. Cel putin asta am observat eu, dar nu sunt foarte sigur.

-putere scazuta a masinii.

Maine o sa primesc si eu aditiv-ul, iar luni sper sa-l bag in masina.

P.S.: Am auzit ca o alta cauza a aparitiei errorii de DPF ar mai fii mersul subturat ! Asa ca aveti grija!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Ce cod motor are motorul asta? Sunt tare curios sa vad cum merge masina, astazi merg sa o incerc si sa mai negociez, apropo....cum e pretul masinii de 11500 E cu nr. de germania pe ea? La astia mai adaug taxa de mediu max. 350E, RAR-ul vreo 150E +schimbatul distributiei . Masina e traznet, are tot ce are frumusica lui 50rio plus trapa electrica pe care mi-am dorit-o intotdeauna dar, de care nu am avut parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin: exact asa tragea si a mea cand am luat-o din Germania, dar dupa 5 luni si 15 000 km si-a schimbat comportamentul :D

Boeing: Codul motor este BGW :) Cat despre trapa..si eu imi doream :( dar n-a fost sa fie.

Pretul este bun. Eu am dat pe a mea 12 000 fara TVA (masina fiind luata pe firma). Daca este si pretul acesta fara TVA este foarte bun, altfel mi se pare ciudat de mic.

Da-ne mai multe detalii despre masina. An, km, dotari, culoare..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apropo....cum e pretul masinii de 11500 E cu nr. de germania pe ea? La astia mai adaug taxa de mediu max. 350E, RAR-ul

dupa cate vad te uiti mai mult la taxa de mediu ce trebuie sa o platesti ?!

sper sa faci o alegere buna si sa fi multumit de 2.0TDI-ul ce il vei conduce :frigbaitata:

ce ma sperie pe mine cel mai mult la acest motor de 2L e prostia aia cu aditivu ce trebuie inlocuit/completat ... da sa fim seriosi acum , alta treaba nu am decat sa completez cu aditiv de fiecare data cand voi face un drum mai lung ;) :lol:

oricum cu 1.9TDI de 131 de cai nu o sa neplaceri de acest fel :huh:

singurul avantaj la acest motor fata de 1.9L e faptul ca are E4 si ai 5 cai in plus (pe care sigur nu o sa-i simti) altceva ...... nu prea vad !

oricum Euro4 cere sacrificii asa ca ...

Bafta !

Modificat de THE ROCK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The Rock, aditivu tine mult si bine :) Peste 100 000 km ! Asa ca bagi o data..si apoi nu trebuie sa-ti mai faci griji vreo 2 ani..:)

Taxa de mediu e de 250 EURO pentru ca are si filtru de particule !

Pe langa aia 5 CP in plus mai are si un cuplu mai mare decat la B6 2.0 TDI 140 CP ;) Deci mai mare si ca la 1.9 TDI 131 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Ai schimbat aditivul pentru dpf? Unde ai facut operațiunea și c

Modificat de nikolas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hoho, se poate comanda foarte usor :( Pana si mecanicul meu si-a luat :D In plus cei de la reprez volkswagen o pot comanda si in cateva zile au aparatura. Eu l-am schimbat la Quark Motors Arad (reprez volkswagen) si nu mai am probleme. Daca cine ti-a verificat lichidu este sigur ca recipientu e plin, atunci problema poate fii alta. Ar trebui sa faci o scanare cu vag-comul sa vezi ce-ti zice. Mie-mi spunea ca rezervorul de aditiv este aproape gol. Bujia incandescenta iti apare cand in rezervoru respectiv ai intre 0,5l si 0,3l (parca).

Daca mai ai intrebari..intreaba fara jena :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci Sorine!

O sa intreb la reprezentata in Oradea sa vad daca pot ei sa verifice, daca nu pot o sa vac o vizita la Arad..

Despre pret nu ai zis nimic...aditiv + manopera.

Am făcut o scanare cu VAG-COM-ul si a depistat urmatoarea eroare :

Intermittent 19527 - Reservoir for Additive for Particle Filter: Empty P3071 - 000 - - - Intermittent

După stergerea erorii nu a mai apărut marturul de bujii dec

Modificat de nikolas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal ar trebui sa-l poata comanda. Eu cand le-am zis ca trebuie sa bag aditiv in DPF ei imediat au cautat ce le trebuie si au comandat "aparatura" (sunt 3 furtune, un borcan..si cam atat, asa ca nu te astepta la ceva hi-tech). In 3-4 zile deja au avut-o. Toata operatiunea a durat 15 minute.

Aditivul eu mi l-am luat cu 50 euro/l din Germania (ceva reprez VW), iar in romania este 220 RON/l, si iti trebuie minim 4 litri. Eu am bagat 4 litri + ce mai aveam in el si inca mai intra.

Manopera a fost 50 RON la negru :flower: Ca n-am avut nervi sa stau 5-6 zile pana ma programau ei, asa ca am vorbit cu tipul care a zis ca se ocupa de asta..si am rezolvat :Driver:

Daca decizi sa vii in Arad, da-mi un semn :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut si imi pare bine ca am mai gasit posesori ai acestui model. Masina o am din decembrie 2006, am adus o din Germania si am luat-o in ideea ca e mai puternica decat 1.9 tdi dar n-am stiut ca poate fi mai costisitoare in primul rand ca nu se gasesc piese second hand in tara, totul se comanada din Germania.

Intr-adevar, o particularitate a motorului este acest filtru de particule cu intretinere. Aditivul din acel rezervor de 4 litri se consuma cam in 120k km. Am patit o si eu,masina am luat-o cu vreo 117k la bord si pe la 121k s-a aprins acel martor(arcul electric). Lichidul l-am schimbat la Scorpion Focsani si au facut-o manual, adica au demontat tanculetul i-au desfacut capacul si i-au turnat pur si simplu aditivul. Oricum erau si ei mirati la acel timp ca nu mai vazusera asa ceva(martie 2007). Atunci mi-au spus ca era a treia masina din baza de date a VW Romania de acest tip.

O alta problema care am avut o si care m-a cam costat vreo 40mil lei vechi e urmatoarea: racordul dintre motor si filtrul de particule care fiind scurt se cam crapa si acesta la vreo 120k km. O sa spuneti care e problema cu un simplu racord cat poate costa.Ideea e ca acesta nu se poate comanda decat impreuna cu filtrul de particule si impreuna costa vreo 1000euro. O alta particularitate a acestui motor este ca uneori motorul se tureaza singur datorita aceluiasi filtru de particule tocmai pt a se autocurata,totodata in acest timp se mareste consumul instantaneu, daca s-a mers mai putin cu masina se observa si cresterea brusca a celui mediu, iar cand se aduce motorul la relanti creste turatia de la vreo 800rot/min la 1000rot/min si masina vibreaza ca si cum cineva ar impinge de ea. Acest lucru e normal si l-am aflat de la Sandra Iasi(de anul trecut frecventez acest service). Acolo am fost anul trecut prin nov si a fost a doua masina de acest fel venita la ei si nu stiau prea multe de acest model iar masina au testat-o on-line cu VW Germania.

Alta problema a fost o bujie incandescenta dar aici am scapat ieftin pt ca la Iasi le-au schimbat gratis am prins o actiune a VW gratis ceva de genul asta.

Legat de motorina, recomand euro 5 dupa cum scrie si in cartea tehnica a motorului(ceva de genul CZ 51),iar ulei folosesc Castrol Longlife III Powerflw Professional 5W-30, mie nu-mi consuma nici o picatura in 15k cand ii fac schimbul si masina are 160k.Chiar recent am fost plecat cu ea din tara si am facut vreo 5k in 3zile si totul a fost perfect.

O alta problema e ca uneori cand solicit ambreiajul mult (ma refer in trafic mare de genul oraselor mari unde se sta cate o juma de ora sau chiar mai mult la un semafor si se inainteaza ca melcul) masina pleaca f. greu de pe loc,trebuie accelerata mai mult daca nu chiar mi se opreste motorul.Cei de la service-ul meu de la Iasi au zis sa nu ma ingrijorez pt ca e normal,ambreiajul se incinge,mi-au zis ca unele nu mai pleaca de pe loc din cauza asta si i-am crezut ca ma gandesc ce service are interesul sa nu-ti umble la masina sa-ti mai ia niste bani? Voi ce spuneti?

Alta problema e ca uneori se aprinde martorul esp si in acelasi timp pe display-ul de climatronic dispare temperatura la care l-am setat si nu mai raceste, iar acestea dispar dupa scurt timp dupa ce opresc motorul si contactul si-l repornesc.

In rest masina e ok, am testat-o am trecut si de viteza max constructiva, am ajuns pe la 225km/ora cu ea si de pe la 190km/ora trage mai greu deoarece turatia motorului trece de 3750rpm cat e limita pt momentul maxim. Consumul e ok, poate putin cam mare in oras, dar in afara e cam la 6,2l/100km, asta daca nu ma grabesc.

Din ce-am mai intrebat pe altii care se mai pricep mai bine la masini, au zis ca e mai reusit acest acest motor decat acelea de 140cp de dupa 2005. Si alt sfat care mi l-au zis cei din service: a se incerca pe cat posibil turatia motorului sa fie mai mare de 2000rpm. Eu unul cand mai dau de vreun BMW sau vreun Mertz ii schimb vitezele si la 4000rpm si nu cred ca e vreo problema mai ales ca se spune ca un motor diesel se "aseaza mai bine" dupa 100k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si tot pt Cosmin,ca o comparatie intre 1.9 si 2.0,in cartea tehnica motorul 2.0 tdi are puterea max. 136cp la 4000rpm,iar momentul maxim este 335Nm disponibil intre 1900si3500rpm,pe cand la 1.9 tdi parca e 310 daca nu ma insel,deci cu siguranta e mai puturos 2.0tdi decat 1.9 tdi.Culmea e ca 2.0tdi 140cpde pe B6 are 320Nm.Eu zic ca apare si o diferenta de condus intre ele.Iar cineva,nu mai stiu cine,a zis ca e cu 1l/1000km mai mare consumul de combustibil ca la 1,9 tdi.Uite niste date:Hamburg-Oradea aprox:2100-2200km,consum mediu 5,8l/100km,viteza medie 118km/h.Intr-adevar prin orase e mai lacom motorul,9-10l/100km,insa in afara e perfect,apropo in treapta a cincea,la 90-100km/h are consumul instantaneu undeva intre 4,4-4,8l/100km.Consumul prezentat de producator este asa:8,2l/100km urban,4,8l/100km extraurban,6,1l/100km mixt.

Si legat de putere,la 2.0 tdi se mai poate pune si un cip tuning fara probleme,am vazut undeva ca poti sa-l aduci pe la 168cp si un cuplu de 380Nm,eu chiar ma gandesc sa-i fac asa ceva.

Si inca ceva ca tot am vazut pe forum ca multi se plang de consum de ulei,cred ca si tu Cosmin,ei uite la mine consumul de ulei la 15000km este:0,(0)litri de ulei si asta la un motor care a trecut de putin timp de 160000km.

Si ce zici Boeing de motorul asta?Iar cu aditivul fa tu 120000km sa-l completezi,iar pt asta te costa pana in 1000ron cu tot cu manopera,scump nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pardon cu chiptuningul,m-am interesat la cei de la QMT(cred ca acolo si-a facut tuning Cosmin)si au zis ca acest motor dupa tuning are exact 176cp si 403Nm.Cred ca ca si posesorii de BMW,noua serie 3 sau 5 cu diesel de 2l ar fi invidiosi pe asemenea performante.Ce zici 50rio de acest aspect daca citesti raspunsul meu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luci eu nu prea m-as risca la 40 CP in plus :(..din cauza rahatului astuia de filtru. Eu din cate am inteles de la firme din tara si de afara, varianta optima ar fi 166 CP si 405 nm :icon_thumleft: Ceea ce mi-ar fi suficient, dar sunt curios cum ar sta atunci consumul. Eu sincer sunt terminat de consum. Cum a venit vremea mai rece, consumu il am undeva la 10-11 :| Iar seara undeva la 8. In rest, la 90 km/h (tempomat, mers constant) am scos consum de 5,2 pe drumul Arad-Timisoara, dar asta a fost in conditii perfecte: ora 3 nopatea, drumul era gol, erau aprox. 20 grade (cum ii place ei).

Cat despre ce scrie in carte..e bull shit :D 8,4 urban, 6,3 mediu si 5,1 extra, iar viteza maxima este de 205 km/h la mine. Masina imi sta in 4000 rpm si de acolo nu se mai misca :|

Ma gandesc tot mai serios sa dau jos DPF-ul in speranta ca voi avea un consum mai mic si un motor ceva mai nervos (daca dau jos DPF vreau sa-i refac si evacuarea..)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu inteleg cum adica sta in 4000rpm si nu mai misca?Eu imi amintesc ca odata m-am luat cu focus la sprint,eram in treapta a doua ma pregateam sa schimb atreia si nu m-am lasat,am turat motorul mai tare,asa ca nu mai tin minte,a treia sau a patra am schimbat-o langa zona rosie.Iar recordul meu de vreo 223km/h il am de anul trecut de pe undeva intre Ramnicu Sarat si Buzau,e drumul european spre Bucuresti si acolo drumul nu e perfect drept a mai ajutat masina,turatia era de vreo 4300,nu am mers f. mult de frica.Dar 210km/h ii prind destul de usor.Chiar acum vreo 2 luni cand am fost in Germania,eram 4 persoane in masina si destul de mari,iar pe autostrada acul de la vitezometru a ajuns pe la 220.Asta o tin minte ca atunci din spate un neamt cu Porsche Carrera S m-a blitzat sa trec pe cealalta banda.

Nu vad ce treaba are DPF cu tuningul,aditivul ala se elimina o data cu gazele din motor,iti dai seama si dupa miros.Motorul de pe B6 are aceeasi cilindree ca acesta,iar din fabrica vine cu 2 variante de putere,140 si 170cp.Eu nu stiu daca e vreo diferenta mare intre ele.Sau clasicul 1.9 tdi pe care il lauda Cosmin are puteri de la 90cp pana la 131cp si mai stiu persoane care il tuneaza pe cel de 131 cp pana la 165 si nu au probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca B6 cu motorul de 2.0. este la fel la 140 și 170 diferenta este făcută din soft.In ceea ce proiveste performantele la motorul de pe B5,5 2.0 si eu sunt foarte multumit. Am facut peste 30000 km si fara nicio problema , fara cunsum de ulei, doar problema cu aditivul pentru DPF, care va trebui completat, in rest multumit deplin.In cartea tehnica spune ca rezervorul plin ajunge la aprox 120.000 km, la mine in cartea service nu este notat ca ar fi fost completat atunci cand s-a schimbat distribuția -122000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt multumit de performantele acetui tip de motor, si sunt deacord cu tine ca este putin mai scump la intretinere datorită DPF-ului.

De unde ai ajuns la concluzia ca acel racord intre motor si DPf trebuie schimbat, ai avut ceva simptome inainte, sau pur si simplu ai observat spartura respectiva.

La mine a apurut urmaotarea manifestare : atunci cand se face autocuratarea DPF-ului iese cava fum dispre motor, pe la capota, nu stiu inca cauza exacta, poate ma lamuresti tu.

La masina anterioara am avut acel racord flexibil spart si acesta a fost schimbat la o firma care se ocupa cu sisteme de evacuare, si tobe de esapament. Au facut o treaba buna si a costat undeva in jur de 100 Euro. Banuiesc ca se poate inlociu doar racordu flexibil prin sudura.

Multumesc anticipat!

Modificat de nikolas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca B6 cu motorul de 2.0. este la fel la 140 și 170 diferenta este făcută din soft

Nu stiu de unde ai auzit asta dar pur si simplu nu este adevarat. Cel de 170 are ALTA TURBINA, alt sistem electric de actuator, alt tip de EGR si alt layout al motorul (destul de diferit).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizual e greu de observat,caci abia se vede racordul,iti poti da seama daca e cam negru.Dar simptomul cel mai clar este chestia cu iesitul fumului de sub motor,ca si eu m-am speriat atunci.Daca nu iti iese f. mult fum poti sa mai mergi asa pana cedeaza mai mult.Un alt reper poti sa il schimbi daca observi ca motorul se tureaza mai des pt autocuratarea filtrului decat de obicei. In legatura cu schimbatul racordului,intai eu am intrebat pe la service-uri de astea de strada insa majoritatea nici nu stiau nimic de acest motor,dar sa-mi faca rost si de racord.Asa ca am incercat la reprezentante la Iasi si la Focsani si mi-au spus urmatoarele:acest racord nu se poate schimba separat ci doar impreuna cu catalizatorul,se comanda direct din Germania caci la noi sigur nu se gasesc pe piata,costul intregului ansamblu este undeva pe la 4000ron cu tot cu manopera.Am luat si garantie pe treaba asta 60000km si m-am gandit ca oricum e bine sa schimb si catalizatorul caci se spune ca pe la 120000 apar si probleme cu acesta.Acest racord se rupe din cauza ca el face legatura dintre motor care vibreaza chiar destul de tare(acesta e unul din putinele chestii care nu mi-a placut la el)si catalizator care face parte din sist de evacuare care este fix si cei de la service au zis ca este si f. scurt in comparatie cu celelalte diesel-uri.

Deci ce sa-ti zic mai incearca pe la mecanici de astia de cartier poate iti gasesc pe undeva,daca nu strange banul si la reprezentanta.

A,la mine prima data cand mi-a iesit fum a fost prin aprilie 2007,iar racordul l-am schimbat prin octombrie 2007,timp in care am facut vreo 10000km cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin, te rog inchide topicul acesta sau celalalt. Nu isi au sensul 2 topic-uri pe care se vorbeste acelasi lucru :)

Luci, a mea e variant, iar viteza maxima si din talon este de 205 km/h. La 205 km/h in a 6-a am 4000 rpm si consum de 12 :| Acuma am fost pana la Nadlac si la 90 km/h cu a 5-a eu am consum de 5,9-6l asa ca nu stiu ce sa zic..Chiar asa diferenta sa fie intre variant si sedan ?

Cat despre motoare, sunt diferite ! Cel de pe b6 are alte injectoare si chiar alta turbina (cred). Nici eu nu am pic de consum de ulei desi am facuti vreo 20 000 km cu LL care-l am..si abia acuma imi arata ca in 1000 km trebuie sa-l schimb. Eu aditivul l-am schimbat la 120 000 km. Atunci mi-a cerut, chiar cand am luat masina. Asa ca sper sa tina 120 000 km.

P.S.: La b6 DPF-ul este cu carbune regenerator, nu cu aditiv !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesante chestii. Eu am 140 000 km cu masina si am luat-o in martie 2008 la 120 000 km. Pana acum, inafara de aditiv pt DPF, placutele de frana (acuma cer si cele de pe fata schimbarea), distributie si ulei..nu a trebuit sa schimb nimic.

Intr-adevar si eu am impresia ca, cateodata ambreiajul cam patineaza si tot am crezut ca ar trebui schimbat, dar asta face doar din cand in cand asa ca am hotarat sa-l mai las.

Despre racordul acela nu stiu nimic. Nu am observat sa-mi iasa fum de sub motor sau alte probleme de genu, desi parca curatarea si-o face tot mai rar (si ma enerveaza la culme)

Cat despre DPF, mi-as dori foarte tare sa-l dau jos. Este o cheltuiala in plus si este cam mare (1l de aditiv in RO e 230 RON * 4 + motorina care o consuma cand isi face curatirea..cam ajung la consumul unui 2.0 TFSI :) ) Acuma sunt in cautari..cum sa fac sa-l dau jos si motorul sa mearga fara probleme, pt ca am inteles ca motorul nu ar mai functiona fara DPF..decat resoftat sau ceva de genu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine, in legatura cu racordul, nu e o chestie general valabila sau poate ca la tine a fost deja schimbat.Sau poate chiar e in regula la tine.Pe langa ce-am zis anterior, se mai poate rupe si din cauza stilului de condus mai sportiv cand treci repede de la turatii mai mici la unele mai mari.Si cred ca in Romania e necesar acest lucru mai ales cu traficul asta aiurea si cu multi soferi "beton" care nu stiu cum de isi iau permisul.Oricum eu iti doresc sa nu patesti acelasi lucru ca mine sau ca Nikolas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper..iar daca o sa patesc asta, sigur o sa si schimb toata evacuarea masinii si nu o sa mai pun rahatu asta de DPF !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine, in legatura cu racordul, nu e o chestie general valabila sau poate ca la tine a fost deja schimbat.Sau poate chiar e in regula la tine.Pe langa ce-am zis anterior, se mai poate rupe si din cauza stilului de condus mai sportiv cand treci repede de la turatii mai mici la unele mai mari.Si cred ca in Romania e necesar acest lucru mai ales cu traficul asta aiurea si cu multi soferi "beton" care nu stiu cum de isi iau permisul.Oricum eu iti doresc sa nu patesti acelasi lucru ca mine sau ca Nikolas.

si cum se manifesta racordul asta cand e dus ?

la mine bate ceva pe spate am crezut ca sunt amortizoarele sau ceva bucse insa cand m-am uita sub ea am vazut ca toba se misca :blink: si se aude exact zgomotul ala metalic , rotile stau destul de solid fara jocuri sau altceva !

oricum zgomotul care se aude (metalic) se aude doar pe drumuri f rele sau cele de piatra cubica si nu intotdeauna :huh:

deh la 240k km ce mai vrei ;)

Sa ma scuze moderatorii pt OFF TOPIC :)

Modificat de THE ROCK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cum se manifesta racordul asta cand e dus ?
Vizual e greu de observat, caci abia se vede racordul, iti poti da seama daca e cam negru. Dar simptomul cel mai clar este chestia cu iesitul fumului de sub motor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!