Jump to content

Probleme Ac - Climatronic


wub
 Share

Postare recomandată

Am si eu proleme cu climatronicul in sensul in care nu imi baga aer rece de nici o culoare. Am facut testul de climatronic si rezulatul e ok 444. Atunci cand pornesc pe AUTO ar trebui sa plece si ventilatorul, dar e liniste totala. Daca scad temperatura sub 18 grade atunci banuiesc ca ar trebui sa plece indiferent de cate grade sunt afara, presupunand ca temp exterioara e mai mica decat cea interioara. M-am uitat la sigurante in carte si e AC-ul e pus pe aceasi siguranta cu pompa de stopit pt parbriz. Cum pompa imi merge trag concluzia ca siguranta e ok. E posibil sa fie intrerupt cablul ce da comanda de pornire la compresor ?

M-am uitat si la motot dar nu imi dau seama unde e montat compresorul ca sa pot sa il verific. Si inca ceva, daca nu as avea freon in instalatie, nu ar trebui sa vad o eroare pe climatronic care sa imi zica ca nu mai am presiune ?

Curios e ca anul trecut a mers perfect.

As incerca cu un VAG-COM dar din pacate nu am inca. Problema e ca maine plec in provincie si sunt si cu kinder-ul si parca nu as merge 400km fara AC. E cineva care lucreaza in zona de Nord (Floreasca) si care poate sa isi ia la munca si testerul ?

Modificat de wub
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sa nu fi pierdut in iarna ce-a trecut ambreiajul de la compresorul de clima. Ca sa verifici trebuie sa dai scutul jos; compresorul de clima se afla exact sub alternator. Este problema clasica la Octavia 1. Daca iei o lampa si te uiti cu atentie si de deasupra, intr-o anume pozitie poti vedea, dar cel mai bine dai scutul jos. Cheers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sa nu fi pierdut in iarna ce-a trecut ambreiajul de la compresorul de clima. Ca sa verifici trebuie sa dai scutul jos; compresorul de clima se afla exact sub alternator. Este problema clasica la Octavia 1. Daca iei o lampa si te uiti cu atentie si de deasupra, intr-o anume pozitie poti vedea, dar cel mai bine dai scutul jos. Cheers.

ok o sa dau scutul jos, dar daca s-a dus ambreiajul atunci tot ar fi trebuit sa plece ventilatorul nu ? cu as putea sa vad ca s-a dus ambreiejul ? Nu e capsulat ?

Edit: Acum o luna am avut probleme cu ambreiajul de la CV si am fost in service si am schimbat tot kit-ul plus revizia de 90.000. Oare nu au uitat sa conecteze ceva cei din service pe acolo ?

Modificat de wub
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In partea cu fulia de alternator este, prins de axul compresorului cu o piulita. Daca lipseste piulita aia sigur lipseste si ambreiajul. Teoretic mecanicii nu prea ar fi avut treaba la clima cand au dat cutia jos dar cine stie ce-au facut aia pe-acolo.... Totusi, poate se ofera vreun coleg forumist din Bucuresti, care stie despre ce este vorba, sa verifice, eu te-as ajuta dar sunt din Brasov.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici la mine nu baga rece si am fost si am descoperit ca nu mai am freon in instalatie .. am pus si totu e ok acum ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici la mine nu baga rece si am fost si am descoperit ca nu mai am freon in instalatie .. am pus si totu e ok acum ..

Ok, dar iti pleca ventilatorul sau compresorul ? Adica cand porneai climatronicul simteai o usoara crestere de turatie ? Sau nu cupla compresorul ca nu mai aveai freon ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cand nu ai freon nu-ti merge nimic. Du-te si vezi intai daca mai ai freon. Asta e prima operatie pe care tre s-o faci si apoi te gandesti la de alea mai grele . Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu mai ai freon in instalatie, verifica si pe unde l-ai pierdut !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu avea freon,trebuia sa aiba o eroare stocata,eroarea generata de senzorul de presiune de pe instalatia de climatizare,am sa ma mai docuentez din schema cand am timp si iti zic exact ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu avea freon,trebuia sa aiba o eroare stocata,eroarea generata de senzorul de presiune de pe instalatia de climatizare,am sa ma mai docuentez din schema cand am timp si iti zic exact ce si cum.

daca merge senzorul :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Gata, am rezolvat. Era topit soclul sigurantei din cutia de sigurante aflat deasupra bateriei. Nu stiu de ce, probabil mizerie cu un contact imperfect a rezultat in supra incazire si topire, nu mult dar suficient ca sa nu faca contact. Siguranta nu era sarita, dar era putin plasticul ei topit. Acum merge bine.

Modificat de wub
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am si eu o problema ciudata cu climatronicul meu:

Daca dau drumu la clima pe AUTO primele 5 minute baga excelent, apoi dintr-o data ventilatia parca se opreste, cu toate ca arata ca e la viteza 3-4. Daca incerc sa maresc viteza ventilatoarelor pe 20 de grade sau mai putin se simte o crestere, dar si la maxim baga cam la viteza 3 in realitate. Daca il las pe Lo si umblu eu la el totul merge perfect. Adica pe manual dar temperatura pe LO merge totul perfect, viteza 3 de pe LO e ca maxim pe 20 de grade.

L-am scanat si nici o eroare. Freon are deoarece pe Lo raceste iar ventilatoarele merg deoarece pe Lo baga excelent. Nu inteleg de ce pe Auto merge f bine doar primele 5-6 min.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alextz-s-ar putea sa fie de la"clapeta centrala"sau ceva de genul.si eu patesc ceva semanator.si se aude ceva de genul unui muget pret de o fractiunde secunda cand baga aer mai tare si apoi revine la o intensitate mai joasa.la mine se intampla cand dau la maxim treapta de ventilatie.cand se aude "mugetul" baga de iti flutura falcile ca sa zic asa...si apoi revine mai incet

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca asta ar cam da eroare. Nu cred ca e ceva in genu asta, sper ca maine cand schimb filtrul de polen sa se rezolve.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema am avuto la un a4 dar sa rezolvat in felul urmator:am schimbat filtrul de aer conditionat;am schimbat senzorul care citeste temperatura aerului din abitacul(acesta la a4 este incorporat in unitatea centrala),dupa care totul sa rezolvat.Apropo,nu aveam nici o eroare la test dar cind frinam mai brusc vedeam cum baga mai mult aer rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate veifica buna fct. a climatronicului cu vag-com efectuand un test actuatori,de aici iti dai seama daca vreunul are probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Facut output test si totul este in regula. Sper sa se rezolve maine prin schimbare filtru de polen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa imi zici si mie cum se schimba filtru de polen, ca stau cu el in prtbagaj de 6 luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se scoate aparatoarea de plastic negru din partea dreapta a geamului, imediat sub parbriz. Atentie la cheder. Dedesubt ai acces la filtrul de polen. Nu pierde dopul din aparatoare, altfel intra apa in filtru, de acolo in aeroterma si in final iti curge in masina, la picioarele pasagerului fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut. dupa revizia de saptamana trecut, la 138k, astazi am observat ca daca vreau sa apas pe auto, apas degeaba. am ridicat capota si am observat ca nu se invarte electroventilatorul specific sistemului de AC si nici turatia motorului nu creste, cat despre aer rece nici vorba. Exista cumva vreun senzor care impiedica pornirea AC din cauza temperaturii exterioare? Pana la revizie mergea perfect, astazi am verificat prima oara functia AUTO dupa revizie insa.Care ar putea sa fie problema?Multumesc anticipat!

Later Edit:

Am gasit acum pe forum ca AC este dezactivat automat daca temperatura exterioara scade sub 4 grade Celsius. Sper sa fie adevarat! :rolleyes:

Modificat de bobodrmcry
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal sub 5 grade nu-ti mai porneste compresorul!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
BogdanLitoiu

Am si eu aceeasi problema, dupace am puso pe testarul de AC, nu am gasit nici o pierdere, a readus fronul si uleiul la capacitatea maxima dar tot nu porneste compresorul si nici ventilatoarele indiferent de cat as seta temperatura pe climatronic, daca a mai patit cineva asta si poate sa ma ajute cu pareri e binevenit, eu cred ca este din senzorul de presiune, stie cineva cum functioneaza ca are 3 fire, daca fac strap intre 2 (1si 2 sau 2 si 3) nu mai stiu sigur pornesc doar ventilatoarele fara sa cupleze compresorul, are perioade de 2-3 minute cand merge ok dupa aceea pica si nu mai merge :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde se poate face o verificare / reumplere cu freon la AC?

Nici la mine nu mai porneste compresorul si am vazut de anul trecut ca baga aer nu foarte rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!