Jump to content

Spalatoare Parbriz +faruri


kendo
 Share

Postare recomandată

De pe 01.03 am primit si eu noul meu Pasaat. Astazi seara am constatat 2 benzi mate la baza farurilor.

Este normal sa se abureasca farurile la baza? :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata. Am citit si io prin manual ;)

Ei spun ca e normal si se poate intampla cand e frig si umed afara. Si ca asta nu afecteaza sub nici o forma instalatia.

Ciudat totusi! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barabas leiba

Ia sa te uti la toate masinile cu Xenon, cum fac asa o pata de abur in dreptul lupei! si eu am faruri cu Xenon si se abureasc ale naibii exact in zona aia cromata. Asa fac toate, mai mult sau mai putin. Aburul se duce, dar cu timpul ramane "patat" farul, face ca niste "harti" urate

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este... m-am chiorat la niste xenoane de BMW :D si ce sa vezi ... pete de abur.

Mi s-a parut ciudat ca erau ambele faruri exact la fel... hai unu mai zici dc avea pb... dar ambele la fel?

Si la masina mea la fel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barabas leiba

Daca va veti uita in reclamele din revistele auto in care exista X3, era o reclama cu aceasta masina care alerga pe gheata si zapada si avea ambele farruri pline rau de abur. Am si scris unei publicatii romanesti despre acest aspect, mi-au dat dreptate dar au spus (logic) ca nu raspund ei de calitatea machetelor de publicitate si clientul nu a avut nimic de obiectat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite cum mi-as explica eu fenomenul:

Farurile fara xenon nu se aburesc deoarece sunt etanse. Poate cele cu xenon necesita oarece aerisire, adica nu se simt bine din vreun motiv anume in spatii etanse. Ca urmare, la diferente de temperatura, adica aer cald din compartimentul motor care patrunde in corpul farului intalneste suprafata rece a sticlei exterioare si rezulta condens, lucru bine stiut.

Asadar eu as pune prezenta apei condensate pe seama neetanseitatii probabil constructive, a farurilor xenon. E doar parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine am vazut la inceput pete dar dupa o saptamana nu mai avea nici o urma de abur......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

La un moment dat s-a intimplat ca sa-mi scada presiunea in duza de pe stinga (partea soferului) . De atunci a ramas mai mica presiunea . Interesant e ca pe partea respectiva nu mai spala nici farul. Sunt pompe separate stinga dreapta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt pompe separate, dar sunt doua circuite care functioneaza pe baza presiunii din instalatie generata de pompa (ma refer la cel de la faruri). Se poate sa ai unul din trasee infundat sau un furtun gatuit...si atunci nu mai "baga" cum trebuie. Verifica cele doua trasee de la rezervorul de lichid pana in fata la faruri

Acu ca ma gandesc mai bine, circuitul de pe fiecare parte, are o zona comuna dupa care se imparte spre far si spre parbriz. Dupa simptoma, as cauta buba pe zona (traseul) comun. Daca era dupa splituire problema, iti aparea doar la una din ele (ori parbriz ori faruri) nu la ambele

Modificat de Rapier
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzatia mea este acum ca a sarit furtunul la faruri . La o spalare de faruri apa curge pe jos. Ma duc miine la dealer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat . Am avut dreptate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si nici de rezervoru pt apa nu sunt multumit are numai 2 litri, daca nu ma insel(cand am luat masina am completat cu 1 litru solutie si 1 litru apa)nu stiu de atunci nu mi sa golit dar am mai completat.la parbriz si faruri se termina rapid ar trebui sa fie mai mare rezervorul(avand in vedere ca nu am facut numai 2.000km si nu multi au fost facuti pe ploaie inca nu stiu cat de repede se termina apa din rezervor)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt convins ca are doar 2 l. Esti sigur?

Eu tin minte ca am bagat 3 litri si mai aveam ceva.

Senzorul ala am observat ca e bun doar in conditiile in care mergi cu viteza constanta. Altfel...mai mult faci tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai depinde si daca ai instalatie de spalare a farurilor sau nu. Datorita faptului ca acea instalatie risipeste foarte mult lichid, pe Octavia rezervorul acela are 5,5 litri (si nici nu iti dai seama cand s-a golit :) ).

Presupun ca si la Passat e cel putin la fel... :)

Chiar daca nu ai optat pentru spalare faruri, tot nu imi vine a crede ca are doar 2 litri. Ce naiba, si pe berlina 1410 era mai mare. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai depinde si daca ai instalatie de spalare a farurilor sau nu. Datorita faptului ca acea instalatie risipeste foarte mult lichid, pe Octavia rezervorul acela are 5,5 litri (si nici nu iti dai seama cand s-a golit :) ).

Pe undeva prin manual vazusem ca la spalatoarea de parbriz ar avea 2,5l si la faruri 6l. Acum cum sunt , impreuna, separate cit e de fapt nu stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezervorul cu lichid de spalare este unul singur, capacitatea sa fiiind cea care difera, asa cum spuneam mai sus.

Nu vad de ce ar pune pe Passat rezervoare diferite (lucru ce ar implica si existenta unei a doua pompe de antrenare a lichidului, as zice eu).

In manualul masinii vei gasi mentionate capacitatile ambelor tipuri de rezervor (pentru masini dotate sau nu cu instalatie spalare faruri).

Imi pare rau ca nu te pot ajuta prea mult, singurul lucru pe care l-am putut face a fost o analogie intre Passat si Octavia. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista un singur vas pentru ambele instalatii de spalat. Si are 5 l.

Problema aici era de senzorii de ploaie care nu prea isi fac treaba. Oricum, cred ca e o treaba de marketing asta cu senzorii de ploaie la VW.

La Bmw e total diferit.Ai un butonas separat pentru automat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezervorul are cel putin 5 l, findca eu am pus de mai multe ori aceasta cantitate. Si la passat exista o pozitie in care sunt activati senzorii, una de oprit, una de impuls, una de treapta 1 si de trepta 2. La Bmw exista cumva si una de temporizator afara de astea? Eram mult mai fericit cu temporizator decat cu prostia asta de senzori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in legatura cu rezervoru de la stergatori,o sa il lasa sa se goleasca sa vad cati litri are.

groove nu am fost sigur daca ii de 2l eu am zis ca atata am completat,poate aiai cand au pregatit masina au mai completat ei,m am mirat si eu sa aiba numai 2l.si cum ziceti voi ca are 5l nu cred ca a mea o sa aiba numai 2l ;) ,asa ca is la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ivo, eu as zice sa nu faci proba chiar asa, adica sa il reumpli cand te atentioneaza. Nu de alta, dar mi-e teama ca nu cumva motorasul care antreneaza lichidul sa fie racit de lichid chiar, si daca ramai fara... Doamne fereste!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi pentru sfat,acuma stau linistit cand stiu ca are 5l,eu credeam ca nu are numai 2l :lol: ,mersi inca odata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Eu am probleme cu spalatoarea de faruri de pe stinga, partea soferului, Nu intotdeauna iese si spala farul ca cea din dreapta. AM fost de doua ori la service cu problema asta si dupa ce umbla ei acolo merge de citeva ori apoi isi reia obiceiul. A mai patit cineva asta ?

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pui lichid concentrat de spalare ti se infunda duzele cu calcar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai pun si lichid concentrat dar atunci il diluez cu apa demineralizata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine cel din dreapta nu spala mereu. Lichidul este cel original cu care a venit masina si chiar la prima spalare a farurilor a spalat numai cel din stanga.

Daca afli cum se rezolva problema, da un semn pe forum.

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!