Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,5k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,5k
      postări
  2. Tehnic

    1. 851,4k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 172,2k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      9,9k
      postări
    6. 276,2k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      300,6k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • CSS_RO
    3. 118,9k
      postări
      • cosminwon
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • R_a_z_v_a_n
  • Posts

    • ShadoWzZ
      Din experienta cu alte masini si alte arcuri de coborare … masinile au coborar minim cat zice vanzatorul, dar in general mai mult.
    • Fantozzi
      Masina asa am cumparat-o acum cca 1 luna de zile, cu acea eroare intermitenta pe valva solenoid, nu pot sa dau cu pietre in mecanic deocamdata. Nu am nicio garantie ca electronistul  a facut ce trebuie, doar presupun; mai ales ca nici placa nu era extrem de afectata incat sa necesite nu stiu ce cunostiinte eleborate. Nici nu vad vreo posibilitate sa verifici ca masura de control daca functioneaza modulul sau nu, habar nu am. Momentan am luat de buna ce mi-a spus electronistul. Ceea ce stiu cu siguranta in momentul de fata este ca problema mea este ori de la valva solenoid N373 ori de la modulul de comanda ori de la amandoua. Saptamana viitoare , marti sau miercuri , vreau sa merg la mecanic sa dam jos valava solenoid sa o curatam si sa o testam daca functioneaza, sa verificam prin eliminare , altfel se pare ca nu functioneaza.   Multumesc pentru raspunsuri si ajutor @Doomy, va tin pe toti la curent in functie de ce si cum rezolv aceasta problema. Weekend fain !
    • Doomy
      @Fantozzi   Exemplu de Garnitura N373 pentru gen 4:  https://www.4x4parte.com/en/tesniacasada/?section=question   Nu exista piesa declarata de VW lafel cum este cu filtrul.  NU apare in ETKA  se produce doar aftermarket.    Legat de ulei nu pot sa zic decat "schimba mecanicul", nu a facut procedura corecta cu rulare pompa inainte de umplerea finala.  700mlll sunt extrem de putini !  De aici mai mult ca sigur au plecat problemele cu solenoida .  Uite postul meu din 2020 in care spuneam in clar ca 700 mll se introduc doar daca nu face rulare de pompa :    Minim 800mll intra !  Am avut schimb in care au intrat 820mll .  Gandeste in felul urmator :  cat de mult lucreaza sistemele interne (pompa +solenoida) sa compenseze lipsa de ulei sa aduca unitatea la presiunea necesara.  Acea rulare suplimentara duce la distrugerea lor.    La tine cel mai probabil valva este dusa , daca zici ca calculatorul  a fost verificat de electronist (presupunand ca este unul care stie ce face) 
    • cristi 2382
      Da ai perfectă dreptate. Mie mi-a ești 120kohmi  
    • adrian001
      Pai asta incearca si majoritatea celor care fac astfel de teste, sa recreeze testul ASTM cu un buget modest. Si unii o fac destul de bine, mai ales ca scopul nu e sa ajunga la o valoare care sa fie absoluta si comparabila cu altii care fac astfel de teste. Pentru asta avem standarde care necesita echipamente specilizate si protocoale stricte de urmat. Prin astfel de teste, se urmareste o comparatie relativa intre diferite uleiuri, testate in aceleasi conditii, pe acelasi dispozitiv. Tipul care face testele, are o abordare inginereasca si descrie cum le face si cum cuantifica rezultatele. Mi se pare chiar ca intr-un alt video, spune ca a facut multiple teste tocmai pentru a se asigura de repetabilitatea rezultatelor.    Cu ce sunt de acord in schimb, este ca rezultatele unor teste de genul nu reflecta perfect protectia pe care o ofera uleiul motorului.     
    • dumi_DC
      Multumesc pentru informatii!
    • Fantozzi
      Care este garnitura pe care trebuie sa o comand(din schema din poza) in momentul in care desfac valva N373? Multumesc !
    • bogymarcu
      Salutare tuturor! Sunt proaspat vaginist si am gasit aici discutia voastra.... Am un polo 1.4 benzina 2011, roti 205/45r16 et 46, dar trec pe 205/50R16 pentru ca acum par cam mici si sa mai castig putin cu balonul usor marit... Vreau sa cobor suspensia doar cu 20mm fata si 30-35 spate, cu arcuri deocamdata. Stie cineva cum sunt arcurile de 1.2 diesel bluemotion, ce dimensiuni au? Vad pe strada aceste modele cu roti pe 14 sau 15 si stau cam trantite de felul lor...parca au tot timpul 5 zdrahoni in ele. Nu ar merge arcurile de la ele?
    • F l o r i n
    • F l o r i n
      La diagnoza, a încercat sa trezească linia de can , ca să poată accesa modulele?
    • acidone77
      Din "pacate" tot Pirelli PZ4 am si eu pe masina actuala, ce e drept alte dimensiuni 245/45/20 cu 275/40/20, si runflat, si aceeasi parere o am si eu... anul trecut fiind noi au fost cat de cat mai ok, dar anul asta simt cum s au plastificat/intarit. Zgomotoase sunt oricum din cauza runflat ului. Pe uscat par ok ish, dar pe ud am ceva emotii mai spre limita, si nici macar aia extrema 🤣. Oricum si dupa uzura, mai duc anul asta si cam atat...
    • Fantozzi
      Nimeni nimic? @Doomy Am fost astazi la mecanic, am dat jos si desfacut doar calculatorul de la Hadex . Am gasit urme apa/circuit oxidat dar foarte putin in comparatie cu ce am vazut pe la altii. Am fost la un electronist, l-a curatat, a verificat toate traseele, totul pare in ordine. L-am montat la loc si la fel, aceiasi eroare , nimic diferit. Din cauza faptului ca "nu am fost pregatit" cu tot ce trebuia (ulei nou pt haldex, filtru, oring-uri ) nu am mai desfacut si solenoidul sa vedem ce este cu el. Uleiul si filtrul (implicit curatarea pompei de ulei) au mai fost schimbate saptamana trecuta, ulei doar 700 ml 😑(atat s-a putut!) - iam spus mecanicului ca le-am schimbat DEGEABA. Am comandat pentru saptamana viitoare din nou ulei, filtru, oringuri , suruburi - alti bani , alta "distractie". Ce sa fie oare ?
    • F l o r i n
      Verifica linia de 5v din ecu - senzorii aferenți și cablajul
    • alex.1983
    • zidanne
      Spune-mi ca sunt 225 45 R17.   Amudsen gasesti la @sabinx   Stergatoarele pornesc daca dai in gropi sau ai camera LA murdara.
    • spido
      Ptr P0697 de obicei cablaj deteriorat sau un senzor in scurt.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!