Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,5k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,5k
      postări
  2. Tehnic

    1. 851,4k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 172,2k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      9,9k
      postări
    6. 276,2k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      300,6k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • CSS_RO
    3. 118,9k
      postări
      • cosminwon
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • R_a_z_v_a_n
  • Statistici forum

    37,5k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   25 Membri, 1 Anonimi, 539 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • Sitz
    • zidanne
    • polone
    • buimacu
    • adrian001
    • maryoland24
    • cristianstefanescu
    • CristiALF
    • gabriel88
    • 56TOM
    • schummyford
    • MTeiu
    • dad78
    • SVMLG
    • george.m
    • ssergiu14
    • red_viper
    • DonDonel
    • vladucianu
    • R Z F
    • Al Bundy
    • BR38FLY
    • sorynch
    • Sorin_ro
    • tudor6682
  • Images

  • Posts

    • CristiALF
      Te referi la motorizari Gen 4? Ca pentru Gen 3 cel putin, "performance 2" si "performance" 3 au ambele VVL atat pe admisie cat si pe evacuare. Doar 1.8-ul meu are doar pe admisie.  
    • schummyford
      Pareri dupa 5000 km.Masina s-a comportat impecabil.Nu am avut nici o problema.Consum mai mult decat decent.Dar..am schimbat deunazi rotile de iarna cu cele de vara.Si iata rugina dupa 4 luni.Mentionez ca masina are garaj incalzit si nu a prea fost afara peste noapte.Nu cred a este normal,dar nici Skoda nu mai este ce a fost odata...
    • Al Bundy
      se schimba ELv cu unul nou.
    • red_viper
      Pentru că iluminatul pe fază scurtă era deficitar am cumpărat niște becuri osram nb 200. Am ieșit puțin acum pe seară și iluminează destul de bine . Am montat și niște semnalizări dinamice la oglinzi, sunt destul de aspectuoase.  
    • Al Bundy
      pune un tester si vezi ce problema e.  
    • F l o r i n
      Asa se face, se completează cablajul
    • Xman_ghio
      @dragos sumacred ca te complici inutil si ai scris 2 pagini degeaba... sunt la fel de acord cu colegii: cam orice ulei 5w30 e ok, nu o sa fie unul care ajunge la temperatura in 10% din timp! Nu ai ceva masina F1 ca sa ai diferente asa de notabile.   Cumpara orice ulei 5w30 de marca, sa nu fie contrafacut, schimba-l la 8-10k km si o sa fie ok. Ar trebui sa ai lucruri mai importante pentru care sa iti traiesti viata, nu sa te uiti pe specificatii si sa pierzi vremea cu argumente pro/contra.
    • The_Ego
      Care diferente? Toate motoarele 2.0 cel putin cu 270cp+ au 0w30.
    • Al Bundy
      Si atunci ? De ce diferentele astea la ulei ? 
    • zidanne
      Daca ne uitam in SSP 645 (parca) vedem ca vagu (haudi in cazul asta) isi imparte motoarele in 3 categorii:  performance 1 (190-200CP, ciclu B) performance 2 (245-265CP, VVL pe admisie) S/Performance 3 (270+CP, VVL pe evacuare); in aceeasi generatie HW e similar, cum zicea si @The_Ego diferentele sunt mai mult software.  
    • The_Ego
      E corect referitor la motorul de R..DNFC e codul de R, DNFB e cel de s3. Ultima cifra de regula tine mai degraba de soft decat de hardware diferit, iar mergand pe ideea asta cam toate codurile DNF au acelasi hardware
    • dragos suma
      @UNHleaSHD :))) Da si ma rog de ulei jumatate de a3 ca sa ajunga la temperatura optima ca sa pot sa ii dau o talpa  
    • Al Bundy
      DNFE 2.0 l/206 kW 5.7 504.00 0W-30  asta din ELSA citire.
    • SkOmk4
      60 de km EV cu masina din semnatura nu cred ca se poate obtine in conditii normale in Bucuresti. In conditii ideale de temperatura (15-20 *C) cred ca pot obtine 50 km cu putina atentie. Daca nu-ti pasa deloc de consum, adica accelerari mai sprintene si nu ai grija cand/cum regenerezi, probabil ca in aceleasi conditii de temperatura obtii autonomie de 40-45 km fara dureri de cap. Daca mergi prea repede (sa zicem peste 60 km/h) consumul creste; daca ai trafic bara la bara iarasi nu e ok, ca la franare nu poti regenera ceea ce ai consumat la accelerare (e un randamant subunitar). Probabil ca ideal este sa ajungi pe la un 50-60 km/h si sa nu ai franari sau semafoare deloc - astfel ar putea sari de 50 km autonomie. Cupra Formentor nu este etalon in materie de eficienta, avand pneurile cam late si nici caroseria n-are tocmai  cel mai bun Cx... Pe canicula va conta mult AC-ul si faptul ca bateria iese din temperatura optima, iar iarna similar - incalzirea consuma si bateria e afectata de frig. Pe minimele din iarna asta (circa -5 ori -10 atat dimineata cat si seara cand circulam eu) autonomia era intre 25 si 30 km, cu preincalzirea masinii inainte de plecare - din bateria HV, nu din conectarea la statia de incarcare.
    • UNHleaSHD
      Motul sau Valvoline 5w50 si gata.
    • acidone77
      @dragos suma ca fost posesor de Passat B8 BITDI ( 240cp/500nm stock ) cu Stage 1 300+cp/560nm aprox, pot sa-ti spun experienta mea de aproape 150k km ( masina aprox 200k km ) Dupa ce am testat mai multe uleiuri ( OE 0W30, Mobil 1 ESP 0W30, Aral Super Tronic K parca 5W30 ), la care sincer nu am avut nimic de reprosat, decat ca la 0W30, dupa 7-8000km si mers mai mult extraurban, mai alert, autostrazi, etc... completam ceva ulei... am ramas pentru ultimii 50-60k km cu MOTUL SPECIFIC 504/507 5W30, care mi s-a parut cel mai ok, temperaturi decente, si fara a completa la 10k.   Parerea mea personala e ca orice ulei BUN, de marca, ORIGINAL ( sa nu prinzi contrafacut ), care respecta norma producatorului, isi va face treaba fara probleme in cei 10k km la cat vrei tu sa faci schimburile de ulei. Cel mai bun ulei e ala pe care ti-l permiti sa-l schimbi cat mai des. La clima din Romania, daca ar fi dupa mine, eu as fi pus Mobil 1 ESP 0W40, care mi se pare ca acopera cel mai bine gama de temperaturi. Dar nu respecta norma 504/507. ( Acest ulei l-am folosit aprox 100k km la masina anterioara Passatului fara nicio problema )
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!