Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,5k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,5k
      postări
  2. Tehnic

    1. 851,8k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 172,4k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      9,9k
      postări
    6. 276,5k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      300,8k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • voinea
    3. 118,9k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,6k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   21 Membri, 1 Anonimi, 289 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • Roboo01
    • DaniPD
    • dj.martzian
    • zidanne
    • Adi_vw
    • alexene
    • oozz
    • Luciosu
    • bbv1976
    • Retzius
    • ppp3
    • gabrieladrian.miron
    • adrian_mm89
    • Boditza
    • alextudor28
    • flav09
    • halamadrid
    • BacaM
    • taz21
    • alinbum
    • Pompiliu92
  • Images

  • Posts

    • zidanne
      @Adria_n ala e cazul extrem: te trezesti, sari in masina, mergi 10-15 min (viteza medie 10-15km/h) ajungi la destinatie cu 65C temperatura la ulei.  O lasi 9-10 ore si faci drumul inapoi.  Masina nu iese din oras, rar vede 50km/h pe Basarab sau Podul Grand... in weekend.   LE ca eram pe tembelefon. 300h (sau un an, care vine primu) e un interval decent intre schimburile de ulei, asta insemnand: 30.000km daca bagi doar autostrada (100km/h viteza medie) 15.000km daca bagi mixt (50km/h viteza medie) 7500km daca bagi doar oras (25km/h viteza medie)   Bucurestiul este un caz extrem, unde stai cu orele in trafic si abia atingi 15-20km/h viteza medie.  Daca mai iei in calcul si racirea deficitara - aka faci 7-10km in 1h din care 45min le stai pe loc -  vara la 50-60C la nivelul asfaltului, faptul ca motorul nu se opreste datorita AC... la vreo 220-230 de zile lucratoare/an cu 15-20km/zi in 2-3h -  fa si tu un calcul.  
    • Adria_n
      Nu iese calculul. La mers preponderent urban nu prea vad cum sari de 30-35 km/h viteza medie.                 Si eu sunt de acord cu schimbul uleiului la numar de ore, dar la 200 h de oras, unde media nu sare prea mult de 20 km/h => schimbul la 4-5000 km. Parca o dam in extrema cealalta cu masinile astea.  
    • halamadrid
      Deci daca faci tu unele operatiuni cu fix aceleasi materiale, inseamna ca nu intretii masina? Nu e vorba daca iti permiti sau nu, e vorba sa cheltui o suma mai mare pentru fix aceleasi lucruri.  Am facut toate operatiunile care erau strict necesare in reprezentanta, pana si schimbul de bujii si placute, dar cele suplimentare am gasit de cuviinta sa le fac de cate ori cred eu, cu costuri mai mici. Daca tu vrei sa iti apara in istoricul de service ca ai schimbat anual filtrele masinii, sper ca si cumparatorul masinii tale sa aprecieze asta. Eu ii voi spune ca apare doar de 2 ori schimbat filtrul de aer in reprezentanta, dar in 4 ani am schimbat eu insumi alte 4-5 filtre pe langa cele ale reprezentantei.   Eu merg pe premiza ca trebuie sa iti cumperi o masina noua cu o clasa sub ceea ce iti permiti in realitate, ca venituri, de exemplu VW in loc de Audi.   Cat despre distributie, asa e, cel putin teoretic, ai garantia calitatii daca o schimbi in reprezentanta. Dar si costurile sunt importante. ZIlele astea m-am lovit de 2 sume pentru o distributie la un Q7 3.0 tdi. Deviz reprezentanta: 45.000 lei Deviz service specializat: 27.000 lei Daca mai caut, sigur gasesc si mai ieftin. Ca exemplu, acum 2 ani un coleg de forum a schimbat la Nurvil Cluj parca la un Touareg distributia completa cu 15.900 lei, daca mai luam un calcul o crestere cu 30% al pretului, ies in jurul a 20.000 lei. Nurvil schimba  distributia la standarde OEM. Deci, daca e vorba de multi bani, sigur te gandesti de 2 ori.   Asa, 2000 de lei ii ai disponibili, desi cu ei ai face 2 schimburi de ulei in alta parte, nu unul singur in reprezentanta. Dar, sa zicem ca e o pierdere asumata la momentul achizitiei unei masini noi pentru care vrei istoric de service impecabil.
    • Xman_ghio
      ...o poza face cat o mie de cuvinte 😉
    • Xman_ghio
      @Cristi_V la o medie de 60km/h (eu asa am media long term), ies cam 500 ore la 30k km. Vreau sa schimb la jumatatea intervalului, adica la 15k km extra/urban, deci 250 ore. Daca mergi preponderent urban mai scazi de aici. Cam la 200 ore sau 10k km schimbi uleiul pentru mers preponderent urban, sau 250-300 ore sau 15k km pentru mers preponderent extra-urban. @Gabriel*77 de asta am dat o ceramica pe masina (avantaj ca am un vecin care se ocupa cu asta si mi-a facut-o la 800 lei) si stau relativ relax 2-3 ani. Cu parbrizul m-am linistit - acum nu mai am cu incalzire, dar la masina anterioara (Golf 7.5) costa 6500 lei un parbriz original cu incalzire (iar la Pilkington au zis ca nu au asa ceva decat pe original, tot la aceeasi bani). Asa ca acolo eram mai tresat cu zgarieturile.
    • razvan_andrei82
    • adidas00
      Green dot: Fata:   7L0411025G / 7P0411025H (bucsa fixa) (green 38x5.4mm) Bucse:  7L8411313B -  (Lemforder 3747401) Spate:  7L0511025 / 7P0511025H  (green 25x4mm) Bucsa:  7L0511413D - (Lemforder 3874001)   Yellow dot: Spate: 7L0511025C / 7P0511025J (modelul nou, cu bucsele lipite de bara) / 95533370130 (codul Porsche) (yellow 25.6x4.4mm) Bucse: 7L0511413C - (Meyle 1006150013)   Bielete  fata: 7L0411317  (Lemforder 3058301; Meyle 1160600029) Bieleta spate stanga:  7L0505465D - (Lemforder 2605002 / 3189601 surub inclus; TRW JTS521) Bieleta spate dreapta: 7L0505466D - (Lemforder 2605102 / 3189701  surub inclus; TRW JTS522)    
    • manu144x
    • Sacalos
      Salutare! recent am curatat dpf-ul la o firma specializata,acum valorile au scazut,am dat reset la dpf+adaptare senzor intrebarea mea e daca valorile sunt ok acum sau sa mai astept pana la a doua regenerare,dupa ce am resetat valorile a si inceput sa isi faca regenerare masina e gama vag😅 (audi a4 b8 caga euro 5)340k km inainte de curarare la 42 km dupa regenerare aveam 15hpa difference cu 2hpa offset si 0.25 ash cu motorul oprit acum am -1hpa cu 0hpa Multumesc anticipat.
    • GABIVVX
      Ambele! De regula Sachs vine echipare de original la modelul asta. Sa iti iei si rulmentul mic din capacul cutiei de viteză.
    • zidanne
      @Cristi_V foloseste functia "search".   Eu am deschis o bere... imi dau mute pana maine.
    • Cristi_V
    • mirceateodor
      Puddle lights sunt legate in ccm, exact pe firele de la plafoniera.  Fara cipurile aditionale ( care comanda motorasele de rabatare), codarea ccm, fire si buton nu poti activa functia. Cel putin astia sunt pasii pentru a avea un retrofit corect. Vreau sa pot activa rabatarea din buton.
    • marius1982.11
      TLE 6208 e pt a controla motorasele de la folding, nicidecum nu pt a aprinde puddle lights.
    • tao13
      Inca nu am rezolvat problema. Azi iar a fost cald , iar am emrs 20km....a inceput sa faca la fel. Pe abs am eroare de senzor coloana 00778 - no signal , sterg eroarea si apare imediat la loc, dar ciudatenia mare este ca intru pe valori si imi citeste ok valorile de unghi. Aveti vreo explicatie, ca sincer....nu gasesc nicio logica! Cand a inceput sa scoata sunete bordul , am scos siguranta de la abs si am ramas cu martorii de abs si frana de mana aprinsi dar nu mai piuia bordul. Am mai facut si test cu dsg-ul, tot cand a inceput sa faca bordul ca dracii, am deconectat dsg-ul (i-am scos mufa din mecatronic) si iar , nu mai scotea niciun sunet bordul si niciun martor aprins . Pe dsg aveam tot eroare de spira.  
    • dercos
      Daca speli masina rar nu vei strica vopseaua, nu le mai bibiliti atat!😁
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!