Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,5k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,5k
      postări
  2. Tehnic

    1. 851,4k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 172,2k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      9,9k
      postări
    6. 276,2k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      300,6k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • CSS_RO
    3. 118,9k
      postări
      • cosminwon
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • R_a_z_v_a_n
  • Statistici forum

    37,5k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   30 Membri, 3 Anonimi, 446 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • jondoe
    • Cristian
    • Eduardedy98pm
    • DANIEL BARA
    • hadade
    • adrian001
    • UNHleaSHD
    • R Z F
    • vionica79
    • acidone77
    • ovidiu_vr
    • zidanne
    • ppp3
    • Mocanu Mihăiță
    • corad0
    • Mitrovici1
    • nervoss
    • Iani_
    • neobluenet
    • Ady71
    • Georgian Stefan
    • Andrei88b
    • CiprianB
    • Lex26
    • Al Bundy
    • sarbul
    • gabriel88
    • Badica Florin
    • EEXCALADE
    • ViVi
  • Images

  • Posts

    • Cristian
      Din experienta iti spun ca instalarea fizica a carligului e partea cea mai usoara, cablajul si apoi codarea va fi complicata.
    • DANIEL BARA
      Salut. Ai facut o diagnoza? Vezi daca ai comunicare cu modulul de usa dreapta spate.   
    • adrian001
      @DolfinMai ai si alti "specialisti" ca pe asta le-ai mai postat o data acum vreo 4 ani, tot aici pe topic  ...     
    • petryk1975
      Salutare.Am o problema cu ușa spate dreapta,nu se încuie din telecomandă,dar nici calculatorul nu o vede deschisă.Celelalte merg închise și se văd și deschise.Ce poate fi? Mulțumesc anticipat 
    • corad0
      "Specialistii" in uleiuri pot fi platiti din punctul meu de vedere sa recomande un anumit brand, mie imi place ca baiatul care face prezentarea uleiurilor nu te impinge sa alegi un brand anume deci nu este sponsorizat de cineva ca sa faca reclama in vreun fel, chiar a spus ca fiecare este liber sa decida ce ulei doreste, el doar prezinta niste rezultate ale unor teste facute de el cu acele uleiuri foarte indragite. Oricum din ce observam in clip, diferentele sunt insesizabile dupa testele efectuate, toate uleiurile avand plusuri si minusuri, dar ca si medie rezultatul este asemanator.    Personal, cred ca brandul il alegem dupa marketingul "pompat", atata timp cat un producator consacrat livreaza o masina noua cu un brand de ulei in motor si face schimburile la reprezentanta cu acel tip de ulei, nu vad de ce n-as folosi si eu in regim propriu acel ulei, dar asta nu inseamna ca un alt brand nu ar fi bun. 😛 Sa luam de exemplu cazul BMW care folosea doar ulei Castrol iar dupa niste multe zeci de ani a trecut la brandul BMW (care este produs de Shell de fapt, brand folosit si de Ferrari). Din punctul meu de vedere este doar marketing. Daca schimbi uleiul cu specificatia corecta la timp, n-ar trebui sa ai probleme!  Nu pot sa garantez nimic pentru clipul postat, mie mi s-a parut interesant si plauzibil, uleiul este fiert, inghetat, adica este supus totusi la niste uzuri, daca poate fi credibil sau nu, nu stiu, dar daca se incalca vreo politca a forumului, imi cer scuze, se poate sterge. 🙂      
    • acidone77
      https://ato24.de/en/blog/comparison-0w-30-engine-oils/   https://ato24.de/en/blog/comparison-0w-20-engine-oils/   Aici gasiti cam toate detaliile si descrierea detaliata a informatiilor prezentate in fisele tehnice. Spor.  Din pacate pentru 5W30 nu am gasit ceva similar... decat o imagine ca cea de mai jos:  
    • Dolfin
      Atentie cand postati video cu incercari de uleiuri de motor, video de mai sus face parte din categoria "One Arm Bandit".   Testarea respectiva este complet nereprezentativa pentru uleiurile de motor, de altfel aceste tipuri de video sunt demontate de o multime de specialisti in uleiuri. Urmariti de ex. pe Dan Watson ce spune despre aceste teste. https://www.youtube.com/watch?v=NsmnntgBZ-E
    • corad0
      O detaliere a specificatiilor uleiurilor si un test comparativ intre  "probabil" cele mai folosite branduri din lumea auto cu indicii 5W30 FULL SYNTHETIC: (Mobil1, Castrol, Liqui Moly si Motul)    Eu personal am folosit doar Mobil1 si Castrol Edge in ultimii 20 de ani la toate masinile pe care le-am avut <mai multe BMW (5,6, X5), VW Tiguan/Golf GTI, Porsche Cayenne (Diesel+Turbo)>  cateva masini depasind pragul de 300 000 km, cu schimburi anuale/15 000 km, dar sunt convins ca nici un alt ulei nu ar fi cauzat probleme atata timp cat ar fi indeplinit indicii corecti pentru motorul in cauza si schimbatul la timp. Inca nu stiu ce ulei o sa folosesc pentru Phaeton la schimbul de 100 000 km insa inclin tot spre Mobil 1. (brand folosit de reprezentantele Porsche/Bentley)    Enjoy:     
    • acidone77
      @dragos suma au fost multi altii inaintea ta care si-au pierdut foarte mult timp cautand uleiul ideal, care nu prea exista, repet, toate uleiurile bune isi fac treaba la un schimb de max 10/12k km... asta la o utilizare normala a masinii. Daca o conduci in medii extreme, sau vede circuit des, atunci da, acolo se poate sapa, dar la utilizarea normala, nu ti bate capul...   Pune un 5W30 de marca, si bucura-te de masina!
    • Moog
      Ai probleme de clapetă de ce te iei de map? Scapă de erorile de clapeta și după aia mai vezi 
    • dragos suma
      Nu ma dau pe ciurcuit cu dricul ( inca ) Daca m-as da pe circuit as opta pentru un ulei 0w20 sau 0w30 dar adaptat cerintelor de circuit si l-as schimba inainte si dupa track day. Oricum cate ture de adancata sa si dai intr-o zi   Si scuzati-mi inocenta .. ulei contrafacut ? Stiu ca nu e ok sa cumpar de la vericu' vanzator de pe emag la super promotie dar ma gandesc ca niste vanzatori recunoscuti ar trebui sa fie ok . De ex pt liquimolly cumpar direct de la https://www.automoly.ro Motul - parca https://shop.poldistribution.ro/  era unul dintre distribuitori ( nu mai folosit motul de ceva vreme si nu sunt ff sigur) Amsoil / Redline - am cumparat de pe https://boutiqueoils.ro/ OEM - am luat din reprezentanta Iar restul de producatori nu am folosit asa ca nu stiu exact de la cine ar trebui sa cumpar , asa ca daca ma insel sau aveti sugestii de unde e ok sa cumpar as aprecia un sfat          
    • mkvgti
      Au ajuns si arcurile de la H&R. Pe site ei sustin ca ar cobora undeva la 30-35mm, real cred ca un 25mm.           Cu siguranta dupa instalare stage3, masina va cere si un kit de frane. acolo e de studiat - kit de cupra vz5, audi rsq3 sau clasicul brembo 6pistonase si discuri de ML de 375mm. Daca aveti experiente cu ele va rog  sa ma indrumati catre ceva solid.
    • acidone77
      N-are ce face cu vascozitate la cald de 50... doar nu se da pe circuit sa o tine la 6000 ture constant...
    • danny d
      Banuiesc ca cel din prima imagine e compatibil si cu camera HL. Al doilea nu cred ca are intrare de camera. Am dreptate?
    • dercos
      Metal neprotejat, normal ca rugineste. Nu-ti mai fa atatea griji,oricum va rugini. In garaj aerul este mai uscat decat afara, daca o tineai peste iarna afara era si mai rau, pentru ca umiditatea relativa este foarte mare, apropiata de 100% pe durata noptii, pe ceata, precipitatii samd.
    • UNHleaSHD
      nop. Nu e 10w60 sau 20w50.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!