Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,5k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,5k
      postări
  2. Tehnic

    1. 851,6k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 172,3k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      9,9k
      postări
    6. 276,3k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      300,7k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • voinea
    3. 118,9k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,6k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   32 Membri, 4 Anonimi, 344 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • jnipy
    • AOX
    • bbv1976
    • cristi511
    • Cristian
    • Flo1904
    • boro91
    • adrian001
    • Jeffy86able
    • Adria_n
    • acidone77
    • Pedr0S1
    • tetea
    • MP79
    • myshum
    • darksun
    • Teo91
    • Golbygolf6
    • Sebastyan. G
    • ssergiu14
    • ppp3
    • Doc Morelli
    • noname4_u
    • andricei
    • Dan Adrian 1975
    • dj_mihaitza
    • c_A_b
    • mirceateodor
    • adrian_mm89
    • dadyy222
    • ShadoWzZ
    • marius1982.11
  • Images

  • Posts

    • lupo_bv
      @CristianVasile Nu mai da quote postării anterioare.
    • lupo_bv
      Dacă este gol furtunul care intră în pompă înseamnă că ia aer fals pe undeva. Destul de des se întâmplă să ia pe la valva termică de pe filtru. Acolo sunt două oringuri care trebuie schimbate la fiecare schimbare a filtrului. Schimbă-le (cel negru în partea de jos şi cel albastru deasupra). Să fii atent cum le scoţi să nu cumva să ciupeşti corpul valvei că dacă se întâmplă asta nu va mai ţine nici un oring. Sau scoate turul din filtru şi bagă-l direct într-un recipient cu motorină curată ca să excluzi problema aerului fals până o porneşti. Oricum o să pornească greu pentru că acum ai golit pompa de motorină. Manualul zice să tragi motorina pe la retur cu o pompă de vacuum. ALH pompa.pdf Acum practic ai două necunoscute şi o problemă. Necunoscutele ar fi că nu ştii dacă ia aer fals pe undeva şi dacă distribuţia este pusă cum trebuie pentru că la ALH nu prea merge cu semne. Ca să fie pusă bine distribuţia trebuie ca înainte de tensionarea curelei să slăbeşti fulia de la axa cu came (volant să fie la semn), să blochezi axa cu came şi fulia de la pompa de injecţie cu două cale specifice şi după întinderea curelei să strângi şurubul de la fulia axei cu came. Altfel nu iese cum trebuie oricât te-ai chinui. Prima necunoscută o elimini cum am scris mai sus cu recipientul de motorină A doua....speri că este cât de cât bine şi nu crează probleme la pornire, oricum după ce o porneşti verifici cu vcds avansul şi scrii aici Problema este umplerea pompei cu motorină. Presupun că nu ai pompă de vacuum aşa că îţi sugerez următoarea procedură: faci rost de o seringă mare de 100ml sau mai mare, slăbeşti piuliţa de la conducta unui injector şi bagi motorină cu seringa pe la returul pompei până iese pe la injector. După asta pui la loc returul (laşi piuliţa slăbită) şi dai la automat până când iese motorină cu presiune pe la piuliţa slăbită (turul să fie în recipientul cu motorină pentru moment). Atunci ar trebui să dea să pornească. Strângi piuliţa şi acum ar trebui să pornească. Dacă vine motorină  la injectoare dar nu porneşte atunci posibil ca distribuţia să nu fie pusă bine. Ar mai putea fi o problemă din care cauză nu ar porni: N109 shut off valve (vezi poza de mai jos) defectă sau probleme de cablaj Se verifică în felul următor: se deconectează firul de la electrovalvă şi se măsoară cu multimetrul între firul electrovalvei şi caroserie, trebuie să fie în jur de 7,5 ohmi. Cel mai sigur o scoţi din pompă şi o conectezi la baterie. Electrovalva are un pistonaş care în mod normal stă în afară, iar la conectarea bateriei se retrage spre valvă. Dacă este ok se montează la loc, se pune firul apoi se conectează multimetrul între acest fir şi caroserie. Când dai la automat trebuie să ai tensiunea bateriei. Dacă au fost trecute aceste verificări atunci totul este în regulă cu N109. Atenţie nu pui electrovalva sub tensiune de la baterie cu firul conectat pentru că rişti să defectezi ECU.
    • EEXCALADE
      Trebuie amorsata pompa ,NU prin remorcare !
    • CristianVasile
      Asa am tras si eu o concluzie, dar nefiind posesor de DSG inainte, am ales sa cer si o parere. Se poate schimba doar mecatronicul? Daca da, care ar fi costul total al operatiunii cu tot cu piese?          
    • Emy D
      http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17086/P0702/001794   http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17119/P0735/001845   Pare ca e din mecatronic. 
    • lillejhon
      Am reîncărcat cu freon, verificat dacă este tensiune la mufa de la senzorul de presiune, verificat siguranța de pe baterie, vizual am verificat releul de sub baterie și mufele nu sunt oxidate, am schimbat senzorul de presiune cu unul nou. Menționez ca am verificat și compresorul dacă pornește ‘pe direct’.  Aș vrea să încerc cu piese din dezmembrări cu un alt releu de sub baterie și cu un panou de climă. Întrebarea e cu ce să încerc prima dată? 
    • Dan Adrian 1975
      Si eu am o problema ciudata la pompa inalte,daca afara sunt sub 18-20 grade motorul are un zornait din zina distributie -pompa inalte,lucrul asta nu are legatura cu temperatura motorului,nu stiu care ar fi cauza motorizare 1.6 TDI Euro 6
    • CristianVasile
      Salut! Detin un Audi A3 2009, cu DSG. De o luna mi-a intrat cutia in avarie de doua ori, PRNDS din bord incepand sa clipeasca si (probabil) retrogradand in treapta 2. Dupa repornire(sau stergere erori), cutia se comporta normal.  Erorile stocate sunt urmatoarele: 17085 - transm. control module range/performance (sae) or control module defective (vag) P0701 - 003 - intermittent   17119 - Gear 5 P0735 - 000 - incorrect ratio - intermittent   Inainte de a aparea aceste probleme, cutia mai dadea uneori cute un sut din 2-3 sau 3-2 sau 2-1, dar nu erau puternice, dar sesizabile. Uleiul din cutie a fost schimbat acum 1n si jumatate.    
    • axxell311
      Buna ziua,   Revin cu diagnoza dedicata: Passat B6  2007 (conform VIN) 2.0, 125 kW, 170 Cp, cod motor BMR, la care a fost schimbata distributia recent, cu cale... Va rog frumos sa ma ajutati cu o parere! valoarea de 1.49 este citita cu motor rece, dimineata, la prima pornire, cea de 1,09, la cald (90 grade)    Multumesc anticipat!
    • cristtti
      Buna dimineata! Am si eu nevoie de ajutor pentru cine cunoaste. Am un Golf4 1,9 ALH care a mers perfect pana cand intr-o dimineta cand am vrut sa plec cu ea nu a mai pornit. Am observat sa pe furtunul de intrare in pompa de injectie (admisie) este furtunul gol.Am zis ca s-a fisurat un furtun ceva...verific furtunele ...le inlocuiesc..verific in rezervor...totul ok. Cand am vrut sa pornesc iarasi nimic...nici un semn. Am zis sa o trag cu alta masina poate se amorseaza pompa de injectie mai bine si o sa porneasca... Cand am tras-o am constatat ca curge motorina pe la pompa de injectie..pe la capul hidraulic.  Am vorbit cu un mecanic si mi-a facut semnele la distributie si am dat pompa joc si am schimbat oringul de la capul hidraulic.  Montat totul inapoi pe masina si cand sa pornesc iarasi absolut nimic. Nu vrea sa porneasca si pace!!   Ce as putea sa-i fac totusi? Deja ma cam dispera!   Va rog o parere si un ajutor!    Multumesc!
    • Al Bundy
      CE verificari ai facut inainte de a schimba senzorul ?  
    • tavitara
      Asta e , mai bine consumul decat burta , 5 kg in plus la cat cantareste toata masina e irelevant , nu are dimensiuni prea mari Mai naspa ptr mecanic , acum trebuie sa dea tot scutul jos la revizie , nu sa il lase prins intr-o parte doar sa atarne si sa se taie ca apoi sa mi se rupa pe drum
    • Baxxon
    • ssergiu14
      Salut, ornamentele negre de la geamuri marcate in imagine pot fi inlocuite? Ale mele au ajuns sa fie foarte zgariate. Sau ce altceva as putea face daca nu se pot inlocui? Multumesc.
    • lillejhon
      Salutare!  A venit iar căldura și am decis să încerc să repar clima. Am schimbat alt senzor de presiune, tot nu merge. După ce am mai citit pe forum au mai rămas de schimbat și încercat cu tabloul de climă și cu releul de sub baterie.  Cu ce să încerc prima data? Tablou clima sau releul de sub baterie? 
    • andrei_221
      pai acolo pe buza corodeaza si se intepenesc jantele de aliaj. bine au facut.. nu avea rost sa dea pe toata suprafata butucului
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!