Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,5k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,5k
      postări
  2. Tehnic

    1. 851,7k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 172,3k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      9,9k
      postări
    6. 276,4k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      300,7k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • voinea
    3. 118,9k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,6k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   20 Membri, 3 Anonimi, 408 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • mkvgti
    • axxell311
    • alexene
    • zeusclubmercedes
    • mirceateodor
    • Gabriel*77
    • bysus
    • Doomy
    • DaNNinho
    • stefan.andrei
    • Catalin M
    • Mariusyka
    • zidanne
    • snack
    • aditzu'
    • goguta2000
    • ssergiu14
    • Constantincatalin
    • ct_act
    • robertbora
  • Images

  • Posts

    • lupo_bv
      Astea sunt procedurile 1-AZD Adjusting selector mechanism.pdf 2- AZD Functional check.pdf 3-AZD Fine adjustment.pdf Vezi că îţi trebuie o cală de blocare. Înainte de calibrarea timoneriei verifică dacă nu cumva ai piese uzate şi înlocuieşte-le pe cele cu joc. Uită-te în pdf-ul următor pentru a vedea cam pe unde sunt, urmăreşte-le în special pe cele poziţionate după săgeata albă (pe traseul cu săgeata albă se transmite mişcarea stânga-dreapta a schimbătorului). Gresează punctele de articulaţie de pe tot traseul timoneriei 4-AZD Installation position of selector mechanism.pdf Oricum părerea mea este că nu este reglată bine şi nu se poate deplasa schimbătorul suficient spre partea stângă ca să poată angaja treptele 1-2     PS Perfect adevărat ce spune colegul @Doomy. Orice cauză care schimbă poziţia relativă a ansamblului motor-cutie faţă de timonerie va perturba funcţionarea corectă a acesteia. Mai ales când este vorba despre o timonerie pe tije.
    • Doomy
      @aditzu' ceva similar am avut si eu la Golf5 BKD  si am inceput cu schimbarea bucselor de la timonerie :  Dupa schimbare , s-a imbunatatit agatatul cu peste 50% , iar dupa investigatii mai amanuntite am constatat ca tamponul din spate motor(antibalans) era lasat destul de mult  , l-am schimbat si pe acesta impreuna cu cele doua bucse de punte si imbunatatirea  intratului in a 2-a a ajuns la normal !   Era un cumul de factori .  Tine minte ca e vorba de miscari milimetri  + sau - care fac intrarea in viteza corect.  De la bucsa mai pierzi 5 mmm de la tampon alti 10.....si uite asa miscarea schimbatorului nu mai are cursa destula sa miste selectorul in pozitia corecta.    Eu zic sa investighezi si aceasta parte.    Iti scriu asta ca am citit simptomul cu motorul oprit.   Faci un test :  ridici masina pe elevator , pui mecanicul sa traga cu levierul din tampon motorul mai in spate , iar tu din interior incerci sa schimbi viteza ....vezi ce iese. 
    • aditzu'
      Da, Si cu motorul oprit face la fel. Cu motorul oprit si la treapta 1-a face la fel dar nu e asa de suparator si nu asa de mult. Dar accentul cade pe treapta a 2-a. Mai nou, merg cu a 1-a mai in lung ca sa am timp sa incerc de 2 ori sa bag a doua.  
    • spido
      Da,este compatibila. Ptr Ccs va trebui sa schimbi grupul de manete.
    • mirceateodor
      Am montat cipurile, am tras firele necesare si montat oglinziile. Pana acum aveam urmatoarele:   1.Lucruri bune:  - Lumini ambientale functionale  - Reglajul oglinziilor functional( 1 oglinda nu se putea regla)  - A venit si butonul de rabatare   2. Lucruri mai putin bune:   -  Nu merge rabatarea 😄   - Masina se inchide dar nu mai intra in safe ( nu mai  face flashul de inchidere).   "Veata"..
    • lupo_bv
      Este. Când ajung la calculator îți trimit. Întrebare: cu motorul nepornit tot așa intră?
    • Dolfin
      Cred ca pompa este ultima ta problema. La prima vedere DPF-ul tau nu mai exista sau este strapuns.
    • adddx
      Gri închis spre negru ,am zis ca e negru la început  , la drum lung se murdărește tot spatele ,e plin de funingine , dar parca acum îl vad mai spre gri închis.
    • aditzu'
      Salut, Sunt la a doua cutie de viteze - prima a pocni in mers. Am ramas cu problema de la prima. Nu intra a doua din prima mereu.. 1 din 4 incercari a doua nu intra.. ceva tine contra. Trebuie sa scot pe liber si sa incerc. Apoi intra. Face la fel si pe loc si in mers. Mecanicul a reglat timoneria de 3 ori. Ori nu stie ori ceva nu e ok. Exista documentatie oficiala VW pe partea asta? Mai mai ca imi vine sa o duc la o reprezentnata. desi ar rade aia de mine...si sa imi faca intratul asta cum trebuie. 2,3,4,5 si R intra bine. Treapta 2 ma ucide. Orice sfat e bine venit. Golf 4 1.6 16v AZD benzina 105 cp 148NM cod cutie ERt 5 trepte. Multumesc anticipat!  
    • Dolfin
      Comentariile mele sunt conform cadrului legislativ in vigoare.   Este la latitudinea unui sofer daca accepta o sanctiune doar pe vorbele unui politist care spune ca "l-a vazut" pe drona depasind pe linie continua.   Un PV se poate incheia legal cand politistul a vazut cu ochii lui savarsirea faptei in mod direct, insa si acest aspect se poate intoarce in instanta si sarcina probei sa revina politiei avand in vedere ca pentru conducatorul auto se suspenda un drept castigat (dreptul de a conduce), deci politia trebuie sa vina cu inregistrarea. In cazul in care politistul a vazut incalcarea unei norme rutiere prin intermediul unui dispozitiv neomologat, si nu prin observare directa, intram pe un alt taram juridic in care acesta poate fi acuzat la final chiar si de "abuz in serviciu".     Este ca in gluma aceea cu chelnerul ardelean care trece pe nota de plata la restaurant "mere", iar cand un consumator vigilent ii spune ca nu a consumat mere, chelnerul taie cu pixul randul respectiv si spune ca "Daca nu mere, nu mere..."
    • alexene
      Salutare,    De cateva zile a inceput sa-mi faca figuri camera de mers inapoi. Aveti vreo recomandare de unde sa incep cu verificarile sau ce ar putea avea?       Multumesc anticipat!
    • acidone77
      @Dolfin nu contest. Nu sunt in totala cunostinta de cauza a legislatiei in acest sens, dar te asigur 100% ca cel putin in Bihor, pe ruta Oradea - Deva ( zona Beius ) stau cu drona la panda si cel putin pentru depasirea linei continue sigur dau amenzi... n-as crede ca sunt chiar asa de prosti militenii sa dea amenzi fara o "justificare" in spate in caz de contestare a PV in instanta...
    • zeusclubmercedes
      Vă salut pe toți! Sunt nou posesor de EOS 1.4TSI 2013, care a câștigat concursul între fiarele care se decapotează, în care mai și plouă, cu transmisie față și acoperiș de tablă. Deocamdată stă în garaj. Însă când va vedea drumul, o sa vadă unul lung și obositor... De aceea am nevoie de ajutorul vostru: Vreau cruise control să nu înțepenesc de tot și comenzi pe volan -astea că tot schimb toate cele sub el- Am calculator coloană  5K0 953 569 Vreau sa pun 5K0 953 569 E, cu tot cu manete stânga dreapta, e complet, asta am găsit.  Puteți va rog să îmi confirmați potriveala?   Va mulțumesc, Alexander
    • EEXCALADE
    • axxell311
      Am primit Mulțumesc!  De mâine încep iar cu log-uri în mers și BS.  Pe partea electrica am schimbat toata instalația de alimentare injectoare și bujii, deoarece multe din cabluri aveau stratul izolator deteriorat, iar pe 2 din ele prin efect de capilaritate, îmi trecea ulei din rampa în mufă externa, asa cum vedeți în fotografia din postarea anterioara.  Azi s-a întors un prieten de la Cluj, și împreună am verificat partea de codare ECU, unde am găsit softul original din fabrica, care, comparat cu unul original verificat, nu are modificări.  Partea de soft ECU a căzut, din lista posibilelor cauze al limp mode P 0299 - 006 Boost Pressure Control - Control Range not Reached.  Orice as face, valorile identificate de ECU par sa nu reflecte de loc realitatea.  Pe canalul 44, în căsuța 2, atunci când am motor cald, la regenerare pornita din VCDS, valoarea este 0.0, deci un răcitor de gaze care este activ, iar în căsuța 3, am valoarea actuatorului capetelor în galeria de admisie la 95%. Ori, din câte știu eu, în regenerare EGR/AGR nu ar trebui sa fie închis?În consecință, nu ar trebui ca racitorul de gaze sa fie închis?  Mai straniu este, ca în aceleași condiții de regenerare, la puțin peste 3000 rpm, capetele se închid la 5%, și am trepidații în motor, cu fum albastru pe evacuare, miros puternic de motorina nearsa...   
    • adddx
      După ce am pus pompa CP3 nu a mai mers cum trebuie.Intra in limitare când accelerai brusc tare și scotea fum, de asta mi-am dat seama doar la ITP , nu înțelegeam ce are ,ce s-a întâmplat ,apoi mi-am adus aminte ca am schimbat pompa fata de ultimul ITP ...Având înainte soft de la Revo cu pompa veche , am fost la Mac să-mi facă alt soft pentru CP3 , adică mă interesa sa nu mai intre in limitare si sa nu mai scoată fum . A mers puțin fără sa intre in limitare , apoi și-a revenit , daca accelerez mai hotărât sa fac o depășire scoate o tona de fum si am șansă foarte mare sa intre in limitare , nu tot timpul dar foarte des. Mă interesează un mecanic priceput  disponibil să-mi verifice , când le-am spus ca am alta pompa, nu e cea originala, au spus pas...Am vrut sa merg la Iași să-mi facă si mie soft fără fum , dar când a auzit de CP3 ...Încă mai încerc sa tin pompa asta si eu am vrut-o si pentru putere ,upgrade turbo, dar mi-a trecut când vad ca nu merge mașina, daca nu găsesc soluție ,o sa pun iar originală si trecem la pierderi.   Mulțumesc pentru orice părere!  
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!