Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,5k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,5k
      postări
  2. Tehnic

    1. 851,4k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 172,2k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      9,9k
      postări
    6. 276,2k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      300,6k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • CSS_RO
    3. 118,9k
      postări
      • cosminwon
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • R_a_z_v_a_n
  • Posts

    • The_Ego
      E corect referitor la motorul de R..DNFC e codul de R, DNFB e cel de s3. Ultima cifra de regula tine mai degraba de soft decat de hardware diferit, iar mergand pe ideea asta cam toate codurile DNF au acelasi hardware
    • dragos suma
      @UNHleaSHD :))) Da si ma rog de ulei jumatate de a3 ca sa ajunga la temperatura optima ca sa pot sa ii dau o talpa  
    • Al Bundy
      DNFE 2.0 l/206 kW 5.7 504.00 0W-30  asta din ELSA citire.
    • SkOmk4
      60 de km EV cu masina din semnatura nu cred ca se poate obtine in conditii normale in Bucuresti. In conditii ideale de temperatura (15-20 *C) cred ca pot obtine 50 km cu putina atentie. Daca nu-ti pasa deloc de consum, adica accelerari mai sprintene si nu ai grija cand/cum regenerezi, probabil ca in aceleasi conditii de temperatura obtii autonomie de 40-45 km fara dureri de cap. Daca mergi prea repede (sa zicem peste 60 km/h) consumul creste; daca ai trafic bara la bara iarasi nu e ok, ca la franare nu poti regenera ceea ce ai consumat la accelerare (e un randamant subunitar). Probabil ca ideal este sa ajungi pe la un 50-60 km/h si sa nu ai franari sau semafoare deloc - astfel ar putea sari de 50 km autonomie. Cupra Formentor nu este etalon in materie de eficienta, avand pneurile cam late si nici caroseria n-are tocmai  cel mai bun Cx... Pe canicula va conta mult AC-ul si faptul ca bateria iese din temperatura optima, iar iarna similar - incalzirea consuma si bateria e afectata de frig. Pe minimele din iarna asta (circa -5 ori -10 atat dimineata cat si seara cand circulam eu) autonomia era intre 25 si 30 km, cu preincalzirea masinii inainte de plecare - din bateria HV, nu din conectarea la statia de incarcare.
    • UNHleaSHD
      Motul sau Valvoline 5w50 si gata.
    • acidone77
      @dragos suma ca fost posesor de Passat B8 BITDI ( 240cp/500nm stock ) cu Stage 1 300+cp/560nm aprox, pot sa-ti spun experienta mea de aproape 150k km ( masina aprox 200k km ) Dupa ce am testat mai multe uleiuri ( OE 0W30, Mobil 1 ESP 0W30, Aral Super Tronic K parca 5W30 ), la care sincer nu am avut nimic de reprosat, decat ca la 0W30, dupa 7-8000km si mers mai mult extraurban, mai alert, autostrazi, etc... completam ceva ulei... am ramas pentru ultimii 50-60k km cu MOTUL SPECIFIC 504/507 5W30, care mi s-a parut cel mai ok, temperaturi decente, si fara a completa la 10k.   Parerea mea personala e ca orice ulei BUN, de marca, ORIGINAL ( sa nu prinzi contrafacut ), care respecta norma producatorului, isi va face treaba fara probleme in cei 10k km la cat vrei tu sa faci schimburile de ulei. Cel mai bun ulei e ala pe care ti-l permiti sa-l schimbi cat mai des. La clima din Romania, daca ar fi dupa mine, eu as fi pus Mobil 1 ESP 0W40, care mi se pare ca acopera cel mai bine gama de temperaturi. Dar nu respecta norma 504/507. ( Acest ulei l-am folosit aprox 100k km la masina anterioara Passatului fara nicio problema )
    • acidone77
      Ce sa scartaie la un Quattro?     La FWD, cu 3-400nm, normal ca pleaca rotile la plimbare la acceleratie in forta... chiar si cu ASR/ESP... care se chinuie sa le tina sub control...
    • vizitator
      Apropos de autonomie, te tine 60 km in mod electric la condus in Bucuresti? Multumesc.
    • dragos suma
      Help me o great forum you are my only hope   scz pentru wall of text dar sunt un pic confuz si am nevoie de ceva ajutor in alegerea unui ulei   So dupa ce am starnit ceva valva pe topicul despre motoarele ea888 cand m-am plans ca 0w20 in specificatia 508.00 este cam apa de ploaie am decis sa vin si sa incep cam aceeasi discutie si acilea pe topicul dedicat de uleiuri. Ce ma intereseaza pe mine este un ulei cat mai decent pentru un DNUA cu 75k km care se pregateste de un stage 0 / 1  ( de la 2 incolo nu imi mai pun problema ca zboara GPF-ul )  Cum producatorul recomanda 504.00 asta ma lasa cu o larga paleta de ulei-uri ce sunt compatibile care mai de care ridicate in slavi si cu o multime de adepti ce sunt gata sa linseze pe oricine nu este de accord cu punctul lor de vedere ( sau cel putin asta am inteles din ultimele 50+ pagini ale acestui subtopic ) .   Ulei-ul ideal ( din cunostiintele mele limitate ) ar trebui sa arate cam asa : HTSH cat mai mare , KNOAK cat mai mic , TBN cat casa , Indice de vascozitate cat mai mare , si cum masina este dotata cu un GPF atunci ar trebui ca si nivelul de cenusa sa fie redus .   Modul cum va fi folosit ulei-ul este intervale de schimb pana in 10k km , 90% extra urban   Daca am inteles corect ulei-urile s-ar imparti cam asa :   Full syntetice ( grupa 4 + grupa 5 ) - al drq de scumpe teoretic cel mai bun comportament si longevitate Redline  5W30 SINTETIC EURO SERIES Amsoil 5w30 European Millers EE Performance C3 5w-30 Semi sintetice ( grupa 3 + un pachet de aditivi ) - cel mai bine pot fi caracterizate jack of all trades and master of none Ravenol VSW SAE 0W-30 Ravenol VMP SAE 5W-30 Motul Specific 504/507 Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W-30 Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 MOBIL 1 ESP 0W-30 FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 SAE 5W-30 Total Quartz Ineo Long Life 0W-30 LIQUI MOLY Top Tec 4210 0W-30 Castrol EDGE Long Life III 0w30 VW Long Life III 0w30 - el clasico Aici cred ca mai sunt ceva marci dar nu as vrea sa enumar pe toate ( cred ca lista completa se gaseste pe net )  O mentiune notabila care mi-a atras atentia este Ravenol RUP 5w40 care respecta ACEA C3 si are Sulphated Ash ~= 0.8 dar nu are acreditare 504.00 .   Continuand poveste am observat aici ca Ravenol a avut parte de o promovare agresiva in 2019 / 2020 si toata lumea a trecut pe uleiuri din aceasta gama jurand cu mana pe rosu ca le-a rezolvat probleme de consum , tzacaniti si alti piticoti care isi fac veacu prin compartimentul motor. Cum cel mai bine este sa verifici informatia in mai multe locuri am intrat si pe oil-club.de si cautand dupa codul de motor toata lumea respira si propavaduieste Ravenol. Cum stiu ca nemtii sunt ff nationalisti si tot ce e facut la ei este mult superior am zis sa verific ce zice lumea despre ravenol si peste balta asa ca am intrat pe bobistheoilguy.com unde citind peste recenzii am dat peste Dimitry from Russia care sustinea ca in testarile ce le-au facut ei Ravenol a venit cu diferente de calitate in cadrul aceluias produs , asa ca am ajuns sa citesc pe oil-club.ru Simt ca deja sufar de information overload , asa ca ajutati un nehotarat in alegerea unui ulei   Multumesc   Mi-am luat libertatea sa aranjez cat de cat o lista cu ce specificatii am gasit pe net despre ulei-urile mentionate . O sa il intreb si pe IonGPT sa vedem daca el reuseste sa completeze datele care lipsesc.   Ulei.pdf
    • Cristi_V
      BOSCH AEROTWIN:   https://www.boschwiperblades.com/xc/ro-ro/basic-page.html/-/ro-ro/76bedf685c0ea5c4aca151a0337a6b07b9452401/period_2161_2524_11_2012_12_9999/SKODA_Octavia_2012   OEM = Original Equipment Manufacturer
    • acidone77
      @Al Bundy Motoarele mai puternice functioneaza la temperaturi mai mari, care "uzeaza" uleiul mai tare, probabil de aia e recomandat 0W30 la 2.0TSI de 272/280cp...
    • Adi_vw
      Doar pentru motorul de pe golf R e specificat 0W30 504.00. La celelalte e recomandat 0W20 508.00.  
    • mkvgti
      pe emag la bidon de 5L e 200ron.   SI ei vor 110ron / litru la vrac, aia e reprezentanta, n ai ce sa faci
    • dumi_DC
      Salut! Carligul l-am luat de la dezmembrari, este OEM. Este acelasi ca la Skoda Karoq sau Seat Ateca, nu este nici o diferenta. Al meu are codul 57A803880D (pt karoq are acelasi cod dar am vazut ca sunt si versiuni mai vechi care au alta litera la final B sau C, probabil au fost mai multe revizii). La GTT mia-u spus ca un carlig OEM este 3900 lei si cu restul componentelor: cabluri, modul, buton, capitonaj portbagaj, decodare plus manopera ajunge la 9000lei. Atunci le-am spus ca vin eu cu carligul , totusi sunt 2400 lei pe care imi raman in buzunar.   Cred ca la ei voi merge pentru montaj dar sunt deschis si la alte variante, nu cred ca este ceva iesit din comun pentru cineva care se pricepe la masini VAG.
    • Al Bundy
      pai de asta sunt si eu nedumerit, am GPF si in elsa se specifica 0w30.
    • cascadoru
      in reprezentante, numai ulei de la butoi vezi. Daca vrei la bidon de 1 l ceri asta inainte si platesti corespunzator.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!