Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,5k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,5k
      postări
  2. Tehnic

    1. 851,8k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 172,4k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      9,9k
      postări
    6. 276,5k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      300,8k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 118,9k
      postări
      • Muale
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • tavitara
      O sa iau si eu una ca am gasit pe la 11k euro Doar asa sa vad daca ne pacalesti sau nu
    • tavitara
      E clar atunci ca si la mine e o setare , imi place asa cum e Nu stiu daca sunt greu ptr scaunul asta , 90kg , sper sa mai tina ca nu am timp de demontat In rest nu e niciun pericol la alt scaun In timp o sa mai studiez si eu ce stie PBD11 , sta in torpedou cuminte
    • adidas00
      Poti verifica cu obd11 si chiar poti seta intervale de timp, de exemplu eu am setat 10 minute dupa care trece la nivelul urmator inferior (2 linii), dupa alte zece minute trece la cel mai scazut nivel (o linie). In general se rup niste fire acolo (pentru ca sunt prea scurte si stau in tensiune oarecum, daca o persoana e foarte grea sau sare in scaun le rupe imediat) si se pot relipi/prelungi fara probleme, doar ca trebuie dat jos scaunul si demontat sezutul. Eu am sa fac operatiunea asta in vara caci am fost "super destept" si m-am urcat cu picioarele pe scaun ca sa curat panorama.
    • Roboo01
      Nu știu, el mergea, acum nu mai merge, crezi ca de la acel bec sa fie problema ? 
    • corad0
      Balena inghite KM de autostrada in continuare, fara efort. Sunt impresionat de confortul oferit, masina ofera o senzatie de plutire, acel confort MAXIM cu insonorizare dusa la extrem, pur si simplu nu se aude NIMIC din exterior, indiferent de viteza. Esti "mangaiat" acustic doar de sistemul audio. Am condus si S, Panamera, seria 7 si A8 din aceeasi generatie, la capitolul ANTIFONARE, Phaetonul este superior, doar S-ul ofera antifonare si confort similar! Celelalte sunt sub! Cred ca exista si alte detalii care contribuie la acest aspect inafara de geamurile duble.    Materialele folosite pentru a crea aceasta masina sunt de top, ba chiar comparandu-le cu cele de pe PORSCHEle CAYENNE TURBO pe care l-am avut (din aceeasi generatie 2011) as putea spune ca sunt la acelasi nivel, daca nu, chiar o treapta peste. (am atasat o poza si cu interiorul Porsche-ului) Butoanele si plasticele Phaetonului sunt superioare Cayenneului, fiind mai moi, in schimb cel din urma avea si bordul imbracat in piele. (Phaeton are aceasta optiune disponibila doar pe modelul "Exclusive") Confortul este net superior in Phaeton, da stiu, sunt masini diferite, desi suspensia Cayenne-ului era similara. Scaunele SUV-ului erau profilate diferit, oferind sustinere laterala mai buna (e de inteles avand in vedere puterea oferita de motorul V8 si ADN-ul Porsche) aveau si ventilatie, desi nu pot spune ca am folosit aceasta optiune in exces.    Cuvantul care imi trece prin minte cand ma aflu in interiorul Phaetonului este PREMIUM chiar daca are sigla VW pe volan, din punctul meu de vedere poate sa stea linistit langa orice brand PREMIUM consacrat, nivelul de detaliu la care s-a lucrat pentru producerea lui ma fascineaza iar o masina noua nu va mai putea oferi acest feeling de calitate al productiei similar cu al unui "ceas elvetian" sau daca il va oferi va fi doar la un pret EXORBITANT. M-am plimbat cu mai multe masini premium facute dupa 2020, cateva depasind 100 mii euro pret de achizitie si pot spune ca nu ofera nimic superior, nimic sa te faca sa pricepi de ce platesti banii astia. Majoritatea au renuntat la butoane, tabletele fiind prezente pe toate. De ce sa complici comenzile? De ce sa intri in meniuri si submeniuri ca sa pornesti aerul conditionat? Lasa frate rotita aia sa invarti de ea si sa schimbi setarea instant! Ma rog, poate tine de gust, poate eu am imbatranit, nu stiu!    Am coborat in garaj sa ma mai joc un pic cu "ursu", sa ii verific fluidele, am constatat ca nivelul antigelului era apropiat de minim, (n-are nici un martor aprins sau vreo atentionare in bord dar imi place sa stiu ca este "perfect") asa ca am completat vreo 300 gr sa fie nivelul la MAX.  M-am jucat si cu suspensia, am verificat nivelul sa functioneze optim, NORMAL/HIGH, desi nu ma bag pe drumuri acoperite cu apa/zapada in exces sau accidentate pentru a folosi acest "feature", dar e bine sa stii ca e capabila in caz de nevoie.   Am verificat frecvent duritatea suspensiei in modurile SPORT-NORMAL-COMFORT-COMFORT+ se simt diferente sesizabile, in sport masina sta lipita pe sosea, mai ales in curbe, desi n-a fost conceputa sa mergi agresiv, e capabila sa fie "fashneatza" cand e nevoie. Cuplul motorului ofera reprize mai mult decat decente, mai ales daca setezi si cutia in modul SPORT, reuseste sa mentinta acul turometrului exact in zona de cuplu, astfel incat sa iti ofere acceleratii potente atunci cand ai nevoie, fara lagul turbinei. V6-le ofera o dinamica excelenta, cuplu peste medie si un consum mai mult decat decent. Nu stiu cand si daca am mai facut 1200 km cu vreo masina cu un singur plin de combustibil. Am avut acest motor disponibil si pe Cayenne-ul diesel si a fost foarte fiabil (a trecut cu brio de 300 000 km, ce-i drept, ingrijit si servisat la timp) dar n-am reusit sa trec de 800-900 km cu un plin niciodata.   Mie imi place setarea suspensiei pe modul COMFORT standard. In COMFORT+ mi se pare ca e prea "BARCA" si dispare aproape de tot feedbackul cu soseaua.    E adevarat ca inca nu a parcurs 100 000 km, dar totusi, dupa 13 ani, e de apreciat ca masina asta merge perfect, functioneaza fiecare butonas si dotare si arata cam asa:                
    • tavitara
      La mine e regula ce am scris , nu e aleator si doar la scaunul meu Am oprit masina cu incalzirea pornita , la repornire e activa - dupa cateva minute ( probabil 5 nu am fost atent niciodata ) se opreste singura - daca o repornesc ramane activa tot timpul - pentru mine a fost perfect cum e acum ptr ca nu uitam pornita caldura sa transpir Am oprit masina cu incalzirea oprita , la repornire e inactiva - daca o pornesc , dupa aceleasi cateva minute se opeste singura - o repornesc si ramane pornita tot timpul Deci nu e o eroare cauzata de ceva aleator ci ori o setare ori o eroare de programare a softului Si comportamentul este indiferent de nivelul de incalzire setat Nu am observat vreodata probleme sa nu incalzeasca sau sa nu asculte comenzile de on off si intensitate
    • acidone77
      Doamne fereste, un 2.0 diesel a ajuns sa coste peste 50000eur... o Skoda... ce vremuri interesante...
    • ssergiu14
      Si eu patesc uneori la fel cu incalzirea de la scaunul soferului. O pornesc imediat dupa ce pornesc masina, dar se dezactiveaza singura in cateva secunde. Nici dupa alte incercari tot nu ramane activa. Trebuie sa opresc motorul si abia apoi functioneaza corect. Eu unul am observat ca acest comportament ciudat se intampla de regula cand masina sta cateva zile parcata (eu as face o asociere cu faptul ca poate se descarca bateria si nu duce imediat un consumator asa mare ca incalzirea in scaun).
    • mirceateodor
      O poza de seara cu luminiile. Pacat ca e lumina pe fundal  
    • EmilianPop
      @mad_kat, știu. Totul e nou, nu îmi fac griji. Monitorizez periodic dar pana acum, nici o problema. 
    • spido
      Pe tester ce eroare? Ptr comenzi..nu ai ce-i face. Modulele generatie noua nu ,,stiu" decat de volan cu 12 butoane. Poti trece la volan cu 12,dar trebuie sa te gandesti la costuri...
    • andrei_221
      becul de la scrumiera / bricheta este bun?   
    • tavitara
      Nu am avut probleme inca , probabil era timpul sa apara si acolo ceva La mine incalzirea ptr scaunul soferului se activa automat la pornirea masinii daca a fost ON inainte de oprirea masinii Si se dezactiveaza automat dupa cateva minute La fel daca o pornesc manual prima data , se dezactiveaza singura Doar daca o repornesc eu manual dupa ce se opreste singura , ramane activa pana o opresc Nu am verificat niciodata daca asta e o setare sau e o eroare , ptr mine acele cateva minute au fost suficiente sa imi fie bine La scaunul pasagerului si cele din spate e totul normal , le pornesti si raman pornite pana opresti , nu pornesc singure la pornirea masinii Deci probabil la mine e aiurea
    • Roboo01
      Păi dacă îi scot mufa la reglajul de intensitate,  la ceasuri scade intensitatea, dar am să încerc să îl schimb. Am unul de rezervă. Mulțumesc. 
    • mirceateodor
      Un mare multumesc pentru rabdare si indrumare.  Marius a facut un tutorial de retrofit pe care  il gasiti pe youtube.
    • andrei_221
      din pacate nu e din cauza ca nu i-a placut ceva... e problema la senzorul de temp al rezistentei de incalzire.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!