Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,5k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,5k
      postări
  2. Tehnic

    1. 851,7k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 172,3k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      9,9k
      postări
    6. 276,4k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      300,7k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • voinea
    3. 118,9k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • EEXCALADE
    • axxell311
      Am primit Mulțumesc!  De mâine încep iar cu log-uri în mers și BS.  Pe partea electrica am schimbat toata instalația de alimentare injectoare și bujii, deoarece multe din cabluri aveau stratul izolator deteriorat, iar pe 2 din ele prin efect de capilaritate, îmi trecea ulei din rampa în mufă externa, asa cum vedeți în fotografia din postarea anterioara.  Azi s-a întors un prieten de la Cluj, și împreună am verificat partea de codare ECU, unde am găsit softul original din fabrica, care, comparat cu unul original verificat, nu are modificări.  Partea de soft ECU a căzut, din lista posibilelor cauze al limp mode P 0299 - 006 Boost Pressure Control - Control Range not Reached.  Orice as face, valorile identificate de ECU par sa nu reflecte de loc realitatea.  Pe canalul 44, în căsuța 2, atunci când am motor cald, la regenerare pornita din VCDS, valoarea este 0.0, deci un răcitor de gaze care este activ, iar în căsuța 3, am valoarea actuatorului capetelor în galeria de admisie la 95%. Ori, din câte știu eu, în regenerare EGR/AGR nu ar trebui sa fie închis?În consecință, nu ar trebui ca racitorul de gaze sa fie închis?  Mai straniu este, ca în aceleași condiții de regenerare, la puțin peste 3000 rpm, capetele se închid la 5%, și am trepidații în motor, cu fum albastru pe evacuare, miros puternic de motorina nearsa...   
    • adddx
      După ce am pus pompa CP3 nu a mai mers cum trebuie.Intra in limitare când accelerai brusc tare și scotea fum, de asta mi-am dat seama doar la ITP , nu înțelegeam ce are ,ce s-a întâmplat ,apoi mi-am adus aminte ca am schimbat pompa fata de ultimul ITP ...Având înainte soft de la Revo cu pompa veche , am fost la Mac să-mi facă alt soft pentru CP3 , adică mă interesa sa nu mai intre in limitare si sa nu mai scoată fum . A mers puțin fără sa intre in limitare , apoi și-a revenit , daca accelerez mai hotărât sa fac o depășire scoate o tona de fum si am șansă foarte mare sa intre in limitare , nu tot timpul dar foarte des. Mă interesează un mecanic priceput  disponibil să-mi verifice , când le-am spus ca am alta pompa, nu e cea originala, au spus pas...Am vrut sa merg la Iași să-mi facă si mie soft fără fum , dar când a auzit de CP3 ...Încă mai încerc sa tin pompa asta si eu am vrut-o si pentru putere ,upgrade turbo, dar mi-a trecut când vad ca nu merge mașina, daca nu găsesc soluție ,o sa pun iar originală si trecem la pierderi.   Mulțumesc pentru orice părere!  
    • giji
      Daca are vreo importanta temperatura era destul de ridicata (34 de grade) in momentul producerii evenimentului. Masina a stat o zi in soare. M-am urcat in ea si am dat la automat dar nu aprindea bordul deloc. In tot acest timp am stat cu portiera deschisa, s-a mai racorit. Apoi dupa nenumarate incercari a  pornit ca si cum nu s-a intamplat nimic. Sa fie de la temperatura ceva, sa aiba loc vreo dilatare a contactelor?
    • lupo_bv
    • mgm2000ro
      Salut! Pentru un Passat B6, cod motor BMA (100kW) avand 380k km cum pot sa rezolv problema pornirii la cald? Am reconditionat electromotorul, schimbat senzorul G28, schimbat si kit-ul de distributie. Dupa toate acestea problemele s-au diminuat considerabil dar tot mai exista. Se manifesta la cald aleator, din 10 porniri consecutive 5 sunt perfecte iar 5 sunt cu zdruncinaturi si cu un timp mai indelungat de tinut contactul(la automat) pana porneste. Atasez fisierele cu valorile pentru distributie si  log-urile pentru start motor. Multumesc! start rau-8- 16.04.2024.CSV start rau-9- 16.04.2024.CSV start rau-10- 16.04.2024.CSV
    • F l o r i n
      La mașinile fără Kessy, cipul RFID din cheie, este citit de bobina din contact masina. Bateria nu are nicio funcție în acest sens, decât pt partea de telecomanda. Acum, dacă nu mai apare problema...vezi tu, monitorizare și atat
    • F l o r i n
      Prin stalp lateral, nu au pe unde sa vina altfel
    • F l o r i n
      Electromotor mai repede. Verifica-l
    • MihaiGSM
      Barile Thule Wingbar si suportii de bicicleta tot Thule nu scot zgomote iar consumul e neglijabil. Testat pe 3 masini diferite, inclusiv la viteze de Autobahn Dar alte marci fac zgomot cumplit, inclusiv barile Thule cu profil patrat, seria mai ieftina. Pana am ajuns la Wingbar am testat vreo cateva…   Suportul pe carlig are si el inconvenientele lui: - ajungi tot la Thule si costa ceva  - parchezi mai greu intre 2 masini. - exista riscul sa intre cineva in bicicletele tale. - trebuie sa-l dai jos de pe masina cand nu-l folosesti si iti trebuie loc de depozitare ptr el. Barile transversale pot sa le lasi tot timpul pe masina. 
    • ovidiustefanescu
      Salut Ieri am schimbat a doua bujie , nr 3 cu parte electrica in cap si cu codul cel nou , ce crezi azi iar a aparut erorea Eu zic mai intai sa vezi daca nu problema este din alta parte si mai verifica daca ai presiune cand scoti capacul pe unde bagi ulei 
    • Dolfin
      @acidone77, imaginile inregistrate cu drona nu pot constitui proba in instanta daca nu sunt inregistrate cu mijloc tehnic omologat, iar pana acum nu au fost. Radar pe drona este direct din filmele SF (nici in Ukraina dupa 2 ani de razboi nu au drone cu radar), dovada si acest video care are 2 ani in care nu s-a implementat nimic.   Raman la parerea ca a fost un psyop care intre timp "s-a fumat"..  
    • rabbit85
      @adddx Am eu upgrade la CP3 din 2017, in prezent tot 265.000 km si nu am avut nicio problema. Masina a fost resoftata 3 ani mai tarziu, strict pentru putere, nu din cauza vreunei incompatibilitati. Problema la tine nu ține de pompă.
    • Octavia_7
      Vedem ce iese. 🍻
    • wasssu
      Salutare,   Am un Cordoba 1.4 benzina care nu porneste. Pun contactul, invart sa porneasca si nu se intampla nimic, motorul nici nu incearca sa porneasca. Farurile, casetofonul, luminile din bord merg. Martorii se sting cum trebuie. Am incercat 2 chei. Am incercat si de la alta masina cu cabluri. Nimic.  Vreo idee ce ar putea fi? Contact? Baterie? Alternator?   Mersi!
    • edi12
      Ok, mâine o sa va atașez poza cu motorul pornit.. ideea e ca la mine deci cum pornesc motorul  instant sta turat la 1000 rpm,nici măcar sa pornească la 850 sau cât trebuie în mod normal și abia după sa se accelereze la 1000. 
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!