Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,5k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,5k
      postări
  2. Tehnic

    1. 851,6k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 172,3k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      9,9k
      postări
    6. 276,3k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      300,7k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • voinea
    3. 118,9k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,6k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   21 Membri, 1 Anonimi, 318 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • cristtti
    • CristianVasile
    • halamadrid
    • micnick
    • DB86CLP
    • Fane_05
    • andrusel
    • mauagariciu
    • adrian_mm89
    • zidanne
    • albz07
    • cristobob
    • axxell311
    • bogdan2
    • qaz123
    • drachenblut
    • darksun
    • rabanne2014
    • Teodoreanu
    • ciurescu gabriel
    • Irinel Tincea
  • Images

  • Posts

    • axxell311
      Buna ziua,   Revin cu diagnoza dedicata: Passat B6  2007 (conform VIN) 2.0, 125 kW, 170 Cp, cod motor BMR, la care a fost schimbata distributia recent, cu cale... Va rog frumos sa ma ajutati cu o parere! valoarea de 1.49 este citita cu motor rece, dimineata, la prima pornire, cea de 1,09, la cald (90 grade)    Multumesc anticipat!
    • cristtti
      Buna dimineata! Am si eu nevoie de ajutor pentru cine cunoaste. Am un Golf4 1,9 ALH care a mers perfect pana cand intr-o dimineta cand am vrut sa plec cu ea nu a mai pornit. Am observat sa pe furtunul de intrare in pompa de injectie (admisie) este furtunul gol.Am zis ca s-a fisurat un furtun ceva...verific furtunele ...le inlocuiesc..verific in rezervor...totul ok. Cand am vrut sa pornesc iarasi nimic...nici un semn. Am zis sa o trag cu alta masina poate se amorseaza pompa de injectie mai bine si o sa porneasca... Cand am tras-o am constatat ca curge motorina pe la pompa de injectie..pe la capul hidraulic.  Am vorbit cu un mecanic si mi-a facut semnele la distributie si am dat pompa joc si am schimbat oringul de la capul hidraulic.  Montat totul inapoi pe masina si cand sa pornesc iarasi absolut nimic. Nu vrea sa porneasca si pace!!   Ce as putea sa-i fac totusi? Deja ma cam dispera!   Va rog o parere si un ajutor!    Multumesc!
    • Al Bundy
      CE verificari ai facut inainte de a schimba senzorul ?  
    • tavitara
      Asta e , mai bine consumul decat burta , 5 kg in plus la cat cantareste toata masina e irelevant , nu are dimensiuni prea mari Mai naspa ptr mecanic , acum trebuie sa dea tot scutul jos la revizie , nu sa il lase prins intr-o parte doar sa atarne si sa se taie ca apoi sa mi se rupa pe drum
    • Baxxon
    • ssergiu14
      Salut, ornamentele negre de la geamuri marcate in imagine pot fi inlocuite? Ale mele au ajuns sa fie foarte zgariate. Sau ce altceva as putea face daca nu se pot inlocui? Multumesc.
    • lillejhon
      Salutare!  A venit iar căldura și am decis să încerc să repar clima. Am schimbat alt senzor de presiune, tot nu merge. După ce am mai citit pe forum au mai rămas de schimbat și încercat cu tabloul de climă și cu releul de sub baterie.  Cu ce să încerc prima data? Tablou clima sau releul de sub baterie? 
    • andrei_221
      pai acolo pe buza corodeaza si se intepenesc jantele de aliaj. bine au facut.. nu avea rost sa dea pe toata suprafata butucului
    • axxell311
      Buna ziua, Va rog frumos sa ma ajutati cu interpretarea log-urilor din attach. Passat B6 2.0, 125kW, 170 Cp, cod motor BMR 2007 (conform VIN), din cat stiu, nu are soft modificat, sau va rog sa ma contraziceti, de aceea am atasat si un Advance ID Conditii actuale componente: DPF schimbat acum 2500 Km; Turbina este schimbata de 2 saptamani, (a 2-a in ultimele 2 luni) Distributie schimbata odata cu DPF, montata cu cale; Ulei, filtre schimbate odata cu DPF; Sonda lambda schimbata cu piesa pe cod, OE; N75 schimbat recent; Test pe instalatia de vacuum OK, cu manometru, folosind output tests din VCDS, nu sunt vizibile pierderi de vacuum si electrovanele sunt functionale; Pompa tandem scoate circa 900 mbar vacuum, sau cel putin asa am masurat eu la stut, la actuator turbo ajung undeva la 600-650 mbar vacuum; Test de presiune pe tubulatura de admisie, fara pierderi; Testat MAF cu un altul de imprumut (nou) fara nici o diferenta; Schimbat MAP saptamana trecuta sperand ca el este vinovatul; Schimbat EGR, cu unul de imprumut, functional, aceleasi simptome; Schimbat capac axe si tacheti crezand ca este o problema de epurator faptul ca manca ulei (era de fapt turbina) Simptomele au aparut acum 3 saptamani, cu turbina veche, in mers am luat limp mode cu spirala in bord ( turbina schimbata odata cu DPF, acum 2500 Km, care a cedat si pe care am inlocuit-o cu cea pe care o am acum, ambele fiind reconditionate, turbina pe care cand am dat-o jos am observat ca avea joc exagerat axial si lateral la ax, si pierdea ulei); Simptome: Peste 3200 rpm, dupa 6, 7 secunde limp mode cu spirala aprinsa in bord; Consum exagerat atat urban, cat si extraurban; DPF are tendinta sa se incarce rapid cu soot; Regenerarea nu mai are loc cu ridicarea rpm la 1000 ci sta la 840-860rpm, ca la relanti normal; DSG nu mai schimba in aceleasi plaje de turatii in modul drive, 1900-2400 rpm, ci urca pana la 3000, sau aproape, atunci cand fortez putin pedala, sau chiar nu schimba deloc si intra in protectie; Pe grup 44, la clapetele de turbionare din admisie sta constant la 5% duty cycle; Multumesc anticipat!   LOG-01-003-BS.CSV LOG-01-011-BS.CSV LOG-03-003-010-011.CSV LOG-04-003-010-011.CSV Log-WVWZZZ3CZ7E115532.txt
    • Dolfin
      @xfg8 fara aditivi, doar AdBlue de calitate (OE) ca sa nu infunzi injectorul de AdBlue in sezonul rece! ..si nu mai folosi nici dongle-ul OBD si aplicatia, doar daca ai probleme cu masina, nu-ti bate capul in rest.   In alta ordine de idei, oricine are timp de 10-20-30-60min de drum extern macar o data pe saptamana, asta o face orice sofer caruia ii place sa conduca, gaseste el o "treaba" sau o "lungitura" sa-si faca o mica placere...
    • rabanne2014
      Salut colegi   Detin un Sharan 2.0 din 2013 si doresc sa ii fac oglinzile rabatabile la inchidere si sa aiba si lumina sub ele.Momentan am acest modul instalat 7n0 959 792 F. Este un modul low, middle sau highline? Nu gasesc nici o informatie pe Internet.Multumesc
    • tavitara
      A venit scutul , solid , greu Intrebarea este daca necesita sa ii lipesc ceva material fonoabsorbant pe interior - cel de plastic original avea un fel de pasla si ma gandesc la faptul ca exista un motiv pentru care avea asa ceva
    • Gabriel*77
      Am găsit o variantă echitabilă. Mulțumesc!
    • Eugen42
      Salut! schimbat azi bateria codat la service-ul de unde am luat-o. Pornit oprit mașina de 5 ori și s-a aprins bordul ca pomul de Crăciun iar. pus diagnoza în service, concluzia senzor palier, semeringul probabil odată cu demontarea și înlocuirea volantei și a kitului de ambreiaj, electrovalva ulei…și vor verifica și cablajul să nu fie de acolo problema. Am lăsat-o în service…revin cu info vineri când mi-a zis să merg să o iau.
    • EEXCALADE
      Trebuie scoasa ,macar 10-20 min /sapt
    • spido
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!