Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,5k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,5k
      postări
  2. Tehnic

    1. 851,8k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 172,4k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      9,9k
      postări
    6. 276,5k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      300,8k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • voinea
    3. 118,9k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,6k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   28 Membri, 1 Anonimi, 350 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • drachenblut
    • Bucila Cristian
    • andricei
    • Mariusyka
    • ppp3
    • SkOmk4
    • tzuicomicina
    • corad0
    • MP79
    • xtcr1st1
    • Amadeus1
    • eldaniel
    • Roboo01
    • adidas00
    • tzavu_sav
    • DaNNinho
    • tavitara
    • snack
    • alextudor28
    • adrian_mm89
    • Catalin M
    • viorel_m23
    • vizitiu
    • Sebastyan. G
    • Radu Marius Florentin
    • vwblabla
    • dercos
    • gabriel88
  • Images

  • Posts

    • voinea
      Frumoasa foc!  Vrei o plimbare mai lunga in vara? Hai la intalnirea aniversara GTI ->   
    • tavitara
      De mine era vorba , Nurvil Toyota Valcea 1 sept 2022 Dar in pretul acela a fost si schimb ulei cutie - 7L si revizie completa Totul OE Si tot mi s-a parut mult atunci Lista detaliata a operatiunilor si materialelor a fost pusa aici :      
    • andrei_221
      nu este piesa corecta.   POmpa este VDO A2C3498650080, vine fara senzor.   https://targuldepiese.ro/sistem-alimentare-cu-combustibil-vdo-a2c3498650080-tdpprdt-413376.htm        
    • Gabriel*77
      @halamadrid Dacă un proprietar de autovehicul se pricepe la mecanică și poate face mentenanța mașinii lui fără a plăti manoperă, avantaj el, dar nu în cazul unui vehicul nou pentru că oricum ai da-o, pierzi garanția.    Care ar fi diferența așa mare de preț la distribuția schimbată de reprezentanță și la cea de service autorizat pentru Q7?   Adevărat, este o diferență, dar de ce este acea diferență?   Istoricul în reprezentanță al fostei mașini m-a ajutat, după cum am spus, la revânzare. Prețul obținut a fost unul bun pentru mine. Evident că se va găsi cineva care își va dori o mașină revisată corect și va aprecia ceea ce am făcut eu cu mașina motiv pentru care va fi dispus să îmi plătească pe ea cât cer.   Sincer să fiu eu nu mi-aș lua Touareg, nici nou și nici sh, dacă aș ști că distribuția m-ar costa 45.000 lei știind că NU MI-AȘ PERMITE.  Eu unul nu țin, sau nu intentionez, să țin mașina atât timp încât să-i schimb distribuția.    45.000 lei este o sumă fabuloasă și de ei îți mai cumperi o mașină, asta vizavi de cei 2000 lei cu care ai putea face două schimuri de ulei.   @vizitator O spăl la self, cu apă osmozată, doar că aceste spălatorii sunt amplasate lângă drumuri aglomerate. Ori, traficul ridică praful și după ce speli mașina ea deja are praf pe ea. O ștergi, o zgârii, nu o ștergi, are dâre...  
    • Octavia_7
      I-am lăsat doar K și Laser, mai puține alarme false. N-am întâlnit niciun radar deocamdată, ca să-mi fac o idee mai amplă. Oricum e mai bun decât vechiul detector, zic eu.
    • mad_kat
      Tu "in spate" ai corpul termostat - vezi ce e destul de sensibila zona - sunt multe locuri pe unde poate sa nu etanseze bine, ca sa nu mai zic de notoriul crackpipe Accesul e ca naiba si la mine la transversal, nu vreau sa ma gandesc cum e la longitudinal, cu firevall-ul aproape ....
    • vizitator
      In acest caz poate e mai bine sa o speli singur la spalatoriile self service, cu apa dedurizata. Aceasta apa nu lasa pete pe caroserie dupa uscare, deci nu este necesita stergere cu laveta. Pur si simplu o speli singur cu lancea de spuma, apoi cu apa dedurizata, daca vrei ii dai si ceara, apoi o stergi la praguri si portbagaj (unde apa se evapora mai greu) si pleci cu ea la drum. Doar sa te feresti de superspuma de la astfel de spalatorii ptr ca in timp ataca vopseaua. 
    • Catta83
      Inca o iarna in care masina a mers putin (ca de obicei 🥲) dar nu ma plang, in continuare e folosita predominant in weekend si nici atunci pe rute foarte lungi.  Saptamana trecuta am revenit la setup-ul de vara si pentru ca era si frumos afara, am scos-o un pic din barlog, sa isi dezmorteasca picioarele. Alte update-uri semnificative nu sunt, am facut si primul ITP, fara probleme si ramane de vazut ce plimbari si pe unde ii rezerva viitorul apropiat.
    • zidanne
      @Cristi_V e un inceput pentru toate. 
    • mirceateodor
      Incerc sa schimb si furtunurile de combustibil. Am incercat sa dau o forma furtunului la metru.  
    • Cristi_V
      Guys, apreciez ca interesante parerile voastre. Eu schimb uleiul cum zice masina. N-am avut niciodata probleme in lunga mea experienta.
    • zidanne
      Sooo... 6000km de la schimbul de ulei. Duminica, am facut verificarea cvasi-lunara... nivelul era putin mai sus si uleiul... ciudatel.  Pun contactul, ma uit... 25600km pana la verificare, 4400km pana la schimbul de ulei...    Dupa Paste m-am programat la amicu' cu service-ul.  Nu cred ca trec de 7500km nici cu uleiul asta.  Viteza medie e undeva la 40km/h...
    • zidanne
      @Adria_n ala e cazul extrem: te trezesti, sari in masina, mergi 10-15 min (viteza medie 10-15km/h) ajungi la destinatie cu 65C temperatura la ulei.  O lasi 9-10 ore si faci drumul inapoi.  Masina nu iese din oras, rar vede 50km/h pe Basarab sau Podul Grand... in weekend.   LE ca eram pe tembelefon. 300h (sau un an, care vine primu) e un interval decent intre schimburile de ulei, asta insemnand: 30.000km daca bagi doar autostrada (100km/h viteza medie) 15.000km daca bagi mixt (50km/h viteza medie) 7500km daca bagi doar oras (25km/h viteza medie)   Bucurestiul este un caz extrem, unde stai cu orele in trafic si abia atingi 15-20km/h viteza medie.  Daca mai iei in calcul si racirea deficitara - aka faci 7-10km in 1h din care 45min le stai pe loc -  vara la 50-60C la nivelul asfaltului, faptul ca motorul nu se opreste datorita AC... la vreo 220-230 de zile lucratoare/an cu 15-20km/zi in 2-3h -  fa si tu un calcul.  
    • Adria_n
      Nu iese calculul. La mers preponderent urban nu prea vad cum sari de 30-35 km/h viteza medie.                 Si eu sunt de acord cu schimbul uleiului la numar de ore, dar la 200 h de oras, unde media nu sare prea mult de 20 km/h => schimbul la 4-5000 km. Parca o dam in extrema cealalta cu masinile astea.  
    • halamadrid
      Deci daca faci tu unele operatiuni cu fix aceleasi materiale, inseamna ca nu intretii masina? Nu e vorba daca iti permiti sau nu, e vorba sa cheltui o suma mai mare pentru fix aceleasi lucruri.  Am facut toate operatiunile care erau strict necesare in reprezentanta, pana si schimbul de bujii si placute, dar cele suplimentare am gasit de cuviinta sa le fac de cate ori cred eu, cu costuri mai mici. Daca tu vrei sa iti apara in istoricul de service ca ai schimbat anual filtrele masinii, sper ca si cumparatorul masinii tale sa aprecieze asta. Eu ii voi spune ca apare doar de 2 ori schimbat filtrul de aer in reprezentanta, dar in 4 ani am schimbat eu insumi alte 4-5 filtre pe langa cele ale reprezentantei.   Eu merg pe premiza ca trebuie sa iti cumperi o masina noua cu o clasa sub ceea ce iti permiti in realitate, ca venituri, de exemplu VW in loc de Audi.   Cat despre distributie, asa e, cel putin teoretic, ai garantia calitatii daca o schimbi in reprezentanta. Dar si costurile sunt importante. ZIlele astea m-am lovit de 2 sume pentru o distributie la un Q7 3.0 tdi. Deviz reprezentanta: 45.000 lei Deviz service specializat: 27.000 lei Daca mai caut, sigur gasesc si mai ieftin. Ca exemplu, acum 2 ani un coleg de forum a schimbat la Nurvil Cluj parca la un Touareg distributia completa cu 15.900 lei, daca mai luam in calcul o crestere cu 30% a pretului, ies in jurul a 20.000 lei. Nurvil schimba  distributia la standarde OEM. Deci, daca e vorba de multi bani, sigur te gandesti de 2 ori.   Asa, 2000 de lei ii ai disponibili, desi cu ei ai face 2 schimburi de ulei in alta parte, nu unul singur in reprezentanta. Dar, sa zicem ca e o pierdere asumata la momentul achizitiei unei masini noi pentru care vrei istoric de service impecabil.
    • Xman_ghio
      ...o poza face cat o mie de cuvinte 😉
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!