Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,5k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,5k
      postări
  2. Tehnic

    1. 851,6k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 172,3k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      9,9k
      postări
    6. 276,4k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      300,7k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • voinea
    3. 118,9k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • ovidiu_vr
      Asa cum mentioneaza cei de la pico, pentru sonda labda tip LSU 4.2 (Bosch LSU 4.2 broadband oxygen sensor), rezistenta intre pinii 2-6 trebuie sa fie intre 100-110Ω, eu obtin 127Ω intre pinii 2-6, doar la senzorul de oxigen al sondei lambda, iar intre pinii 6-2 spre ECU am obtinut 62.00 Ω, valoare egala cu a lor. Ei spun ca daca este infara domeniului trebuie inlocuita sonda. Masuratoarea am realizat-o cu un LCR AX-LCR42A. Credeti ca are probleme sonda lambda si trebuie inlocuita?
    • ovidiu_vr
      Cunoaste cineva codul de platic din imagine? Provine din codul 5K7825711 sau mai vechi din 1K0825711J, din etka este la 825-010 - golf 5 plus, an 2005 si nu exista cod pe original. Poate cunoaste cineva vreun cod pe producator.  
    • lupo_bv
      Nu este aia interpretarea erorii. Pentru grupul vag cel mai bine este sa apelezi la site-ul ross-tech. In cazul de față  http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16683/P0299/000665 Deci nu la injecție este problema ci în zona turbinei. Te aștept cu logul de care am scris mai sus și eroarea exactă.  
    • edi12
      Buna ziua, 2.0 CFFB 2011 Passat B7 DSG. Am achizitionat masina in urma cu cateva luni si in momentul achizitionarii motorul functiona la 1000 rot/min.initial am crezut ca e regenerare dar tot nu a scazut nicioadata turometrul sub 1000 rot/min. Cu ajutorul unui OBD monitorizez DPF ul cand isi face regenerare ,acesta fiind ok cantitaea de cenusa.Regenearea se face la 350 km avand o naveta zilnica de 30 km. am schimbat urmatoarele: Baterie deoarece avea pornirea greoaie, senzor lichid racire, Thermostatul de pe cutia DSG si Thermostatul de pe motor si Sonda Lambda deoarece se aprinsese Check Engine. PE VCDS  n am nici o eroare masina merge foarte bine. Nu stiu unde sa ma duc cu ea toti ridica din umeri.Aveti vre o idee? Ce valori sa verific pe diagnoza etc, multumesc! Un coleg de pe forum am inteles ca a schimbat pedaua de acceleratie si s a rezolvat,eu cu motorul oprit  pe vcds imi arata ca acceleratia este apasata 14% din 100%. nu stiu ce sa i mai fac si unde sa merg imi cer scuze ca am postat si in topicul acesta! 
    • axxell311
      Poate este off, dar tocmai ce am citit asta undeva,...  Când întra în limp mode, am un cod de eroare P0299 - 006, deci conform ce este mai jos: P - Power train 0 - SAE 2 - Fuel injection 99 - Fault number identifying component or circuit,... ma voi documenta care este componenta sau circuitul...  006 - Short circuit to pozitive,...  Poate fi o problema de circuit pe partea de injecție? Sa verific modulul de alimentare al injectoarele... Mufă de la acest modul??  Oare am noroculsa scap asa ieftin??? 
    • F l o r i n
      Pune un autoscan complet nu poza aceea răsturnată,  deoarece nu ne ajuta
    • F l o r i n
      Trebuie sa fie între -1.5 si -2.5...nu cum ai tu
    • F l o r i n
      Cablajul,  ce ai verificat la el, pana acum?
    • F l o r i n
      Intai verifica in blocurile de masura și inspectează vizual dacă servomotor dreapta cald rece, lucrează sau nu. Fiind vb de partea dreapta, poate sa fie vb de calorifer partial infundat sau problema servomotor....defect sau parghie sarita.. După care, vezi ce producator ai montat pe masina,  dacă nu lucrează, ca să te ajutam cu part number la reperele respective
    • andrei_221
      de fapt nu exista interval definit de fabricant. Se verifica vizual cureaua de distributie si se stabileste daca necesita inlocuire.  Practic ajunge si la 250-300.000 km fara probleme tipul asta de distributie  
    • lupo_bv
      Posibil să aibă dreptate. A fost doar o supoziție. Încearcă următorul test: fa un log in mers tot așa pe 3-10-11, dar până în momentul când intră în limp și ceva după aia. Vreau să mă lămuresc cu ceva pentru că la logul in mers am observat o ciudățenie: deși presiunea este foarte mică valorile de la Duty cycle rămân într-o plajă relativ normală că și cum ECU nu ar vrea sa corecteze presiunea. Sa vedem ce se întâmplă când intră în limp. Și să salvezi și eroarea cu tot cu freze frame.
    • Constantincatalin
      Salut ! In partea la pasager nu baga rece ci doar caldut ! Am pus tester si am aceste erori !  328199 - potentiometru pentru motor clapeta temperatura dreapta  B 1095 15 intrerupere scurt la +  Intermitent confirmat   328452 motor reglaj clapeta temperatura spate B108E 71 actuator blocat Intermitent confirmat   328964 motor reglaj distributie aer B1091 71 actuator blocat Intermitent- confirmat  Ma poate ajuta cineva cu niste coduri pentru aceste motorase in cazul in care trebuie inlocuite si cu pozitia lor ?  Touran 2 5t1 2.0 tdi 2016   
    • axxell311
      Update!  Chip tuner-ul la care am fost mi-a zis ca nu vrea sa îmi ia banii degeaba pentru resoftare.  Din punctul lui de vedere miezul problemei este turbina, care nu generează destul boost.  Mai mult ca sigur, piese defectuoase, chinezării folosite la recondiționare, și reglaje neconforme.  Caut turbina sh, sau noua, după aia mai vedem...  Mulțumesc! 
    • Gabriel*77
      Octavia încă nu este în configurator.  Sau cel puțin eu nu am găsit-o. 
    • Doc Morelli
      210.000 km este trecut in carte.
    • edi12
      Am lat diagnoza si m am dus la masina sa va arat vlorile  cu motorul orpit. Am vazut o postare de genul intr-un alt topic cu 1000 rpm la relanti si omul respectiv a schimbat acceleratia.Eu fara sa apas acceleratia imi arata pe vcds  Accelerator pedal position :14,5%. Asa este normal sau sa fie cu totul alceva de vina pt problema mea? Multumesc Aveti si voltajul bateriei in poza!
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!