Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

Revin! problema: - test cu vag com: eroare G2/G62 contact imperfect sau semnal intermitemt, nu mai stiu exact.

- Indicatorul din bord uneori arata temperatura de 90 de grade, dar de cele mai multe ori statea pe minim

- pe langa toate astea uneori dura foarte mult pana se stingea martorul de la bujiile incandescente

- si ultima simptoma proasta, se tura la 1100 1200 rot/min degeaba, o pateam de cele mai multe ori cand vroiam sa merg mai sportiv; stateam la semafor si radea lumea de mine;;;( asta sta cu piciorul pe acceleratie)

REZOLVARE: am scos mufa din senzor (cel cu 4 fire), si am curatat-o cu un spray WD-40. Acum totul e k. se stinge martorul bujii la timp, nu se mai tureaza si acul dupa 5- 10 min de mers incremeneste la 90. Mult succesc si voua!! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am facut si eu dar pana la urma tot unu nou i-a luat locul, ca iar facea figuri, aceste piese au o durata de viata limitata...

Din cauza lui mi-am ars si trei bujii :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca am si eu aceeasi prbl cu indicatorul din bord al temp.Primul pas test VAG si in functie de ce arata actionez nu?

Am deschis si eu capota sa caut acel senzor si nu prea ma descurc.La motorul de Golf 4 benzina pe unde se afla.Poate trebuie curatate contactele si mereg.Daca nu VAg.

Modificat de abyss_77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Am deschis si eu capota sa caut acel senzor si nu prea ma descurc.La motorul de Golf 4 benzina pe unde se afla.

Poate te ajuta fotografia din atasament.Senzorul este la pozitia 8. :P

ect_1_6_AZD.doc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau poate acestea:

post-9546-1217072623_thumb.jpg post-9546-1217072675_thumb.jpg post-9546-1217072717_thumb.jpg

;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema / nelamurire legata de temperatura lichidului de racire. In ultima vreme imi variaza in "zona calda" in functie de conditiile de rulare astfel: la semafoare sau pur si simplu daca stau pe loc indicatorul imi sta drept la 90, daca in schimb sunt in miscare constanta cu 2000 rpm acul coboara cu o ***, de asemenea am senzatia ca urca destul de greu dimineata dupa pornire, astazi de exemplu abia dupa 4-5 km a ajuns in zona calda, si dupa ce am stat la ceva semafoare si inca cativa km a ajuns la 90. La drum intains extraurban variaza pana in 90 si numai daca e foarte cald si merg cu 3000 rpm imi ajunge la 90.

Ieri am fost la mare si la 15 grade extern pe autostrada imi varia in jur de 75-80. La intoarcere la 21 extern imi statea putin mai sus.

Puteti va rog sa confirmati ca este termostatul? Aveti idee la ASV unde este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este termostatul , cred ca este chiar sonda de apa ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit pe forum simptomele la G2/G62 - variatii vizibile cu ochiul, uneori chiar spre 0 - la minu nu se intampla asa ceva. Pur si simplu acul nu mai ingheata la 90, variaza functie de temperatura externa si regimul de mers undeva intre 70 - 85. Oricum vineri fac distributia si schimb si termostatul ca schimbarea doar a termostatului necesita aceasi (multa) manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un sfat pentru cei care au probleme cu acest senzor ce indica temperatura:demontati mufa si dati-o cu spray pt curatire.La mine a functionat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este termostatul , cred ca este chiar sonda de apa ...

Termostatul a fost - 50 RON piesa, manopera 0 - a fost montat odata cu schimbarea distributiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

dar unde se afla acest senzor ca am cautat si tot nuil gasesc?o poza cu locatia lui se poate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

trebuie sa desfaci suportul de motor intai si pe urma o sa il gasesti foarte usor. ai aici 2 poze

http://img361.imageshack.us/my.php?image=img4394po4.jpg

http://img387.imageshack.us/my.php?image=img4396lh9.jpg

dar unde se afla acest senzor ca am cautat si tot nuil gasesc?o poza cu locatia lui se poate?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa postez si eu un mesaj pe care l-am primit in urma cu cateva minute pentru ca persoana respectiva nu poate posta

pusttiu

buna ziua,

am incercat si eu sa dau un replay la topicul ala cu probleme senzor temp dar nu a mers si ns de ce. de accea apelez la dvs.

dimineata am incercat sa pornesc motorul si dupa 1ora de mers mi-a aprarut martorul de temperatur a ala rosu, acul de temp era la 0 iar pe displey a scris STOP si ceva cu klim.... ns ca nu am notat. am ridicat capota si am vzut borcanul cu lichid ca avea acelasi semn ca cel din bord si l-am desfacut si dupa 2-3sec noroc ca am scos capacul de tot a inceput sa fiarba apa si a iesit cam toata afara.

pls help.

masina e golf 4, 2002, 1.6 16v , FSi 81kw. zice ca are 108mii la bord. inca nu am fost la tester ca ns daca o mai pornesc sau nu .

cu stima,

florin c.

poate il puteti posta dvs pe forum.

o sa incerc sa curat contacte si altele sa vad ce mai zice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza sa vezi care senzor e cel cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ByG

mersi pt poze.sper ca voi da de el sa-l desfac si sa-l curat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de curatat nu prea ai ce curata ca sunt 2 mufe care vin cap in cap , incearca sa il dai cu spray de contact :D asta inseamna practic curatarea lui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Aceeasi problma si la 1.4AXP.Dupa ce ajunge temperat la 90 are momente cand cade brusc la 0 si dupa un anumit interval de timp isi revine.Am curatat cu sprei de ccontacte dar am rez problema temporar.Deci trebuie sa schimb sezorul.Daca poate sa imi spuna cineva pe acest tip de motor cum se schimba si cat antigel se pierde?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

tatute citeste topicul asta in care ai postat, incepand de la pag. 8 gasesti si fotografii.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am avut un mic accident si mi-a fost desfacuta partea din fata, inclusiv radiatoarele. dupa reparatie, am facut vreo 300 de km cu masina si apa se ridica in mod normal la verticala la 90 de grade si acolo ramanea acul, dar acuma nu mai ajunge nici la 75 de grade daca circul in extraurban cu 80-90 de km la ora, abia daca trece acul de primele 3 liniute, acelea apropiate. in oras ajunge la 90 de grade, mai ales daca stau la semafoare. ma intreb daca stau tot asa ce ma fac la iarna. ce sa fac, ce ar putea fi de vina? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sar putea ca sa fi ramas termostatul pe pozitia deschis. Mai este posibil ca mecanicii sa fi uitat sa monteze termostatul pe motor, ori o fi avut vreo unul nevoie de el. Ventilatorul iti merge cumva tot timpul dupa ce pornesti motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil theromostat in prima instanta ...ceva mai usor insa este senzorul de temperatura ( ar trebui sa fie de culoare verde ...cel mai des, montat undeva langa chiulasa, pe laterala ..catre cutia de viteza ( eu asa am avut si am schimbat termostat geaba..l-am si aruncat imediat pa ala <vechi> de smecher ce-am fost....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ventilatorul iti merge cumva tot timpul dupa ce pornesti motorul?

nu merge continuu. am mai schimbat si un bulb care este aflat pe radiator, unul de cupru. oare ala pentru ce o fi? la motorul meu diesel oare e cam in acelasi loc senzorul acela de temperatura ca si la motoarele pe benzina? as avea posibilitatea sa il inlocuiesc cu unul de 1.9 SDI ca sa vad daca cu acela urca mai bine temperatura. oare se potrivesc?

Modificat de johny77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bulbul acela e termocupla care porneste ventilatoarele. Senzorul de temperatura e situat in spatele motorului, cum privesti din fata masinii, mai jos de pompa de vacuum, sau mai sus de cutie, aproape de laterala motorului dinspre cutie. Cauta poze in primele pagini ale acestui topic si o sa-l gasesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit senzorul. mersi. oare se potriveste cu unul de SDI?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!