Jump to content

Circuit vacuum


Executron
 Share

Postare recomandată

jocul la stut am incercat sa il rezolv de mai multe ori prin lipire cu diferiti adezivi dar a tinut de fiecare data cateva zile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am demontat pompa si am presat buza aia pe stutz pana s-a blocat. Tine si acum dupa 5 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Salutare...am revenit

Am refacut lipitura la stutz si am zis sa fac cateva masuratori si tot dubioasa este treaba...

Pun la bataie schema de vacuum sa ne intelegem mai bine...

post-14266-0-06540800-1406052714_thumb.j

Cu tulumba servo conectata...am scos furtunasul care duce spre electrovalve adica in punctul 1am conectat ceasul si imi arata asa

post-14266-0-33162200-1406052811_thumb.j

Am scos conducta care duce in tulumba si am infipt vacuumetrul direct si culmea...imi arata asa...

post-14266-0-47982300-1406052981_thumb.jpost-14266-0-13202700-1406052982_thumb.j

Aceeasi valoare mi-o arata si daca pun vacuumetru inapoi in punctul 1 iar in punctul 2...adica in capatul conductei dintre pompa tandem si tulumba de servo tin degetul...

Sa fie tulumba dusa? :(

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tulumba adica bila aia? Bag-o in apa, vezi daca e fisurata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Nu..tulumba de servofrana...da-i pe google brake master booster...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic tulumba defecta sau pompa obosita.

Acolo trebuie sa ai maxim de vacuum. Iar acul tre sa mearga pana in capatul scalei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

O sa mai fac cateva masuratori cand mai am timp...tulumba cum o verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa infunzi cu ceva capatul dinspre tulumba al conductei. Astfel vei putea vedea daca tulumba pierde sau doar pompa obosita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Pai am scos conducta din tulumba si am astupat cu degetul....si imi da peste -0.8...deci atat face pompa...

Cu tulumba conectata imi da putin peste -0.6...deci pierde tulumba nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am demontat pompa si am presat buza aia pe stutz pana s-a blocat. Tine si acum dupa 5 ani.

Postul asta ar fi bun de lasat aici. Mergea si la "Best answer''.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
ursachicatalin

Supapa unisens. Impiedica pierderea vacuumului din sistemul N75

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca nu oi ai .. care ar fi problemele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

Pai rezervorul de vacuum ae deveni inutil. Mari probleme nu ai. Supapa ajuta la mentinerea vacuumului la turbina pt o perioada mica de timp. Daca sa zic in mers ti se sparge un furtunas vacuum pana in supapa unisens...o sa mai ai putin vacuum dupa supapa unisens. Cat mai ai in rezervorul acela rotund

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi da si mie cineva locatia ei exacta .. o schema ceva? multumesc catalin

 

Si mai am o intrebare ..este normal sa se auda un  fasait (pierdere de aer)  la VALVA N75 prin punctul B cand suflii prin punctul A (de la actuator catre valva) ?

http://postimg.org/image/o8sv928yh/

http://postimg.org/image/o9pq88r9f/

http://postimg.org/image/4hnk8yfpf/

Modificat de Andrey_FLR94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Are dreptate N18(nu N239 cum am scris eu ,gresit dealtfel mai sus)comanda robinetul ala si EGR-ul.Din N18 pleaca furtunase de cauciuc dar pe traseu sunt tevi de plastic pozitionate pe tubulatura aia de plastic de la admisie .

 

Hai ca am facut foto ca sa intelegi cum sa refaci traseul.Spor la treaba.

 

 

Salut L@u, ma adesez tie pt ca de-a lungul postului, am observat ca ai interactionat cu aceasta piesa. Atasat ai o poza cu pozitiile "levierului" actionat de vacuum, care le-am intalnit eu. Le explic imediat:

 

La orpirea motorului ar trebui sa fie in pozitia ROSU, la pornire ar trebui sa fie in pozitia verde, cred ca asa e normal. Am observat ca daca actionezi manual "levierul" ala mic galben inspre sus , acesta se duce ff mult in pozitia PORTOCALIU si acolo ramane. Ai idee daca e ceva in neregula cu el? sa se fi rupt ventilul?

post-55812-0-68048800-1413531265_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ventilul are doar 2 pozitii. ON-OFF. Pozitie intermediara nu poate avea decat pe vacum insuficient sau membrana sparta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Claudiu.Ventilul are 2 pozitii inchis si deschis, daca ai si o pozitie intermediara cu motorul pornit verifica circuitul de vacuum sau capsula vacuumatica a ventilului.Vezi in foto pozitiile la mine la masina, parghie total jos sau total sus.Daca cu motorul oprit ai pozitie intermediara da jos ventilul caci sigur ceva il blocheaza.

post-29377-0-73014900-1413620646_thumb.j

post-29377-0-57014800-1413620654_thumb.j

Modificat de l@u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

 

Multumesc pt raspuns, si suplimentar lui l@u pt poze, am scos furtunul din T ul de dinainte de N18 si am trar aer si intradevar scapa vaccum. Deci concluzie, membrana sparta si trebuie inlocuit. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca il bypasezi ce are? Nu la toate Passat-urile s-a montat valva aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca il bypasezi ce are? Nu la toate Passat-urile s-a montat valva aia.

 

 

Se pare ca nu mai ajunge agent de racire in radiatorul de motorina si, de acolo mai departe cred ca se injecteaza motorina prea fierbinte in motor (sper sa nu vb prostii :) - las in seama expertilor sa se pronunte.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valva aceea foloseste celor care au incalzire auxiliara. Restul o pot pune pe direct fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu prin bypass inteleg sa ramana circuitul deschis spre racitorul de motorina. Astfel sistemul va functiona tot timpul. Nu exista riscuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!