Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

Bine ca ai luat OEM. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu fie meyle sau febi cu seriile sterse...

asa se mai obisnuieste pe la reprezentante sau importatori

unele piese nu se mai fac pe oem, dar se fac pe am, si se zice ca sunt oem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce pot sa zic ca erau exact identice termostatele, cu tot ce scria pe ele.

Firma nu scria pe ele decat BTT made in germany, codul oem, temperatura de 87 si sigla, si nu parea sa fie sters, polizat ceva.

Eu stiam ca piesele OEM sunt vandute ca AM si polizat sigla de pe ele, chiar eu am vazut brat de passat, insa se vedea pe bucsa de cauciuc sigla vw audi.

LE: la un simplu "sarci" pe gugal a reiesit ca e BEHR Thermot Tronic

pana la urma e bine, a tinut 12 ani

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca idee - majoritatea pieselor OEM sunt furnizate de diversi producatori. Tot acestia furnizeaza si catre piata de consum, stergand codurile.

Daca produsele sunt de aceelasi nivel calitativ - sunt N polemici, pe tema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua! Se potriveste senzorul G62 de pe un Golf 4 2.3benzina pe un 1.9TDI? Eu am eroarea 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

buna seara

incerc sa ajut un prieten prin intermediul vostru si de aceea va expun problema lui:

simtome

porneste greu odata cu scaderea temperaturii exterioare,becul din bord de la bujii se stinge aproape instantaneu dupa ce se pune contactul,variatie relantiu,plafonarea turatiei in timp ce merge-nu mai avea putere( oprea motorul in timpul mersului si il repornea)si din acest motiv a facut o scanare:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor(G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

01282 - Intake Manifold Flap change-over Valve (N239)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

01117 - Generator Terminal DF Load Signal

27-00 - Implausible Signal

astea sunt eroriile aparute,una din intrebari e daca acestea au legatura intre ele in special primele doua.

am intrat pe ross-tech sa citim-interpretam erorile aparute si am decis sa schimbam senzorul G62,am cumparat unul verde cel de pe masina era negru stim ca au schimbat culoarea si recomandarea a fost sa luam unul verde pentru tipurile de masini din '95-'02,dupa inlocuire si curatat mufa cu spray verificat mufa si firile daca nu sunt rupte-sparta,am sters erorile am pornit si nici o modificare....acelasi relantiu oscilant,aceiasi pornire greoaie,aceiasi stingere rapida a becului din bord a bujiilor....am pus aparatul de masura fisa neagra pe borna minus rosu pe interiorul fisei de la bujii sa vedem ce tensiune sau dupa cat timp declanseaza releul si opreste tensiunea pe bujii.La pornire maxim 5v avea si dupa ce pornea motorul se ducea la 0v imediat.

Am scos senzorul si l-am bagat pe cel vechi(ca sa nu pierdem tot lichidul la pornire sau...) iar asta nou(verde) l-am lasat afara cu mufa pusa pe el,am pus contactul si becul de bujii a ramas aprins cam cat trebuia am pornit si surpriza...a pornit la sfert tensiunea in bujii o arata 14v si dupa aproximativ 1min si 30sec a scazut la zero deci a declansat releul si a oprit tensiunea ceea ce cred ca e normal odata ce era afara a preluat temperatura de langa motor.Repetam pasii bagam senzorul verde inapoi citim si nu apare nici o eroare si la pornire,... iar aceleasi figuri,martor stins instantaneu,pornire greoaie......aceiasi eroare reapare pe tester......dureri de cap.

Mai incercam o varianta......luam un alt G62 de data asta negru pentru test dupa o alta alta masina-acelasi tip....il montam stergem erorile si tot nu vrea,aceleasi simtome si aceiasi eroare....

Ce poate fi....

Pana la acest pas am putut umbla deoarece s-a descarcat bateria(acum e la incarcat) deoarece cea de a 3 eroare e de la alternator nu mai incarca-posibil releul sau ce o mai fi avand si ala.Stim ca urmatorul pas e sa reparam alternatorul si apoi sa mai incercam....

Intrebarea e ce poate bloca acel senzor sa nu lucreze?tensiunea din baterie daca e mai joasa dacat ar trebui?....sau...nu stiu....poate cineva s-a mai lovit de asa ceva si poate ne lumineaza si pe noi.

Multumesc.

Modificat de croscris
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre ce masina vorbim si ce cod motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut baieti! Am un Audi A3 8L din 2002 si am urmatoarea problema: in bord imi urca acul peste 90 de grade dupa care scade repede.Azi dimineata am observat ceva foarte ciudat: am pornit motorul, am stat vreo 5 minute cu el asa.Apa era pe 90 de grade. Am oprit pentru foarte putin timp motorul (sub 1 minut) si dupa ce l-am pornit apa era pe 60 de grade.

In saptamana asta am mai observat ca daca de exemplu temperatura apei in bord este pe 110 grade si daca turez motorul peste 4000rpm, temperatura apei scade.Cum nu o mai turez peste 3000rpm temperatura urca din nou.

Termostaul(BEHR) este schimbat,senzorii G2 si G62 schimbati (originali), pompa de apa schimbata.

Modificat de mariuscj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza la masina.Vezi ce eroari ai si apoi posteaza-le aici ca sa vedem ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut diagnoza la masina si nu am primit nici-o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intra cu VCDS-ul, pe Engine - si verifica temperatura lichidului de racire. Mai mult ca sigur, totul o sa fie ok.

La tine, ceasurile incep sa faca probleme - e un defect des intalnit - o sa trebuiasca inlocuite. Cu ocazia asta, poate iti cumperi unele VDO - cu BC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre ce masina vorbim si ce cod motor?

Este vorba de un VW Golf IV cod motor AJM an 2000

Modificat de croscris
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspunsul meu, de mai sus - era pt Marius.

Tu verifica cablajul pana in ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acul indicator de pe ceasul din bord nu ajunge la 90 grade, daca o turez mai tare da sa se apropie dar cum o las mai moale coboara, intrebarea e cine este 'vinovat' senzorul G2/G62 sau termostatul sau ar trebui sa-i schimb pe amandoi.

o diagnoza m-ar costa 70 ron, si mai bine cumpar termostatul de banii astia. un sfat mi-ar prinde bine. ce simptome ar trebui sa mai simt daca ar fi senzorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu stii....

asa, in prima instanta - e de la termostat. Un termostat OEM, care ti-l recomand - este in jurul la 120 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OEM este o marca?

ce marca imi recomanzi?

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe cel original cum il recunosc? trebuie sa ma uit la ceva anume cand il cumpar ca sa nu iau falsuri la pret de OEM?

sper sa nu va plictisesc cu astfel de intrebari dar in ziua de azi.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel original e BEHR. Scrie pe el.

Modificat de mariuscj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe VCDS imi arata aceeasi temperatura ca si pe ceasuri. Diferenta e de 5-10 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 grade intre Engine si Instruments - e mult....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

termostatul Behr recomandat de colegul de mai sus costa 50 Ron, Florin tu ai spus de un termostat original care costa 120 Ron. Behr are mai multe calitati sau nu e original? ca m-ati pierdut. :tuktuk:

ce marca este cel la 120? intreb deoarece nu doresc falsuri care sa-mi indice eronat sau sa functioneze 2 luni dupa care sa desfac iar tot. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel original.... e original - ca e facut tot de Behr, e alta treaba - daca le-ai avea pe amandoua in mana, ai vedea diferenta....

acum, important e sa cumperi unul, care nu-l vei schimba in fiecare an.

alegerea e a ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi dimineatza am verificat la temp de aprox 70 grade (afisat pe bord) sa vad daca furtunul de jos de la radiator care intra in blocul motor(acolo unde e si termostatul) este rece. totul a fost ok. dupa aprox 20km am oprit din nou sa verific si de data asta furtunul era cald ceea ce inseamna ca termostatul isi face datoria. problema e ca la bord nu mi-a indicat in 20km de la prima oprire pana la cea de-a doua oprire o temperatura mai mare de 80 grade. deci acul nu a mai ajuns la 90 grade asa cum o facea mai demult si ramanea tot la 90. acum era la 80 ba la 70 si tot asa. eu cred ca problema ar putea fi la senzorul G2. vreo parere?

Modificat de topaul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa arata cel OEM, impreuna cu oring si flansa.

post-34985-0-19789800-1354205535_thumb.j

post-34985-0-99120200-1354205556_thumb.j

post-34985-0-86032500-1354205564_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!